Тавантолгойн хилийн харуулын байлдагчид 3 хүнийг буудан хороож, 7 хүнийг барьцаалсан хэрэг гарчээ

GoGo.mn

2009-11-23 12:39 GMT+8

Дорноговь аймгийн Эрдэнэ сум дахь хилийн 0129 дүгээр ангийн 0223 дугаар салбарын Тавантолгойн хилийн харуулд үүрэг гүйцэтгэж байсан байлдагч Г.Лхагважав, Э.Оюунболд, А.Эрдэнэчулуун, М.Тулга нар 2009 оны 11 дүгээр сарын 22-23-нд шилжих шөнө харуулын дарга, гэрээт хилчин М.Энх-Амгаланг буудаж амь насыг нь хороосон байна.

Улмаар тэд 02.00 цагийн үед застав дээрээ ирж, заставын орлогч ахлах дэслэгч С.Бум-Эрдэнэ, гэрээт хилчин Э.Бямбасүрэн нарын амь насыг хөнөөгөөд дэслэгч Ц.Сод-Эрдэнийг шархдуулсан байна. Мөн заставын холбоог тасалж, зэвсэглэн "Фермер" маркийн машинтайгаар зургаан байлдагч, ахлагч О.Итгэлтөгс нарыг барьцаалан Дорноговь аймгийн Өргөн сумын чиглэлд оргон зайлсан байна.

Харин хилийн анги, Дорноговь аймгийн цагдаагийн шуурхай бүлэг 11.00 цагийн үед хүний амь бүрэлгээд зэвсэглэн оргосон этгээдүүд унаж явсан машин, зургаан албан хаагчийг Сайншандаас урагш 30-аад километрт төмөр замын Түшлэг өртөөний ойролцоо орхиод, цааш Алагын уулын хавьцаа явж байсныг илрүүлж бүслэн, улмаар баривчилсан байна.

13.00 цагийн үед нийслэлээс ЦЕГ, ХХЕГ, ТЕГ, прокурор зэрэг байгууллагын төлөөлөл орсон ажлын хэсэг нисдэг тэргээр очиж, хэргийг мөрдөн шалгах ажилдаа орсон байна.

Энэ талаар Хил хамгаалах ерөнхий газрын тэргүүн дэд дарга А.Лхагвасүрэн сэтгүүлчдийн асуултад хариулсан юм.

-Чухам юунаас болж ийм хэрэг гарах болсныг урьдчилсан байдлаар гаргасан таамаг бий юу?
-Хэргийн хохирогчид байгаа учраас шалтгааныг тодорхойлох бүрэн боломжтой гэж үзэж байна. Гэвч одоохондоо урьдчилсан байдлаар дүгнэлт хийгээгүй байна.

-Цэргүүд согтууруулах ундааны төрлийн зүйл хэрэглэсэн байсан болов уу?
-Тийм зүйл байхгүй. Хил дээр албаа хааж байсан.

-Ямар нэгэн дарамт шахалт байдаг болов уу?
-Урьдчилан хэлэх боломж алга байна.

-Гэмт хэрэг үйлдсэн цэргүүдийн талаар тодруулж болох уу?
-Дөрвүүлээ хагас өнчин, бүрэн дунд боловсролтой, 89-90 онд төрсөн залуус байсан. Энэ оны тавдугаар сард Сэлэнгэ, Дархан аймгуудаас цэрэгт татагдсан.

-Амь насаа алдсан цэргүүдийн ар гэрийнхэнтэй холбоо тогтоосон уу?
-Нэг цэргээс бусдынхтай нь тогтоож, удирдах газраа хүлээн авч уулзан улмаар хэргийн газар луу аваачихаар болоод байна. Нэг цэргийн гэр бүл нь Баянхонгор аймгийн нэг сумд байдаг. Бид өөрсдөө холбоо тогтоочихно.

-Барьцаалагдсан цэргүүдийн сэтгэл санаа, биеийн байдал ямар байгаа бол?
-Эмнэлэгийн үзлэгт хамруулсан. Одоогоор бэртэж гэмтсэн зүйлгүй байгаа.

Тэрээр ийнхүү хариулсан юм. Тус Эрдэнэ сум дахь хилийн 0129 дүгээр ангийн 0223 дугаар салбарын Тавантолгойн хилийн харуулд гэрээт болон хугацаат хилчид нэг дор алба хаадаг байна. Харин гэрээт хилчид нь хугацаат цэргийн албан хаагчдаа даргалдаг ажээ. Гэмт хэргийг үйлдсэн албан хаагчдын хувьд хугацаат байлдагчид байсан бөгөөд ийнхүү удирдлагуудынхаа өөдөөс гал нээсэн байна. Хилийн цэргийн удирдах газрын удирдлагуудын зүгээс ямар нэгэн дарамт шахалт байсан гэдгийг хүлээн зөвшөөрөөгүй боловч үгүйсгэсэнгүй. Гэвч одоогоор шалгагдаж байгаа хэрэг учраас энэ талаар ямар нэгэн таамаг дэвшүүлэх нь илүүц биз ээ.

Гэмт хэргийг үйлдсэн байлдагчдын хувьд харуулын үүрэг гүйцэтгэж байх үедээ ашиглаж байсан бүрэн автомат буу зэвсгээ хэрэглэсэн байна. Бүрэн автомат буу зэвсэгтэй этгээдүүдийг баривчилж, барьцаанд үлдсэн байсан ахлагч О.Итгэлтөгсийг суллаж авахын тулд хэргийн газар гэрээ хэлцэл хийгдэж, байлдагчдыг ятгаж сэнхрүүлсэн байна.

Ийнхүү хил манаж байсан гурван хүний алтан амь харамсалтайгаар үрэгдсэн хэрэг гарлаа. Хэрэг чухам юунаас болж гарсан талаарх мэдээллийг тус газраас өгнө гэдгээ амлаж, элдэв таамаг урьдчилан дэвшүүлэхгүй байхыг сануулж байлаа.  

О.Ариунбилэг

GoGo Facebook Хуудас

ХОЛБООТОЙ МЭДЭЭ

АНХААР! Та сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууныг баримтална уу. Ёс бус сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Мэдээний сэтгэгдэлд GoGo.mn хариуцлага хүлээхгүй.



