2014 онд Монголын ихэнх компаниуд сошиал медиа маркетингт суралцах, өөрийн сошиал фэнүүд, дагагчид, лайкаа өсгөхөд анхаарч байсан бол 2015 онд контент маркетингийн хувьд томоохон дэвшлүүдэд хүрсэн он жил байлаа. Харин 2016 онд биднийг юу хүлээж байна вэ?
Өнгөрсөн хоёр жилд Фэйсбүүкийн зар сурталчилгаа эрч хүчээ авсан бол 2016 онд Инстаграм, Твиттерт энэ процесс явагдана. Мөн Монголд томоохон компаниудын олонхи нь "мобайлд нөхөрсөг" болгон хуудсуудаа шинэчилсэн байгаа хэдий ч нийт компаниудын хувьд энэ үзүүлэлт тун тааруухан байгаа тул 2016 онд хуучирсан хуудсуудаа шинэчлэнгээ "мобайлд нөхөрсөг" болгох ажил ид өрнөх магадлалтай байна.
Монголын ухаалаг утас бүхий хэрэглэгчийн тоо даруй 2 сая дөхөж буй тул өөр сонголтгүй гэсэн үг.
"BZP TIME" нэвтрүүлгийн энэ удаагийн дугаарт "BZP" компанийн захирал Б.Батзориг "Дижитал маркетингийн 2016 оны чиг хандлагууд"-ын талаар хүргэж байна.
2014 онд Монголын ихэнх компаниуд сошиал медиа маркетингт суралцах, өөрийн сошиал фэнүүд, дагагчид, лайкаа өсгөхөд анхаарч байсан бол 2015 онд контент маркетингийн хувьд томоохон дэвшлүүдэд хүрсэн он жил байлаа. Харин 2016 онд биднийг юу хүлээж байна вэ?
Өнгөрсөн хоёр жилд Фэйсбүүкийн зар сурталчилгаа эрч хүчээ авсан бол 2016 онд Инстаграм, Твиттерт энэ процесс явагдана. Мөн Монголд томоохон компаниудын олонхи нь "мобайлд нөхөрсөг" болгон хуудсуудаа шинэчилсэн байгаа хэдий ч нийт компаниудын хувьд энэ үзүүлэлт тун тааруухан байгаа тул 2016 онд хуучирсан хуудсуудаа шинэчлэнгээ "мобайлд нөхөрсөг" болгох ажил ид өрнөх магадлалтай байна.
Монголын ухаалаг утас бүхий хэрэглэгчийн тоо даруй 2 сая дөхөж буй тул өөр сонголтгүй гэсэн үг.
"BZP TIME" нэвтрүүлгийн энэ удаагийн дугаарт "BZP" компанийн захирал Б.Батзориг "Дижитал маркетингийн 2016 оны чиг хандлагууд"-ын талаар хүргэж байна.