“Би есөн настай охиноо, жирэмсэн эхнэртэйгээ дагуулаад Ерөнхийлөгчийн үүдийг сахих ёстой юм уу”


2013-01-21 16:16 GMT+8

Хоёулаа ажилтай, хүүхдээ цэцэрлэгт нь хүргэчихдэг жирийн л амьдралтай байсан айл өнөөдөр өрхийн тэргүүлэгч нь эрүүл мэндээрээ хохирчихсон, өр ширэнд баригдсан, эхнэр нөхөр хоёулаа ажилгүй болчихсон айл болж хувирчээ.

Учир юун гэвээс, Онцгой байдлын аврах тусгай ангийн алба хаагч Н.Очирбат 2012 оны есдүгээр сарын 7-ны өдөр “Барилгын ажилд асуудал үүссэн байна, очиж шалга” гэдэг даалгавар аваад Бөхийн өргөөний урд талын “Эрин” компанийн эмнэлэгийн барилга дээр 11 ахлагчийн хамт ажил үүргээ гүйцэтгэж байжээ.

Гэтэл хажуу талынх нь “Баганат өргөө” компанийн барьж байсан 12 давхраас тулгуур төмөр унасны улмаас Н.Очирбатын тархи болон нүүрний хацрын яс нь нэлэнхүйдээ бяцарч гэмтлийн эмнэлэгт хүргэгджээ. Духны яс нь цөмөрсөн, тархи нь гоожсон, зүүн нүд нь бяцарсан гэх зэргээр хүнд гэмтсэн байна. Улмаар гурав хоног ухаангүй байсны эцэст, хагалгаанд оржээ. Хагалгаа 10 гаруй цаг үргэлжилж, Н.Очирбатын нүүр эрхбиш хүний зэрэгтэй болжээ.



Харин “Эрин” болон “Баганат өргөө” компаниас энэ хугацаанд нэг ч хүн уулзсангүй.
Улмаар аравдугаар сард Бээжин рүү эмчилгээнд явж, тархины мэс засалд орсон байна. Энэтхэг рүү явж эмчилгээ хийлгэвэл зүүн нүд нь хараа орох боломжтой гэсэн тул Энэтхэг рүү явахаар ах дүү, танил талаасаа мөнгө зээлж эхэлжээ. Хохирогч Н.Очирбат “Баганат Өргөө” компанийн захирал Алтангэрэл, Мөнхдалай, “Эрин” компанийханд  учир байдлаа хэлж, дэмжлэг үзүүлэхийг хүсэхэд “тэртэй тэргүй сохорчихоод тийшээ явж яах гээд байгаа юм. Бидэнд өгөх тийм их мөнгө алга” хэмээжээ.

Уг нь бол Энэтхэг, Бээжинд эмчилгээ хийлгэх нийт зардал нь 10 гаруй сая төгрөг болсон байна.

Н.Очирбат:


-Барилгын компанийн хариуцлагагүй байдлаас үүдэлтэй хүний амь нас, эрүүл мэнд хохирсон тохиолдолд хууль их сул байдаг шиг байгаа юм. Санамсаргүй байдлаар гэмтээсэн гэж үзээд долоон сая төгрөгөөр торгох, торгуулиа төлж чадахгүй бол 3-6 сараар баривчлах л ялтай. Бэртэж гэмтсэн, амь насаа алдсан хүмүүсийн хохирлыг тэгээд хэн төлөх юм бэ. Тэгээд өнөө барилгынхан нь хуулиа мэдчихсэн. Хохирлоо төлүүлье, эмчилгээний зардлаа гаргуулъя гэхээр “ийм их мөнгө бидэнд байхгүй ээ. Хуулийн байгууллагаараа асуудлаа шийдүүлье. Хуулиар зохицуулвал ийм л мөнгө байдаг юм ш дээ” гээд сууж байдаг. Би есөн настай охиноо, жирэмсэн эхнэртэйгээ дагуулаад Ерөнхийлөгчийн үүдийг сахих ёстой юм уу гэлээ.

Залуу гэр бүл энэ асуудлаар хотын захирагч Э.Бат-Үүл болон УИХ-ын гишүүн С.Ганбаатар нарт хандсан боловч “бидэнд хамаагүй” гэх хариуг авсан байна.

Харин Онцгой байдлын аврах тусгай ангийн зүгээс маш их дэмжлэг үзүүлсэн, үзүүлсээр ч байгаа гэдгийг эхнэр Хулан нь онцолж байлаа. Ийнхүү бүтэн өнчин өсч, өдөр нь сурч, орой нь ажиллан байж Батлан хамгаалахын их сургуулийг офицер, дэслэгч цолтойгоор төгсгөсөн Н.Очирбат гэх залуу өнөөдөр эрүүл мэнд ч үгүй, ажил хийх боломж ч үгүй нэгэн болж хоцорчээ. Тэрээр хаана, хэнд хандахаа мэдэхгүй байгаагаас хэвлэлийн хурал зарлан хийлгэсэн нь энэ юм.

