Их дэлгүүрт хуурамч “Коко Шанел” худалдаалж байна гэв

"НИЙГМИЙН ТОЛЬ"

2010-10-06 16:07 GMT+8

Улсын их дэлгүүрт “Коко Шанел” брэндийн үнэртэй усыг дуурайлган хийсэн хуурамч сүрчиг зарж байгаа талаар иргэн...манай сонинд хандсан юм.

Тэрбээр өнгөрсөн наймдугаар сард их дэлгүүрээс “Коко Шанел” брэндийн 158 мянган төгрөгийн үнэтэй сүрчиг худалдан авч хэд хоногийн дараа хэрэглэхэд урьд өмнө хэрэглэдгээс чанар муутай байсан аж. Үйлчлүүлэгч Коко Шанел брэндийн байнгын хэрэглэгч юм байна.

Шанел сүрчгийг түрхсэн үед  2-3 хоног анхилуун үнэрээ хадгалдаг аж. Гэтэл иргэн .. хэрэглэхэд үнэрээ нэг ч өдөр  хадгалж чадаагүй байна. Энэ талаар Их дэлгүүрийн нэг давхарт байрлах “Коко Шанел” брэндийн сүрчигний лангууны худалдагчаас тодрууллаа.

-Танайхаас худалдан авсан “Коко Шанел” брэндийн бүтээгдэхүүнийг дуурайлган хийсэн хуурамч  сүрчгийн талаар та юу хэлэх вэ?
-Манайх шанел брэндийн сүрчгийг Герман улсаас авдаг. Гомдол, санал нэг их ирдэггүй. “Коко Шанел”-ийн лангуу Их дэлгүүрт ганц л байдаг. Манайх үйл ажиллагаа эхлээд 6-7 жил болж байна.

-Бүтээгдэхүүн хуурамч байх тохиолдолд танай зүгээс ямар арга хэмжээ авдаг вэ. Үнэтэй бүтээгдэхүүнд баталгаа өгдөг үү?
-Үйлчлүүлэгч худалдан авсан бүтээгдэхүүнээ нэг хонуулсан тохиолдолд эргээд буцаах боломжгүй. Манайх баталгаа өгдөггүй. Мөн гадаадаас авчирч байгаа бүтээгдэхүүний хуурамч, жинхэнэ эсэхийг бид мэдэх боломжгүй. Гадаадаас ирсэн бүтээгдэхүүн нэг нэг ширхэг л байдаг.

Г.Батдулам http://www.niigmiintoli.mn/

GoGo Facebook Хуудас
АНХААР! Та сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууныг баримтална уу. Ёс бус сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Мэдээний сэтгэгдэлд GoGo.mn хариуцлага хүлээхгүй.


