“Монгол ажилчдын цалин 1,5 саяас, харин гадаад ажилчдынх 30 саяас эхэлдэг”


2012-10-30 14:51 GMT+8

Цалингийнхаа тэнцвэртэй байдлыг хадгалахыг шаардаж, Монгол ажилчдын үнэлэмжийг бууруулж, Монгол ёс заншлыг уландаа гишгэхээ болихыг хүссэн Оюутолгой компанийн төслийн менежментийн мэргэжилтэн н.Гантуяаг ажлаас нь халжээ.

Тэрээр “Оюутолгойн удирдлагууд Монгол хүмүүсийг өөрсдийнх нь далласан газар ил гарч, далайсан газар нь далд ордог гэдэг бодлоо орхих цаг нь болсон” гээд “Санаа бодлоо нээлттэй илэрхийлсэн, гадаад ажилчдын талаар шүүмж хэлсэн тохиолдолд ажлаас халагдах хүртэл дарамтлах, санамж захиа өгөх, шууд халах зэргээр хандаж байна” гэлээ.

Түүний ярьж буйгаар Оюутолгойд ажиллаж байгаа гадаад ажилчид нь бакалавр болон түүнээс доош боловсролтой, ихэнхдээ гадаад мэргэжилтнүүдийн танил тал, эхнэр, нөхрүүд байдаг ажээ. Харин Монгол ажилчдын хувьд англи, америк, австрали зэрэг орнуудын том том сургуулиудыг төгсгөсөн, бакалавр, докторууд байдаг гэв. Н.Гантуяа:

-Монголчуудад байхгүй туршлага, мэдлэгийг хуримтлуулсан австрали, англи гээд мэргэжилтнүүдээ урьж ажиллуулахыг хүлээн зөвшөөрөлгүй яах вэ. Энэ бол компанийн өөрсдийнх нь асуудал. Гэхдээ гэрээнд хүлээсэн үүргээрээ Оюутолгой компани адил тэнцүү ажил эрхэлж байгаа тохиолдолд гадаад, Монгол ажилчдын цалинг тэнцүү байлгана гэж заасан байдаг. Гэтэл цай зөөж, баримт канонддог ажилтай гадаад мэргэжилтний эхнэр малайз эмэгтэй Монгол ахлах мэргэжилтнээс илүү цалинтай ажиллаж байгаа нь доромжлол биш үү” гэсэн юм.

Монгол ажилчид дунджаар 1,5 сая төгрөгийн цалинтай бол гадаад ажилчидын цалин 30 саяас эхэлж 100 гаруй сая төгрөгөөр хэмжигддэг байна. Оюутолгойн цалингийн сан нь 400 гаруй сая доллар байдаг гэх бөгөөд үүний 10 хүрэхгүй хувийг нь Монгол ажилчид авдаг ажээ.

Монгол хүмүүс Оюутолгойд ажилд орох гэж олон сар хөөцөлддөг байхад гадны мэргэжилтний танил нь ердөө гурван өдрийн дотор ажилд орж, цалингаа 5000 доллараар тогтоолгожээ. “Гэтэл ямар ч боловсролгүй, туршлагагүй энэ португали хүнтэй яг адилхан ажил хийдэг Монгол хүн гурван сар хөөцөлдөж байж ороод 1,5 сая төгрөгийн цалин авч байна. Ийм л байна” гэлээ.

Н.Гантуяа Оюутолгой компанийг шүүхэд өгнө гэдгээ мэдэгдлээ.

О.Ариунбилэг

GoGo Facebook Хуудас
АНХААР! Та сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууныг баримтална уу. Ёс бус сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Мэдээний сэтгэгдэлд GoGo.mn хариуцлага хүлээхгүй.