НИЙТ СЭТГЭГДЭЛ 257 Их хариулттай Их таалсан
  • xilin tsereg     103.29.144.27
    bi tend alba xaaj baisan ix goy gazar shantraad bx bxgvi gants yum xeli daramt bsan bxa xilin tsereg ix daramt gazar xangalt muut
    2014-09-13 0 0 Хариулах
  • 我有名字     202.179.20.130
    这个事很不好人对巴=哦对耍了.
    2010-01-10 0 0 Хариулах
  • ogii     202.126.89.154
    yush dee ter ted nariin oorsdiinh ni aldaa yamar jaahan huuhed bish tegve l eh orniihoo toloo amia orgoson baatruud yu boloh ym ted narch mon adil jaaha bsn shuu dee
    2013-01-02 0 0 Хариулах
  • Нараа     202.179.11.34
    хүний нутгийн хүмүүс гэж арай л өөр юмдаа.Хайран сайхан боловсон хүчин хайран сайхан нэр хүнд харамсалтай байна. Хүмүүс яагаад бие биенийгээ хайрладаггүй юм бэ? Та л амьд аз жаргалтай байвал бусад нь хамаагүй гэжүү.......... Бид өөрсдөө бие биенийгээ хайрлахгүй бол харийн хүмүүс хайрлахгүй шүү дээ
    2009-12-11 0 0 Хариулах
  • Зочин     203.34.37.124
    neg l uchir bsn biz de. daramt uzuuldeg bsn ym bolow u. estoi aimaar ym da
    2009-11-28 0 0 Хариулах
  • hohichiiishde     220.255.7.206
    ugaasaa l ted nariig uhtel n taramtaldag l bsan bolool iim bdald hurjiishde, uund chin oilgoj yadaad bh zuil alga! ih tomordog tserguudee ih daramtaldag baliar yumnuud ta nar sain harj aw za
    2009-11-27 0 0 Хариулах
  • kl     202.131.2.230
    j,,.,.
    2009-11-27 0 0 Хариулах
  • 11     202.131.2.230
    novsh gej hejeh ug alga
    2009-11-27 0 0 Хариулах
  • bobo     203.34.37.113
    Endees neg dugnelt hiihed manai hiliin tsereg mash hyanalt muutai ni haragdaj bna ter 4-n orond 4 hil zorchigch orood irsen bol teel zastaw deeree 3 hunee buuduulaad, 7 hunee baritsaand ogood tawichih bjee.. Ug ni ted chin huchnii baiguullaga sh dee. Hiliin tsereg ni aimgiin tsagdaagaasaa doloon door bna gejuu????
    2009-11-26 0 0 Хариулах
  • mgl     124.158.71.72
    chi tiim shan bol uuriin unaj yawaa mashinaa ugchij chadah yum uu? chadahgui bol duugui baigaach tenegee. mgl hun bol hiliinhee talaar sudlaj uzeed tom dugar medlegguigee gaihuulaad bgam uu chi chn
    2009-11-28 0 0 Хариулах
  • critic     124.158.97.125
    odo ingeel angli amerik tsergudin bulihai ilerdeg shg l yum bolson bnshde.Tr ahlagch n ar n zalhtal n darlaj setgel sanaanii gun hyamrald orulsnas bolj iim uildel garsan bnshde.setgel zuin uudnees harhad setgetsin hund hyamral l bn.Manaid ugasa zoduulsan tserguud ntr gdl hel am ih gardag darga nar n tegd yu ch helku hergiig n hagal ongordishd,odo nogodul n control aldaad bosoj bgn!
    2009-11-25 0 0 Хариулах
  • Sonin umaa     202.72.245.50
    End PC togloom yamar hamaatai um... yostoi duuppp sdakuud umaa
    2009-11-25 0 0 Хариулах
  • O.ariunbileg     202.72.245.50
    Ene O.Ariunbileg gej bas DUUPPPP teneg *** bnaa... erguu mal setguulchid...
    2009-11-25 0 0 Хариулах
  • zochin     202.72.246.36
    ygasa yamar negen shaltgaan bgaa bolool tegsen bh. medehgvi bj hamagvi bitgi yarij bai l da hvmvse
    2009-11-24 0 0 Хариулах
  • ganaa     121.137.74.107
    ter 4ig buugiin bariulaad saaral ordonruu oruulchih yumsan saihan counter toglood garaad ireh bhdaa za ter buuduulsan humuus zugeer bsanl bhdaa daramtlaj bgaad muugaa uzee biz adilhan hun yum chin chadaj bgaa bol yadiin uheed bhad n dahij horoolgui shiitgel ene tereer oilguulsan deer bhaa
    2009-11-24 1 0 Хариулах
  • sain     203.34.37.127
    O.Ariunbilegee chi naad textee zov nairuulgatai khund oilgogdokhoor bicheech ! 3 khun ami uregdsen gej garchig tavichikhaad naad text dotor chini 4 khun aluulsan bn shuu dee . tegeed ene oguulberee neg unsh daaaaa ! Харин хилийн анги, Дорноговь аймгийн цагдаагийн шуурхай бүлэг 11.00 цагийн үед хүний амь бүрэлгээд зэвсэглэн оргосон этгээдүүд унаж явсан машин, зургаан албан хаагчийг Сайншандаас урагш 30-аад километрт төмөр замын Түшлэг өртөөний ойролцоо орхиод, цааш Алагын уулын хавьцаа явж байсныг илрүүлж бүслэн, улмаар баривчилсан байна. Дорноговь аймгийн цагдаагийн шуурхай бүлэг khunii ami burelgeed yvsiimuu khaashaa ym . Iim neg khariutslagaggui utgagui ym bitgii bicheechee . Naad ymaa ydaj zov nairuulgatai emkh tsegtstei bicheechee !!!!!! Khinadag baridag khun baina uu ? !
    2009-11-24 1 1 Хариулах
  • OGTSRUUUUL     203.34.37.124
    BAATARTSOGT BUSAD UDIRDLAGIIG OGTSRUUL ZAILUUL AVILGIIIN EZDIIG ZAILUULAAACHEEE TENEG TURUUU
    2009-11-24 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.228.5
    Ene 3 zaluug ih daramtaldag bsan bololtoi.tsergiin daramtiig boliulmaar yum.ushuu tsaashaa iim hereg enenees iluu ayultai hereg garahgui geh batalgaa haana bna.tal taldaa l yum bodoj baimar yumdaa.
    2009-11-24 0 0 Хариулах
  • da     202.170.82.4
    mudhun batlan hamgaalah yaman der buutai tsereguud irj saidaas ni ehleed janjin shatbiin darga salbar horoodiin generaluudiig neg neger ni namnah bh daa
    2009-11-24 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.70.46.92
    daramtnaas bolj bga yum bi huugee tseregt yaasanch yavuulahgui
    2009-11-24 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.70.46.92
    ter darga nariig bugdiig buudahgui bolij ***a nuud ih hun deerlehvel tegdeg yum
    2009-11-24 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.70.46.92
    *** shaa
    2009-11-24 0 0 Хариулах
  • zochin     202.170.82.4
    oboo bosgoogui bhad ni shaazgai uynd suuhab.hil deer hiih yumgui heden teneg officer,hudulmuriin chadbargui huls mungu goridson heden gereet tsereg eh oronii torgon hiliig estoi neg tam bolgoj bna da.eh oronii mini 4saihan tsereg eej aabiin 4 saihan huuhed shorongiin haalga tatlaa.uhsenii hohi amidiin zol bolj de.tsereg hun boslogo gargaj baihiig bodohod tzaaduul ni arai l herzgii nobshnuud bj de.tsereg daramtladag shaariig burhanaas bas tom shagnasan bna.ami nasaar ni tuluus abna gedeg bas nugel hiisen bna zailuul.hoid nasandaa honiin gurbel bolj tur.ard ni uldsen ger bul ni morin tzagt zuun uragshaa nuu.mani bad ni hum..........ene bol mash tom sanuulga.buh tseregiin officer ahlagch nar aij ybahad amind chin tustai boljee.eh oron torgon hiliin tenger tselmeg baigaasai.
    2009-11-24 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.19.239
    Гэрээт хилчдийнхээ дарамт дэглэлтээс л болоо биз дээ,юу л болоод байна даа.Хилийн тэнгэр цэлмэг байгаасай...
    2009-11-24 0 0 Хариулах
  • shaazan     202.72.245.50
    bodbodbodbodbodbodbodobdbod
    2009-11-24 0 0 Хариулах
  • Зочин     113.139.18.7
    Enkh tsagiin ued ekh orniikhoo darkhan khiliiig khamgaalj, ajil uurgee guitsetgej yavaad amia aldsan khilchdiinkhee khoinoos kharamsal ilerkhiilie. Khytad khelnii grouppiin shavi C.Bum-Erdene kharamsaltaigaar amia aldsand ar geriinhen bolon khamt suraltsaj tugssun angiin anduudad ni emgenel ilerkhiilie. Taliigaach C.Bum-Erdeniig angiin and nar ni Bumaa gej duuddag baij bilee. Neekh ajil turul yarisan, shar zaluu baisniig sanaj baina. Bagshaa bi khiliin tseregtee l nasaaraa ajillana gej khaaya khuuch khuuruud suukhad yarj baisan ter ue ni odoo nudend todhon kharagdaj bainaa. Shavi mini burhaniihaa orond turukh boltugai. Tushig
    2009-11-24 0 0 Хариулах
  • zochin     203.194.119.123
    uregdsen humuus l hairan bna da, hunii altan ami uregdseer bhuu gej HIL HAMGAALAH EYRUNHII GAZRIIN udurdlaguudaas asuuy
    2009-11-24 0 0 Хариулах
  • BJ     202.70.36.202
    hairan saihan duu mine yaj bgan boldoo yu bolsiin bol tiim yum hiiheer hun bishdee nudend dulaahan hoorhon hund muu yum hj chadhaarguil bsan yumsan tsergiin alba gj huniig hun bish bolgodog gazar yum bishuu tend ymar negen yum bolson l bndaa ter heden dargantsar tsarailsan muusain nowshnuud l oorsdoosoo bolson bz hunii tewcheer aldagdhaar yum hsen bj taarna
    2009-11-24 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.170.81.92
    tsaad hed ni tesehiin argagui degelsen bhaa aaviin huuduud bugd noomoi bna gej bhgui shde hend ch deerlhuuleegui osson hun gej bna tednii neg ni l teseegui bh
    2009-11-24 0 0 Хариулах
  • ЗОЧИН     192.244.210.206
    ҮНДСЭН ХУУЛИЙН ИРГЭНИЙ ЖУРАМТ ҮҮРЭГИЙГ ӨӨРЧИЛ ҮНДСЭН ХУУЛИЙН ИРГЭНИЙ ЖУРАМТ ҮҮРЭГИЙГ ӨӨРЧИЛ ҮНДСЭН ХУУЛИЙН ИРГЭНИЙ ЖУРАМТ ҮҮРЭГИЙГ ӨӨРЧИЛ ҮНДСЭН ХУУЛИЙН ИРГЭНИЙ ЖУРАМТ ҮҮРЭГИЙГ ӨӨРЧИЛ ҮНДСЭН ХУУЛИЙН ИРГЭНИЙ ЖУРАМТ ҮҮРЭГИЙГ ӨӨРЧИЛ ҮНДСЭН ХУУЛИЙН ИРГЭНИЙ ЖУРАМТ ҮҮРЭГИЙГ ӨӨРЧИЛ ҮНДСЭН ХУУЛИЙН ИРГЭНИЙ ЖУРАМТ ҮҮРЭГИЙГ ӨӨРЧИЛ ҮНДСЭН ХУУЛИЙН ИРГЭНИЙ ЖУРАМТ ҮҮРЭГИЙГ ӨӨРЧИЛ ҮНДСЭН ХУУЛИЙН ИРГЭНИЙ ЖУРАМТ ҮҮРЭГИЙГ ӨӨРЧИЛ ҮНДСЭН ХУУЛИЙН ИРГЭНИЙ ЖУРАМТ ҮҮРЭГИЙГ ӨӨРЧИЛ ҮНДСЭН ХУУЛИЙН ИРГЭНИЙ ЖУРАМТ ҮҮРЭГИЙГ ӨӨРЧИЛ ҮНДСЭН ХУУЛИЙН ИРГЭНИЙ ЖУРАМТ ҮҮРЭГИЙГ ӨӨРЧИЛ ҮНДСЭН ХУУЛИЙН ИРГЭНИЙ ЖУРАМТ ҮҮРЭГИЙГ ӨӨРЧИЛ
    2009-11-24 0 0 Хариулах
  • Зочин     192.244.210.206
    ЭНЭ ЖИЛИЙН ЦЭРЭГ ТАТЛАГЫГ ЗОГСООООО ЭНЭ ЖИЛИЙН ЦЭРЭГ ТАТЛАГЫГ ЗОГСООООО ЭНЭ ЖИЛИЙН ЦЭРЭГ ТАТЛАГЫГ ЗОГСООООО ЭНЭ ЖИЛИЙН ЦЭРЭГ ТАТЛАГЫГ ЗОГСООООО ЭНЭ ЖИЛИЙН ЦЭРЭГ ТАТЛАГЫГ ЗОГСООООО ЭНЭ ЖИЛИЙН ЦЭРЭГ ТАТЛАГЫГ ЗОГСООООО ЭНЭ ЖИЛИЙН ЦЭРЭГ ТАТЛАГЫГ ЗОГСООООО ЭНЭ ЖИЛИЙН ЦЭРЭГ ТАТЛАГЫГ ЗОГСООООО ЭНЭ ЖИЛИЙН ЦЭРЭГ ТАТЛАГЫГ ЗОГСООООО ЭНЭ ЖИЛИЙН ЦЭРЭГ ТАТЛАГЫГ ЗОГСООООО ЭНЭ ЖИЛИЙН ЦЭРЭГ ТАТЛАГЫГ ЗОГСООООО ЭНЭ ЖИЛИЙН ЦЭРЭГ ТАТЛАГЫГ ЗОГСООООО ЭНЭ ЖИЛИЙН ЦЭРЭГ ТАТЛАГЫГ ЗОГСООООО ЭНЭ ЖИЛИЙН ЦЭРЭГ ТАТЛАГЫГ ЗОГСООООО ЭНЭ ЖИЛИЙН ЦЭРЭГ ТАТЛАГЫГ ЗОГСООООО ЭНЭ ЖИЛИЙН ЦЭРЭГ ТАТЛАГЫГ ЗОГСООООО ЭНЭ ЖИЛИЙН ЦЭРЭГ ТАТЛАГЫГ ЗОГСООООО
    2009-11-24 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.105.88
    chamaig tatahguiee bitgii ai
    2009-11-24 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.10.38
    yamar ch teneg hvn zvv zvgeer baij bgaad amidarlaa svirvileh yum hiihgvishde namaig shunu untaj bhad sogtuu ofitser orj ireed bakaliin usgiiguur hamriig maan tsum tsohison odoo bi hoomel hamartai bgaa ter nowsh tsohichihood margtaash n ervvl bolood uilan duulaad bhaar n mataagvi shtang aldsan geed helsen gulugnvvd vhehe medehgvi hvn tamlaj bgaad aluulaa biz
    2009-11-24 0 0 Хариулах
  • puzuki     203.91.112.210
    daramt shaxalt bsan bolood l ingesen bh. gexdee eruul hun iim buzar zuil hiihgui ldee. daramt shahaltiin talaar bol uuniig ni shiideh estoi tusda alba bii. tuund handaad shiidchih bolomj bsan ymarch hariutslaga hyanalt alga. eruul bus darga nar eruul bus tserguud
    2009-11-24 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.170.94.42
    Haramsaltai medeelel baina. Hiliin tsereg iim ch bolchih gej. Nas barsan humiisiin ar gert emgenel ilerhiilie.
    2009-11-24 0 0 Хариулах
  • ZAILUUL     124.158.70.188
    ZVI NI ENE 2 HVNTEI HATUU HARIUTSLAGA TOOTSOH ESTOI BAILAA.ODOOGIIN BAATARTSOGT NI MOSKVAD ALKASH SANJIIN BAYARIIN ARHI,HVVHEN,TAMHINII NAIMAAND YVJ MUNGU HIIJ UGDUG BUUNIIH NI NOHOI BAISAN HVN.
