Хувь хүн фэйсбүүкийг ашиглахдаа өөрийн гэсэн хувийн орон зайгаа үүсгэн чөлөөт цагаа өнгөрүүлэх, гэр бүл найз нөхөдтэйгөө харилцах, шинэ танилтай болох гээд маш олон зорилготой ашигладаг. Харин бизнес эрхлэгчдийн хувьд бүтээгдэхүүн үйлчилгээгээ хэрэглэгчдэд таниулах, татах мөн хэрэглэгчтэйгээ илүү холбоо тогтоох зорилготой байдаг. Иймээс фэйсбүүк аль аль талынх нь зорилгод харшлахгүйгээр фэйсбүүк хэрхэн ажилладаг вэ?
Фэйсбүүкт сурталчилгаагаа явуулж буй бизнес эрхлэгчдэд илүү нарийвчласан сонголт гаргаж өгөхийн тулд фэйсбүүк хэрэглэгчдийнхээ талаар асар их мэдээллийг цуглуулж байдаг. Таныг хэн болох, юу сонирхдог, ямар төрлийн мэдээлэлд илүү цаг гаргадаг гээд маш олон зүйлсийг мэддэг. Тэрхүү үүсгэсэн мэдээллийг баазаар фэйсбүүк хэрэглэгчдийгээ тодорхой бүлгүүдэд ангилж тэр ангилалд тулгуурлан бизнес эрхлэгчдийн сурталчилгаануудыг хэнд харуулах хэнд огт харуулахгүй байхыг шийдвэрлэдэг. Тодруулбал танд илүү сонирхолтой байж болох мэдээллүүдийг сонгон харуулдаг гэсэн үг юм.
"BZP Time" нэвтрүүлгийн ээлжит дугаараар нийтлэлч, маркетер Н.Уянгатай "Фэйсбүүк алгоритм"-ын талаар ярилцлаа.
Хувь хүн фэйсбүүкийг ашиглахдаа өөрийн гэсэн хувийн орон зайгаа үүсгэн чөлөөт цагаа өнгөрүүлэх, гэр бүл найз нөхөдтэйгөө харилцах, шинэ танилтай болох гээд маш олон зорилготой ашигладаг. Харин бизнес эрхлэгчдийн хувьд бүтээгдэхүүн үйлчилгээгээ хэрэглэгчдэд таниулах, татах мөн хэрэглэгчтэйгээ илүү холбоо тогтоох зорилготой байдаг. Иймээс фэйсбүүк аль аль талынх нь зорилгод харшлахгүйгээр фэйсбүүк хэрхэн ажилладаг вэ?
Фэйсбүүкт сурталчилгаагаа явуулж буй бизнес эрхлэгчдэд илүү нарийвчласан сонголт гаргаж өгөхийн тулд фэйсбүүк хэрэглэгчдийнхээ талаар асар их мэдээллийг цуглуулж байдаг. Таныг хэн болох, юу сонирхдог, ямар төрлийн мэдээлэлд илүү цаг гаргадаг гээд маш олон зүйлсийг мэддэг. Тэрхүү үүсгэсэн мэдээллийг баазаар фэйсбүүк хэрэглэгчдийгээ тодорхой бүлгүүдэд ангилж тэр ангилалд тулгуурлан бизнес эрхлэгчдийн сурталчилгаануудыг хэнд харуулах хэнд огт харуулахгүй байхыг шийдвэрлэдэг. Тодруулбал танд илүү сонирхолтой байж болох мэдээллүүдийг сонгон харуулдаг гэсэн үг юм.
"BZP Time" нэвтрүүлгийн ээлжит дугаараар нийтлэлч, маркетер Н.Уянгатай "Фэйсбүүк алгоритм"-ын талаар ярилцлаа.