Өнөө цагт амжилттай бизнес эрхлэхийн тулд том оффист өдөржин сууж ажиллах шаардлагагүй болжээ. Өнгөрсөн онд л гэхэд дэлхий даяар 1,3 тэрбум хүн буюу бизнес эрхлэгчдийн 37,2 хувь нь ажлаа гар утсаараа зохицуулсан байдаг. Монголын бизнес эрхлэгчид ч гэсэн энэ хэв маягаас зугтаахгүй.
Бизнесийн байгууллага ялангуяа жижиг дунд бизнес эрхлэгчид захиалга авах болон мэдээлэл хүргэх үйлчилгээгээ хөдөлгөөнт хэлбэрт шилжүүлэх зайлшгүй шаардлагатай. Энэ нь дуудлага бүрийн цаана байх боломжит хэрэглэгчийг алдахгүй байх мөн зардлаа хэмнэж, борлуулалтыг өсгөхөд шууд нөлөөлнө.
Нэг жишээ авч үзье. Хэрэглэгч танай бүтээгдэхүүн үйлчилгээг авахаар залгахад борлуулагч ямар нэг байдлаар утсаа аваагүй тохиолдолд тухайн хүн шууд л дараагийн байгууллагыг сонгоно. Ингээд таны олон сая төгрөгөөр хийлгэсэн реклам сурталчилгаа салхинд хийслээ гэсэн үг. Нөгөө талаар хэрэглэгчээс ирэх дуудлагыг алдаад байвал хэр хэмжээний алдагдал хүлээж байгааг тооцоолоход ч бэрх юм. Тэгвэл жилийн 300 сая төгрөгийн орлоготой компаниар тооцоолол хийж үзье.
Дуудлагаас алдах боломж |
|
Жилийн орлого |
300,000,000 ₮ |
Сард хүлээн авах дуудлагын тоо |
100 |
Алдсан дуудлага/сар бүрийн/ |
30% |
Алдсан орлого /жилийн/ |
90,000,000₮ |
Боломжит орлого |
390,000,000₮ |
Эндээс харахад бидний гол зорилго нь дуудлага алдаж буй 30 хувийг багасгах бүр цаашлаад 0 хувь болгох юм. Тэгвэл яах ёстой вэ?
Юнител группийн OneCall үйлчилгээг туршиж үзлээ. 77-оор эхэлсэн нэг дугаар руу залгахад 20 хүртэлх борлуулагчийн гар утсанд шууд дуудлага ирж байна. Хачирхалтай нь тухайн 20 хүртэлх борлуулагч ямар ч операторын дугаар ашигладаг байж болно.
Мөн OneCall үйлчилгээг ашигласнаар,
- Гаднаас дуудлага ирэхэд эхний борлуулагчийн утас дуугарах ба дуудлагыг аваагүй эсвэл тасалсан тохиолдолд дараагийн борлуулагч руу шилжүүлэн дэс дараалсан дуудлага авах боломжтой.
- Гаднаас дуудлага ирэхэд 20 хүртэлх борлуулагчийн утас НЭГЭН ЗЭРЭГ дуугарч, тухайн дуудлагыг түрүүлж авсан борлуулагч хэрэглэгчтэй холбогдон нэгэн зэрэг дуудлага хүлээн авах боломжтой.
- Тухайн байгууллага өөрийн ажлын онцлогоос хамааран хэн, хэзээ дуудлага авахыг тохируулах эсвэл автомат хариулагчид холбон цагийн хуваарьт дуудлага авах боломжтой.
- 20 хүртэлх борлуулагчийнхаа ашиглаж байгаа үүрэн холбооны дугааруудыг нэмэлт програм хангамж суулгахгүйгээр ганц дугаарт холбуулах боломжтой.
Та OneCall үйлчилгээг ашиглахаар шийдсэн бол өөрсдийн хэрэгцээ шаардлагадаа тохируулан дараах багцуудаас сонгоорой.
|
Дугаарын тоо |
Үйлчилгээний төлбөр |
Барьцаа |
Бүртгэлийн хураамж |
Багц 1 |
1-5 |
100,000 ₮ |
50,000 ₮ |
30,000 ₮ |
Багц 2 |
6-10 |
150,000 ₮ |
80,000 ₮ |
|
Багц 3 |
11-20 |
300,000 ₮ |
120,000 ₮ |
OneCall үйлчилгээг ашигласнаар гарах бодит үр ашиг :
- Хэрэглэгчдээс ирэх 10 дуудлага тутмын 9 эсвэл бүгдэд нь хариулах боломжтой.
- Дуудлага алдахгүй болсноор борлуулалт 30%-иар өснө.
- Харилцагчийн дуудлагад хурдан, шуурхай хариулснаар сэтгэл ханамжийг нь нэмэгдүүлнэ.
Та шинэ үеийн техник технологийг ашиглан, харилцагчаа сэтгэл хангалуун байлгаснаар амжилт бүтээлийг өөртөө дагуулах болно гэдэгт итгэлтэй байна.