О.Ариунбилэг

GoGo Facebook Хуудас
АНХААР! Та сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууныг баримтална уу. Ёс бус сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Мэдээний сэтгэгдэлд GoGo.mn хариуцлага хүлээхгүй.



НИЙТ СЭТГЭГДЭЛ 83 Их хариулттай Их таалсан
  • irgen     203.91.118.156
    ene barilgiinhan arai dendnee
    2013-01-24 0 0 Хариулах
  • иргэн     124.158.109.78
    Хөрөнгө чинээтэй хүмүүс хууль журам зөрчиж, хэдэн төгрөг хэмнэхээр улам шунаж, ашиг харж, тушаал биелүүлдэг албан хаагчдыг ашиглаж, хэрэглэж, албан тушаалаа амин хувьдаа ашиглаж байгаагийн тод илрэл байна шүү дээ.Хөөрхий төрийн тушаал гүйцэтгэгчдийг өөр хаа ч, яаж ч ашиглаж, үнэгүйдүүлж байгаа юм билээ? Энэ бол нэг л илэрсэн жишээ байна. Дүрэм журмаар байдаг газарт ийм аюултай хохирол гарахгүй, өдрийн од шиг гарсан ч хохирлоо төлүүлэх эрх зүйн орчин байдаг биз./ залуу эр хүний эрүүл мэнд мөнгөөр үнэлэгдэхгүй үнэтэй шүү дээ/ Цадиггүй авирлагчдын балаг, хайран залуу, хайран амьдрал... Насаараа тэтгэмж авахаар хөөцөлдөхөд болохгүй гэх газаргүй байна даа.
    2013-01-22 0 0 Хариулах
  • enx     203.91.117.4
    ene aimaar bertlees ingej garch irsen duudee bolon tanai ger buld sain saihniig husey.chi bolon tanai ger buliinhen mundag bna shuu.setgeliin hattai.zorigtoi baigaarai.eronhiilogch ta nart tuslana gedegt itgeltei bna.uragshaa
    2013-01-22 1 0 Хариулах
  • zochin     203.91.117.4
    nam nam hessen emegtei arbin ta setgeliin chin muhart jaahan ch gesen budeghen zul baiwal ene zaluud tuslaachee.ta gants huutei hun.ydaj huutegee jisheed boddoo.
    2013-01-22 0 0 Хариулах
  • иргэн     122.201.20.74
    тэр ашиг орлоготой компанид энэ хүнд өгөхөөр мөнгө байгаа нь мэдээж . манай хуулийнхан хахуульд идэгдсэний том илрэл . хүний амь насыг мөнгөөр үнэлэшгүй байхад зүгээр торгоод л сууж байдаг арай ч дээ.
    2013-01-22 0 0 Хариулах
  • irgen     124.158.107.56
    toriin alban xaagchaa tor xamgaalaxgyi yum bol xen ene mongol ulsiin toloo zytgex yum zaluu min shantarch blxgyi shyy eronxiilogchtei orj uulzsan ni deeree xo yadiin exner xyyxedteigee or eronxiilogch yaj xuleej avaxiin xar eronxiilogch chamd tuslaj chadna shuu
    2013-01-22 0 0 Хариулах
  • зочин     122.201.18.223
    эрин эмнэлэг чинь 1-р эмнэлэгийн захирал бямбадоржийн хувийн эмнэлэг шүү дээ.хүн муутай хүн дээ наадах чиньв сайн л хөөцөлдөхгүй бол чамайг бодох ч үгүй.
    2013-01-22 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.94.52
    ер тэгээд бүхий л амьдралаараа хохирчихсон байхад 10 сая их байна гэнэ үү хүн хоосон байж болох ч ирээдүй гэдэг бол маш их баялаг хүний ирээдүйгээр тоглочихсон байж болмоор юм аа
    2013-01-22 0 0 Хариулах
  • зочин     203.160.55.2
    хариуцсан сайд газрын даргатайгаа сайн харьц, чи уб хотын иргэн шүү дээ батүүл заавал туслах үүрэгтэй олигтойхон хөөцөлд тэгэхгүй бол амьдрал чинь хэцүүднэ шүү, одоо л хөөцөлдөхгүй бо дахиад чамайг хэнч тоохгүй
    2013-01-22 0 0 Хариулах
  • иргэн     203.160.55.2
    эрүүл мэнд хамгийн гол нь одоо ичих хэрэггүй шаардлагатай бол ерөнхийлөгчийн үүдийг схь, хариуцсан сайдтайгаа сайн тулж харьц чиний төлөө хэн ч явахгүй наагуур нь аргалахыг бодно шүү
    2013-01-22 0 0 Хариулах
  • иргэн     203.160.55.2
