Гандан буудаггүй дуучин

Ням гариг

2008-08-20 13:57 GMT+8

Соло карьераа эхлээд удаагүй байгаа дуучин Ану анхны бие даасан тоглолтоо хийх гэж бүтэн зуны турш хүлээж байна.


“Неу Ану” дууныхаа үгийг бичиж, клипныхээ продюссероор өөрөө ажиллан рок попын томчуудаас “кок” авсан юм. Өдгөө 22 настай залуу дуучин 2008 оноос миний үе эхэлнэ гэж ам бардам мэдэгдэж байсан бөгөөд “Алтан түлхүүр” сантай хамтран зохион байгуулж буй анхны бие даасан тоглолтоо зургадугаар сарын 3-нд хийхээр төлөвлөж байсан ч энтеровирус-71 өвчний улмаас цуцлагдсан.

Хорио тавигдсаны дараа долдугаар сарын 7-нд хийхээр төлөвлөсөн хэдий ч улс даяар зарласан онцгой байдлын хорио бүрэн тавигдаагүйн улмаас бас дахин хойшлсон. Гэвч дуучин бүсгүй шантралгүй ирэх сард энэхүү тоглолтоо заавал хийнэ хэмээн бүсээ чангалан бэлтгэл ажлаа эхлээд байгаа гэнэ. Анугийн энэхүү тоглолт үнэгүй болох юм.

GoGo Facebook Хуудас
АНХААР! Та сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууныг баримтална уу. Ёс бус сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Мэдээний сэтгэгдэлд GoGo.mn хариуцлага хүлээхгүй.



НИЙТ СЭТГЭГДЭЛ 143 Их хариулттай Их таалсан
  • angiraa     202.126.91.149
    soko *** hudal yari ok2 jam shig hudalj hun bas bdag gej uu
    2012-08-28 0 0 Хариулах
  • hkh.;jk';j     202.179.7.6
    l;llkllj;ljkouoku
    2012-12-04 0 0 Хариулах
  • angirmaa     202.126.91.149
    ta nar odoo vu giinj medehgui bj *** hudlaa yari ter deer *** geed bijijehsen bna lee *** hudal yari
    2012-08-28 0 0 Хариулах
  • solo     202.9.47.5
    hnn shal hudlaa
    2011-10-03 0 0 Хариулах
  • soko     124.158.107.85
    ene baliar amitan chini manai ahiin nztain yavj bsiishde ehner 2 huuhedtei bayan hvn bgan tiimerhuu bayan hunees sanhuu avdag yanhan bhgvi yu da
    2011-05-30 0 0 Хариулах
  • BAATARSUH BATBO     202.72.243.132
    BI OORIICHI UNENCH FEN GEHED BNO GANTSHAN CHI NADAD IH TAALAGDAG URANHOLBOO CHI NADAD CHADWAL NOMROO SAWCHACH BI MONFRESH D AJILDAG MINII UTAS 88624900 ENE UTASRUU ZAAWAL HARIU
    2009-03-17 0 0 Хариулах
  • Зочин     182.160.41.99
    muu t1 ohin zail minii mongoloos margaash gehed zailahgui bl alna shoo za golgoo
    2010-10-17 0 0 Хариулах
  • koyta     122.201.19.3
    ji enged bijhed margash ghed zailhuu
    2011-04-04 0 0 Хариулах
  • koyta     122.201.19.3
    yag haragdaaj ene budaggui duujin gejuuuuuuuuuuuu hehehehe
    2011-04-04 0 0 Хариулах
  • sss     124.158.70.187
    ene teneg hvvhniig yamar duuchin gdiin.hudlaa bie haa huwtsas hunar budag shunh bolson teneg haltar hvvhen.hvnii duulsan duug duulaal yawj bgaashd.yamarch duulah awyasgvi aimshgiin yum awyastai negendee bairaa tawij ogoy oooo
    2008-09-14 0 0 Хариулах
  • ANU     202.5.201.56
    Huurhii mini duulah ch gejdee
    2008-09-11 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.70.34.202
    ta nar bitgii iim bl daa vnegvi bsn ch vzehgvi gechheed yaj vzeh bol doo onigootoi yum nar archiagvi haltar ohid bitgii ataarh za ta nart anu shig mes zasald oroh mongo ch bhgvi shdee ichej amidar za nzuudaa
    2008-08-29 0 0 Хариулах
  • namuun     202.70.34.202
    hey ta nar vneheer soeolgvi maraalgvi yumaa mongoliin zaluuchuud ter tusmaa ohid iim bgaa yum chni mongol oron yaj hogjih bilee dee ta nariig haraad vneheer setgel emzeglej bn ohiduud iim yum bichiheesee oorsdoo sanaa zowj ichihgvi bnuu arai ch dee vneheer ene duuchin ta nart taalagddaggvi bol soeoltoi zow bolowson setgegdlee ilerhiil l dee ta nar ene duuching doromjloh bish harin esergeree oorsdiigoo doromjilj bnshdee zaluusaa my huwid anu chadaltai hoorhon uhaanatai sn duuchin ghdee ene my l bodol l doo za minii mongoliin zaluus soeoltoi bno gdgt itgej bn shvv ok etsest ni..........anug hudlaa doromjilj bgaa ohid ataarhsandaa l ingej bgaa bh chadahgvi bj bitgii deeshee garch bgaa negnee doosh ni tat l daa anu bol chadaj l amidarch bshdee ataarhaj bhaar bayarlaach
    2008-08-29 0 0 Хариулах
  • hehe     122.254.118.52
