"Гоёл 2009" -фото /шагнал гардуулах ёслол/

GoGo.mn

2008-12-16 09:20 GMT+8

"Гоёл 2009" -фото /шагнал гардуулах ёслол/

АНХААР! Та сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууныг баримтална уу. Ёс бус сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Мэдээний сэтгэгдэлд GoGo.mn хариуцлага хүлээхгүй.



НИЙТ СЭТГЭГДЭЛ 85 Их хариулттай Их таалсан
  • anuka     182.160.5.204
    muu t1 mataruud yahaaraa iim ymnuud ingej huwtsas gutaadag bnaaa yooy omnoos ni setgel uwdchluu huurhii amitad
    2010-12-05 0 0 Хариулах
  • funny     182.160.5.204
    tsarai muutai zagwar omsogch nart ene huwtsasnuud zohihgui ym baina.
    2010-12-05 0 0 Хариулах
  • Зочин     203.169.48.120
    Ene zagvar umsugchid odo oorsdiigoo haruulahaa bolimoor yum.zagvar umsugch model hun gedeg bol tuhain huvtsasiig amiluulah yostoi bish biluu.getel yunii chin oorsdiigoo reklamdah be.Delhiid aldartai modeluud huvtsasiig amiluulj chaddag bolhooro l Aldartai bolson yum bish gej u.Tegeed ch er ni KHUVTSAS BURHAN BIE CHOTGOR GEDEG ug bdag bhaa.Manai zagvar umsugchid bol er ni yahav de olon zuil deer dutagdaltai taltai humuus gej bi boddog yu.Za zagvar umsugch ta ooriigoo het ih doviilgolguigeer ehleed sain ooriigoo hogjuulj l bj amjiltand hurne shu.TYRA BANKS-as sain suraltsarai.Ter bol Delhid Hamgiin Hudulmurch model gegddeg shu de
    2009-02-06 0 0 Хариулах
  • hen negen     202.179.16.254
    ene jiliin goyol estoi mia bolson bna odgerel bhku bolohoor shaal mia yum aa odoo ch ted durtai n l zagvar umsdug bolchihoj dee oligtoi ch yum bhgui
    2009-02-01 0 0 Хариулах
  • saihan hvvhnvvd     202.131.226.221
    gehdee l saihan hvvhnvvd bn myangaa ch hvvhnii tengertei har hvvr shvv aztai gdg n hehe bi l helj bg bolohoos vnen l vg kkkkk
    2009-02-04 0 0 Хариулах
  • Билка     202.170.81.91
    Нэг хөгшин авгай миссийн тэмцээн үзэж сууснаа өөрийгөө толинд хараснаа новш төрөх ч ёстой новш юмаа гэжээ. Хэ хэ
    2009-01-29 0 0 Хариулах
  • Jiji     202.131.244.218
    Huuy ee, nuguu Aziin hatan haan, miss maani yu vee? Yamar aimaar tsarai muutai, bas aimshigiin hutei yum be! Usee bas yatsiin? Yag avgai shig haragdjina
    2009-01-19 0 0 Хариулах
  • tush     122.201.22.146
    чи юун сонин юм биччхсэн гахай вэ чи өөрөө ямар ч юм билээ аягүй бол матар даа гэж
    2009-01-23 0 0 Хариулах
  • tush     122.201.22.146
    загвар бол тасархай гэж.
    2009-01-23 0 0 Хариулах
  • no name     202.72.246.170
    bad boy chi naad ama tatdaa zurag tawiig bitgii gutaaa za ooroo negentei omsoj chadahguin bj zailaaa egchiiin duu goyld orson huhen ch bai ohin bai ch bugd goe za chamaig law tooj unthgui bhdaaaaaa za yamar ih moroodol we
    2009-01-06 0 0 Хариулах
  • namuunaa tseku     202.72.246.170
    ta nar zagwariihnd bitgii atarh za zagwar gedeg chni amar ym bish shuuuuuuuuuu
    2009-01-06 0 0 Хариулах
  • kkkk     202.131.236.19
    hhooe yamar horhon yum bichdin be chi zuger zailda chi yaj goeld ordog bna a
    2009-01-14 0 0 Хариулах
  • niigmiin hog     202.72.246.170
    iiiiiiii tsochloo shde zoltoil uhaan aldchihsangui zurag 4
    2009-01-05 0 0 Хариулах
  • bad boy     202.72.246.170
    oooooooooo nadtai shaaltssan ohin bn shde. tach girl bish yum bn le. hyamdhan ni yaandaa........zurag 5
    2009-01-05 0 0 Хариулах
  • abc yx     202.72.246.170
    zurag 5
    2009-01-05 0 0 Хариулах
  • Зочин     122.201.22.146
    hi
    2009-01-23 0 0 Хариулах
  • abc yx     202.72.246.170
    yanhan mini zail tehu. bitgii goel buzarlaad bai. myanganbayariin boov ni her bn da.
