Зөвшөөрөлгүй баригдаж буй барилгын захиалагч, гүйцэтгэгчид


2012-09-19 14:34 GMT+8

Зөвхөн есдүгээр сард гэхэд дөрвөн хүн баригдаж буй барилгын эздийн хариуцлагагүй байдалтай холбоотойгоор амь насаа алдчихлаа. Иргэд барилгын хажуугаар явахаасаа ч эмээдэг болж. “Дараачийнх нь би ч байж мэднэ” гэх айдас нийгмийг бүрхжээ.

Нийслэлийн мэргэжлийн хяналтын газраас зөвшөөрөлгүй үйл ажиллагаа явуулж буй 80 барилга байгууламж бий гэдгийг зарласан. Барилгын тухай хуулийг зөрчиж, авлига өгч, иргэдийг хохироож буй барилгуудын цаана хэн нэгэн албан тушаалтан байгаа учраас л тэд хэнийг ч үл тоон зөвшөөрөлгүй барилга барьж буй хэрэг биз ээ. Ингээд дараах “том толгойтой” 80 барилгын эзэд, хаягийг бид хүргэж байна.



Цагдаагийн ерөнхий газраас өчигдөр буюу 18-ны өдөр хууль бусаар зөвшөөрөлгүй баригдаж байгаа барилгуудын мэдээллийг өгөхийг иргэдээс хүссэн. Танай гэрийн хажууд, ажлын газрын чинь дэргэд зөвшөөрөлгүй барилгын ажил явагдаж байвал та дараах утсаар “хов” хүргэж болно.



Хөдөлмөрийн аюулгүй ажиллагааны дүрэм гэдэг цусаар бичигддэг, амиар төлөгддөг зүйл. Тийм учраас борлуулах ашгаа тооцдог шигээ барилгын эзэд хөдөлмөрийн аюулгүй ажиллагаандаа гарах зардлаа тооцож, зарцуулж сурдаг болмоор. Хэрвээ тэд сурахгүй бол хууль эрхзүй, хянадаг байгууллагууд нь зарцуулж сургамаар санагдана.

Жич: Та бүхэн “Зөвшөөрөлгүй баригдаж буй барилга нийслэлд 80 байгаа гэсэн дүнг албаныхан өгч буй. Үүнд ямар арга хэмжээ авах нь зүйтэй гэж та бодож байна?” гэсэн санал асуулгад ЭНД дарж оролцоно уу.

О.Ариунбилэг

GoGo Facebook Хуудас
АНХААР! Та сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууныг баримтална уу. Ёс бус сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Мэдээний сэтгэгдэлд GoGo.mn хариуцлага хүлээхгүй.



НИЙТ СЭТГЭГДЭЛ 72 Их хариулттай Их таалсан
  • oh     202.126.89.116
    oron suutsnii bairnuudiin xuwid bol, irged munguu uguud zaxialtsan bgaa boloxoor zuwshuuruliig ni ugux xeregtei. texgui bol ulaanbaatar chini ger xoroololoor duurne shude
    2012-09-21 0 0 Хариулах
  • IRGEN     202.131.226.3
    ONDOR BUYNT GEDEG CHINE OVORHANGAI SONGOGCHIDIIG LUVARDAJ ULSIIN IH HURALD GARAH GEED BAIGAA NOHRIIN KOMPANI SHUU DEE ODOO HAANA GEVEE HUUCHIN BARILGA BUULGAJ ORSHIN SUUGCHIDAD N SHINE BAIR OGNO GEED L ZALILAN HIIGEED YVANLEE MAN NAMIIN BAIRIIG BARSAN LUVARCHIN BAIDAG YM NERIIG N ARD TUMEN MEDENE DEE!!!!!!!
    2012-09-21 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.7.6
    За ёстой нэг авилгалын өмхийрсөн идээ бээрийг ухаж төнхөж эхэллээ дээ. Үүнээс зөндөө өмхий үнэртэж хараал нь хүний аминд хүрч эхлээд байна.