    hyyshee yu we ynegyi toglolt bdiimuu hench yzehgyi bolhoor tgneldee yoono ichimeer umaa
    2008-08-29 0 0 Хариулах
  • soko     202.55.182.170
    anu cha,d uran bvteeliin ondor amjilt hvsie chi vneheer goe duuldag ohin shvv bi odoo 20 toi ch gesen chinii duug sonsoh ih durtai za ingeed chamd amjilt hvsii
    2008-08-29 0 0 Хариулах
  • mmmmmm     202.126.90.235
    sain tal: mash ih hudulmurch setgeliin tenheetei boloroodoo hayagdaad araas ni hichneen sariin tursh guij bj neg yum ewlwrch awsan daichin emegtei shu. huuhdiin san baiguulsan boloo shdee. MUU TAL: HETERHII HUDALCH. SHAR HADNII BATSAAN BSAN BJ. DANDAA BAYAN BALIAR HUGSHIN YUMNUUDTAI YAWALDANA EMEGTEI HUMUUSIIN NER HUNDIIG BITGII UNAGAA L DAA. SHAAAAAAAAL HIIMEL. HUH HAMAR NUD GD L HAGALGAAND HICHNEEN CH OROW DOO. HAMGIIN GOL NI CHI BUGDIIG UURIIHUU HUDULMURUUR UNENCH SHUDARGA MUNGUGUI BSAN CH YADAG YUM BE BUGDIIG EHNEES NI L OROLDOOD UZ L DEE BUR BOLKU BL ZAAWAL OD BOLOH YAMAR SHAARDLAGATAIN BE AIN BAYAN UWGUNII ENGERT NAALDAN BJ TGD BS UURIINHUU STYLIIG OLTSOON HUURHUN JOOHON HUUHED GD L HUUHDEE AWAHUULCHAAD BS HUDLAA YARINAA KEKE
    2008-08-29 0 0 Хариулах
  • noone     124.158.67.11
    tsss anu bol t1 mangar maanag shte ennii togloltiig unegui bsan ch uzehgui bhuu
    2008-08-29 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.55.191.22
    Duuchin Anutai uulzaj aj uzsen mash ajil heregch uhaalag mundag busgui bnlee. bi urd n bas ta nar shg l bodj bsn. uulzad setgegdel oor bolson shu. 1 ch uulzj uzeegui hunee bitgii muulj bldaa. bid nar chn 1 tsustai mongolchuud shudee nzuudaa. demjij bga shu
    2008-08-29 0 0 Хариулах
  • ynhan     202.70.45.98
    naadah chini briliantiin ezen uugii geed aimar atiisan yumtai yvaldaj boohiig ni huhuj mungu oldogshd. uuruu ene medeelliig unshij uurtuu dugnelt hiigeesei.hashaanii haltar ohin bsan yum bj. odoo ch gesen dee haltar doo
    2008-08-29 0 0 Хариулах
  • erka     202.180.218.29
    hi amjilt demjij bna sain hudulmurluh heregtei shvv uruul deer chin kiss
    2008-08-29 0 0 Хариулах
  • otgoo     124.158.116.119
    bolij uz anu min chi ooriigoo medej amidarmaar ym joohon huuhduudiin shuteen budmal huuheldie bas hiimel budgaar amilsan ohin hehehe ene bol yg unen shuu budag aytaihan huwtsas bhgui bol aimshigiin kinond ch toogdohoorgui ohinoo medmeer ymdaaaaa duuchnaaas oor ym mhiiwel taarana olonii anhaarlaas hol hehehe
    2008-08-28 0 0 Хариулах
  • hobrii     124.158.116.119
    neere unegui ymuuu zaawal ochij uzneee
    2008-08-28 0 0 Хариулах
  • Anu     202.131.225.178
    unegui gj u tm bol sn l bna
    2008-08-28 0 0 Хариулах
  • kara     124.158.112.166
    Anu hezee vnen yridag bsan be dhaal hudlaa yrij bga bz
    2008-08-28 0 0 Хариулах
  • Toop     124.158.78.80
    жоохн жоохн өөлхн хүүхдүүдийн өмнө гөх мөх хамаг юмга гаргацан ээмар сээкси мээкси наасн...
    2008-08-28 0 0 Хариулах
  • t1     202.126.90.235
    anuiin t1 pen mal
    2008-08-28 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.70.32.130
    anu chamd uran bvteelin amjilt hvsie.udahgvi boloh tohgloltond ni bas amjilt hvsi.urlagiin ertonts ugasaa hvnd hetsv bolhor hvmvvsiin helsnees awahig ni awaad hayhig ni hayarai.Ene zurgan dre ih hoorhon garsan bn.you can.good luck
    2008-08-27 0 0 Хариулах
  • HAHA     203.91.114.3
    ene ANUG sonirxson garuud ix umaa xuurxiiiis ataaarxsandaa ynz bvriin l um bichxiimda yxaw xen ch yu ch gej bichij chadna shteee nzuudaa!!!!!! bvgdeere soeyltoi boiylda.Sain ywa 1 nee demjiii ta nar ingej chadaagvide ataarxad bdiimu eswel ene tiin ywdaltai bolood ingeed bgamu bvv med. ene nii xuwiin amidral xentei yaasan iisen xend ch xamaagvi bid nart uran bvteelee xiiged ywj l bwal bolooshte.vrgelj shine Style image songoj ywdag bas trance Elecro xugjim talruuga dawgvi um shigee yxaw xudulmurlu l gej xelii. R and B gesen zaa medexgviee. za ANU chamd bvx um bga ulam sain chanartai uran bvteeliin tuluu.