    2009-01-05 0 0 Хариулах
  • xxx     202.72.246.170
    yamar uulhun yum be zurag 25
    2009-01-05 0 0 Хариулах
  • girl     202.55.191.52
    Reklamni sambarig chin harsan goy bain lee cool woman
    2009-01-02 0 0 Хариулах
  • shuten bisregch     202.55.191.52
    pujee chi huchtei huuhen shuu chamd amjilt husye ohind chini shine oni mend hurgey
    2009-01-02 0 0 Хариулах
  • zochin     122.201.20.5
    iim top gj haashaa harsn yum bdgiin shal aimshgiin hultei alhaa ni ch oligtoi bish iimerhuu humuus top bolood bvl goyol zohiogdohoo bolivol taarna
    2008-12-31 0 0 Хариулах
  • zochin     202.55.191.52
    Yahav dee ene temtseen muu bolj bgaa ni ugaasaa sanhuutei holbootoi . Mongoliin designeruudiig demjih hun er ni alga bna sh dee. Huurhii heden yaduu designeruud ni chadlaarraa yumaa hiigeed yavj l bna. Yavaandaa uls maani hugjihuur gaigui bolno sh dee. Bid nar FTV uzeed uzeed yah yum be ter mungu ni haana bnaaaaaa? Asar tom sponsoruud bj bj l ter FTVd hursen hemjeenii yum hiine . Bid nar odoohondoo mungunii bolomjindoo l yum hiij bna oilgoh heregtei ter FTV geed bga hun !!!!!!
    2008-12-30 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.101.208
    naad teneg myangan bayr geed bgaa bayn cni mongoliin saixan saixan oxidyydiin tolgoig mongoor xyyrax gej mongo oldiin bish wiz de odoo bolimoor yumaa vxex gej bj xeden jil l ingej archaagvitej ytaggvi amidralaa shdee yyg ni jinxene top bolox xvndee l top modeloo ogwol yadaj ter fashion d xol tawij boldoggvi yumyy tegeel ter teneg myangan bayr cni arai oortoo ni xen ni nyalganaj xaritsana terend ni l ogchdog yum bish vv myangan bayriin xywid bol iim goe oxidyyd zvgeer l vne tsenegvi togloom gej bodogddog bxdaa aygvi bol jil bolgon zygaagaa gargadag ch bj magag gexdee tergvi mongol zagwaraar xol yawaxchgvi yum cni gej bodood zvgeer l zygaatsdag bxaa jinxene top model bolox xvn cni oyun gerel shdee 2008 onii top iig bi law xezee ch xaramsaad xaramsaad baraxgvi iimerxvv teneg yumnyyd top bolood bwal xetsvv shdee yadaj bolii bolowsroltoi bj boldoggvi myy yarij bgaag nee chaawaas .............