НИЙТ СЭТГЭГДЭЛ 188 Их хариулттай Их таалсан
  • булган     202.21.120.90
    монголоо гэсэн сэтгэлгүй эх орноосоо урвасан ноёдын хийсэн гэрээний дөнгөж эхний хор хохирол нь харагдаж эхэлж байна. энэ бол биднийг зүгээр дээрэмдэж байгаа хэрэг. ану-д улсын оролцоотой компанийн топ менежерийн жилийн орлого цалин бусад бүх хөнгөлөлт нэмэгдлээ оролцуулаад 500 мянган доллараас ихгүй байхаар хуульчилж өгсөн байдаг
    2013-03-22 0 0 Хариулах
  • OT-n Ajilchin     202.72.243.229
    tiim shuu. muu sain yumnuud yag tegdeg bhgui yu. mglchuud heterhii baga tsalin avch bn. teghed yag nadtai adilhan ajil hiideg gadaaaduud dood tal n 5000$ avch bn shdee. muu sain yumnuud huuli durmee barimtlahgui mglshuudiig *** gej heterhii dooguur uneldeg bololtoi.
    2013-02-23 0 0 Хариулах
  • зочин     202.179.10.150
    оюутолгойд эзэн бн уу? гантуяад амжилтхүсье багабанди, ганболд гэх мэт хүмүүст монголыг гэсэн сэнгэл бн уу? эсвэл 45000 доллар н гол бн уу тэд ямар үүрэгтэй сууж бн аа эх орноо гэсэн сэтгэл бн уу монголчуудаа ингээд явэ байхад сэтгэл нь зовохгүй бн уу?
    2013-01-29 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.20.138
    hi harin tiime iim l bolld bn shuu de
    2013-02-03 1 0 Хариулах
  • zochin     202.179.10.150
    Оюутолгойд эзэн байиа уу? Багабанди, Ганболд гэх мэт хүмүүс өндөр цалингаа алдчихна гээд дуугардаггүй улс юмаа Тэднийг эргүүлэн татах хэрэгтэй шүү дээ Ийм гэрээ байгуулсан Баярцогт, Зоригт нарыг ч гэсэн хариуцлагад татах хэрэгтэй шүү дээ Гантуяагийн тэмцэлд амжилт хүсье Оюу толгойг өмгөөлөх өмгөөлөгчид эх орноо гэсэн сэтгэл байвал асуудалд өөр өнцгөөр хандах хэрэгтэй дээ Тэр ямар болохоо харуулж дээ Болбол Оюутолгойгоос татгалзаад Гантуяаг хөлсгүй өмгөөлөөб өгчихөөч тэгвэл од болоод дараагийн их хуралд шууд ялна даа
    2013-01-29 0 0 Хариулах
  • zochin     182.160.54.46
    gantuyag demjij bn.
    2013-01-29 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.242.238
    mongoliin bayalgiig gadagshaa zuuj baij eh orhiin n ajilchdiig ulandaa gishgej bgaag n olon jil sonsson. mongol tur bdag gedegee haruulah heregtei hundlungiin avilgad urtuhuurgui companiar hyanuulj aldaa dutagdliig n olood torguuli tavij, tsaashid yalgavartai handahgui bh shiidver garguulah heregtei.
    2013-01-29 0 0 Хариулах
  • zochin     122.201.18.162
    gantuyag demjij bna .tsalingiin huvid mongolchuud gadaaduudaas iluu g avah heregtei.
    2013-01-29 0 0 Хариулах
  • Зочин     203.194.115.68
    shuuh hural yu blsiin bl tanai sait medeelel hiihgui yum u
    2013-01-08 0 0 Хариулах
  • Ish chaawaas     27.123.214.109
    Hiij chaddag bolchood, baruund ochood baruuniihantai adilhan unelegddeg bolchood ingej yriasai. Baruund ochwol ayga ugaahaas hetrehgui unelemjtei zarim mongolchuud oorsdiigoo saryn 20 myangan am dollar awna gj zuudeldegeesee icheesei
    2012-11-06 0 1 Хариулах
  • Чи р чаавас     124.158.69.126
    Наад хүний чинь зөв, чи өөрөө боль л доо наад нийтлэлээ уншаач дуракаа. Манайхан боловсролоороо дээгүүр байгаад байна гээд байгаам биш үү. Гадныхан шүтэж амьдарч хоолоо олдог арчаагүй гаруудын нэг байна даа чи өөрөө.
    2012-11-06 0 0 Хариулах
  • Anti expat 3     122.201.18.161
    Duun deeree eh oron mini geed l duulaad baidag yag unendee bol eh oron chin ene ard tumnees maani l eheldeg gej bi oilgodog! Uls turiinhun hudlaa ard tumen, gazar shoroo ... Geh ugnuudiig heneg ch ugui heleheer dotor muuhai orgih yum. Yer ni ard tumen uursduu yamar bn tur zasag ni tiim l baidag gej neg mergen hun helsen baidag. Tegeheer bid uursduu uurchlugdeye!
    2012-11-05 1 0 Хариулах
  • Anti expat - 2     122.201.18.180
    Getel Mongold esregeeree gadniihan ajliin saihniig hiij, nutgiin huuhnii saihniig edelj, tansag orchniig uursduduu bii bolgoj mongolchuud bid buur zarim gazar orj chadahgui boltloo uursdiin unelgeegee unagaaj baina. Hot huduugui yag adilhan shar tsarai harahaaraa huluu hugalchih geed .... Malchin ni malaa barij guigeed, huuhnuud biyee ugch guigeed, tushmeduud ni ulsaa ard tumnee zarj guigeed..
    2012-11-05 1 0 Хариулах
  • Anti expat!     122.201.18.174
    Ene gadaad nuhduud hurungu oruulalt hiigeed olon ajliin bair bii bolgoj baigaa ni saishaaltai gehdee ingej davruulj bolohgui! Mashiniihaa kabin, ger, 4 hanan dotroo l saihan baival busad ni tui ch hamaagui gedgee boliyoo. Gadaadad yalanguya baruund ajillaj amidarch bsan humuus medej baigaa baih nutgiin humuusiin golson ajliig hiij, ajliin ihiig uurch, hamaagui bar savand ni orj boldoggui
    2012-11-05 1 0 Хариулах
  • санал     202.9.47.131
    Гантуяаг дэмжиж байна. Гадныхныг, манай авилгачидтай хамт хөөж явуулах хэрэгтэй. Дахиж хэзээ ч монгол нутаг руу оруул.
    2012-11-04 0 0 Хариулах
  • Зочин     203.194.115.118
    OT-n gadaad darga nar chini tsalin nereer ashgaa davhar avaad bna sh tee zugeer l mongoliin bayalgiig uhaad l avch bgaa humuus mnogoliin tuluu yu ch hiigeegui zuvhun baiagiig ni yaj hurdan avahav yaj zardal gargaj gadagshaa yaaj gargahav gedeg deeer l ikh tolgoiogoo ajiluulj bgaa humuush tee Ene ih bayalgaa baga bagaar oorsdoo uhval yasiin ednar bol hurdan altiig ni avaad avdriig ni hoosloh l zorilgotoi s h tee Tsalind ni limit togottooj ogmoor yum
    2012-11-04 0 0 Хариулах
  • nero     203.194.116.40
    Ene bol ygg ynen...gehdee gadaaduud gedegt ni tseverlegch uilchlegch haltar avgai nari haltaruud bol 3000Dollaraas ehleh bh, harin australi canaduud ni 30,000- 100,000dollariig sard avch ajillaj bna daa huurhii...3 uruu bairnii mungiig sard avch bgaa shuu dee ene bol unen.
    2012-11-01 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.72.243.229
    gantuyagin helj bga bugd uneen gadaadiihan ni unende tasarcan medleg chadvartai bol yay gehsen ter turulh english-ere mail zail bichij bga ni unen elgiin yumnud l bdg shde
    2012-11-01 0 0 Хариулах
  • bamina     202.9.47.133
    unen demjij bn
    2012-11-01 1 0 Хариулах
  • bamina     202.9.47.133
    mash zuw asudalaar duugarchee.. uneheer iim shudarga bus zuil manaid bgaa ni unen. 2015 on hurtel dundaash deesh tuwshin mongol ajilchid awahgui gesen hunuu nuuts bodlogotoi gesen . tuunees ch tsaash bas bolomjgui bh. eh orondoo tsagaach shig ajillaj amidrah yosgui
    2012-11-01 1 0 Хариулах
  • Амжилт хсье     182.160.33.81
    Энэ зөв шүү. Адилхан бодолтой байгаа хүмүүс нэгдэж гадны хөрөнгө оруулалттай компаниудыг шахах хэрэгтэй. Арай л даварч байна ш дээ. Оюу толгой бол үнэндээ даварч байна. Ажиллавал ажилла, чадахгүй бол гарч болышдээ, дараагийн хүн чинь бэлэн байгаа ухааны юм яриад л байж байна шүү дээ
    2012-10-31 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.186.20.39
    Үнэн бид гадны хүнээс илүү чадварлаг, гадныхан болохоор их мэргэшсэн гэх боловч бүх ажилаа монгол хүнээр хийлгэдэг, гадаадын ажилчид зөвхөн цайны мөнгө гэж цалингаасаа гадна 1000$ нэмж авдаг тэрүүгээр монгол ажилчдаа дайлдаг цалин болоор хэдэн хувиар илүү байгаа нь харагдаж байгаа биз дээ. Энэ шудрага биш яг ажилын үр бүтээлээрээ гадны хүнээс хэдэн 100 дахин их ажил хийж байгаа
    2012-10-31 3 0 Хариулах
  • anticanad     122.254.127.66
    Оюутолгойд ажилд бүү орцгоо!!!
    2012-10-31 0 0 Хариулах
  • tt     202.126.94.11
    Shuuhed ogvol Gantuya yalna. OT torguulna. ene Gantuya chin UIH gishuun Ganbaatariin duu n boltoi. Ovog n uul n Sainhuu yum
