С.Наранбаатар агсантай салах ёс гүйцэтгэнэ

Улс төрийн тойм

2013-03-01 17:16 GMT+8

Монголын сэтгүүл зүйн хүчтэй төлөөлөгч байж, шударга ёсны дуу хоолой байх эрхэм нандин үүргээ нэр төртэйгээр биелүүлж ирсэн NBS телевизийн захирал, сэтгүүлч С.Наранбаатар хоёрдугаар сарын 25-наас 26-нд шилжих шөнө бусдын гарт зуурдаар амь насаа алдсан харамсалтай хэрэг гарсан билээ.

Иймд ирэх даваа гаригийн 07.30-08.30 хооронд нийслэлийн Баянзүрх дүүргийн Тамгын газрын байранд сэтгүүлч С.Наранбаатар агсантай салах ёс гүйцэтгэх ёслол болох аж.

Уг ёслолд ах, дүү хамаатан садан, хамтран зүтгэгч, найз нөхөд, мэргэжил нэгт сэтгүүлчид нь төдийгүй С.Наранбаатар агсныг Монголын сэтгүүл зүйн шударга ёсны бэлгэ тэмдэг, төлөөлөл хэмээн итгэж, хүндэлж ирсэн хүн бүр оролцох боломжтой юм.


/www.ipost.mn/

GoGo Facebook Хуудас
АНХААР! Та сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууныг баримтална уу. Ёс бус сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Мэдээний сэтгэгдэлд GoGo.mn хариуцлага хүлээхгүй.