    энэ залуу ямарч байсан эмчилгээнд явах хэрэгтэй , байгуллага иргэд туславал сайн, онцгой байдлынхан 1 өдрийн цалингаа хандивлахыг уриалж байна, барилгын компаниудтай шүүхээр хатуу ярих хэрэгтэй, гомдол гаргааад санасандаа хүртэл заргалд ялж л таараа зоригтой сэтгэл санаа өөдрөг бай миний дүү
    2013-01-22 0 0 Хариулах
  • zochin     202.180.220.72
    baganat urguu xxk chini anduuraagui bol arvin gishuuniih biz de.
    2013-01-22 0 0 Хариулах
  • Зочин     203.91.117.4
    tiimuuu teguul yaj yum olj awah we dee arwin chine arzaichaad yum uguh shinjguu shd
    2013-01-22 0 0 Хариулах
  • Зочин     223.62.160.97
    chi yag unen xellee. xuuxdiinxee xurimiig 100sayaar xiicheed... xarin oor xund 10 sayiig sarvaichij chadku arzaisan avgai
    2013-01-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     84.44.36.209
    batuul *** shalgana nuraan gej buun bolsoor l ochson shuu dee ter *** baatar bolj busad n yim bolloo
    2013-01-22 0 0 Хариулах
  • Зочин     108.235.14.175
    12 давхраас унасан темеренд цохиулахад каск яаж ч нэмэр болох билээ дээ
    2013-01-22 0 0 Хариулах
  • Зочин     108.235.14.175
    Энэ бол яах аргагуй шуух шийдвэрлэх асуудал,яагаад харин шуухэд хандахгуй байгаа юм,харин мэргэжлиийн хун харвал гэмтэл нь хеделмер аюулгуй байдлыг зерчсенеес бболсон бооловуу еереер хэлвэл хатуу малгай каск емсеегуй байсан боловуу гэж харагдаад байна
    2013-01-22 0 0 Хариулах
  • Зочин     223.62.160.97
    chiniixeer bol tgd tengisiin gadna talbaid yavj bgaad tomorond tsoxiulj nas barsan zaluu kask omsoogui bsn bgaad uxsen n xoxi n bolj bgaa yumuu. chi ch xarin ovoo muu garuudaa. tengisiin barilga chini tgd apu-n batxuugiinx gsn shuu. ene barilga bas ymr geech tom xuniix n yum bol doo?
    2013-01-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.20.169
    yamar ch tohyoldold hohirlig buren tuluulj boldoggui yum bolob uu? eruul mendiig ni hohiroosonhumuus haryutslaga huleelgeech!
    2013-01-22 0 0 Хариулах
  • tomo     202.179.8.174
    дээр байгаа хүмүүсийг харж суухаар. хандивын данс нээгээд ард түмнээсээ хандив цуглуулае л даа. тэр нь арай хурдан байхаа. нэг ч гэсэн гэр бүл эрүүл энх амьдраг л дээ монголчуудаа.
    2013-01-22 0 1 Хариулах
  • Зочин     122.201.18.140
    ийм хуультай, ийм засагтай болохоор л монгол залуус гадагшаа тэмуулсээр... амьд явах баталгаа алга
    2013-01-21 1 0 Хариулах
  • Зочин     182.160.18.5
    энэ барилгын компаниуд арай дэндэж байгаа юм биш үү хүний амиар зүгээр тоглож байна хатуу хяналт тавиачээ шинэ засгийн газраа арай дэндүү байна
    2013-01-21 2 0 Хариулах
  • зочин     202.9.47.131
    энэ ерөнхийлөгч юу хийж суунааа.. саналаа өгсөндөө үнэндээ л харамсаж байна. асуудлыг нь шийдэж өгч чадахгүй юм бол энэ улсын аав байгаад яах билээ.. дараагийн сонгуулиар зөв сонголт хийх минь...
    2013-01-21 5 0 Хариулах
  • F     182.160.32.19
    erhem eronhiilogchoo nogoo ih shudarga es hnaa bnaa
    2013-01-21 2 0 Хариулах
  • G     182.160.32.19
    ta bitgii setgeleer unaarai oodrog bgaarai udahgvi bvh ym shan bnoo itgeerei holoo hvreh gazraa hvrtel ywaarai amjilt az jargal hvsiee
    2013-01-21 0 0 Хариулах
  • IRGEN     182.160.32.19
    ta nar ali 1 tv fm dr ochood handiw guij newtrvvleg hii zorigt oroltsoo hvmvvs tuslana 10 say gaigvi sh dee ter baitugai 20 30 sayiin handiw tsuglardag ymaa hndwiin dans neegeed tv_r tsatsaa tegwel mongo ih tsuglarna mongolchuud tuslanaa itgee sn ywaa amjilt bi vneher ih itgej bn aa
    2013-01-21 0 0 Хариулах