    2012-10-31 0 0 Хариулах
  • иргэн     180.149.80.121
    гантуяа сайн байна шударга зүйлийн төлөө тэмцэх хэрэгтэй бусад нь ч гэсэн дэмжиж нэгдэх хэрэгтэй
    2012-10-31 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.109.14
    Гантуяа амжилт хүсье.Заавал ард ньгараарай.Үнэхээр монголд даварсан гадаадууд хэдэн арван сяаар нь цалин авдаг нь гарцаагүй үнэн ш дээ.мэргэжилтэй чадварлаг 10 монголын цалинг ганц гадаадаас ирсэн боловсрол мэдлэгт нь эргэлзэхээр хүмүүс аваад байж бна ш дээ.
    2012-10-31 0 0 Хариулах
  • OT chuud     202.131.233.59
    Demjij bn shuu bitgii buuj uguurei ot s mungu avaad tag bolchvoo. amjilt husye
    2012-10-31 2 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.234.131
    eniig ingeed neg udaa yriad bicheed ongorch bolohgvi, tsaash n yrij heleh heregtei medej gants ene emegtei diilehgvi tegeher oyu tolgoin mongol ajilchid tsaashlaad ard tvmen bi bvgd end oroltsoj duu hooloi gar holoo oroltsuulah heregtei.... ene shudarga bus yvdliig bvh mongolchuud esergvvtseh heregtei ewtei baiy aa
    2012-10-31 1 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.234.106
    Oyultolgoig mongoloos zailuulyaa davarsan pisdaakuud yu yum zugeer
    2012-10-31 1 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.234.2
    Тэр муу гадаадын шээс бааснууд шал дургүй хүргэчихлээ
    2012-10-31 1 0 Хариулах
  • Зочин     180.235.169.24
    Gantuyad amjilt husye. Ene temtsliin dund er ni ter muu gadaadiinhniig hooj yvuulaad mongolchuud ni oorsdoo ajillaval yadgiin be. Ikh hurliin erkhem gishuud ene tal deer hamhiin turuund ajillah yostoi shuu dee. Tegehed zugeer 1 kompanid ajilladag hunees dor l baih ym. Medeej zov zuitei ajluud hiigdej baigaa. /Gehdee gol asuudlaa darui shiidej yvah heregtei shuu dee
    2012-10-31 1 0 Хариулах
  • Zochin     202.131.233.59
    Ene emegteig Oyu Tolgoin uildverchnii evleliin gishuun gej sonsson. Ted nar n urdaa barij turhitsiin bishuu. odoo hamgaalah yum hiijiigaamyy. Gishuun n bish bsan ch gesen adilhan Mongol humuusee hamgaalah heregtei. Gadaad humuus ruugee ineecheed, uursdiinhuu mongolchuud ruu harhaaraa hamran deer n baas bgaam bolchdiin blee
    2012-10-31 0 0 Хариулах
  • зочин     203.91.119.54
    "Монголросцветмет" ХХК ч ялгаагүй монгол мэргэжилтэнгүүд оросыг нь орлоод өчнөөн жил ажиллаад байхад дарамт үзүүлэхээс биш цалин нь ялгаатай, ажил нь сайн яваад байхад компании орос монгол удирдлага ньялангуяа сүүлд сонгогдсон.., уурхай руугаа орж үзээгүй гэхээр ичмээр байгаа биз дээ... ийм л илжэгнүүд байх юм даа өөрсдөө албан тушаалтай байвал болоо. Уул нь дээр үе шиг орос хүн удирдаагүй л юмсан. харин ч орос нь байсан бол дээр байсан юм тэгвэл бид ажлын мал болохгүй.Ядаж техникээ шинэчлээд борлуулалт ч сайн байхыг үгүйсгэхгүй.
    2012-10-31 1 0 Хариулах
  • Зочин     219.253.18.196
    Ijilhen awii gedgui yuma gehed yadaj oirtuulya.
    2012-10-30 0 0 Хариулах
  • Zochin     141.30.229.243
    би германд цахилгааны инжинээрээр ажиллаж сард герман найзуудын адил монгол төгрөгөөр 9 саяыг авдаг. гэтэл монголд оюутолгойхон гадаадын мэргэжилгүй ажилгүйчдийг хангадаг тусламжын байгууллага болж бидний баялагаар наадаж байна ш дэ.
    2012-10-30 3 0 Хариулах
  • Зочин     182.160.12.172
    ENE BUSGUIG ZASGIIN GAZART UUL UURHAIN ASUUDAL HARIUTSUULJ AJILLUULAH HEREGTEI. MONGOL ZASAG ERHBISH NEG SHUDRAGA. MONGOLOO GESEN EH ORONCH BUSGUIGEEE TER AADIINHAN SHIG GUDAMJIND HAYAHGUI GEJ NAIDAYA.
    2012-10-30 1 1 Хариулах
  • xxx     202.21.106.166
    Ugui eruusuu l gadnii company uud bugd iim zevuun bodlogo barimtaldag. mongol ajilchdad bol ilt muu dooguur bur het dooguur ugdugshdee. arga hemjee avarai !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!1
    2012-10-30 1 0 Хариулах
  • zochin     221.221.178.155
    Elbegee, Altanhuyagaa iim l bna daa!!! Nuguu ardchilal shudarga yos haana bna aa???
    2012-10-30 1 0 Хариулах
  • Зочин     122.201.18.159
    tegwel mongol company hediig ugdug yum?
    2012-10-30 0 2 Хариулах
  • БАГАА     182.160.59.220
    Нөгөө тэтэм үг тааж бичдэг Багабанди 50000 долурын цалин авдаг гэсэн шуум байсан .Тэгэхээр монголчуудынхаа нэгч үг хэлээгүй улсыг шалгах хэрэгтэй шүү.
    2012-10-30 5 0 Хариулах
  • uujig     203.91.117.4
    Amjilt husiy Oyu tolgoi ch geltgui busad gadaadiin hurungu oruulalttai companiud ch yg l iim l bga shde manai compani ch mun adil iim l bga, Unuudur talhniihaa mungunii tuluu l chimeegui ywj bn shde dugarwal yg l ene emegtei shig ajlaasaa halagdaal hetsuu l bdald orchih geel iim asuudal hariutssan alban gazar humuus ni ajlaa hiigeerei Ene busguid bas dahin amjilt
    2012-10-30 2 0 Хариулах
  • Зочин     180.235.163.12
    Монголчууд өөрсдийн баялагаа ашиглаж байгаа үчир гадаадуудаас илүү цалин авах учиртай.эртний Алангуа эхийн сургаалиар эвтэй байхгүй бол энэ мэтээр харь дайсны идэш болох нь байна.Эвтэй байцгаая бид чинь нэг л гэр бүл шүү дээ.
    2012-10-31 0 0 Хариулах
  • ganbaatar     202.179.6.45
    хүн амын 96 хувь нь боловсролын үнэслэхтэй эрдэмтэй иргэдтэй улсад харгис үйлдэл хийхийг иь зогсоох хэрэгтэй гэрээгээ зогсоох хэрэгтэй
    2012-10-30 3 0 Хариулах
  • zochin     122.201.23.226
    mongol hunii oyu tolgoigoos avdag hamgiin ih tsalin ni l 1 500 000 bh harin buh l muu muuhaig ni hiij bga hanbogdiin heden ajilchid bol 500 000 avdag harin gadaaduud ni hamgiin bagadaa 3 000 000 ene bol gadaaduudiin daramt shu
    2012-10-30 2 0 Хариулах
  • dislike     49.0.192.237
    USA -D master hamgaalsan minii neg tanil lav 2 say tug avdgiig medeh yum bna. gehdee bur hodoo Omnogobid ajilladag. ingeed bodohoor tsalingiiin jishig bas arai l ih yalgaatai yumaa. ter olon jil surch surch ireed officiin hiih ajilgui haltraas baga tsalin avah uneheer shar gozoilgoson asuudal shuu dee. adilhan angli heltei, bur iluu nariiin mergejiltei hun bj....brrrrrrr
    2012-10-30 5 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.226.243
    er ni tgd manaihan /Mongolchuu/gadaad geheeree l uhdeg shd
    2012-10-30 1 0 Хариулах
  • Иргэн Монгол     202.131.233.187
    Хүний нөөцийн дарга нь ерөнхий сайд асан Содномын охин Надя гэж байдаг... уг нь монгол аавын охин л байх, Монголчуудаа дарж, үнэгүйдүүлж, Гадныхныг даврааж байдаг муу байна даа. ОТ-д монголын хувь гэж байгаа бол ОТ ажиллаж байгаа Монгол ажилчдаа бодлогоор дэмжсэн, үнэлсэн цалингын жишиг тогтоох хэрэгтэй...
    2012-10-30 13 0 Хариулах
  • mongolmaa     203.194.115.44
    Nadya unendee yu hiidgiig medehgui l bn shu
    2012-10-30 2 0 Хариулах
  • Зочин     122.201.18.173
    Russia Today suvgaar bolivia ulsad uul uurhain undesten damnasan kompani orj ireed uls orniig yaj suiruulsan tuhai nevtruuleg garch bna. uls orniihoo tuluu temtssen humuusiig ni horooj bsan bna sh d. alivaa uls orond iimerhuu kompaniud orj irj bno. jishee ni rio tinto australiad bna. tendhiin humuus suuri bolovsrol saitai yum yarival urdaas amiig ni taglah hemjeenii medlegtei bdag uchraas iimerhuu kompaniud ih aidag bas ih hariutslagatai boldog yum shig sanagdsan. bidnii iim bgaa ni bidnii uursduus ni shaltgaalj bna shuu dee. jishee ni turiin ordniihon hahuul avaad bval jiriiin mgl irgediin unemelj unalgui yahav dee. tiim bizdee. chi zugeer amaa tat l gene sh d. bid uursduu medleg bolovsroloo zuzaatgah heregtei. turiig huleegeed yah vee. zaluusaa dor burnee surch bolovsorch erdem .....