    2009-11-24 0 0 Хариулах
  • ZAILUUL     124.158.70.188
    TUHAI BVR NI HARIUTSLAGA TOOTSOJ BAIGAAGVIN GAI TASRAHGVI BAINA.BAZARSAD TUHAIN VEDEE IH HURLIIN GISHVVN,VHER SVNDEV NI VNDESNII AYULGVI BAIDLIIN ZUVLULIIN NARIIN BICHGIIN DARGA,ODOO VIETNAMD ELCHIN SAID HIISEN SHIGEE ULAM DEVSHIJ DULAAN OROND GEDSEE ELEED HEVTEJ BAINA.
    2009-11-24 0 0 Хариулах
  • ZAILUUL     124.158.70.188
    HILIIN TSEREGT BIE BIENEE BUUDDAG NOTSTOI HEREG GENERAL BAZARSAD,SVNDEV NARIIN VED EHELSEN BUGUUD ODOOCH VRGELJILJ BAIGAA BARIMT NI ENE.INGEJ BUUDUULJ AMIA ALDSAN HVNII TOO 50-D HVRLEE.
    2009-11-24 0 0 Хариулах
  • anyone     203.160.54.50
    yamar negen daramt shahalt bsan bh gej bodoj bna ternees bish yu gej negniigee amiig hohiroohovdoo sanal neg hun bna uu?
    2009-11-24 0 0 Хариулах
  • setgegdel     203.91.112.210
    niilj bn gehdeel hvnii ami shvv de
    2009-11-24 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.234.2
    Дарамт, дэглэлтээс л болж байна шүү дээ. 89, 90 оны хүүхдүүд хайран болжээ.
    2009-11-24 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.234.2
    Цэрэг, арми гэж завхарсан газар шүү дээ.
    2009-11-24 0 0 Хариулах
  • puzuki     203.91.112.210
    joohon daramt shaxalt bsan l bx gexdee arai chdee uxamsargui doroi bn. xunii altan amishdee xaana xaanaa xyanalt xeregtei bgaa ni xaragdaj bn setgelzui n togtworgui tolowshoogui xuuxduud alba xaaxaar ywaad ene. setgel medrel ni eruul bol iim yum xiixguishdee. eruul xun l xil xamgaalna ooriigoo xamgaalaad unexeer daramtlaad bsan yum bol ene tuxaigaa xelex xund ni xeleed zalruulax bolomj ter medrel muutai xuuxduuded bsan. xaramsaj bn
    2009-11-24 0 0
  • zochin     203.91.112.210
    togtoltsoo ni,,, muu ***iin tsagdaa mine chine shidet savaagaa rezinen boroohoigoo bariaad hiliin manaand yv da nusaa hatsarta naagaad busna da chi ............ muu teneg hulgaichaa bariad arhichidaa saagaad amidari
    2009-11-24 0 0 Хариулах
  • selengiin huu     202.72.247.244
    iim daramt baigaad baival tseregt yavah aaviin hvv baihgvi bolno doo yavaandaa bvgd l mongoor argalaad esvel tanil talaaraa argalaad ymar negen ovchtoi bolood salaad baina ene tsergiihee arga bariliig oorchlohgvi bol bolhoo bailaaa!!!! aaviin hvv tseregt ochood halagdahdaa ih saihan setgeltei eh oronch bolood ireh yostoi tahir tutuu eremdeg zeremdeg butsuul ter ergeed eh ornooo vzen yadah bolno!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    2009-11-24 0 0 Хариулах
  • Selengiin huu     202.72.247.244
    sdaa tsaad darga nar ni l baahan zodoj daramtaldag baisan biz tegeed l buudaad altsan biz ene hvmvvs haanhiih uuu manai selengiihen iim yavdal oor ymar ch aimgiin hvvhdvvdees garch chadahgvi zovhon selengchvvd chadna
    2009-11-24 0 0 Хариулах
  • Зочин     89.111.144.26
    Baatartsogt generaliig ogtsruuuul!!!!!!!!!!
    2009-11-24 0 0 Хариулах
  • Зочин     89.111.144.26
    Hiliin tsergiin eronhii komandlagch Baatartsogtiig ogtsruul.!!!!!!! Ajilaa hiij chaddagui hudlaa hor nairuulj yavdag
    2009-11-24 0 0 Хариулах
  • mongol     82.127.126.229
    onoodor ene hereg yagaad garah bolovoo end osson orchin bolon surguuli bagsh nar shuud holbootoi odoogiin bagsh nar gej huuhduudtei dandaa yalgavar handdag shdee huuhdiin tolgoid yum hiihees iluu onoodor eniig l zaah estoi gesen setgelgeetei hicheeliin tavan, tsagiig duusgaad tsalin avj l bval boloo gesen handlagatai bgaa shdee tegeed huuhduudiig angiihaniihan omno yum oilgodgui teneg mangaraar ni duudaj doosh ni hiine baidal erdoo l iim bgaa naaduul chin daramtnaas bolson bhoo tegeegui bol yu gej iim yum bolhov dee ih baga hemjeegeer daramt bgaa odoogiin ene sariin yalgaa hehehehe gurvan jiliin tsergiin hajuud estoi nohoin baas shdee tehdee ed nariin buruu ldaa hariutslaga huleeh l estoi bh zaza heleh ug alga daa yu ch gehev iim humuus hil manaj bna shdee mongold yu l bolood bna daa
    2009-11-24 0 0 Хариулах
  • Mofat     79.97.72.143
    Odoo tserguuddee modon buu ugch hilee manuulya!!!!
    2009-11-24 0 0 Хариулах
  • хилчин офицер     202.179.20.161
    дахиад давтаж хэлхэд, хүчэрхийлэл л хүнийг ийм зүйл хийлгэхэд хүргэдэг юм. 2000 байна уу 2001 онд Дорнодод алба хааж байгаа бас л оргоод хүн буудсан, тэр дундаа жирэмсэн эмэгтэйг шархадуулсан хэрэг гарсан. би үүнийг хэрэг гэж хэлж чадахгүй, учир нь тус "хэргийг" үйлдсэн Ц.Ганзориг гэгч манай 10 жилийн анги банди байсан юм. түүний талаар сонсоод манай ангийхан бүгд гайхсан. Ганзо шиг томоотой сайн хүү байгаагүй юмдаг. юунаас болж тийм зүйл хийсэн гэхээр бас л хүчэрхийлэлээс болсон. өөр жишээ хэлхэд 4-р курст дадлага хийж байхдаа офицер нь цэргээ зодоод алах төхөхөөр нь цэргийг нь өмөөрөөд офицерийг нь зодчоод дадлагаас оргоод ирсэн сонсогчид байдаг шүү дээ. хүн зодох сургуульд 4 жил сурсан сонсогч ямар сайндаа цэргийн өмөөрөд офицерийг нь зодож байхав. та нар үүнээс нэг дүгнэлт хийгээд үз
    2009-11-24 0 0 Хариулах
  • хилчин офицер     202.179.20.161
    зодуулсанийг нь биш зодсонийг нь өмөөрдөг хүн шүү дээ.хилийн цэрэгт шийдвэртэй өөрчлөлт хийхгүй бол, дүрэм бус харицаагаа өөрчлөхгүй бол, хүн хүндээ хайртай байхгүй л бол ХЦ-т ийм хэрэг тасрахгүй гарсаар л байх болно. учир нь ХЦ бол ЗХ биш. байгалын шалгавараар л амьдардаг хатуу хөтүүг туулхийн төлөө тэмцэл өрнөдөг газар. хүн хүнээ хайрлахгүй бол хил дээр амьдрах хэцүү. тэгэхдээ 2-3 жилийн дараанаас гайгүй болох байх гэж бодож байна.саяхан сургууль орсон сонсогч нарын харицаа их өөр болсон байна лээ. бидний үеийн зөөлөн хэлэхэд нөгөө МУУХАЙ харицаа байхгүй болсон байна лээ. одоо сурч байгаа хүүхэдүүд ажил дээр гарахаар бүх зүйл гайгүй болох байх. тэгэхдээ маний үеийнхэн нөгөө муухай зангаа халдаачихгүй бол шүү дээ. эцэст нь хэлхэд Хилийн тэнгэр цэлмэг байж, Хилчидийн алдар бадрах болно
    2009-11-24 0 0 Хариулах
  • хилчин офицер     202.179.20.161
    2-т отрядын ухаан муутай зэрлэг бүдүүлэг дарга нарыг солих хэрэгтэй, Ирэмгийбаатараас ахуулаад офицероо зодож дарамталдаг дарга нар зөндөө байдаг, эд нар байгаа цагт ХЦ-т хүчэрхийлэл тасрахгүй. би ч гэсэн буудчихдаг юм бил үү гэж бодох үе гарч л байсан, хамгийн сүүлд нодлин өдийд нэг бууддаг юм уу гэж бодож байсан юм. юунаас үүдэлтэй вэ? бас л хүчэрхийлэл!!! энэ хүчэрхийлэл ганцхан ХЦ-т биш армид ч бас байна.. армийн цэргүүд яагад ийм хэрэг хийдгүй вэ? гэхээр тэд ХЦ-ийг бодвол буу галт хэрэгсэлтэй харицадгүй юм. тэдэнд ч бас буу өгдөг бол ийм хэрэг хийнэ.. би цэргийн хүний хувьд сайн мэдэж байна... энэ удаагын хэрэгт буудсан буудуулсан аль аль нь буруутай... 3-т ХХЕГ-т өөрчлөлт хийх хэрэгтэй, ХЦ-хэн бүгд л мэдэж байгаа Наранжамцаас эхлээд л ямар хүмүүс тэнд байгаа бил ээ
    2009-11-24 0 0 Хариулах
  • хилчин офицер     202.179.20.161
    энэ явдал цэвэр хүн хүнээ хайрлахаа больсоноос, ёс зүйгүй байдал болон дүрэм бус харицаанаас үүдэлтэй. би өөрөө ХЦДС төгссөн, хил дээр ажилдаг хүний хувьд хэлхэд Хилийн цэрэгт доривтой өөрчлөлт хийх цаг нь хэдийн болсон. өөрчлөлтийг ХЦ-ийн офицер бэлтгэдэг ХЦДС-аас эхлүүлэх хэрэгтэй. анхнаасаа хүнтэй зөв харицаад сурцан, дүрэм бус харицаа гаргадгүй офицер бэлддэг бол ийм юм гарах нь багасна. одоо ч бас гайгүй болцон бид нарыг сурж байх үед бид 4 жил хүн зодох дадлага хийсээр байгаад л төгсдөг байсан, багш нар ч бид нарыг их зоддог байсан бид хүн зодоход юм хэлдэгчгүй байсан. ХЦДС төгссөн хүмүүс бүгд мэдэж байгаа. ийм сургууль төгссөн хүн хил дээр очоод ийм л аргаараа ажиллана үүний хор уршиг энэ гарч байна
    2009-11-24 0 0 Хариулах
  • Зочин     203.91.114.3
    engiin gargalgaa shdee reketledeg bsan
    2009-11-24 0 0 Хариулах
  • J     203.91.114.3
    Зарим эргүүнүүд хилийн цэрэг Хууль зүй дотоод хэргийн яаманд харьяалагддагийг мэддэггүй юм байхдаа.Нэг үгээр Нямдорж хариуцдаг юм.Баабар хэд хоногийн өмнө Нямдорж хилийн ба дотоодын цэргийг ямар царайтай болгочихвоо.Харин хажууд нь арми их сайжирсан байна гэсэн утгатай юм бичсэнийг уншаад нээрээ тийм байна даа гэж бодож байсан.Баабар яг үнэнийг бичсэн байна.Нямдоржийг огцруул.Ер нь Нямдоржоор ч зогсолгүй энэ засгийн газар огцрох биздээ
    2009-11-24 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.0.21
    Цэрэг арми ийм байгаад Монгол Улсын Зэвсэгт Хүчний Ерөнхий командлагч дэслэгч Ц.Элбэгдорж, Батлан хамгаалахын сайд Лу.Болд нар буруутай. Тэднийг огцруулах хэрэгтэй. Ялангуяа Элбэгдоржийг алуурчин цэргүүдээ өршөөж ӨРШӨӨЛИЙН ХУУЛЬ ГАРГАХААС НЬ ӨМНӨ ДАРУЙ ОГЦРУУЛ.
    2009-11-24 0 0 Хариулах
  • Анхаа     124.158.113.182
    ЮМ УНШААД ОЙЛГОДГҮЙ УСАН ТОЛГОЙТОЙ ХҮМҮҮС ИХ БАЙХ ЮМАА. ИЙМ ОЮУНЫ ХОМОСДОЛТОЙ ХҮМҮҮС Л ХЭРЭГ ТӨВӨГ ХИЙГЭЭД БАЙГАА ЮМ ШҮҮ ДЭЭ.
    2009-11-24 0 0 Хариулах
  • Tsereg     203.160.55.42
    ugasaa mongoliin tsereg shoron shigee boltson shdee. dektatur ihtei zavsar zaigui daramtlana. bi ch gesen hil hamgaalj uzsen uuriin tavan jingeer shaldan huiten usand zogsoh, ja nartaa uhaan aldatlaa bituu zoduulah enee teree geel zondool daramtluuldag bailaa. hunii nudnii harstaar bosch suuhaa zaalguulhiig tiim ch olon hun medehgui baihaldaa, ene bol hil hamgaalah gazar tsaashlaad batlan hamgaalah yamand ogson dohio gej oligoj bna. uneheer manai hil hamgaalah gazar alba haagchdiinhaa ter tusmaa baga tushaaliin darga nariin sahilga bat eos surthuuniig saijruulah tal deer dorivtoi arga hemjee avahgui bol, hairan zaluus maani tsag busaar horvoog orhij zarim negen buh nasaraa shorongiin haalga tathana bna shuudee...
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • ja     203.91.112.210
    chi neg muu goojuur baisan mun bn l da zailaach
    2009-11-24 0 0 Хариулах
  • Баатарцогтод     124.126.140.192
    Баатарцогтыг соль
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  •     202.70.34.203
    Хилийн цэрэгт алба хааж байгаа цэргүүдийг маш их өндөр шалгуураар цэргийн албанд татдаг байх хэрэгтэй. сүүлийн үед хүчирхийлэл, алан хядлагатай мэдээлэл, РС тоглоом их гар байна. Бидний сайхан ирээдүй болсон зарим нэг тэнэгүүд ёс зүйн доголдолд орсны илрэл энэ. 80-90 оны цэргүүд үхэхээс бусдыг үзэж байсан. Тэр нь одоо бидэнд муу юм болсонгүй, харин ч эх оронч үзэл төлөвшүүлж, эр зориг, тэсвэр хатуужил, сэтгэл зүйн бэлтгэл олгож байжээ. Сайхан Монголын ирээдүй болсон залуусыг ингэж мал шиг нядлах гэж, тэднийг цаазлах хэрэгтэй. Хайран залуус тэд дотроо ямар их хүсэл мөрөөдөлтэй байсан бол бид таашгүй, одоо тэгээд хөшөө болон үлдэж байгаад харамсаж байна. Эцэг, эх, эхнэр, үр хүүхэд, амраг хайрт, ах дүүс, найз нөхдөд нь гүн эмэгнэл илэрхийье.