    2008-08-28 0 0 Хариулах
  • zoloo     124.158.118.41
    hiimel hvvheldeigiin budag ni hed ni metr baidag boldoo budaggvi bol chi yu ch bish matraas doloon door bizdee
    2008-08-26 0 0 Хариулах
  • anu law bish     124.158.117.172
    hey yun aimar huh muhiig n harj yawdag yum la ch bn uu chamd hamaagui yahaw huurhiii lalarin arhichin l biz
    2008-08-26 0 0 Хариулах
  • anu yanhan     203.34.37.98
    anu ***** chin mongol gazriin myanganbayar luu bas utasdaad tantai uulzah gesiin gj guidag gesen daanch myangaa ongon bish tegeed ch mungunii sonirholtoi bas hugshin 20 garchihsan gd toogoogui yum bn lee sh dee
    2008-08-26 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.126.90.235
    unegui toglohgui bol ene tenegiig hen uzeh we.batsaanuud l uzeh bh.neeh teneg ohin odoo boliosoi
    2008-08-26 0 0 Хариулах
  • Зочин     76.208.161.243
    maaan ... shit ter hohond deere la gsen bichigtei t-shirt omschihje ene neere shaal balai yu ch chaddgui barbie girl nuli budag shunh parik
    2008-08-26 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.65.113
    goe helsen nzaa
    2008-08-26 0 0 Хариулах
  • enji     124.158.113.183
    hudlaa shdee
    2008-08-26 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.10.10
    anugiin ongong hen tsoolsiin boldoo
    2008-08-25 0 0 Хариулах
  • Cock cock cock     202.170.94.41
    Hooy humuusee anuug maani yah ni ve ugui yahav hun amitanii ur huuhdiin mungiig salgaal biz bas alaa oyulaal biz tertei tergui yanhan bolson huniig bitii ingee humuusee bas muuhai shdee uuruu ch dotoroo uuriiguu medej l bga shde helj chadahgui l bga bolohoos bish bi anutai hed heden udaa uulzaj untsan hunii huvid helj bna uneheer dajgui ni ch dajgui yumshig bna lee harin ta nuhdiin ene msguudiig unshaad setgel emzeglej bna uneheer toogui zuil bichigdjee za zaluusaa yamar ch bsan yos yum anudaa tsaashdiin urlagt ni amjilt husey huurhun delhiidee huluu olohgui unaj buderj yavdiimoo shantrahgui bol bosood l irne amjilt anu
    2008-08-25 0 0 Хариулах
  • zzzzzzzz     124.158.70.167
    anu chi sak shvv amjilt hvsei
    2008-08-25 0 0 Хариулах
  • ZAAVAL UNSH     219.159.3.11
    TA NAR BITGII TEGEJ BGAACH TA NAR DUUCHIN BSAN BOL TA NARIIG INGEJ BICHEED BVAL HETSUU BIZ DEE HUN YAH NI ARDIIN ERH BIZ DEE HUN OORIINHOO SONIRHOLOOR AJILAAD BJ BGAL DAA.HUN HUNII SONIRHOL HUN HUNII BODOL OOR SHUU DEE TERNEES BOLJ HERUUL BOLDOG BHGUI YU.TA NAR OORIIN BODLIIG OORTOO ULDEEL DEE BI BOL DEMJIJ BNA SH UU .ANU AMJILT BI CHAMD HAIRTAI !!!!!!!!!!!!!!!!!
    2008-08-25 0 0 Хариулах
  • daria     124.158.69.198
    anu ta unen sak shu togloltond chini amjilt husii ochij uznee
    2008-08-24 0 0 Хариулах
  • Anya     203.160.50.34
    Anu chi sak uchraas l naduul chin ataarhaj bgaa yum bitgii too uragshaa! Ulam ihiig buteegeerei6 AMJILT
    2008-08-25 0 0 Хариулах
  • ENHEE     219.159.3.11
    ANYA BID 2 IIN BODOL ADIL YUM BNA
    2008-08-25 0 0 Хариулах
  • uka     202.179.10.86
    anu fuck you
    2008-08-24 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.10.194
    Togloltiig tani demjij bna nice toglolt hiigeerei bye
    2008-08-24 0 0 Хариулах
  • killer     203.160.50.10
    golog l ym daa te
    2008-08-24 0 0 Хариулах
  • Sain uu     203.169.48.168
    Duuchin gedeg neriig duulj chaddag hund ugdug yumaaa yaahav sonirhlooroo yavj l bg l deee huurhii tertei tergui chadaltai humuusd shahagdaad irne chi ingej muu heluulj bhaar setgegdel ene ter bichdeg yumand uuriiguu PR hiihee bolio lam l dorduulaad bhiin deer ni naad huh chini hiimel bish nur ih huch hudulmur gel uu TEGVEL NAATHAA TV-R UYIINHEE OHIDUUDAD BAS ZAAGAAD UGCHUUCH TEGVEL HUMUUS UNEMSHINE SH DEE HERVEE DASGALAAR BOLDOG BOL TER HAGALGAA ENE TEREER YAHIIN NAIZUUDDAA ZAAGAD UGUU HEHEHE CHI YOSTOI YAVAHGUI SHUUU YAANA DAAAA
    2008-08-23 0 0 Хариулах
  • medeej killer     203.160.50.10
    chi gichii gedgee medeh uu ynhan mini
    2008-08-24 0 0 Хариулах
  • Зочин     203.34.37.98
    ahu- chi- huurhun- shuuu
    2008-08-23 0 0 Хариулах
  • ...............     124.158.118.34
