Хошууч генерал Ц.Бямбажав ЗХЖШ-ын дарга болох нь тодорхой болов

GoGo.mn

2009-07-10 16:25 GMT+8

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч, Зэвсэгт хүчний ерөнхий командлагч Ц.Элбэгдорж ЗХЖШ-ын даргаар БХИС-ийн Удирдлагын академийн захирал, хошууч генерал Ц.Бямбажавыг томилуулах саналаа холбогдох байгууллагад илэрхийлжээ. Энэ дагуу УИХ-ын Аюулгүй байдал, гадаад бодлогын байнгын хороогоор өчигдөр хэлэлцэж дэмжсэн гэнэ.

Тэрбээр ЗХЖШ-т Ар талын газрын дарга, Агаарын довтолгооноос хамгаалах цэрэг /АДХЦ/-ийн командлагч зэрэг албыг хашиж байсан нэгэн юм. Түүнийг АДХЦ-ийн командлагч байх үед УИХ-ын гишүүн асан Ц.Батаа Зэвсэгт хүчний 303 дугаар ангийн нисдэг тэргээр үнэг агнаж яваад унагасан бөгөөд уг шалтгаанаар түүнийг үүрэгт ажлаас нь чөлөөлж, БХИС-ийн Удирдлагын академийн захирлаар томилж байжээ.

ЗХЖШ-ын дарга, дэслэгч генерал Ц.Тогоогийн бүрэн эрхийн хугацаа дуусч буйтай холбогдуулан Ерөнхийлөгч энэ томиллогоог хийж буй юм. Тэрбээр Зэвсэгт хүчний шинэчлэл, монгол цэргүүдийг НҮБ-ын болон бусад олон улсын ажиллагаанд оролцуулах талаар нэлээд ажил зохион байгуулсан гэдгийг олон хүн мэднэ. Монгол Улсын шинэ үеийн Зэвсэгт хүчний төлөө олон ажил хийсэн түүнийг ямар ажилд томилох нь одоогоор тодорхойгүй ч гудамжинд гаргачихгүй байх гэж олон хүн үзэж буй юм.

Н.Мөрөн

GoGo Facebook Хуудас
АНХААР! Та сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууныг баримтална уу. Ёс бус сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Мэдээний сэтгэгдэлд GoGo.mn хариуцлага хүлээхгүй.



НИЙТ СЭТГЭГДЭЛ 59 Их хариулттай Их таалсан
  • Зочин     78.181.158.47
    baymbajav odoo bolndoo. ydaj bhad banzal bayrmagnaı general boldgono yu ch vdee.uur hun oldooguın bhdaa.magnaı shıg huuhemseg hun bnuu tsergıın huuhnuudııg uruunduu duudaj ajılııgn buteedeg gsen bhaa.denduu ymaa
    2012-09-24 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.13.27
    chadvartai hund olon hun ataarhana
    2014-01-07 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.13.27
    cergiin angiudiin tohjiltond anhaarch horongoo zov huviarlah heregtei baina
    2014-01-07 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.13.27
    hugacaat cergiin alband eruul zaluuchuudiig tatah heregtei shuu
    2014-01-07 0 0 Хариулах
  • Зочин     78.181.158.47
    Magnaı g boln medenee unen helj.araı bolooguı bsan ym.ert garj ırlee.byambajav hj chadnaa hooe.magnaı mangar batsaan shdee.huuhemseg n unen shuu harın.tgj magadguıee.neg huuhenııg uudn tataad zugaagaa gargadgııgn mednee bı
    2012-09-24 1 1 Хариулах
  • Зочин     180.149.68.254
    aaan\n
    2011-07-01 0 0 Хариулах
  • 084     202.9.45.2
    ene 084n shtabiin darga tumendemberel gej er tuiliin shunaltai hulgaich er genedee taminee
    2012-04-03 1 1 Хариулах
  • jiriin     64.117.128.34
    ene odoo yu bicheed bnaa manai staff darga shig ajil hiideg hun alga ajil heedeggui jaahan saardlaga tavinguut tuund durguitssen humuus yanz buriin yum bichihee boliochee devshichihej magadgui geed neg ni ataarhaad bgaa yum bna daa\n
    2012-05-09 0 0 Хариулах
  • Зочин     27.123.214.100
    ajil hiij baigaa, sain yavaa negendee ataarhahaa boliochee ooroos chini iluu garah geed bna uu
    2012-05-28 0 0 Хариулах
  • 084     180.235.168.238
    ene 084iin zahiragch geed 1 hasag hurandaa bainaa tamineee..Ehrenbek genuu ERHEMBAYAR CH genuu.zalitai zolig baileedee.shine darga nart muu bolovch zalidaad yvaad bj chadaj bgaa nohor doo...angiinhaaa buh nyagtlan sahuugiin huuhnuud emch naraa jeependee suulgaad l sogtuu yvj haragdhiin...
