2017 онд ихэнх ажлыг бие даан хийчихдэг маркетерууд ажиллах бүтэц рүү шилжин илүү цөөн хүнтэй багаар хурдтай ажиллах хэлбэрт шилжих хандлагатай байна. Технологийн хөгжил дэвшил, үүлэн тооцоололд суурилсан маркетингийн програм хангамжуудын ач тусаар маркетерууд маш олон ажлыг бие даан хийх ч боломжтой болж байна.
"BZP Time" нэвтрүүлгийн ээлжит дугаараар Б.Батзориг захиралтай “Дижитал маркетингийн 2017 оны чиг хандлага”-ын талаар ярилцлаа.
2017 онд ихэнх ажлыг бие даан хийчихдэг маркетерууд ажиллах бүтэц рүү шилжин илүү цөөн хүнтэй багаар хурдтай ажиллах хэлбэрт шилжих хандлагатай байна. Технологийн хөгжил дэвшил, үүлэн тооцоололд суурилсан маркетингийн програм хангамжуудын ач тусаар маркетерууд маш олон ажлыг бие даан хийх ч боломжтой болж байна.
"BZP Time" нэвтрүүлгийн ээлжит дугаараар Б.Батзориг захиралтай “Дижитал маркетингийн 2017 оны чиг хандлага”-ын талаар ярилцлаа.