    humuus yagaad sonin bdiin be ene shuumjijlel in ter ni unen ch gehdee chi ataarhad bgan bish uu anug bi sonsdoggui ee gehdee sonsdog 1000 1000 n hun bga shd ter humuusiig hundlej blohgui yu tgd bas hun chadaj bhad ni baga ch gsen uram uguuch chi uuruu ingej shuumjluulj chamaig hun sonshoor bj chadah yum uu ter hiimel in ter hun amitantai yavdag ni yamar hamaatain chinii ehner nz ohin bbish bzdee.chi sonsmoorgui bbal zugeer bolichooch busdiig ingej doromjloh erh chamd mongold lov chamd bhgui tgd ch erunhiilugch ner turtei huntei chi lav yavaldaj chadahgui l bh shu za ta nar olon olon hamlag duuchidiig urgelj ingedeg uursduu tednii haana ni ch hurehgui hun bj za za minii bodloor l gehdee chi uur deeree neg avaad uzeeree za
    2008-08-24 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.170.84.10
    dahiad 1 yumnaas bolood hoishilchoosoi haha neeh teneg awgai ene uuriiguu odoo yu gj bodood bgan bol...!!!??????? haha
    2008-08-23 0 0 Хариулах
  • mumu     202.72.245.121
    chi nadad ogt taalagddaggui. naad nuuree haraachee chi ymar shawar burhan bish de aytaihan tsewerhen bgacheeeeeeeeeeee uran buteelch ym bol hamgin baga zuilees buhnig ehleh heregtei sh de
    2008-08-23 0 0 Хариулах
  • eserguun     202.179.28.224
    hytad, solongosiin door hevtej hytad solongosiin ******** mongo olj odontsor aydsnaas zugeer bjisan ni deer bzde. Uran buteel hiih gej zutgej yavaa ch geh shig jaahan huuhdiin omno hoh delengee delgeed oortoogoo adilhan ******** bolgoh geed bga um u haashaa um Neg l ih huuhed orovdoj hairladag hun. Ugaasaa ANU ooroo od bolno gej zutgej yavaa bol dagaldaad yamar hariutslaga irehiign medej l bsan shde Huviin amidralaa ch gesen aytaihan avaad yavah ni yasiin archaagui ******** tsarailchaad ene setgegdeluudiig ooroo bicheed suudag bhaaa
    2008-08-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.70.32.131
    shal mangar
    2008-08-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.70.32.131
    anu tai adilhan haragdaj bn shuu nadad lal taalagddagui
    2008-08-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     203.34.37.98
    надад- лав- ану- таалагддаг- би- бараг- ануд- дурласан -үнэн- хөөрхөн -сэрэл- хөдөлгөмөөр- тачаангуй- секси -анутай- унтмаар- л- байна- тэгвэл- ч- гоё- байна- даа- ану- би- чамд -хайртай- хайртай- хайртай- хайртай- хайртай- хайртай- хайртай- хайртай- хайртай- хайртай- хайртай- жаахан- л- том- байсан- бол- чамайг- авгайгаа- болгох- байсан- даа-
    2008-08-22 0 0 Хариулах
  • Anu amjilt     203.194.118.200
    ta nar Anug medehgui bj hudlaa tsuu yaria sonschood huniig bas ingej bolohgui shdee Anu bol shantrashgui zorigtoi ohin bid nar uran buteeliign sonsch bh estoi bolhoos huviin amidral hamaagui za yu ta nart dahij ingej bichsen bval hen Anug hiimel ustei mongotoi gesen bolgontoi untdag geed bgan ta nar ooriin nudeer harsiimuu hudlaa Anud durgui hun zohioogood ter yavsaar bgaad ta nar hursench bj bolno gehdee Anu bol dutuu dulimag yumgui tsagaahan ohin ZA (ANU CHAMD AMJILT HUSII ZORILGODOO ZAAVAL HUREEREI)
    2008-08-23 1 0 Хариулах
  • Zorigtoi     203.194.118.200
    Anug ene buhniig unshaad bitgii shantraarai chaag eldev busaar helvel bitgii toogooroi uuniig heden ch hun bichsen bj bolno neg hun neleed hediig bichsen gedeg bi itgeltei bna AMJILT
    2008-08-23 0 0 Хариулах
  • Flangie     203.194.118.200
    Minii turuund helsen yum Hudlaa shuu Anu chi bol jinhen gaihamshig
    2008-08-23 0 0 Хариулах
  • yba     202.170.94.33
    anu-n huwi hunii talaar medehg ymaa tghdee anu-n duunuud shine style-g gargaj rock pop-d amjilt gargaad bgaa gedeg-g harj bgaa bh ter hunii huwiin amidral hend hamaaatain uran buteelee sain hiigeed ywj bwal boloo bz d deer bichsen humuus arai heterne........ soyolg ym..... any egchee sainiig dagaj saar irdeg gedgiig sanaarai ene metiin umiig bitgii toogooroi za
    2008-08-23 0 0
  • flangie     202.180.219.23
    ene hiimel huuneh yu we. jinhene aimshig. hiimel nud, hiimel uruul, hiimel huh, chadalgui hooloitoi bj duuchin chihshig uranholboo chini.
    2008-08-22 0 0 Хариулах
  • trshxghnsfth     203.34.37.98
    ene neg gachin avgaig hun uzhiinmuu jhon jhon nyltsgainuud uzeh blgui
    2008-08-22 0 0 Хариулах
  • Зочин     203.194.117.254
    anu chamd amjilt hvsei ta nar arai dendnee ydaj ohid bolioch estoi soylgvi ............
