Хэрэглэгчийг халамжлах нь зөвхөн маркетер, борлуулагчийн хийдэг ажил биш. Тухайн байгууллагын үйлчлэгчээс эхлээд бүгд хэрэглэгчийг халамжлах нь зүйтэй. Харин хэрэглэгчдэд буруу сэтгэгдэл төрүүлвэл нэг хэрэглэгчийн цаана маш олон хэрэглэгчийг давхар алдахад хүрдэг.
"BZP TIME" нэвтрүүлгийн ээлжит дугаараар "BZP Digital&Inbound" компанийн маркетер, нийтлэлч Э.Азжаргалтай “Хэрэглэгчээ хэрхэн халамжлах вэ? Гэсэн сэдвийн хүрээнд ярилцлаа.
Хэрэглэгчийг халамжлах нь зөвхөн маркетер, борлуулагчийн хийдэг ажил биш. Тухайн байгууллагын үйлчлэгчээс эхлээд бүгд хэрэглэгчийг халамжлах нь зүйтэй. Харин хэрэглэгчдэд буруу сэтгэгдэл төрүүлвэл нэг хэрэглэгчийн цаана маш олон хэрэглэгчийг давхар алдахад хүрдэг.
"BZP TIME" нэвтрүүлгийн ээлжит дугаараар "BZP Digital&Inbound" компанийн маркетер, нийтлэлч Э.Азжаргалтай “Хэрэглэгчээ хэрхэн халамжлах вэ? Гэсэн сэдвийн хүрээнд ярилцлаа.