О.Уянга "Гоёл-2009" наадмын топ модель боллоо

Өдрийн сонин

2008-12-15 08:53 GMT+8

"Монголын дизай­неруу­дын холбоо"-ноос жил бүр уламжлал болгон зохион бай­гуулдаг  "Гоёл-2009" наадам 21 дэх удаагаа болж өндөр­лөлөө. Соёлын төв өргөөнд гурван өдрийн турш үргэл­жил­сэн уг наадамд 20 гаруй байгууллагын 50 орчим ди­зай­нерууд 500 гаруй шилдэг загваруудаа толилуулсан. Мөн урьд өмнө нь бүтээлээ толилуулж байгаагүй шинэ залуу загвар зохион  бүтээг­чид бие даан оролцсон юм. Шилдэг топ моделийн төлөө 80 орчим моделиуд өрсөлдөв. Наадмын өмнө  "Азийн хатан хаан" өргөмжлөлт, загвар өмсөгч Г.Оюунгэрэлийг энэ жилийн "Топ модель"-оор шалгарна гэсэн яриа олны дунд түгээд байсан.

Гэвч 21 дэх удаагийн наадмын шил­дэг "Топ модель"-оор  "Мисс Монголия" 2006 наадмын "Мисс модель" өргөмжлөлт, "Top model of the world" болон "Miss global city competation" уралдааны шагналт, загвар өмсөгч О.Уянга тодорлоо.

Оны шилдэг загвар өм­сөгчөөр Э.Сэлэнгэ, шилдэг загвар зохион бүтээх тов­чоогоор "Шилмэл загвар"-ын хамт олон тус тус шалгарсан юм. Э.Одгэрэл, Д.Болормаа, Д.Цолмон, Ч.Туяацэцэг на­рын топ моделиуд энэ удаа­гийн наадамд оролцсонгүй. Харин топ модель Д.Пүрэв­сүрэн АНУ-аас хүрэлцэн ирж оролцсон нь олны сэтгэлд нийцэж байв.    

Францын Кристьян Турно­фел, ОХУ-ын Светлана Бека­рёва, Солонгосын Квон Хюн нарын дэлхийд нэртэй дизай­нерууд оролцож шилмэл заг­варуудаа толилууллаа.


Н.Гантулга

GoGo Facebook Хуудас

ХОЛБООТОЙ МЭДЭЭ

АНХААР! Та сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууныг баримтална уу. Ёс бус сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Мэдээний сэтгэгдэлд GoGo.mn хариуцлага хүлээхгүй.