    2010-06-24 1 1 Хариулах
  • zochin     97.106.98.152
    hundlungiin hunii uudnees harhad end sanaa onoogoo bichsen humuus ihenh n Batlan Hamgaalah Yamtai holboo sulbeetei esvel ajildag hor shar n hudulsun humuus baih shig baina. Hun bur ajilaa tun sain hiih heregteidee, neg negniigee doosh n tataad ataarhaad ataarhaad yuch uurchlugduhgui!!!!
    2009-10-21 0 0 Хариулах
  • Зочин     58.236.87.95
    zevsegt huchin holvoonii heltesiin darga purevbazariig tetgevert ni suulgaval zokhino es surtakhuungui, balmad zantai heder hugshin olon saikhan shijgenesen zaluu bolovson huching halj solij,akh duugeeree arkhangaikhnaar hureeluu;sen hun
    2009-07-30 0 0 Хариулах
  • zevsegt huchin     58.236.87.95
    unen shu dee
    2009-07-30 0 0 Хариулах
  • icheech     97.106.98.152
    uuruu uurtuu hariulj bichheesee icheech
    2010-05-13 0 0 Хариулах
  • er tsereg     202.72.245.179
    za za sahaltai general mgl-n army-g udirdah yum u? ugui bailguide. elbegee darga bj bgad bodoltoi shiidver gargahgui. togoo general bol tsergiinhenii tuluu ih yum hiisen hun shuu ard tumen tur zasag bugd l medne. army yag goy bolj bhad ni ene huniig solidog buruu l yum bgan, odoo army-n gadaad hariltsaa bhgui bolnoo naad byambajav chin suraggui l hundee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    2009-07-15 0 0 Хариулах
  • Mundag yumaa     124.77.80.73
    Manai Mongolchuud ch mundag yumaa ! Khun bolgon Uls turch, Ediin zasagch, Uul uurhaichin, khunii erkh sudlaach, ......Odoo bol khun bolgon TSERGIIN STRATEGI SUDLAACH bolchih yum ???
    2009-07-13 0 0 Хариулах
  • deslegch     124.158.65.228
    oo za za ingeed Armi uruudah zamdaa orjee!!!
    2009-07-14 0 0 Хариулах
  • хэн ч биш     202.55.190.2
    хүмүүсийг байтугай өөрийгөө хэлж мэдэхгүй онгироо ганбат чадахгүй нь үнэн
    2009-07-13 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.55.190.2
    халагдах солигдох асуудал байлгүй яах вэ гэхдээ хэнийг сонгох нь чухал байхаа. шинэ ерөнхийлөгч яасан их яарна вэ
    2009-07-13 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.55.190.2
    ЗХЖШ хувийн, намын, бизнисийн байгууллага биш, генерал Ганбат өөрөө болоод өөрийн хамт ажиллаж байсан хэдэн хүнээ хангалттай албан тушаалд тавьж, халаа солио дураараа хийж, анги байгууллага удирдаж үзээгүй ш дээ дэмий йх зан одоо болиулья
    2009-07-13 0 0 Хариулах
  • Зочин     58.236.87.95
    Ganbat bol jinkhene tsergiin darga hun
    2009-07-30 0 0 Хариулах
  • НЭРГҮЙ     124.158.113.149
    гЕНЕРАЛ БЯМБАЖАВ ЧИНЬ АРДЧИЛАЛЫГ ТУУШТАЙ БАРИМТЛАГЧ ҮНЭНЧ ХҮН БИШ БАЙНА.ЕРӨНХИЙЛӨГЧӨӨ ТА НАЙДВАРТАЙ ХҮН СОНГООРОЙ.
