УИХ-ын даргад сайд нарын нэрсийг өргөн барьлаа


2012-08-17 14:02 GMT+8

Ерөнхий сайд Н.Алтанхуяг УИХ-ын дарга З.Энхболдод Засгийн газрын бүтэц бүрэлдэхүүн болон сайд нарын нэрсийг өргөн барьлаа. Засгийн газрын танхим дараах бүрэлдэхүүнтэй байж магадгүй байна. Үүнд:

-Ерөнхий сайд: Н.Алтанхуяг
-Засгийн газрын шадар сайд: Д.Тэрбишдагва
-Засгийн газрын Хэрэг эрхлэх газрын дарга, Төрийн сайд: Ч.Сайханбилэг
-Гадаад харилцааны сайд: Л.Болд
-Хууль зүйн сайд: Х.Тэмүүжин
-Батлан хамгаалахын сайд: Д.Бат-Эрдэнэ
-Барилга, хот байгуулалтын сайд: Ц.Баярсайхан
-Зам тээврийн сайд: А.Гансүх
-Соёл, спорт, аялал жуулчлалын сайд: Ц.Оюунгэрэл
-Уул уурхайн сайд: Д.Ганхуяг
-Үйлдвэр, хөдөө аж ахуйн сайд: Х.Баттулга
-Хөдөлмөрийн сайд: Я.Санжмятав
-Хүн амын хөгжил, нийгмийн хамгааллын сайд: С.Эрдэнэ
-Эдийн засгийн хөгжлийн сайд: Н.Батбаяр
-Боловсрол, шинжлэх ухааны сайд: Л.Гантөмөр
-Эрүүл мэндийн сайд: Н.Удвал
-Эрчим хүчний сайд: М.Сономпил
-Сангийн сайд: М.Энхсайхан
-Байгаль орчин, ногоон хөгжлийн сайд: С.Дэмбэрэл

Түүнчлэн УИХ-ын дэд даргад С.Баярцогтын нэрийг, Өргөдөл гомдлын байнгын хорооны даргад Р.Бурмаа, АН-ын бүлгийн дэд даргад С.Одонтуяа нарыг тус тус нэр дэвшүүлсэн байна. Одоо УИХ чуулганаараа энэ асуудлыг хэлэлцэнэ.

М.Жаргал


GoGo Facebook Хуудас

ХОЛБООТОЙ МЭДЭЭ

АНХААР! Та сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууныг баримтална уу. Ёс бус сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Мэдээний сэтгэгдэлд GoGo.mn хариуцлага хүлээхгүй.