    2012-09-20 1 0 Хариулах
  • zz     202.179.20.164
    sonin ym deer bichsen utasaar n zalgaad heleh geheer tsgadaagiin gazar n bid nart hamaagui mergejiliin hynaltiin gazart hel g eh ym . tiim ym bol yagaad ene dugaaruudiig tavisan ym be
    2012-09-21 0 0 Хариулах
  • irgen     122.201.18.146
    Ezengui barilguud bnaa, tuuniig syrguuli zezerleg bolgochihooch, ezengui yum chin kkkk
    2012-09-20 0 0 Хариулах
  • zochin     202.55.191.54
    Zovshoorolgui gedgiin irged yaj medeed hov hurgeh gej bga yum be ho. bas uchirtail baimaar bna. meregjiliin hyanaltiihan yamar irej uzej hardag bich, mon uursdoos ni zovshoorol avsan baihad, zovshoorol avaagui barilgiin toon dotor yavaj baih yum, ene gargaj tavisan jagsaaltiig ni meregjiliin komisiin darag ni batlaagui baih yum bna. ene ni sutalgaanii matiral yum bishuu.
    2012-09-20 2 2 Хариулах
  • Зочин     122.201.18.147
    Yag say hun nas barsan barilga heniih yum be? APU-n Bathuu yumuu? Eco yumuu? Ter tuhai bhgui l bn shde.Zuvshuurulgui gee bz dee???
    2012-09-20 0 0 Хариулах
  • Хун     202.21.112.2
    Эдгээр барилгуудыг бас баригдчихсан мөртлөө чанаргүй байруудыг НУРАА Хуучин орон сууцуудын ДААЦЫН ханыг маш их нураасан одоо ч нурааж байна Энэнээс болж бас хүн эрсдэнэ дээ ХУУЧИН БАЙРУУД МАШ НАЙДВАРГҮЙ БНА ДАА
    2012-09-20 1 0 Хариулах
  • Зв     122.201.20.74
    Одоо энэ барилгаа зогсоолгож байгаа нөхдүүд нь эргээд хахууль өгсөн нөхдөө барьж өгөх хэрэгтэйшд
    2012-09-20 3 0 Хариулах
  • Зочин     202.9.47.130
    Nuguu PUREV-iin barilga oroogyi bna sh dee, dutuu bna sh dee, tengisiin hajuu taliin.... Dutuu yum gargahaa boli MHEG, NMHG-uud
    2012-09-20 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.233.59
    МЭРГЭЖЛИЙН ХЯНАЛТЫН ГАЗРЫГ ЮУ ХИЙДГИЙГ НЬ ХАРЖ БАЙ ХҮМҮҮС ЭЭ. ОЮУ ТОЛГОЙ УУРХАЙД АЛБАН ЁСНЫ ЗӨВШӨӨРӨЛТЭЙГЭЭР, ЗОРИУЛАЛТЫН ГАЗАР СТАНДАРТЫН ӨНДӨР ШААРДЛАГААР БАРИГДАЖ БУЙ ҮЙЛДВЭРИЙН БАРИЛГУУДТАЙ ТООЦОО ХИЙЖ БАЙХЫН ОРОНД ОДОО ЭДГЭЭР СТАНДАРТ БУС, ЗӨВШӨӨРӨЛГҮЙ БАРИЛГУУДТАЙГАА ТЭМЦ ДЭЭ. ТА НАРЫГ ГАДААДЫН МЭРГЭЖИЛТНҮҮД ХҮРТЭЛ ХАРЖ БАЙГАА ШҮҮ.
    2012-09-20 1 0 Хариулах
  • onto     202.21.106.1
    angry bird chavhdaad haychiiii
    2012-09-20 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.72.246.147
    dahahahaha goyo shuu
    2012-09-20 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.233.59
    ХУЛЧГАР МЭРГЭЖЛИЙН ХЯНАЛТЫН ГАЗРЫНХАН АРГА ХЭМЖЭЭ АВАХ ГЭСЭЭР БАЙТАЛ нэг хэсэг хүмүүс бариога нураах юм болж жижиг дайн болох вий дээ. Цагдаа нар бэлэн байдалд байгаарай даа.
    2012-09-20 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.233.59
    УЛСЫН МЭРГЭЖЛИЙН ХЯНАЛТЫНХАН БОЛ АЖЛАА МЭДДЭГГҮЙ ЮМ. ХУЛЧГАР БОЛ БАС БОЛЖ БАЙНАА. АЖЛАА МЭДДЭГГҮЙ ДЭЭРЭЭС НЬ АВИЛГАЛД АВТСАН ХҮМҮҮС ЮУ ХИЙЖ ЧАДАХ ВЭ ХӨ. БИ ЛАВ ЭНД АЖИЛЛАЖ БАЙГААДАА ИЧИЖ БАЙНА:.
