-РАДИО СЭТГҮҮЛ-
Marketing today: Хэрэглэгчийн худалдан авах, хэрэглэх шийдвэр гаргах үйл явц нь:
- Хангагдаагүй хэрэгцээг мэдрэх
- Хэрэгцээгээ хангах арга замуудыг тодорхойлох
- Арга замуудыг хооронд нь харьцуулж, дүгнэх
- Худалдаж авах шийдвэр гаргах
- Худалдаж авсаны дараах гэсэн 5 үе шаттай байдаг байна.
Тэгвэл хэрэглэгчийг зогсолтгүй байнгын худалдан авалт хийх үйл явц, түүний шалтгааныг судалдаг салбарыг “Нейро маркетинг” гэдэг...
-РАДИО СЭТГҮҮЛ-
Marketing today: Хэрэглэгчийн худалдан авах, хэрэглэх шийдвэр гаргах үйл явц нь:
- Хангагдаагүй хэрэгцээг мэдрэх
- Хэрэгцээгээ хангах арга замуудыг тодорхойлох
- Арга замуудыг хооронд нь харьцуулж, дүгнэх
- Худалдаж авах шийдвэр гаргах
- Худалдаж авсаны дараах гэсэн 5 үе шаттай байдаг байна.
Тэгвэл хэрэглэгчийг зогсолтгүй байнгын худалдан авалт хийх үйл явц, түүний шалтгааныг судалдаг салбарыг “Нейро маркетинг” гэдэг...