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Erguu mal     202.72.245.50
    Erguu mal
    2009-11-25 0 0 Хариулах
  • ЗАР     203.34.37.112
    99097199 , 99095906 ДУГААРЫГ 500.000 ТӨГРӨГӨӨР ЗАРНА. УТАС 99097199
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.69.246
    Хүн амьны хэрэг гарчаад байхад дугаар зарж байдаг яасан муу ёрын харалсан дотортой амьтан бэ чи? наад тэнэг хараал идсэн дугаарыг чинь энд сонирхох хүн байхгүй зайл чи муу эндээс. Наад тэнэг 9907 ... мобигын балай дугааруудаа аваад 7 уулын цаагуур далд ороод өг лагай минь!!!!
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • мэдэгдэл     202.131.233.59
    Наад хэн чинь Counter strike толгож өссөнх пацаанууд бна. Үхсэн хүмүүс нь Terrorist шиг харагдсан юм бна л даа. Одоо цэрэгийн комисс Counter тоглож байсан уу гэж шалгаж авах юм бна л даа.
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • kbjioů     213.220.218.127
    nlkůůlkůlůl§
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • ai huurhii     124.158.121.178
    minii ard tumeeen!!! iim aimshigtai zuil bolchihood baihad bid uzsen kinogoo yarij baigaa yum shig heevneg margaldaad suuj baij bolohgui shuudee.yagaad iim hereg garah bolov, bid yamar niigemd heniig humuujuulj bna ve.... adilhan l minii eh ornii saihan eejii, aavuud unuudur eleg ni emterch,delhii daahgui zovlond tarchilj bgaa shuudee. yasan haramsaltai yum be.evii mini, huurhii mini.zovlongoor zugaa hiideggui tsoriin gants undesten bid l yumsan. adguus adil hemleldehgui l yumsandaa. dahin iim zuil buu boloosoi bilee bidend zovlon bagadaagui.....UM MA NI BAD ME HUM
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Энгийн гээр ..     141.53.200.167
    4 хугацаат цэргийн албан хаагчид нийт 3 хүний амь насыг бүрэлгээд, 1 хүн шархдуулаад, 7 хүнийг барьцаалан зугтжээ. Зугтаж байхдаа унаж явсан башинаа мөн барьцаалсан 7 хүнийхээ 6-г нь үлдээгээд, цаашаа 1 хүнээ барьцаалсан чигтээ аваад явцгаасан байна. ЦЕГ, ХХЕГ, ТЕГ мөн прокурорынхон тэднийг гүйцэж очоод гэрээ хэлцэл хийж байж барьцаанд байгаа сүүлийн хүнийг суллаж авсан байна. За хүмүүсээ одоо ойлгов уу?
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • zochin     203.91.114.3
    tsergiig 3 jil bolgoh heregtei.deglelt zaaval baih ystoi .deer yed iim hereg gardaggyi baisan.odoonii tserguud idehees oor yum medehgvi b.na.
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.69.246
    Дэглэх гэж оролдвол хамгийн түрүүн чамайг ална шүү новш минь. Тэр тэнэг 3 жилийн албыг чинь хэн хаадаг юм. Битгий социализмын үеийн улирсан баларсан юм яриад бай новш минь. Тэр хойд солонгос, хужаа, израйльдаа очиж тэр олон жилийн албаа хаа новшоо
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Huuchin tsereg     188.45.145.138
    He he chamaig baihgui bolgono doo harin ch neg!!! Boldogson bol chamaig degleed daramtlaad nerii chini martuulaad gert chini hariulahsan!!!! Golog mini zaaaaaaaaa!!!!!!
    2009-11-24 0 0 Хариулах
  • Шинэ цэрэг     124.158.117.231
    Муу хуучин цэрэг минь, хувцасны гол минь, ганц жилийн ялгаатай байж том баадаг амьсгаа минь. Дарамтлах гээд оролд чи. Дарамтал. Зүгээр нэг дарамтлуулахгүй за. Чадал чинь хүрвэл рекетлэх гээд үз. Дараагийнх нь чи болно за. Чамайг буудна за. Буудчаад дээр чинь шээнэ за новш минь. Чам шиг жоомыг алчаад шоронд орсон ч баясгалантай байна за муу новгшийн хал цэрэгээ!!!
    2009-11-24 0 0
  • Зочин     119.107.104.32
    dainii ued l heeriin shuuh gej bdag umshde odoo ymar umniih ni heeriin shuuh bh ve hiliin tseregiig zugeer l batlan hamgaalah salbartaa hariyalagdaj bbsan bol zugeer bsiin Hiyamdorjiin hiisen ajilda. Ogtsorvol taarna ed narch tsaaz avah ni todorhoi bn nileen olon zuil angiar zuilchlegdeh bh nariin togtoohoor hen lsan hen yamar uildel hiisen todorhoi boloh bizdee hamgiin gol ni eh ornoosoo uravsan uildel bh boluu
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • МУын ИРГЭН     124.158.64.109
    Энэ бол Монгол улсын төрд албан тушаал алт эрэнсээн булаацалдаж суугаа шунлийн тулмуудтай шууд холбоотой
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • hishgee     213.220.218.127
    hair n zaluus ymar aimar ym be
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • нэн юм нэнээр     124.158.98.92
    Асуудал хаанаас гарч вэ гэдэг нь шалгаад удахгүй тогтоогдоно биз. Харин хилд алба хаадаг залуусыг сайн сонгож авах хэрэгтэй. Угаас сумтай буутай үүрэг гүйцэтгэдэг хүмүүс. Харин Зэвсэгт хүчин бол цэргүүдэд сумтай буу өгдөггүй шүү дээ, өгдөг бол ийм хэрэг харин ч их гарч мэднэ. Яагаад гэвэл Хилийн цэрэг БХЯ-ны харъяанд байхад ийм хэргүүд маш их гарч байсан, би тэр үед цэргийн алба хаасан. Харин ч одоо тэр үеийг бодвол гайгүй болчиж. Сумтай буу бариад үүрэг гүйцэтгэх чадвартайг нь сонгоод Хилд явуулах хэрэгтэй. Харин сонгосон цэргүүд нь ийм хэрэг гаргавал шууд сонгож авсан дарга нартай нь хариуцлагаа тооцно биз.
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     203.194.117.74
    Чи одоо юу бичээд байнаа аримд байгаа цэргЮЮд зэвсэгээ байлдааны сумтай буутай харуулд гарч байгаа ш дээ
    2009-11-24 0 0 Хариулах
  • zochin     220.78.70.68
    odoo heeriin shuuh gj bdggvi yumuu tend bvgdiig buudchih bsan bhgvi yu ergvv yumnuud
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • bi     202.179.20.221
    manaihan chine yamar aimar uls turjdug yum bee. buh yumiig l uls torjuuleed l baihiin. eswel bugd uls tur sudlaachid yumuu. tuilshirch baihaa bolimoor l yum daa. emgeneltei yum boljee
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • bobi     121.171.240.16
    uhsenii hohi amidiih ni az ter uhsen humuus zugeer bgaagui bolood l alsan bj taaraa odoo yaya geh be zugeer bgaa huniig tsereg hun alahgui l bh
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.55.191.37
    armyd iimerhuu asuudal gardag shuudee yamar ch ulsin yamarch armyd iim sahilgagui xund garuud bdag yumaa
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     112.216.243.180
    za ene mu hurgan ahlag ch nar ni l buruutai tserguudiig daramtluulsan baij taraa tehde tsag ueiig ni olj daramtalah heregtei uduriin tsagaar beltgel dasgaliig ni hiilgeed oroi bolhoor ni saihan amaraah heregtei oroi haruul garhaas ni umnu 2.r shanaa ugsun bn da ahlagch nertee muu ymnuudtai ni haiutslaga toots
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • mongol     202.179.23.12
    Энэ ер нь монголын төрд суугаад худлаа инээгээд хээл хахууль авч байгаа төрийн түшээдиййн хийж байгаа асуудал эд нарыг л зайлуулаад өгвөл болоо ш дээ хаа газар нэ:г ажилд орох ажил хөөцөлдөх болоход танил тал хэрэг болдог ш дээ дээрээ төр нь ингэжу сургаад байхад аргагүй ш дээ. Хилийн цэргийн ахуй хангалт ямар байгааг төрд суугаа мэдрэлүүд мэдэх болов уу?
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     121.150.216.70
    Xiliin tsereg xamgiin juramtai xariutsalagtai bx estoi sht Noxdoo ter udirdaj bgaa neg tolgoi ni xamruusan durakuud bna uu. Sayxan bas saixan optser zaluug neg xurdanda alchixaad odoo bi algui sht geed shorongoos multrax sanaatai bgaa sht ter noxor ni Deed udirdax gazartai arga xemjee avaxgui boloxoor ene daxidal garaad bna Nymdorj xudalaa yarvaasan shudarga dur isegsen neg durak bna aa ter uidrdax gazriin noxoriig solix boloogui yu daxiad xun nuxuulmaar bgaa yum bxdaa Elbegee tiisheeneg anxaarax xergtei shuu Nad xu namiin xulgaichuud samrad duuslaa xeden saixan zaluusiig .....
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • kor     121.150.216.70
    Xiliin tsereg oird bainga l asuudaltai baidag bolj darga nar ni gej xaxuul avaxaas oor yum baixgui xeden durakuud sayxan bas neg xurandaa ni xun alaa bz dee ter udirdax gazriin xeden noxduud ni yu xiideg bna aa. Xaxuulaar mongotei xun ajilad avaxaas oor yum chadg yum uu. Nynmdorjoo ter xiliin tsergiin xeden noxoduuiig neg anzaaraach aan ter udirlagiig ni solix boison yum bishuu neg bol xamtaan sadan sulbeetei noxor yum uuu...Xairan saixan zaluus Enees bolood tseregt yavax zaluus ulam l tsoorood bna ter tusamaa xiliin tseregt...
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • ZOCHIN     202.72.246.37
    UGAASAA XILIIN TSEREGT DEG DARAMT IX BAIDAG YAGAAD GEVEL ZAX XYAZGAAR GAZAR YANZ BURIIN XIL AM GARDAGGUI GARSAN CH TERIIG NI NUUJ XAADAG ENE BOL DARAMT ESVEL DARGA TSERGIIN XARITSAANII ASUUDLAAS BOLSON BAIX NAMAIG SUKHBAATAR AIMAGT KHILIIN TSEREGT BAIKHAD MANAI ONII NEG TSEREG ZODUUR SETGEL ZUIN DARAMTNAAS BOLOOD BOOJ UXSEN KHILIIN TSERGIIG UDIRDAKH GAZRIIN DARGA NART XATUU ARGA XEMJEE AVCH TSAASHID ENEND ANKHAARAL TAVIKHGUI BOL IIM KHEREG DAKHIJ GARAKHGUI GEKH BATALGAA BAIKHGUI
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • зочин     124.158.78.86
    Контрбандын хэрэгт орооцолдож байсан Баатарцогт гэгчийг Москвагаас авчраад генерал цол өгөөд ХХЕГ-ын даргаар тавьсан нам бас давхар хариуцлага хүлээх ёстой. Чадвартай дарга нарыг хөөж тууж, хусч хаяад, арга зальтай, авилга шидэгч нарыг дэвшүүлж байгаагийн хар гай энэ дээ. БХЯ ч ялгаагүй ингэж завааруулж дуусч байгаа. Эр цэргийн албыг энэ улс төрчид ингэж ч завхруулж байх гэж дээ, гутарч байна.
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • NYAMDORJIIG ZAI     124.158.115.244
    BID BVGDEEREE MEDEJ BAIGAA.MONGOLIIN HUULIIG ZASDAG CH HULGAILDAG CH NOVSH SHVV DEE.IIM L YMNUUD UNUUDUR BAIHAD YAJ AJIL UUDTEI BAIH YM BE.MUU EROLJ BAIGAA YM BISH IIM ALLAGA TSAASHID CH VRGELJILEN GARNA.ENE NOVSHNUUDIIG YARALTAI UURCHLUHGVI BOL.
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.11.34
    ахлагч дарга нар нь маш их дарамталж зоддог байсан нь ойлгомжтой тэдгээр дарга нар олон аавын хөвгүүдийг тахир татуу болтол нь зодож байсан биз. зодуулаад нас барсан цэрэг зөндөө сонсогддог ш дээ. ийм алхам хийхийг бодоход аймаар дарамт байсан биз. гэхдээ нас барсан хүмүүсийг тавлаж байгаа юм биш. цэрэгт байгаа оны ялгааг багасгах хэрэгтэй
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • xuuchin tsereg     202.72.246.37
    daramtnaas bolj iimerxuu yum boldog gedgiig meddeggui maluud uu yalanguya xiliin tseregt onii yalgaa yumuu darga tsergiin xaritsaanii asuudal ix xund baidag xiliin tsergiig udirdax gazar gej baina uu durak darga nart ni xatuu arga xemjee avax xeregtei
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • lkl;klklkj     122.254.119.159
    Дарамттай байна. Дэглэлт дарамт их байгаа байх. Байж суух аргагүй болоодл... МАНАЙ ЦЭРГИЙН ДАРГА НАР ХҮНТЭЙ ХАРЬЦАХ ХАРЬЦААГАА ӨӨРЧИЛЖ ДАРАМТЛАХ БИШ СУРГАХ ..............ДАРАМТНААС БОЛЖ ИЙМ ХЭРЭГ ГАРСАН
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • ahmad hilchin     203.34.37.127
