Торгуулийн хуудас авсан жолооч нар 3.6 сая төгрөг төлжээ


2013-08-13 16:28 GMT+8

Наймдугаар сарын 1-нээс хэрэгжиж эхэлсэн шинэ журмын ачаар замын хөдөлгөөний зөрчил өмнөх оны мөн үетэй харьцуулахад 40 гаруй хувиар буурчээ.

Наймдугаар сарын 10-ны байдлаар замын хөдөлгөөний дүрэм зөрчиж торгуулийн хуудас хүлээн авсан жолооч нар 3.650.000  төгрөг төлжээ.

Харин хаяг нь тодорхойгүй гэсэн шалтгаанаар 149 торгуулийн хуудас буцаагдсан байна.

Улаанбаатар хотын Замын хөдөлгөөний Удирдлагын төвөөс 11 цэг дээр тээврийн хэрэгслийн хурд хэтрүүлсэн болон уулзварт улаан гэрлэн дохиогоор нэвтэрсэн зөрчлийг илрүүлж, баримтаар баталгаажуулж байгаа юм.  Зөрчил гаргасан жолоочийн мэдээллийг “Үндэсний Дата Төв”-өөс авч, торгуулийн хуудсыг шуудангаар тээврийн хэрэгсэл эзэмшигчийн хаягаар хүргэж байгаа билээ.

Тээврийн хэрэгслийн улсын дугаар давхардсан, тухайн дугаар дээр бүртгэл олдохгүй байх зэрэг асуудал ихээр гарч байна.

Иймд цаашдаа эзэмшигч нь тодорхойгүй тээврийн хэрэгслийн улсын дугаарыг хүчингүй болгох арга хэмжээ авах шаардлагатай байгааг Замын хөдөлгөөний удирдлагын төвөөс нийслэлийн удирдлагуудад уламжилсан байна.

Б.Ирээдүй

GoGo Facebook Хуудас
АНХААР! Та сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууныг баримтална уу. Ёс бус сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Мэдээний сэтгэгдэлд GoGo.mn хариуцлага хүлээхгүй.


