"Гоёл 2009" -фото /гуравдугаар хэсэг/

GoGo.mn

2008-12-12 14:51 GMT+8

"Гоёл 2009" -фото /гуравдугаар хэсэг/

GoGo Facebook Хуудас
АНХААР! Та сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууныг баримтална уу. Ёс бус сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Мэдээний сэтгэгдэлд GoGo.mn хариуцлага хүлээхгүй.



НИЙТ СЭТГЭГДЭЛ 147 Их хариулттай Их таалсан
  • ta nariin naiz     103.23.48.62
    ehlel ni jaahan ontsgui ymaa dund hesgeeree dajgui bolj baisan togsgol ni ih goy bolj tegehdee manai mongoliin zagvar zohion buteegchid avyastai ymaa iimeeree baigaarai manai mongoliin zagvar zohion buteegchiddee amjilt husey bich bas zagvar zohioh durtai za amjilt
    2012-01-27 0 0 Хариулах
  • yaj meddiin     103.9.88.114
    purewdulam gerelchuluun bolormaa odgerel purewsuren ed nariin haana ch hueh bologui l bna gehdee tun dohoj bna meregjliin hunii zugees zowlohod
    2013-05-10 1 1 Хариулах
  • helkui     202.179.16.83
    er ni neeh sonirhol tatam bish ghde yawtstai l ym
    2011-09-26 0 0 Хариулах
  • ssssssssss     180.235.176.230
    zagbar omsohchid gej dee nel yanhanuud bie n tsaas boltsn yamarch vne tsengvi.
    2010-12-27 0 0 Хариулах
  • naska     202.179.16.72
    unen olon tsaraitai yma ta nar zagwar omsogch monuuuuuuuuuuuuuuuuuu
    2011-06-30 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.30.172
    heleed yahweeeeeeeeeeeee
    2011-11-07 0 0 Хариулах
  • oogii     202.179.30.172
    zarim ni bol pretty bgon bshuu
    2011-11-07 0 0 Хариулах
  • ema     202.179.10.162
    hariin tiiin zaluuujuuud n yah wee gewel busguuijiuud odo yu we zaluujudasa 7ndor bhda yah deee naskatai sanal ng bnaaaaaaaaaaa
    2011-09-19 0 0 Хариулах
  • tempo     203.212.28.129
    yoo ta nar odoo bolil doo!!!!!!!!!ta nar uursduu tiim goy ymu?tgeed ch top model urantsetseg ymarch hagalgaa hiilgeegui!!!!!!!!!topuud dotroo l hamgiin gaigui ni shu!ta nar shuud oilgoh hereggui shdee!!!!zagwar oilgodoggui ymnuud!ta nar top bloh gej ymar ih zowdgiig medehuu????uursduu yaar haltar amitad bga blooo???????uur hurchlee bn
    2010-04-01 0 0 Хариулах
  • Zombi girl     203.169.51.75
    Tiim shuu nzaa chi unen yum hellee
    2010-10-30 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.11.42
    goe l bn sh dee hoorhon l yum
    2009-10-14 0 0 Хариулах
  • ami     203.194.117.250
    tatachih y msan
    2009-04-21 0 0 Хариулах
  • goyl     202.179.16.138
    ta nar bitgi tegelde zagwar hetsuuuu uu.
    2009-01-23 0 0 Хариулах
  • Хөөрхөн     202.179.0.164
    Үнхээр хөөрхөн юмаа..
    2009-01-11 0 0 Хариулах
  • zogi     195.220.213.20
    YAAANNAAA CHI YU YARIAD BAIGAA YUM BE? HAANA HUURHUN HUN BAINA???? TSUL MATAR HAHAHA 1 2 L GAIGUU BUSGUI BAINA BUSDANA BUGDEEREE MONGOLIIN MODEL GEHEER ICHEJ UHMEER YUM BAINA SHDE MONGOLCHUUDAA BID NAR DENDUU MUUHAI TSAIRAITAI YUM AA KEKE BOLIYO ENE UVUU EMEE NARIIG HUUGUUCHEE UULANA ENE ZUN MONGOLD SAIHAN OHIDUUD HARSAN L YUM SHIG SANAGDAH YUM... HUVTSAS MUVTSAS GEJ BAS ALNAA ZAHAAS SHUUDAI NUUD AVTCHRAAD UMSUULTSUN YUMUU HAISHAA YUM KEKE ZAZA BOLIE SANAA ZOVCHLOO MONGOLOO MUULSAAR BAIGAAD...
    2009-01-20 0 0 Хариулах
  • chimge     118.40.81.104
    ymar teneg zagvaruud ve zagvar omsogchdon ch bs
    2009-01-10 0 0 Хариулах
  • Зочин     203.34.37.121
    ta nar Modeline bish huvtsasin hardaa! ene hunii sanaa hulgailtsan bn mongold medehgui gej bodson yumu haishaa in!! erunhiilugchin tolgoitei ene zurg!!
    2009-01-08 0 0 Хариулах
  • baagii     124.158.112.123
    bid gantshan eb negdliig sahibal .shan amidartsgaayl daa ih tsoohuulee orchlon deer hatgasan 2 hon tsegiin todii ard tumen shuudee gadaadiin busguichuulees hubi iluu bna gej bi helmeer bna
    2009-01-07 0 0 Хариулах
  • xe xe     202.179.21.134
    mongolchuud arai denduu ymaa yagaad sn ywaa neguugee ingej darj bdg bnaa manai mongol ohid shig tsarailag ohid huuhnuud haa bna goeld orson zagwar omsogchid bugd l goe bna shdee ta nariin nud chini sohroogui bz
    2009-01-07 0 0 Хариулах
  • huurhunhuu01     124.158.69.154
    mgl zagvar umsugchid haichihvaaa end gants l huurhun busgui bna ter ni 17 dahi ni kkk busad ni arai bishee
    2009-01-05 0 0 Хариулах
  • maiko     114.48.23.245
    Yum hsen hyn l muuluulj magtuulahiin ali negiig hyrtdeg gedeg. Gevch ene udaa jaahan shuumjilchihy. Zagvaraa goyo tansag setgeechee 50, 60 onii yaponii duuchin hyyhnyyd shig... 14 hyrtel l yzlee icheed duustal ni harah hysel ch torsongyi. Saihan hyyhnyydedee bardam tansag huvtsas omsgoochee! Bas helehed zagvar bolood modeluuddaa itgeltei ichihgyi baigaa yum bol sain zuragchnaar zurag surtalchilgaagaa mergejliin tovshind avahuulmaar yum. Manai mongol geed l heleh geheer heden tsarai zys uruu doroi uragshgyi zurag horog... Yamar gudamjnaas yarch sandraad hen negen hyyhend komissiin huvtsas uglachihsan bish arai ch dee!!! Zagvar zohion byteegchidee 21dygeer zuund ireechee! bid end bna.