    yu bolj bna da ta mini ee ene hil hamgaalah gazar chin yu hiij suuna we heden hvvhed hil deer awaachij haychihaad anzaardaggvi ni ene shvv de gereet hilchin gej hen be tedend ih ym bna da vhsenii hohi bolj de hairan zaluus...
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.112.150
    H4D44 . blogspot . com
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • irgen     203.160.54.50
    Hil hamgaalah gazriin darga nariin ajil uurgee yaj guitsetgedeg eh orniihoo toloo yaj ajildagiig ene shine tserguud haruulj ogloo shuu dee? yamarch zohion baiguulalt baihgui heden tsereg hil deer buu uuruuleed orhidog uchraas iim hereg garch baina. Darga nariig ni bugd solih heregtei.
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • mongol     202.179.23.12
    ta nar xiliin tsergiin udirdlaga gej yarij bxiinxa oron ene uxna shig 76-gaasaa arai duiteig ni neg yalgaadregeggyi xeden novshnuudiig ni neg yalgaad turiin ergelt xiix xeregtei shd deeguuree mongolchuudig chimeegyi alj bxad dooduud ni ingexees uur yax yum be? xeden avilgachid mongoliinxoo tuluu yu xiisen yum be? busdiigaa avilgad surgaad l odoo tsagt tom dargin xuuxed muu ch bsan, medleggyi ch bsan tom darga bolood bna shd iim ilteer busdiig doromjilj bxad ta nar bultiigeed l avilgiig ni uguud l bxiin ene bol YALZRAL MONGOLIG SUIRUULJ BNA tevcheer xezee negen tsagt aldagdana
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.113.78
    Харамсалтай байна. Хайран амь, хайран залуус. Одоо үед хүүхдүүдэд PC тоглоом хамаа замбараагүй тоглуулах нь ийм үр уршигтай гэдгийг хүмүүс мэдэх ёстой. Энэ талаар төрөөс дорвитой арга хэмжээ авахгүй бол цаана нь маш олон ийм залуус байгаа гэдгийг хэн хүнгүй мэдэж байгаа. Тэд хэзээ ч ийм туршилт хийх хүслээр дүүрэн байгаа гэдгийг санах хэрэгтэй. Үнэхээр харамсалтай байна.
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • mongol     202.179.23.12
    Ene buxen xuvi vunees shaltgaalj bgaa asuudal xiliin tsergiin udirdlaga zuv shiidver gargaj xajuud ni muruuruu ajilaa xiigeed yavj bsan xumuusiig bitgii xomorgolon ajil amidralgyi bolgoosoi, tgeeed l nuguu yalzarsan xeel xaxuuliinxaa xumuusig chixeed er ni xiliin tsereg geltgyi mongoliin 76-nuud davarch bgaa baixgyi yu buun avilgal yarix ni yamar saixan geech tegexiinxe orond ter alsan aluulsan zaluuchuudiin amidrax orching ni saixan burduulsen bol yu gej iim yum bolox ve dee. uursduu ter gazar ni ochood neg ch xonoj chadaxgyi shd, ezgyi xeer sarmagchin lugaa adil amidarch bana shd naad xeden zaluuchuud chini. ene yalzraliig turiin udirdlagiig solij ex ornoo gesen uzeltei jinxene mgl xumuuseer solij baij l uurchlugdunu, uursdiiguu erxem 76 gej urgumjilsun novshnuudaa ta naras bolj xun uxj
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • co     115.171.79.208
    yanaaa manai duu tseregt yawchihsaan
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • coko     115.171.79.208
    hun chanaraa aldsan munhag nowshnuud. hatuuhan shiitgeh heregtei... hunii ami nas yamar uneteig medku....teneg batsaanuud... uhamsargui.. arai pc-dseer baigaad jinheneer hun alj uzsen geh wii dee... ene darhan selengiinhen haashaa um be. ohid ni yanhan bandi nar ni aluurchin bolson um uu. hairan ch zaluu nas
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • haruusal     203.91.114.3
    olon zaluuchuudiin omnoos ene 4 mewcheergui dee l hiichihleel dee olon zaluuchuudad ene darga nariigaa uzen yadaj chaddag bol enees iluug hiihiig bodojl bgaa. Odoo haa negtee neg sogtuu darga ni tserguudee daramtalj namaig buud geed l tomorch bgaa bhdaa . Hunii zaluu saihan ursiig ingej ewdeh gej dee tsergiin darga naraa.
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • deslegch O.D     218.52.188.239
    ene bol daramtlasanaas l bolson zuil erchuud boognoorson gazar daramtlalt onii yalgaa ix gardag shuu dee bi neg jil tsergiin alba xaasan daramttai bsan bas 4jil akidemd surxad daramttai l bsan 3 4t oroxoor daramt zgr boldiin yrn tm l bdag shdee xunii chadal tenxeel medne setgeliin tevcheerl
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • 55555     203.91.114.3
    tsergiin ene diagram gedeg daramtig oorchilooch dee. Tsag hugathaa oor bolood bhad huuchnii argaa hayahgui yum. ooriinhoo toloo bolobsrol ezemshih ni hurtel oorchlogdood bhad .Tsergiin darga opitseruud eh ornoo hamgaalah er huniig ooroor surga daa. Oor olon tsereg zaluuchuud argaa barj halagdah tuus bolj bgaa shuu.
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • zochin     124.158.120.186
    Hunig baij suuh gazargui boltol ni daramtal baisnaas bolson bolov u da.Manai armid tsergiin huuhduudiig darlaj doromjloh daramtalj setgel sanaanii hund baidald oruuldag ni erdiin uzegdel baidag ni hend ch nuuts bish bolson sh de.UHAMSARGUI.BOLOVSOROLGUI neg muu gereenii ahlagch.hugatsaanii baga darga bitgii hel AHLAH OPTSER ni hurtel hunii nyalh uriig zodzj alchihaad zuv zugeer AR GER AAV EEJII ni doromjlood,tavlaad yavj baigaa biz de.Hediigeer ene huuhdud hunii ami horoosonch gelee TER ALAGDSAN HUMUUST asar ih uchir / NO/ bii gedegt ergelzeh zuilguish de.Ene talaas ni HUULINHAN sain shalgah heregtei shuu...!!!!!!!!!
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     114.16.72.21
    Tusgaar Mongol ulsiin dotor China-iin ... dugaartai xiliin bagana bosgochixson baix yum. Xeden njiliin daraa ene baigaa baganii xesgeeree xilee togtonoo geed xxelj uarij magadgyi xymyys shyy, xujaa sana gej. Ene Xilin tsergiin udirdalguud ni anxaarachee, xenii yed iim bagana bosgochixoo ve! Buulga naadaxaa. Chaddag yum bol eersdee Mongoliin ... toot xiliin baganiig China-iin ali neg xotod, Tev baiguullagiinx ni emne avaachad bosgochixdoo. yamar teneg alban tushaaltan ni yyniig zevsheerch bariuldag bn aa.
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • agi     124.158.68.232
    yamar gh uxamsar bxgui odoonii zaluuchuud nutag negtnee xunuuj ar gert ni asar tom garz uchiruuldag xogiin yumnuud amid yabj yax be
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Zochin.     124.158.102.76
    Sayhan 7 sariin 1 nii yvdal, odoo hil deer hichneen ch udaa davtagdavdaa ! Odoo bie bienee buudaj baina ! Manaid ymar ch huuli heregjddegguin songodog aimshigt jishee ! Odoo udahgui ! Huuli zuin yam,bolon 76 ruu buudaj ehlene dee ! Irgenii dain ingej eheldeg gedgiig tuuh sanuulaad baigaa ym bish uu !
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Svkhee     202.126.90.38
    xereg algaa xairan saixan altan ami nas монгол цэрэг татлагаа жилд нэг удаа авдаг байх хэрэгтэй үүнэс үүдэлтэй энд бол оны ялгаа гарсан байнш дээ .
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • zoloo     202.72.245.154
    vneheer mangar um aa mongoliin zalu ve iim l bna sh dee ingehleer uls oron yaj hogjih um be
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • z     202.170.81.148
    humuus mini uhamsartai bj ymarch amidraltai bsan gants amidarah amidraldaa biy biynee hairlaj hundlej yvaachee.mongolchuudaa ev eytei bj chadna shuu dee.ymar muuhai setgel emzegluulj bnaa................
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • zochin     202.170.81.148
    mongoliin ard tumen mini yah ni ene ve. heleh ch ug algaa.
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • мцэ     124.158.117.1
    монгол улс хараалд өртөө юу даа.
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • solongo     121.146.112.26
    haramsmaar uym boljee huuhdee tseregt yavuulhaa bolidog uym uu yah be yasan aimaar uym bolood bna daa daramt shahalt baisan uym bolov uu
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     94.25.212.84
    xairan saixan mgl xuvguud gunee xaramsaj bn... yaxara ingej iim munxag uildel xiideg bainaa... er n ex ornoo mongolchuud bie bienee xairlaj xundlex uxagdaxuuniig bur bagas n etseg exchuud, bagsh surgan xumujulegch nar sain uxamsarluulj ugch baix xeregtei bainaa
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • irgen     121.191.17.90
    er ni daramt shvv dee ter hugtsaat tsereg ni daramtlaad teged tesehgvi ter zaluuchuud yahav dee bogino uhaan gargasan bn ene anhaaruulga shvv
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • ард     202.179.22.231
    ардчилалгүй ганц газар идээ бээр болсон
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.170.65.50
    ХИЛИЙН ЦЭРЭГ ХУУЛЬ ЗҮЙН ЯАМАНД ХАРЪЯАЛАГДДАГ ..ӨӨРӨӨР ХЭЛБЭЛ НЯМДОРЖ ИЙН ДООР .. БАТЛАН ХАМГААЛАХ ЯАМ РУУ НЬ ШИЛЖҮҮЛЭХ ЦАГ НЬ БОЛСОН
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • MGL     202.70.34.203
    Хөөе тэнгээ чи батлан хамгаалахын нэг өндөр албан тушаалтан байх, хилийн цэргийн хөрөнгө мөнгөНИЙ ТӨЛӨӨ ШУНАЖ ХИЛИЙН ЦЭРГИЙГ БХЯ-нд шилжүүлэх санаатай юу, горьдсны чинь гарз, Нямдорж хийдэг, хэлдэг, үнэний төлөө явдаг хүн, тэнгүүд тэнэг юм ярьдаг юм, Хэрэв батлан хамгаалахад алба хааж байгаа цэргүүд сумтай буу үүрч явдаг бол маш их ноцтой асуудал гарах байсан байх,
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     203.194.117.74
    хуцаарай новшоо ЗХ-нд алба хааж байгаа цэргЮЮд байлдааны сумтай харуулын ЮЮрэг гЮйцэтгэдэг юм
    2009-11-24 0 0 Хариулах
  • bi tsereg     202.72.245.170
    hal tsereg deed alban tushaaltnuud n zodood hool undgui hochohson yum bga biz.manai tsergiin angiudad oor iim zuil zondool garah bh daa.shine tserguudee zododl ynguuchlaad tamlaad bgayum chin haltsereg gedl tomordog yum chin.hal tserguud tendees garaadl goojuuruud shdee.onii ylgaa garsnaas l tegsen dee...........
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • нямоа     202.179.22.231
    нямдоржоос хилийн цэргийг салгаач ээ хц дарга тамхиний наймаачин баатарцогтдэд дарганцар лхагвасүрэн заяабаатар нарыг өөрчилж хздя яамнаас батлан хамгаалах яаманд өг ерөнхийлөгч элбэгдоржоо
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.233.187
    ЯЛЗРАЛ!!!
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Guest     202.131.244.232
    Ene medeej herees hetersen daramt zoduur, diagram, armiin degleltiig ul tessenees bolson baih daa. Ene officer ahlagch ner uneheer haramsaltai, huniig udirdah uhaan chadvaraa ashiglahiin orond diagram, daramt hereglesniih ne l ur dun baih gej bodoj bna.
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.0.21
    Үг дуугүй олны өмнө дүүжлэн хороо, Цэргийн хугацааг сунгаж 2-3 жил болгоод бүх эрчүүдийг цэрэгт тат, Хуучны цэргийн дэг журмаар амьсаглуулж жинхэнэ эр хүн болго наадуулаа
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.69.246
    новшоо тэр олон жилийн цэргийн албаа хойд солонгост очиж хаа новшоо
