Энэ бол стратегийн төлөвлөлтийн арга хэрэгсэл. Байгууллагын үндсэн стратеги нь багцын болон өрсөлдөөний стратегиаас бүрддэг. Багцын стратеги нь байгууллагын бүтээгдэхүүн үйлчилгээ зах зээлд хэрхэн, ямар зорилгоор байршдгийг тодорхойлдог бол өрсөлдөөний стратеги нь энэхүү зорилго, зорилтуудад хүрэх арга замыг заадаг. Ийнхүү тодорхойлсон зорилго, зорилт түүнд хүрэх арга замуудаа Ансоффын матрицын вектор графикт байршуулснаар маркетерууд одоо зах зээлд хаана байгаа, цаашид хаана хүрэхээ тодорхойлж, төлөвлөгөө хийх боломж бүрддэг.
Хэзээ, хэрхэн, яаж ашиглах тухай “Радио сэтгүүл” нэвтрүүлгээс үргэлжүүлэн сонсоно уу?
Энэ бол стратегийн төлөвлөлтийн арга хэрэгсэл. Байгууллагын үндсэн стратеги нь багцын болон өрсөлдөөний стратегиаас бүрддэг. Багцын стратеги нь байгууллагын бүтээгдэхүүн үйлчилгээ зах зээлд хэрхэн, ямар зорилгоор байршдгийг тодорхойлдог бол өрсөлдөөний стратеги нь энэхүү зорилго, зорилтуудад хүрэх арга замыг заадаг. Ийнхүү тодорхойлсон зорилго, зорилт түүнд хүрэх арга замуудаа Ансоффын матрицын вектор графикт байршуулснаар маркетерууд одоо зах зээлд хаана байгаа, цаашид хаана хүрэхээ тодорхойлж, төлөвлөгөө хийх боломж бүрддэг.
Хэзээ, хэрхэн, яаж ашиглах тухай “Радио сэтгүүл” нэвтрүүлгээс үргэлжүүлэн сонсоно уу?