    2009-01-05 0 0 Хариулах
  • coco     124.158.117.87
    ymarch goe ym alga ug ni mongol ohiduud morlog taazlag ys tomt bdggvi bilvv hoshuugaa tsorwoilogosn ymrch bulchin bhgvi guljiganasan ohiduudl bna
    2009-01-02 0 0 Хариулах
  • kkkkkkkkkkkkkk     202.179.11.194
    za yahaw dee oldson n ene l yum blgui dee thdee zagwar omsogchid songohdoo yum yumiin bodoltsmoor yumaaa
    2009-01-01 0 0 Хариулах
  • toodoi     202.55.183.172
    yamar muuhai huuhnuud ve
    2008-12-31 0 0 Хариулах
  • Davka     124.158.98.213
    Mongol hvvhnvvd maani uneheer saihan shvv!!!!... Ta nartaa amjilt husie!!! Busdiin t1lel, ataarhuu za, archaagui zang ni bitii toogooroi... uragshaa zutgeed bai.. amjilt husie!! Bi mongol busguichuuddee hairtai!! >:D
    2008-12-31 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.55.183.172
    ene huuhnuud tegeed mongoliin saihan ni yum uu
    2008-12-31 0 0 Хариулах
  • 1     122.201.20.5
    yo 8 r zuragnii huuhen unen yambii ted dandaa goyold orjhn bolimoor yumaa
    2008-12-31 0 0 Хариулах
  • g     116.47.23.53
    sain yawaa negendee bitgii ingej ataarhaj bai l daa mongolchuudaa hun chin baigaa awiyaasaaraa l hooloo olj idiish de zaluuchuudaa uym hiij bgaagaasaa iluu uym chadahgui murtluu iim ataarhuu gulugnuud ih bolohoor manaihan deeshee garhad saad bodog bhgui uy oilgowuu
    2008-12-30 0 0 Хариулах
  • murun     202.179.20.39
    ulaan pidjaktali ni vnendee l gj helehed huurhun ymaa.
    2008-12-30 0 0 Хариулах
  • yagaad?     98.232.68.210
    Purevsuren yagaad uvul bolohoor dulaan Singapore g zoridogiig medeh uu ta nar ? Utaanaas bolood l geh bh l daa ......... Harin hiimel huh bugs ni huitend hairaad yavj chadddaggui gesen sh dee Ta nar tseejind bugsunduu huiten rezin naagaad 25 gradusiin huitend gadaa garaad uzdee tegeed l oilgono doo
    2008-12-30 0 0 Хариулах
  • Зочин     116.47.23.53
    huue gulug mine chi yaj medej bgaan turulhuuruu ch yawj bgaa uym biluu chi hiilgej bhiigni haraagui biz de tiim bj bitgii hund ingej ataarah za gulug mine
    2008-12-30 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.226.98
    eoo yu ve dandaa shaamii eruutenguud...,
    2008-12-30 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.226.98
    ee sda 2 dahi tanidag p***a bn, araich dee ene odoo end yu hiij yavaa yum be? saihanch yum shig
    2008-12-30 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.226.98
    Za zailaa araich dee, iim tsarai muutiin tuiluud bhdaa yahav dee hajuud ni manai ortsnii jijuur tasartsan huuhen yum bn l da
    2008-12-30 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.97.99
    Amerikaas awch irsen tsoo shine 15.4 inchiin hp compaq notebook/250gb hard, 2gb ram, 2.0 cpu, dual core/-3 pc game iin comoor, mun 17 inchiin 160gb hard, 3gb ram dual core buhii notebookiig-4 pc gameiin comoor, hp pavilion zd8000 17 inchiin 1 jil hereglesen notebookiig 3 comoor tus tus solino. 99014401
    2008-12-26 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.97.99
    Amerikaas awch irsen tsoo shine 15.4 inchiin hp compaq notebook/250gb hard, 2gb ram, 2.0 cpu, dual core/-3 pc game iin comoor, mun 17 inchiin 160gb hard, 3gb ram dual core buhii notebookiig-4 pc gameiin comoor, hp pavilion zd8000 17 inchiin 1 jil hereglesen notebookiig 3 comoor tus tus solino. 99014401
    2008-12-26 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.97.99
    Amerikaas awch irsen tsoo shine 15.4 inchiin hp compaq notebook/250gb hard, 2gb ram, 2.0 cpu, dual core/-3 pc game iin comoor, mun 17 inchiin 160gb hard, 3gb ram dual core buhii notebookiig-4 pc gameiin comoor, hp pavilion zd8000 17 inchiin 1 jil hereglesen notebookiig 3 comoor tus tus solino. 99014401
    2008-12-26 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.97.99
    Amerikaas awch irsen tsoo shine 15.4 inchiin hp compaq notebook/250gb hard, 2gb ram, 2.0 cpu, dual core/-3 pc game iin comoor, mun 17 inchiin 160gb hard, 3gb ram dual core buhii notebookiig-4 pc gameiin comoor, hp pavilion zd8000 17 inchiin 1 jil hereglesen notebookiig 3 comoor tus tus solino. 99014401
    2008-12-26 0 0 Хариулах
  • bold     202.180.216.82
    goyol gej yu baidgiig ch medehgvi hvmvvs l olon doloon yum hutsah yumaa ene ohiduud chin bvgd l shilegdmel ohiduud hen hvssen ni goyold ordoggvi yum ter 2d b.gaa ohin shvree mun uu huurhun ohin shv masktai zurag haragdaj bna