НИЙТ 60
Их хариулттай Их таалсан
  • Gawaar     78.115.84.57
    Bvgd xulix ym yu gj xereglexew de origiin mongold oldoxgui gj bwal europed tanidag xvn chne bdag bol zaxidal awj bolno shde
    2014-11-11 0 0 Хариулах
  • Зочин     103.26.193.10
    ugaasa bvgd hulhil ym hereglej bj yunda tegej hudlaa yridag bna vneheer orig us hergelj bsan bol teriig chine haraal tanina bizde hudlaa medehgvi bsan bhalda ih delgvvrees vnetei awchaal tegej shoudaj bhgvi yu kkkkkk
    2014-07-11 0 0 Хариулах
  • khoogii     103.26.194.10
    huuramch jinheniin meddegui yum bol zarj yaadgiin teneg maluud n ulsiin ih delguurt tsuglrchihaj mongoliin dundaj amidraltai ard irged bid teneg humuus bishishvv IH DELGUURIIN MALUUDA!!!!
    2014-04-02 0 0 Хариулах
  • Зочин     103.26.193.9
    Ih delguurees estee lauderiin us awsan chin uildweriinh ni site deer ch bhgui huuramch us bsan. Ochij heleed butsaah gesen chin ezen ni geed 1 chawgants yostoi teneg mangaraar ni duudad mongiig chin butsaaj ogohgui ged shulsee vschvvleed dairad bsan. Tgd za yahaw tegwel bi 100 myangiig ni l awiy gesen chin barag bayarlaad ogson. Yahaw hogshin hvn amidrah gj ydaj yawaa daa gj bodood l hagas mongoo awad yawsan da. Dahij tiishee zuglegui. Ih delguurt heden zuun myangaar zarad bdag goo saihnii buteegdehuunuudiig beejind duurialgaj hiilgeed awchirdag yum gj wagond hamt yawsan naimaachin egch 1 udaa yarij bsan. Unen yum shig bna lee.
    2014-01-03 0 0 Хариулах
  • namuna     180.235.187.180
    hugo bossin vnertei us bnu bwal 88953901 dugarluu zalgaj bolohu
    2013-12-29 0 0 Хариулах
  • Зочин     79.88.250.77
    hudaldaj bga baraaga medehgui ym bol yah gej zardagiin
    2013-06-23 0 0 Хариулах
  • Tulgaa     103.10.23.253
    Za mongolchuud mini mongold co co giin orig usiig zardag neg ch delgvvr baihgvi shv zvgeer l arai chanartai hulhi baidag baihgvi yu niseh ongotsnii buudaliin gaaliin tatuargvi baraanuudad hvrtel irdeggvil baijhvi yu harin naiz nohod ni eurod bol tendees husuulaad auaad irj boloh l yum manai naiz tend baidag yum neg co co yauulsan amsartaa tomor latstai baidag yum bilee vneree maaash udaan hadgaldag iimel bna da.
    2013-11-02 0 0 Хариулах
  • Зочин     122.201.18.212
    tiimee honkong ene terees zoodog gesn ugaasaa *** ym zardagshdee tee aimar garuud huuhnuud hurtel hulhi bolood bnshdee
    2012-12-30 0 0 Хариулах
  • anu     202.179.7.114
    koko shaneliig huuramch n vner n arai oor bdag ym bi omnon gvichigiin tsvnh awsan chine chaina gej bsan
    2012-12-22 0 0 Хариулах
  • zochin     182.160.21.5
    Naran ih delguuriin swarowskii eemeg bugjnuud ch ymar ch naidwargui hudaldagch ni bas suljeend baidag gej bgashdee Hairtsagand huuramch eemeg bugj hiigeed l zardag Medehgui hun ni huuragdaad l awch bga
    2012-03-01 1 0 Хариулах
  • zochin     182.160.21.5
    Hudaldagch nar ni gaduur 10000 aar zardag humuustei holbootoi baidag gesen Tegeed udurt neg udaa ingej shahdag gej yridag shdee Tegeed jinhene unertei usaa uuruu umu ah duu nartaa hymd zarj borluuldag bur suljee maygiin um bga gesen shuu
    2012-03-01 0 0 Хариулах
  • gaihmaaraa     122.254.118.53
    eor ni manai mongold orignal breend buteegdehuun gj baidag uur yumuu? une dagaad chanar gj tsagaan ideegee aw kkkkkk 1jishee tathad manai hamaatan IH delguurt hudaldagch hiideg bsn hitadaas oruulj ireed end hed osgoj taidag bodwol languunii tatwar nolooldao bolwuu deguurh humuus ni unen ichih bulchirhaigui engiin amidraltai mani met ni 1000t unetei yumiig orignai geed 200000-300000t gehed tiim l yum bh geed bodno neeree shuu