    2008-08-22 1 0 Хариулах
  • ULMEDEH     124.158.66.1
    TENEG GAHAI BUH YUM NI HIIMEL TENEG DUU MEDDEGGUI TENEI GAHAI NAR ANUG SHUTDEG YUM ZA YU
    2008-08-22 0 0 Хариулах
  • haliun     203.34.37.98
    hey anu shig boloh hvseltei hvn b.wal nasha hvred ir bi singaru hvnii naimaand yawuulad ogii utas 88873206 bi ooroo yawchad irsiin goy yum b.na le
    2008-08-22 0 0 Хариулах
  • uyanga     203.34.37.98
    hooh sonin l yum b.na anu chi hezee im boltsin tsarai aldchad egchde tamhinii mongo ogchih geed gviged b,dag b,san hagalgaand orood gadaadin baychuud dewsger bolood owo heden togrogtei bolod hagalgand orood owo bolchihjee chi te hvmvvsee anugaas suraltsmar yum b.na hsv
    2008-08-22 0 0 Хариулах
  • cr18     203.34.37.98
    hi mongolchyydaa sain yavaa negnee bitgii ingej baildaa yaxav dee umnu ni xun yamarch bj bolno gexdee ter chin ungursun zuil shuu dee bas neg yum xelexed xunii xyviin amidral bidend yamar xamaatai yum
    2008-08-22 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.247.234
    yahaw de bas hvnii urmiig bodie ldoo eeeet
    2008-08-22 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.72.246.38
    unetei bolwol hen uzehii baahan batsaanuud uzne biz
    2008-08-22 0 0 Хариулах
  • Anu amjit hvs     202.55.191.36
    hvniig arai dendvv heleh yumaa yaag zow bolowsrolgvi hiih yumaa olj yadsan hvnd ataarhsan hvmvvs l ingej muulj bichdeh bh daa hooorhiiii
    2008-08-21 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.170.82.37
    harin teh
    2008-11-11 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.3.198
    YU CH HIIJ CHADAHGYI HUMUUS HYNIIG MUU HELEHEE BOLI. HIIJ CHADAH YUM BAIDAG HIIGEED L YAVJ BAIG, BITGII ATAARAHTSGAA
    2008-08-22 0 0 Хариулах
  • Hvvvyeee     202.55.191.36
    Ene yor muulaad bga garuud yamar ch bolowsrolgvi l hvmvvs bga biz yaahaw duulj baig l de tgd ene Anu g odoo medehgvi hvn gj bhaa bolison shdeee dandaa sain yawah gj bga negniigee muulaad doosh n tatah geed vzchih yumaaaa vnen balai naasan
    2008-08-21 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.230.114
    hehehe unetei bol hen uzeh um be oilgomjtoi shd, uuruu teriigee medej bhgui uy hahahaha
    2008-08-21 0 0 Хариулах
  • 8     202.126.90.235
    ymar aimar ym bichdeg yum be boon hervvl oorsdoo tiim ih medlegtei mundag yum bol naad hervvl haraalaa angliar bucheed ybuul ok
    2008-08-21 0 0 Хариулах
  • hehe     202.131.227.149
    Naad anu chini jinheh yanhan bayn owogchvvlii shalnii alchuur za muu silikontol hiimel gichii
    2008-08-21 0 0 Хариулах
  • itgel     124.158.70.2
    anu unegui toglolt hiih ni goy l yum gevch duulj chadahgui sh dee tegeed bas maygtai
    2008-08-21 0 0 Хариулах
  • Зочин     203.160.50.83
    maygtai bna u chamd ymar hamaatai golog ve.itgel.ta nar tegej duuij chadah u.unen sak anu
    2008-08-21 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.55.191.36
    awarga awarga geed manai gundegmaag yum ni chinee bodohgui bgaa humuus_d durgui hurch bn . gundegmaa egch ch gesen olimpiin awarga sh dee . bitgii ylgaad bai.uur ulsiin hayalald orwol mongol bas l neg awyaslag chadwarlag tamirchingaa aldah yum bn l daa .germanii irgen bolson mergen buudagch shig uur ulsiin dalbaa ni door amjilt gargawal bitgii haramsaarai .
    2008-08-21 0 0 Хариулах
  • itgel     124.158.70.2
    chinii helj b.gaa unen Gundegmaa emegteichuudees ch ter 2008 onii olympoos anhnii medaliig avsan sh dee TEGJ BAIHAD GUNDEGMAAG SHAG NAHGUI BAIJ B.GUI SH DEE
    2008-08-21 0 0 Хариулах
  • teneg     210.100.193.254
    hoortson matar
    2008-08-21 0 0 Хариулах
  • Dulguun     203.34.37.98
    hudulmurluj bgag chin unelj bn. daanch chamd awyas bhgui . mgliin zahiin ohid klip hiilgewel cham zergiin duulna... od baitugai duuchin gej helheese ichij yawarai nza!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    2008-08-21 0 0 Хариулах
  • JAM     202.179.18.124
    zail ta nar ataarhuu jaaluudaaahha ta nar inged yavahgui ysan yum bitgii tgj bai
    2008-08-21 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.55.191.23
    Humuus Humuus ch gej dee heden hun bicheed bgaag medehgui ih l hamaagui yum bichsen bn shuu Yahuu zarim ni unen helj , Zarim ni dam sonsonoo bicheed baina shuu dee Anu CHI gaigui buteel gargadag hediich kelp chin het erotik baidag Chinii heldegeer Uran buteelch hun neg istiild barigdahgui Olon taliin iimjtei baih heregtei gej bi boddog gesen shuu dee Er ni bol tiim GEHDEE Tom humuust zoriulsan duu kelp, Huuheduuded zoriulsan kelp ee yalgaj hiij baimaar yum shig gej heleh gesen yum Yahuu bi / hii, hiichih, hiigeerei, hiigeech / gej heleegui hiiwel zugeer gej heleh gesen yum Uchir ni my medeheer olon eh etseg ene baidald chin durgui baidag Tiim bolhoor huuheduudee chinii kelp duug sonsohgui uzuulehgui horih tohioldol ih baina. Ter baidalaas bolood pen geed bgaa huuheduudee baga bagaar aldah ni bn shuu Bi huuheduudtei ih oir ajildag yum Tegeed chamd deerh zuiliig zugeer l heleh yumsan gej bodoj bsan yum Tegeed tsaashdaa Zaluu nasandaa bahdaad baihgui Sain buteeluud hiigerei. GBY..
