Банк бол итгэл зардаг бизнес юм. Иймд итгэлцэлийг бий болгохын тулд дараах зүйлс дээр анхаарч оновчтой ашиглах хэрэгтэй.
Банкны маркетингийн нэгжийг гарын алга байна гэж төсөөлвөл ПиАр, Эх брэнд, Маркетингийн хольц, Сурталчилгааны бодлого, Микро маркетинг гэсэн хамгийн гол үүрэг гүйцэтгэгч 5 хуруутай байх бөгөөд маркетингийн хэлтсийн бусад зайлшгүй хийдэг ажиллуудыг гарын алгатай зүйрлэж болох юм.
- Долоовор хуруу /Банкыг өөрийг нь брэнд болгох буюу эх брэндийн нэр хүндийг нэмэгдүүлэх /
- Эрхий хуруу /ПиАр-н зохистой удирдлага/
- Дунд хуруу /Маркетингийн хольц/
- Ядам хуруу /Сурталчилгааны удирдлага/
- Чигчий хуруу /Микро маркетинг/
Энэ таван хурууны чиг үүрэг бүрийг Радио сэтгүүл нэвтрүүлгээрээ үргэлжлүүлэн сонсоно уу.
Нийтлэлч Б. Агваанцэрэнгийн нийтлэлийг танд хүргэж байна.
Банк бол итгэл зардаг бизнес юм. Иймд итгэлцэлийг бий болгохын тулд дараах зүйлс дээр анхаарч оновчтой ашиглах хэрэгтэй.
Банкны маркетингийн нэгжийг гарын алга байна гэж төсөөлвөл ПиАр, Эх брэнд, Маркетингийн хольц, Сурталчилгааны бодлого, Микро маркетинг гэсэн хамгийн гол үүрэг гүйцэтгэгч 5 хуруутай байх бөгөөд маркетингийн хэлтсийн бусад зайлшгүй хийдэг ажиллуудыг гарын алгатай зүйрлэж болох юм.
- Долоовор хуруу /Банкыг өөрийг нь брэнд болгох буюу эх брэндийн нэр хүндийг нэмэгдүүлэх /
- Эрхий хуруу /ПиАр-н зохистой удирдлага/
- Дунд хуруу /Маркетингийн хольц/
- Ядам хуруу /Сурталчилгааны удирдлага/
- Чигчий хуруу /Микро маркетинг/
Энэ таван хурууны чиг үүрэг бүрийг Радио сэтгүүл нэвтрүүлгээрээ үргэлжлүүлэн сонсоно уу.
Нийтлэлч Б. Агваанцэрэнгийн нийтлэлийг танд хүргэж байна.