С.Жавхлан гавъяат шинэхэн хадмуудаасаа тас зөрөн эхнэрээ араг түшүүлэн амаржуулав

Монголчуудын амьдрал

2010-11-23 11:44 GMT+8

-“Шуранхай”-н Эрдэнэчимэг 3.5 кг жинтэй охин төрүүлэн С.Жавхлан хоёр дахь үрийнхээ зулайг үнэрлэлээ-

Өнгөрсөн амралтын өдөр буюу Дашнямтай билэгт сайн өдөр гавъяат С.Жавхлан хоёр дахь үрийнхээ зулайг үнэрлэлээ. "Торгоны зам" компанийн захирал Гантөмөрийн охин Долгормаагаас салж, "Шуранхай" хамтлагийн дуучин Эрдэнэчимэгтэй дотноссон тэрээр өнөө маргаашгүй төрөх гэж байхад нь ч хоёр дахь эхнэрийнхээ тухай хүлээн зөвшөөрсөн үг унагаагүй. Хэдий тийм ч тэрээр өөрийн хоёр дахь амьдрал, эхнэр, шинэ хүндээ тун их анхаарал тавьж сайн аав, сайн ханийн үүргийг гүйцэтгэж байгаа бололтой юм. Гэхдээ түүний үйлдлийг бас гайхмаар. Тэрээр олны хэл амнаас нуун удтал хүлээсэн шинэ хүнээ их өвөрмөц орчинд тосон авсан байх юм. Гавъяатын ярьдаг хэлдэг нь монгол ахуй, монгол ёс заншил, дэг боловч түүнийг эхнэрээ төрүүлэхдээ хуучны гэх энэ аргыг сонгосныг гайхах хүн олон гарах биз. Тэрээр гачууртын хар усан тохойн орчимд байх Тоорил вангийн намаржаан дээр гэр барин цагаан эсгий дэвсэж шинэ хүнээ тосон авах бэлтгэлээ хийжээ. Энэ газрыг сонгосон нь ч бас учиртай гэнэ.

Тэмүүжин Тоорил ванд булган дахаа барихад "Булган дахны чинь оронд бутарсан улсыг чинь нийлүүлж өгье" хэмээсэн байдгийг бид мэднэ. Харин гавъяат энэхүү намаржаан дээр байдаг булгийн усаар шинэ хүнээ угаахаар ийн сонгожээ. Хүүхэд хүлээж байснаа гүйцэхээр төрдөг гэдгээр гэр барьж байхад шахуу дуншиж эхэлсэн Эрдэнэчимэгийг араг түшүүлэн амаржуулсан аж. 3.5 кг жинтэй төрсөн түүний охиныг олон хүүхэд эх барьж авч байсан өвгөн эх барьж авсан гэнэ. Дуучин бүсгүйн ах эгч хэдэн он, ямар орчинд амьдарч байгаа билээ эмнэлэгт   төрүүлнэ гэж хэчнээн зүтгэсэн ч гавъяатын шийдвэрээр ийн Эрдэнэчимэг цагаан эсгий дэвссэн гэрт араг түшин байж нярайлжээ. Эрдэнэчимэг бүсгүй ч ах дүүсийнхээ бус эр нөхрийнхөө шийдвэрийг дагахыг хүссэн аж.

Гавъяатын гайхмаар энэ мэт үйлдлүүдийг хүлээн зөвшөөрч, зохицож амьдардаг учраас ойр дотныхон нь "Жавхлангийн хувьд Эрдэнэчимэг хамгийн зөв сонголт нь" хэмээн ярьдаг биз. Алтны дэргэдэх гууль шарлана гэгчээр шал угаан, гудамж хоршоогоор хангалттай явган таваргасан бүсгүй ч хөдөлгөөнтэй байвал амар төрдөг гэх эртний үгний үнэнг харуулж хүндрэл багатай төрсөн сурагтай. Гавъяат шинэхэн төрсөн охиноо өвөл хаврын салхинд ажрахгүй  нүцгэн гүйж явдаг хөдөөний жаалууд шиг хөрслөг, хөрөв аргаар өсгөх бодолтой байгаа гэнэ  лээ. Тиймдээ ч вакцин хийлгэх гэж хотод ирснээ  эм  тарианаас зугатан гачууртыг зорьсон нь хадмуудынх нь цухлыг барж байгаа аж. Юутай ч Монголын хоёр сайхан дуучин шинэ хүнтэй болсонд нь баяр хүргэж, эрүүл энхийг хүсье. Монголын үрс маш олон болох болтугай.

GoGo Facebook Хуудас
АНХААР! Та сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууныг баримтална уу. Ёс бус сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Мэдээний сэтгэгдэлд GoGo.mn хариуцлага хүлээхгүй.



НИЙТ СЭТГЭГДЭЛ 252 Их хариулттай Их таалсан
  • zochin     202.55.182.82
    vneheer haramsaltai yumaa goe duulldag saihan zaluu iim setegtsiin owchtei bolchoh ch gej dee hvn mongoloo gj blno heterhii tuulishirch bna deer ved oor bsn shvv odoo bol tsag ve oor emleg gj yum bna ehneree arag tvshvvlj esgiin deer torvvleed bhdaa yahawdee araichdee heleh vg oldohgvi yum mongolchuudiigaa hogjoosei gj boddog bhd ene hvn boor doosh ni darah gdl bh yum aaa
    2013-11-27 0 0 Хариулах
  • Оогий     49.0.175.126
    Гачуурт вэ? Юун Тоорил Вангийн намаржаа вэ???????? Ха ха энэ аягүй бол хүү төрнө гэж бодсон доо. Бүүр солиороод Чингис хаан төрж магадгүй ч гэж сэтгэсэн дээ. Хайран залуу ингээд солиорчих гэж. Хөөрхий бүсгүйг араг түшүүлээд төрүүлчихдэг, бас яах гэж ч тэр газрыг сонгосын хэ хэ
    2012-02-23 0 0 Хариулах
  • zochin     49.0.163.68
    xunii amidrald oroltsdog tenguud sunuusei javhalan chi ataarxad bga negnee vgui boltol ni amidar ta 2t az jargal xusie
    2012-03-31 0 0 Хариулах
  • m     180.235.172.26
    soliotoi zaluu
    2011-02-01 0 0 Хариулах
  • zochin     49.0.163.68
    chamd ymar xamaatai ym be iluu ugtei mal ve
    2012-03-31 0 0 Хариулах
  • ZOLOO     182.160.20.57
    JAVHLAN CHAMAAR BAHARHAJ BNA SHYY
    2011-12-04 0 0 Хариулах
  • BILGEE     202.170.83.186
    MAAGUU OOR YU XELEXEW DEE JAWHAA
    2011-02-01 0 0 Хариулах
  • kk     202.131.233.59
    YOO eniig alaad uguuchee, Mongolooroo bn gedgiig ene mal 1 l buruu oilgood bh shig bn, hogjij devjihiin orond uharch uruudkaad bhiin erguu novsh chin, bi bas 1 uvsiin teneg tanina yag enen shig, tegeed uvsruugaa zaikuu hotod yugaa hiidiin boloo,
    2011-01-31 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.170.83.186
    Jawkhlan chamd bayr hvrgie.bi chinii jinhene shvten bishregch bna.ok
    2011-01-30 0 0 Хариулах
  • be     202.179.10.22
    bolj bnaa javhaa uragshaa mongoloo avarya
    2011-04-04 0 0 Хариулах
  • boyko     124.158.79.172
    ene jawhlan odo zuunaar uharch amidrahiig huseed bga yumu haashaa yum,medrel
    2011-01-29 0 0 Хариулах
  • zochin     183.81.169.2
    hot ch geh shig teneg malnuud uursduu manai mongoloos zailaasai sain yawaa negendee bitgii ataarh mongoloo aldsan teneguud
    2011-01-09 0 0 Хариулах
  • ЖААВКА     202.179.23.133
    Бөөнөөрөө морио унаад дээлээ өмсөөд амьдраялдаа манаахаан тэхгүй л бол Монгол хүн биш боллоошдээ бас хүссэн хөдөөний мантуу ч гишүүн хийж төр барьж чадийшдээ ер нь дээлээ өмсүүл л Монгол болно дуучин Жавхланг л сонговол улс хөгжиндөө...