НИЙТ СЭТГЭГДЭЛ 36 Их хариулттай Их таалсан
  • Зочин     129.72.158.136
    baahan gishuud, nuguu erunhiilugch yu yu geed bailaa, arga ch ugui biz uuriinh ni namiin humuus yum chini odoo duugai l baihaas
    2012-08-17 1 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.248.144
    hamtarsan zasgaas garahdaa uih iin gishuud said baihaa bolii gej hutsaj hutschihaad uursduu ulgerleech buuljsen buuljsuu ergej doloogood ene sainii yor bishee
    2012-08-17 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.126.89.171
    enkhsaihan iluu bnaa.oyungerel bolovsroliin said bval zugeeree.
    2012-08-17 1 0 Хариулах
  • Зочин     202.126.89.214
    х.тэмүүжинг гишүүнээ хичээгээрэй. та одоо л ирэх ёстой газраа ирлээ ш дээ. энэ бол таны хийх ажил. бурхан минь нямдоржоос салдаг монголчууд бид азтай юмаа
    2012-08-17 4 5 Хариулах
  • зочин     180.149.97.1
    ишш чааваас энэ сономпил одоо юу вэ? нөгөө тоон дотор үсэг цохиж явна гэдэг шиг юм л болжийно доо
    2012-08-17 4 3 Хариулах
  • Зочин     202.131.242.42
    удахгүй унах зг байна даа. одоо яамд, агентлагаа солихгүй бол нөгөөдүүл нл энэ тэнэг малнуудын урдуур хойгуур идээд бүр хөлгүй юм болох байх. эрдэнээ баттулга тэмүүжиг нараас өөр гялайх юм алга даа. бурмаа бид 2-ын өргөдөл гомдол барагдуулна гэж юу байдаг байнаа. хуульгүй улсад цаасан дээр байгаа бааахан хууль, орчуулгын хэдэн номын оршил ярихаас өөр юм байхгүй авгай
    2012-08-17 3 3 Хариулах
  • shal teneg yum     202.131.232.34
    ene zasgiin gazar lav unana yern ardchilsan namiin ene zasag barih geed bgaa 4 jild hichneen zasag unahiig bi taashgui
    2012-08-17 1 1 Хариулах
  • zailuulda     202.70.33.50
    ene ardchilsan nam uneheer ym uzeegu amitad ymdaa. turuu songuuliar man yaaj nunjig zaaj evsej saidiin suudal ogloodoo. odoo ed nariig haraach. ym uzeegui olon huuhduud shig l bhiimda
    2012-08-17 10 1 Хариулах
  • Зочин     122.201.18.133
    ingeed l minii ner bdaggui sh dee, yaltai ch bilee dee : )
    2012-08-17 0 0 Хариулах
  • iim olon yamd     202.21.114.242
    iim olon yamaar yadag bnaa? too ni nemegdeed l said buriin door dahin ded said geed l bidnii tatvariin munguur ingej toglohoo bolimoor bnaa
    2012-08-17 4 2 Хариулах
  • сонгогч     49.156.1.5
    амжилт ардчилалынхан. ялангуяа тэмүүжин гишүүн сайд болсонд баяртай байна. энэ салбарыг өөд нь татаж, шударга болгоорой
    2012-08-17 4 3 Хариулах
  • Зочин     27.123.214.113
    an 4 jild 4 zasagin gazar baigulna
    2012-08-17 2 2 Хариулах
  • Zochin     124.158.107.20
    byaluugaa sain huvaasan bna end ih hurliin gishuudiig said bolgodogoo bolimoor umaa jinhene idej uuh gesen umnuud tegeedch ene ardchilsan namiin heden medleg bolovsrol uzsen harsan um nimgentei humuus samarch ogohn dee yandaa!!!
    2012-08-17 4 1 Хариулах
  • Zochin     124.158.107.20
    ene ardchilsan nam samarch oglool doo ene butehgui ee!!! yamarch medleg mergejil n hurehgui haa hamaagui umnuud said bolj bna!
    2012-08-17 5 1 Хариулах
  • Zochin     124.158.107.20
    harin tiimee jishee n battulga yaj hodoo aj ahuin said hiinee ene salbariig medeh hund ogohod yadag bnaa, tomor zamiig yalaa samaraa biz dee
    2012-08-17 3 2 Хариулах
  • Lol     203.169.53.50
    lol chi henbe guai veeeee huuchirsan yalzarsan muu kommunist ... olon hun bolj jujiglesen uhaantai ym bhdaa ip chine end haragdaj bna ooroo muulj bicheed ooroo hariulaad suuh ym . ah oluulaa yalsan odoo oluulaa hogjino harin chi gantsaaraa *** tsoohuuleed hedhen hairtsaglagdsan hotsrogdson kommunistiin uldegdel l ard hotsorch uldene haraarai
    2012-08-18 0 0
  • X.BATTULGA     124.158.107.20
    ene salbariig yuch medehgui yanaa bi yamarch bsan ooriinhoo talh chiher, mah combinat ru horongo oruulalt hiiheel medej bna.
    2012-08-17 0 0
  • Зочин     203.91.118.156
    angaj tsangasan humuust hyanaltaa l sain tawij uzeerei de, ireh 4 jild.
    2012-08-17 0 0 Хариулах
  • zochin     202.170.66.34
    ooo zozo huulia zorchood bn shde nogoo elbegee zasgiin gazaraa ui hurlas 3/1 huviar burduulne ene ter gd bsn yasan. ene udaad chihen dulii nuden balai ain!!!!!!!!!! bugd helj yarisanda bgachee, baahan hudla yarij garch ircheed ichdeg bga. eronhiilogch ni hudalch bhaar ene mgl uls yaj hogjhiin! ard tumen mini ee nudee neegeecheeee! ene zg-iin uls shig hogjuulj hun shig amidruulahiig harii yostoi looloo bhdoooo
    2012-08-17 3 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.20.251