    2008-08-21 0 0 Хариулах
  • JC     58.107.80.84
    Neeren ene Anu chini huurhun delhii inter gesnee aimaar erotik klip hiiigeed bdag sht te? haha. bolimoor yum. Hend zoriulaad bgan? Erchuuded uu huuhduuded uu? Gazar avahguigee medenguutee huuhduudiin tolgoig erguuleheer shiidsen.haha. Tegsnee duundaa yamar ch tohiromjgui klip hiigeed. Anu yavahgui ee chi!!!
    2008-08-21 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.226.219
    HUUHDIIN SEX DUUCHIN GESEN SHDE HI HI HI
    2008-08-21 0 0 Хариулах
  • Зочин     203.34.37.98
    anu sak duucvhin shu osnsohiig urialj bna
    2008-08-21 0 0 Хариулах
  • Hoooooe naashaa     202.55.191.23
    Humuus Humuus ch gej dee heden hun bicheed bgaag medehgui ih l hamaagui yum bichsen bn shuu Yahuu zarim ni unen helj , Zarim ni dam sonsonoo bicheed baina shuu dee Anu chi gaigui buteel gargadag hediich kelp chin het erotik baidag Chinii heldegeer Uran buteelch hun neg istiild barigdahgui Olon taliin iimjtei baih heregtei gej bi boddog gesen shuu dee Er ni bol tiim GEHDEE Tom humuust zoriulsan duu kelp, Huuheduuded zoriulsan kelp ee yalgaj hiij baimaar yum shig gej heleh gesen yum Yahuu bi / hii, hiichih, hiigeerei, hiigeech / gej heleegui hiiwel zugeer gej heleh gesen yum Uchir ni my medeheer olon eh etseg ene baidald chin durgui baidag Tiim bolhoor huuheduudee chinii kelp duug sonsohgui uzuulehgui horih tohioldol ih baina. Ter baidalaas bolood pen geed bgaa huuheduudee baga bagaar aldah ni bn shuu Bi huuheduudtei ih oir ajildag yum Tegeed chamd deerh zuiliig zugeer l heleh yumsan gej bodoj bsan yum Tegeed tsaashdaa Zaluu nasandaa bahdaad baihgui Sain buteeluud hiigerei. GBY..
    2008-08-21 0 0 Хариулах
  • ZALUUSAA     124.158.113.110
    ZALUUSAA BOLILDOO ADILHAN MONGOL HVN BIZDEE NEGNEE MUULAAD CHAMD YU CH ONOOGDOHGVI NER HVND GEJ BODOJ BWAL ERTHEN UHAAR MONGOL HVN TSUS NEGT MONGOL HVMVVSEE UURSDUU MUULAAD BWAL YAH BOLJ BNAAA GADAAD ORNII HVMVVS ENIIG UHAARCHIHSAN BNA SHDEE BID YUGAARAA DUTUU GEJ ZALUUSAA BID EWTEI BWAL TSUUHVVLEHNEE CH GESEN HVCHTEI SHDE NEG NI CH GESEN SAIN YWBAL BIDNII HUGJIL DEESHLEED L BNA SHDE VNEHEER DURGVI YUM BOL HARAAD L UNGUR L DUU MONGOL HEL MEDDEG GADAD HVN MANAI SITETUUDAAR ZOCHILBOL YMAR IH ONIGOO WE NEGNEE MUULSAN SETGEGDELEER DVVREN BWAL MUUHAI BIZDEE TA DOTROO VVNIIG BODOJ VZEEREEI YUM HIIGEED YWJ BGAN IH YUM BIZDEE HERWEE ENE HVN DUULAHAAS UUR YUM HIIJ CHADDAGGVI BSAN BOL YAJ AMIDRAH BOLJ BNA TA CH BAS AMIDRAHIIN TULUU L YWDAG BIZDEE VNEGVI YUM HIILEE GD YUN MUU BGAN BUYAN BIZDEE ANUG SHVTDEG JOOHON HVVHEDVVDIIN ZARIM BOLOMJGVI AILIIN HVVHDVVD BWAL YANA TER HVVHED ODOO VZEJ BOLOH BOLLOO SHDEE TA UURIIGUU ANUGIIN OROND TAWIAD VZDEE TANID SHAN SANAGDAHUU ??????? VGVI L BH TIIMVV
    2008-08-20 0 0 Хариулах
  • 95694669     121.101.177.66
    ene maliig xen uzdegiin jooxon oxiduud ch tooj sonsoxoo bolison bz xaxa erguu te1 atsig yanxan boltson bna lee ene byr tuwshinbayartai buudal orj bsan
    2008-08-20 0 0 Хариулах
  • bolitsgoo     202.70.32.130
    Mongoliin zaluuchuud bid iim maraalgui baihaa boliwol taarah bish uu ter hun garch ireheesee umu ymarch baij bolno gehdee ene hun ih hudulmurlusun shuu dee gehdee bi AHUGIIN DERGED AMID DUUCHIN SHUU HARIN TUUN SHIG HUDULMURLUJ L CHADAHGUI BNA TEGEHEER 1% NI AWYAS 99% NI HUDULMUR GEJ YMAR UNEN UG WE ZALUUSAA
    2008-08-20 0 0 Хариулах
  • TSOOMOO     202.70.32.130
    huniig ingej helj bolohgui eee bi ch gesen uran buteelch hun ter hunii uran buteeliig ni l shuumjil ternees bish huwiin amidral ni ta bugded hamaagui sh dee
    2008-08-20 0 0 Хариулах
  • hahaha     124.158.115.114
    Anu-g hen duuchin gehiin hiimel hoh shahuulchaad miniih gej hudlaa burdag ym baij boliochee ANU-uu Chamaig budaggui harah ym bol chamaig harsan hun bolgon matar gene ZAAAA HAHAHA
    2008-08-20 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.70.38.254
    YAMARCH baisan anud amjil husey GEHDEE togloltoo amidaar hiih ym bolobuu daa he he toglolt amid baij goe bolno shde manai emegtei zaluu duuchid archaagui amid duulj chaddaggui hudalaa aygalhaas tsaach gui shdee gej
    2008-08-20 0 0 Хариулах
  • lpu-pa     202.180.221.248
    vhsenii chin egch, yanhan za!
