Старбакс 2011 онд өөрийн аппликейшнийг хэрэглээнд нэвтрүүлсэн бөгөөд лояалти хэрэглэгчийн худалдан авалтын давтамжийг ойртуулж байлаа. 2015 оны долдугаар сар гэхэд АНУ-ын Старбаксын төлбөрийн 20 хувь нь утасны аппликейшнээр дамжин орж ирж эхэлсэн юм.
Уг АПП зөвхөн лояалти хэрэглэгчид чиглээгүй. Гол нь шинэ хэрэглэгчид брэндийг таниулах байв. АПП хэрэглээнд орсны дараа 23 сая хэрэглэгч нэмэгдэж, 627 сая ам.доллараар ашиг хэмжигдэж эхэллээ. Старбакс энэхүү аппликэйшнээс үүдэлтэй өсөлтөө авч үлдэх хэрэгтэй байлаа. Гэхдээ үнэндээ тус аппликейшн хэр ихийг хийж чадсан бэ?
Радио сэтгүүл нэвтрүүлэг энэ удаа “Marketing today” сэтгүүлд нийтлэгдсэн СТАРБАКСЫН ЛОЯАЛТИ ХААНЧЛАЛ нийтлэлийг сонсох хэлбэрээр хүргэж байна.
Старбакс 2011 онд өөрийн аппликейшнийг хэрэглээнд нэвтрүүлсэн бөгөөд лояалти хэрэглэгчийн худалдан авалтын давтамжийг ойртуулж байлаа. 2015 оны долдугаар сар гэхэд АНУ-ын Старбаксын төлбөрийн 20 хувь нь утасны аппликейшнээр дамжин орж ирж эхэлсэн юм.
Уг АПП зөвхөн лояалти хэрэглэгчид чиглээгүй. Гол нь шинэ хэрэглэгчид брэндийг таниулах байв. АПП хэрэглээнд орсны дараа 23 сая хэрэглэгч нэмэгдэж, 627 сая ам.доллараар ашиг хэмжигдэж эхэллээ. Старбакс энэхүү аппликэйшнээс үүдэлтэй өсөлтөө авч үлдэх хэрэгтэй байлаа. Гэхдээ үнэндээ тус аппликейшн хэр ихийг хийж чадсан бэ?
Радио сэтгүүл нэвтрүүлэг энэ удаа “Marketing today” сэтгүүлд нийтлэгдсэн СТАРБАКСЫН ЛОЯАЛТИ ХААНЧЛАЛ нийтлэлийг сонсох хэлбэрээр хүргэж байна.