    2010-12-25 0 0 Хариулах
  • bn     182.160.14.14
    amjilt hysie.
    2010-12-16 0 0 Хариулах
  • baagi     202.179.16.188
    amjilt dahij byy aldaarai jorj aramani
    2010-12-16 0 0 Хариулах
  • Жавхлан     202.131.250.4
    Өөрсдөө гүйгээд ирж байгаа юм чинь гэдрэг нь харуулахаас өөр гарцгүй болчих юм байна ш дээ хө. Миний заяаны мөн бишийг нь шалгаж байгаа юм. Нөхрийнхөө үгэнд ордог жинхэнэ монгол хүүхнийг таниж сууж байна.Хүний сайныг ханилан байж мэднэ.Морины сайныг унан байж мэднэ.Хүүхний үнэнчийг ингэж л шалгахгүй бол болохгүй цаг иржээ.
    2010-12-16 0 0 Хариулах
  • Зочин     182.160.7.161
    Javkhlang demjij bainaa. Ta nar hun muulj suuhiihaa orond Ejii sahuis niiigemlegees gargasan nomnuudiig avaad unshaad uz.Tegeed Javkhlang oilgono.Javkhlan ter niigemlegiin gishuun hun, mun tuunii uzel barimtlal ch mun ijil.
    2010-12-13 0 0 Хариулах
  • Зочин     121.102.159.5
    uneheer 2dahi huuhed ni turuud baigaa yum bh daa. Sonin yum aa uneheer togtvortoi amidarahgui zavhairch zaidraad Jaavkhaa hugushiruud ireheeree zaluugaasaa ehleed mash olon barag urlag soyoliin buh huuhnuudtei belgiin hariltsaand ortson tegeed zaluu ohiduudtai zagvar umsugch shine zaluu garch irj baigaa duuchidtai yavaldaad barag buh huuhnuudtei yu yah baih aa. uurt ni huntei suusnaas erh duraaraa banzaldah ni taalagdaad bhgui yu
    2010-12-15 0 0 Хариулах
  • Зочин     121.102.159.5
    tend chini ochij elsii tegeed Javkhaag olj uulzaad 3dahi huuhdiig ni turuulj ugii.
    2010-12-15 0 0 Хариулах
  • Зочин     121.102.159.5
    shal demii nomnuud hevluuldegiin bn lee sh de Javkhlan, buu murgul sonirhood baigaa yum uu haashaa yum.
    2010-12-15 0 0 Хариулах
  • Цагаанаа     182.160.2.21
    Сайн байцгаана уу? Би Жавхлан ахаар бахархаж байнаа. Энэ энэ эцэг өвгөдийн үлдээсэн ариун гал голомт, газар шороо, түүх соёлоо ингэж хүндэтгэн дээдэлж яваа монгол хүн байна уу? Та минь ээ??? Би ч гэсэн эхнэрээ энэ сайхан монгол ёс уламжлалаар нь төрүүлэх болноо. Монгол эрчүүд маань нэгийг ухаараасаа билээ?
    2010-12-12 0 0 Хариулах
  • Зочин     121.102.159.5
    Helberdeed l bn sh de, Javkhaa het tuilshirhaa boliosoi
    2010-12-15 0 0 Хариулах
  • tsoo     180.235.181.63
    saihan duuldag daan ch jaahan mungu uzeed soliorchihson yum shig bnaleeeeeeee.................. ...............
    2010-12-11 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.10.54
    bolix ymsan bolixgvi bhaa kkk...
    2010-12-11 0 0 Хариулах
  • sss     124.158.125.121
    mongold itgej boloh ergegt hyn bn uu...bygd hudaj ch huuramch
    2010-12-10 0 0 Хариулах
  • zozo     202.70.40.76
    jawhaadaa hairtai
    2010-12-10 0 0 Хариулах
  • Зочин     129.64.214.122
    Ene Jawhlan arai bish ee. Tarhia ugaalgana ugaalgana gehed arai l denduu ugaalgachihsan ym!!! Ter yarij helj hiij yawaa ymnuudiig ni dee hehehe. Zugeer l duugaa duulaad yawj bsan ni deer bsan ym.....
    2010-12-10 0 0 Хариулах
  • ts     202.55.182.82
    sain yavhad ataarhal hov jiv salahgui yum aa javhlan chi mundag duuchin naad muu yumnuudaa bitgii too hiih yumaa olj yadaal negniihee am daguulj erem avdag nohoi shig tegj bgan ugiin mo chuud teneg deesh n garah gesnee doosh tataj neg bol tengert tultal magtaal neg bol gazar dooguur ortol muuldag uurinhuuruu bai ok
    2010-12-08 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.170.66.231
    ta nart yamar hamaatain sain l baishd amjilt
    2010-12-08 0 0 Хариулах
  • ЖАВХЛАН     203.91.117.3
    эргүүтэж байж эхийн эндэгдэл гаргах нь дээ. Хүнээс онцгой хүн болох гэж хийрхэж байж дараа нь уйлах хцүү инээх хэцүү юм болов. их солиорол ч дээ....
    2010-12-07 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.10.18
    jawhlan ih tenegtne
    2010-12-07 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.10.58
    gar hi zuger uu bohir orchih bii dee ohintoi bolsond bayr hufgie
    2010-12-07 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.10.18
    yamar ch baisan olni anhaarliig tataj chaddagl zaluu shvv dee
    2010-12-07 0 0 Хариулах
  • he hehe     182.160.55.148
    yana javhlan ah mini ulam l buru tish e ybat bna da ug duu ga dulj bsan bol deer basin horhi ene hyyhen yana da udah gyi hodooni ulan hatsar tai hyyhen bolchihson ywj bh bi we
    2010-12-05 0 0 Хариулах
  • зочин     202.179.15.67
    нутгийн ах дүү ойр дотны найз нөхөл нь хэлж зөвлөөчээ Жавхлан их бардам хийрхүү болж байна. Шагнал эртэдсэн байна.Цагаа олоогүй шагнал ял болно гэж байдаг Олныхоо хайрыг зөв хариулаараа нутгийн дүү минь Уналтын өмнө бардам зан гэж эртний нэгэн сударт бичсэн байдаг шүү. Их сайн эхнэртэй болсон байна.Эхнэрийнх нь төлөө жаахан харамсаж байна. Тийм сайхан охин даанч яав даа.
