Харвард бизнес рэвийв сэтгүүлийн нийтлэлээс:
Хэрэглэгчээ сонгох, үнэ цэнээ олох, бэлтгэн нийлүүлэгчдийг сонгохдоо салбарын тогтсон дүрэмд тулгуурлан шинжилгээ хийж, стратегээ тодорхойлдог. Ингэснээр бид өрсөлдөөний маш ширүүн орчин, бага ашиг, өсөлт удаан салбарыг л нэг нэгэндээ бүрдүүлчихдэг. Тэгвэл хөх тэнгисийн стратеги нь өрсөлдөөний дүрмээр бус өөр дүрмээр тоглож ашиг ихтэй орчныг бүрдүүлдэг байна.
Харвард бизнес рэвийв сэтгүүлийн нийтлэлээс:
Хэрэглэгчээ сонгох, үнэ цэнээ олох, бэлтгэн нийлүүлэгчдийг сонгохдоо салбарын тогтсон дүрэмд тулгуурлан шинжилгээ хийж, стратегээ тодорхойлдог. Ингэснээр бид өрсөлдөөний маш ширүүн орчин, бага ашиг, өсөлт удаан салбарыг л нэг нэгэндээ бүрдүүлчихдэг. Тэгвэл хөх тэнгисийн стратеги нь өрсөлдөөний дүрмээр бус өөр дүрмээр тоглож ашиг ихтэй орчныг бүрдүүлдэг байна.