    2008-12-29 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.101.208
    taarsan xvndee top oo ogj de ingeed bwal yaw yun ter fashion g moroodox wii de zailyyl
    2008-12-29 1 0 Хариулах
  • huuchin tanil n     124.158.76.29
    huuchin tanil ni chamaig holoos harhiim. hudalch
    2008-12-27 0 0 Хариулах
  • tanii tanil     124.158.76.29
    selengee yamar tsarai muutai garaa be. hehe. anhaarah zuil chamd zondoo bnoo
    2008-12-27 0 0 Хариулах
  • enhriilen     202.70.47.114
    hi ene udriin mend nadad law ene zagwar umsugchid bas zagwaruud mash ih taalagdlaa
    2008-12-27 0 0 Хариулах
  • xXx zibit     202.72.241.131
    goy iinhon goy ohin avaach ee matar avchihaj nargia blaa
    2008-12-26 0 0 Хариулах
  • Nonna     124.158.66.109
    MYNGANBAYRT DOH BITGII HEL YM BGOOOOOOO BHOOOOOOOOOO ENE TUPIK NAADMAA BUUUUUUUUUUR BOLIVOL YASIIN MUNGUTEI BAYCHUUD MODEL OHIDOOR GARAA UGAADAG YNHNII BIZNES!!!!!! UGAALGAJ BGA YMNUUDIIH N UURSDIIH N TSARAI BAS TEREEEEE!!!! GOO SAIHNII YMARCH MEDREMJGUI DOROMJ YM HIIHEE BOLIYOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
    2008-12-25 0 0 Хариулах
  • PUUUUJEEEEEEEED     124.158.67.72
    OYUNGEREL USEE YAATSIIN BEE,PUREWSURENGIIN HUL NI IIM MUUHAI MAIGA ALTSAN BAISIIMUU,PUREWSUREEEEREEEEEEE CHI DAWAGDORJ AWARGIIND HONOJ UNJIN BUGSUUU UNELHEE BOLIMOOR YUMAAAAAA,YADAJ SHUNU ORJ GARCH BAIGAACH DEEE,BUUR UMNUUS NI ICHHIIIMAA
    2008-12-25 0 0 Хариулах
  • Nonna     124.158.66.109
    Socializmiin ued butsaaj avaachsand bayrlalaaaa!!! lot thanks !!!! Mynganbayr chin eruugiin element ymar ymniih n desighneruudiin holboog tolgoilood yvaad bdg n oilgomjgui!!!! ene goyliig ingej uhraliin baidaltai hiihiin bol hiisnii hereg oogt algoo ter Undesnii Mongol Huvtsasiig zeremdegleed bgaa nuhud odoo boliochee ta nartai nargui uuriin gesen estetiktei huvtsas chadhguin baij bolimoor ym eooooo shaaal irvaaaaa yu ve unsgeljin deer huuhduud ch iim ym hiidguishd ene mynganbayr odoo eruugiin element tsarailchaad ymar uhniin ym zohion baiguulaad yvdag bnaaa uuriinhuu tsar hemjeend bmaar ym shigeee !!!!!
    2008-12-25 0 0 Хариулах
  • alandaa     202.131.226.3
    ***** mongotei bolhooroo bugdengii chini ***** durgui hurchihlee*****
    2008-12-25 0 0 Хариулах
  • Зочин     203.34.37.92
    tiim shuu bi bas goyold oroltsson.zohion baiguulalt n uneheer taalaagdaagui.muu boldog yum blee.zarim 1 modeluud n unen dufffff!!!!!!! ooriigoo top gd bodtson.huwtsas ntree golool.taarsanaa l omsuul bolooshdeeeeeee.
    2008-12-24 0 0 Хариулах
  • Зочин     122.128.236.4
    MONGOLIIIN DESIGNERUUD UNEHEER NUD N NEEGDEEGUI CHADWARGUI BNAAA....yaaanaa?????? CHAWAAS....YAANADAA YAANA? BUGDEEREE "HAMBURG HONG KONGIIN HUUCHIN HUWTSAS ZARDAG DELGUURIIN HUWTSASNUUDTAI L ADILHAN YUMNUUD BNA SHUUDEE. NUDEE NEEJ TOLGOIGOO AJILLUULAACHDEE DESIGNERUUDAA.....!!!!! OREOWDCHIHLOO BUR. YADAJ BAIHAD ENE HEDEN MODEL N GEJ KARAOKE HUUHNUUD SHIG CHAAWAAS GEJ .....CHAAWAASDAA !!!!!!!!!!!!!
    2008-12-24 0 0 Хариулах
  • zochin     202.55.191.52
    mongoliinhoo nuhtsul bdaltai zohitsohoos uur arga alga za. ugaasaa buh bolomj nuhtsuluur ni huniig hangaj baij l ter huneess buteel gardag yum!!! odoohohdoo tiim bdald arai hureegui bna !!!!! ene bicheed bgaaa hun oilgooroi!!!!!!
    2008-12-30 0 0 Хариулах
  • Зочин     138.246.7.123
    eHNI ZURGANY HUUHEN BOL YAG POOSHIG!!!
    2008-12-24 0 0 Хариулах
  • ERKA     202.131.247.23
    WTF!!! 33 yu ve?!