    2010-12-05 0 0 Хариулах
  • Зочин     121.102.159.5
    Javkhlan guai odoo usee tairaad Hurimaa hiigeed amidarlaa zohiogoochee.
    2010-12-07 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.55.191.37
    hi erdenechimegtee eej bolsond bayr hurgie jawhlaan chi shu uuruur amidrah gj setgej zutgej bgaad talarhaya bas bidniigee duugaaraa tseneglej bgaaraada
    2010-12-05 0 0 Хариулах
  • Зочин     121.102.159.5
    Энэ удаад сайхан хүүхэнтэй суусан байна. охинтой болсонд Баяр хүргэе!
    2010-12-04 0 0 Хариулах
  • Зочин     121.102.159.5
    ehnereeree shoudaad baigaa yum uu? Yer ni Javkhlan sur duuliantaihan hurim hiichihvel ner tur ni sergeed irne shu de
    2010-12-04 0 0 Хариулах
  • Зочин     121.102.159.5
    Nairuulagch Nyamgavaa Ehneree charmai nutsgeneer ni kinond togluulaad nutsgen biyeiig ni shivegchinguud ni uneenii suugeer ugaagaad.......Javkhlan dutah yum algaa. Esvel 2012 onii songuuliin surtalchilgaa yum uu?
    2010-12-04 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.10.18
    URGELJ MONGOLORO BGARAI OHINTOI BOLSONDTON BAYR HURGEY
    2010-12-03 0 0 Хариулах
  • hi     202.131.233.59
    duugaa ch duul hiidegee ch hii gehdee donj Tugulduriin ugeer bitgii tenegt l de ter l chamaig alna shuu
    2010-12-03 0 0 Хариулах
  • сарнай     202.170.81.45
    яанаа энэ жавхлан бүүр солиорч байх шиг байнаа хэхэ Хөөрхий тэр Эрдэнчимэгийг өрөвдөж байна чааваас ямар үйлийн үрээр ийм тэнэг малтай суудаг байнаа. Жавхлан хэддүгээр зуунд амьдарч байгаагаа мэддэггүй солиотой амьтан байхаа. хахаха
    2010-12-03 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.10.18
    ATAARHAAD BGA YUMU
    2010-12-03 0 0 Хариулах
  • mgl     180.149.95.150
    zvgeer duulj xewtene biz xodooni mal
    2010-12-02 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.10.18
    CHI OORIGOO YUGEJ BODOV
    2010-12-03 0 0 Хариулах
  • xak     180.149.95.150
    teneg dorwod byr galzuurchee donjgui togoldortogei shar xadand xewtvvl taarna
    2010-12-02 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.10.18
    CHI OORO HEVTEEREI
    2010-12-03 0 0 Хариулах
  • zohin     202.126.92.6
    turnu gedeg amargui e esen mend sn tursun bol yamai baga jinte ih jintei garah ni hamaagui baga jintei garsan huuhed jinge dor ni guitsdeg mongolchuuda bie biende hairtai bai bid ingej uraltsaj ***uu uhaad hari orni humuusd idegdeh ni taalagdahgui bol harahgui nudee aniad ungurchihuu hu
    2010-12-02 0 0 Хариулах
  • zochin     182.160.38.33
    Javhlan bur tenegtej duuslaa uug n saihan l duuldag zaluu yumsan .uhrah hun ungursunuu uugluh hun ireeduigee gedeg dee .Teneg Donjiin Tuguldurt buruu sumluulchih yum .serdeggui yum bh da. Saihan duugaa duulaal ard tumnee bayasuulaal yavj baihgui iim teneg bolchihdog haramsmaar yum. yadaj tenegee nuuh sovest alga yum bh da
    2010-12-01 0 0 Хариулах
  • oogii     122.254.127.66
    end javhiang muuij bichsen humuus bugd sezotoi ataarhuu malnuud bha saihan duuldag zaluu shu buh l nasaaraa aztai sain yvaarai amjilt husie javhaa
    2010-12-01 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.10.18
    SANAL 1 BNA
    2010-12-03 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.227.119
    ene odoo heden ond amidraad bnaa yamar 1 yum boluul yanaa
    2010-12-01 0 0 Хариулах
  • Фэн     122.254.126.34
    JUDi-гийн хэлсэнтэй санал нэг б.а угаасаа монголчууд аргаа түшиж төрж б.сн түүхтэй
    2010-11-30 0 0 Хариулах
  • иго     180.235.168.133
    Сайхан хоолойтой сайхан дуучид шүү амжилт хүсье. Дээрхийг үнэмшээд байгаа хүмүүс өөрсдөө ёстой л малууд юм даа. Адилхан залуу хүмүүс байж нэгнийгээ яаж ингэнэ гэж бодож сэтгэж байнаа. Сэтгэхүйн хомсдолд орсон нөхдүүдүү харин ч
    2010-12-01 0 0 Хариулах
  • Judi     122.254.126.34
    Үхэх төрөх адил гэдэг гайгүй төрдөг бол Жавхлангийн аргыг (Монгол уламжлалт аргыг) хэрэглэхэд юу нь буруу байх вэ? Монголын анагаах босоогоороо төрөх Америкийн туршлагыг судалж байгаа гэсэн худлаа гэвэл Ламбаа сайдаас асуу
    2010-11-30 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.70.34.34
    amitanguudiin urs arag deer turno u hadan deer turno u hend hamaa bn aa.
    2010-11-30 0 0 Хариулах
  • zochin     202.55.191.24
    arag deer turvul ilyy sain bdag ym uu?sain bol uu?xeleed uguuch
    2010-11-30 0 0 Хариулах
  • Зочин     121.102.159.90
    насанд хүрсэн хүний нуруун дээр байдаг "хөх юм" гэж ёстой соносоогүй юм байна.
    2010-11-30 0 0 Хариулах
  • Зочин     121.102.159.90
    "Хөх нуруут" гэж ярихыг одоо л соносож байна. Улаан залаатай монгол хүн гэдэг биз дэ. Хөх толбо гэж байна. Хөх толбо гэдэг чинь хүүхдийн хонгон дээр байдаг "хөх толбо" шүү дээ.
    2010-11-30 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.123.216
    Майкл Жексоны араас орж дээ
    2010-11-30 0 0 Хариулах
  • nj     202.131.249.66
    hooson hiirhelgvi mongolooroo bai l da. mongoloo aldaad, daraa n ner n zamharaad, dvr n bvdgereh vii de. tugulduriig murnuusuu buulgaachee.