    2008-12-26 0 0 Хариулах
  • miniil bodol     202.70.45.232
    uendee tsarailag l bol zagvar omsch boloh nee mongold bol. mongoliin zagvar omsogchid ch gej de nuur amaa aimar budsan ailgui heden ohid l bga shte esvel aygui tsarailag hernee bie ni avah yum gants ch baihgui yahav taizan deer alhaad surchihsan yum bn l da tuuniigee tegeed zagvar omsogch geed bga oorsdiigoo aimar ondort orgomjilchohson ymar ch medleggui baij uneheer ih zantai hudlaa ineej huuramch durd huvirsan ystoi nogoo "gadnaa gylantsag dotroo palantsag" tiim l ohid do. gehdee bas tootoi heden busguichuud bnaa, mongold todiigui delhiin tuvshind ooriigoo bolon uls eh orniihoo neriig gargaj taniulj chadsan goo uzesgelent togs togldor saihan busguichuud bdag tendees duridval Bolormaa, Sodtuya Oyungerel nar dajgui yum shig sanagddag bie bolon tsarai zus er ni zagvar omsogch hunii buh zohitsoldlogoog oortoo aguulsan saihan busguichuud yum shig. odgerel purevsuren geed suid bolohiin gaihah yum nogoo 2 ni ch mandan badarch engiinl yum bn lee shte olon jil zagvar omsson turshlagtail bh
    2008-12-25 0 0 Хариулах
  • TOP MODELUUDAA!     124.158.67.72
    ENE UMUURCH UHEH GEED BAIGAA HUMUUS ZAGWAR UMSUGCHID UURSDUU BICHDEG BAIHAAA TE,SHAAAL ZOLBIN YUMAAA,TER SHAAAL SHAAMIII NUHUR BOLIOSOOOI
    2008-12-25 0 0 Хариулах
  • MUNHNARAN!!!     124.158.67.72
    ENE MUNH NARAN HUDUU RUUGEE ZAILAACHEEE,ESTOI SARLAG YUMAAA
    2008-12-25 0 0 Хариулах
  • HAHA     124.158.67.72
    ENE ANAGAAHAD SURDAG OHIN BISHUU,NOW NOGOON NUDTEI GULIISUN YUM CHINI.ENE YAAAAAAAAJ ANAGAAHAD SURDIIN BOL,MINII L MEDEHIIN SHOWCHIN ARHICHIN TAMHICHIN P.ZD. BIZ DE
    2008-12-25 0 0 Хариулах
  • yoyo     202.131.226.3
    goyo goyol goo googoo bolson yum shig bn uzej amjaagui l bn daa
    2008-12-25 0 0 Хариулах
  • Д.хүү     124.158.98.18
    Goyol chini goyo sh deee oor manai Mongold oligtoi gaigui temtseen haana boloood bgaan??? Ene humuus oorsdoo neeh ... yum shig shal sonin sonin yum bicheh yum... Zagvar omsogchid ni ch ter, dizaineruud ni ch ter yer ni ulam l sain bolood bgaa shuu Ta nart ulam ih amjilt huseye!!!
    2008-12-24 0 0 Хариулах
  • urango     122.254.127.34
    eor ni dawgvi sh vv
    2008-12-23 0 0 Хариулах
  • AMART     202.72.243.174
    1 минутын өмнө GOYOL UG N MASH DAWGUI BOLSON SHUU DEE. BI TAIZNII ARD DESIGNER AHDAA TUSALJ BSAN YUM. MODEL OHIDUUD BAS DESIGNERUUDAD YAMAR CH BURUU ZUIL BHGUIE HUMUUSEE OILGOOROI. ZOHION BAIGUULAGCHID NI UNEHEER TENEG HUMUUS BDAG YUM SHUU. ZOHION BAIGUULAGCHDIIN ALDAATAI MENEJMENTEES BOLOOD MONGOLIIN ZAGWARIIN YURTUNTS SUNUJ BN HUMUUSEE. DESIGNERUUDIIN HOLBOONII EZEN BAIGALMAA, SHILMEL ZAGWARIIN ZAHIRAL OYUNTSETSEG, TSAGAAN SHONHORIIN ENHTAIWAN , MONGOL GAZARIIN ZAHIRAL MYANGANBAYAR GEH MET REKET MAFIIN BULEGLEL MONGOLIIN ZAGWARIINHNIIG SONOOJ BN OK HUMUUSEE SONOOJ BGA SHUU ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    2008-12-23 0 0 Хариулах
  • AMART     202.72.243.174
    1 минутын өмнө GOYOL UG N MASH DAWGUI BOLSON SHUU DEE. BI TAIZNII ARD DESIGNER AHDAA TUSALJ BSAN YUM. MODEL OHIDUUD BAS DESIGNERUUDAD YAMAR CH BURUU ZUIL BHGUIE HUMUUSEE OILGOOROI. ZOHION BAIGUULAGCHID NI UNEHEER TENEG HUMUUS BDAG YUM SHUU. ZOHION BAIGUULAGCHDIIN ALDAATAI MENEJMENTEES BOLOOD MONGOLIIN ZAGWARIIN YURTUNTS SUNUJ BN HUMUUSEE. DESIGNERUUDIIN HOLBOONII EZEN BAIGALMAA, SHILMEL ZAGWARIIN ZAHIRAL OYUNTSETSEG, TSAGAAN SHONHORIIN ENHTAIWAN , MONGOL GAZARIIN ZAHIRAL MYANGANBAYAR GEH MET REKET MAFIIN BULEGLEL MONGOLIIN ZAGWARIINHNIIG SONOOJ BN OK HUMUUSEE SONOOJ BGA SHUU ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    2008-12-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.72.243.174
    1 минутын өмнө GOYOL UG N MASH DAWGUI BOLSON SHUU DEE. BI TAIZNII ARD DESIGNER AHDAA TUSALJ BSAN YUM. MODEL OHIDUUD BAS DESIGNERUUDAD YAMAR CH BURUU ZUIL BHGUIE HUMUUSEE OILGOOROI. ZOHION BAIGUULAGCHID NI UNEHEER TENEG HUMUUS BDAG YUM SHUU. ZOHION BAIGUULAGCHDIIN ALDAATAI MENEJMENTEES BOLOOD MONGOLIIN ZAGWARIIN YURTUNTS SUNUJ BN HUMUUSEE. DESIGNERUUDIIN HOLBOONII EZEN BAIGALMAA, SHILMEL ZAGWARIIN ZAHIRAL OYUNTSETSEG, TSAGAAN SHONHORIIN ENHTAIWAN , MONGOL GAZARIIN ZAHIRAL MYANGANBAYAR GEH MET REKET MAFIIN BULEGLEL MONGOLIIN ZAGWARIINHNIIG SONOOJ BN OK HUMUUSEE SONOOJ BGA SHUU ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    2008-12-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.72.243.174