    2012-09-20 3 0 Хариулах
  • Зочин     122.201.18.156
    13_r horoolliin 84_r surguuliin yg urd barigdah gej bgaa barilga zovshuurultei bolov uu yg huuhduudiin yvdag zam deer
    2012-09-20 0 0 Хариулах
  • Zochin     122.201.18.128
    End MIKRd bdag asramjiin gazariin hashaand barigdaj Bui Ebi erunhiilogchiin oron suutsnii barilga Yagaad bhgui bgaan? Esvel eronhiilogch ni buh zuvshuurluu 20 huuhdeesee avchihav uu
    2012-09-19 1 0 Хариулах
  • 58r tsetserleg     182.160.24.162
    End bas dutuu bichigdsen bnaa. Bayanzvrx dvvrgiin !r xoroonii unchin xvvxdiin 58-r tsetserleiin xashaan dotor tsetserlegtei bvvr tulgeed 14 davxar aimaar muuxai tom barilga barigaj duusax gej bna! Elbegdorjiin zuvshuurluur gesen. Xvvxdiin tsetserleg n xvvxed toglox yamarch talbaigvi! ENE YU BOLJ BNA VE?
    2012-09-19 4 1 Хариулах
  • dulmaa     182.160.14.174
    bayan zurh duuregt 2 emnelegiin moorognii haalganii hajuud barij bga barilgiin deerees bainga yum unaj bna ter barilga anh shugam solij bna gesen bichig hadaad hashaa barisan odoo oron suuts bolchihson bnalee uuniig shalgaj uguuch yavgan hunii zamiin hajuud yamarch zai zavsargui barilga bosood bna ene barilga notoi notstoi
    2012-09-19 2 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.248.148
    Hunii amind hursen companiudiig haaj barilgiig n ulsiin umch bolgoyo. Uund hen buruutai gehgui zahialagch, guitsetgegch, holbogdoh but companiign haah heregtei. Hunii amind hurcheed bidnii buruu fish, manai guitsetgegchiin buruu geed sayahan neg company hevleliin bag a hural hiilgeed heev neg suuj baisan her munguuruu nuglee naminchlaasai.. ner n tugs guren gesen sanagdaj bn. Tim hunii unergui, hariutslagiig busdad buruug tohson humuusigi shuuh procuroriinhon hashraaj, busdad sanuulga uguusei.
    2012-09-19 1 0 Хариулах
  • Зочин     202.70.46.202
    Гэхдээ зөвшөөрөлгүй гэх нэрийн дор яг хууль журмаа мөрдөөд барьж байгаагаа битгий хомроголчихоорой.
    2012-09-19 1 3 Хариулах
  • АРД ОЛОН     122.201.18.158
    ЗА ЕР НЬ Л АРД ОЛНЫ БУХИМДАЛ БУГШСААР БАЙГААД САД ТАВИХ ГЭЭД БАЙНА ШҮҮ. НЭГ Л ӨДӨР ТЭСЭРВЭЛ ЗАМДАА ТААРСАН БОЛГОНЫГ ҮГҮЙ ХИЙЖ ЧАДНА ГЭДГИЙГ ДЭЛХИЙН ҮЙЛ ЯВДЛУУД ХАРУУЛЖ БАЙНА. ТИЙМЭЭС ДЭЭРХ КОМПАНИУДЫН ЭЗЭД, НУУЦ НОЁНТОНУУД УТСАН ЧИНЭЭ УЛААН АМИНДАА ХАЙРТАЙ Л ЮМ БОЛ ЭХ ОРНООС МИНЬ ЗАЙЛЦГАА!!!