    2009-07-13 0 0 Хариулах
  • болд     202.72.242.151
    Ганбат генерал шудрага, зарчимч, Зэвсэгт хүчнийхээ төлөө шудрага ажилладаг хүн шүү дээ. Зарчимч шаардлагаас нь айдаг хүмүүс л Жанжин Штабын даргаар тавихаас татгалзаж байгаа байхдаа зайлуул. Хүнээ зөв сонгоорой.
    2009-07-13 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.13.27
    A.Ganbat bol hamgiin teneg hun
    2014-01-07 0 0 Хариулах
  • A     124.158.113.149
    ЗХЖШ-ЫН ДАРГААР ГЕНЕРАЛ З.БОЛДБААТАРЫГ ТОМИЛОХ НЬ ЗҮЙТЭЙ.ТЭРЭЭР ЖАНЖИН ШТАБЫН АКАДЕМИЙГ ОНЦ ТӨГССӨН, ДОКТОР ХАМГААЛСАН, БАТЛАН ХАМГААЛАХ БОДЛОГЫН ТАЛААР ХЭД ХЭДЭН НОМ ЗОХИОЛ БИЧСЭН ЭРДЭМТЭН.
    2009-07-13 0 0 Хариулах
  • Boldbaataraa     97.106.98.152
    Uuruu Boldbaatariin yu n bolood ingej ih medeellene ve? Arai uuruu end uuriiguu bichij suugaan bish beez?
    2010-05-13 0 0 Хариулах
  • irgen     203.160.54.19
    togoo ch soligdoh bolson ldoo.gehdee solio ni uur hvn bh estoi bsan ym. zaawal. ajlaasaa husagdsan nuhur bdag ni yuw dee.uur shan humuus bga biz dee. zuw hun ni elbegeegiin nvdend haragdahgvi l dee. mongolchuud buruu songolt hiisen ym.
    2009-07-13 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.72.246.36
    Medleg chadvartai general olon baixad zaaval saxal Byambajaviig taviad baixdaa yaxav de. Zevsegt xuchin yamar namiin baiguullaga uu.Erunxiilugchuu tolgoi chin xamuuraagui bol ingexee boli.General Byambajav Janjin shtabiig udirdaj chadaxgui.Xarin general Joijamts,general Baasanxuu nar bol chadna. Mundag tsergiin darga nar. A.Ganbatad chadvar baixgui. Xunii xovoor ajildag general Ganbatiig zailuulbal taarna.
    2009-07-12 0 0 Хариулах
  • айдас     202.179.16.181
    зөвөө хаан төр хүртэл халаа сэлгээтэй,ээлж эрэмбэтэй шүү дээ солих л хэрэгтэй 1 хүн нэг газар их удаан ажилбал идээшиж дасхаас гадна идэж ууж өөрийн юм шиг аашилдаг юм... одоо Цагдаагийн дарга генерал Сандаг очироос цагдаагийн хувьчлалыг салгаж авч түүнийг тэтгэвэрт нь залах хэрэгтэй... Мөн Үндэсний аюулгүйн зөвлөлийн "Шанага" М.Ганболд генералыг иргэн болгох хэрэгтэй... эрхэм шанага генерал спиртын наймаачин,хорчин хүн шүү.
    2009-07-12 0 0 Хариулах
  • zochin     59.96.134.186
    Uy we odoo...Elbeg ee bolio chi... ene janjin shtab, zewsegt huchin togloom bolj dyyah ni. Tsereg ner nyrwal ch mod sehegui gedgiig medehgui l uym baih da. Ganbat chadahgui, Xurlee buur ch chadahgui. harin ter hunii helen gyrawiin neg bol dongoj medeh hywilbar baina.
    2009-07-11 0 0 Хариулах
  • Зочин     97.106.98.152
    yund n ingetelee sharalhana vee!? hehe
    2011-01-24 0 0 Хариулах
  • zochin     59.96.134.186
    Yagaad Choijamts gen,Baasanxuu gen, Borbaatar gen naraas tomiloogui uym bol, edentei ajiliin arga baril, tsergiin ner noloo er ni uynd ni ch ene tentsexgui xun tomilchix uym daa. Elbegee chamd ix itgej baisan uymsan, iim xun baisan uym yy? Tsewer ooriin xunee tawia shiw de.