    1 минутын өмнө GOYOL UG N MASH DAWGUI BOLSON SHUU DEE. BI TAIZNII ARD DESIGNER AHDAA TUSALJ BSAN YUM. MODEL OHIDUUD BAS DESIGNERUUDAD YAMAR CH BURUU ZUIL BHGUIE HUMUUSEE OILGOOROI. ZOHION BAIGUULAGCHID NI UNEHEER TENEG HUMUUS BDAG YUM SHUU. ZOHION BAIGUULAGCHDIIN ALDAATAI MENEJMENTEES BOLOOD MONGOLIIN ZAGWARIIN YURTUNTS SUNUJ BN HUMUUSEE. DESIGNERUUDIIN HOLBOONII EZEN BAIGALMAA, SHILMEL ZAGWARIIN ZAHIRAL OYUNTSETSEG, TSAGAAN SHONHORIIN ENHTAIWAN , MONGOL GAZARIIN ZAHIRAL MYANGANBAYAR GEH MET REKET MAFIIN BULEGLEL MONGOLIIN ZAGWARIINHNIIG SONOOJ BN OK HUMUUSEE SONOOJ BGA SHUU ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    2008-12-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.72.243.174
    1 минутын өмнө GOYOL UG N MASH DAWGUI BOLSON SHUU DEE. BI TAIZNII ARD DESIGNER AHDAA TUSALJ BSAN YUM. MODEL OHIDUUD BAS DESIGNERUUDAD YAMAR CH BURUU ZUIL BHGUIE HUMUUSEE OILGOOROI. ZOHION BAIGUULAGCHID NI UNEHEER TENEG HUMUUS BDAG YUM SHUU. ZOHION BAIGUULAGCHDIIN ALDAATAI MENEJMENTEES BOLOOD MONGOLIIN ZAGWARIIN YURTUNTS SUNUJ BN HUMUUSEE. DESIGNERUUDIIN HOLBOONII EZEN BAIGALMAA, SHILMEL ZAGWARIIN ZAHIRAL OYUNTSETSEG, TSAGAAN SHONHORIIN ENHTAIWAN , MONGOL GAZARIIN ZAHIRAL MYANGANBAYAR GEH MET REKET MAFIIN BULEGLEL MONGOLIIN ZAGWARIINHNIIG SONOOJ BN OK HUMUUSEE SONOOJ BGA SHUU ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    2008-12-23 0 0 Хариулах
  • AMARAA     202.72.243.174
    GOYOL UG N MASH DAWGUI BOLSON SHUU DEE. BI TAIZNII ARD DESIGNER AHDAA TUSALJ BSAN YUM. MODEL OHIDUUD BAS DESIGNERUUDAD YAMAR CH BURUU ZUIL BHGUIE HUMUUSEE OILGOOROI. ZOHION BAIGUULAGCHID NI UNEHEER TENEG HUMUUS BDAG YUM SHUU. ZOHION BAIGUULAGCHDIIN ALDAATAI MENEJMENTEES BOLOOD MONGOLIIN ZAGWARIIN YURTUNTS SUNUJ BN HUMUUSEE. DESIGNUUDIIN HOLBOONII EZEN BAIGALMAA, SHILMEL ZAGWARIIN ZAHIRAL OYUNTSETSEG, TSAGAAN SHONHORIIN ENHTAIWAN , MONGOL GAZARIIN ZAHIRAL MYANGANBAYAR GEH MET REKET MAFIIN BULEGLEL MONGOLIIN ZAGWARIINHNIIG SONOOJ BN OK HUMUUSEE SONOOJ BGA SHUU ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    2008-12-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.170.82.21
    ENE ZURAGCHINGAA SOLIMOOR YUMAA. GOYO BOLGOJ ZURAG DARJ CHADAHGUI YUM BOL YADAJ BUU MUUHAI BOLGO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    2008-12-22 1 0 Хариулах
  • onoo     202.126.92.6
    shilmel zagvariin goyoliig odoo bolimoor yum ichij bna
    2008-12-22 1 0 Хариулах
  • Зочин     202.126.92.6
    nudnii bulai goyoliig bolimooroi
    2008-12-22 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.126.92.6
    Myandanbuud huuhen olj ogdog GOYOL bolson
    2008-12-22 0 0 Хариулах
  • Ha ha zurag 7     202.72.246.37
    ha ha ene zurag 7 deer baigaa ulaan palitotoi huuhen yamar ulun beejin hav shig tsaraitai yum be ineedtei yumaa iimerhuu yumnuud yun zagvar umsugch ain icheechee
    2008-12-22 0 0 Хариулах
  • YUUUUUUUU ve     202.72.246.37
    HOYEEEEEEE ene goyol odoo bolio neeree uzeed uguy gesen ch goy yum alga bna shdee huvtsas n ch ter umsugchid n ch ter.Ene top model bolson huuhen n yamar sonin Ganbuush shig tsaraitai yum be,bas ter ulaan palito umstsun ulun ohin mohin bol neeree bolio uur yum songoj amidralaa bodmoor yum huurhiis ingej nud bolloo geed chi od bolohgui shdee
    2008-12-22 0 0 Хариулах
  • Зочин     60.53.17.109
    hahaha nvdnii shiler zanimaldsan bnshde ...
    2008-12-21 0 0 Хариулах
  • tseegii     203.91.114.3
    purewsuren uneheer huurhun huuhen yumaa eoooo busad ni gej awah yum 1ch alga araichdee araichdee
    2008-12-20 0 1 Хариулах
  • Зочин     147.47.240.114
    Uneheeriin yaj ch tordood zasal avahgui muuhai tsaraitai huuhnuud bna!!??
    2008-12-20 0 0 Хариулах
  • Zagvar     202.55.191.52
    saihan, bas sain zagvar daan ch alga. Zagvar omsogchid bol erdoo huvtsas omsdog amiluuldag humuus, ted zaaval tsarailag miss bh albagui, us zasalt budaltiig ni ijil bolgomoor yum,zohitsolgiui missiin tentseend orj bgaa humuus shig l b
    2008-12-19 0 0 Хариулах
  • Зочин     192.218.116.10
    end bas zuragchind uchir baina aa, aimaar aimaar zurag avchihaad teriigee taviad baih um, nuur budalt us zasaltiig ni niited ni hiideggui um uu, oor oorsdoo hiideg umuu?