    2010-11-30 0 0 Хариулах
  • Ядаж ...     202.126.90.14
    Телевизээр лаг эх орон эргэн тойрноо хайрлах хэрэгтэй мэрэгтэй гээд хуцаж байсан чинь сэтгүүлч "та эхнэр хүүхдээ орхисон" хайр тэндээс эхлэх ёстой биш үү? гэж гоё асуудаг байна шдээ. Муу тэнэг... Ядаж энэ хүүхнээ хайрладаггүй юмаа гэхэд бага зовоогоорой доо.
    2010-11-30 0 0 Хариулах
  • зочин     202.126.90.14
    яаж ч бодсон шал тэнэг юм. Угаасаа Жавхланд улс орноо удирдах байтугай өөрийгөө аятайхан авч явж, өөрийгөө зөвөөр илэрхийлж чаддаггүй хэн нэгнийг дуурайгаад яваа утсан хүүхэлдэй шүү дээ. Үнэндээ яаж ч рекламдаад чамд зохихгүй байна.
    2010-11-30 0 0 Хариулах
  • gj     182.160.60.158
    hudlaa bailgu d burhan mine
    2010-11-29 0 0 Хариулах
  • Зочин     194.230.156.136
    aragaa tushij toroh n zuv, uursduu yu hiihee medehgui baitsgaaj baij , hiidgee hiisen hund buu zaa ta naraas l teneg baiv gej. mongol arga uhaan chin shalgarsan amidral yum shuu
    2010-11-30 0 0 Хариулах
  • Зочин     182.160.38.250
    эргүү мал Чиний дуулсан дуу ч таалагдахаа болилоо
    2010-11-29 0 0 Хариулах
  • jimi     119.40.100.99
    Амар мэнд төрж, сайхан охинтой болсонд юуны өмнө Баяр хүргэе, Та 2-т хамгийн сайн сайхныг хүсч, өнөр өтгөн, элэг бүтэн сайхан амьдарч явахыг чин сэтгэлээсээ ерөөж байна, Жавхаа минь чамд энэ сонголт эцсийнх нь болог,,,
    2010-11-29 0 0 Хариулах
  • huurhii     182.160.58.99
    iim shan huuhen ene huduunii hugiin sdag yaaj toodog bnaa medrel muutai sda buurunhii heltei erguu ***
    2010-11-29 0 0 Хариулах
  • boogii     182.160.45.60
    BAYAR XURGIE...BIDNII UBUG YG INGEJ TURJ BAISAN SHUU DE.TER TUSMAA ERVVL CHIIREG BAISAN SHUU DE. ta nar bitgii xuts mmusain xujaagiin erliizuud.
    2010-11-28 0 0 Хариулах
  • Зочин     58.18.168.117
    УУЛНА ДАЖГҮЙ ДУУЛДАГ ГЭХДЭЭ ТОЛГОЙ НИ ЖООХОН ЮМТАЙ ШИГЭЭ ХЭХЭ ЗА ОДОО ЯАХАВ ЮУ САЙХАН ДУР САЙХАН ШҮДЭЭ ХЭХЭ
    2010-11-28 0 0 Хариулах
  • Зочин     86.32.55.62
    bayasgalangiin emnelegt ehneree avaachihgui dee:- )
    2010-11-27 0 0 Хариулах
  • zochin     202.131.225.147
    humuus herhen yaj amidarch huuhdee herhen gargah ni hend hamaatain uursduul hoorondoo bolj baiwal boloooshdeeee. Mongoliin urs mash olon boloh boltugai
    2010-11-27 0 0 Хариулах
  • Монгол     202.180.219.22
    Яадаг юм Монголчууд хэзээний л ийм байж болоод ирсэн. Жавхланд охинтой болсонд баяр хүргэе. Наад хүүхэн чинь ардын дуугаа түүний дотор уртын дуугаа дээдлэн авч яваа маш цөөхөн залуусын нэг шүү.Жавхлан чи дахиад сонголт хийчхэлгүй хайрлаж хямгадаж яваарай
    2010-11-28 0 0 Хариулах
  • Zaya     119.199.21.163
    Eoo JAVHLANgiin vgiig dagaj huduu turj yaaj vhcheegvi ym bee!! Yamar zorigtoi ym bee!!! Soliortsiin !! Vhbel yaana !! Deer ved turultuus bolood amia aldsan ehchvvd zunduu b dag shvv dee !! Tolgoi deeree garganj baij bvvr dabruulabaa!!
    2010-11-28 0 0 Хариулах
  • Зочин     86.32.55.62
    za europid ch gsn huuhnuud gertee torj l bdgiin sh dee, zaaval emneleg enee tree geed bh u bdgiin. huuhed l eruul saruul, eh setgel hangaluun bol boloo sh dee!
    2010-11-27 0 0 Хариулах
  • Сайн байна уу?     203.91.117.3
    Ер нь хүн эхнэрээ хаана яаж төрүүлнэ хэнд ч хамаагүй биздээ. Эх үр нь эсэн мэнд л байвал болоош дээ. Хэдэн зууны өмнө ингэж л төрдөг байсан байж таараа. Одоо үед яагаад сонирхсон хүн нь ингэж төрж болохгүй гэж?
    2010-11-25 0 0 Хариулах
  • mongl     88.225.233.168
    ***uuud shaaaj oghiimaaa mongoliihoo toloo gesen neg ch gesen javhlan shıg setgelte ***ANUUD ene mongold algaa hudlaa hotiin gesen soyol garal ugsaagaa medkuu ***nuud yu ch medkuu SHAl hudlaa 800 jıliin omnoh tuuh yarısan arhıchın ***kuud ta nar yadaad neg naad ugaadsaar duursen tarhiaraa joohon Bİ CHİN MONGOL HUN SHUU geed boddoo MUU TENEG ***ANUAAD joohon nnad mongol orond yu bolood bgaag bodoochee undeserheg bgaachee unUNDESERHEG geheer l hujaa nariig zodoh bdag yumuu MUUU ALNUUD unen gutarjiin ENE MONGOLİİN HUDLAA SHAASAN TOM TOM yum yarısan tuuh soyloo medkuu mal mal mal amla mal uneheer heleh ug alga mongolchuudaaa TA NAR NAAD DORWODoosoo dor mongoloo gej bodkuu unen hereg algaa
    2010-11-26 0 0 Хариулах
  • Зочин     121.102.159.90
    ehneree emlegt turuulehgui gedeg chini odoo yu gesen ug ve?