    2012-09-19 5 0 Хариулах
  • Зочин     103.11.192.178
    Саян оюутан залууг алсан усан оргилуур нэрийн доор барьж байгаа барилга алга бна СУИС-ийн хойно баригдаж багаа барилга зөвшөөрөлтэй юм уу 8-р давхараас нь нэг ажилчин нь хойд хажуугийн барилгын дээвэр дээр унаж нас барьсан шүү дээ. Үүнийг шалгаачээ Чингис пиво баарны өргөтгөл гээд ярьдаг юм. Одоо ЭХЯ-ны сайдын барилга гэж болно
    2012-09-19 2 0 Хариулах
  • Зочин     122.201.18.161
    Sayin yavdalig davtahgyi tuld zovshoorol ogson byh hynig avilga temsteh gazar shalgaad avilga avsan hymyysig bygdiig shorond yavuulah heregtei. Hotin darga noen eronhiilogchoo ta nar yu hiij bna. Hamgiin duurgiin zasag darga gazarin albadiig shalgah heregtei naad barilga chini yag nyden deer barigdaj bna shuu dee ted bugd sohor yum uu.enhbayar dargagin helmegduuleed baridag yum bilee,odoo naaduuiaa teged bariach.3davhar barij baihad zuragtaar garaag hen zovshoorol ogson mfedegdehgyu bsan .ter yed arga hemjee avahgyu yasan be.odoo holbogdoh hymyyst hatuu arga hemjee avah heregtei bna .artd tymen chih tavin harj bna
    2012-09-19 2 0 Хариулах
  • Зочин     122.201.18.184
    MAH iin l avilgaliin ui lai shu dee
    2012-09-19 1 0 Хариулах
  • oogi     182.160.26.12
    bzd 16 horoollin 27 r bairni urd tald .53 r surguulin zuun tald uragsha yawh zam haagad 12 dawhr oron suuts barij bga. ene barilgin zuwshuurlg shalgah heregtei bna
    2012-09-19 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.180.220.68
    zarim ni zowshoorolt barilga bn
    2012-09-19 1 1 Хариулах
  • Зочин     27.123.214.2
    Жагсаалтын 78-д байгаа барилгын суурийн ажил хийгдэж байгаа шүү өндөрлөж амжаагүй байгаа дээр нь нурааж газар дээр цэцэрлэгт хүрээлэн ч юм уу, сургууль, цэцэрлэг бариарай. БЗД цагдаагийнхан анхааралдаа авна уу!!!
    2012-09-19 5 2 Хариулах
  • Ggfg     46.14.139.138
    Batboldiiin iveeliiin ashigaa hvrtdeg niigmiig zavhruuulsan. Tonuuulchdiiiin bvlgem gej oilgoloo
    2012-09-19 0 0 Хариулах
  • Hugshuun     202.70.46.11
    Utasdaj heleech ene commentiig unshih yu l bol
    2012-09-19 2 0 Хариулах
  • 1212     202.170.81.10
    Энэ жагсаалт дотор Цагдаагийнхны захиалж бариулж байгаа 2 ч байшин байна ш дээ. Тэр барилгаа цагдаагийнхан яах бол хэхэхэхэ
    2012-09-19 6 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.18.47
    zailuul turiin alban haagchdiin bairiig bol zowshooroh heregtei
    2012-09-19 1 2 Хариулах
  • 1212     202.170.81.10
    Зөвшөөрөлгүй гэдэг чинь зөвшөөрөх аргагүй байдалтай гэсэн үг ш дээ хө. Зураг төсөл нь алдаатай, газар нь зөвшөөрөлгүй, эсвэл гүйцэтгэгч нь ийм хэмжээний барилга барих хүчин чадалгүй энэ тэр гээд олон шалтгаан бий
    2012-09-19 6 0 Хариулах
  • Зочин     46.7.111.234
    Niisleliin Mergejliin Hyanaltiin Gazariinhan yu hiij baisan yum be, ezen, guitsetgegchiig ni ch togtooj chadaagui bj, bidend hun hureltsehgui bn gej hudalaa yariad. 80 ch hurehgui barilgad heden hun heregtei yum be, ene uneheer hariutslagagui bainuu. BUGDIIG NI NURAA, ERUU UUSGE....
    2012-09-19 3 0 Хариулах
  • Зочин     202.72.243.229
    ядаж төрийн байгууллагууд нь зөвшөөрөл өө авчмаар юм даа
    2012-09-19 7 0 Хариулах
  • Зочин     202.72.243.229
    батлан хамгаалах яам, цагдаагин газар, шүүхийн уийдвэр гүйуэтгэх ч гэх шиг ядаж төрийн байгууллагууд нь өөрсдөө зөвшөөрөлгүй юм чинь хувь хүмүүс бүүр замбараагаа алддаг юм байна л доооо
    2012-09-19 4 0 Хариулах
  • Зочин     182.160.40.243
    niisleliin avtobaaziin hashaan dotorhi 9 davhar bolon hajuudah erchim huchnii gazriin hashaan dotorhi barilguud zovshoorolgui l gej baisan daa
    2012-09-20 2 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.247.23
    Ee huurhii. Minii zahialga ugsn bair yavjiishdee. Yaanaaa :(((((((((((((((((( Hurdan zuvshuurl ntree avaasai bileee
    2012-09-19 2 2 Хариулах
  • Зочин     202.170.85.9
    Оройтоогүй дээрээ, гэрээ, захиалгаа цуцалж, мөнгөө эргүүлж ав найзаа, үгүй бол дараа нь харамсах хэрэг гарах вий
    2012-09-19 6 0 Хариулах
  • 800     202.55.180.4
    зөв ш дээ. үйл ажиллагааг нь зогсоож, холбогдох хүмүүст нь арга хэмжээг нэлээд өндөрөөр аваад өгөөч. хуулийн дагуу тогуулийн 250,000₮ чинь юу ч биш байна. цаана нь олон хүмүүс үр хүүхэд, хань ижилээ алдаад хохирч байхад ямар ч арга хэмжээ авахгүй юм. Үнэхээр харамсалтай байна. Барилга барихад чинь наад зах нь аюулгүй ажиллагааны хашаа барих юстойн байгаа биздээ.