НИЙТ СЭТГЭГДЭЛ 46 Их хариулттай Их таалсан
  • ankhnyam     202.55.191.22
    ta nar bas ingej muuhai helj bolohgui shdee... hedii myanganbyar ed nartai ner holbogdoj bga ch gesen ene zagvar umsugch nar goo saihan bie bgaali iz dee baigalaasaa zayaatsan... hun bolgoniig ter humuustei holboj bolohgui ee bor zurheeree yavj bgaa humuusch bgaa shdee... saihan ohiduudaa shuteed demjij amidartsgaaya tehdee ter hun mergen uhaalag bh boltugai........
    2009-09-11 0 0 Хариулах
  • jiji     202.131.244.218
    Oyungereliig Top bolgood bhdaa yadgiin! Shal teneg huuhen. Neg tiim domboison mangarduu yum shig tsaraitai. Bas shal hiimel. uruul amaa yagaad ch bgaan? Tiim lag bsiin bol tsoilood garaad ireh ni yasiin? Haha-n bichsen yag unen. Amidral deer yostoi biye avch yavj chaddaggui, am al banzal huuhenshdee
    2009-01-19 0 0 Хариулах
  • kkk     218.239.26.27
    purevsuren urnaa 2oos busad n avah ym alga, tee humuusee
    2008-12-28 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.126.90.22
    Би уул нь Оюунгэрлийг түрүүлэх байх гэж бодож байсан чинь нэг 1000баярт биеэ үнэлдэг хүүхэн түрүүлсэн байна . Энэ заваан 1000баярыг буудаж алвал таарна . Монголын охидуудаар тоглож суудаг бузар хар чи хэн юм вэ ! Бузар хар 1000баяр байхгүй болсон тохиолдолд Нөгөөх Дэгжин Нэртэй Холбоо нь бага зэрэг ч болтугай ариусах байх .
    2008-12-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.126.90.22
    Дэмжиж байна
    2008-12-23 0 0 Хариулах
  • baagii     124.158.118.15
    harin tiimee ter foto awsan puujee ged ohin top boluul arai tsarailag top boloh bsiin daa gej .. olon topuud dundaas o. yungaa yaagaad iim matar we / hahahaha
    2008-12-21 0 0 Хариулах
  • boli boli     202.170.82.30
    Ene shimeliinhen arai dendnee iim gachin morin tolgoitoi yumand top uguud bhdaa yahavdee yadaj bhad er em ni medegdehgui tsaraitaishuu.ushuu helhed goyol2009 bol zugeer 2001 ond bolson goyolshig l haragdlaa goyol hezee ugaasaa onts bsiin shilmel bolioooooo boli gej helmeer bna yadaj kompanihaa ner hundiig boddog bhaa...Yavj yavj Uyanga TOPshuu hehe hajuud Oyungerel ene uyangaagiin hajuud zugeer OD tomoor bichye oyungereld uguh bsiin6Odoo ene uyangaa buun huurunduu ulam tom zantai matar bolnoo yanaa hehehe
    2008-12-21 0 0 Хариулах
  • Солонго     203.91.114.3
    ЯМАР ТЭНЭГ ЭРЧҮҮД НЬ ЗАГВАР ӨМСӨГЧ БОЛДОГ БОЛ? БИ ЛАВ ИЙМ ТЭНЭГ ХООСОН ЭРЧҮҮДИЙГ ХЭЗЭЭ Ч ОЙЛГОЖ ЧАДАХГҮЙ. ИЙМ ЭРЧҮҮДТЭЙ СУУДАГ ЭМЭГТЭЙ ХҮМҮҮСИЙГ Ч ОЙЛГОХОД БЭРХ БАЙНА.
    2008-12-20 0 0 Хариулах
  • nomin     124.158.71.195
    tged ch zgvar omsdog zalu gher hoosn tolgoito bh ystoim bljiinu?
    2008-12-20 0 0 Хариулах
  • nomin     124.158.71.195
    yasan utgagui yum yaridag yum be???? td odoo eregtei hun gheer l neg zgvar sonirhdoggui tged maanaigaad yvj bh yumuu?? emegteichuuded zoriulsan zgvar gargaad eregtei hund bhku bh yumuu tged blaa ghd emegtei hun omsoh UUU??
    2008-12-20 0 0 Хариулах
  • solo     124.158.102.202
    ter photo modeliin shagnal absan purewdulam gedeg ohin jinhene top boluul ene muu odgerel uyanga puuje ed nariig nam gishgene de tsarai zvs bie hagara bs daruuhan ohin shd *****gj daanch namaig toohgui bhalda yagad gwel bi mongogui haha
    2008-12-18 0 0 Хариулах
  • nice     124.158.114.107
    amjjilt husiii yanhan bolvoo uhaantai amidraarai
    2008-12-19 0 0 Хариулах
  • Guest     202.179.20.39
    Everybody can win "Goyol" festival, but the true winner is Mr.M.
    2008-12-18 0 0 Хариулах
  • jolie     222.128.223.2
    selenge is best
    2008-12-17 0 0 Хариулах
  • амжилт хүсье     124.158.102.192
    амжилт хүсье.топ болохоор арай биш шүү. цаашдаа сайн хичээгээрээ. баяр хүргэе. амжилт хүсье.