НИЙТ СЭТГЭГДЭЛ 50 Их хариулттай Их таалсан
  • zochin     182.160.39.221
    hairan saihan huu alag 2 ur amrag hanid ni gun emgenel ilerhiilj bna.monh *** tengeriinhee arun horson door amar taivan noirs doo.eh oron elgen sadandaa ergeed zaaval toroorei.
    2013-03-06 0 0 Хариулах
  • ard     202.131.225.194
    yamar 1 uls turin bohir zuilig il bolgoh gej bgad aluulsan bha da. bayanzurhin zasag darga batzorigin zahalga bish bga da? yagad taxid 2 hun bj bdgin? mungu uguhgui bna ged aha duudsan gedeg yu lbol? ah ni shunin 3 tsagt haanaas iim hurdan garad irev? ene bol halhavch, yamar ch unemshilgui zuil bna. zohion bguulalttai allaga gedeg ni todorhoi. shudarga zaluu bsim, um mani badme hum.
    2013-03-04 1 0 Хариулах
  • Зочин     103.11.192.34
    um sain amgalan boloh boltugai
    2013-03-04 0 0 Хариулах
  • RIP     202.126.91.215
    rip
    2013-03-03 0 1 Хариулах
  • Зочин     202.179.26.65
    төмөриин *** чирсэн хүнии *** ах дүү *** алсан нь худлаа юм уу?
    2013-03-04 1 0 Хариулах
  • Ард тмэн     202.21.106.182
    энэ бол улс торийн аллага маш шударга хүн амьд явах аргагүй нийгэм.сайн сайхан залуу байсан юм.алсан болон захиалсан алуурчид тун удахгүй бүгд үхэх болно удмаараа үхнэ
    2013-03-03 1 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.10.142
    үнэхээр харамсаж байна сайхан залуу ард түмнийг уриалан дуудагчдыг энэ мэт хөнөөгөөд бвал юу болох вэ хайруудаа та бүхэндээ хайртай шүү
    2013-03-03 0 0 Хариулах
  • zochin     203.91.117.4
    unheer haramsaj bna. um sain amglan boloh boltugai.
    2013-03-03 0 0 Хариулах
  • moogii     202.21.106.80
    vnen vg heleeed bhaar jamaaraa nasalj bolohgvi yum bna l da ene niigem er n haashaa l bolood bna da taxinii jolooch aluuldag bsan bol odoo aldag boloh n uu da hairan ch zaluu um ma ni *** me hum
    2013-03-02 3 0 Хариулах
  • зочин     202.126.89.174
    харамсаж байна. ум сайн амгалан болтугай. ар гэр ах дүүсэд нь эмэгнэл илэрхийлье,
    2013-03-03 0 0 Хариулах
  • зочин     103.11.194.50
    хийсэн бүтээснийг чинь бид үүрд дурсах болноо
    2013-03-02 1 0 Хариулах
  • Zochin     27.123.214.110
    xairan zaluu. ondor medleg bolovsrol xuch chadaltai xun bailaa. mongoliin uls torchid ee uls ornoo xogjuuleechee!!! zerleg niigmee oorchleechee.!!!
    2013-03-02 0 0 Хариулах
  • zochin     202.131.225.71
    um ma ni *** mi hum...
    2013-03-02 0 0 Хариулах
  • zochin     27.123.214.110
    hairan zaluu bidnii mongol yu bolood bn daa. sain torol oloh boltugai.
    2013-03-02 0 0 Хариулах
  • Зочин     203.91.119.100
    jigvvr grandiin hiisen ajilch bj mednedee sain shalgah heregteidee. vneheer vnenii tuluu shudarga duu hooloitoo sain setgvvlch bsan shvv.
    2013-03-02 3 0 Хариулах
  • zochin     114.31.70.37
    khairn saikhan zaluu, ger buld ni emegnel ilerkhiilj b.na. um sain amgalan boltugai
    2013-03-02 0 0 Хариулах
  • Зочин     85.181.151.44
    үхлийн шалтгааныг нь тогтоолгүй ямар хурдан оршуулж байна аа?! асуудал байна даа!!!
    2013-03-02 8 0 Хариулах
  • Зочин     77.58.195.202
    аөрдчилсан нам фашист нам гэж биичсэн улс тор судлаач мон ч шударга үнэн хэлжээ бас л нэгийгээ нухаж орхижээ тэгээд зүгээрч үгүй босое гэнэ үү
    2013-03-02 6 3 Хариулах
  • Зочин     85.181.151.44
    чи бичиг үсэгт тайлагдаагүй мунхаг юм чинь аливаа зүйлийн сайн муу, наад цаадахыг яаж ч ойлгох вэ дээ?!
    2013-03-02 4 3 Хариулах
  • Зочин     77.58.195.202
    ардчилал нэртэй каиталист баячууд нэгиийгээ алчихаад л худлүаа естор хийх гэж солиорно
    2013-03-02 5 2 Хариулах
  • shand     180.169.68.222
