СЭЗИС-ийн багш Г.Жаргалмаагийн “2016 онд та харилцагчаа хэрхэн баярлуулсан бэ? Ирэх онд...” нийтлэлийг хүргэж байна. Бухимдсан үйлчлүүлэгч өөрт нь анхаарал хандуулахыг хүсдэг. Тиймээс тэдний гомдлыг хүлээн авч буйгаа илэрхийл. Мөн өөрийн эрх мэдлийн хүрээнд харилцагчийн гомдлыг барагдуулахыг санал болгоод үзээрэй. Асуудлыг нааштай шийдэхэд анхаарлаа хандуулснаар танай байгууллагын үйлчилгээнд мэдэгдэхүйц ахиц гарах болно. Нийтлэлийг сонсох хувилбараас сонсоно уу.
Ц. Золзаяа
СЭЗИС-ийн багш Г.Жаргалмаагийн “2016 онд та харилцагчаа хэрхэн баярлуулсан бэ? Ирэх онд...” нийтлэлийг хүргэж байна. Бухимдсан үйлчлүүлэгч өөрт нь анхаарал хандуулахыг хүсдэг. Тиймээс тэдний гомдлыг хүлээн авч буйгаа илэрхийл. Мөн өөрийн эрх мэдлийн хүрээнд харилцагчийн гомдлыг барагдуулахыг санал болгоод үзээрэй. Асуудлыг нааштай шийдэхэд анхаарлаа хандуулснаар танай байгууллагын үйлчилгээнд мэдэгдэхүйц ахиц гарах болно. Нийтлэлийг сонсох хувилбараас сонсоно уу.
Ц. Золзаяа