    2010-11-26 0 0 Хариулах
  • zochin     202.126.92.7
    aimar yum. neg yum tusuulj uzlee ldee. ehner ni gertee ehner deelee omschtson tegeel toroh geed zovj bhad ni javkhlan geriihee gadna gaans zuuchihsan esgiigeer uneg hiigeed suuj bsan bhdaa. tegeed geriigee uninaas huuhediihee oriig duujilj hiisen bhaa. mongol mayag geher tiim yum sanaand orj irj bna
    2010-11-25 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.55.191.60
    eo aimar
    2010-11-25 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.126.91.40
    Уншихад инээд хүрмээр гарчиг бүхий,элэг хөшөөм сэтгэгдэлтэй өгүүлэмж байна.Үнэнээсээ инээлээ. Манайхан гэж..... Уг нь Жавхлан дуулах авъяас гайгүйтай шүү дээ. Гэхдээ алийн болгон хэдэн дуу дуулаад яваад байхав дээ. Эх орноо, уламжлалаа гэсэн сэтгэл төрөөд байгаа бол илэрхийлж л байсан нь дээр байх даа. Гэхдээ ингэж ч арай биш байхаа. Монгол хүн Монгол хүнээ хайрлаж байвал тэр чинь эх орноо гэсэн бас илэрхийлэл байхаа. Эхний болон хоёрдахь авгай , хүүхдүүдээ хайрлаж байвал өөр юу хэрэгтэй гэхэв
    2010-11-25 0 0 Хариулах
  • Зочин     180.235.161.30
    ene javhlan ooroo yag johond oo vaktsinaa hiilguleegui bolood odoo iim teneg yum bn shdee huuhdee yaag tiim bolgoh gej bgaam bn, huuhed ni tom bolood aadaa yamar ih harmsah boloo ene huuhen ch dee ovchtei yum uu haishaa yum tegeel haa bsan gachuurtad ochood torj bdag amindaa hairgui huur wee etseg ehiihee ugnees garad ene amidral law butehgui ee
    2010-11-25 0 0 Хариулах
  • Зочин     180.235.161.30
    heleh ch muu ug alga
    2010-11-25 0 0 Хариулах
  • uyanga     180.235.161.30
    ene odoo yu gedeg tenegtelt we ter huuhen ni ch dee tegeel heer hodoo gert ovgon huneer eh bariulj awj tojr bdag eoeoeoeoe javhlan yag yumtai hun hogjil devshiltei hol niilvvlen alhah estoi bdag bhad yaaag yumtai hhhhhnnnnnn
    2010-11-25 0 0 Хариулах
  • mongol     202.70.45.138
    Javhlan uugaasaa yumtai baisan, ter ni odoo l il garaad baigaa yum aa, Urd ni nuugdmal baijee. Ene hun eruul hun bish ee
    2010-11-25 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.170.83.134
    хөөрхийдөө хүн алах нь дутжээ бүдүүлэг үеийг эргэн дурсаж болно бүдүүлэгдэж хүн алж боллохгүй
    2010-11-25 0 0 Хариулах
  • gerlee     180.235.175.67
    olnii anhaaral tataj kd boloh geed medreltej uguh iymaa ene teneg zalyy
    2010-11-24 0 0 Хариулах
  • 999     124.158.95.135
    arai hudla b.na
    2010-11-24 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.20.168
    Бусдыг БҮҮ ШҮҮГТҮН
    2010-11-24 0 0 Хариулах
  • тамын тогоо     202.179.27.155
    та нараас юм гуйгаагүй л байлтай
    2010-11-24 0 0 Хариулах
  • 1     122.254.127.66
    rhe
    2010-11-25 0 0 Хариулах
  • Зочин     203.91.113.10
    bur *** ulaichihlaa
    2010-11-24 0 0 Хариулах
  • mongol     58.18.168.117
    JOOHON NERD GARAHAARAA HAMARAA SOHCHIHDOG IIMERHVV MALN UUD MONGOLD HEREGTEI GEJVV ANH GARAHDAA L YAMARHUU YUM BLAADAA CHEIDEEEEEEEORCHIISON HATSAN BORTS L BSAN BIZDEE GETEL ODOO TER GEDES GVZEEG NI HARDAA ARD TVMNIIHEE HAIR HALAMJIIG AYTAIHAN HVRTEED YWCHIJ CHADAHGV IH YUMAND SANAARHAAD CHADAHGVN BJ ... TSAG VETEIGEE HOL NIILVVLJ YWAH HERGTEISHDEE ODOO CHIN SHAL UUR ERIN EHELCHEED BHAD EHNEESEE IIM HUUCHINSAG VZELTEI BGAAD BWAL MONGOL YAJ HOGJIH YUM UDAHGV BVGD L GER BARIJ SUUGAAD MAL MALLAAD L BELCHEERTEI NUGUU YUMAA HIIGEED L TEGEED ETSEG NI MEDEGDEHGV BUUN ONCHIN HVVHDVVD BOLNO BIZ.. HUURHIII ENETEI SUUSAN EM CH MUN CH ZOWNODOO TAARSAN YUMNUUD L NIILJ BGADA. TEGEED YUMAA IREHEER ESGIIGEE HIIGEED HVVHDEE SVVLEEREE UGJAAD VNEE MALAA SAIN MALLAAD GAMBIR BOORTSOGOO OLIGTOIHON HIIGERE
    2010-11-24 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.95.135
    ene arai hudla medelel yum shig b.na
    2010-11-24 0 0 Хариулах
  • hudal medeelel     202.55.191.37
    setguulch l unen zuil bichsen yum bol neree bichihed yadag bnaa. hudlaa medeelel tavichihaad neree ch bichilgui orhison bna dag. bolimoor yuma
    2010-11-24 0 0 Хариулах
  • Зочин     121.102.159.37
    Emegtei hun turnu gedeg chini hetsuu. Herev emnelgiin tuslamj heregtei bolbol yahav?
    2010-11-24 0 0 Хариулах
  • Зочин     121.102.159.37
    Ur huuhdeeree ingej togloj bolohgui l dee. Uuruu bol odoo yahav duurch
    2010-11-24 0 0 Хариулах
  • Зочин     121.102.159.37
    Huuhdeeree togloj bolohgui l dee.
