Сүүлийн үеийн дижитал маркетингийн чиг хандлагад видео маркетинг томоохон байр суурь эзэлж байна. Энэ өрсөлдөөнт зах зээлд видео контентоороо хэрхэн ялгарч хэрэглэгчдийн таашаалд нийцүүлэх вэ гэдэг нь чухал байна.
WISTIA-гийн видео бичлэгийн аналитикаас харахад видео богинохон байх тусам хүмүүсийн видео үзэлтийн түвшин өсдөг байна. 2000 онд хүмүүсийн видеонд анхаарал тогтдог хугацаа нь 12 секунд байсан бол 2015 онд 8.5 секунд гэсэн үр дүн гарсан байна.
BZP Time нэвтрүүлгийн ээлжит дугаараар BZP Dijital&Inbound компанийн маркетер, нийтлэлч Э.Азжаргалтай “Видео контентоо хэрхэн амжилттай хийх” талаар ярилцлаа.
Сүүлийн үеийн дижитал маркетингийн чиг хандлагад видео маркетинг томоохон байр суурь эзэлж байна. Энэ өрсөлдөөнт зах зээлд видео контентоороо хэрхэн ялгарч хэрэглэгчдийн таашаалд нийцүүлэх вэ гэдэг нь чухал байна.
WISTIA-гийн видео бичлэгийн аналитикаас харахад видео богинохон байх тусам хүмүүсийн видео үзэлтийн түвшин өсдөг байна. 2000 онд хүмүүсийн видеонд анхаарал тогтдог хугацаа нь 12 секунд байсан бол 2015 онд 8.5 секунд гэсэн үр дүн гарсан байна.
BZP Time нэвтрүүлгийн ээлжит дугаараар BZP Dijital&Inbound компанийн маркетер, нийтлэлч Э.Азжаргалтай “Видео контентоо хэрхэн амжилттай хийх” талаар ярилцлаа.