    2012-02-03 0 0 Хариулах
  • ee     49.0.146.116
    tanar boloch\n
    2011-11-11 0 0 Хариулах
  • ee     49.0.146.116
    tiim ee .\n\n
    2011-11-11 0 0 Хариулах
  • mmmm     49.0.137.77
    hi britney spearsiin fantasy usiig haanaas olj avah ve? yag amerkaas avchirch zarah hun bn uu
    2011-03-18 0 0 Хариулах
  • soko     49.0.130.187
    jinhene orignal vnertei us avah hvmvvs baival angilaas avchirch ognoo 99754316
    2011-06-21 0 0 Хариулах
  • hardy     202.131.246.131
    duty free gees yj baraa zahidag yum bol humuuuseee
    2010-12-15 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.20.184
    Ih delguuriin hudaldagch nar n gej aash muutai deeres n yu ch medku hodolj ydsan umnuud. hujaagiin huvtsas zardag bizde ih delguur haha... ther yuun chanel baih ve dee haha
    2010-10-16 1 0 Хариулах
  • hereglegch     202.131.246.131
    bi ih delguuriin ter tasagaas bnga l usaa awdag shte. harin ch naidwqartai yumshig sanagddag shte. tiim bh yosgui blgui dee. gaihaj bna. zarim neg aihtar uilchluulegchid taalagdahgui yum awchaad olon yum yariad yawdag shte. ternii neg ch bj magadgui gej bi bodoj bna. hamaagui ingej haldaj bolomgui blgui dee. er ni humuus songoltoo zow hiij bwal daraa ni hen hendee hal balgui amar bh.
    2010-10-07 0 0 Хариулах
  • Unen     103.26.194.16
    Bugd urdaas orj irdeg usnuud original us bhguidee
    2014-04-12 0 0 Хариулах
  • zorigoo     202.70.33.204
    xuue bid nar bugd bolomjtoi bil uu gants bga tom delguureesee avkyy xanaas avxiin be bi ene ys zardag gazraas 2 jil surchig avch bn minii xyvid l lav zugeerl bn bi ongotsoor yavj uzeegu tegeed yaj ter duty free gees ni avax yum bas nadad tanidag gadaadad amidardag torol sadan xun bxgui tegeed yaj ys zaxix ve bid yachij bsan mongoloosool avna shuudee tiim biz dee ene gazar unexeer xylxi baraa zardag bol ilrene biz dee
    2010-10-07 1 0 Хариулах
  • Зочин     202.72.246.106
    naran ugasa hamgin sain yag original brand uudtei shde ih delgurr chin shal hudlaa bi medne
    2010-10-07 0 1 Хариулах
  • Зочин     183.72.6.187
    Mongold zarj bga byh ynertei ysnuud hylhi shde Tyshigt zarj bga Clinique hyrtel shal hylhi baruuni Clinique-s shaal oor yner en ter ni bygd hylhi
    2010-10-06 0 0 Хариулах
  • Чимгээ     182.160.63.202
    Монголоос орги үнэртэй ус авна гэж байхгүй ээ. Мөнгөний гарз. Бүгд хулхи. Гадаадаас захиж авсан нь дээр. Их дэлгүүрийн лангууны уснууд харахаас худлаа байна лээ. Үнэртэй ус шилэн дээрээ бас хайрцаган дээрээ кодтой байдаг. Бас үнэртэй усанд хямдрал гэж байдаггүй юм даа.
    2010-10-06 0 0 Хариулах
  • Чимгээ     182.160.63.202
    Гарчиг угаасаа шинэ биш ээ. Харин ингэж мөрдөөд шалгадаг бол яамай даа.
    2010-10-06 0 0 Хариулах
  • Анхаар     86.172.36.25
    Нарангийн ачуулсан Кетчуп нь Виски болоод ороод ирдэг юм чинь зүгээр ус ачуулаад л брэндийн үнэртэй ус болно шүү дээ
    2010-10-07 0 0 Хариулах
  • Didi     202.55.191.60
    hUUE, Mongolchuuda, China yum l bhleeree huuramch bn ntr gsn yum bhgui shtee, yor n bol endees unerten avsni hereggui, tgsnii orond gadaadiin DUTY FREEgees avsn n hamaagui deer, ugaasaa Duty Free chn original yum zardag, deerees n gaaliin tatvar ntr gelgui hyamdhan bdag,Zia Mongoliin Duty Free ch gj dee, chavaas, zgr heden languu,
    2010-10-06 0 0 Хариулах
  • Зочин     122.201.18.210
    harin tiintatwargui baraanaas us awsn yg orig ym bnlee