    2009-07-11 0 0 Хариулах
  • offitser     59.96.134.186
    Mash myy shiidwer bna. Byambajaw general unexeer tentsexgui gej bodoj bna. Tsergiin saxilga bat deg jyrmiig bat saxiylna gedegt unexeer itgexgui bna. Sur xuch myytai xun shuu dee. Asar ondor medleg, olon ylsiin tsar xureend ajillax chadwar shaardsan tom alban tyshaal uymsan. Unexeer xaramsaltai bna.
    2009-07-11 0 0 Хариулах
  • icheechee     97.106.98.152
    chinii medlegtei chin haana bnaa? officer gej ch zuv bichij chadahgui nuhur bn shd chi uuruu. Booj uheh gej bgaa chin todorhoi bn. 3,4 udaa ch uur hun bolj bichih gej oroldoj...Arai bichsen yuman deeree ner dursan humuusiin neg bish bgaa? icheechee!!!
    2010-05-13 0 0 Хариулах
  • Haramsaltai     202.72.246.36
    Janjin shtabiin darga gedeg hariutslagatai alban tushaal. General Byambajab chadahgui. Haramsaltai baina.Ganbat ch chadahgui.
    2009-07-11 0 0 Хариулах
  • cereg     83.199.125.39
    Togoo luivarchin zailsan l bol Byambajav baikh n khamaagui, Togoog bodvol er khun; Togoo bol khurandaa tsoliig erundaa bolgoson gol naimaachin shuu tsergiinkhen bugd l medne dee; uls tur damjaagui khen tsergiinkhen dund baigaa um be gargaad ir dee; tavitargui Borbaatar, zuumkhai Baasankhuu; oriloo khar Ganbat; er n khen uls turiin tataasgui general bolood baigaag ene olon khumuus xelj chadna gej bodokhgui bn shuu
    2009-07-10 0 0 Хариулах
  • ЗХЖШ-ын дарга     124.158.70.227
    Цэргийн амьдрал дотор насаа өнгрөөсөн хүний хувьд ҮНЭН зүйлийг ХЭЛЬЕ ... !!! ЗХЖШ-ын дарга болох хариуцлагтай энэ албан тушаалд шударга сонголтоор бүх талаараа тэнцэх НЭГ л хүн бий. Тэр хүнийг Бригадын генерал Монтойн Хүрлээ гэж ХЭЛЬЕ ...!!!
    2009-07-11 0 0 Хариулах
  • Hurlee     97.106.98.152
    Chi uuriiguu end bichih hereg bnuu?
    2010-05-13 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.18.85
    Za bolij uz dee. Arai hiij neg Togoo gedeg uls toriin ajiltanaas salsan Janjin shtab bas dahiad Byambajav gedeg uls toriin ajiltanaar udirduulah hereg uu???
    2009-07-10 0 0 Хариулах
  • zochin     59.92.114.121
    Za ene ch odoo uy bolood yawchiw daa, Xenii ch bodoogui baisan xun garaad irex chini. Ene shiidwer bol tsewer namiin shiidwer bna. Xywi xun talaasaa general tsoltoi, sain xun ch gesen, janjin shtabiin darga gedeg unexeer xariytslagtai alban tyshaal uymsan. Onoogui shiidwer gargalaa daa.
    2009-07-10 0 0 Хариулах
  • zuv bich     97.106.98.152
    Bitgii olon yum dongos! yadaj ehleed latin usgeer zuv bichij sur!!!
    2010-05-13 1 0 Хариулах
  • emee     202.126.92.7
    elbegdorj halaj solij ehlevel mash buruu bolno eronhiilogch hun nam bus buh irgenteigee zohitson ajillah chadvartai baih yostoi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    2009-07-10 0 0 Хариулах
  • he he     202.131.230.3
    Togoo ch dee, baahan idej uusan nuhur, bas huuhemseg ee gej
    2009-07-10 0 0 Хариулах
  • only     124.158.98.157
    Elbegedorjoo chi joohonch gesen armig gadarladag yum bol tun zov hunig songoh heregtei! odoo zevsegt huchind baigaa genereluud dotor AN-n ugshiltai gants ch hun baihgui! Z.Boldbaatar sorry ter ehleed sots.dek ..daraa ni erelin adag suuld ni ergeed huuchin tanil komunist nam! Byambajav mon adil nam damjsan y***** huuhentei adil! iimd Elbegee duu huu chamd bolon mongold ulsad hereg boloh ...orosuudin heldgeer "tagnuuld daguulj yavj boloh hun chin ONLY A.Ganbat OR Joijamts gedgig oilgo! busad ni he
    2009-07-11 0 0 Хариулах
  • ichij amidar     97.106.98.152
    uursdiiguu end delgeh hereg bnuu? yasan sain medeh yum humuusiin ner us hochtoi n. hajuud n bdag l hun bn daa chi! ichij amidar! chinii IP chin heterhii ih bn!!!uuruu arai ene durdsan humuusiinh n neg bish bgaa?
