Уламжлалт маркетингаа багасгаж инбаунд маркетинг хийх хэрэгтэй болсныг илтгэх олон шинж тэмдгүүд байдгаас хамгийн түгээмлийг танилцуулж байна. Вэб хуудас идэвхгүй, контент тогтмол хийж чаддаггүй, маркетинг өндөр зардалтай мөртлөө үг өгөөж тааруу, хэрэглэгчийн мэдээллийн сан үүсдэггүй гэх мэт шинж тэмдгүүд байдаг.
“BZP Time” нэвтрүүлгийн ээлжит дугаараар “BZP Digital&Inbound” компанийн захирал Б.Батзоригтой “Инбаунд маркетинг хийх цаг нь болсоны 5шинж”сэдвийн хүрээнд ярилцлаа.
Уламжлалт маркетингаа багасгаж инбаунд маркетинг хийх хэрэгтэй болсныг илтгэх олон шинж тэмдгүүд байдгаас хамгийн түгээмлийг танилцуулж байна. Вэб хуудас идэвхгүй, контент тогтмол хийж чаддаггүй, маркетинг өндөр зардалтай мөртлөө үг өгөөж тааруу, хэрэглэгчийн мэдээллийн сан үүсдэггүй гэх мэт шинж тэмдгүүд байдаг.
“BZP Time” нэвтрүүлгийн ээлжит дугаараар “BZP Digital&Inbound” компанийн захирал Б.Батзоригтой “Инбаунд маркетинг хийх цаг нь болсоны 5шинж”сэдвийн хүрээнд ярилцлаа.