    2012-12-30 0 0 Хариулах
  • japanaas     123.224.85.53
    MONGOLIIN BVH BARAA SHAK HUDLAA. NARAN CH BAS HUDLAA. BI ANGLID, 10 JAPAND 10 JIL AJILLAJ BAINA> MONGOLOOS AWSAN BVH BRENDIIN BARAA HUDLAA BAISAN N HARAMSALTAI.
    2010-10-06 0 0 Хариулах
  • unuruu     182.160.6.147
    ih delguur , tushic 2 bol shal hudlaa, bi tushigees Valentino-iin rock in dreams iic avhad uner n 1 l honoj bna lee, Hudlaa ***ertee origiig n tavichaad hudaldaj avhaar hulhiic n tavidag uym bna lee Bitgii avaarai gadashaa zahisan deer shuu
    2010-10-06 0 0 Хариулах
  • Зочин     137.154.73.31
    neghen shirheg baraanii tuloo uchnoon zardal gargaj uls damjuulj avchirdag gej shal hudlaa shuu dee, yamar huurah argaa olj yadsan hudaldagch ve, medeej huuramch baraa zarj baisan baina shuu dee.
    2010-10-06 0 0 Хариулах
  • xocoo     182.160.24.127
    xereglegchid zowoloxod brendiin alban siter uu m biche xeregeteishde
    2010-10-06 0 0 Хариулах
  • Зочин     137.154.73.31
    Mongold zardag baraanuud ugaasaa bugdeeree huuramch baidagiig odoo boltol meddegui yum uu? unetei baraa avah hun anhaaraltai baimaar yum daa
    2010-10-06 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.170.84.14
    юу бодож оригиналь гэж Их дэлгүүрээс шанель авах вэ аан
    2010-10-06 0 0 Хариулах
  • Зочин     180.235.166.179
    Bishrelt ch bas hudla. Bi 170 garui myangan togrogoor Versace Women avsan. neg odor baitugai 1 tsag ch boldoggyi, yner ni alga boldog. Arai dendyy.
    2010-10-16 0 0 Хариулах
  • emujin     83.188.227.171
    mgl d zarj bga yumnuud bugd hulhi sh dee. ta nar oorsdoo medseer baij avch bdag. ebropdoo enees unetei bdag yum chini endees avsan uneesee buuruulj l zarav gj har uhaanaar bodson. tegehdee orig geed ooroo bodoj bga bol yahav dee he he
    2010-10-06 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.55.191.24
    Bi uuriinhuu heregledeg unertei usiig buten 6 jil hereglej baina. Mgld zaragdaj bgaa yag uuriinhuu brandiin unertei usiig unertehed shal uur bdag. ih delguur, ulaanbaatar ih delguur, tushig ntr ged l. bur incheon deerees avsan unertei us hurtel uur bsan. odoo bol bolomjtoigoor ni europe-s l zahialahaas uur argagui sanagdsandaa.
    2010-10-06 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.70.34.244
    IH DELGUUR HUDLAA SH DE UGAASAA MANAI NZ EREENEES BARAAGAA ZOOJ ZARDAG GEJ BSAN UNEIIG 3-5 NUGALJ
    2010-10-06 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.19.29
    Их дэлгүүр угаасаа хулхи. Хүнсний тасаг дээр барааных нь доор нэг үнэ, бичүүлэхээр бас өөр илүү өндөр үнэ гарч байдаг. Энэ чинь хүмүүсийг хуурч луйвардаж байгаа хэрэг биз дээ
    2010-10-06 0 0 Хариулах
  • Зочин     182.160.0.189
    яг тэгдэг Үнэхээр эвгүй, зүгээр л үнээ тавичихгүй ..ийм явуургүй юмыг НОМИН хийгээд ХАА холддийн бол!!!!
    2010-10-06 0 0 Хариулах
  • zochin     58.231.201.88
    manai buh delguuruudeer huuram ch baraa zardag sh dee tegeed aimaar ih unetei zarahii ni yanaa estoi suhur ch unamaar eoeoeoeoeo yugaan bodoj tiim unetei zardag yum bol doo ih shunaltai aan tiim uursniih ni yarih durtai ug ni naimaand hz baidaggui gj sonsoj bsn yum bna
    2010-10-06 0 0 Хариулах
  • zochin     58.231.201.88
    manai ulsiin ih delguur hudlaa sh dee zahiin baraag l ih uneer damlaj zardag gazar baihgui yu daa neg shirheg baraa germaanaas avchirch bna gene shvv medmeer bna daa mongolchuu daa yu gj yarihaan sain meddeg luivarchinguud baihgui yu bi sain mednee ih delguuriin neriig gutaasan amitad