    2012-10-30 21 0 Хариулах
  • Irgen     202.179.20.149
    Shalgaj heregtei. Shalgay geheer naana ni manai mungu hardag alban tushaaltnuud mungu *** ruugee hiilgeed am ni bugluruud, gar ni tatna l daa. Sain chadvartai huniig lav avdaggui gej Caml company-iinhan yarij bsan, Unen dee.
    2012-10-30 3 0 Хариулах
  • Монголын иргэн     202.179.20.239
    Монгол хүн өөрсдийн нутагтаа номер 1 байх баталгааг төрөөс шаардаж байна. Үндсэн хуулиар баталгаажуулсан байдаг бол тэрийг гаргаж тавих хэрэгтэй. Үндсэн хууль зөрчиж байгаа увайгүй гадны ямар ч байгууллагуудад зохих хариуцлагыг нь үүрүүлэх хэрэгтэй. Хэрвээ бидний эрх ашиг хууль дүрэмд үнэхээр нийцэж байвал гадны хөрөнгө оруулагч та нар Welcome харин эсрэгээ бол мэдээж bye шүү!!! энэ бол хаана ч байдаг ёсон болой!!!
    2012-10-30 9 0 Хариулах
  • Зочин     27.123.214.2
    Боолчлолын нийгэмд амьдарч байгаан байналдаа
    2012-10-30 3 0 Хариулах
  • ot     202.131.233.59
    Hamgiin gol ni turd baigaa novshnuud luivarchid ajlaa hiih heregtei bna.OT ajilchid mongoldoo hamgiin undur tsaling avch bga ch mongoliin turuus niigmiin daatgalaas ymarch demjleg hungulult alga.ydaad bair avahad ni turuus demjdeg bmaar bna.sard hun burees barag 1 shahuu tugrugnii tatvar avch bgach ter mungu haana bna.bid hezee ch ter tetgevert garch ur dung ni uzeh yum.irgedee ingej muljij amidarahaa boliochee.
    2012-10-30 3 0 Хариулах
  • ot     202.131.233.59
    mongoliin tur hariutslagatai bai hudlaa hardaj OT gej hereldej bhaas ehleed huulia zaschaad hariutslaga yri.denduu archaagui luivarchid.irgdeesee dor setgej baij yu yrih yum.Ta nariin ur udam ingej olon hunii hudulmur,gazar nutgaaraa togolsnii hariug zaaval amsana.ta nar hed naslana gej ingej luivarchinn amidardag yum be.Bat-erdene chini 2 iher ohin saihan amidrah bolovu.Tursun nutgaa tam bolgoson chi zovlong tsusaar nulimsaar amsana.Yagaad gevel chini mungu ugaaj bga zamaar olon hunii huls,tsus,nulims asgarsan ter mungu chamd jargal avchrahgui.Luivarchin badraa ch gesen.Ta nar saihan amidrahgui de.
    2012-10-30 2 0 Хариулах
  • Зочин     202.70.41.3
    Ган-баатар Ган-Туяа нийлээд тэмцвэл ард түмэн дэмжинэ шүү урагшааааа
    2012-10-30 6 0 Хариулах
  • hehe     202.131.225.196
    NAAD 2 CHIN TURSUN AH DUU 2 SHDEE. SAINKHUUGIIN GANBAATAR, SAINKHUUGIIN GANTUYA. GANTUYAG GANBAATARIIN DUU GEDGIIG MEDSEER BAIJ AJILD AVDAG OYU TOLGOI ERGEED UURIIGUU ALUUH HIIH YM HIIJ BAIGAA BAIHGUI YU HEHE
    2012-10-30 1 5 Хариулах
  • Зочин     180.235.163.12
    чи гадаад руу зайл аа
    2012-10-31 0 0 Хариулах
  • Зочин     182.160.6.128
    Манай Алтантуяа дэлбэлж алсан Малайз иргэдийг Оюунтолгойгоос зайлуулах хэрэгтэй Бид иргэнээ алуулаад одоо бүр нутагтаа ингэж давхар дээрэлхүүлэх гэж
    2012-10-30 6 0 Хариулах
  • OT     202.131.233.59
    Bid eh nutagtaa baij ingej bolohgui ali ch ulsad tuhain ulsiin irged erh medeltei tsalin undur bdag.Mongol uul uurhaid ajillaj bga humuusiin tsalingiin dood hemjeeg iluu togtooj uguh hergetie tegehgui bol huuli iim bhad bid l unaj bga sh de
    2012-10-30 2 0 Хариулах
  • Зочин     202.21.113.250
    ene gadnii tusluuded ter gadaaduud mongoliig bish dandaa pakistan, afric, avstrali gesen gadniihniig demjij bas hahuuli ashig avch ajiltag bolchood bn ihenh n. Ene bol bas l Mongold baij bolohgui shudarg bus yavdal gaaraad bga iim baival Mongol ulsad mongol hund ashiggui yamarch naaldatsguigeer gazriin bayalgaa uhuulj bn gesen ug shdee
    2012-10-30 1 0 Хариулах
  • Зочин     202.72.247.136
    пэээ бодохоор шээс гоожихнэээ ямар өндөр цалин аюдаг шэснүүд вээ
    2012-10-30 5 0 Хариулах
  • Redpath ажилтан     202.131.233.59
    Ер нь бол Монгол ажилчид, гадаад ажилчдын цалин хол зөрүүтэй сардаа 30000-45000 доллар аваад ажиллаж байгаа гадаад ажилчид Монгол ажилтантай яг л адилхан юм хийж байдаг. Харьцангуй бараг бага хийдэг. Тийм болохоор төслийн ажилчидаа энэ хүнийг дэмжиж ажиллах нь зүйтэй юм биш үү. Бид нар хэдий болтол дуугай 28 хоногийн 12 цаг сарын хэдхэн төгрөг аваал ажиллаад яваад байх ёстой юм бэ.
    2012-10-30 13 1 Хариулах
  • OT-s     202.170.65.50
    ene unenshuu.Gantuya zorig gargan bidnii umnuus duugarsand bayarlaa.yalagdsan ch bai yalsan ch bai ene duu hooloig niigemd hurgeh hergtei shuu.OT mongolchuudaa Gantuyag demjeed hamt temtsey.Bid eh orondoo ezen ni bh yostoi.muu sain gadaaduudiig mongoloor ehleed yaruilj surgay.tegeed sursaniih ni daraa ter undur tsalingaa avna biz.barag surch chadahgui bh tiimee zaluusaa.erthen ticketee avaad butssan deer biz
    2012-10-30 12 1 Хариулах
  • OT site redpath     202.131.233.59
    ene chini tegeed ariun yavdaluu fuckkk
    2012-10-30 4 0 Хариулах
  • ot     202.131.233.59
    etssiin etsest mongoliin turd baigaa luivarchid bugd huvidaa kompanitai ted OT tsaling uursduu nemuuldeggui l bhgui yu.Mongoliin huuli iim bhad hen iluudee garsan bish undur hulsuur mongolchuudiig ajluulah yum.naad luivarchid ot tsalin nemegdeher humuusee aldana neg bol huviin hevshil dagaj tsalin nemehees uur argagui bno geed nemuulehgui bga.Ganbaatar shal hudlaa sh de.Ter OT ircheed ajilchidtai uulzaagui.Odoo hudlaa hardaj shoudaj bga blhoos ajilchidtai uulzaj neg unen ug sonsoj batalgaajuulaagui baij hudlaa shoudaad yah yum barimtgui soliorood hol yvahgui sh de.OT sain zuil zunduu l bga gantshan mongoliin tudr bga luivarchid buh bulhaig hutgaj bga sh de.naad novshnuud hezee uhaarah yum.ichij amidraasai.Ter ajnai Bat-erdene yu hiih yum.4jild 2 minutiin ug helehdee uuriin nuursee yaj ter
    2012-10-30 3 0 Хариулах
  • зочин     202.131.233.59
    би ч энэ компанид ажилдаг энд арай л арай л байгаа шүү гадны мэрэгжилтэн инженер монгол цахилгаанчинаасаа ажилаа асуудаг тэгчээд 30000 доллараас илүү цалин авдаг гэж байгаамдаа
    2012-10-30 9 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.20.248
    niileed temtseechee, yaj ingej boloh bilee?
    2012-10-30 5 0 Хариулах
  • J.Borkhuu     103.9.91.94
    Ийм шударга бус юм гэж байж болохгүй ээ.Төрсөн нутагтаа ажиллаж амьдарч байж арай ч дээ. Солонгос Японд ажиллаж байгаа манайханд ямар цалин өгдөг, өөрсдөө хэдийг авдаг билээ. Энэ ялгааг арилгадаггүй юм аа гэхэд ойртуулах хэрэгтэй.Дэмжиж байна.
    2012-10-30 8 0 Хариулах
  • Just Smile     124.158.92.7
    Угаасаа л Монголд байгаа компаниуд тэгдэгшдээ. Цалин бага өгдөг юм байж, Нойр хоолгүй ажиллуулна, Дээрээс нь хангамж маш муу, ажилчидаа ердөө боддоггүй дарга нар нь гэж худлаа дээшээ харж худлаа ярисан амьтад. Монгол залуучууд ажил хийж чаддаггүй нтр гээл амаа уралдаад ярихийн яанаа. Гадаад хүмүүстэйгээ ижилхэн цалин өгөөд ажиллуулаад үзэлдээ манай залуучууд хэнээс ч илүү ажиллаж чадна. Ер нь тэгээд цалин өндөр хөдөлмөрийн зөвөөр үнэлээд яг юм хийж чадаж байгаа хүнээ олоод оновчтой байвал зүгээр л байна. Ажилын байрнуудын хоорондын зөрөө бүүр арилчихлаа. поо магистар зэрэгтэй инженер гээл нэг газар мэргэжилээрээ ажилаал байж байсан чинь өөр байгуулагын цэвэрлэгч манаач нтр тэй ижилхэн цалинтай байхаар тэр хүнд ямар сэтгэгдэл төрөх талаар бодоод үзэхгүй юу.
    2012-10-30 8 0 Хариулах
  • MGL-iin irgen     112.218.152.74