    2012-09-19 0 0 Хариулах
  • eee     202.126.90.21
    how jiw bhda yahawde medeellej bolno geech shal sonin bichih yma tstststs hmm..
    2012-09-19 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.18.47
    zahiin ene horoolluudad bol zowshoorchihoo hotiin tovd bol bolohgui
    2012-09-19 2 1 Хариулах
  • оогий     202.179.20.203
    ХУД 11 ХОРООНД ТУУЛЫН ХӨВӨӨ ХОТХОНД36 БАЙРНЫ ХАЖУУД 3-4 МЕТРИЙН ЗАЙТАЙ БАРИЛГА БАРЬЖ БАЙНА ТЭР БАРИЛГА ЗӨВШӨӨРӨЛГҮЙ БАРИЛГЫН СТАНДАРТ ГЭЖ БАЙДАГ БАЙМААР ЯАГААД НАР САЛХИ,ХАРАХ ОРЧИНГ ХААЖ БАРЬЖ БАЙГАА ЭНЭ БАРИЛГЫГ Г ЗОХИХ ГАЗАР НЬ ШАЛГАХ ХЭРЭГТЭЙ ОРШИН СУУГЧИД ХЭЛЭЭД НЭМЭР АЛГА
    2012-09-19 3 1 Хариулах
  • Зочин     202.126.94.119
    Xotiin darga mash zuv shiidver gargasan, Ene shiidver deeree xatuu zogsoj tur tumur nuurtei gedgiig xaruulax xeregtei. Xuulia turuu deedeldeggui uxamsargui xumuust surgamj bolog,
    2012-09-19 12 0 Хариулах
  • bi     202.131.247.178
    yag zuv,...tumur nyyr gants udaa.daraa ni ted aij, khuulia deedeldeg bolno...kkk
    2012-09-19 9 0 Хариулах
  • зочин     122.201.28.4
    Хуучин Мобикартын төвийн зүүн талд, 10 гаруй давхар барилга бариад байгаа. Энэ товариш ямарч зогсоолгүй, ямарч замгүй тийм газар байшин барьж байна. Энэ хэн гэдэг нөхрийн зөвшөөрлөөр баригдаж байгаа юм бол. Хотын мэр, Мэргэжлийн хяналт, цагдаагын газар энийг шалгаж өгөөчээ. 3 байшингийн дунд, хуучин граашаар ашиглаж байсан жаахан газар тийм том байшин барьж болдог юм байхдаа. Байшингйин дөнгөж буланд 2 м хүрэх үү тийм ойр зайд тэр хавийн орон сууцнуудын цахилгааны дэд станц байрлахийн. Энэ болж л байгаа юм байх даа.
    2012-09-19 4 0 Хариулах
  • zochin     180.149.76.3
    deer ugsun Tsagdaagii utasruu ni utasdaj ene medeelliig ugsun ni deer bhaa
    2012-09-19 1 0 Хариулах
  • Зочин     180.235.180.154
    tsagdaagiinhan uursduu orootsoldson bgaa
    2012-09-19 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.21.120.114
    хэцүү ч юмаа даа. барилгыг нь зогсоочихоор нөгөө байр авах гээд мөнгөө төлчихсөн хүмүүс хэцүүднэ дээ.