  • Зочин     115.187.89.14
    man namiin gai duusakhgui yumaa man ne\'er ee ene ard tumneer tolgoi baina aa tatan buulgaval taarna khuvalznuudiiig
    2013-01-21 1 4
  • CD     182.160.32.19
    ymar ch holboo barih hayggvi hvnd hvn tuslahgvi sh v dee setgeliin tenheet bgarai udahgvi hoorhon shine hvnee hvleej awah gj bga ym bnaa ahaa ta setgeliin hattai hvn ymaa ingel berteed odii zeregtei ywj bdag egchee setgeleeree oodrog bgai hayg nee sn ywaa amjilt
    2013-01-21 0 0
  • иргэн М........     202.9.47.131
    Энэ осол гаргаж байгаа барилгын үйл ажиллагааг зогсоомоор юм. Арай л дэндүү муухай.. Хүний амиар бүтсэн барилга яав ч өөдтэй байхгүйшдээ.. Шөнө нь очоод шатаагаад хаямаар муу сайн барилгын хариуцлагагүй новшнууд. Ялангуяа тэр Саппорогийн барилга бас, тэнгисийн барилга тэгээд одоо энэ бөхийн өргөөний барилга бол үнэндэээ л байж боломгүй буруу гараар бүтэж байгаа хүний амыг сорж ийм сайхан залуусыг бэртээсэн муу нохойн оромнжнууд... Энэ төр засаг бас хийх юмаач хийхгүй баяжхаа хүлээсэн муу хогийн яст мэлхийнүүд. Хүний амийг үнэлж иймэрхүү осолд өртсөн хохирогч болон хохирогчийн гэр бүлийнхний сэтгэл санааны хохирлыг барагдуулж чадахгүй юм бол төр засаг гэж байгаад яахын үнэндээ л арчаагүй, хариуцлагагүй юмдаа.
    2013-01-21 2 0 Хариулах
  • иргэн М........     202.9.47.131
    Харин Н. Очирбат ахын хувьд бол: та үнэхээр сэтгэлийн хадтай юм.. Ийм бэртлийг ингэж даван туулж өдий зэрэгтэй амьд үлдэж байгаад тань үнэхээр баярлаж байна. Нэг ч болов Монгол хүний амь нас нийгмээс гаралтай бузар муухай барилгын салбарын хариуцлагагүй ослоос амьд гарч амьдралтай тэнцэж тэсч байгаад маш их бахархаж байна. Хэдийгээр та хүнд бэртэл авсан ч гэсэн амьд үлдэж чадсан юм чинь цаашдаа сайн сайхныг л бодож сайхан аьдрах хэрэгтэй шүү... Шинээр мэндлэх гэж байгаа хүүхэд тань таны амьдралыг гэрэл гэрлээр дүүргэх болно гэж итгэж байна. Харин энэ хэргийг ингээд орхиж болохгүй байха.. арай л дэндүү юмаа монголын төр засаг.. Та бүхэнд амжилт хүсэе.. хандив цуглуулвал би ч гэсэн сэтгэлээрээ хандив өгмөөр байна.
    2013-01-21 4 0 Хариулах
  • иргэн М........     202.9.47.131
    арай л дэндүү юмаа Монголын нийгэм. үнэндээ л амьд явах, эрүүл энх амьдрах арга алга. Дээр сууж байгаа нөхдүүдийн амиа бодсон ард иргэдээ ялгасан ийм муухай нийгэмд амьдарч байгаадаа баярлах ёстой юу гуних ёстой юу яах ёстой юм бэ.?. Ийм сайхан идэр залуу хүнийг ийм тахир дутуу болгож хаячаад хариуцлага хүлээхгүй байгаа нь үнэндээ гутамшигтай юм.. арай л дэндүү арчаагүй санагдаж байна.. Өнөөдөр энэ барилгын салбарт үүсээд байгаа олон олон ослуудын хариуцлагыг хэн хүлээх ёстой юм бэ??? Ингээд л Монголын маань цөөхөн хэдэн залуучууд ийм замаар хорвоог орхиод байвал биднээс юу үлдэх вэ?? Ямар архи дарс ууж өөрсдийн буруугаас болж ийм болсон биш энэ чинь энэ нийгмээс чинь гарсаар байгаа осол гэмтэл шүү дээ... энэ маягаараа эрдэнэт хүний амь нас хоргодсоор л байхуу?
    2013-01-21 1 0 Хариулах
  • zochin     61.4.77.82
    ter companiig ni shuukhed uguuch. tgeed khamt baisan khumuuseesee gerchiin meduulgiig ni avbal yasan yum bol oo. tgeeed bs khudulmur khamgaalal ene ter zurchsun geed ongtsoi bailiin gazar chini bas yum hum ugch khariutsah yostoi bish uu. odoo tegeed batuul yakhaara khamaarakhgui geed bgaa yum bol oo. irgendee tuslaach
    2013-01-21 0 0 Хариулах
  • seki     202.126.89.177