    tiishdeeee...unniig helehed gantshan oyu tolgoi ch bish uneheeer manai MGL-d uil ajillagaa yavuulj bgaa buhii l baiguullagiin gadaad ajilchid tsalin mungu, erh darh davuu l bdagshdeee...getel gadnii ulsad esregeeree ali muu ajil, hamgiin baga tsalintai ajiliig ni gadaad humuus hiideg bh jisheetei...manai uls tur bolood alban baiguullagiin udirdlaguud negiig bodoosoi...harin ard irged bid ene tal deer negdeh heregtei.yagaad zaaaval hariin ulsad ochij bolj butehgui muu ajliig ni hiiij amidrah yostoi gej, uuriin ulsaa hugjuulj uuriin ulsdaa shan amidraylda.tegehiin tuld tsalin mungnii asuudliig sn shiideh heregtei bn. uls tur, alban baiguulgiin udirdlaguudaaaaaaa!!!! tanai kompanid ajildag gadaad ajiltan uneheer unench sn ajillaj bn gej bodoj bn uu? yagad bid uursduu hiij bolohgui gej????
    2012-10-30 3 0 Хариулах
  • Зочин     202.126.89.172
    Монголчууд бие биеэ дэмждэг болж байна. Ингэж байж хөгжинэ шүү. Монгол хүн байвал дэмдэг болцгоое. Авсрали, япон, Америк гээд иргэнээ хүний нутагт хүн алсан байсан ч дэмжиж байна. энэ жишгийг .....
    2012-10-30 9 0 Хариулах
  • Зочин     182.160.4.244
    МАШ ЗОРИГТОЙ БҮСГҮЙ БАЙНА ЧАМД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ ТЭМЦЭЛИЙНХЭЭ ТӨЛӨӨ ТУУШТАЙ ТЭМЦЭЭРЭЙ ЧИНИЙ АРД МОНГОЛ ТҮМЭН БҮГДЭЭРЭЭ БАЙНА ШҮҮ
    2012-10-30 13 0 Хариулах
  • Насаа     103.11.192.42
    Гантуяа, их зөв юм ярьж байна. Ганцхан ОТ гэхгүй монголд үйл ажиллагаа явуулж байгаа гадны компани төсөл хөтөлбөр бүгд л ийм байгаа. Монгол хүний үнэмлэмжийг дээшлүүлье. Бид эх оронд болохоор ямар нэгэн татлаа, мөнгө байхгүй бол дээшээ гарахгүй, монголоос гараад явахаар чадлаараа мундаг явж байгаа зөндөө л хүмүүс байна ш дээ. Эх орондоо байж байж дээрэлхүүлээд байнаа. Тэмцэх цаг нь болсон. Гадны юу чаддаг нь мэдэгдэхгүй халтар юумнууд ирээд дороо сэхээд хэдэн жил болоход монголчуудыг маань хэрэгтэй хэрэггүйгээр дугаарлаж зиндаархаж харьцдаг болсон гадныхан монголоор л дүүрэн байна.
    2012-10-30 8 0 Хариулах
  • Nasaa     103.11.192.42
    Гантуяа, их зөв юм ярьж байна. Ганцхан ОТ гэхгүй монголд үйл ажиллагаа явуулж байгаа гадны компани төсөл хөтөлбөр бүгд л ийм байгаа. Монгол хүний үнэмлэмжийг дээшлүүлье. Бид эх оронд болохоор ямар нэгэн татлаа, мөнгө байхгүй бол дээшээ гарахгүй, монголоос гараад явахаар чадлаараа мундаг явж байгаа зөндөө л хүмүүс байна ш дээ. Эх орондоо байж байж дээрэлхүүлээд байнаа. Тэмцэх цаг нь болсон. Гадны юу чаддаг нь мэдэгдэхгүй халтар юумнууд ирээд дороо сэхээд хэдэн жил болоход монголчуудыг маань хэрэгтэй хэрэггүйгээр дугаарлаж зиндаархаж харьцдаг болсон гадныхан монголоор л дүүрэн байна.
    2012-10-30 13 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.79.174
    Зөвхөн Оюутолгой гэлтгүй гадаадын гэсэн тодотголтой компаниуд монгол хүнийг дандаа дорд үзэж байна. Жишээ нь Солонгосын хөрөнгө оруулалттай гэх компаниудад ийм явдал их тохиолддог. Манай улс газар газрын гологдмол гадныхнаар дүүрч байна ш дэ. Мэргэжилтэн гээд байгаа энэ гадныхан монголчуудаас нэг их дээрдээд байх юм бараг байдаггүй л байхгүй. Тийм байж хөдөлмөрийн үнэлгээ нь монголчуудтай харьцуулах юм бол тэнгэр газар шиг зөрөөтэй байдаг юм.
    2012-10-30 11 0 Хариулах
  • Зочин     122.201.18.171
    Нөгөө Багабанди нар амьд уу. Өөрсдийнхөө төлөө өдөр өнгөрөөхөөс Монгочуудын төлөө ганц үг ганхийдэггүй юм шив дээ. Хоол нь хор болно биз
    2012-10-30 13 0 Хариулах
  • zochin     202.179.20.194
    Bagbandiguia 50myangan am dollar avchaad suuj baidag yum bish uu
    2012-10-30 10 0 Хариулах
  • Зочин     122.201.18.134
    Нутагтаа боолын маягаар цалинждгийн байна
    2012-10-30 5 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.225.194
    Solongost bool hiigeed 1.5 saya havitsaa. Nutagtaa delhiid unelegdeh companid ajillaad 1.5 saya. Ene odoo yu bolood bna ve?
    2012-10-30 9 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.247.58
    Gantuyad amjilt husey! Manai zaluuchuud odoo henees ch dutahgui medleg bolovsroltoi bolson tsag shuudee.
    2012-10-30 7 0 Хариулах
  • aaa     119.208.79.25
    haa taarsan gazar n gadnii nohoi nuudiig darj devselj yavah heregtee, ednii davardag ue ungursniig n ehnees n avaad haruulah hashraah tsag n bson
    2012-10-30 5 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.20.227
    ene shalgadag gazr n shalgaad yavaachee arai denduu yumaa mongold mongol hun l negdugert bh yostoi shuu
    2012-10-30 6 0 Хариулах
  • сарнай     122.201.18.136
    за Баярцогт гуай та тайлбар өгдөө чиний ярьсан бодит амьдрал дээр байгаа байдал хоёр газар тэнгэр шиг байна шүү дээ.Гантуяа чи сайн байна ингээд Монголчууд бодит мэдээлэл өгвөл асуудал өөр болно шүү дээ.
    2012-10-30 10 0 Хариулах
  • Зочин     27.123.214.2
    Let's take our land. Mongolian investment should be at least 51 percent.
    2012-10-30 2 0 Хариулах
  • Зочин     27.123.214.2
    Оюу-толгойн 51 хувийн эзэмших эрхийг хурдан авъя.
    2012-10-30 5 0 Хариулах
  • X     203.15.208.22
    Tegeed?
    2012-10-30 1 0 Хариулах
  • Зочин     216.139.177.5
    Uu Oyu Tolgoi boliochee. Mongoliin gazar shoroog yhaj tunhuj mungu bosoj baij Mongol ajilchdiig daramlana gej yu baisiim be. Mongol ajilchdiin tsalin 30000 dollar bolgohgui bol gazar nytgaasaa huuguud yavyylaach tedniigg. Henii gazar shoroon deer yu hiij baij hentei yaj haritsaad bna aa. Hoid tuild oir Canada-s guilgachin shig irchij hotond ni orchihood mongol humuusiig daramtlah geed bna uu ugui yu. Argagui yum daa Yhaan muutai, hudalch, luivarchin erunhiilugch archaagui, ard tumenee huurch, udur bur hudal yarisan Ih hural, zasgiin gazartai MONGOL orond amidral iim l bna. Elbegdorjoo chinii nuguu huseed baisan ardchilal chini ene baisiim uu.
    2012-10-30 5 1 Хариулах
  • zochin     202.21.105.1
    zub bna sain temtseh heregtei tur zasagin zugees ter gereemereegee ergej harj mohgol humuusiinhee unelemjiig uud ni tatah eh orondoo ezen ni bh tal deer anhaarah heregtei bna shinechleliin zasgiin gazraa ne tel deer anhaaraachee ene Ouytolgoid aygui bol neleed undur medlegtei chadbartai helyei ustai doriun momgolchuud ajillaj bgaa baih daa yagaad bid eh orondoo bj ingj erh medelgui hunii tsarai hatna gj be zub bn 1ch gesn zorigtoi emegtei duugarch baigaa ni demjij bna amjilt husii. Tuiin undruud erhemuudee sereerei uneheer unen ARDCHILALIN TULUU AJILLAACH EE
    2012-10-30 5 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.233.59
    amijilt husie
    2012-10-30 5 0 Хариулах
  • Mama     202.70.40.66
    Unen yumnii tuluu ugee helj temtseh ni zuvuu,demjij bn. Gol ni eh orondoo baij gadniihand doromjluulna gedeg bol gutamshig.Bidnii eh orond, manai ornii baylgaas hurtej amidralaa zalguulj bj yu ve. bugdii ni huuguud geree hiisen nereer tolgoi deeree gargasan ter yeiin buh UIH-iin gishuud, said darga nartai ni hamt huuguud yvuul.Eserguutsvel shoron hii.
    2012-10-30 8 0 Хариулах
  • Zub zub     202.55.180.3
    Ymar ch bsan zub ymnii tuluu tuushtai bgaarai, amjilt
    2012-10-30 5 0 Хариулах
  • Зочин     182.160.55.74
    boroo gold jin iim bsan sh dee
    2012-10-30 1 0 Хариулах
  • Зочин     202.170.68.20
    Үнэн , иймэрхүү ялгаварлалтыг үгүй болгох хэрэгтэй. Дэмжиж байна. Хэрэв худлаа бол Оюу толгой цалингынхаа мэдээллийг гаргана биз.
    2012-10-30 13 1 Хариулах
  • Зочин     122.201.18.165
    ganbaatartai niilj temts eronhii said bayar .sangin said asan bayartsogt ,elbegdorj narig ard tymnees uravsan gej ard tymnii shyyheer shyyh heregtei,ashiggyi gereeg medseer bj ard tymenteigee tsug eronhiilogch haana bna.