    2008-08-20 0 0 Хариулах
  • Зочин     213.140.59.46
    Anuug taivan bailgaj uran buteeliig ni taivan khiilge muu *****KHuniig muuldag uvaigui novshnuud ta nar uursduu tiim muu muukhai khumuus za! Anuu saikhan khuukhen sain ch duuchin
    2008-08-20 0 0 Хариулах
  • delden     202.131.225.154
    ene anu ooroo bichsen baihaa ha ha bi tiim bish geed l zorigtoi helchihgui muu yanhan
    2008-08-21 0 0 Хариулах
  • kkkkkkkkkkk     124.158.119.102
    yag zob ene anu bnaaaaaaaaaaaaaa
    2008-10-15 0 0 Хариулах
  • aagii     202.170.82.37
    delden e chi ch yastai orovdoltoi yma origo olni hvrtel blgolo shv te
    2008-11-06 0 0
  • chimgee     202.55.191.22
    anu egch bol ih hoorhon.sain duuchin shv, Anu egchee tanid amjilt hvsie. Hvmvvs yu gej heleh ni hamaagvi ta amjiltand hvreerei za aja aja amjilt hvsie6
    2008-08-20 0 0 Хариулах
  • ha ha     202.131.225.154
    alaaraa duuldag yum uu teruugeereel mongo oldog bh
    2008-08-21 0 0 Хариулах
  • eke     202.55.191.20
    anu bol vnen tasarhai duunuudtai hooloi ni ch goe hooloitoi heden yum medehgvi yumnuud tgj l bhgvi yu da anu vnen tasarhai
    2008-08-20 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.235.220
    Muuhai budmal hiimel ohin, jaahan hvvhdvvdiin omno shaldan nvtsgen garch ireed l hachin hachin bolood l ... sadar samuun delgervvlegch chi dahij minii hvvhdvvdiin onmo altsaganavaa ain. Baga nasnii hvvhdiig sadar samuun zvild surgasan gedgeer chamaig shorond hiilgene shvv...
    2008-08-20 0 0 Хариулах
  • Зочин     213.140.59.46
    chi uuruu ter shorondoo och muu avgai mini, zuv zugeer bgaa khuniiig shorond khiilgene ene ter ch gekh shig,,, chamd l gai boloogui bkh shu! Yasan khamaagui chalchidag durak ve chi! Naadakh chini yum khiikh geed zutgej yavna,,, amargui shte!
    2008-08-20 0 0 Хариулах
  • Зочин     119.40.100.10
    Өөрсдийгөө хоосон худлаа магтаж өргөмжлөх гэсэн ааш муутай хэдэн хүүхнүүдийн танил талаараа , магадгүй бараг өөрөө ч бичсэн байж болох сэтгэгдэл хэмээгч болой. Монголчуудын ярьдгаар бяруу болоогүй байж, бухын баасаар баав гэгчээр, амных нь салиа арилаагүй байж тийм ч од, ийм од гэнэ. Од, од гэнэ. Эндээ бол гоё л нэр юм биздээ. Од чинь сөнөсөн ертөнцүүд шүү дээ хөөрхий.
    2008-08-20 0 0 Хариулах
  • Зочин     119.40.100.10
    Үүнийг ямар дуучин гэдэг юм вэ, Энэ бол дуулж байгаа биш, уйлж байгаа юм. Монголын орчин үед жинхэнэ дуучин гэвэл Сарантуяа, Эрдэнэтунгалаг. Дууныхаа үг, аяыг өөрсдөө бидэг гээд сайрхаад байх юм. Тэр бичсэн гээд байгаа үг нь ямар ч яруу найргийн үнэр ч байхгүй, бидний гудамжинд ярьдаг хар ярианы үгүүд. Ая гээд байгаа нь хүн сонсохын арга үгүй хоосон гонгийноо.
    2008-08-20 0 0 Хариулах
  • urnaa     202.55.191.22
    yalaa gej dee bid duugii ni sonsoh yostoigoos bish hubiin amidral ni hamaagvi biz dee hvniig ingej bolohgvi sh dee anud amjilt hvsiye
    2008-08-20 0 0 Хариулах
  • Зочин     122.254.93.158
    Тухайн хэрэглэгч нь хувь хүний нэр хүндэд халдсан сэтгэгдэл бичсэн тул системээс устгав. WEB ADMIN
    2008-08-20 0 0 Хариулах
  • delden     202.131.225.154
    holboo barih utas bna uu nadtai neg nyaluurdaggui yum bhdaa ha ha
    2008-08-21 0 0 Хариулах
  • hip80     202.131.2.4
    muuhai ohin omnohoo martdag oodgui ohin gesench bi tvvnd odoo hvrtel hairtai bsaar l
    2008-08-20 0 0 Хариулах
  • zaya     124.158.91.47
    anu eghs dee amjillt huseye
    2008-08-20 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.113.18
    yahav er ni uuriinhuu her chadaltaig l haruulah l bh l daa er ni baarniih bn uu yuniih bh ni hamaagui shdee uneheer chadah eseh ni l haragdana shuu dee
    2008-08-20 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.170.82.18
    Hun ch uuriiguu golohguim doo. Mandahtai shaaltsaj ailiin amidral busniulchihaad odoo mungu uguye gesen er bolgon luu guigeed suujiidag yanhan shdee.
