Хэрэглэгч утсаар ярихаас илүү мессенжер ашиглахыг илүүд үздэг болсон. Тийм ч учраас автоматаар хариулах чатботыг өргөн хэрэглэх шаардлага тулгарч байна. Мөн имэйл ирэхэд таны өмнөөс хариулах боломжит хариу имэйлийн загварыг ч автомаар гаргаж өгч байна.
“BZP Time” нэвтрүүлгийн ээлжит дугаараар Б.Батзориг захиралтай "Хиймэл оюун ухааныг маркетинг борлуулалтад ашиглах нь” сэдвийн хүрээнд ярилцлаа.
Хэрэглэгч утсаар ярихаас илүү мессенжер ашиглахыг илүүд үздэг болсон. Тийм ч учраас автоматаар хариулах чатботыг өргөн хэрэглэх шаардлага тулгарч байна. Мөн имэйл ирэхэд таны өмнөөс хариулах боломжит хариу имэйлийн загварыг ч автомаар гаргаж өгч байна.
“BZP Time” нэвтрүүлгийн ээлжит дугаараар Б.Батзориг захиралтай "Хиймэл оюун ухааныг маркетинг борлуулалтад ашиглах нь” сэдвийн хүрээнд ярилцлаа.