    2008-12-19 0 0 Хариулах
  • Зочин     203.91.114.3
    ПҮРЭвСҮРЭНГЭЭС ӨӨР ОЛИГТОЙ ХҮҮХЭН АЛГАА. ТИЙМ БАЙГАА БИЗ дЭЭ.
    2008-12-19 0 0 Хариулах
  • rvjee     203.194.112.254
    chin hachin golog shdeeeeee medehvvv
    2008-12-19 0 0 Хариулах
  • MONGOL ZALUU     202.131.242.242
    Zia nudend tusah busgui haragdahgyi baih chini. Huuchchuud ch saihan huuhnuud baijdee. Saihan egch nar bsanshuu.
    2008-12-19 0 0 Хариулах
  • teneg bna     59.3.220.250
    neeree shal teneg yumaa oligtoi yum gants ch haragdku bna iim yumnuus mongoliin nuur bolood baihdaa yadiin bee aimshigiin zuudend ormoor l amitad bna
    2008-12-19 0 0 Хариулах
  • nsn     89.112.30.90
    za estoi xelex ch ug alga. arai chde. iim xachin yum zoxiogood bxda yadag yum be? oligtoixon zagwar umsugchidoor umsuulexguide,gachin bogino xultei urgun taaztai yumnuudar umsuuled bxda yadiin.eooo booj vxmer yuma.za za udaxgui surguulia tugsuud mgl,d ochood nad zagwariin ertuntsiig chine uurchluud ugnuu.
    2008-12-19 0 0 Хариулах
  • Зочин     165.246.181.203
    urnaa gedeg n heddugeer zurag ve?
    2008-12-18 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.225.20
    zurag 25 t1 shasan
    2008-12-18 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.126.90.32
    yanaa yamar aimar haltar huuhnuud ve zyrgan deeree iim aimar tsaraitai gardag umu aimshig mgl-iin tsarai muutai huuhnuud deerees ni haltar soeolgui arai bish umaa urid ni zunduu goe huuhnuud bdag bsan ene jiliinh bishee
    2008-12-18 0 0 Хариулах
  • BOLIYOO     202.72.246.37
    Neeree eniig uzheer uuriin erhgui setgegdelee bichmeer bnaa.Ter top modeliig n harchaarai araichdee humuunlegt surdag neg ev havgui bietei eregtei hun shig tsaraitai ohin bdag bsan chin top model ain ha ha ha ineedtei yumaa.Yahav end 1 2 hon l dajgui ohid bna busad n bol odoo bolio ene delhii deer hna hezee ch iim ineedtei zagvar umsugchid bdaggui yum.Joohon undur yastai turtsun l bol zagvar umsugch geh shig ha ha boliosoo yag ugtaa nadaasaa doloon dor alhaa gishgee bie haatai ohid bgaadaa.AA gehdee bi eregtei hun shuu aldart zagvarchidaa hahahaha.
    2008-12-17 0 0 Хариулах
  • OMG     218.107.132.124
    burhan min 4-deh zurgan deer Enhbayariin zuragtai podvolk omschij haha
    2008-12-18 0 0 Хариулах
  • hahaha     202.170.82.40
    ene ankhaa gedeg huuhen jinhene zavaam zavhai huuhen huuhed gargaad ch zasrahgyi
    2008-12-16 0 0 Хариулах
  • Зочин     66.16.6.51
    27-d bgaa khuukhen yamar muukhai ustei yam be, khyamdkhan y.... shig l kharagdaj bna.
    2008-12-16 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.227.149
    minii bodloor zugeer l ohiduud baina. Ene zuragchin n yamar avyasgui gar ve? Muu zuragchin l ingej bag aldag shd. Sain zuragchin bol yamarch huuhniig saihan haragdahaar zurgaa darj chadna. yu n ch taaraagui iim zurgan deer hen ch iim muuhai garna. tegeed dandaa hunii huzuu yamar neg yum evgui baihad onoj darsan baih yum. bas n aimshigtai usnuud. hen zuu gesiin boloo. dandaa zaluu ohid oruulsniig harin demjij baina. Odgerel tsolmonguud boloroo nar ali ert pensendee garah heregtei baisiin. zaluu huuhduud yum surch l baig l dee. udahgui saihan modeluud bolnooo. hicheegeerei
    2008-12-17 0 0 Хариулах
  • ss     203.194.112.254
    odoo ch odoo oligtoi garuud bhgui boljdee harvungaa unjuulsan puujee bh shiwdee
    2008-12-16 0 0 Хариулах
  • s     203.34.37.192
    bvgd goy bna manaihaan uragshaa aja aja amjilt
    2008-12-16 0 0 Хариулах
  • x     203.34.37.192
    urantsetseg shig lag zagvar omsogch mongol bhgvi za ervvgee tairuulsan ch geh shig medkv yum baij tenegvvd harin ter shinekovuud ni yu ve tachku yum baij bitii or za
    2008-12-16 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.10.54
    bugdeeree wn ch adilhan ustei wm be. daanch zarimd ogt zohihgui bna sh dee he he
    2008-12-16 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.180.220.90
    za zailaa ta nariig uursdiig ni harah yumsan uursduuu oroltsoh huvigui dee ataarhaa yu teneg gaigui yvaa negniihee deer gahah gesen uudgui archaaguii malnuud
    2008-12-16 0 0 Хариулах
  • TGZ     61.46.206.220
    ZURAG 4 DEER BGAA SHAIMII HUUHEN ENHBAYARIIN ZURAGTAI FUTBOLKA umschihujd ee. Gaihamshigtai!
