Өдрөөс өдөрт асар өрсөлдөөнтэй болж байгаа зах зээлд хүчтэй брэндийг хэрхэн бүтээх вэ?
Хэрэглэгчийн анхаарлыг татаж хэрхэн тэдний сэтгэлд хоногшсон брэндинг хийх вэ?
ОХУ болон олон улсын зах зээлд бүтээгдэхүүн хөгжүүлэлт, брэндинг маркетингийн үйл ажиллагаагаараа хүлээн зөвшөөрөгдөж Carlsberg, Nestle, Danone, Jonsons & Jonsons зэрэг дэлхийн алдартай компаниудтай хамтран ажиллаж буй КИАН брэндингийн агентлагийн Парис хотын салбарын захирал Анна Литвинцевагийн Маркетингийн холбооноос зохион байгуулсан "SMART 2016" чуулганд тавьсан "БРЭНДИЙН МАРКЕТИНГ БА СТРАТЕГИ" илтгэлийг хүргэж байна.
Хамгийн цомхон хүрээнд, хамгийн бичил бизнес хийж буй байгууллага ч брэндингт өндөр ач холбогдол өгч байна. Ганц хүчтэй брэнд бизнесийн бүхэл бүтэн эзэнт гүрнийг бүтээж байхад нэг амжилтгүй брэнд хүчирхэг компанийг дампууруулж байна.
Өдрөөс өдөрт асар өрсөлдөөнтэй болж байгаа зах зээлд хүчтэй брэндийг хэрхэн бүтээх вэ?
Хэрэглэгчийн анхаарлыг татаж хэрхэн тэдний сэтгэлд хоногшсон брэндинг хийх вэ?
ОХУ болон олон улсын зах зээлд бүтээгдэхүүн хөгжүүлэлт, брэндинг маркетингийн үйл ажиллагаагаараа хүлээн зөвшөөрөгдөж Carlsberg, Nestle, Danone, Jonsons & Jonsons зэрэг дэлхийн алдартай компаниудтай хамтран ажиллаж буй КИАН брэндингийн агентлагийн Парис хотын салбарын захирал Анна Литвинцевагийн Маркетингийн холбооноос зохион байгуулсан "SMART 2016" чуулганд тавьсан "БРЭНДИЙН МАРКЕТИНГ БА СТРАТЕГИ" илтгэлийг хүргэж байна.
Хамгийн цомхон хүрээнд, хамгийн бичил бизнес хийж буй байгууллага ч брэндингт өндөр ач холбогдол өгч байна. Ганц хүчтэй брэнд бизнесийн бүхэл бүтэн эзэнт гүрнийг бүтээж байхад нэг амжилтгүй брэнд хүчирхэг компанийг дампууруулж байна.