    2010-11-24 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.20.210
    japan hereglej bsan /155-165 cm urttai/ 5 shirheg Snowboarduud zarna. 24-26cm sizetai gutaliin hamt. une: snowboard-/ 200.0-350.0/ GUTAL:/50.0-80.0/ tel 9115-5119
    2010-11-24 0 0 Хариулах
  • Зочин     121.102.159.37
    naad hogoor chini yadagiin! Japand shine ni 5000yen geed ovootoi baina
    2010-11-24 0 0 Хариулах
  • Bayar hvrgey     202.170.65.50
    BAYAR HVRGEY OHINTOI BOLSOND N .AJIL HUDULMURIIN UNDUR AMJILT HVSEY .DEMJIJ YAWDAG HVN OLON BGAA SHVV JAVKHAA.za odoo ene muu hustaad bgaa uruwdultey amitadad HOOE HOOE MUU ERLIIZSEN NOWSHNUUDAA TA NAR ER N YU hutsaad BGAA YUM BEE YUTAI GEJ YU HIISEN GEJ YU BVTEESEN GEJ HUTSAAS BGAAN TA NAR NAR BVGD HUDUUNII GARALTAI SHDEE BAS OLIGTOI BSAN BOL ENGEED HUTSAAD SUUJ BHIIN OROND MONGOLDOO MOD TARI L DAA AWILAGA BITGII AW L DAA , AJLAA HII L DEE, URUU TUL L DUU, UMHIIGUU UGAA L DAA, TOLGOIGOO TSENGEL L DEE, AMAA UGAA L DAA, AWGAIGAA NUHRUU BAYARLUUL L DAA, ARCHAATAI AMIDAR L DAA .TA NAR ER N HOOE MUU HVVHELDEYNVVD MINI BITGII AMNIIHAA ZORGOOR HUSTAAD BAI L DAA TEHVV UURSDUUSUU ICHIJ AMIDAR TA NART TIIM IH MUNGU BGAA YUMUU TIIM SAIHAN UHAAN BGAA YUMUU ATAARHAAD UHEJ BHAAR GARCH MUNGU OL
    2010-11-24 0 0 Хариулах
  • Зочин     222.247.113.234
    hudlaa gedeg ni todorhoi bna shuu dee, yamar ch setguulchiin ner alga, ichmeer yumaa yaaj ingej zohioj chaddag bnaa
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • d     202.179.11.34
    chi shuu. yaj anzaarav aa . neeree ner alga
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • ain     202.170.94.27
    baharhamaar yumaa
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • ZAYA     202.70.34.18
    HAIRAN SAIHNA MONGOLIIN OD BOLJ GYALALZAJ BSAN OD IIM CH BOLCHIH GEJ DEE
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • оноо     202.70.33.194
    монголын үрс маш олон болтугай сайн байна харин тэр вакцин чинь хүүхдийн чинь амь насыг даана шүү хийлгэх хэрэгтэй энэ гэр бүлд аз жаргал сайн сайхныг хүсэж байна
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • ss     202.55.191.24
    urtei bolsond ni l bayar hurgie de
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • unshsan     202.131.225.178
    ugui odoo yu ch gemeer yumb dee mongol es oo hadgalj baigaag ni bodohoor zow ch yum shig heddugeer zuund amidarch baigaa bilee gedgee bodohoor africt yawj baigaa ch yum shig so setgegdel torj baih chin
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • A.Gerel     202.55.191.37
    Гавъяатдаа шинэ хүнтэй болсонд баяр хүргэе. Шинэ Монгол иргэнд урт насалж удаан жаргахыг ерөөе. Тэнгэр ивээж, газар тэтгэж яваг.
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • hi     202.70.36.66
    Hugjil devshil gej bdgiin shuu javhlan min ergeed hui negdel ruugee ochvol saikhan bna uu
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.126.90.14
    өвгөн эх барьж авсан гэнэ шүү, юу гэсэн үг вэ, өвөө барьж авсан юм уу, ямар балай юм бичээд байна... Дуучин Жавхланд баяр хүргэе,
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.72.245.170
    Odoo yanaa ene Javhlang
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • bt     202.55.191.24
    shar had or beldeh l bolj de
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • X     203.194.118.131
    Unen uu ene tegeed , ENE HUN SOLIORSON CH GESEN OORIIHOO ITGEL UNEMSHILD YAMAR IH UNEN CH BNAA
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • hi     182.160.42.216
    Javhlan saihan zaluu shu, uhaantai ch zaluu. Mongoloo gesen setgeliig n mash ih gutaah um mongolchuud. Bi 40 nastai bi tuund hairtai. Nadad mash ih taalagddag
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     99.48.208.197
    HUUE EE GAMBUUSH ANIA BAISIIMUU. UCHIXEEGUIMUU
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • KJE     62.167.127.121
    UDAHGVI AVGAIDAA ARGA VVRVVLEED ARGAL TVVLGEED HVVHDEE HODSOND OLGIIDOOD UNI NII SAVLUURT BUUVEILJ ADUUNII ADSAGAAR SHIRDEG HIIJ AYGAA HORMOIGOOROO ARCHIH YUM BISH VVV
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • GF     202.55.191.24
    ehner ni damsk bish esgii hiigeed huuhed ni suul huhnu kk
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     121.102.159.90
    honinii suulch saihan shu.
    2010-11-26 0 0
  • Зочин     180.149.67.3
    hooe naadah chini eruul bigaa daa. omnoh tuuhee davtaj baina gej baigaad naad hun chini neg medsen chini deer ued humuus mahaa tuuhiigeer ni iddeg baisan ym gej yrih bii dee. aimaar sanagdaj baina
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • fen     202.179.11.174
    yanaa javhlan mini bitgii tegeh uu guij bna huneer hun hiineee gedeg hetsuu shuuu eh hunii huvid helii ailiin saihan ohin ooriin saihan uree bitgii zowooo chi yah we uls toroo yarin uu duugaa duulna uuu naana chini emegtei hun zaawal er huhuruu dagaj ugeer ni baij zowoh yosgui sh dee adilhan aawiin ohid harj bgaa shuu
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • hehe     202.170.82.33
    busad n yah we vaccin l chuhal shuu. huuhedee bodooch.
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • mongol     202.131.229.35
    bi mongol er hun gedegee martaagui hun ym shuu.odoo baigaagaa hardaa chi .shulsee gudamjind hayna ah zah.tuuh soyloo ch medehgui europ huwtsaslaltai chi mongol hun mun uu.Bar saw heshees medehgui sursan mergejilch baihgui sursan ym gewel arhi uuj huuhen shuuhan erguuleh sain yvaa negnee muulah .negel bolowsroltoi hun ta nar hudalaashdee.zugeer dur esegsen muusain mal nuud.mongoliin zaluus hugjuud bn l geed bna yrij heleh uuj ideh ym ni uurchlugdsun bolkhoos bish ene zaluus yugaaraa hugjuud baigaan .
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • unshigch     180.235.160.22
    javhlan boo bolsnoor ih yum oorchilhiig husdeg boljee tehdee orchin tsagt emegtei huniig tegj toruuleh arai l bish yum shig ee za ooroo tungaadag l blgui dee
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.226.221
    Эх эндвэл яана тэнэг гар
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • demjigch     202.131.232.212
    bolj l baina bi l lav zov gej bodoj bna soliotoi gej bicheed bgaa humuus oorsdoo soliotoi
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • Сайнаа     202.179.20.105
    Ёооё ямар тэнэг юм бэ. Одоо чинь хэддүгээр зуун билээ дээ.
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.180.219.23
    араг түшиж төрөх нь монгол хүний хувьд байж л байсан ёс шүү дээ. одоо л больчоод байгаагаас.ингэж төрөх нь тухайн бүсгүйдээ маш сайн.европ эмнэлгээс өмнө монгол эмэгтэйчүүдэд хэзээ ч хярзан урагдаж байгаагүй гэдэг юм байна лээ. хүүхэд нь хүндрэлгүй хурдан төрдөг гээд сайн талууд их юм байна лээ.энэ тухай төрөхийн эмч нар ч сайн мэднэ ш дээ.монгол хүн монгол ёсоо бариа биз юунд нь тэгж их хатуурхаж элдвээр хэлнэ вэ.мах цусаа уран байж төрнө гэдэг тийм хүсмээр ч үйл бишдээ.та нарыг жавхлан араг түшиж төр гээд байгаа юмуу,эхнэрийг чинь гэртээ аваачаад араг тэврүүлж төрөөдөх гээд байгаа юмуу? яагаад хүн муу хэлээд зүхээд байгаа юм бэ?юу сайхан дур сайхан гэж монгол үг мэдэхүү та нар?өөрөөрөө байсан жавхлан өөрийн дураар л бай.чиний л амьдрал хойно.шинэ хүнийг тэнгэр ивээг.
