Ашгийг тодорхойлдог энэ үзүүлэлт яагаад зогсдогийг дэлхийн хэмжээний 500 компанийн 50 жилийн хугацаан дах мэдээлэлд дүн шинжилгээ хийж гаргаснаар энэхүү судалгаа нь алдаршжээ. Үүнээс өмнө байгууллагууд борлуулалтын өсөлт буурахад гадаад орчны, өөрсдийн удирдаж чадахгүй хүчин зүйл нөлөөлсөн гэж үздэг байсан бол одоо юунаас шалтгаалж борлуулалт буурсныг бүрэн мэдэх боломжтой болсон юм.
Ашгийг тодорхойлдог энэ үзүүлэлт яагаад зогсдогийг дэлхийн хэмжээний 500 компанийн 50 жилийн хугацаан дах мэдээлэлд дүн шинжилгээ хийж гаргаснаар энэхүү судалгаа нь алдаршжээ. Үүнээс өмнө байгууллагууд борлуулалтын өсөлт буурахад гадаад орчны, өөрсдийн удирдаж чадахгүй хүчин зүйл нөлөөлсөн гэж үздэг байсан бол одоо юунаас шалтгаалж борлуулалт буурсныг бүрэн мэдэх боломжтой болсон юм.