    монголд шударга зүйл байдаг юм уу? сайн санаат монголчуудаа энэ залуу гэр бүлд сайхан сэтгэлийн үүднээс туслацгаая. хотын захирагч нь ч тэр, ерөнхийлөгч нь ч тэр, ерөнхий сайд нь ч ялгаагүй бүгд л худал ярьцгааж цээжж дэлдэнэ. үнэн чанартай монголоо гэсэн сэтгэлтэй жирийн ажилчин албан хаагчид л муухай, сайхнаараа дуудуулан хүлцэнгүйгээр л цалин бага ч өр тавин ажиллсаар л, ядуурсаар л байгаа шүү дээ.
    2013-01-21 1 0 Хариулах
  • hishgee     182.160.19.22
    mongold hunii ami sohor zoosnii unegui bolsoon. aniin hun hun gesen hii hooson uriand huurtsan l baihgui uy. barilgiin kompanii uil ajillagaag zogsooh heregtei. olon hun tom tolgoitoi auylgui ajillagaagaa hangalgui *** ogch.,d buhniig shiideed yavj bga ni niited bur il tysagaan shuu dee hairan saihan zaluuchuud maani iim l mongold ami zogooh gj yadaj yavna.
    2013-01-21 0 0 Хариулах
  • shudraga bus     202.179.20.251
    manai niigemd shudraga bus zuil ih baisaar l baina, zarim neg humuus turiin alband ajildag bol nohoi met l sanaj bna, bugd l adil hun shuudee, turiin baiguullaguud ajillah orchin zarim ni uneheer hetsuu bdag
    2013-01-21 0 0 Хариулах
  • МОНГОЛ     89.177.61.83
    ингэж хэлдэг новшнуудыг өөрсдийн ийм болгох ёстойдоо.тэртээ тэргүй сохорчихоод яах гээд бгаан чамд өгөх тийм их мөнгө алга.дараа нь энэ үгийн өөрт нь хэлэх хэрэгтэй!!!тэмүүжин сайдаа таны ярьдаг шудрага хууль хаанаа яаж хэрэгжээд бнаа!!!
    2013-01-21 1 0 Хариулах
  • Зочин     49.0.129.147
    ter zhirliig ni yg adilhan suheer tahiig ni byts tshichih harin bitgii alaarai
    2013-01-21 1 0 Хариулах
  • boogii     203.160.55.44
    yasan haramsaltai yum be.herevee unuudur bat-uul ganbaatar 2-n huuhed iim bolson bol yaj hevleleer uvchignuj baigaa bol??????????????tiim biz de manaihaan? ganbaatar shulsee uschuuleed l changa changa orilood l bat-uul ni oroi bolgon zuragtaar garaad yaj baigaa bol yagaad ajlaa hiij yavsan hun iim bolchood baihad hamaagui gej helj zurheldeg bainaa?ee ene darga nar hudlaa hudlaa yasan ch hatuu horoo ve.naizuudaa zaluusiihaa tuluu temtsie l dee zaluuchuud bidniig ene bat-uul ganbaatar metiin uvuu nar yaj gaduurhaad bainaa???????????????????????
    2013-01-21 2 0 Хариулах
  • Зочин     182.160.31.186
    vхээгvй нь их юм болж дээ дvv минь амьд байхад учир олдоноо
    2013-01-21 2 0 Хариулах
  • chimgee     103.10.22.5
    edgeer humuusiig chini ontsgoi baidliin darga ni huviin ajildaa zarj baisan ym bishuu manaihan bas arai l bishee huurhii zaluug iim bolgochood emchilgeenii zardaliig ni ugchij chadahgui bgaa humuus icheech ee ta nart bol ter 10saya tugrug bol yu ch bish biz dee nugel ni nudeerei 1l udur garna da zaluu mini handiviin dans nee ard irged chini tusalna holboo barih utsaa uldeegeerei
    2013-01-21 5 0 Хариулах
  • hun     202.21.113.2
    ontsgoi baidaliin ajilchid chine toriin alban haagchid bizdee yu hiij erin emenelgiin deever deer yvj bsa
    2013-01-21 0 0 Хариулах
  • иргэн     202.21.113.2
    ontsgoi baidaliin ajilchid ajliin tsagaar barilgiin ajil deer yu hiij yvsan ym
    2013-01-21 1 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.20.148
    юм болгон дээр тэр ч намынх энэ ч намынх гэхээ болид өгөөчээ хүмүүсээ, энд бол зүгээр л ажлаа сэтгэлээсээ хийх гэдэг үзэл л дутагдаад байна шүү дээ тус тусынхаа ажлыг үнэн сэтгэлээсээ хийдэг болчихооч дээ, хувийнх ч бай хувьсгалынх бай, энэ л миний цаашид дэвжиж дээшлэх шат юм шүү гэж бодоод ажлаад байвал бүх юм аяндаа эмх цэгцэндээ орох л ёстой доо