    2012-10-30 0 2 Хариулах
  • Зочин     202.170.83.134
    ёооё ганбаатарынхаа талаар юу ч мэдэхгүй гэнэн хүүхэд байна даа чи
    2012-10-30 2 2 Хариулах
  • Зочин     202.21.112.2
    Арай ч дээ эх орондоо байгаа биз дээ. Оюутолгойд ажиллаж байгаа монголчууд энэ мэдээллийг хүргэх хэрэгтэй. Н,Гантуяа чамд амжилт хүсье.
    2012-10-30 19 0 Хариулах
  • ОТ-н ажилчин     202.131.225.194
    Манайхан бүгд мэдэж байгаа. Гэхдээ энэ мэтээр монгол ажилчдыг халдаг болохоор үнэндээ дуугарах хүн алгаа. Бүгд айж байна. төр засаг нь хийсэн гэрээгээ эргэж хянаж үзэхгүй бол ажилчид юу ч хийж чадахгүй
    2012-10-30 12 0 Хариулах
  • OT     202.131.233.59
    OT-s huleen ablaa
    2012-10-30 1 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.225.20
    оюутолгой манайх юмуу гадаадынх юмуу?????????????????????????? ???
    2012-10-30 9 3 Хариулах
  • Зочин     202.170.83.134
    ГАДААДЫНХ ШДЭЭ ХОЁР НАМ ЭНХБАЯРЫН ЖАЯГААР ХУДАЛДЧИХСАНЫГ ОДОО Л МЭДЭЖ БАЙГАА ТЭНЭГ ҮҮ? АНХ ЭНХБАЯР ХЭД ХЭДЭН ОРДЫГ ТОГТВОРТОЙ БАЙДЛЫН БОЛОН БУСАД ГЭРЭЭГЭЭР ХЭРХЭН ХУЛХИДАН ИДЭХИЙГ ҮЗҮҮЛЖ ӨГСӨН ДАРАА НЬ ӨЛӨН 2, 3-Р ЭЭЛЖНИЙХЭН БЭЛЭН БАЙГААГААР НЬ ОЮУ ТОЛГОЙГ ХУДАЛДЧИХСАН. ОЮУ ТОЛГОЙ БОЛ МОНГОЛ УЛС ДАХЬ ГАДААДЫН УУРХАЙ ЭЗЭД НЬ БҮГД ГАДАГААД
    2012-10-30 0 3 Хариулах
  • zochin     203.194.116.98
    chi ystoi zorigtoi emegtei bna naad asuudal chin yrigdaal nam jim bolchdog tiin shdee unen shdee yu ni baclaver ve zugeer neg muu gal sonoogch ireel dargantsar bolonguutaa mani medtiig uher mongoloor duudaad heruul hiigeed bi ajlaasaa garsan shd
    2012-10-30 15 0 Хариулах
  • зочин     202.170.68.19
    Зөв. Бичих хэрэгтэй. Чи болоод л бас халагдаагүй байхдаа бичих байх даа. Алдах юмгүй хүн л юм бичдэг юм
    2012-10-30 8 0 Хариулах
  • Зочин     202.21.112.202
    Ажлаасаа гарахаар л ийм мэдээллийг олон нийтэд цацдаг буруу л байна даа. Амин хувиа хичээсэн бүсгүй байна. Анхнаасаа мэдсэн юм бол аль эрт цацаж байхгүй. Манайхны хувиа хичээсэн үзэл өөр дээр нь, амин дээр нь тулаад ирэхээр иймэрхүү юм бичиж байдаг.
    2012-10-30 6 31 Хариулах
  • Зочин     202.55.182.178
    Энэ яг ОТ-д ажилдаг хүн бололтой какака
    2012-10-30 2 1 Хариулах
  • Зочин     202.131.225.194
    ОТ-д ажилладаг тэгээд юу гэж??????? монгол ажилчид босох цаг болсоон.
    2012-10-30 13 0 Хариулах
  • Зочин     122.201.18.149
    хэлснийх нь дараа ажлаас халсан юм биш үү
    2012-10-30 16 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.225.194
    энэ тэгж ажилдаа голохдох хүүхэн биш. чадвал
    2012-10-30 13 1 Хариулах
  • zaya     202.55.183.178
    3000 dollar gesen shdee. vun 30 say we. bi say hewleliin hurald ni suugaad irlee
    2012-10-30 8 8 Хариулах
  • зочин     27.123.214.2
    3000s юм биз дээ ямар ялгаа байна аа гол асуудал нь адилхан ажил хийж байгаа монгол гадаад 2 нөхөр байлаа гэхэд гадаад нь өндөр цалин аваад байгаа юм биш үү тэр буруу биз дээ
    2012-10-30 7 1 Хариулах
  • zochin     49.0.164.198
    hevleliin hural deer uy ch gej dongodno shuu dee. dotor ni baisan hun medej baigaa bailgui dee zayaa
    2012-10-30 3 2 Хариулах
  • зочин     202.170.80.52
    Ганбаатар үнэн зүйлийг бол хэлж ярьж зүрхлэхгүй хүн Зүгээр л үнэн худал нь мэдэгдэхгүй зүйлээр шоу хийх зорилготой хүн шдээ тэгээд би зөндөө хэлээд байхад эд нар огт хийдэггүй гээд л болоо Амар байгаа биз
    2012-10-30 16 7 Хариулах
  • Зочин     202.170.83.134
    бороо голдын босс Казакоффтой нууц хэлэлцээ хийж байгаад Бороо голдын ҮЭ-ийнхэнд баригдангуутаа буцаж орж худлаа нааж байгаад гарч ирсэн хоёр нүүртэн шд наад ганбаатар чинь Ганбаатарт монгол хүн биш мөнгө л чухал
    2012-10-30 5 4 Хариулах
  • Зочин     122.201.17.202
    DEMJIJ BNA ENE DAVARSAN GADAAD IRGEDIIG HYAZGAARLAH TSAG BOLSON
    2012-10-30 15 0 Хариулах
  • НАДЯ     202.131.225.194
    ГАДААДААС ГАДНА МОНГОЛ ХҮНИЙ НӨӨЦИЙН ДАРГА СОДНОМЫН ОХИН НАДЯ ГЭГЧ НЬ ХҮРТЭЛ ХУДАЛДАГДСАН, МОНГОЛЧУУДАА ХЭМХ ДАРДАГ БИЗ ДЭЭ? ОЮУ ТОЛГОЙНХООН?????? ХУДЛАА ГЭВЭЛ ГАДААД МОНГОЛ ЦАЛИНГИЙН ЛИСТЭЭ ХАРУУЛЧИХ
    2012-10-30 16 0 Хариулах
  • Zochin     202.179.11.58
    Hi, Gantuya d bayarlalaa, humuus chamaig demjij bga gedegt itgej baina, Dear PM Ganbaatar, Temuujin, Magnai, ta buhen ene bugdiig anhaaraldaa avch zohistuulj uguuch, minii ajildag gadaad company bas yag ijil, Gadaadiinhan 25, 000 $ avch baina, bi, 1.600,0. Ted manai Mongol zaluuchuudaas neg ih zuruhgui dee, Meddegiig ni suraad avtsan bhad 2 jiliin tursh iim tsalintai bglgaad l bga bhgui uy, tedniig avchraad medlegiig ni surlaa tegeed butsaaj bmaar um
    2012-10-30 19 1 Хариулах
  • Зочин     202.21.113.250
    OT iin buh ajilchid yer n ajlaa hayah meteer eserguutsel uzuuleh yostoi shd ene shudarg bus zuild
    2012-10-30 19 0 Хариулах
  • Зочин     122.201.18.161
    yag dotor ni ajilladag humuus ni zurh ni hurdeggui yum shig bgaa yum. chamaig garval ard ni zunduu hun naashaa oroh geed daraallaj bna geed. barag zailaach geh bh shuu.
    2012-10-30 5 0 Хариулах
  • Зочин     203.91.118.178
    зөв өө. оюутолгойн эзэд хойноос ирээд хот манайх болоод байна. монголчуууд аа.
    2012-10-30 21 1 Хариулах
  • Зочин     202.21.113.250
    Ovooshdee chamd bayar hurgey! Temts temts demjin shuu. Uneheer manai mongolchuud neg l orson bol boloo gsn shig hedhen tsaasnii ajlaa aldhaas aij helgui yum shig yavdag n unen shdee. OT bol mash ix yalgavrlan gaduurhdag yum b lee humuusees sonsoj baixad
    2012-10-30 26 0 Хариулах
  • Зочин     203.91.119.100
    Үнэн юм хэлсэн байна. Оюу толгойд шударга бус байдал байна. Монголд баахан хөрөнгө оруулсан нэрээр эргээд гадаад руугаа хамаг мөнгө нь гарч байгаа шүү.
    2012-10-30 28 1 Хариулах
  • Зочин     182.160.43.140
    Тэгвэл Налайхын хятад тоосгоны үйлдвэрт 150 000 төгрөгний цалинтай хүн бас байна. 1,5 биш 0,15
    2012-10-30 15 3 Хариулах
  • Зочин     122.201.18.167
    temtseech...... demjih humuus bgaa shuu dee.
    2012-10-30 3 0 Хариулах
  • Зочин     202.170.81.230
    монгол-гадаадын цалингийн сангийн харьцааг 90-10 болгох хэрэгтэй. Хуулиараа. Хэрвээ гадаад хүнд илүү цалин өгмөөр байгаа бол татвар төлөөд үлдсэн ашгаас өөрт ногдох хувиасаа төлнө биз.
    2012-10-30 29 1 Хариулах
  • Зочин     202.131.242.107
    Namaig baga baihad orosuud iheer ajilladag gazar mergejilgui oros avgai tseverlegch hiigeed mergejiltnii tsalin avdag gedeg shig l yum bolj bgaan bna daa.
    2012-10-30 20 1 Хариулах
  • muugii     202.55.191.35
    yag zov xenii xorongon deer ted nar tegj davarch bgaan be,ex orondoo bid zorigtoi amidrax tsag ni bolson.bux mongol ajilchid ajil xayaj eserguutsex xeregtei.tend uildverchinii mash xuchtei xolboog bii bolgox xeregtei,temtsej surax tsag ni boljee.
    2012-10-30 28 0 Хариулах
  • tiim shu     203.91.118.206
    Mongolchuudaa bugdeeree huchirheg bolyoo. ehleed bugdeeree gadniihnaas dooguur orohgui bhaar chadvartai boloy. Uuniig l hurdan guitselduuleh heregtei bn...
    2012-10-30 9 0 Хариулах
  • Зочин     203.71.84.216
    zuv zuv
    2012-10-30 12 0 Хариулах
  • Зочин     109.11.126.211
    Shataaj alaach
    2012-10-30 8 1 Хариулах
  • Зочин     202.131.225.20
    ganbaatar anhaaraldaa abaacheee
    2012-10-30 35 1 Хариулах
  • Зочин     202.170.83.134
    хүүе болохгүй ганбаатар чинь бороо голдын ҮЭ-ийг сөнөөгөөд таарсан урвагч шүүдээ