    uu nuguu ih abargiin nerviig hvrgej neg heseg yarigdsan mntv giin hvn gej bodson chin nuguuu shydraga vgtei myndag zalyyg horloson bnshdee. iim asyydliig shyyrhai ychigiig ni oloh heregtei. mongol tur mongol yls , mongol tvmen hvnii tuluu sain saihnii tuluu, mongol hunii tuluu mongol gedeg neree undurt urguj hiimorilog baihiin tuluu yeiin yed janjin shygamtai tyyshtai baisaar baigaa gedgee haryylah heregtei. ym ma ni *** mi hum
    2013-03-02 1 0 Хариулах
  • Зочин     122.201.18.203
    emgenel ilerhiiley. burhanii orond ochih boltugai. um maani badmii hum
    2013-03-02 1 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.233.59
    za muu tsagdaagiihaan bitgii novshrood udaad baigaarai ene hergiig unener ni ilruulehgui bol ta nariin oorsdiin chin amid yavah honogiin too guitsne gej medeerei
    2013-03-01 5 0 Хариулах
  • Zochin     180.149.78.20
    hodoonoos hotod irsen *** malyydiin hiiseh ajil
    2013-03-01 4 2 Хариулах
  • beket     202.179.29.163
    хайран залуу ******
    2013-03-01 1 0 Хариулах
  • Зочин     122.201.18.206
    муусайн алуурчид хүнийг хайрлахаа мэдэхгүй юм аа
    2013-03-01 2 0 Хариулах
  • hongoroo     202.55.182.82
    unher haramsaltsi ter alurching n olod olon niited neelttei medegdeh heregtei hani ur huuhedig n monhiin haruusal gunigt avtulsan ter novshig olod oort n ch gsn ter zovlong n amsulah heregtei yana da mini mongolchuda hamag sain eh oron ard tumne gsn hun bolgonig n alaad bval bid yaj uragshlah ue tenr slurching zaavsl olooroi tsagdaa nar min
    2013-03-04 1 0 Хариулах
  • Mahara     180.149.78.20
    byrhanii orond toroh boltygai
    2013-03-01 2 0 Хариулах
  • ландаг батцэнгэ     122.201.18.233
    ландаг батцэнгэлээ чи бол хорвоогийн хамгийн адгийн *** за чиний дүү баттөгс чинь *** за
    2013-03-01 0 0 Хариулах
  • UNEN     122.201.18.196
    elbegdorjiin sanaachilsan ashigt maltmaliin shine huuliig eserguutsej bsan, ardchilsan nam songuulid amlsnaasaa butsaj ardchilsan bus shiidver gargaj bgaad mash setgel dunduur bsan gej zarim eh survalj helj bsan, hen negnii zahialgaar ene hun helmegdsen yum shuu, ternees bish zugeer neg muu taxini jolooch boogood alsan yum bish....
    2013-03-01 12 2 Хариулах
  • Зочин     180.149.78.20
    32 oni helmegduulel shig ali gsaigui ni allagad ortood bh vum tegeed arhichin *** ni urt nasllah ene vmar niigem be humuis ee heruul haraal allaga arai l bishee hairan saiha zaluu ger buld ni emegnel ilerhiilie um ma ni *** mi hum
    2013-03-01 5 0 Хариулах
  • zochin     203.160.51.38
    oboo shudarga yum yaridag zaluu baisan yumsan ... estoi xairan yumaa.... xelex ch ug alga daa..... xaramsaj bainaa... ger buld ni gun emgeneliig chini setgeleesee xurgiii... xairan yumaa
    2013-03-01 1 0 Хариулах
  • zochin     202.70.47.114
    gvn emgenel ilerxiiley shudraga xvmvvsee alaad bxaar tsaana chin vnenig xelex bichix xvn oldoxoo boliloo bidni toloo gsn zorigtoi zorilgotoi sxan zaluuchuudin zorigiig moxooj bn shd arai ch de ene bol allaga
    2013-03-01 3 0 Хариулах
  • otgo     112.72.12.88
    tengeriin orond ene xvnii xereg garsiin baixdaa.uls gertee ch xeregtei mongoliin baxarxal bolson zaluusiin neg baisanda.tsooxon mongolchuud bid neg negende xvndetgeltei xandaj baitsgaya.tsogiin naran giigvvlsen gerel gegeend zam moroo zow olox boltugai.um ma ni *** me xum
    2013-03-01 2 0 Хариулах
  • Togosoo     208.86.136.9
    setguulch naranbaatar agsnii ger bul. turul turugsud, and naizuud, hamt olond emgenel ilerhiilie! eagle tv-d ajillaj bhad n hamt ajillaj baisan, ih hudulmurch setguulch baisan. may you rest in peace in heaven!
    2013-03-01 1 0 Хариулах
  • Зочин     182.160.45.60
    үнэхээр харамсалтай.хэлэх үг олдохгүй юм.харамсаж байна
    2013-03-01 3 0 Хариулах
  • tsetseg     202.21.106.181