    2013-01-21 2 0 Хариулах
  • Амараа     49.0.146.10
    Барилгын ажилд асуудал үүсэхэд аврагчид очиж шалгадаг болчихсон юмуу? Аврагчдыг хэн нэг даргын тушаалаар хувийн компанид ажиллуулж мөнгийг нь завшдаг байдал энгийн үзэгдэл болчихсон биздээ. Барилга дээр осол гарвал Шуурхай бүлэг 105 очих ёстой. Энэ хэдэн аврагчыг хэн ямар дуудлагын дагуу гаргасныг тогтоох ёстой юм бишүү? Барилгын компаниуд хямд хөлсөөр цэрэг, аврагч авч ажиллуулахыг нь хэзээ болиулах юм бол доо. Аврах ажиллагаанд баримтлах аюулгүй ажиллагааны дүрэм гэж байна уу? Аврах ажиллагааны сургалтанд хамрагдсан уу? ОБЕГ-ын дарга нар нь гадаадад сургалт нэрээр явж амраад байдаг, аврагчид нь ямар сургалтанд хамрагдаж байна? Хамгаалах каск, хувцасаар бүрэн хангагдсан уу? Хууль хяналтын байгууллага мэдсээр байж дуугүй байгаад байх юм.
    2013-01-21 12 0 Хариулах
  • сарнай     180.235.181.125
    монголчуудаа одоонархи хийгээд байгаа энэ ардчилал нэрээр а
    2013-01-22 1 0 Хариулах
  • B     149.135.146.112
    naad company ni ardchilsan namiinh um shig bn aa
    2013-01-21 3 1 Хариулах
  • Эмч     202.72.245.194
    бөхийн өргөөний урд байдаг эрин ххк - эмнэлэг биз дээ. эмч нар байж ямар сэтгэл зүрхгүй юм вэ. эзэн нь том эмнэлгийн дарга хүн байдаг шдээ.
    2013-01-21 4 0 Хариулах
  • ZEV     202.170.68.162
    харамсалтай. нөгөө энхбаяр энэ тэрийг хамгаалаад байгаа ээжүүд, хуульчид, гишүүд яагаад үүнд болон үүнтэй ижил төстэй асуудлуудад хандахгүй байна. үнэхээр хүн чанар, ёс зүй гэж байгаа бол ийм л юманд анхаармаар юм.
    2013-01-21 10 1 Хариулах
  • zochin     202.179.10.226
    elbegdorjid hand. shiidej uguh baih. tegehgui bol estoi bolohgui yum bna daa hu. buhel buten neg ailiin amidralaar ingej toglochood barilga bariad ashig haraad suuj baih hun chanar edgeer kompanii udirdlaguudad arai baihgui bailgui dee.
    2013-01-21 1 1 Хариулах
  • хх тэнгэр     202.179.7.38
    Хуулиар хүний амь нас эрүүл мэндийг үнэлгээтэй болгох хэрэгтэй. Хүний амь нас хохироосон бол ар гэрт нь хөдөлмөрийн хөлсний доод хэмжээг 15-20 жил сар бүр төлж байх, эрүүл мэндэд хохирол учруулсан бол , хөдөлмөрийн чадвар алдагдуулсан бол нэг удаа бүх эмчилгээний төлбөрийг төлүүлээд, цаашид зохих хугацаагаар төлбөр олгодог болмоор байна. Ийм жишиг олон улсад бий шүү. Одоо нэгэнт бүх юмыг зоосний нүхээр хардаг болсон нийгэм юм чинь хүний эрүүл мэндийг юман чинээ үздэггүй компаниуд өндөр төлбөр төлөөд ирэхээрээ хууль биелүүлдэг , хөдөлмөр хамгаалал сахидаг болно . Өөр гарц харагдахгүй л байна.
    2013-01-21 9 0 Хариулах
  • Зочин     27.123.214.2
    ene arai dendnee. mongol irgediin ami amidral yu ch bish gej uu. ene xolbogdox salbariin said, udirdlaga ajlaa xiigeechee!
    2013-01-21 1 0 Хариулах
  • irgen     202.126.89.177
    alban uurgee guitsetgej yvaad l iim baidald orson um bna shuu dee. kherev ukhsen bol yakh bsn um be? mi-8 n osloor ami uregdsen ontsgoigiinkhand nokhon tolber khediig ulsaas ogloo, yg terenshig tolbor ogokh kheregtei. ter #eren#bagatnat orgoo# companiud chine mongoliin tomookhon companiud bizdee.
    2013-01-21 3 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.20.231
    иргэдийнхээ талд гэдэгт итгэж байна. нийгмийн хамгаалал хөдөлмөрийн хамгаалал ямар байгааг харъя.
    2013-01-21 8 1 Хариулах
  • zolo     202.131.242.130
