Хэрэглэгчид брэндийн талаар эерэг бодолтой болсон үед тухайн брэндэд үнэнч болж, байнгын худалдан авагч болдог. Одоо харин аялалд гарцгаая. Энэ бол үнэнч хэрэглэгчтэй болсноо эсэхээ мэдэх аялал юм.
Хэрэглэгч өөрийн хэрэглэдэг бүтээгдэхүүнүүдээс бусад брэндийг төдийлөн ойшоодоггүй. Жишээлбэл: Магадгүй танай хэрэглэгч кофе уухдаа өөрийн мэддэг брэндийнхийгээ уудаг, оливийн тостой хоол сайхан амттай байдаг учир байнга оливийн тосоо л авдаг, мэддэг брэндийн гар утсаа л тогтмол ашигладаг байж болох юм. Энэ нь магадгүй дотоод ухамсартай холбоотой.
Хэрэглэгчид брэндийн талаар эерэг бодолтой болсон үед тухайн брэндэд үнэнч болж, байнгын худалдан авагч болдог. Одоо харин аялалд гарцгаая. Энэ бол үнэнч хэрэглэгчтэй болсноо эсэхээ мэдэх аялал юм.
Хэрэглэгч өөрийн хэрэглэдэг бүтээгдэхүүнүүдээс бусад брэндийг төдийлөн ойшоодоггүй. Жишээлбэл: Магадгүй танай хэрэглэгч кофе уухдаа өөрийн мэддэг брэндийнхийгээ уудаг, оливийн тостой хоол сайхан амттай байдаг учир байнга оливийн тосоо л авдаг, мэддэг брэндийн гар утсаа л тогтмол ашигладаг байж болох юм. Энэ нь магадгүй дотоод ухамсартай холбоотой.