    2008-12-24 0 0 Хариулах
  • AMART     202.72.243.174
    1 минутын өмнө GOYOL UG N MASH DAWGUI BOLSON SHUU DEE. BI TAIZNII ARD DESIGNER AHDAA TUSALJ BSAN YUM. MODEL OHIDUUD BAS DESIGNERUUDAD YAMAR CH BURUU ZUIL BHGUIE HUMUUSEE OILGOOROI. ZOHION BAIGUULAGCHID NI UNEHEER TENEG HUMUUS BDAG YUM SHUU. ZOHION BAIGUULAGCHDIIN ALDAATAI MENEJMENTEES BOLOOD MONGOLIIN ZAGWARIIN YURTUNTS SUNUJ BN HUMUUSEE. DESIGNERUUDIIN HOLBOONII EZEN BAIGALMAA, SHILMEL ZAGWARIIN ZAHIRAL OYUNTSETSEG, TSAGAAN SHONHORIIN ENHTAIWAN , MONGOL GAZARIIN ZAHIRAL MYANGANBAYAR GEH MET REKET MAFIIN BULEGLEL MONGOLIIN ZAGWARIINHNIIG SONOOJ BN OK HUMUUSEE SONOOJ BGA SHUU ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    2008-12-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     122.128.236.4
    MONGOLIIIN DESIGNERUUD UNEHEER NUD N NEEGDEEGUI CHADWARGUI BNAAA....yaaanaa?????? CHAWAAS....YAANADAA YAANA? BUGDEEREE "HAMBURG HONG KONGIIN HUUCHIN HUWTSAS ZARDAG DELGUURIIN HUWTSASNUUDTAI L ADILHAN YUMNUUD BNA SHUUDEE. NUDEE NEEJ TOLGOIGOO AJILLUULAACHDEE DESIGNERUUDAA.....!!!!! OREOWDCHIHLOO BUR. YADAJ BAIHAD ENE HEDEN MODEL N GEJ KARAOKE HUUHNUUD SHIG CHAAWAAS GEJ .....CHAAWAASDAA !!!!!!!!!!!!!
    2008-12-24 0 0 Хариулах
  • kkk     203.91.114.3
    33 zurag bolio zail zail
    2008-12-21 0 0 Хариулах
  • zuv shdee     202.72.241.131
    myangaa chin sain zaluu shdee. Ene heden yadarsan zagvar umsugch huuhduudiig chin neg negeer ni avaad l huuhed hiij ogood, bair avch ogood l, daraagiin ohin deer ochiod dahiad huuhed hiigeed l dahiad bair avch ogood l, neg negeer ni amidraliin asuudliig ni shiideed l yavaad bn shuu dee. myangaa baihgui bol goyol, ter zagvariin ohid ch baihgui shuu dee. tsaana chin bold hurtel myangaad ohin olj ogch clipdee togluulaad l amidarch bn shde. teheer myangaa sain zaluu bn shuu dee. hehe
    2008-12-21 0 0 Хариулах
  • puujee huurhun     124.158.118.15
    wow purewdulam foto model blsond bayr hurgii uneheer zow hunee shagnajee ....harin yun myngaa we eroso tiim yum bhkuushd ene bol hudlaa ..puuje tiiim ohin bish ee
    2008-12-21 0 0 Хариулах
  • svbeedei baatar     202.179.20.38
    Xarin tiimee ene 17-r zuragny oxin vnexeer dawgvi shvv.Ene oxin chine goyo-n reclamand toglodog shv de erchvdee sanaxgvi bna aan.Myanganbayaryr aztai bas xonshoortoi zaluu shv.Exnergvi 1 biye zaluu xenteigee untax ni ta nart padgvi ee xoo. Xarin ene oxinyg olj uulznaa
    2008-12-20 0 0 Хариулах
  • olon bn aa     202.131.0.25
    yamar olon zagvaruud vee amsga xariugui materialuud bn aa olon bn aa mongoliin goyel
    2008-12-19 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.70.47.227
    mongol
    2008-12-19 0 0 Хариулах
  • Ntsagaa     202.70.33.250
    ta nar conin xvmvvc be edgeer ene zuragan deer bga xvmvvc iin amidral ymar xamaatai ym be xen ynxan xen chalx caitai ymar xamaatai ym be bitgii xachin ym bicheeed bgaach coelgvi bolowcpolgvi bvdvvleg garuud be ter myngaa ter pvvjee ter oyungerel ter shineer top bolcon oxin xend xamaatai ym be xiix ymaa olj chadcan zawtai xvmvvc l xvnii amidpald xoshuu dvrdeg bxdaa