НИЙТ 33
Их хариулттай Их таалсан
  • Зочин     122.201.28.4
    shaastgaa
    2013-08-14 0 5 Хариулах
  • Зочин     202.179.11.42
    Байргүй байсан ч хүн машинтай байх эрхтэй. Битгий хүнд тулгаад бай муусайн нацистуудаа. Одоо бүр германы нацистуудын дунд амьдарч байгаа юм шиг болох нь. Бөөн нацистууд... садистууд... бусдыг тавлаж,доромжилж зовоож байж бах нь ханадаг... Хүмүүсийг аль болох чирэгдүүлж байж таашаал авдаг төрийн албан хаагч нар, хүмүүсийн зовлонгоор мөнгө хийдэг замын цагдаа нар, хүмүүсийн зовлонгоор ашиг олдог наймаачингууд, байрны ченжүүд... та нар цөм үхэж далд орцгоо... үйлийн үрээ эдлэх болноо та нар
    2013-08-14 1 4 Хариулах
  • Зочин     202.179.11.42
    байр түрээсэлж амьдардаг хүн яах вэ тэгээд, гурван сар болгон хаягийн бүртгэлээ хороон дээр хийлгэх үү? эсвэл сар болгон? чи мөнгөтэй байж болно.. олон байртай, машинтай байж болно. тэглээ гээд хүн бүрийг өөр шигээ бодож битгий дээрэлх, битгий дарла, битгий дарамтал... ойлгоо! цаг цагаараа байхгүй, чи ч нэг өдөр хаяган дээрээ байж чадахаа болох ч юм бил үү?! бусдын зовлонгоор битгий жарга!
    2013-08-13 1 8 Хариулах
  • Зочин     103.11.195.136
    mashinaa zaraad hashaa av
    2013-08-13 8 1 Хариулах
  • yag zuv     203.194.115.14
    bairguim bol mmashinaar yadgiin
    2013-08-13 3 1 Хариулах
  • MGL     180.149.78.20
    чадалаараа байр авсан хүн коментчид дунд нэг ч алга
    2013-08-14 1 5 Хариулах
  • jolooch     202.70.46.202
    .shal sonin yum.0.052cekund gerel dohio zurchsun gesen huudas irdeg bna sh te.torguuliin mungu avahin tuld heterhii tenegteed bga yum bnaa.zam gej *** .
    2013-08-13 1 4 Хариулах
  • zochin     202.170.68.162
    ug n bol chi shar asahad zogsoh yostoishdee, amjih gej dairah bish, hohino
    2013-08-14 3 1 Хариулах
  • зочин     103.11.195.140
    жолооч нарыг торгохоосоо өмнө явгн зорчигчидоо торгож цэгцлээчээ, явган зорчигчид змын хөдөлгөөнд ямар их саад учруулж байгааг харах нүд алга цагдаа нарт
    2013-08-13 7 0 Хариулах
  • zuv     203.194.115.14
    ёооо энэ явган зорчигчнар үнэн лайтай шүү, явган хүмүүсээс машинтайхүмүүс айхын, урдуур бөгсөө хаялаад л яваад байна, ядаж жаахан хурдалж болно доо
    2013-08-13 6 0 Хариулах
  • zochin     202.131.226.98
    mongolchuud shine, saijruulj baigaa ajiliig mash sain hvleej avch demjdeg bolson n haragdaj baina. niitiin setgehui yamar ch baisan oorchlogdson l bna. 2000 on dunguj garch baih ved bol yaj iij baigaad tuluhgvi geel zvtgechihne dee kkk. gehdee tuhain ved amidral ch hetsvv bsn doo. torguuli toloh bitgii hel talhaa l arai gj avch baisan uls shvv dee.
    2013-08-13 3 0 Хариулах
  • зочин     49.0.131.175
    замын хөдөлгөөний дүрэм зөрчсөн явган зорчигч нарыг торгуучээ хууль тэгш үйлчлэр ёстой биздээ
    2013-08-13 7 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.22.252
    durem zursun ll bol harugaa hulee zaaaaa
    2013-08-13 4 0 Хариулах
  • zochin     124.158.111.35
    yostoi zuv. mu-n irgen bj burtgelgui bhda ch yahavde
    2013-08-13 3 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.242.107
    shaaaaan shan
    2013-08-13 1 0 Хариулах
  • Зочин     203.91.119.18
    torguuliin huudasan deer ni yamar zuil zaalt zurchisun haana hedee heden tsagt gedeg ni haragdana hen unaj baisan ni hurtel shuuvel tsarai ni haragdna
    2013-08-13 3 0 Хариулах
  • Зочин     115.187.90.4