    2008-12-16 0 0 Хариулах
  • itismovie     202.131.1.82
    itismovie blogspot com
    2008-12-15 0 0 Хариулах
  • хөөш өөр зураг     203.160.49.11
    гоёлын өөр зурагнуудыг үзьел даа.энд чинь хэдхээн л зурагнууд байна. шагнал авсан дизайнеруудын бүтээлүүдийг ялгаад оруулж болохгүй юу.шагнал аваагүй ч сайн хувцаснуудын зургыг бас үзмээр байна. энд олигтой юм алга. сайтыг чинь зураг тавихнуу гэж хэдэн хоног л маналаадаг
    2008-12-15 0 0 Хариулах
  • nyamkaa     202.180.219.19
    dajgui bietei ohid l bn da ter tsrai ni ch yahav de hamgiiin gaigui tsaraitai ni purevsuren yum da kkk ghdee dajgui l huuhnud bn
    2008-12-15 0 0 Хариулах
  • zochin     163.139.28.162
    manai mongolchuud iim l tsaraitai shde jil bolgon purewsuren odregelee harsaar bgaad dassan yum blgui de. zarim n yahaw unduruus tsaashgui l yum bn. zagwar umsugchid zarwar zohion buteegchiddee ter mash undur shaardlaga tawij bh heegtei shde jild gants boldog temtseend haahamaagui yum tsugluulaad oroltsuulj bolohgui l bh da
    2008-12-15 0 0 Хариулах
  • Зочин     206.75.156.5
    medkuiee nadad law dajgui l zagwar um shig sanagdaj bna medeej erurope guizehku l dee manaihan dongoj ehelj bna shuu dee
    2008-12-15 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.245.202
    yamar muuhai zagvaruud ve oligtoi ym yu ch algaa Dezaineruudaa
    2008-12-15 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.180.220.90
    bugdiig ni uzcheed tegj yri za tenegee
    2008-12-16 0 0 Хариулах
  • burhan min     218.107.132.124
    ooroo teneg fashion gej iim bdagguim za yo
    2008-12-18 0 0 Хариулах
  • Vosiym     202.72.243.194
    chini bodlor ymar bh ystoi ym de. chi tgd ymar ym de.
    2008-12-18 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.225.20
    Dandaa muulana! Teneg hvmvvs shv
    2008-12-15 0 0 Хариулах
  • sain surgaach e     133.9.4.11
    naad humuusee surgaach ee, yostoi gunig. buun uurtai humuus. Gants 2 n lnudend buuj bna. Busad n ch hereg alga. Za ter Puujee bol saikhan bnaa, tsoglog bna.
    2008-12-15 0 0 Хариулах
  • Зочин     203.34.37.99
    yagaad vee bugd l huurhun tsarailag bn shdeee
    2008-12-14 0 0 Хариулах
  • FAK     218.98.68.145
    FACK GOY HUUHEN ALGA,YADAJ BAIHAD HUVTSAS NI HURTEL HACHIN,OMSOHOOR YUM NEG CH ALGA,BAS DEER NI AYTAIHAN HUUHEN OLDOOGUI L YUM BAIH DAA?MANAI HALHIIN HATSAR GOO BUSGUICHUUD HAANA BAINA??????????????????? MONGOL ULSAAS CHIHEND CHIMEGTEI MEDEE SONSMOOR L BAINA SHU,BAINGA L MUU MEDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE,BUUR UR HURCH UHEH NI EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
    2008-12-14 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.226.243
    28 DR BGAA OHIN TOP BLSON GEED BODDOO
    2008-12-14 0 0 Хариулах
  • Damn shame!     218.107.132.124
    Yaana l daa 33-r zurag l gehed ali heden onii zagvar bnashde.yamar ch buteelch setgelgee zagvar haragdahgui bnaa! 2r hesgiin zurgan dotor victoria's secretees sanaa avsan zagvar mer ser haragdaj bnalee.bas LV-iin fashion show-s avsan sanaa bnale ter tsagaan mask zuudeg ! Yoo za tgd modeluuud gej helhed hetsuu yum.Zagvar fashion ch gej helhed hetsuu yuma! Ter men's zagvar yamar uruvdultei yumbe ! haanaas ter huvtsasnuuda olj irsiin boloo yadaj l zuv tohiruulaad umsguugui bnashde! yoo harsandaa bur gutchihlaa bna. araichde mongoliin zagvariinhaan !
    2008-12-14 0 0 Хариулах
  • Зочин     71.252.222.62
    Daraa jiliin zagvar ongiig buur todorhoilchih yum bnaldaa, aimariin. Oroltsoj bgaa designeruuddaa shalgaruulalt tavidaggui yum bhdaa. Zaza goyold ugaasaa oilgtoi designeruud n oroltsdog ch bishdee
    2008-12-14 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.230.146
    unheer ihenhni goyoogoor goyoood goyoood derdehgui aimar yumnuud bana yanadaa mongoliin miissud gej chaawas ter purewsuren gej ulaan yashka minii medeh uchnuun yumtai ywj bsan ter hiilgesen huh bugs ni neg udur hailaad muudaad irheer bhgui bolnodoo huurhiiiii
    2008-12-13 0 0 Хариулах
  • Зочин     89.217.158.144
    delhiid ene ongorch bui ond mood bsan huvtsasuud odoo l manai mongold shine zagvar ym bizdee. ene zohin buteegch nar ichdeggui ym bh daa huulaad l. bas zurag avahdaa jaahan ongonii taldaa anhaaraarai zugeer sonirhohchiin aprataar avsan ym shig haragdaj bn
    2008-12-13 0 0 Хариулах
  • aash     218.78.232.250
    zarim neg hachin matar shig yum nuudiig oruulsanaas bolood ene naadam shig yumnii chin ner hund gej bhgui boljiinoo heehe
    2008-12-13 0 0 Хариулах
  • BAAGII     202.131.228.194
    DIZAINERIIN XOLBOO UZEJ BAIGAA UZEGCHIDIIG XUNDETGEN ORJ BAIGAA ZAGVARUUD DEER AJILLAJ CHADAXGUI BOL IIM TEMTSEEN SHIG YUM ZOXIOGOOD YAX YUM BE
    2008-12-13 0 0 Хариулах
  • ICHMEER YUMAA     202.70.36.98
    ICHMEER YUM NAAD GOYOLOO ZOGSOO
    2008-12-13 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.70.36.98
    Designer-n holboo ajildaa hariutslagatai unen ch shudarga handmaar yum buhel buten mongol ulsin jilde gantshan boldog zagvarin naadaminhaa ner hundiig iim boltol unagah ch gej dee ta nar oligtoihon shudarga zohiodog baisan bol sain sain designeruud orno shde teriigee dagaad naadamin ungu chanar ch deeshilj jinhene ursulduun bii bolno sh de....heleh ch ug alga
    2008-12-13 0 0 Хариулах
  • bolimoor yum     202.70.36.98
    Goyolig uchigdur uzlee uneheer chanar n ch ter zagvaruud n ch ter muudchihaj , iimiig n medreed gaigui gesen Designer Companiud eruusuu oroogui bn sh de , yostoi l ner tudii hiih yostoi geed neg yum hiisen l yum shig haragdaj bn
    2008-12-13 0 0 Хариулах
  • zpo     202.126.92.6
    teneg malluud huvtsas hiij chaddagui theatre moda goy baij dee
    2008-12-13 0 0 Хариулах
  • tugpo     202.126.92.6
    ter uranchimeg ih teneg iruutei yum aa ain
    2008-12-12 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.180.220.90
    zugeer l zailtsan bai za
    2008-12-16 0 0 Хариулах
  • Зочин     41.221.18.190
    ta nar ter Urnaagiin eruugiin talaar bitgiiingej yarij bai l da ,,, ter uuruu unshaad setgel sanaagaar unaad yanz buriin hagalgaa ene ter olon udaa hiilgeed bie setgeleree hohirvol yana? Tegeed ch etseg ehde huurhun ohi ni l haragdaj bgaa shte. Budaltaa l jaahan ontsgui hiichihsiim shig bn, bas ter zuragchid arai l bish yumaa,,, ingej ch avdaggui bh shu!