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • thl     122.201.31.250
    манай залуучуудын сэтгэлгээ хомосдолд орсон байна энд сэтгэгдэл үлдээж байгаа зарим нэг хүмүүс ч ийм юм хийхээс буцхааргүй юм бичсэн байна тун харамсалтай
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.233.187
    цэргийн хугацааг 2-3 жил болго гэдэг санаанд БИТГИЙ ХУЦ гэсэн хариулт өгмөөр байна!
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     211.117.96.162
    chi yasan hun hutsuuldag hulgaich ve.aimhai har baas chini tseregt yavaagui har hulgaich bolood aij baigaa yum baihdaa.tseregt irvel chamaig alj ugno oo.
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.232.67
    aluulhaasaa umnu chamaig ene zaluus shig buudchihana biz.
    2009-11-27 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.10.34
    Өршөөлийн хууль санаачлаарай Ерөнхийлөгчөө. Эртээд таны очсон ангийн цэргүүд л байгаа биз дээ. Хөө. Хөөрхий дарамтлуулаад аргаа бараад алаа биз дзээ Хөө. Та ч гэсэн дэг үзсэн цэрэг шүү дээ. Өршөөлийн хууль л гарга. Харин тэр Нямдорж. Болд нарыг ажлаас нь халаа хөө. Элбэгдоржоо. Шудрага байцгааяяяяяаааа
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • тогтолцоо нь     62.135.108.255
    Наад хилийн цэргээ орвонгоор нь өөрчлөөч. 1. ХЗДХЯ-аас гарга. 2. Хилийн цэрэг бол зэвсэгт хүчин биш, хагас цэрэгжсэн иргэний байгууллага байх ёстой. 3. Цэргийн цол хэргэм, генералыг болиулах хэрэгтэй. 4. Хилийн цагдаа болгох хэрэгтэй
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • зв     202.179.22.231
    зөв зөвөө
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • hariu     202.126.91.6
    Huue 4 tsereg ni 3-n hunii amiig burelgeed 1 sharhduulaad, 7-g baritsaalaad yavsan geed ami uregdsen bolon sharhdsan huniig ner usaar ni bichsen bhad oilgohgui geed yu yariad bnaa, mulguu umuu
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • uchral     202.179.11.90
    hairiin saihan zaluu nas zaluugaaraa gants jil guriichehgui ugaasaa l tsergiin alba aimar daramttai bdag shdee ood bolson zaluuchuud huurhiiduu yamar uruwmuur yum bee zoduulaad l sharalhaad iim yum hiij bgaan owoo bosgoogui bol shaazgai yun deer suuh bilee dee zaluuchuudiinhaa umnuus ih haramsjiin
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.170.80.58
    БААБАР саяхан хилийн цэргийн тухай бичсэн. Нямдорж хилийн цэргийг нэгдсэн зэвсэгт хүчнээс салгасан. Нямдоржийг дүүжил
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     203.91.114.3
    zegiin daramtiig hyanan shalgaj bagasah ni zuitei het ih daramt shalttai bdag gsn iim zuil hiitel ni daramtalsan bj taaraa
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • ?????     124.158.105.90
    nuguu l tawan tolgoi udirdlaguud daramt shahalt uzuuldeg baisan ni todorhoi bolj bna. medee onowchtoi bichij zuw oilguulaasai. darga nar ni daramtladaggui baisan bol yu gej iim hereg garah ym be
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Сонгогч     202.70.34.203
    Наад хэдэн тэнэг юмнуудаа юу гэж барьсан юм болоо. Газар дээр нь нам буудчихгүй . Одоо тэр жил манай дүүг алсан амьсгаа шиг хэдэн жилийн ял аваад л амьд үлдэнэ дээ. Олны сэтгэл санаагаар тоглож байгаад л амид үлдэх гэж оролдоно доо.
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • cetgegdel     202.70.34.203
    хилийн цэргийн ажилчидаа санаа битгий зов, улсын хил амгалан тайван байвал наад бацаануудыг чин шоронд хатаах байлгүй дээ анд найздаа л их харамсаж байна ахлах дэслэгч С.Бум-Эрдэнэд их харамсаж байна 2001 оны хамт суралцаж байсан ангийн анд нараас ум мани бадмэ хум
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • hilchin     203.91.112.210
    neeree shvv hil amgalan bga bolohoor bid taivan amarch tomchuud luivaraa hiij bga ym shvv hilchid mine bvv shantraarai ta nar bol jinhene erchvvd hen negniig hil deer tsagiin manaand yvuulaad vzde.................. estoi shar mahtaigaa hatna da
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • aa     120.141.42.186
    yagaad yaalaa gej horooj baigaa yum ted chine bas huleej suugaa eejtei l baihadaa yadaj lter humuusiin setgel yamar baigaa bol odoo bodood uzmeer
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • иргэн     202.70.34.203
    Хилийн цэрэг гэдэг чинь төв орон нутгаас зайдуу хил хязгаар газарт алба хаадаг хүнд алба шүү дээ Тийм учраас өндөр боловсролтой чадвартай залуучуудыг шилж сонгож авах нь зүйтэй. Ухамсар боловсрол муутай хүмүүс ийм аймшигт хэрэг гаргаж байгаа юм гэдгийг төр засаг анхааралдаа авч байх хэрэгтэй.
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  •     202.70.34.203
    4 цэрэг 3 хүн алсан байна гээд тодорхой байгаа юм биш үү яасан юм ойлгохоо байсан толгойнууд вэ? тэдгээр цэргүүд лав чөтгөр шулмын хорлол болсон байх. ном уншуулбал таарна. бидний цөөхөн монголчууд эв эеийг хичээвэл............
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.105.90
    Gogo medeellee shinechilj tavisnaas bolood oilgoson oilgoogui baahan heruul garchee. Shine sedev neegeed oruulchihgui dee, humuusiig mangartuulaad
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • heeriin shuuh     124.158.120.252
    heeriin shuuheer shiitegchihee chono amitan l neg tsadna biz
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • bl bn     202.126.90.38
    xumuusee tiim bishee deeree naad darga nar chini iim archaagui xumuus bgaa udirdlaga muu l bol ten balag bdag shuudee mungu tugruguur aron too xudaldaad bgaa yum chin argaguishdee 100 xuvi usirdlagaas bolson komandlagchaa solildoo xilchdee
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • zochin     203.91.112.210
    araich de zaluuchuudaa hatuujil tevcheer nuguu eh oronch vzel ene ter.n haana bnaa eh orniihoo darhan hilee hamgaalj bgaga martsan bn da ene bol huvi hvnii zan chanaraas bolj bga ym shvv de hairan saihan zaluuchuud ted nar chine eh ornoo gesen bvlee tsusaaraa tangarag urgusun hvmvvs .... teden shig erchvvdl hil hamgaaldag ym ug.n daach haramsaltai hairan zaluu nas yuuch vzelgvi eh orniihoo hugjil tsetsegleltiig harah huvigvi muuu hargis novshnuudiin gart amia aldlaa da tsaazaar avah heregtei ....
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • baga     202.70.34.203
    odoo ene hergees bolj hil hamgaalah baiguullagiin alban haagchid hohiroh wi dee terend l haramsaj bna
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • ga     202.131.238.226
    oo yamr balarsan yum be! hoorondoo baildaad heden hujaa nariig alsan bol zugeer bhgui yu...
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • boss     94.27.172.105
    hun alah horhoi hudulsun yum bol tomchuudiig nuhah baisiim huurhii heden goojuur.
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • BOLD     202.179.22.206
    Alan hyadagchdiig oorsdiig ni tsaazaar av. Oogshuulj bolohgui.Yu bolj baina aa . Bold said aa ta shuud ajlaa og. Tsaana chini hunii ami nas
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.72.246.36
    Chi teneg yum uu. Bold said uund yamar hamaatai yum be. Harin Nyamdorjiin udirdlagand Hiliin tsereg baidag yum shuu. Medej av
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • ///////////////     120.141.42.186
    w gereet 1 ahlagch buduulsan yum bain a a yaalaa gej ter olon huniig buudaj baigaa yum ted chine bas huleej suudag etseg ehtei yum baigaa bizdee
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • zochin     203.91.112.210
    hiliin tsereg bol tom ail shvv batlan hamgaalah yu hiij bga ym be ta nar hil amgalan bga bolohoor ajilaa hiij amidralaa zalguulj taivan amarch haluulaa ideed suuj bga ym za tegvel ter batlan hamgaalhiin tsergee hil deer avaachaad hiliin manaand garga da yu boloh boloo ter hargis novshnuudaas bolj bitgii uvur tvriigee jiiltseed bai za uursdiig,n tsaazaar avaachee
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.226.221
    ene muusain darkhanchuud gej hog shaaruuud muu yum bolgonii uldets lag shavar bhiimaa
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • ulzii     61.195.144.208
    Turuu jil manai dyy tsergiin alba haasan. Daramt ih hetsyy bdag gesen. ene bol yaltch ugui darga, ahlagch nariin darmtaas bolson. Minii bodloor het daramtnaas bolj oshoo avah don tussan bh,
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Ulziid     202.72.246.36
    Ulzii tanai duu gej neg erhiin teneg yum baisan ter uu. Estoi gaitai gar baisan shuu. Neg yum halagdaj sanaa amarsanda he he
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.226.221
    humuusee ta nar anzaardag uuu yamar l bolohgui yum garna dandaa darhan selengiin humuus l bdag ugaasaa er emgui tiim erguuu tsus oirtson garuud bdag shdee
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.11.178
    Харин ч Дархан Сэлэнгийнхэн цус холдсон хүмүүс байдаг байх шүү. Бусад аймгийнхан шиг сум дотроо сууж гэрлэдэггүй байх. Учраа мэдэж хуцаарай. Юм мэддэг царайлж байж өөрөө өөртөө ороогдов.
    2009-11-24 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.72.247.244
    Намайг цэрэг байх үед өнчин,эсвэл айлын ганц хүүг хилийн цэрэгт авдаггүй байв.Бас боловсрол тэвчээр даах чадвартай шууд хэлэхэд цаашаа гүйгээд Хужаа явчихгүй эрс хил манадаг байв.Одоо Хил сарампай,цэрэг гэж нэг хоолны сав,мануухай болж.Тэр Ирак мяракт яваад байгаа цэргээ өөрийн хилд явуулаад оронд одоо байгаа тэр мануухайнуудаа буулгаж аваач.Ингэхэд Хилийн цэргийн толгой хэн гэгч байнаа.Арай малын эмч төмрийн дархан тавьчаагүй биз.
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • bi     59.5.134.163
    end tavisan zurgiig oilgohgui bna.yamar uchirtai hyatadiin suldtei zurag oruulj bgaa yum boloo
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Луяа     202.72.246.58
    Эцэггүй хүүхдийн толгой том, эхгүй хүүхдийн бөгс том гэж энэ дээ. Энэ хүн алсан цэргүүд бүгд эцэггүй, хагас өнчин гэж бичсэн байна. Гэр бүл салалт, завхай зайдан явдал, архины дон зэргээс гэр бүл салж эцэст нь хүүхэд л хохирч байгаагийн тод жишээ энэ. Эх нь хүүхдээ дийлэхгүй болохоороо цэрэгт л явуулдаг, цэрэгт явсан нэг нь ийм л болж байна. Хажуугаар нь хайран сайхан хүмүүсийн амь нас хохирч байна. Харамсалтай юм болж дээ, хэрэг хийсэн хүүхдүүдийг ч өрөвдөж байна.
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.226.221
    yadag amilsan huurnuud veeee etseg ehiinheee ner suriig barsan durakuuud hichneen hagas onchin bsan ch gesen odii zeregt hurgesen humuusee bodohod yanaa durakuud
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.10.34
    Өршөөлийн хууль гаргахад БЭЛДЭЭРЭЙ ЭЛБЭГдОРЖ ОО