    2012-10-30 2 9 Хариулах
  • Зочин     202.170.80.52
    Цалингийн шудараг бус зөрүүг засгийн газраас шалгаж тохиролцох хэрэгтэй Хүний нөөцийн ажилтнаа гартаа оруулсан эсвэл бас гадаад хүмүүс байдаг даа Үг хэлээ ололцох үнэхээр хэцүү
    2012-10-30 22 1 Хариулах
  • НАДЯ     202.131.225.194
    хүний нөөцийн дарга Содномын охин Надя гэж дандаа монголчуудаа дарж байдаг. худалдагдсан нь үнэн байхоо. үнэхээр хүмүүсийн зэвүүцлийг хүргэж байдаг, гадныханы гар хөлийг долоогч
    2012-10-30 25 0 Хариулах
  • nadya     203.194.115.44
    nadya giin tuhai . mgl ajilchdiin talaar bol unen shuu, odoo chi ogtsorooch, mgl ajilchdiin talaar chuham yu hiisen hun be ta
    2012-10-30 0 0
  • zochin     183.177.96.2
    muusain gadnii tsaagchid uneheer davarch bna aa.yadaj adilhan tsalin ugdug bolgomoor yu da. erhem s.bayar. s.bayartsogt guai nar aa
    2012-10-30 7 0 Хариулах
  • Зочин     49.0.162.99
    arabin emiratad gadni ajilchidad hool idehdee hurtel arabchuudig hool idej ehelsnii daraa l hooliig n ugdug getel manaid esregeer baih yum da
    2012-10-30 23 1 Хариулах
  • Зочин     203.91.118.206
    Arabuud bol ih zantai ihemseg bdg bh shuuu hoooo. gadaaduudiig harahaaraa uliig n doloohoo dohoj guideggui l bhgui u
    2012-10-30 12 0 Хариулах
  • Зочин     122.201.18.131
    tegej l helsen baisht
    2012-10-30 0 0
  • Зочин     49.0.155.12
    Ter arabuudiig chine manai ovog deedes 650 jiliin omno busdiig hudetgeh yosond surgaj hyadaj yavsan yum bid ch gesen uhaanaaraa gadniihniig hyadah yostoi yum!!!
    2012-10-30 0 0
  • Зочин     202.131.225.20
    ene unen bhoo davarsan ene oyu tolgoin ezenii talaar steve jobs yu gej helseniig sanah heregtei
    2012-10-30 123 2 Хариулах
  • Зочин     27.123.214.109
    Ish chaawaas ene huuhen icheesei
    2012-11-06 0 0 Хариулах
  • ???     92.104.80.191
    Наад муу Португалууд чинь улс нь дампуураад бугд гадаадад гарч ажиллаж байгаа. Юун 5000 доллар вэ? европд ад болоод Португалуудыг ажилгуй болгож байхад Монголд буур од болцон. Монгол чууд еерсдее доод тал нь 5000 авахыг шаардах хэрэгтэй. Ямар ч улсад тухайн улсын иргэн илуу цалин хангамжтай байдаг манайх буур эсрэгээрээ болиеоо
    2012-10-31 4 0 Хариулах
  • Зочин     202.70.46.204
    yu gej helsiin hu
    2012-10-30 0 0 Хариулах
  • Irgen     182.160.22.54
    За энэ бол зөвхөн Оюу толгой биш. Саусгоби сэндс ч гэсэн тийм ш дээ. Цалин асар ялгаатай. Дарга нар нь гэж монголчуудыг f*** нь дуудаж хараадаг, өгүүлбэрийх нь тал нь f***** байдаг боловсролгүй юмнууд монголын нутагт ирээд тансаглаж байгаа байхгүй юу.
    2012-10-30 3 0 Хариулах
  • zochin     193.255.231.8
    holoos ireed hot miniih hot nd orood honi miniih gsn davarsan shaarnuudiig huuj gargaval taarna odoo hangalttai l idej uugaa blguu
    2012-10-30 3 0 Хариулах
  • Зочин     126.112.214.10
    oorsdiinhoo mungiig idej uusan bol bid nart hamaagui l dee yamar tuuhii edee gargaad mungu olood ehelsen bish (oyu tolgoi).
    2012-10-30 0 1 Хариулах
  • Зочин     202.131.226.243
    hachin galtar yumnuud l bdag shd, ajilaa meddeg yumnuud irdiimuu
    2012-10-30 6 0 Хариулах
  • Зочин     126.112.214.10
    TSARAINY SAIHNAAR AJILYN CHADVARYG HEMJIHGUI BAIHAA HOO
    2012-10-30 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.72.243.229
    meneger ni haltar baagii nytgaasaa baahan haltar avchirtsan nuguuduul ni Mongolchyydaas syraltsaal iluu tsalin avaal yavjiishd meneger ni kanad bol baahan kanadiin har ajilchdiin tsyglyylga nugduul ni mergejilten chikshig hun ch ydirdaj chadahgui umnyd gadniihan iim l bdgiin bna getel Mongolchyyd nytagtaa ch ijil unelemj bhgui
    2012-10-30 16 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.13.181
    Stev Jobs ч хөгийн ааштай хүмүүсийг амьдралгүй болгож байсан гэжугаа. Тэрнээс долоон дор гарууд энд ороод ирчиксэн тансаглаад бж болох уу
    2012-10-30 12 0 Хариулах
  • Зочин     216.139.177.5
    Yahav dee Elbegdorjiin avchirsan ARDCHILAL ene. Ter albaar ehnees ni Buruu zamaar ardchilaliig hugjuulj uurtuu asar ih ashig ynagaj Erunhiilugch hurtel bolchihloo. Harin Ard tumend ochij baigaa ashig ni ene. Bi ardchilaliig buruutgaagui.Zuvhun tuuniig byryy tiish zalsan nuhriig l byryytgaj bna. Ard tumeniig gazartai, oron suutstai yum yumtai l bolgoson gej show-daad l hudlaa sh dee. Tuuniig tanidag meddeg hedhen l hun ashig hurtsen.
    2012-10-30 14 11 Хариулах
  • Oko     122.201.18.144
    Ehnees ni ashig haralgui ARDCHILAL (ingej orchuuldag ni zov yumuu buu med)-g hogjuulsen bol sain san...daan ch chadaagui. Odoo bj bgaa tsaraig ni har.
    2012-10-30 1 0 Хариулах
  • Зочин     122.201.18.172
    enhbayar bolon MAN yum bish uu. hudlaa shaagaad bhiin whahahahahahaaa..... buruugaasaa bultana gej bodoo yu
    2012-10-30 5 4 Хариулах
  • bada     202.131.226.98
    uuchilaarai tsaad undesii ni uhuuul dandaa MAN,buur tsaashilbal enkhbayar guai shuu
    2012-10-30 3 4 Хариулах
  • Зочин     122.201.18.130
    ene unen 1,500 bol xarin ix gaigui awj bga n...600 xawitsaa awdag xumuus bur ix bdag bnleee.....tegxed gadaaduud 40000 dollaraas deesh awdag gne...arai l denduuu,,,,gadniixand xarin ugaadsaa ogj ajilluulax xeregtei,,,,,
    2012-10-30 13 0 Хариулах
  • Зочин     203.194.115.149
    Солонгос мэтийн орнуудад цагаачилж амьжиргаагаа дээшлүүлсэн олон өрх айлыг Монголчууд андахгүй мэднэ ОТ гоос амьжиргаагаа дээшлүүлсэн гэх өрх айлууд цөөхөн бгаам даа
    2012-10-30 31 1 Хариулах
  • Зочин     49.0.155.12
    Gantuya 2800000 ah duus chine chamtai hamt!! Eh nutag deeree baruunii kolonchilogch parazituudiig davraah yosgui!!!
    2012-10-30 80 3 Хариулах
  • Иргэн     182.160.22.54
    Өмнийн говийн элс ч бас ийм ш дээ. Цалин маш их зөрүүтэй. Дарга нар нь монголчуудыг харааж, өгүүлбэрийх нь тал нь хараалын үг.Тийм боловсролгүй нөхдүүд монголд тансаглаж байгаа байхгүй юу.
    2012-10-30 5 0 Хариулах
  • Зочин     202.170.83.134
    ишшш Гантуяа минь нэмэргүй дээ чи ялагдана. монголд хэн баян нь ялдаг агуу дүрэмтэй газар. би лав чам шиг гадаадын байгууллагын эсрэг яваад шүүхдээд ялагдаад л дууссан битгий ҮЭ-тэй л нийлж т1тээрэйдээ цаадуул чинь чамаар улстөр хийгээд чи хар дансанд ороод л дуусна
    2012-10-30 3 37 Хариулах
  • Зочин     202.131.225.194
    uildverchnii evleliin ganbaatariin tursun duu gej sonsson unen yumuu?
    2013-01-30 0 0
  • Зочин     202.131.225.194
    ядаж л шүүхдээд халагдсаны хохиролоо нөхөн төлүүл. их хэмжээний мөнгө авч байж сална шүү найз минь тууштай байгаарай
    2012-10-30 0 0
  • Зочин     124.158.73.251
    ***IIN BLUESKY TOWER MUN ADIL. SOLONGOS, PHILLIPIN ***UUD 1800$-S DEESH TSALINTAI MGLCHUUD HAMGIIN UNDUR TSALIN AVDAG NI 1 SAY. BUUR UGAAGCH NI HURTEL PHILLIPIN HALTAR.
    2012-10-30 34 0 Хариулах
  • Зочин     126.112.214.10
    DURGUI CHIN HUREED BAIVAL OROHOO BOLCHIHDOO TEGVEL TER GAZAR DAMPUURAAD AJILTANDAA TSALIN UGCH CHADAHGUI BOLNO TEGEED HALNA BIZ
    2012-10-30 0 2 Хариулах
  • Зочин     126.112.214.10
    CHINII MUNGU BISH BIZ DEE DUNDAJ TSALINGAAS UNDUR L BAIVAL HEND NI HEDIIG TULUHUU UURUU MEDEJ BOLNO BIZ DEE. TURIIN MUNGU BAISAN BOL UUR HEREG TER TOHIOLDOLD ASUUDAL UUR HARIN HUVIIN HURUNGUUU EZEN NI MEDEH BAIHAA CHI SANAA ZOVOOD HEREGGUIDEE
    2012-10-30 1 8 Хариулах
  • bitgii erguut     202.70.36.50
    Chi bitgii erguu yum yariad bai