    2010-05-13 0 0 Хариулах
  • che     92.75.199.91
    ee eronhiilogch janjin stabin ajlig medehgui hun tomiloh nee dee, buruu daa
    2009-07-10 0 0 Хариулах
  • Зочин     97.106.98.152
    za uuruu tegeed hir meddeg hen gegch n ve?
    2011-01-24 0 0 Хариулах
  • hulhi     124.158.66.242
    herev Elbegdorj sahalt Byambajavig tomiloh yum bol hamgin tom aldaa hiisentei adil.naad hulhi general chin 2000 oni songuulid Erdenebatin erelin namin gishuun bolood ner devshij baisan tovarish! daraa ni 2004 oni songuuliar maiga Boldbaatarin hamt bas l erelin Erdene-batig demjeed daraa ni ter tuunig ar talin gazrin dargaar tavij hashir luivarchin armid baahan Erel kompanig yumig shahsan.odoo bolohoor Dorligjovin lobbigoor Janjin shtabin darga bolohoor zutguulij bna.Byambajav,Boldbaatar 2 shig n
    2009-07-10 0 0 Хариулах
  • chi yag uhlee     97.106.98.152
    Odoo taivshir! chi hichneen uuriiguu ingej end zarlaad zarlaad uur hun boloh gej oroldood yund ch hurehgui shu!!! IP chin het ih bn. Uuriiguu ingej nudnii bulai bolgood yaahuu ...guai!!!
    2010-05-13 0 0 Хариулах
  • hongorin huu hu     124.158.98.157
    manai nutgin said genko Battulgin hucheer sanaand oromgui chadal muutai Z.Boldbaatar geh Galuutin zaluu brigadin general boljee.mongolin zevsegt huchend baisan hun bolgon oilgon Boldbaatar hen gedgig...mon tuuntei adil sahal Byambajav ahiad l uls torin ajiltan mongolin zevsegt huching udirdana gej yul bol? bi bol huuchin buuni hugarhai ex komunist gehdee jinhene komandir Baasanhuug?????????
    2009-07-11 0 0 Хариулах
  • Зочин     97.106.98.152
    Baasankhuu chi odoo boliochee!
    2011-01-24 0 0 Хариулах
  • kamindir     124.158.120.100
    ug ni janjin shtabin darga ni jinhene komindir baih yostoi.sahal Byambajav nam damjsan karierist ter ene ajlig hiij chadahgui!harin Ganbat bol chadna.nam ene ter geed guigeed baidagui yasni tsergin hun! herev sahal boloh yum bol nogoo 3 nam solison Boldbaatarig 1-r orlogchoo bolgoj mongolin zevsegt huchin budaa!Boldoo bol salaach udirdaj chadaagui hulhi general!!!! erhbish Elbegee erinhiilegch Dorligjavaas oor shiid gargah baih!
    2009-07-10 0 0 Хариулах
  • Зочин     97.106.98.152
    Ganbataa icheechee!!! hehe
    2011-01-24 0 0 Хариулах
  • Зочин     58.236.87.95
    ЗХЖШ-Ын Удмрдлагыг хэлтэсийн дарга нарыг хүртэл соль
    2009-07-30 0 0 Хариулах
  • иргэн     202.55.190.2
    энэ 2 генерал аль аль чадахгүй ЗХЖШ-ын удирдлагыг бүрэн бүрэлдэхүүнээр нь солиоч
    2009-07-13 0 1 Хариулах
  • Зочин     124.158.66.242
    armid nam damjij karier hiideg novshnuudig tsergees hoovol taarna! Dorligjovoo chi naad tugjilee lobbidohoo bolioch!