    shuuheer ywaad hohiroliig baragduulj chadahuu.huniig iim bolgochood ichihgui uil ajillagaa ywuulj bga company-uudaas hohiroloo baragduulah heregtei mungugui baitalaa uil ajillagaa ywuuldiimuu baliar hun chanargui bolson hogiin nowshnuuud.
    2013-01-21 3 0 Хариулах
  • зочин     49.0.149.91
    шүүхээр шийдвэрлүүлсэн нь дээр ш дээ
    2013-01-21 7 0 Хариулах
  • хнээ бодоосой     124.158.110.101
    манай төр хүнээ бодохоосоо илүү эд хөрөнгийг мөнгийг илүүд үзэх юм.
    2013-01-21 8 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.3.39
    ymar aimar yum be gaitai tomor xunii ami avahiig shahsan bna sh de
    2013-01-21 1 0 Хариулах
  • haramsaltai bna     202.131.228.123
    yamar haramsaltai ym be. humuusee ene ger buld tuslaya. ene 2 kompani ch gesendee hun chanaraa bodood tusal l daa
    2013-01-21 11 0 Хариулах
  • Зочин     65.49.14.73
    харамсмаар явдал, өмнөх засгийн газрын хор уршиг балаг өнөө хүртэл ард иргэдэд дарамт учруулсаар...
    2013-01-21 3 8 Хариулах
  • Зочин     180.149.78.26
    hutsaaraa gahai mini
    2013-01-21 6 6 Хариулах
  • u     202.21.120.114
    mash haramsaltai yum bolson baina shdee ene asuudliig nuhatstai avch uzeh heregteishdee
    2013-01-21 9 0 Хариулах
  • Зочин     202.170.81.230
    хм, онцгой байдлын газрын дарга нь эднийг үнэгүй зарцалж байгаад ийм асуудал болсон анх тэгээд байсан, өнөөдөр 11-үүлээ ажил шалгаж явсан болж таарав уу.
    2013-01-21 15 2 Хариулах
  • иргэн     202.131.229.180
    Арай ч дээ, энэ залууд сайн дураараа туслах хуулийн фирм байвал туслаад өг л дөө, ийм асуудлыг шүүхэд л хандаж шийдвэрлүүлнэ, түүнээс биш төрийн албан хаагч хэзээ ч шийдвэрлэж өгч чадахгүй, сайндаа л барилгын компанийн эрхийг л түдгэлзүүлнэ биз, өөр тэд нар юу ч хийж чадахгүй, тиймээс миний дүү шүүхэд гомдлоо гаргаад, хохирлоо төлүүлж авах хэрэгтэй, одоо чамд мөнгө л хэрэгтэй шүү дээ, тэрнээс Манлай энэ тэр хүмүүсийн улс төрийн рейтинг хий өргөх биш шүү дээ
    2013-01-21 162 0 Хариулах
  • зочин     124.158.69.190
    эрин эмнэлгийн дарга монголын нэг том эмнэлэг болох 1-р эмнэлгийн дарга байдаг гэсэн тэр хүний эхнэр нь ажлуулдаг гэсэн заваан юмнууд хүнийг хохироочоод зугтаж явдаг
    2013-04-18 0 0 Хариулах
  • Зочин     108.90.57.207
    ажил үүргээ гүйцэтгэж явсан иргэнээ ингэж хаясан төр гэж байхуу? төрд суугаа улсууд хувийн бизнесээ биш ард иргэдээ бодох цаг болсон. бид ийм улс орон болгох гэж зориогүй
    2013-01-22 0 0 Хариулах
  • Зочин     108.246.210.103
    barilgig ni delbelchih tegeed l adilhan hohirin
    2013-01-22 3 0 Хариулах
  • Зочин     122.117.38.46
    hunii yosoor asuudal shiidegdeggui yum bol ter barilgiig ni delbeleh heregtei
    2013-01-22 1 0 Хариулах
  • Зочин     122.201.18.215
    энэ бол монгол орон
    2013-01-21 2 1 Хариулах
  • АН-д     203.91.119.100
    нөгөө нэг сүржин нэртэй \"эрүүл монгол хүн 2020\" хөтөлбөр чинь хаачсан бээ..элбэгдоржооо...та нар боловсруулсан бодлогоо хэрэгжүүлэх хэрэгтэй ш дээ тйимүү...энэ залуу ямар захын нэг арчаагүй анхилгүй нөхөр өвдөх мөрөөрөөр өвдөхгүй та нараас зардал мөнгө нэхээд байгаа биш...нөхцөл байдалд дүн шинжилгээ хийж энэ залууд асуудлыг нь шийдэж өгөх цаг нь болжээ..
    2013-01-21 16 0 Хариулах
  • hudalchid     202.21.113.2
    ослын шалтгаан нь онцгой байдлын газар, өөрөө байхад тусламж энэ тэр үзүүлсэн гээл худлаа яриад байх юм. зөндөө л мөнгө авсан гэх чинь билээ. манайхан хэвлэлийг ашиглаж бизнес хийдэг болж дээ. аль аль талдаа л байсан байлгүй дээ