    хэд дугаартай ямар машин хэдний өдөр хаана ямар зөрчил гаргасан бэ? гэдгийг харах сайт ч юмуу, дугаар серээрээ шүүгээд үзэх боломжтой ямар нэг арга байхгүй юу, жишээ нь дүү маань хөдөөнөөс ажил хөөцөлдөөд ирээд миний машиныг 3 хоног уналаа гэж бодъё. 3 хоногийн дараа дүү машин надад буцаагаад өглөө. тэр үед нь дүрэм зөрчсөн эсэхийг нь би мэдэх боломжгүй . дараа нь торгуулийн хуудас ирлээ . би дүүгийн гаргасан зөрчлийн өмнөөс торгуулах хэцүү, дүүтэйгээ мөнгө төгрөг гээд хэл ам хийгээд байх хэцүү . дараа нь машинаа өгөх үү харамлах уу ? иймэхүү тохиолдолд яахуу? шүүж үзэх боломж ер нь байдаг боловуу?
    2013-08-13 9 2 Хариулах
  • SD     27.123.214.2
    нийтэд ил болгох хэрэгтэй л байна л даа. яг энэ хэлдэг асуудал гараад байгаа.
    2013-08-14 0 0 Хариулах
  • Зочин     103.11.195.177
    saitaar n orood shslgaj bolj baina gesen
    2013-08-14 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.90.3
    эзэн нь ухаантай юм бол хариуцлагаа хүлээж сур. эс бөгөөс жолоогоо бүү шилжүүл
    2013-08-13 4 1 Хариулах
  • fish     202.131.227.2
    tgwl duude uguhgui l bhgui yu.
    2013-08-13 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.233.50
    chamd irj baigaa nehemjleh deer zuragtaigaa on sartaigaa baigaa terniigee har. duudee ogson hugatsaa yu chinii unaj baigaa hugatsa yu gedgiig haraad medchij bolno doo.
    2013-08-13 4 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.242.107
    dvrem bitgii zorch! tgeed l bolooo.
    2013-08-13 8 1 Хариулах
  • зочин     103.11.195.156
    хаяг дээрээ байхгүй бол тэр иргэнтэй шууд хариуцлага тооц яагаад одоо болтол иргэний үүргээ биелүүлж хаягын бүртгэл хийлгээгүй буруу хаягтай байгаад нь давхар торгууль тавьж зөрчлийг үтэр түргэн засуул.
    2013-08-13 39 4 Хариулах
  • Зочин     202.179.11.42
    байр түрээсэлж амьдардаг хүн яах вэ тэгээд, гурван сар болгон хаягийн бүртгэлээ хороон дээр хийлгэх үү? эсвэл сар болгон? чи мөнгөтэй байж болно.. олон байртай, машинтай байж болно. тэглээ гээд хүн бүрийг өөр шигээ бодож битгий дээрэлх, битгий дарла, битгий дарамтал... ойлгоо! цаг цагаараа байхгүй, чи ч нэг өдөр хаяган дээрээ байж чадахаа болох ч юм бил үү?! бусдын зовлонгоор битгий жарга!
    2013-08-13 2 11 Хариулах
  • Зочин     103.11.195.202
    байр дамжсан гуйлгачин байж машинаар хүүрээ хийдийн. *** ийм байхаар хөгжих үү,
    2013-08-13 11 3 Хариулах
  • Зочин     182.160.43.232
    түрээслэж байгаа байраа ойр ойрхон олон удаа солиод яваад бнуу гүй юу, сөх гэрэл цахилгааныхаа мөнгийг төлдөг үү гүй юу
    2013-08-13 7 0 Хариулах
  • Зочин     122.201.18.12
    ххүе тэгээд энэ мөнөг юунд зарцуулагдах гэж бгаа юм , мэдэж байга хүн бна уу
    2013-08-13 2 0 Хариулах
  • SD     27.123.214.2
    энэ орж ирсэн мөнгөөр нь камер-аа нэмэхийн гэсийшд
    2013-08-14 2 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.242.107
    yostoi zov
    2013-08-13 16 1 Хариулах
  • Зочин     202.179.20.179
    mongol joloochuud signaldahaal bolchuul uul ni gaigui l dee
    2013-08-13 4 6 Хариулах
  • Зочин     103.11.195.189
    tegeed tsonhooroo tolgoigoo gargaad orilhiimuu.
    2013-08-13 8 2 Хариулах
  • Bn     27.123.214.109
    ene torguuliin huudasnaas bolj olon hyn ehnertee, nuhurtuu garduulsan tuuh japand garsiishd. manaihaan nua ene tertei bol urd suudaldaa suulgah hereggyi.
    2013-08-14 4 0
 
 

САНАЛ АСУУЛГА

Шинэ Ерөнхий сайд Н.Алтанхуягийн Засгийн газрын сайд нарыг солих нь зүйтэй юу. Та юу гэж бодож байна?
Нийт 2180 санал өгсөн байна.

Дээшээ