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     219.79.210.156
    европ эмнэлгээс өмнө монгол эмэгтэйчүүдэд хэзээ ч хярзан урагдаж байгаагүй гэдэг юм байна лээ. хүүхэд нь хүндрэлгүй хурдан төрдөг гээд сайн талууд их юм байна лээ ?!! Чи яаж мэдэж байгаа юм бэ
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     84.237.27.4
    ene jawhlan buur soiliorchihjee... ter unen uu tok shound uuriiguu buur onigoo shaatsan ternes hoish uudluhuu boliloo suu...
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.72.243.70
    ha ha donj togoldor tarhiniih ni tygjeeg myltalsan bish byr dordson bna.yg ni dyygaa l dyylaad yavj baihgyi
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     180.149.64.197
    arag tushij tursun mongolchuud dundjaar 32 nasaldag bj bilee huurhii
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • Эмч     202.179.11.94
    Бүх вакцинуудаа хийлгээрэй вакцин хийлгээгүйн улмаас элэгний үрэвсэл хавдар үүсэх тохиолдл давтамж ихэсдэг Харин ч бүр дархлаажуулах төлөвлөгөөнд ороогүй вакцинуудыг мөнгөөр хийлгйх хэрэгтэй таны хэлдгээр бол эрд мордмогц HPV-ийн вакцин хийлгэх хэрэгтэй энэ нь маш том хөрөнгө оруулалт
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.55.191.60
    teneg novsh
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • Ediko     202.55.191.24
    Er ni hunii amidral hund yamar hamaa bnaa. End muulj setgegdel bichsen humuusiin ihenh ni Javhlangiin hemjeemd amidarch chadaj bgaa yu guu yu gedgee negtsegnej haraasai. Honogoo argatsaaj, hov jivhen yarij odor honog ongorooj baigaa yadarsan l amitan bgaashde.Setgel duuren amidraldaa hangaluun saihan amidarch bgaa hun lav end dooshoo orj hun muulj suuhgui ni l lav.
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.20.193
    Soninguud dandaa hudlaa yum bichih yum. Tegeed ch hen haana toroh ni hynii erhiin asuudal. Choloot ardchilsan niigemd amidarch bgaa hynii erhiig deedeldeg ene ter geed bsan haana bn ve?Kommunizmiin ye shig bailgah geed bgaa yum uu haash aa yum be? Eniig bichsen setgyylxch bol Javhlangiin derged yu yum be? Neg muu baas sh dee. Duuchin Javhlangiin ger byld bayar hyrgei!!!
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • Арго     180.149.66.18
    Даяарчилагдана гэдэг хуучны сайн сайхныг шинэ үетэй хослуулахыг хэлдэг юм.Монгнол байна гээд шинэ үеийн бүх зүйлийг буруушааж болохгүй.Төгөлдөрийг дагаж навсагнаж байхаар ахынхаа хаяаг түшсэн бол ядаж дэлхийн хэлтэй болохгүй юу.Төгөлдарийн хувьд чи ч МОНГОЛ ЦООЖ л байна дааОдоо үед ямарч хүн онгойлгож чадхааргүй цоож их болсон ш дээ.Төгөлдөр чиний тархины түгжээг хүссэн үедээ мултлаад хүссэн мэдээллээ оруулдаг болж Чи ч ЗОМБИ болж дээ
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • teneg     180.235.180.95
    shaal teneg yum aa ter tenegtei ingen barin suuj bdag ter urtiin duu duuldag hyyhen yamar ineedtei yum be omnoh ehneree hyyhdee awch yawj chadaagyi medreliin owchtei hyntei gerleltee batluulaagyi bj hyyhdiig arag tewren toryylj bdag tsus aldaad yhwel yah baisan yum minii uhaan law hyrehgyi yum bn
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     203.91.117.3
    javhlan bolimoor yum. teneg novsh.
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • udu     124.158.121.104
    Баяр хүргэе. Монголын ухаант үрсийг нэгээр нэмсэнд тань! Харин чи битгий атаарх
    2010-11-26 0 0 Хариулах
  • bi     202.170.94.27
    mongolchuud arag l teverch huuhdee turuuldeg bsan bizdee. enh mend l tursun bol boloodoo. er ni bol ene javhlangiin yariad bgaa yum bugd unen sh dee. neg ch hudlaa yum yariagui. odoo ene ued javhlangaas uur ingej zorigtoi duugarah hun haana bga yum be. bugd l china-chuudad dolignoj durgui ni hursen ch hahuulid avsan tavan tsaasaaraa amaa tagluulchaad l yavj bga bizdee. dornod aimag chin odoo mongolchuudiin nutag bish hyatadiin nutag bolson shahuu sh dee. neg ochood uzeech. javhlangiin yariad bga ni gedeg ni haragdana. javhland amjilt husie.
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     203.91.117.3
    medrel muutai amitan. tiim yumtai suuj bdag ehner ni shal teneg yum. Harin anhnii huuhdiinh ni eej Dolgormaa ni bol estoi bolovsroltoi saihan huuhen bn lee. Javhlang haysan ni bolson yum.
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • mal chin     182.160.19.39
    ene neeree yaavch ervvl bishvv VHEECH SAD
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.72.245.55
    Ene dvrwed bvr soliorchihoj ter avgai heed baigaa amitan n bas taarsan uym baina l daa
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.170.65.50
    Mash zuv shiidver gargajee. Teneg mongolchuudad hariuulj chadjee. Mongolchuud denduu dayarchlagdaj bnaa
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • аз жаргал хсье     202.170.82.37
    шинэ хүнтэй болсонд нь баяр хүргэж ,урт насалж удаан жаргахыг хүсье энд сэтгэлдэл бичих нэрээр хүн доромжилж, бусдыг харлуулж өөрөө бүүр их хар энергинд бариулж байгаа өрөвдмөөр өт хорхой шиг хүмүүсийг бүү тоогоорой ,энэ эх орон,түүхээ харлуулж өөрсдөө цэвэр харагдах юм гэнээ
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • zochin     202.126.90.14
    ineed hureed bj suuj chaddagguiee ene Javhlan nuugdmal setgetsiin uvchtei bsan bhaa odoo ter ni hurtsadmal uedee orson um shig bna ug ni muruuruu duugaa duulaad huduuguur togloltoo hiigeed yvj bhgui.end tendgui huuhed unchruuleed yun mongol zan zanshil yraid bna
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.55.191.24
    gantsaaraa ineej baigad genet galzuursan hun baidiin genleeshuu...
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     182.160.39.234
    улс төр нийгмийн чанартай аливаа чухал мэдээнд сэтгэгдэл бичихгүй байж Жавхлангийн хувь хүний өөрийнх нь гаргаж байгаа үйлдэлд нээх сэтгэгдэл бичээд л маргалдаад л хараагаад л ерөөгөөд л бүр сүйд болохиймаа чааваа.. ухамсарын дорой байдалаа гэж..