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • irgen     58.143.206.166
    ene bol Nyamdorjiin xariutslaggui baidaltai xolbootoi Xiliin tsergiig armias tusgaarlaj XZDX yamnii medeld bailgan uuriinxuu tanal talaar udirduulj bainga xavxuuli avdag ni nuuts bish!!! Elbegee naad Nyamdorjoosoo xil xamgaalax gazriig avaad batlan xamgaalax yamand ui uguu chee!!!
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • dorj     203.91.112.210
    darga tsereg tanil tal arin halga ajlin hariutslagagui bdlas im yum bolj bga yum da
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.20.143
    Үнэн шүү. Эх орноосоо урвагчид. Бид чинь ингэхэд хэнээрээ мануулаад хамгаалуулаад байнаа?
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • sainaa     203.91.112.210
    ta nar yamar sonin ym yaridag ym be buxel buten 3 xunii ami uregdsen bna shu de tsaana n xeden ger bul unchirch bgaag oilgoj bn uuuu... arai ch de xairan saixan minii mongoliin zaluuchuud...
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Kengis khan     202.170.82.3
    Дарамттай байна. Дэглэлт дарамт их байгаа байх. Байж суух аргагүй болоодл...
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • daramt     124.158.96.69
    tavantolgoigoos noir ch postoor yum gargaj oruulj bgaad l margaldaa biz es surtahuunaa ulandaa gishgegsed
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.72.241.131
    bolovsrogui humuujilgui hodoonii malnuud ingej bgam
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.246.131
    huduunii mangar, teneg l getsgeeh ym yg uneniig helhed chinii muu heleed bui ter mangar teneguudiin udam urgeljlel gedgee uhaaran ogoorooch.. ted tiim l ym bol chiich mun ylgaagui met sanagdana.mongol cham metiin huneer homsdoj baival tsaashdaa iim yvdal garahgui bha l gej bodoj bn. hairin ami, hairan huvguud min.tasarsan ami ch yahav tendee tsegee tavij ner turtuiguur orshino busdigaa bulchaad amidrah uruvdultui ami huurhii yandaa........
    2009-11-24 0 0 Хариулах
  • Иргэн     202.70.42.146
    Хэлэх үг алга
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Иргэн     203.169.48.46
    Батлан хамгаалах яам, Жанжин штабын бүх удирдлагыг ЛуБолд сольсон. Одоо өөрийг нь солих цаг болсон байна. Мэргэжлийн цэргийн албан хаагчдыг улс төржүүлж халсан тул одоо ямар ч арга хэмжээ аваад нэмэргүй. Ганцхан өөрөө сайн дураар огцрох хэрэгтэй.
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.72.246.36
    Xuue tenegee. Uund Batlan hamgaalaxiin said Lu.Bold yamar buruutai yum be. Hiliin tsereg chin Xuuli zui, dotood xergiin yamand xariyalagddag yum shuu. Iim yum medeexgui bas yun ch uls tursug yum be de xe xe
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.55.191.22
    zow
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • zochin     202.179.23.54
    Yum meddeggui 2 gar we? Hiliin tsereg, Zewsegt huchnee yalgaj baigaach. Ene 2 huchnii baiguullaga chini 2 oor udirdlagatai. Uls toriin meddleggui yum baij jaahan bodoltoi yarij baigaach
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.126.91.6
    Hiliin tsergiig Batlan Hamgaalah yamnaas salgaj Uvs nutgiin baahan humuusiig udirdlagaar n tavisan, Uvs garaltai bol avtomataar aj ahui, ariin albanii dargaar ochdog zavaan yumnaas bolj hiliin tsereg zamaa aldaj baina. sayhan dongoj surguuli togsson zaluug Uvsiinh gej aj ahuin dargaar taviad ter n tom tataastai gej darga nariin oodoos peediij baij zoduulaad nas barsan asuudal garsan. Hiliin tseregt bii bolood baigaa Uvs bulgiig tatan buulgah n zov. Nyamdorjiin MGL-d hiisen gainii neg ene.
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • uvsiin hariyat     124.158.87.89
    ene zochin yu gene ve? tend heden darkhan, selengiin garaltai tserguud darga naraa buudsand yahaaraa Uvsiinhan buruutai bdg yum? Yaamnii said ni Uvsiinh geed Uvsiinhnii buruu yum u? Ter zoduulj nas barsan aj ahuin darga Uvsiinh baigaagui, tegeed ch hu'n zodoj alsan hu'niig ni o'moorood, zoduulj uhseniig ni peediij bgaad u'hsen buruutai geh geed bna u?Ingej bodoj bga bol o'chuuhen bodoltoi gar bna da.Haanahiiv ih setgegch ve ta?
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • baka     202.55.191.22
    yu gene ene we tsaazal shuud
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Genaral     202.131.0.21
    Tsaaduul n degramiig hetruuleed l iim baidal hursen gej oilgoloo ternees bish hedhen honood hal tsereg boloh gej baisan tserguud iim yum hiihgui shuu dee huchirhiillees huchirhiilel uusdeg gej l ene dee.
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • jh     203.91.114.3
    Нямдоржийг огцруул.Хууль зүй дотоод хэргийн сайд нь намынхаа жигүүрийнхнийг дорбинкдоно гэж байхад түүний хариуцсан дотоодын цэрэг ингэхээс өөр яахавдээ
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.105.90
    Юун дотоодын цэрэг вэ? Хил дотоод 2-оо салгаж ойлгоочээ.
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.72.246.36
    Hiliin tsergiig Huuli zui dotood hergiin yamnaas salgaj Batlan hamgaalah yamand uguh heregtei.Huchnii baiguullaga negdmel udirdlagatai baih estoi. Uuniig erhem Zevsegt huchinii Erunhii komandlagchaa anhaaraldaa avaach.
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • ugui ldee     202.170.94.42
    Harin zevsegt huchind negdseneer hiliin tsereg ih doroitson, huuli zuin yamand ireed ih behjsen shuu tegj yarih yum bol.
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • xilchin     203.194.117.74
    manai xiliin tsergiin ydirdlagyydiig yaraltai colix xeregtei ali deer colix baican um.yalangya tamxini naimaachin Baatartsogt ert colicon bol im xereg caraxgvi baican um
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • zochin     203.194.117.74
    iim xereg mun ch olon udaa garlaa daa erenhii komandiagchaa arga xemjee abaach ee
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • йыб     202.131.233.29
    хүн ямар нэгэн дарамтанд юу ч хийхээс буцахгүй ш дээ нөгөө талаас бодож үзэх юм бол хүн дарамтанд орсон тэгээд л ийм үйлдэл хийсэн гэхдээ тэд өөрсдөө буруутан болно ш дээ хүн ална гэдэг чинь ........................
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • z,medee     202.179.20.204
    tusgai salaa ongotcoor ochij bgaa odoo.
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • yaay gehew     202.126.90.59
    huchirhiillees huchirhiilel uusdeg ym uursduu tserguudteigee zui bus haritsahaar etsest ni aluulj bga ym da
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.232.67
    Unen
    2009-11-27 0 0 Хариулах
  • БТ     202.55.180.4
    Юу л болоод байна даа, бурхан гончигсүм минь!!! Төрийн минь сүлд өршөө!!!
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.64.28
    Gonchigsum gej yu iin tanai aav yum u
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • БТ     202.55.180.4
    Үхэр...
    2009-11-24 0 0 Хариулах
  • zochin     124.158.85.56
    Yasan aimaar yum ve
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.72.246.36
    Naad novshnuudaa gazar deer ni nam buud. Eldev baitsaalt ene ter hereggui.Tegj tatvar tulugchdiin mungiig demii ureh shaardlagagui. Eh orondoo tangarag urguud nyatsaj baigaa uchiraas gazar deer ni buudah heregtei.
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • багий     202.180.220.81
    ямар аймаар юм бэ
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • ойлгомжтой бич     221.192.238.2
    Эндээс ноцтой хэрэг гарсныг л ойлоглоо, хэдэн хүн шархдаж, хэн нь хэнийгээ буудсаныг ойлгох юм алга.
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • зочин     202.131.235.74
    Залуучуудтай танилцана. 99110600 Баясгалан
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Bold     202.70.34.203
    99110600 Баясгалан 2-уулаа танилцьяа. би Болд байна сайхан секс хийхүү чадах уу, минии 990121..
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.233.59
    тэгье миний дугаар 95125495 болохгүй бол энэ рүү 88900842
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.55.180.4
    Чи Шанаа Баясаа мөн үү. Нөгөө юу билээ дуучин билүү орилоод бдаг.
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • anonymous     174.142.104.57
    muu medee bn
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.55.190.18
    Айл, албан байгууллага /office/ нүүлгэх үйлчилгээ үзүүлнэ. 1-30тн ачааг хот, хөдөө орон нутагт тээвэрлэнэ. "Нүүлгэлт" service. Утас: 99802733, 88771044
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     218.12.2.150
    eh oron min ta heneer maniilsnaa harj bga bizde, daanch yawda arai ch de darga min
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.72.246.36
    Gazar deer ni nam buudax xeregtei.
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • aimr yum     85.142.38.178
    huuyeee ene chin odoo yu bolj bnaaaa hen ingej huniig shuud buudaj chadaj bnaaa novshnuuud uheeseei uursdiig ni buudval taarna
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.83.77
    Ойлгомжтой бичээчээ. 4 цэрэг хамтраад 2 цэргээ буудаад өөр 6 цэргээ барьцаалаад байгаа юм уу? Эсвэл 4 цэрэгийг бас алчихсан юм уу? 2 албан хаагч гэж бас юу яриад байгаа юм бэ? Тэр 2 нь цэрэг биш юм уу? Нийт 6 хүн үхчихсэн юм уу? 2 хүн үхчихээд байгаа юм уу? Хаашаа янзын юм бичдэг юм бэ? Нэг мөр ганц утгаар ойлгогдохоор бичээч!!
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • мангараа     202.131.249.130
    ойлгож ядаад байх юу байна аа мангар гэдэг нь. 4 цэрэг: 2 цэргийг буудсан байна. 6 хүн барьцаалсан байна.
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     203.194.117.74
    Бокс
    2009-11-24 0 0 Хариулах
  • teneg     84.226.15.9
    ene zaluuchuudaaas ilvvv hereg hiiisen novshnuuud tor d zondooo bgaaadoooo tedniiii hereg medegdeh bish
    2010-03-04 0 0 Хариулах
  • Teneg     124.158.67.206
    4 tsereg. 3 huniig buudaj alaad. neg hun sharhduulaad. 6 baildagch deer ni ahlahagch =7 hun baritsaalsan bna!!! Tolgoi tarhia jaahan ashilgaachee dandaa belen yum harsan garuud l baih yum
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.225.20
    иодын дутагдал... хаха
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • hvn bish tsereg     124.158.69.118
    chi goe shaasan. Armi er ni *** sh dee. tseregt ywna geed huuruud bayrlaj baigaa hvvhdvvdiig harahaar vneheer uruwduud baidag ym. Ter tusmaa huduunii hvvhdvvd. Tsergt ywaagvi bol ymar er hvn gedeg ym geed ohid hvvhnvvd ni hoshgoruulchihsan. Haraad baihad ihenh ni huduunii bolowsrol, medleggvi, surguuli zawsardsan, ajilgvi nuhdvvd l tseregt ywdiin sh dee. Buun bayr hvseed baisan tseregtee ochson chini buun degram, attack, doromjlol...
