Самурай нар хэзээний бууж өгөх дургүй, санасандаа хүрэхээс нааш бүтэн нойртой хонох байтугай, бүлээн будаагаа ч иддэггүй тийм л хүмүүс. Тэдний энэхүү хүчирхэг, ясны зан чанар нь Япончуудыг авто машины ертөнцөд ноёлоход нь асар их хувь нэмэр оруулсан юм. Тэгвэл ноён Тоёота-ийн домог үргэлжилсээр 1980-аад оны эхэн үетэй учран золгоход өөр нэгэн шинэ түүх бичигдэж эхэлжээ.
Энэхүү цоо шинэ түүхийг хэрвээ бичээгүй бол барууныхан Япон машиныг тоохгүй байсан байх. 1983 онд Тоёота компанийн ерөнхий захирал Эйжи Тоёода дэлхийн хамгийн шилдэг машин зохион бүтээх саналыг өөрийн чадварлаг инженерүүддээ эелдэг даруухнаар тавьсан юм.
Танилц: Энэ бол Төгс төгөлдөрийн найраглал Lexus
Гийнгоо радио 100.5-ийн “Алдрын танхим” нэвтрүүлгийн “Lexus” дугаарийг хүлээн авч сонсоно уу.
Самурай нар хэзээний бууж өгөх дургүй, санасандаа хүрэхээс нааш бүтэн нойртой хонох байтугай, бүлээн будаагаа ч иддэггүй тийм л хүмүүс. Тэдний энэхүү хүчирхэг, ясны зан чанар нь Япончуудыг авто машины ертөнцөд ноёлоход нь асар их хувь нэмэр оруулсан юм. Тэгвэл ноён Тоёота-ийн домог үргэлжилсээр 1980-аад оны эхэн үетэй учран золгоход өөр нэгэн шинэ түүх бичигдэж эхэлжээ.
Энэхүү цоо шинэ түүхийг хэрвээ бичээгүй бол барууныхан Япон машиныг тоохгүй байсан байх. 1983 онд Тоёота компанийн ерөнхий захирал Эйжи Тоёода дэлхийн хамгийн шилдэг машин зохион бүтээх саналыг өөрийн чадварлаг инженерүүддээ эелдэг даруухнаар тавьсан юм.
Танилц: Энэ бол Төгс төгөлдөрийн найраглал Lexus
Гийнгоо радио 100.5-ийн “Алдрын танхим” нэвтрүүлгийн “Lexus” дугаарийг хүлээн авч сонсоно уу.