OneCall үйлчилгээний талаар 7700-1414 дугаарт холбогдож дэлгэрэнгүй мэдээллийг авна уу. (www.onecall.mn)
Өнөө цагт амжилттай бизнес эрхлэхийн тулд том оффист өдөржин сууж ажиллах шаардлагагүй болжээ. Өнгөрсөн онд л гэхэд дэлхий даяар 1,3 тэрбум хүн буюу бизнес эрхлэгчдийн 37,2 хувь нь ажлаа гар утсаараа зохицуулсан байдаг. Монголын бизнес эрхлэгчид ч гэсэн энэ хэв маягаас зугтаахгүй.
Бизнесийн байгууллага ялангуяа жижиг дунд бизнес эрхлэгчид захиалга авах болон мэдээлэл хүргэх үйлчилгээгээ хөдөлгөөнт хэлбэрт шилжүүлэх зайлшгүй шаардлагатай. Энэ нь дуудлага бүрийн цаана байх боломжит хэрэглэгчийг алдахгүй байх мөн зардлаа хэмнэж, борлуулалтыг өсгөхөд шууд нөлөөлнө.
Нэг жишээ авч үзье. Хэрэглэгч танай бүтээгдэхүүн үйлчилгээг авахаар залгахад борлуулагч ямар нэг байдлаар утсаа аваагүй тохиолдолд тухайн хүн шууд л дараагийн байгууллагыг сонгоно. Ингээд таны олон сая төгрөгөөр хийлгэсэн реклам сурталчилгаа салхинд хийслээ гэсэн үг. Нөгөө талаар хэрэглэгчээс ирэх дуудлагыг алдаад байвал хэр хэмжээний алдагдал хүлээж байгааг тооцоолоход ч бэрх юм. Тэгвэл жилийн 300 сая төгрөгийн орлоготой компаниар тооцоолол хийж үзье.
Дуудлагаас алдах боломж |
|
Жилийн орлого |
300,000,000 ₮ |
Сард хүлээн авах дуудлагын тоо |
100 |
Алдсан дуудлага/сар бүрийн/ |
30% |
Алдсан орлого /жилийн/ |
90,000,000₮ |
Боломжит орлого |
390,000,000₮ |
Эндээс харахад бидний гол зорилго нь дуудлага алдаж буй 30 хувийг багасгах бүр цаашлаад 0 хувь болгох юм. Тэгвэл яах ёстой вэ?
Юнител группийн OneCall үйлчилгээг туршиж үзлээ. 77-оор эхэлсэн нэг дугаар руу залгахад 20 хүртэлх борлуулагчийн гар утсанд шууд дуудлага ирж байна. Хачирхалтай нь тухайн 20 хүртэлх борлуулагч ямар ч операторын дугаар ашигладаг байж болно.
Мөн OneCall үйлчилгээг ашигласнаар,
- Гаднаас дуудлага ирэхэд эхний борлуулагчийн утас дуугарах ба дуудлагыг аваагүй эсвэл тасалсан тохиолдолд дараагийн борлуулагч руу шилжүүлэн дэс дараалсан дуудлага авах боломжтой.
- Гаднаас дуудлага ирэхэд 20 хүртэлх борлуулагчийн утас НЭГЭН ЗЭРЭГ дуугарч, тухайн дуудлагыг түрүүлж авсан борлуулагч хэрэглэгчтэй холбогдон нэгэн зэрэг дуудлага хүлээн авах боломжтой.
- Тухайн байгууллага өөрийн ажлын онцлогоос хамааран хэн, хэзээ дуудлага авахыг тохируулах эсвэл автомат хариулагчид холбон цагийн хуваарьт дуудлага авах боломжтой.
- 20 хүртэлх борлуулагчийнхаа ашиглаж байгаа үүрэн холбооны дугааруудыг нэмэлт програм хангамж суулгахгүйгээр ганц дугаарт холбуулах боломжтой.
Та OneCall үйлчилгээг ашиглахаар шийдсэн бол өөрсдийн хэрэгцээ шаардлагадаа тохируулан дараах багцуудаас сонгоорой.
|
Дугаарын тоо |
Үйлчилгээний төлбөр |
Барьцаа |
Бүртгэлийн хураамж |
Багц 1 |
1-5 |
100,000 ₮ |
50,000 ₮ |
30,000 ₮ |
Багц 2 |
6-10 |
150,000 ₮ |
80,000 ₮ |
|
Багц 3 |
11-20 |
300,000 ₮ |
120,000 ₮ |
OneCall үйлчилгээг ашигласнаар гарах бодит үр ашиг :
- Хэрэглэгчдээс ирэх 10 дуудлага тутмын 9 эсвэл бүгдэд нь хариулах боломжтой.
- Дуудлага алдахгүй болсноор борлуулалт 30%-иар өснө.
- Харилцагчийн дуудлагад хурдан, шуурхай хариулснаар сэтгэл ханамжийг нь нэмэгдүүлнэ.
Та шинэ үеийн техник технологийг ашиглан, харилцагчаа сэтгэл хангалуун байлгаснаар амжилт бүтээлийг өөртөө дагуулах болно гэдэгт итгэлтэй байна.
OneCall үйлчилгээний талаар 7700-1414 дугаарт холбогдож дэлгэрэнгүй мэдээллийг авна уу. (www.onecall.mn)