    2010-10-06 0 0 Хариулах
  • SSSSSSS     124.158.109.29
    Talst delguuriin dood davhart bugd huuramch brend bai lee.Shalgalt yavuulaarai.
    2010-10-06 0 0 Хариулах
  • Zochin     202.131.247.23
    Mongoloos unerten avna gedeg butehgui ee. Harin Europe-oos bol iluu naydvartay. China bas asuudlatay.
    2010-10-06 1 0 Хариулах
  • rosa     202.55.180.4
    tedniih Germany-aas yum avchirah uuu dan hujaa baraa vnetei bdag sh de tom svljee delgvvr Holding bj icheesei
    2010-10-06 0 0 Хариулах
  • 1118     203.194.118.35
    S'Outlet's ih delguuriin baraa us n dajgui orignal yu bn le sht
    2010-10-06 0 1 Хариулах
  • Зочин     202.180.218.13
    soutlets chin xuja turkiin baraa shdee. shirt shop-n ezen *** zorigoogiinx shdee. xujaagaas zamz uureed bdg bsn nuxur
    2010-10-06 0 0 Хариулах
  • Зочин     58.62.170.155
    S'outlet ees orgi yum avaad uzeerei! hehe chi urid ni orgi yum hereglej uzeegui yum uu?? ter chigeerei china. yadaj beejin bish ereeniih shuu!
    2010-10-06 0 1 Хариулах
  • hur     103.10.22.34
    arai tiime bish bhaa
    2014-01-16 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.122.106
    IH DELGUUR CHIN TER CHIGEEREE HUJAA BARAA..........MEDDEGGUI YUM U HUMUUSEE
    2010-10-06 0 0 Хариулах
  • мм     124.158.64.226
    тэгнээ тэр
    2010-10-06 1 1 Хариулах
  • Зочин     180.235.172.162
    Er n gants IH Delguur ch bish. Naran ch mon adil, mon tsahilgaan baraanii BSB bna. Japanii tsahilgaan baraa gesen mortloo Hyatadiin Ereen hotoos baraagaa awdag gej hudaldagch hiideg zaluu helj baisan shuu. Ene yu gesen ug we geheer Hyatad ulsad hiisen huuramch tsahilgaan baraa gesen ug. Manaid er n original baraa buteegdehuun tun howor shuu. Humuus original baraa awch bna geed hulihuulaw da. Bolgoomjil!!!!!!!!!!!!!!!!!
    2010-10-07 0 0 Хариулах
  • UID     58.62.170.155
    busad ni ch gesen hulhi yum bdgiishdee! SK2 Shiseido geed nuli huuramch!!!!!!!!!!!!!1
    2010-10-06 2 0 Хариулах
  • Зочин     180.149.97.242
    MONGOLD ZARAGDAJ BAIGAA UYM BOLGON HUURAMCH BAIDAG.URD BYGDIIG DUURAIJ HIIGEED TYYNIIG NI MANAIHAN ABDAG GESEN.
    2010-10-06 1 0 Хариулах
  • Зочин     202.55.191.22
    hudaldagch nar ni hudlaa yum shurguulad bdiim shig bleeshd
    2010-10-06 2 0 Хариулах
  • Зочин     182.160.0.189
    ИХ дэлгүүрийн лангуунууд ХУДЛАА байдгиймаа, НАйдвартайгаар нь НАРАН-гаас авсан дээр, ЛАнгуу бол ХУДЛАА, наадах чинь 1 биш удаа ийм юм гараад байгаан,
    2010-10-06 2 0 Хариулах
  • all in     202.179.24.30
    Ee NARAN ch gesen dee. China-s l oruulj irdeg shde tegeed gaali deer 1.50 tsent gej tax tulchuud MGL-d bolohoor 150.000-230.000 geed zaraad baidag shde.......Mair ashgiin tuluu ter L'Oreal, gucci, Lacost geed bugdiig ni china-s zuudiin gehdee hagas orgi baidiag bhaa
    2010-10-06 2 0 Хариулах
  • Зочин     182.160.53.148
    kkk
    2010-10-07 0 0
  • 123     124.19.60.20
    ur n haa gazar adil shdee! bugd l china-s irj bga. ter deer hagas orig gnuu ymar balai um yariad bgan. jinhene, huuramch gj l bga. hagas magsaad bh um bhugui neg bol orig neg bol hulhi
    2010-10-07 2 0
  • Зочин     202.131.225.20
    er n uursduu gadaadad bga ah duu nartaa l zahij avchruulj l orig us hereglehees ur argagui dee.Mongold bga buh us hulhi...
    2010-10-06 2 0
 
 

САНАЛ АСУУЛГА

Шинэ Ерөнхий сайд Н.Алтанхуягийн Засгийн газрын сайд нарыг солих нь зүйтэй юу. Та юу гэж бодож байна?
Нийт 2493 санал өгсөн байна.

Дээшээ