    2013-01-21 2 14 Хариулах
  • Зочин     49.0.203.47
    heden togrog awsaniig nchi yasan sain meddeg ym be ho tanai ah duu bsan bol chi yah bsan bol
    2013-01-27 0 0 Хариулах
  • zochin     193.224.188.254
    ter baiguulaga nuhun tulbur olgoh heregtei shuu dee. umguulugchuur damjuulan ter gazariig shuuhed uguh heregtei.
    2013-01-21 22 0 Хариулах
  • Зочин     202.21.105.1
    арай ч дээ хөөрхий амьд мэнд ингээд тэмцээд явж бгаа нь яамай даа. эрх барьж байгаа хүмүүс энэ хүнийг анхааралдаа аваасай. ажлаа хийж яваад ийм болсон байна шүү дээ арайч дээ. бат-үүлд хамаагүй байдаг юм болов уу хамаагүй байсан ч гэсэн анхаарч болохгүй юм байхдаа эх орондоо л ажлаа мөрөөрөө хийж явсан хүн байна даа
    2013-01-21 72 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.230.218
    Ганбаатар муу новш худлаа Оюу Толгой гэж сүгсэлзэхийн оронд өмнө нь байгаа шийдэж чадах асуудлаа шийддэггүй
    2013-01-22 0 0 Хариулах
  • Зочин     180.235.171.134
    яг үнэн. ганбаатарыг монгол хаүн бүрийн төлөө цохилох зүрхтэй гэж боддог байлаа, үүнийг унших хүртэлээ. харамсалтай яа. зүр эсгэгчдийн нэг байсан гэж мэдсэнгүй. молигдуулчихлаа шүү. тэнгэр мэдэг
    2013-01-24 0 0 Хариулах
  • Зочин     116.68.148.98
    яагаад шүүхэд өгөхгүй байгаа юм бэ, шүүхэд өгөөч, өөрсдөө бас зөв хөөцөлдөх хэрэгтэй шүү дээ
    2013-01-21 24 2 Хариулах
  • Зочин     202.170.85.26
    shuuheer shiiduuleh geseer btal nas n hurehgui buh ym oroitoh bailgui dee.
    2013-01-21 2 0 Хариулах
  • Зочин     182.160.33.110
    хуучины комунист нийгмийн загвараар иргэн хүнийг хохироогоод чадалтай эрх мэдэлтэй дарга нар хахуульдагч компаниуд цэвэрхэн үлддэг кэйз байна. ман-ы үлдэгдэл дундаж дарга нарыг бүгдийг нь халж зайлуулах хэрэгтэй.
    2013-01-21 48 8 Хариулах
  • Зочин     202.131.226.98
    *** дагз минь үхсэн баасны чинь ман одоо ан байгаа *** хэзээ ч хүний төлөө ажиллахгүй энэ залуу зүгээр л хохь нь болно сайхан сэтгэлтэй монголчууд л хэдэн цаас өгч магадгүй бат-үүл энэ тэр бол хэзээ хялаахгүй шүү
    2013-01-22 0 0 Хариулах
  • Эрлэгийн элч     203.91.117.4
    нүдийг нүдээр тэр 2 захирлыг ийм болгочихоод харвал ямар вэ?
    2013-01-22 3 0 Хариулах
  • Зочин     180.149.78.26
    hutsaaraa *** end man yamar hamaatai yum. hel chin tataj uheeree *** yum bolgoniig man ruu chihehee boli *** mineee
    2013-01-21 11 43 Хариулах
  • Зочин     223.62.167.105
    hehehe. ardchlsan namiinxan bar uul ganbaatar nar yamar xuu xumuus ve gedeg n l xarahdaj exelj bgaa yum bn daa.
    2013-01-22 1 1
  • Mongoliin irgen     211.189.15.161
    haha ene deer comment bicsen 2 gar neg an-iin irgen nogoodoh n man-iin irgen yumuu haishaa yum be. man n ch baihad jiriin irgenii erh ashig *** l baisan an garaad ch *** l baigaazdee. ter barilgiin compani n buh zardaliig n daah yostoi bas 3-5 jiliin tsalintai duitshuuts mongo ogoh heregtei.
    2013-01-22 2 0
 
 

САНАЛ АСУУЛГА

Засгийн газраас 2015 оны Монгол улсын нэгдсэн төсвийн төслийг өргөн барихдаа Орон нутгийн хөгжлийн сангаар дамжуулан аймгуудад төсвийн эрх мэдлийг үе шаттай шилжүүлэх талаар тусгажээ. Энэ дагуу нийт 800 обьектын 200-г нь эхний ээлжинд орон нутагт шилжүүлнэ. Та энэ өөрчлөлтийг дэмжиж байна уу?
Нийт 393 санал өгсөн байна.
  •  
     
  •  
     
  •  
     

Дээшээ