Бизнесийн байгууллагуудын түгээмэл ажиглагдаж байгаа дутагдал нь цахим хуудсуудынхаа хөгжүүлэлтийг дутуу хийх, мэдээллээ шинэчлэхгүй байх, интернэтийн өргөн боломжийг дутуу ашиглах, бизнес дэх интернэт маркетинрийн ач холбогдлыг дутуу үнэлэх, цахим борлуулалтын хүрээ бага байх, зах зээл, хэрэглэгчидтэй харилцах менежментийг хөгжүүлэлгүй орхих зэргийг нэрлэж болох юм. Харин эдгээрийн хэрхэн зохистой түвшинд хөгжүүлэх вэ?
MARKETING TODAY сэтгүүлтэй хамтран хүргэж байгаа "Радио сэтгүүл" нэвтрүүлэгт байгууллагуудын хамгийн тулгамдсан асуудлыг нэг интернэт маркетингийн хөгжүүлэлтийн асуудалд гарц болох нийтлэлийг хүргэж байна.
Нийтлэгч: Л.Амартүвшин /ШУТИС, БУХС Технологийн менежментийн салбар/
Бизнесийн байгууллагуудын түгээмэл ажиглагдаж байгаа дутагдал нь цахим хуудсуудынхаа хөгжүүлэлтийг дутуу хийх, мэдээллээ шинэчлэхгүй байх, интернэтийн өргөн боломжийг дутуу ашиглах, бизнес дэх интернэт маркетинрийн ач холбогдлыг дутуу үнэлэх, цахим борлуулалтын хүрээ бага байх, зах зээл, хэрэглэгчидтэй харилцах менежментийг хөгжүүлэлгүй орхих зэргийг нэрлэж болох юм. Харин эдгээрийн хэрхэн зохистой түвшинд хөгжүүлэх вэ?
MARKETING TODAY сэтгүүлтэй хамтран хүргэж байгаа "Радио сэтгүүл" нэвтрүүлэгт байгууллагуудын хамгийн тулгамдсан асуудлыг нэг интернэт маркетингийн хөгжүүлэлтийн асуудалд гарц болох нийтлэлийг хүргэж байна.
Нийтлэгч: Л.Амартүвшин /ШУТИС, БУХС Технологийн менежментийн салбар/