    2008-12-13 1 0 Хариулах
  • goyol gedeg     118.237.11.169
    xaltar tsarailaad xichneen saixan xubtsas omsson gesen,omsson xubtsasaa xurtel adilxan xaltarl xaragduuldag bizdee.us saixan bol zus saixan gdl ugnuud zondoo bdag bizdee.tiim boloxoor yasanch nuur tsarai goo saixanaas exeldeg yum...zus tsaraigaa saixan awch yawdag xuuxnuud yu ch omsson saixan xaragduuldag bizdee,tiiml uchirtai bdag yumda. zagbar omsogchdod nuur tsarai xamaagui gedeg esregeer xamgiin chuxal gej bodoj bna. yadaj budaltiig zob songoj xiildee,xetsuu yum.
    2008-12-12 0 0 Хариулах
  • ZOchin     218.78.232.110
    ireh jiliin handlaga gej todorhoilj medye gesen ch medregdeh um alga, sanaa avah ch um alga, uneheer nuur ulaamaar um aa. manai zagvar zohio buteegchid gazardah barag l delhiin hemjeend garaad alaad ugnu geed l bdag. 21 deh jildee zohion baiguulagdaj bui ene naadmaas chin harchihaad butsaagaad ugyu gesen ch shine medremj toruulchih shine sorgog um neg ch alga bna shdee. Anh yaaj ehelj bsan yag tendee bn. Zagvar zohion buteegchdee ulsuuchee erj haigaadch huulsan ch sergeg huulj huulbarlaj huvirgaacheee. Denduu hol bn daa hul bna. Huld oroh boloogui bna. Negiig bodmoor um. Naadah chin neg zagvariin ih surguuliin DUNGEE AVAH , SHALGALT uzuulbertei duitseh um. Manai surguulid l Bakalavruud semestriin etsest ingej bagsh nartaa shalguulahiig medeh um. Uneheer ichiv. Bitgii muugaar huleej av. Gehdee bainga erel hiij, ulun nudelj shiniig erelhiilj yavtsgaachee. Amjilt husye
    2008-12-12 0 0 Хариулах
  • zojim     202.126.92.6
    ene toglolt oligtoi bolson um alga deeriin bolson theatre moda iluu um aa umnuudaa oligtoi hiihed yadag um be ta nar ain hutsas tsohioj chaddaggui um uu ain huue nuhduudee ain?
    2008-12-12 0 0 Хариулах
  • zojin     202.126.92.6
    torgo salonoos muu yumaa
    2008-12-12 1 0 Хариулах
  • ui     202.126.92.6
    tiimee unen muu um A
    2008-12-12 1 0 Хариулах
  • Huu     59.66.238.26
    Zagwarnuud ni yaasan ontsgui yum we. bas modeluud ni haachsan yum? Purewsuern haragdahgui bn, odgerel haa bna? Ene joohon ohiduud yaaj poz lohoo ch medehgui yum, tiim tom paligar nuurtei humuus tiim bdaal pozlodoggui yum shuu dee! Hajuuld aan. bitgii huzuugee sungaad, tolgoigoo uraghsaa tuleed bai. bohon yum shg, hol bombog shg haragdah yum. Ene tom shanaanuud uu!
    2008-12-12 0 0 Хариулах
  • youh     114.152.12.100
    teneg teneg adilan ustei yum be yaasan.. shaal galtar haragdah yumaa..
    2008-12-12 0 0 Хариулах
  • juna     202.70.36.98
    goel ix muuxai bolj bn goe xvvxen alga bn
    2008-12-12 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.126.92.6
    Goyol urid uridiinhaasaa muu boljee, oligtoi huvtsas, oligtoi model neg ch alga ugaasaa zagvariin show gedeg chn goyol shg tsagaar urgeljildeggui usreed 20-30min bh uzuulber shd. Goyol gj aimar sunjiraldsan neg dor baahan ereeljilsen yumnuud, zarimiig n harj ch amjdaggui, daraa n yu ch togtoogdodgui, shal teneg gj helj bolno. Goyoliig haaval taarna, ireh jiliin dur turhiig todorhoilno gd bgaamaa. teriig chn todorhoildog fashion week gj bdiin. Teren deer designeruud n tus tusdaa show-oo zohiogood uzuuldeg systemd shiljmeer yumaaa, ali alind n ur ogoojteishd
    2008-12-12 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.115.220.111
    za yu vee!!! ene zuragchin untsen ajilaa martaad joohon hazgairaad yavchihsan yum uu daa!!! arai deer zuragchin oldoogui yum uu ? zagvar umsugchdiiin tsarai bish Goyol -2009 -iin huvtsasnii zagvar tsig handlagiig uzemeer baihiimaa!!! joohon ajilaa meddeg hiij chaddag humuust ene ajilaa daatgaj baival yasan yum be!!! mash muu baina gej helemeer bna !!!!
    2008-12-12 0 0 Хариулах
  • hi     202.70.36.106
    end bga humuust handaj lkhelkhed zagvar umsugch gdg chine tsaraigaar ni khemjdegui yum shu deeee ta nart l gej helkhed
    2008-12-12 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.0.25
    tsaraiu muutai hun zagwariig yaj haragduuljagagiin haralda chi...
    2008-12-30 0 0 Хариулах
  • romance     220.69.166.129
    yoooy ter urantsetseg biluu tamtai eruutei yumaa goyold zagavr omsogchdoo heze yaj songon shalgaruulj avdag yum boloo meddeg hun baival helj ogooch
    2008-12-12 1 1 Хариулах
  • Зочин     202.70.39.122
    Зурагнуудыг үнэхээр муу авчээ... Сонирхогч авсан зураг юм болвуу, цалин хөлсийг нь ахиухан өгөөд мэргэжлийн зурагчин ажиллуулж болохгүй л юм байх даа, бүх л бүтэн фото хэсэгтэй юм байж.