    2008-08-20 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.72.242.74
    Ugui yahav zaluu hun baina zutgeed baihad neg yumand hurne dee Turshlaga ch hurimtluulna hamgiin gol n oooroo ih yum surch avna Hun uzehgui bailaa ch oortoo ih yum hurimtluulj abna shu de
    2008-08-20 0 0 Хариулах
  • ngggggg     202.70.38.234
    ene hariult saihan bolje
    2008-08-29 0 0 Хариулах
  • shsssssssssssss     202.180.221.248
    yanhan buudaggvi geech de
    2008-08-20 0 0 Хариулах
  • fuck hiimel huu     202.131.238.98
    ene huuhend orig yum uldeegui bhaa, suuld alaa oyulj bn gej duuldsan tegehgui bol hangaj chadahgui uurt ni ch yu ch medregdehgui bolson gej nadad yariad bsan
    2008-08-25 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.180.216.82
    harin tiimee hogshoon chi goehelsan
    2008-08-25 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.226.99
    harin tiim ee medehgui l vum bna sharhadnii haltar ohin baisnaa medehgui hudalch gej jigteihen icheesei chinii ye irne gedegt itgehgui l bna shuu
    2008-08-20 0 0 Хариулах
  • 9999     202.179.10.50
    chi oorteigoo adilhan ym bichihiimaa te chi anu shig boloogvi de e ataarhaad bga ymu ooriigoo ymar gedgee ilchelchih yma
    2011-11-23 1 0 Хариулах
  • Зочин     202.70.34.202
    chamaas busad ni itgej bgaa bhaa chi l harin hvniig icheech gj bhaar ooroo icheech
    2008-08-29 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.230.90
    anu zailaa
    2008-08-27 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.170.82.37
    chi ooroo zail za yu
    2008-11-11 0 1 Хариулах
  • Зочин     203.91.112.38
    hn uhtelee shhhaalgaj bj l heden mongotei bolchood teriigee erguulj bgashd, hooloi gej novsh
    2008-08-20 1 1 Хариулах
  • Зочин     202.170.95.2
    ai medehgui
    2008-08-20 1 1 Хариулах
  • Зочин     124.158.97.4
    yostoi teneg yu duulaad bgaa yum be yadaj ter omsson huvtsas ene teree ter zohitsuulahad yadag bna aa huuhdiin duu duulj bj shal gaj yum omschihson
    2008-10-24 0 0 Хариулах
  • otgoo     124.158.116.119
    hen uzeh ym ooriigoo mederch amidaarmaar ym aimshigtai teneg huuhen boliosoo huuhduudiin od l ym daa chaawaas hehe
    2008-08-28 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.170.82.37
    teneg yum bitgii yar za duu mini
    2008-11-11 0 0 Хариулах
  • Зочин     203.34.37.98
    bla bla
    2008-08-28 0 0 Хариулах
  • Gala     202.131.226.99
    ***** shal erguu nel mes zasal. Bas t1 oddiin uvchin tustsan. Chi yu ch bish baij... Boloogui za
    2008-08-27 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.119.102
    silikon xoxtei oxin ch gx shig xvvxen
    2008-10-15 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.235.220
    Дуулж чадахгvй ч дуулах дуртай охин ш дээ. Тавьсан зорилгынхоо толоо тэмцэж чадаж байнаа. Хvvхдийн дуу энэ тэр гэж байхаар шууд л sexsymbol болчвол илvv амжилт гарах юм биш vv...
    2008-08-21 0 0 Хариулах
  • hulan     202.170.82.37
    Zochin chi goy helsen shv ha ha ha
    2008-11-06 0 0 Хариулах
  • Delden     202.131.225.154
    barag l tegne dee sex synbol bolool heden tomchuudtai yawj zurgaa tsatsuulwal iluu nerd garah baih gehdee muugaar l nerd garah baih
    2008-08-21 0 0 Хариулах
  • Зочин     76.204.31.119
    Mash zov.
    2008-08-21 0 0 Хариулах
  • ZUGER     124.158.71.101
    HARIN THH AIMAR TENEG CHINIIHAJUUD BOLROO IN HAMAAGUI DEER CHI BL HIIMEL US HUURAMCH DAVHRAATAI 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    2008-08-20 0 0 Хариулах
  • cilikon     124.158.119.102
    bas cilikon xoxtei shvvv kkk
    2008-10-15 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.70.34.202
    hoooe boloroo ch hoorhon anu ch hoorhon bitgii doli shaa
    2008-08-29 0 0 Хариулах
  • baynaa.bujin     202.131.231.98
    anu bl xiiimel
    2011-01-17 1 1 Хариулах
  • aagii     202.170.82.37
    anu chamd amjilt hysiye hichegerei
    2008-11-06 1 0 Хариулах
  • Зочин     203.91.112.38
    Udahgui gundegmaa oor ulsiin haryalaltai bolohnee, bi neg olimpiin avragaa aldlaadaa, battai eh survaljaas avav!
    2008-08-20 1 1 Хариулах
  • Зочин     202.126.90.235
    chi yaj medej bgan
    2008-08-26 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.180.219.5
    unetei bol hun uzehgui de. unegui baisan ch barag uzehgui
    2008-08-20 1 1 Хариулах
  • B.BATBOLD     202.72.243.132
    YAGAAD TEGEJ BODOW
    2009-03-17 2 1 Хариулах
 
 

САНАЛ АСУУЛГА

Засгийн газраас 2015 оны Монгол улсын нэгдсэн төсвийн төслийг өргөн барихдаа Орон нутгийн хөгжлийн сангаар дамжуулан аймгуудад төсвийн эрх мэдлийг үе шаттай шилжүүлэх талаар тусгажээ. Энэ дагуу нийт 800 обьектын 200-г нь эхний ээлжинд орон нутагт шилжүүлнэ. Та энэ өөрчлөлтийг дэмжиж байна уу?
Нийт 367 санал өгсөн байна.
  •  
     
  •  
     
  •  
     

Дээшээ