    2008-12-19 0 0 Хариулах
  • zoloo     124.158.66.156
    16 dah zurag
    2008-12-19 0 0 Хариулах
  • zoloo     124.158.66.156
    aamii mun uu uur haragdaj bna.uulzalgui udjee
    2008-12-19 0 0 Хариулах
  • me!     12.36.200.186
    "FTV uzeechee" -g demjij bn! nadtai adil bodoltoi ym bn! unen shude! ene naadmiig hichneen jil zohioj bn, bas hdn jil fashion tv uzej bn! ene zagvar omsogchid, zohion buteegchid eder ni hudlaa l "uzah durtai TV bol FT! " geel soliorood bdgim bnlee! yugaa uzej meliiij suudag ym! make up, us zasaltiig ni yostoi l tsutgachihsan ym shig hdg shdee! tegj bj l ter uzuuleh gd yadaad bga huvtsas hunaraa uzuulj chadna bizdee! tegehgui, yostoi miss shalgaruulah gd ch bga ymu yu ni ch medegdehgui hdn yanzaar nuur amaa budgaar shavj, us gezgee iish tiish shidelsen hdn yadsan huuhnuud l bhin! zohion baiguulagchid ni bolimoor ymaaa! FT chin olon ornii zagvariin show gargadag shdee! bugd l neg yanzaar make up hsn bdg! getel manaih! esvel neg yanzaar budah geheer ene hdn tsarai muutai huuhnuud ni "bolohoo baichih" gd bdg bh l doo.. hoorhiis... keke... getsuu ch yma da..!
    2008-12-19 0 0 Хариулах
  • Зочин     122.128.236.4
    MONGOLIIIN DESIGNERUUD UNEHEER NUD N NEEGDEEGUI CHADWARGUI BNAAA....yaaanaa?????? CHAWAAS....YAANADAA YAANA? BUGDEEREE "HAMBURG HONG KONGIIN HUUCHIN HUWTSAS ZARDAG DELGUURIIN HUWTSASNUUDTAI L ADILHAN YUMNUUD BNA SHUUDEE. NUDEE NEEJ TOLGOIGOO AJILLUULAACHDEE DESIGNERUUDAA.....!!!!! OREOWDCHIHLOO BUR. YADAJ BAIHAD ENE HEDEN MODEL N GEJ KARAOKE HUUHNUUD SHIG CHAAWAAS GEJ .....CHAAWAASDAA !!!!!!!!!!!!!
    2008-12-24 0 0 Хариулах
  • 25 zurag     123.109.236.51
    puujee uul n dajgui huuhensen.hugshirch bgaan bolvuu huliih n mah yasan sul ymbe?uul n manai huuhnuud goyo l doo.daanch dasgal hiij biye hugjuulehgui bolhoor sul mah ihtei ymaa
    2008-12-19 0 0 Хариулах
  • chimka     123.109.236.51
    33 dahi zurag hen be.alialagch shig ineej bgaagiin haraa
    2008-12-19 0 0 Хариулах
  • osama     202.131.247.244
    25dugaarh huuhen shal lal huuhen bna
    2008-12-18 0 0 Хариулах
  • Зочин     91.77.94.153
    goyol naadm goe boljee.mongol ohiduud maani tsarailag shu. ter 25r zurgan deerh ohin yamar hoorhon ohin be? hen gedeg yum be?
    2008-12-17 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.240.50
    myangaa chadaj bgaa yumiig yahiin ta nar chadahgui shd bitgii ataarh
    2008-12-17 0 0 Хариулах
  • zochin     218.158.148.40
    Purevsurengees oor goe huuhen gants ch bhgui bn ee chaavaasdaa
    2008-12-17 0 0 Хариулах
  • Зочин     122.128.236.4
    MONGOLIIIN DESIGNERUUD UNEHEER NUD N NEEGDEEGUI CHADWARGUI BNAAA....yaaanaa?????? CHAWAAS....YAANADAA YAANA? BUGDEEREE "HAMBURG HONG KONGIIN HUUCHIN HUWTSAS ZARDAG DELGUURIIN HUWTSASNUUDTAI L ADILHAN YUMNUUD BNA SHUUDEE. NUDEE NEEJ TOLGOIGOO AJILLUULAACHDEE DESIGNERUUDAA.....!!!!! OREOWDCHIHLOO BUR. YADAJ BAIHAD ENE HEDEN MODEL N GEJ KARAOKE HUUHNUUD SHIG CHAAWAAS GEJ .....CHAAWAASDAA !!!!!!!!!!!!!