    2008-12-16 0 0 Хариулах
  • kkkkk     78.86.243.149
    hezee dee bas "top model of the world" boltson ym be
    2008-12-16 0 0 Хариулах
  • bayar hurgey     60.31.198.226
    uyangaa chi yostoi shildeg ni baisan shuu, humuusiin teneg yariag bitgii toogooroi. ugaasaa chi ch barag medej bgaashdee hen hen bichij bgaag. hehe. uruvdultei yumnuud ataarhaad tegj l baig. ted nar hezee ch cham shig iim amjilt uzuulj chadahguiee. . top model avah ni bitgii hel........................... boliloo. za tgd amjilt. love.
    2008-12-15 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.170.82.30
    paah yanaa aimr yum be naadah chin aimr shijgiin ynhan shdee heneesee guij top model bolsn boldoo ain shaal suirtsn yumaa vnheer setgel dunduur bna shvv
    2008-12-15 0 0 Хариулах
  • zochin     60.31.198.226
    huuy humuusee ta hed chine yasan muuhai ataarhuu yum be? negniigee gaigui amjiltand hurehed bitgii ingej hudlaa hel amaar darj bai l daaa. tertee tergui ene o.uyangaag yamar ohin be gedgiig bugd medneshdee. chi uneheer sain baisan shuu. ene bol eznee olson gej bodoj bna. za amjilt naad heden yumniihaa ugiig bitgii too.
    2008-12-15 0 0 Хариулах
  • zochin     202.180.218.243
    Selenge ee yu ve? ene chini arhichin tamhichin deerees ni shal haltar nuurtei buun hudlaa mayag. ineedtei yumaa. zo zo ingeheer chini yu boloh ve. burhangui gazriin bumba galzuurchee.
    2008-12-15 0 0 Хариулах
  • congratulations     60.31.198.226
    hi, egchiin duu uneheer sain baisan shuu. naad heden uhamsargui yumnuudiinhaa ugiig bitgii too. bugd chamd ataarhaad booj uheh geed tgd uursduu bichij baigaan chaavaas.... ygd gevel chi ted naraas buh yumaaraa iluu baisan za. tgd mun deer ni durdaad helehed Puujee ih goy haragdaj bna lee.
    2008-12-15 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.126.92.6
    ugaaaa l tiim sh dee Uyanga chin ereenii heden buudald dandaa l zagvar usuh nereer yavdag bsan sh dee neeh joohon ohin bsan chin odoo neeh hamar aman deer ni baas naatsan yum shig l boltson bn lee aihtar ohindoo anh zagvar umsuj bhdaa Enhtsetsgiig dagaad l yavj bdag bsan daraa ni Enhtsetsgiigee ho g deer hayasan sh dee hun amitan tanidag bolood irheeree nuguuhuu havchij shahsaar bgaad l holboonoos gargasan sh ddee neeh hugiin ohion kkk
    2008-12-15 0 0 Хариулах
  • Yag zow     202.131.1.82
    Hyatadtai yawalddag ni unen shuu humuusee Neeree l zagwariin yertontsod orj ireed hedhen jil l bolj bgaa huuhen sh dee bi law
    2008-12-15 0 0 Хариулах
  • Yanhan huuhen     202.131.1.82
    Buruu hunee TOP bolgochihjee huurhii gej. Ene huuhniig harsan hen ch gesen yanhan gedgiig ni medne sh dee, Neeree l olon jil hudulmurlosun modeluud l shildeg eswel top boldog bhaa getel hedhen jil goyold orson neg muu hyatadiin hunjil huuhen TOP bolchihdog arai ch dee ..............
    2008-12-15 0 0 Хариулах
  • Onigooyoi yumaa     202.131.1.82
    Uyanga gej huurhiidoo Hyatad bosstoi yawaldsaniiha huchind nileed mongojij TOP bolchih yumaa. yag hyatad shig tsaraitai haytadiin hunjil bson l huuhen shuu dee Tegeheer olon jil hudulmurluj zagwariin togoond yawsan daruuhan omsogchid l hohirood uldej bgaa yum daa
    2008-12-15 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.1.85
    oyungerel yagaad ch garahgui. tas hiimel huuhen. aimaar l yum baisan biz dee. tegeed deerees ni hunii karmai segserch yvj baidag zadgai yvdaltai huuhen. Battai eh survaljaas medeelehed manai ogoo BAYR Erunhii saidiin amrag bolood udaj baigaa yum bilee. notloh barimttai ni udahgui hevleleer taraagdana
    2008-12-15 0 0 Хариулах
  • amjilt husie     202.131.1.85