    2008-12-12 0 0 Хариулах
  • zochin     202.72.245.45
    oligtoi yum neg ch algaaa... yunuud bee... demiii unduruus tsaashgui yumnuud... yun goyol be....unen tasarhai shog goyol bolj bnaaa
    2008-12-12 0 1 Хариулах
  • Зочин     122.254.125.12
    YAG UNEN OLIGTOI UM NEG CH ALGA
    2008-12-12 0 1 Хариулах
  • Зочин     202.131.227.149
    togos shig goyood ch tsarai ni zasardaggui huuhnuud end yu hiisen yumbe dee
    2008-12-12 0 0 Хариулах
  • Jamuh     202.72.245.234
    avah huuhen 1 ch lgaaaa
    2008-12-28 0 1 Хариулах
  • Зочин     202.131.225.199
    eregtei hun parik umsuulchihsen yum shig yamar tsarai muutai zagvar umsugchid ve
    2008-12-25 0 1 Хариулах
  • Зочин     203.160.50.86
    top model bolormaa bac odgerel nar orohgui yav
    2008-12-22 0 0 Хариулах
  • pizda     202.131.0.25
    yamar xogiin yumbedee mongolchuud xogiin bn a olon olon zariatai
    2008-12-19 0 0 Хариулах
  • Зочин     121.245.65.19
    zarimiinh ni huwtsas ni ch buten haragdahguimaa zuragchin ni yasan sonin yum be fashion temtseen yumuu missin temtseen yumuu ali ni ch medegdehgui
    2008-12-18 0 0 Хариулах
  • altanhuiag     203.91.114.3
    yneheer tsarai myytin tyilyyd
    2008-12-16 0 1 Хариулах
  • gogo     203.91.114.3
    ingehed chi ooroo tiim tsarailaguu hacir deeeree tacihgui yum bgaadaa
    2009-01-01 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.180.220.90
    ys yuman deer chamd end nariin hamgiin muuhai ni ch oldohgui dee hahahaha chi holoos harah ch huvigui biz. tanai eej chini enenees her l tsarailag boldooo hahaha
    2008-12-16 0 0 Хариулах
  • Зочин     122.254.125.12
    Usee yadaj bugd adilkhan zasaj bolno doo , YAMAR TSARAI MUUTAI KHUUKHNUUD OROLTSOO VEE GOYOL 2009-D , KHARAAD SHAL SONIN SANAGDLAA
    2008-12-12 0 0 Хариулах
  • za zailaa uurig     202.180.220.90
    za zailaa ta nariig uursdiig ni harah yumsan uursduuu oroltsoh huvigui dee ataarhaa yu teneg gaigui yvaa negniihee deer gahah gesen uudgui archaaguii malnuud
    2008-12-16 0 0 Хариулах
  • koko     203.91.114.3
    goe shuu hogshoon yag zov yahav zarim ni jaahan tiimerhuu eronhiidoo bolj l bn shd
    2009-01-01 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.126.90.43
    Urnaagiin eruu tairaad ch baij l baih yum
    2008-12-12 1 0 Хариулах
  • naoko     203.212.28.129
    yoo t1ee urantsetseg ymarch hagalgaa hiilgeegui tehu?????tegej yrih ym bl bi urantsetsegiig tanina!!!!!!!ter hun top bloh gej ih zowson.hagalgaa hiilgeh bitgii hel nuurendee mes ch hurgej uzeegui hun!chi uuruu tm aytaihan ymu?uuriinhuu zurgiig uzuulcheed ingej yriarai nowsh mine!mes zasal hiilgesen gej haygdsan nz zaluu ni hor sharandaa tegej niitluulsiin!!!!!puntsagbaljir agsnii huu enhmunh teguulsiin za!huurhii chamtai adilhan amitan shdee
    2010-04-01 1 1 Хариулах
  • Зочин     202.72.241.9
    bi ed nart sexs hiij bj l uhem shine
    2009-01-06 0 0 Хариулах
  • chinii zow     202.72.241.9
    chinii zow
    2009-01-06 0 0 Хариулах
  • Jamuh     202.72.245.234
    одни уроды. дандаа хошногон цариатай...
    2008-12-28 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.170.82.32
    urnaa shig model mongold bhgui bitgii ataarh
    2008-12-16 1 1 Хариулах
  • zochin     203.34.37.192
    chi bitii ataarah za
    2008-12-16 0 0 Хариулах
  • Зочин     122.254.125.12
    KHAS BANKNII YANKHAN SOSOR TENEG KHUUKHEN , MUIS-g tugssun zojig gulug , ariin khaalgaar KHAS bankind oroo biz de , bugs chin taalagdaaagui um baikhdaa , khuurkhii teller khiiged suukhiig bodokhod , chi ch mergejleeree barakhgui gar l daa
    2008-12-12 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.20.38
    ene Sosor gej zagvar umsugch bish bizdee. tanidag yum shig sanagdchihlaa. gehdee yamar muuhai heldeg yum bee. zojig, MUIS-iig tugssun gehiig bodohod yag mun
    2008-12-19 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.5.21
    ZAGWAR UMSUGCH GEXEER L TELLER XIIJ BOLDGUIMUU IIM BOLXOOR L SAIXAN OXID BUSGUICHUUD YANXAN BOLJ BNSHDE NEG XUURXUN OXIN DELGUURT XUDALDAGCH XIIJ BWAL XUUE NUGUUDUX CHIN TEND ZOGSOJ BLEESHDEE XAXA GEED L TEGEED L NUGUU OXIN BI XURXUN YUMCHIN IIM AJIL ZOXIXGUI N GEED L YANXAN BOLJ BGAA BXGUIYU XUGIIN MONGOLCHUDAA TA NAR XEZEE UXAAN SUUXWE
    2008-12-14 0 0 Хариулах
 
 

САНАЛ АСУУЛГА

Автозамын түгжрэлийг бууруулахын тулд ачаалал ихтэй замаар төлбөртэй зорчуулдаг тогтолцоонд шилжих нь зөв үү.
Нийт 835 санал өгсөн байна.
  •  
     
  •  
     
  •