    2012-10-31 1 1 Хариулах
  • Oko     122.201.18.179
    Hodolmoriin huuli gej yum baidag yum.... Ajil olgogchiin omnoos yum duugaraad baigaa bol unsh. Ene ulsiin nutag devsger deer hen negneer ajil hiilgej tsalin olgoj l baigaa yum bol ter huuliig barimtaldag yum.
    2012-10-30 2 2 Хариулах
  • Зочин     203.194.115.93
    huuh sav ugaagchaa gadnaas avdag yasan tansag gazar vee
    2012-10-30 5 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.24.38
    gadaadiinhanii uuduus ug helsen humuust sanuulga ugdug daraagiin udaad halna geh meteer daramtlah, esvel yanz buriin argaar shahaj havchij eheldeg bol togtson zuil sht eniig ustgah heregtei tegehgui bol nigganuudaas dor bolloo.
    2012-10-30 22 0 Хариулах
  • aa     85.92.12.117
    bluesky chine hong kongiin hyataduudiinh gej unen u?
    2012-10-30 1 0 Хариулах
  • Зочин     122.201.18.156
    Гантуяа ямартаа ч зөв юмны төлөө зоригтой тэмцэж байгаад чинь амжилт хүсье. Цалингийн ялгаа нь ийм аймар их гэж үнэхээр бодоогүй. Хэрвээ үнэхээр үнэн бол энэ цалингийн асуудал чинь НҮБ-ийн тунхагласан Хүний Эрхийн Түгээмэл тунхаглалыг шууд зөрчиж байна ш дээ. Арьс өнгө, шашин шүтлэг, үндэс угсаа, үүсэл гарлаар нь үл ялгаварлах зарчмыг зөрчиж байна гэдэг талаас нь бас сайн судлаарай. Амжилт хүсье!
    2012-10-30 156 5 Хариулах
  • Зочин     202.55.183.178
    ХМММ, УГ НЬ НААД АСУУДЛЫГ ЧИНЬ ХУУЛИАР ШИЙДЭЭД Л ӨГЧ БОЛНО ШДЭЭ, ГАДНЫ ИРГЭДИЙН ЦАЛИНД 5000USD-ээс дээш бол 30 хувь, 10000USD-ээс 50 хувь, 20000USD-ээс дээш бол 60 ХУВь ХАОАТ авчих
    2012-11-02 1 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.234.131
    neg udaa yriad ongorch bolohgvi ene asuudal ymr shatanda yaj yvagdaj bgaag medeelj ogohiig hvsie, gantsaaraa diilehgvi bol ard tvmen chinii tald shvv mongolchuud bvgd duu hooloi gar holoo oroltsuulah heregtei,
    2012-10-31 1 0 Хариулах
  • Монгол иргэн     203.91.112.182
    Цалин хөлсний хэмжээ бол үнэн, эрс ялгаатай. Тэгээд тэр гадаад нөхөд нь султан хаан шиг авирлана шүүдээ. Харин ч мөнгөөр наргиж цэнгэж, амралтаараа нутаг буцалгүй Монголд үлдэж тансагладаг гэж байгаа. Хэдэн Монгол охид нь гүйж салбагнаад харин ч шараа болно шүүдээ. Ийм байдлыг зогсоох хэрэгтэй...
    2012-10-30 19 1 Хариулах
  • монгол     109.80.21.108
    Оюу толгойн ТУЗ-д буй Багабанди, ганболд, Батсүх нар уг монгол хүмүүс байсан. одоо мөнгөнд нь уусаад монгол ажилтнуудаа хөсөр хаясан хэрэг үү. АНУ-д магистр хийсэн олон жилийн далдалга туршлагатай монгол мундаг мэргэжлтүүд л лав тэр австрали,португали паспортай юу ч мэдэхгүй пацаануудаас даруй 3 дахин бага цалин авдгийг би мэдэх юм байна. Монголд эзэн байна уу. Уран үгээр хошигруулдаг БАГАбанди Батсүх нарын араас орсон юм уу. Монгол мэргэжилтнүүдийг нь ийнхүү нүдэн дээр доош хийж шулж байгаа юм чинь тэралсад буй Оюу толгойн уурхайг сагсагнуур Баярцогт, зоригт нар бүр тавиад туусан нь үнэн болж таарлаа. Монголчуудаа сэрцгээе. бүгд нягталцгаая
    2012-10-30 22 0 Хариулах
  • Зочин     126.112.214.10
    BID TSALIN TSALIN GESEER YUUCH HIIJ SURAAGUI BN SHUU.BIDNII HAJUUGAAR BIDNEES DOLOON DOOR BAISAN ULSUUD HUGJUUD BN DAA. ZESEER HIIDEG BUTEEGDEHUUNIIG HIIH ARGYG DEED SURGUULD LAV ZAADAGGUI YUUMDAA...ZAH ZEELIIG BAS SURSAN ERDEMEER BISH URT HUGATSAAND BII BOLGOSON HUMUUS HOORONDYN KOMPANI HOORONDYN HARILTSAAN DEER TUSHIGLEDEG TAL IHTEI. BID GADNYHAND HATUURHASAAR BAITAL TED BIDNEESALI BOLHOOR HARAAT BAI GEJ BODOHGUI SHD UUR ARGA OLNO ZESIIG ORLOH TUUHII ED OLNO, ZESIIG DAHIN ASHIGLAH ARGYG OLNO ETSEST NI BID MUNGU YARISAAR HOOSON TUUHII EDTEIGEE ULDENE DEE. TA NAR NUURSIIG ORLOH ILUU EKO TUUHII ED BII BOLSNYG MEDEH UU, UDAHGUI MANAID CH ORJ IREH GEJ BAIGAA TER UED NUURS ASHIGLAHAA BOLINO TEGVEL BID SUURNE ENE BAIDLAARAA.
    2012-10-30 1 1 Хариулах
  • Oko     122.201.18.193
    unen l dee....gehdee tsalintai neg ih holboogui bolchloo, yer ni bol tsalingaa osgoh ni zov l doo, TUZ-iinhan arga hemjee avahgui bol hamgiin ehleed ulsiihaa bolovsroliin systemiig dord uzsen hereg tsaashlaad asuudluud uuseh l baih....
    2012-10-30 0 0
  • Зочин     126.112.214.10
    UHAANTAI ULS BOL UILDVERLEL NI EHLEECHGUI BAIHAD HUUJ TUUH BISH UILDVERLEL NI EHLEED YUM SURAAD HIIJ BUTEEJ CHADDAG BOLOOD DARAA NI ZA UUCHLAARAI BID ODOO UURSDUU HII GEED SUUJ BAIH YOSTOI YUMDAA MANAIH UNEHEER HOLYN HARAATAI SETGEDEG HUN ALGAA HARAMSALTAI UNUUDRUURUU DUUSIIDAA HUU
    2012-10-30 0 0
  • Зочин     202.131.226.194
    эргүү үхэр Монголчууд сард сая төгрөг аваад талаар арх талаар нь хүүхэн аваад үрээд дуусдаг нь нууц биш шүүдээ
    2012-10-30 6 62 Хариулах
  • bold     202.126.89.110
    Цалингийн ялгаа нь ийм их бол "Оюутолгойн удирдлагууд НҮБ-ийн тунхагласан Хүний Эрхийн Түгээмэл тунхаглалыг шууд зөрчиж байна ийм учираас НҮБ хандхаас гадан,Монголчууд бүгдэрээ Монгол газраас Оюутолгой компанийг гадаад ажилчидын хамт хөөж гаргая.
    2012-10-30 8 1 Хариулах
  • Зочин     141.30.229.243
    би германд цахилгааны инжинээрээр ажиллаж сард герман найзуудын адил монгол төгрөгөөр 9 саяыг авдаг. гэтэл монголд оюутолгойхон гадаадын мэргэжилгүй ажилгүйчдийг хангадаг тусламжын байгууллага болж бидний баялагаар наадаж байна ш дэ.
    2012-10-30 1 0
  • Зочин     122.201.18.146
    Өөрөөрөө бүхнийг жиших юм даа.
    2012-10-30 6 0 Хариулах
  • t     202.131.233.230
    oor shige yum bodohima
    2012-10-30 35 1 Хариулах
  • Ganbaatar     49.0.155.12
    UIH gishuun boltson Ganbaatar minii biye hergee guitseesen tul tsaashid neg ch Mongol hun uhsen hamaagui ta nar yaj zovoh n hamaagui ee!! Bi UIH gishuun boloh gej baahan show jujig togloj huurch baigaad UIH bolsoniig oilgodoggui yumuu ha ha ha!!
    2012-10-30 0 1
  • bg     124.158.104.24
    chi uuruu tegdeg yum bgaa biz busad ni uur sh dee
    2012-10-30 49 3 Хариулах
  • OT-s     202.131.233.59
    Harin tiin uneheer hetsuu bn
    2012-10-30 38 0 Хариулах
  • Зочин     202.72.243.229
    ajilchdiin haritsaa Mongol/Gadaad 90/10 tegsnee tsalingiin fond ni 10/90 gej hyvaagddag naasan ene tegeed shydarga yavdalyy ain arai denduu bnshd
    2012-10-30 41 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.239.146
    САЯХАН НЭГ СОНИН ГАРЧИГЛААД СУУЖ БАЙСАН ЧИНЬ "ҮЙЛДВЭРЧНИЙ ЭВЛЭЛИЙН ДАРГА АЖИЛД АВНА" ГЭЖ ОЮУ ТОЛГОЙ ТӨСЛӨӨС ЗАРЛАСАН БАЙСАН. КОМПАНИЙН ЗАХИРАЛ НЬ ҮЙЛДВЭРЧНИЙ ЭВЛЭЛИЙН ДАРГАА СОНГООД ТОМИЛЖ БОЛДОГ ЮМ БАЙХ ДА ГЭЖ ДОТРОО МЭЛ ГАЙХАЖ БАЙЖ БИЛЭЭ. МОНГОЛ КОМПАНИДАА АЖИЛЛАЦГАА МОНГОЛЧУУДАА. НААДУУЛЫГ ЧИНЬ ТЭГЖ БАЙГААД ХӨНГӨХӨӨН ЗАЙЛУУЛЧИХНА. ХЭ ХЭ.
    2012-10-31 0 0
  • Зочин     122.201.18.176
    Хүсэхгүй юмандаа ажиллах хэрэг байдаг ч юм уу үгүй ч юм уу. Чадвартай хүмүүс бол чадвараа үнэлүүлээд л ажилладаг хорвоо болсон шүү дээ.
    2012-10-30 0 0
  • heeh     85.92.12.117
    ter tiim ih mungu avdag gadaaduud yagaad ichdegguim bol? Bi bsan bol ichij uhne, tal mungu sain ulsiin sand handivlah bsan bh. If you have any heart in you, you would be cry for the mongols.
    2012-10-30 0 0
 
 

САНАЛ АСУУЛГА

Засгийн газраас 2015 оны Монгол улсын нэгдсэн төсвийн төслийг өргөн барихдаа Орон нутгийн хөгжлийн сангаар дамжуулан аймгуудад төсвийн эрх мэдлийг үе шаттай шилжүүлэх талаар тусгажээ. Энэ дагуу нийт 800 обьектын 200-г нь эхний ээлжинд орон нутагт шилжүүлнэ. Та энэ өөрчлөлтийг дэмжиж байна уу?
Нийт 109 санал өгсөн байна.
  •  
     
  •  
     
  •  
     

Дээшээ