    ger byl aav eej hamt olond n emgenel ilerhiilie. id l hiij byteeh nasan deeree tsag busaar yvj baigaa olon zaluustaa yneheer haramsaj baina. tsoohon mongolchuud bid bie biee neg negiigee hairlaj hyndelj yvbal hichneen saihan. shudraga ynenii toloo yg helsen duu hooloigoo orgoson zov hymyysee demjij baigaasai.
    2013-03-01 3 0 Хариулах
  • Зочин     202.55.191.35
    төрөл дээшлэн төрөх болтугай. бид ч мөн их цөөрч байна даа
    2013-03-01 3 1 Хариулах
  • Зочин     202.179.2.180
    ter muu 2 aluurchin ene hunees mungu avahguigeer hurgeed ugchihgui yasan yum boldoo.zaaval amiig avch bhdaa yahavdee.araichdee.ene huneer mongolchuud mun ch dutaj yvna shuudee.hairan hun!!!!!!!!!!!!burhanmin ta yagaad tuuniig songood avchihaj bgaa yum be????????? 2 nudnees uuriin erhgui nulimas garaad bh yum.egile tvdbhiin uzegch bid nar tuunees mun ch zuiliig olj medsen shuudee.taliigaachiin suns mongoldoo ergej turuh bolttugai.ah,duu 2 aluurchin ymar uchraas ,yagaad amiig yguutgeseniig mash sain lavlaj baitsaah heregtei!!!!!!!!!!!!.aygui bol zahilgat allaga baij bolzoshgui!!bzdiin
    2013-03-01 7 1 Хариулах
  • Зочин     203.169.55.27
    таксины жолооч мөнгөө өгөөгүй гээд алсан байх магадлалтай гэж байна тэр бол зүгээр л халхавч шүү дээ, үнэндээ таксинд суугаад харих гэтэл авч хол давхиад тэгээд алаад түүнийгээ мөнгөө өгөөгүй тул гэж байж болох ш дээ, энэ бол захиалгат аллага л байх, улсын мөнгөөр баяжигч нарыг ил тод хэлдэг байсан тэр нь тэр хүмүүст таалагддаггүй байсан нь хэнд ч харин ил шүү дээ
    2013-03-02 9 0 Хариулах
  • tuya     49.0.171.53
    uneheer haramsaj bna. hairan saihan hun. ene huniig yagaad yunii uchir amind ni hurwee. minii bodloor zahialgat bj magadgui gej bodloo manai tsagdaagiin bguullaga unen shudargaar ajillaad ter aluurchiniig ni oloosoi gej huseh bna. ger bul, hani ijil, ur huuhed, aaw eej hamaatan sadan nz nohod bugded ni gun emgenel ilerhiilj bna
    2013-03-01 2 0 Хариулах
  • aa     124.158.88.62
    yaj nas barsan yum boloo
    2013-03-01 0 0 Хариулах
  • Дав     202.179.2.216
    гэр бүл ,хамт олонд нь гүн эмгэнэл илэрхийлэе
    2013-03-01 5 0 Хариулах
  • muugii     202.72.245.149
    hairan shan zaluu. ter muu aluurchdiig olood shuud tsaazlah heregtei. bur aimar uur hurch bna.
    2013-03-01 7 0 Хариулах
  • BIG     182.160.11.75
    uls toriin allaga bhaa hairan zaluu
    2013-03-01 19 0 Хариулах
  • Зочин     202.126.89.177
    naranbaatar agsantai gej bichihgui shuu dee ho, alban tushaal zergiin hoino agsan gej bichne shuu de ho. taliigchiin ger buliinhend gunee haramsaj buigaa ilerhiiliye de.
    2013-03-01 0 13 Хариулах
  • Зочин     203.169.55.27
    хүний ард байсан гэж агсан, харин албан тушаал эрх мэдлийн ард байсан гэдэг нь асан гэж хэлэгддэг байхаа, агсан асан 2-оо ялгаагүй явна уу даа
    2013-03-02 5 0 Хариулах
  • Зочин     202.21.106.80
    агсан, асан хоёр чинь өөр шүүдээ. өөрөө харин будилаад байгаа юм бишүү. ум ма нини бад ми хум.
    2013-03-01 17 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.20.142
    ид хийж бүтээх насандаа харамсалтайгаар амиа алдаж байгаа залуучуудын өмнөөс сэтгэл их өвдөх юм
    2013-03-01 21 1 Хариулах
  • emee     27.123.214.110
    hairan hunii ur um ma ni *** me hum
    2013-03-01 11 2 Хариулах
 
 

САНАЛ АСУУЛГА

Ерөнхий сайд Н.Алтанхуягийг огцруулах, эсэхийг УИХ-ын гурван байнгын хороогоор хэлэлцэх байсан ч тодорхойгүй шалтгаанаар хойшлогдлоо. УИХ дахь МАН-ын 26 гишүүн, АН-ын гишүүн Ж.Батзандан, МАХН-ын гишүүн Л.Цог нар Ерөнхий сайд Н.Алтанхуягийг огцруулах тогтоолын төсөлд гарын үсгээ зурсан. Та Ерөнхий сайд Н.Алтанхуягийг огцруулах тогтоолыг дэмжиж байна уу?
Нийт 538 санал өгсөн байна.
  •  
     
  •  
     
  •  
     
  •  
     

Дээшээ