    an nam hamag munguu barj songuulidaj singuulidaj arai gej neg yum hagas hugas zasag avahaar zugeer gudmand poker *** erguuleed tsohij yavsan sonompil enkhsaihan gesen garuud aimaar tom byaluu zugeer gudardag bnshd kkk burhan ymar shudraga bish bnaa
    2012-08-17 4 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.232.34
    дэмбэрэл ашиг сонирхолын зөрчилтэй. дүү нь алтандорнод монгол гэж дайсны эзэн шүү дээ.
    2012-08-17 9 3 Хариулах
  • Зочин     203.91.118.42
    corporate hotel -- uuuud bna. dotroo togostoi kkk. udur ni turiin ajil hiigeed, shunuur hudulmurluj mungu oldog aguu hun um bolvuu kkk.
    2012-08-17 0 0 Хариулах
  • vnen     202.9.47.129
    saiduud ni dandaa ih hurliin gishvvd baina shvvdee. vvrvv vvrsdiigvv songodog. manai huuli ch sonin ymaa.
    2012-08-17 2 0 Хариулах
  • Зочин     103.10.22.110
    terbishdagva boliochee ichij amidar
    2012-08-17 9 3 Хариулах
  • nar     202.9.47.129
    Sport, ayalal juulclaliin saidad sport arai iluu meddeg Battulgiig songoj bolohgvi baisan yum bahdaa. Jodo bvhiin holboo sain baiga shdee. Vvrvv ch tamirchinhvn shvvdee. Sonijhliin zvrchliin esreg holbootoi yum baih ldaa. sportiig iween tetgedeg sport sain meddeg hvn baisan bol sain baisan yum shig. Erchin hvch. uul uurhain yam tusdaa baidag ni sonin yum. Uulni hgmt baisan bol. oron toondoo hvrtel heregtei baisan yum bish vv.5-r cahilgaan stanciig barih gej erchim hvchnii yam baiguulj, 5 tolgoin uurhaig ashilah gej uul urhain yam, 100000 ailiin oron cuuc barih gej barilga hot baguulaltiin yam tus tus baiguulj baigaa yum baina. Hvn amiin hvgjil, niigmiin hamgaalal chini gol ni hvdvlmvr bish yum uu. Hvn amiin hvgjil, niigmiin hamgaalal, hvdvlmvr guraw hoorondoo holbootoi bish l yum ba
    2012-08-17 2 2 Хариулах
  • harj l baiadaa     202.9.47.129
    ijil vil gjillagaatai yamduudiig tusad ni baiguuldag ni sonin yum. enhsahan uls tvriin karieraas olon jil tusdaa baisan bolohoor odoo gol yam *** sangiin yamiig tolgoilj bagaa yum chini uhaantai baih baigvidee. huuchin ervnhii said baisan yum chini.
    2012-08-17 4 1 Хариулах
  • Зочин     122.201.20.210
    ан амжилт шүү, ард түмэн итгэж байна 2012-2016 он шүү, би 1-д шүү
    2012-08-17 13 14 Хариулах
  • Зочин     202.72.245.252
    энхсайхан гэж ёстой ад чєдгєр байх юм даа
    2012-08-17 5 5 Хариулах
  • Zochin     129.78.32.23
    l.gantumur bolon ts. oyungerel 2 iin bairiig soliyooo. oyungerel bolovsroliin saidiig iluu sain hiine sh dee......
    2012-08-17 1 2 Хариулах
  • Зочин     203.91.118.42
    oyungerel yaj chadahiin, said boloh ch erhgui
    2012-08-17 3 0 Хариулах
  • очин     202.170.80.52
    АН зоригтой үзье гэж байгаа бол бараг бүх албан тушаалуудыг нээлттэй зарлаж чадварлаг шинэ боловсон хүчнээр яамд агентлагуудыг бэхжүүлэх хэрэгтэй Хуучин хүмүүс нь ч адилхан өрсөлдөх боломжийг олгоод ингэж шинэчлэл хийхгүй бол АН-ын хүссэн сайн сайхан зүйл хэзээ ч биелэхгүй Яагаад гэвэл дунд доод шатандаа бүх зүйл замхардаг болоод удаж байна З Энхболд энэ талаар нэг удаагийн хууль яаралтай батлах хэрэгтэй ЕС ч үүнд бэлтгэх хэрэгтэй Бат Үүл ч адилхан Ерөнхийлөгч ч үүнийг дэмжинэ гэдэгт итгэлтэй байна Угаас нийтийн албанд ажиллагсад гэж хийх ажилгүй хэдэн хүн л сууж байдаг шдээ Ялангуяа яамдад Хуучнаар Ху одоогоор МАН-ын дарга нарын амьтан ах дүү хамаатан садан найз нөхөд яамд агентлагуудаар завсаргүй чихсэн байгааг засах хэрэгтэй гэж бодож байна Яаманд ажлыг нь хийдэг хэдэн борчууд
    2012-08-17 8 16 Хариулах
  • zochin     202.170.67.30
    яам агентлагт сагс волейбол тоглодог хоосон толгойтой залуусыг авдаг бичигдээгүй хууль үйлчлээд удаж байна. хүн болгон залуу шинэ байсанаараа ажил явдаг юм биш мэргэшсэн ажлаа мэдддэг цөөхөн хүмүүсийн нуруун дээр их ачаалал буудагыг мэдэх үү
    2012-08-17 16 3 Хариулах
  • Н.Алтанхуяг     202.72.245.146
    хууль зүйн сайд: х.тэмүүжин where is tsog?
    2012-08-17 10 10 Хариулах
  • Зочин     202.131.225.194
    tsog jiigdchihsen shd haha
    2012-08-17 3 2 Хариулах
  • хонхны дуу     202.131.233.59
    уих гишүүд байна шүү дээ. хэн нь хуулиа батлах юм бэ???
    2012-08-17 20 3 Хариулах
  • Зочин     119.195.72.169
    zarim ni gishuud bish baina aa za hurdan batlaad ajildaa hurdan orj uls ornoo oorchil
    2012-08-17 0 1 Хариулах
 
 

САНАЛ АСУУЛГА

Та эмийн сангаар үйлчлүүлэхдээ эмийн санчийн өгсөн эмийг, жортойгоо тулгаж үздэг үү?
Нийт 1577 санал өгсөн байна.
  •  
     
  •  
     

Дээшээ