МХЕГ-аас улсын хэмжээнд эх хэлний боловсролын түвшинд хийсэн шалгалтынхаа дүнг өчигдөр танилцуулав.
Ерөнхий боловсролын дунд сургуулийн багш сурагчид, их, дээд сургуулийн оюутнууд Монгол хэлний шалгалтад тун базаахгүй дүн авчээ.
Шалгалтад 21 аймаг, нийслэлийн найман дүүргийн ерөнхий боловсролын 178 сургуулийн 37695 сурагч, 6461 багш, найман их, дээд сургуулийн 515 оюутан хамрагджээ.
Шалгалт өгсөн нийт сурагчдын 81 хувь нь цээжээр бичих даалгаврыг хангалтгүй гүйцэтгэсэн, сонсоод ойлгох, ойлгосноо дахин нягталж агуулга сэдвийн хүрээнд найруулан бичих чадвар тааруу, бүрэн дунд боловсролын түвшинд шалгуулагчдын 60 хувь нь найруулан бичих даалгаврыг гүйцэтгэхдээ агуулгыг оновчтой илэрхийлэх, дүрслэх ур, хэв маягийг зөв ашиглах, үгийг оновчтой сонгосон байдал, найруулан бичлэгээ логик дэс дараалалтай бичих чадвар тун дутмаг, 80 хувь нь бичгийн хэлбэр, соёл хангалтгүй үзүүлэлтэй байжээ.
Их, дээд сургуулийн 515 оюутнаас Монгол хэлний боловсролын төвшин тогтоох шалгалт авахад нийт оюутнуудын 71.8 хувь нь 10-аас дээш үг алдсан, 26.1 хувь нь бичих соёл хангалтгүй дүнтэй гарчээ.
Г.Гэрэл
Ерөнхий боловсролын дунд сургуулийн багш сурагчид, их, дээд сургуулийн оюутнууд Монгол хэлний шалгалтад тун базаахгүй дүн авчээ.
Шалгалтад 21 аймаг, нийслэлийн найман дүүргийн ерөнхий боловсролын 178 сургуулийн 37695 сурагч, 6461 багш, найман их, дээд сургуулийн 515 оюутан хамрагджээ.
Шалгалт өгсөн нийт сурагчдын 81 хувь нь цээжээр бичих даалгаврыг хангалтгүй гүйцэтгэсэн, сонсоод ойлгох, ойлгосноо дахин нягталж агуулга сэдвийн хүрээнд найруулан бичих чадвар тааруу, бүрэн дунд боловсролын түвшинд шалгуулагчдын 60 хувь нь найруулан бичих даалгаврыг гүйцэтгэхдээ агуулгыг оновчтой илэрхийлэх, дүрслэх ур, хэв маягийг зөв ашиглах, үгийг оновчтой сонгосон байдал, найруулан бичлэгээ логик дэс дараалалтай бичих чадвар тун дутмаг, 80 хувь нь бичгийн хэлбэр, соёл хангалтгүй үзүүлэлтэй байжээ.
Их, дээд сургуулийн 515 оюутнаас Монгол хэлний боловсролын төвшин тогтоох шалгалт авахад нийт оюутнуудын 71.8 хувь нь 10-аас дээш үг алдсан, 26.1 хувь нь бичих соёл хангалтгүй дүнтэй гарчээ.
Г.Гэрэл
МХЕГ-аас улсын хэмжээнд эх хэлний боловсролын түвшинд хийсэн шалгалтынхаа дүнг өчигдөр танилцуулав.
Ерөнхий боловсролын дунд сургуулийн багш сурагчид, их, дээд сургуулийн оюутнууд Монгол хэлний шалгалтад тун базаахгүй дүн авчээ.
Шалгалтад 21 аймаг, нийслэлийн найман дүүргийн ерөнхий боловсролын 178 сургуулийн 37695 сурагч, 6461 багш, найман их, дээд сургуулийн 515 оюутан хамрагджээ.
Шалгалт өгсөн нийт сурагчдын 81 хувь нь цээжээр бичих даалгаврыг хангалтгүй гүйцэтгэсэн, сонсоод ойлгох, ойлгосноо дахин нягталж агуулга сэдвийн хүрээнд найруулан бичих чадвар тааруу, бүрэн дунд боловсролын түвшинд шалгуулагчдын 60 хувь нь найруулан бичих даалгаврыг гүйцэтгэхдээ агуулгыг оновчтой илэрхийлэх, дүрслэх ур, хэв маягийг зөв ашиглах, үгийг оновчтой сонгосон байдал, найруулан бичлэгээ логик дэс дараалалтай бичих чадвар тун дутмаг, 80 хувь нь бичгийн хэлбэр, соёл хангалтгүй үзүүлэлтэй байжээ.
Их, дээд сургуулийн 515 оюутнаас Монгол хэлний боловсролын төвшин тогтоох шалгалт авахад нийт оюутнуудын 71.8 хувь нь 10-аас дээш үг алдсан, 26.1 хувь нь бичих соёл хангалтгүй дүнтэй гарчээ.
Г.Гэрэл
Ерөнхий боловсролын дунд сургуулийн багш сурагчид, их, дээд сургуулийн оюутнууд Монгол хэлний шалгалтад тун базаахгүй дүн авчээ.
Шалгалтад 21 аймаг, нийслэлийн найман дүүргийн ерөнхий боловсролын 178 сургуулийн 37695 сурагч, 6461 багш, найман их, дээд сургуулийн 515 оюутан хамрагджээ.
Шалгалт өгсөн нийт сурагчдын 81 хувь нь цээжээр бичих даалгаврыг хангалтгүй гүйцэтгэсэн, сонсоод ойлгох, ойлгосноо дахин нягталж агуулга сэдвийн хүрээнд найруулан бичих чадвар тааруу, бүрэн дунд боловсролын түвшинд шалгуулагчдын 60 хувь нь найруулан бичих даалгаврыг гүйцэтгэхдээ агуулгыг оновчтой илэрхийлэх, дүрслэх ур, хэв маягийг зөв ашиглах, үгийг оновчтой сонгосон байдал, найруулан бичлэгээ логик дэс дараалалтай бичих чадвар тун дутмаг, 80 хувь нь бичгийн хэлбэр, соёл хангалтгүй үзүүлэлтэй байжээ.
Их, дээд сургуулийн 515 оюутнаас Монгол хэлний боловсролын төвшин тогтоох шалгалт авахад нийт оюутнуудын 71.8 хувь нь 10-аас дээш үг алдсан, 26.1 хувь нь бичих соёл хангалтгүй дүнтэй гарчээ.
Г.Гэрэл