Маркетингийн Виртуал загвар өдрөөс өдөрт хэрэгцээтэй болсоор байна. Стратеги шинжээчид 4Ps, 4Cs, 5Ps, 7Ps, ICDT шиг виртуал загваруудыг хэрэглэсээр байна. Өөр нэг загвар нь 4s буюу Констатинетийн үндэслэсэн WMM гэж нэрлэгддэг Веб Маркетингийн Загвар юм.
ВЭБ МАРКЕТИНГИЙН ЗАГВАР
И.Констатинет бол цахим маркетингийн чухал элементүүдийг гаргаж ирсэн хүн юм. Өмнө нь уламжлалт маркетингийн 4Ps, 5Ps загваруудыг хэрэглэдэг байсан бол одоо Констатинетийн 4S цахим маркетингийн загваруудыг амжилттай хэрэглэдэг болсон байна.
Вэб Маркетингийн стратегийг тодорхойлдог 4S нь 4 элементээс бүрддэг.
- Scope буюу Хамрах хүрээ
- Site буюу Сайт байршил
- Synergy буюу Хамтын хүч
- System буюу Тогтолцоо
Энэ загварын гол зорилго нь дөрвөн “S” элементийг хянах замаар B2C онлайн төслийн маркетингийн хольцийг боловсруулах явдал юм.
Маркетингийн Виртуал загвар өдрөөс өдөрт хэрэгцээтэй болсоор байна. Стратеги шинжээчид 4Ps, 4Cs, 5Ps, 7Ps, ICDT шиг виртуал загваруудыг хэрэглэсээр байна. Өөр нэг загвар нь 4s буюу Констатинетийн үндэслэсэн WMM гэж нэрлэгддэг Веб Маркетингийн Загвар юм.
ВЭБ МАРКЕТИНГИЙН ЗАГВАР
И.Констатинет бол цахим маркетингийн чухал элементүүдийг гаргаж ирсэн хүн юм. Өмнө нь уламжлалт маркетингийн 4Ps, 5Ps загваруудыг хэрэглэдэг байсан бол одоо Констатинетийн 4S цахим маркетингийн загваруудыг амжилттай хэрэглэдэг болсон байна.
Вэб Маркетингийн стратегийг тодорхойлдог 4S нь 4 элементээс бүрддэг.
- Scope буюу Хамрах хүрээ
- Site буюу Сайт байршил
- Synergy буюу Хамтын хүч
- System буюу Тогтолцоо
Энэ загварын гол зорилго нь дөрвөн “S” элементийг хянах замаар B2C онлайн төслийн маркетингийн хольцийг боловсруулах явдал юм.