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • 124.158.69 d     121.2.30.174
    muu baasnii har banhar mini yuugaa hutsaad ShaaGaad bgaa umhii har aL we. olon ym hutsalgui zailaach. Piz mini chi bitii yu ch medQ holduu gedgee medhuu. sain bod medee holduu durakaa. tegeed ter hiliig heneer haruulah geed bgaan, cham metiin piz shig ymnuudiig tend awaachaad uhaajtal ni daramtlah ymsan. haraal hurch hurdan uh!!!!!!!!!!
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • s     202.131.226.181
    muu nowshnuudiig barij awaad zalhaan tseerluul.
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Zochin     202.131.1.11
    Tsaad aluulsan amisgaanuud ni degleed yadargaatai baisan bailgui. Huniig zalhtal ni degleh deerelheh etsest ni iim baidald hurgej baigaa shu de.
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.232.67
    Thh. Olon aaviin huug tamlasniihn gor n garch bgan.
    2009-11-27 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.113.5
    yu bolj bna aa.
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Yaaya     63.164.255.28
    Hiliin tsereg heden jiliin umnuus iim bolsooon. End zorihtoi shinechlel heregtei bnaa. Ter Baatartsogt ene ter odoo bolooshde. Darga nariig ni soliod uurchlult hiih zorigtoi zaluuchuudiig gargaad uzeech. Jil bolgon iim turliin hereg gardag. Sahilga, alba buruu yavaad bgaag haruulaad bna shu dee
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • tiim shuu!     202.131.226.98
    ter chigeer n shinechlel hiih heregtei! es buguus iim hereg dahiad l garna harin ter ued n sda-kuud bitgii gaihaarai
    2009-11-24 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.97.154
    ENE HILIIN TSEREG GEJ ER NI YAMAR SONIN GAZAR VE. BAINGA HUN AMINY HEREG GARNA. NYAMDORJ ODOO OGTSROOCHEE CHI, HUGSHIN TUGTSUGCHIN.
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.78.2
    Болд сайдын хариуцдаг яам шдээ
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     203.194.117.74
    Нямдорж хариуцдаг яам гээд бичээд байхад тэнэг лалар минь яахаараа тэс ЮЮр яам хариуцдаг Болдыг зухээд байнаа Цэрэгт явж мэдлэгээ дээшлЮЮл
    2009-11-24 0 0 Хариулах
  • Зочин     161.122.125.42
    Yu ve ene chin odoo Mongol uu?
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.1.11
    peeh, eh ornoosoo urvagchid
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • ene     84.226.15.9
    ene bol niigmiin zavhral Toriiin tomchuuudiiin buruuu zamaar budaa teeegeeed butsahdaa teeej yvaaa achaaa ni....
    2010-03-04 0 0 Хариулах
  • Болор     202.170.82.4
    Хүчирхийлэл өөрөө хүчирхийлэлийг бий болгодог. Тэр залуус тэсэхээ болиод л ийм алхам хийсэн байх. Ингэж байж л бусад хүчирхийлэгчид (дарамтлагчид) нэг юм бодно биз. Өнөөдөр миний Монгол авилгал хүчирхийлэлд бүрэн идэгдэж дээ!
    2009-11-28 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.10.54
    Цэрэгт боловсролгүй өнчин хүүхдүүд явдаг нь үнэн,
    2009-11-24 0 0 Хариулах
  • mgl     124.158.71.72
    tseregt bishee tsereg taatlagiin shtabiinh n uursduu hamag oligtoi heden huuhduudiig n awchihaad doojoogui unchin yadarsan bolowsrol muutai huuhduudiig n hiliin tseregt ugdug gj sonsson yum bn. toogiig n guitseeh geed l muugaas n ugdug. tiim dee batlan hamgaalahiin tserguud sumgui buugaaraa hashaagaa manaj yawdag bolohoor neg ih l shan hun uheegui ene ter gj tenegteed bdag yum. uneheer tseregt irj bui huuhduudiig hamtdaa songood ijil huwaagaad awbal ch batlan hamgaalah hiliin tseregt ch yalgaagui buun duu garahgui l bh daa .
    2009-11-28 0 0 Хариулах
  • jy     202.131.226.243
    Ene LINK chin aldaatai bainash dee GOGO-oo
    2009-11-24 0 0 Хариулах
  • Зочин     114.164.22.165
    Ger bul salalt baga aasaa unchiruh za mun baga hotuudiin soyoliin asuudal uneheer doriotoj baigaa giin ilerel gej bodoj baina. 90 onii jaahan huuhduud l baina shd yahaaraa iim yum hiichihve? olon shaltgaan baigaa gej bodoj bna. Usvur ueiinkhnii humuujil yos surthuun Tsergiin alba hashih humunjih, bolovsrol mash sul baigaag haruulj baina. Mun dahin iim zuil bolohgui gehiin uchir alga!!!!
    2009-11-24 0 0 Хариулах
  • zachin     85.142.39.228
    pc sain toglood bai, tegeed bie bienee horooj uzmeer sanagdaad dooroos ni hatgaad bhgui yu. malnuud yum da. tsaazalval taarna.
    2009-11-24 0 0 Хариулах
  • ЗОЧИН     80.61.135.96
    Өсөж хүмүүжсэн оныг нь хараарай та нар тэд сэлэнгэ дархных тэд өөрийн амьдралдаа хоргодож айх юмгүй зовож өсцгөөж ийм хүмүүс ихсэнээ гэдэг нийгэмийн зааг их холдож байна гэсэн үг байхдаа эрүүл ухаанаар энэ нд дүгнэлт хийцгээх хэрэгтэй байхаа чиний үр хүүхэд миний үр хүүхэд ирээдүйд хамт амьдарцгаана энэ монголд чинь.
    2009-11-24 0 0 Хариулах
  • aluurchin     202.170.95.2
    bi ch saihan buudsii shoo negiig ni tgd batsaanuudiig heregee hvleechih mani chn narand bj bgaad ta nariig sullachna gd boow vmhvvlee shaatsan daa ter baritsaalagdsan gd bgaa ***KUUDF
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     203.34.37.124
    SALBARIIN SAID NYAMDORJIIG NI OGTSRUULAACH EE
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.103.216
    Novshoo ta nar minii naiziig alchlaa sh dee
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Алуурчид     203.91.114.3
    Хүн ийм амархан үхчихдэг юмуу зүгээр л буудаж үзсэн шдээ гээд зогсож байж магадгүй мангарууд л байгаа контор страйк тоглож байгаа юм шиг санасан юм байлгүй, бүгдийг нь цаазаар авах хэрэгтэй өөр шийтгэл гэж байхгүй. Цаазал Цаазал
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • mgl     124.158.71.72
    tsaazaar awah aa chi teneg uu ene huhduudiig yamar shaltgaanaas ingesniig mun yu nuluulsun uneheer 4 lee buudsan uu eswel hucheer dagaj yawsan geed uchnuun yum bhad teneg yumshg bugdiig n tsaazaar awah aa???
    2009-11-28 0 0 Хариулах
  • хн     202.55.191.37
    t1
    2009-12-16 0 0 Хариулах
  • хн     202.55.191.37
    yamar muuhai hvn be? minii ah mini ood bolchood baihad chin shuud tsaaazalkvv yahiin be?ugiin alsan ni todorhoishd.bid nariin yamar setgeliin zowlontoi bgaag min er ni medej bgaa hvn ingej bichihvv? hn
    2009-12-16 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.228.21
    Bi homsdoltoi yum uu? esvel ene bichsen huxur xomsdoltoi yum uu? yamar ch baisan heden hun alagdsnyg heg mu oilgosongui! Busad unshigchid oilgov uu?
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.225.20
    202,131,228. чи л хомсдолтой болж таарлаа даа. чамаас бусад бүх хүн ойлгосон байна хаха
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Zochin     124.158.67.206
    Chi homsdoltoi yum shig bnaa. Oilgomjtoi l bichsen baishdee. 3 hun alaad 7 hun baritsaalsan gej bna.
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • ֪     119.40.98.18
    УЦЖЦУ
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • MGL     202.72.246.37
    OILGOHOO BAILAA 6 BUUDUULSAN YMUU
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.72.246.84
    huchirhiilel, alan hyadlagatai kino uzej usuj undiisen shine ueiinhen iim baih ni argagui...
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Ene     122.18.246.242
    Энэ гарсан гол шалтгаан бол өнөөдөр монголчууд хүн хүнээ гэх сайхан жинжин сэтгэлээ гээсэн явдал мөнөөс мөн.Өнөөдөр энэ хэрэг хийсэн 3-н залуу 3-лаа хагас өнчин гэж бна.Тэгэхлэр тэр хүүхдүүд ямар орчид бас ямар дарамтанд өссөн болох нь ойлгомжтой.Хүчирхийлэл хүчирхийлэл л төрүүлэнэ.Өнөөдөр бид өөрийн хүүхдээ гэхээс хүний хүүхдтэй яж харицдаг билээ дээ.Адаглаад тэр багш нар хүртэл сурагчидаа баян ядуу элэг бүтэн өнчин өрөөснөөр нь ялгаж харьцаж бхад тэр хүүхдүүд хүнд хайрлуулж мэдэхгүй хүнийг хайрлаж мэдэхгүй өсөж бна.Харин оронд нь тэд хүнийг өсөж хорсож л өсөж өндийж бна.Шинэ үеийн юм мэдэхгүй эрх хүүхэд л гэнэ.Бид л тэдгээр хүүхдийг тийм болгосон.Өнөөдрийн монголийн нийгэм сэтгэлгээний ядуурал л тийм болгосон.Эцэст нь,Хүний хүнийг хайрлаж байж л хүний хайрыг олно гэдэг.
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • A     202.131.226.98
    tiim shuu! 3n mongol zaluusiin maani altan ami uregdlee ter ar geriinhen n yamar hetsuu hund baidaltai baigaa n oilgomjtoi! ene mash haramsaltai, hunii amind hursen ter 4 etgeed yamar daramtand baisan n bas oilgomjtoi, dandaa deeguur udirdlaguud buuduulsan baisan, mongol tsusand busdad deerelhuulj doromjluulah, busdiin door, erhsheend baihaargui tiim bardam zan chanar baidag, 3n unchin uruusun baisan gesen teheer buur oilgomjtoi sanagdaj bna
    2009-11-24 0 0 Хариулах
  • Unshigch     203.91.114.3
    Officer darga nar bolovsrol muutaigaas tsereguudiig tesehee baital ni daramtalsan baij taaraa
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • MGL     202.170.81.202
    Hairan saihan mongol zaluuchuud min yu l bolood bna daa. Emegtei bid nar odoo tegeed yaj uur huuhee osgoj humuujuulnee!!!
    2009-11-30 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.55.191.22
    hujaanuud bish biz dee tamin? 39 ond hitler polshid haldahdaa iimerhuu arga hereglej baisan yum.
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • ZOLBOO     202.131.225.20
    TOD SHDEE. HURGAN DARGA NAR NI REKETELDEG BAISAN. YUM UZEEGUI ERH HUUHDUUD NI BAILDAAD TOGLOCHIHSON YUM BAINA LDOOO
    2009-11-23 0 0 Хариулах
  • Tsenzuur..!!!!     124.158.100.18
    Gogo "COMMENT" doo tsenzuur tavimaar iin. Comment bichij baigaa humuus ni uchra medku jahan batsan Bichsen comment ni arga barsan haraliin uger duurern getel Comment uldeej bga Medeellel ni 3 "SAIHAN ZALUUGIIN ALTAN AMI UREGDSEN" geed bhad arai dendnee
    2009-11-24 0 0
  • HHHH     203.34.37.124
    Хилийн цэрэг Батлан хамгаалах яаманд байх ёстой юмыг коммунист Нямдорж аваад одоо зуслангийн газартаа ГОК-ын Эрдэнэт үйлдвэрийн мөнгөөр харш байгуулж байгаа биздээ.Энд хилийн цэрэг юу хийдэг юм бэ? Үйлдвэрийг хэнээс хамгаалж байгаа юм бэ? Байх ёстой Яаманд нь буцаах хэрэгтэй. Нямдорж даварч байна.Хийлийн цэргийн удирдах газрын дарга нар бүгд сайн дураараа огцрох хэрэгтэй ,эсвэл бүгдийг шорондхийх хэрэгтэй.
    2009-11-23 0 0
  • PC togloom     202.126.90.4
    Counterstike тоглодог пацаанууд хил дээр жинэхээсээ тоглосон байна шүү. PC togloomiin gazriig haagaachee, bugdiig n dampuuruul.
    2009-11-23 0 0
  • Зочин     122.201.20.5
    Naaduulchin tusdaa uls baiguulj tusgaar togtnoh gj baisan yum bishuu. hahaha
    2009-11-23 0 0
 
 

САНАЛ АСУУЛГА

Эрүүл мэндийн даатгалыг гурван жил тасралтгүй төлсний хариуд үзүүлдэг хөнгөлөлтөө Та эдэлж үзсэн үү?
Нийт 1156 санал өгсөн байна.
  •  
     
  •  
     
  •  
     

Дээшээ