    Uyangaag Top bolsond bayr hurgie. Busdaasaa uneheer hol baina lee. Manaihan tegeed het tuilshrah yumaa. Oyungerel hudlaaa ni hudlaa l daa uruulaa tsorvoilgood heniig duuraigaad baidag ni oilgomjtoi sh dee. ter ni eroosoo oort ni zohihgui neg l baas unerlesen yum shig yaravgar huuhen ter er ni tegj yvahaas siihgui ee. ug ni bid nar tsagtaa naizuud l baisan. hunshgui zantai huuhen
    2008-12-15 0 0 Хариулах
  • huyag     60.31.198.226
    uyangaa chi uneheer tasarhai haragdaj baisan shuu, amjilt ain.
    2008-12-15 0 0 Хариулах
  • jagaa     202.5.198.189
    za chi yuvde ha he
    2008-12-15 0 0 Хариулах
  • Gazar avna     24.12.193.162
    Bolomjiin hyamd gazar avna 99825076
    2008-12-15 0 0 Хариулах
  • Gazar avna     24.12.193.162
    Bolomjiin hyamd unetei gazar une tohirch belen munguur avna. Utas: 91870035, 99825074.
    2008-12-15 0 0 Хариулах
  • hi     60.31.198.226
    ene jiliin goyol minii bodloor zugeer bolson gej bodoj bna. ta nar yahlaaraa ingej neg negniigee doosh ni hiij baidag bnaa.
    2008-12-15 0 0 Хариулах
  • Zochin     202.131.247.23
    Ter Designer uud ni bolimoor ym. Oyutnii zohioson huvtsasnaas doloon dor. Deer ued zagvar hugjij ehelj bsan ueiin ym hiichihsen haragdaj bn. Shagnal ene teriig bol hudaldaj avsan ni oilgomjtoi. Zagvar umsugchid ni jaahan myaa boljee. Mergejliin bish bolchij, ANHAARMAAR ymaa
    2008-12-15 0 0 Хариулах
  • shal shogiin     202.70.36.98
    ter zagvaruud ene ter ni bvgd hulgain,bas neeh l sonin,eroosoo l nvdend tusaad bh oligtoi zagvar bgagui. argachgui bizdee tomchuud boloh Goyo ed nar oroltsoogui yum chin ontsgui bsan ni oilgolmjtoi biz
    2008-12-15 0 0 Хариулах
  • hi     202.70.36.106
    zagvar umsugch alimaa estoi goy haragdaj bna lee bs purevsuren saak bna lee unekheer meregjiliin tuvshnii zagvar umsugch yum bna lee
    2008-12-15 0 0 Хариулах
  • hi     202.70.36.106
    uyangaa uneekheer dajgui bsaan humuus chlag sain tanikhgui bolokhoor l tegj bgan amjilt husey. bi oyungereliig hcune sain bh gej bodson ene jil estoi muu alkhaj bna lee kharin topuud uneheer goy alkhaj bsan shuuu. alimaa puujeee urnaa undaraa nar
    2008-12-15 0 0 Хариулах
  • bugd l yanhan-d     202.70.33.251
    ta nar bolioooo bugd l 1000 owooogiin owor hessen yanhanuud bizdee ter chini hudlaa yu? uul ni mongoliin ohid ih hoorhon odoo ch tegeed heden bor tsaasand l yawaad bugd yanhan bolwoo hoorhii ter oyungerel ch yanhan ter puujee ch yor ni buh l saihan ohid yanhan boljee ee chaawaas
    2008-12-15 0 0 Хариулах
  • hehe     202.126.92.6
    shilmel zagvar kompani shaal teneg sh dee unen shudraga yavuulj bh heregtei sh dee dandaa uuriinhuu haryalliin heden modeliig l naash tsaash changaaj bhiin uyanga gej neg shaliagui bj buun ih zan goyoliin ner hund jil ireh ynsam l unaj bn doo topuud ni gej kkk ineedtein
    2008-12-15 0 0 Хариулах
  • hi     202.70.36.98
    Goeld vbeheer oligtoi zagbar oldson gvi ee eoe ebseg granpri abaad baihdaa ch yahab dee eoe zohion baiguulj hvmvvs ni bolimoor yumaa granpri abah gazar vneheer oldoogvi ee oldoogvi yu m chin shagnaliin ogohgvi baij boldoggvi yumuu goeliin chanar ulandaa geshgetelee unasan bnaa myanbayaraa oyunchimegee
    2008-12-15 0 0 Хариулах
  • Hi-d     202.131.231.114
    Ёо-о чиний бичсэн сэтгэгдлийг унших гэж зовчихийн байна. Ойлгомжтой зөв бичээч мангараа
    2008-12-15 0 0 Хариулах
  • h     202.70.36.98
    deerhi sanal neg bnaa topuud bgvi vneheer vgvilegdej bna lee shvv pvrebsvren vneheer taiziig chimej bna lee shvv bayar hvrgei harin vneheer granpri abah gazar oldoogvi ee tegehed l mongoor zodood abchih yumaa goeliig daraa jilees haabal taarnaa