Энэ удаагийн радио сэтгүүл нэвтрүүлгээ “Marketing today” сэтгүүлд цувралаар нийтлэгддэг МЕНЕЖМЕНТИЙН АРГУУДаас хүргэж байна.
Таны борлуулалт амжилттай боллоо гээд хэрэглэгчээ орхих нь буруу. Хэрвээ таны хэрэглэгчид худалдан авах амлалт өгсөн бол та түр хүлээ. Тэдэнтэй хэсэг хугацаанд ажилласны дараа худалдах авахад гарч байгаа саад болон үнийн тухай ярилцаж өөрийгөө зөвшөөрүүл. Эртнээс сайн муугаа мэдэлцэх нь цаашдын харилцаанд дөхөм болно. Тиймээс хэрэглэгчдэд урт хугацааны хоосон амлалт өгөх нь багасдаг.
Энэ удаагийн радио сэтгүүл нэвтрүүлгээ “Marketing today” сэтгүүлд цувралаар нийтлэгддэг МЕНЕЖМЕНТИЙН АРГУУДаас хүргэж байна.
Таны борлуулалт амжилттай боллоо гээд хэрэглэгчээ орхих нь буруу. Хэрвээ таны хэрэглэгчид худалдан авах амлалт өгсөн бол та түр хүлээ. Тэдэнтэй хэсэг хугацаанд ажилласны дараа худалдах авахад гарч байгаа саад болон үнийн тухай ярилцаж өөрийгөө зөвшөөрүүл. Эртнээс сайн муугаа мэдэлцэх нь цаашдын харилцаанд дөхөм болно. Тиймээс хэрэглэгчдэд урт хугацааны хоосон амлалт өгөх нь багасдаг.