    2012-09-19 1 4 Хариулах
  • Хачин юм     202.179.23.61
    зарлаад яадгийн. Тэгээд эрх мэдэлтэй байгууллагууд нь барилгыыг нь буулгаач.шал дэмий сенсац дэгдээхийн.Зарлалаа гээд бид гадаа нь очиж жагсахымуу. Та нар боль зүгээр
    2012-09-19 6 12 Хариулах
  • Зочин     126.5.113.60
    Zuvshuurulgui gedgiig ni irged medeh shalgah erh bdag ym uu
    2012-09-19 10 1 Хариулах
  • шуумар ш!!!!     202.179.20.210
    7-рт байгаа тэр нэг гомо нэртэй шаааарийгээ!!!!Хүүхдийн номын сан гэж маш сайхан түүхийн дурсгалт байшинг нураасан гар бншдээ!!!Наад шуумартаа түүхийн дурсгал сүйтэгсэн гэми хэрэгт нь эрүү үүсгээд тэр шуумардаж сурсан газарлуун явуул!!!!
    2012-09-19 17 0 Хариулах
  • Зочин     122.201.17.42
    улс орон одоо л эмх замбараандаа орох нь уу дээ. харж л байя. өмнөх хотын дарга нар их л хөлждөг гэсэн газар зараад л
    2012-09-19 17 0 Хариулах
  • Зочин     202.21.106.1
    АЖЛАА ЗОГСООХГҮЙ БОЛ МОЛОТОВЫН КОКТЭЙЛ ШИДНЭ ШҮҮ, ТОГЛООГҮЙ БАЙНА !
    2012-09-19 62 0 Хариулах
  • mongol     202.179.18.177
    NAAD CHINE IH ZOV SANAA BNA SHUU ULS SHIIDEJ CHADAHGUI BOL ARD TUMEN OORSDOO SHIIDEJ CHADAH BHD AAA
    2012-09-20 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.233.59
    Энхболдын үед эдгээр хүмүүсийг давруулах эх суурь нь тавигдсан болохоор бас яаж үүнийг зогсоож болохыг ЭНХБОЛД-оос асуу
    2012-09-20 7 0 Хариулах
  • zochin     202.131.248.216
    edgeer zuwshuurulgui barilguudiig gadaa eresguutseliin tsuglaanhiie
    2012-09-19 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.170.85.9
    МХЕГ-ийг ТАТАН БУУЛГА !!!!!!!!
    2012-09-19 12 0 Хариулах
  • Зочин     122.201.18.129
    Барилгын зөвшөөрөл зурдаг тэр хэдэн зуун хүн л авилга авах гэж өгөхгүй удааснаас болж байгаам шд. Зөвшөөрөл нь ном журмаараа шийдэгддэг байсан бол... Яг үнэндээ барьж эхлээд, гүйгээд ирэхээр нь жижигхэн торгуулаад өнгөрөх нь ашигтай, хурдан учираас ийм байдалд хүрсэн. Тэр зөвшөөрөл дээр гацаадаг байсан новшнуудыг шоронд хийх хэрэгтэй.
    2012-09-20 1 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.229.226
    АДЬШААГ АТГ-Т ШАЛГУУЛАХ ХЭРЭГТЭЙ ГАШУУН СУХАЙТАД ИРГЭДИЙН МӨНГИЙГ СУХАЙТАЛ ДЭЭРЭМДСЭН ГЭСЭН
    2012-09-19 5 0 Хариулах
  • Зочин     122.201.18.138
    зөв ш дээ, ингэж нийтэд ил тод болгож байгаа нь. тэр ч бүү хэл энэ иргэн энэ тэр гээд байгаа хүмүүс нь хаанахын хэн гээч хүмүүс болохыг нь ч мэдээлэх хэрэгтэй... энэ бүх зөвшөөрөлгүй барилгын цаана дандаа хээл хахууль, луйвар булхай явж байгаа гэдэг баттай. нөгөө талаас зөвшөөрөлтэй, стандартын дагуу байригдаж буй барилга, бүтээн байгуулалтын эздийг ч сайшааж, үлгэр дууриалал болгох хэрэгтэй. санал нийлж байвал лайк даараарай...
    2012-09-19 19 2 Хариулах
  • хонхны дуу     202.131.233.59
    МОНГОЛ УЛСЫН ХУУЛИНД ЗАХИРАГДДАГГҮЙ ЯАСАН ТОМ ХҮМҮҮС ВЭ....БҮГДИЙГ НЬ НУРААЖ ГАЗАР ДЭЭР НЬ НИЙТИЙН ЭЗЭМШЛИЙН ТАЛБАЙ ЗАСЪЯ. ТЭД БИДНИЙГ ХҮНДЛЭЭГҮЙ ЮМ ЧИНЬ БИД Ч ТЭДНИЙГ ХҮНДЛЭХЭЭ БАЙЯ АА....