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • zochind     122.254.127.66
    chi ch gesen unshaad bichij bgan bishvv uhamsartai boloh gd yadtsan mal min
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • za yahav dee     122.128.226.170
    ER HYN SANASNAA HIJ L BAIG DEE ESEN MEND AMARJIJ EH ETSEGTEE NAR BOLON IRJ BGAA SHINE HYNIIG NI BURHAN IVEEG MONGOLIIN YRS YUN DEER CH TORDSON BE OLON BOLOH BOLTUGAI
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • mgl     122.254.127.66
    mongol eos zanshilaa sergeej deedlen hoich uedee uwluulen uldeej bh n zuw bolow ch ene arai heterneeeee gej
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • mc     182.160.9.232
    ehner ni yaaj zovj torson boldoo. odoogiin toroh emnelegt hurtel zovj bj 2 yas saldag yum chin. yamarch bsan esen mend amarjsand ni bayr hugey. yamar ih tesver tevcheer gargaa ve.
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.78.88
    яагаад болохгүй гэж араг түшиж амаржихад эх хүү 2 тоо маш их ээлтэй гэж эмээ маань хэлдэг та 2 тоо охинтой болсонд нь баяр хүргээд урт удаан аз жаргалтай өнөр өтгөн сайхан маьдраарай гэж ерөөе!
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • dsfc     202.131.226.98
    arai ugui bailgui de tegej baij nyalh bietei hun daaruulj hachin yum boloh vii de tursun hund hestuu bgs de mangar hara
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • hgfhgf     122.254.127.66
    arai ugui blguidee soliorno soliorno gehed ene dendene
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     180.235.176.17
    сонин л сэтгэлгээтэй хүн байна зүгээр өөрийнхөөрөө байсан хүн л амжилтанд хүрдэг хүнийг дагаж дууриах нь ямарч тус дэм болдоггүй тэр Төгөлдөрөөс заягаа барьвал дээр боловуу
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • mmm     203.91.117.3
    ug ni duugaa duulaad yavbal zygeer gej bodoj b.na Tuguldur gej teneg tembyy tolgoigoor ni toglood deerees ni Uvsiin tenegyyd tenegtyylj uguh yum aa
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.70.45.242
    Зоригтой л байна. Чиний хийж чадахгүйг л чадсан байна. Угаасаа юм хийсэн нэг нь хэл амны бай болдогоос хойш. Би лав энэ залуугийн зоригтойг гайхаж байна шүү. Өөрийн үр хүүхэд, ханийнхаа амь насаар бараг дэнчин тавьж байна штээ. Зоригтой байна. Өөр юу хэлэхэв.
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • Санаа     219.79.210.156
    Оорийн амь биш юм чинь уу!? Оорийн урийнхээ амиар дэнчин тавьж шоудаж байгаа хун зоригтой юу хувиа хичээсэн уу
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • ddd     203.91.117.3
    shineer barih turuh emnelegt arag niilyylne mun 8 hanatai ger barij ugnu
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.180.219.23
    2-ulaa hamtarch jinhene mongol amarjih gazar baiguulah business hiih uu? Heden ger, heden arag, heden meter tsagaan esgii za tegeed 2-3 emee ovoo baihad bolno. Tegeed tendee gaigui bolomjiin tolborteigeer hodoonoos irsen ene ui olon malchdyn ehneruudiig amarjuuliya
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • xaxa     202.131.226.221
    uuriiguu chinggis haan gd boldtsiim shig bgan kkk
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.226.243
    Хоолой нь лаг, ухаан боожгой 2 нь богинохон туранхай. Хөдөөний тэнэг хүүхэн хүүхдээ алдсан бол яана шуранхай.
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.71.182
    magtaj b,gaa ni zusardag muulj b,gaa ni ataarhaaj nugiin mongolchuudiin zan d hoorhii
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.71.182
    hogiin
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • zochin     202.55.191.24
    JAVKHLAN suuliin ued yu bolood b/a aa. MEDREL MUUTAI BOLTSON YUMUU. INGEJ AMITANII ELEG DOOG BOLOHOOR ZUGEER DUUGAA DUULAAD YAVALDAA.URLAGIIN MERGILEES TSAASHGUI UZEJ SURSAN BOLOVROL BHGUI BAIJ, OORIIGOO SAID BOLNO GEJ BODOOGUI BAIGAADAA. JAAHAN YUM UHAARAACH.
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     203.160.52.19
    Ene baidlaar Unen uu talk show-nii Nba mashintai boltson haragdjiina. Gah gah
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     182.160.0.89
    аборт хийлгэж баахан хүн алсныгаа яах гэж байна даа.Хорвоо дэлхий чамаас хариугаа авах вии
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • eeeee     202.179.10.34
    Jawhaa saltaand n esgii hawchuulhaa martawaa ho.Zuzaahan bor n sain baidgiinshte ho..xe xe
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.226.243
    wahahaha eleg awlaa
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.170.84.14
    Huuhdedee yadaj vaktsiniig ni hiilgeech de Medrelee
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • алтан     180.235.168.133
    та 2-т баяр хүргэе. сайхан амьдраарай . Нутгийн дүү охиндоо аз жаргал сайн сайхныг хүсье. Хүмүүс юу чгэсэн сэтгэлийн тэнхээтэй өөрсдийнхөөрөө амьдар. Урлагийн тэнгэр Янжинлхам бурхан та 3-ыг ивээх болтугай. багш эгч нь
    2010-12-01 0 0 Хариулах
  • Зочин     121.102.159.5
    Teneg mini usee tairaaachee! 2,3han ug holbood helchij chadahguin baij! ! Huuhdiin etseg bolsond chini bayar hurgie! yamar zambaraagui amidaral ve! ehnert garaad hurimaa hiigeed amidraach!
    2010-12-04 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.71.182
    vaktsen hiilgehgui b,gaa ni uchirtai, vaktsen hiilgesen huuhduud ni sharaar uvchluud b,gaa baihgui yu.
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     203.91.113.10
    Вакцин хийлгэхгүй гэж тэнэгтдэг бол үнэн хөлдүү дух байна даа энэ Жавхлан. Вакцинжуулалтын хүчээр Монголын хүн ам өсч байгаа шүү.
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • haha     202.131.232.212
    het tuilshirsan yum bolhiimaa
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • chimgeed     202.179.10.34
    ene suusan huuhen nasaaraa zowjee Yawj yawj iim setgel medreliin owchtei yumtai suugaad bhdaa yahaw de Udahgui huuhdee awaad hodoo garch unee saaj arag uurch argal tuuj amidar geed hoogood yawuulah bh da haa ha ha yana daa hoorhii
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • gaihav     124.158.64.49
    11 r sariin 22 nii oroi tv8 suvgiin medeegeer 3 r amarjih gazar ohin ni amarjih gej bgaad endlee geed eej ni uilaad gomdoltoi bna geed garch bsan harhad uruvdmuur getel yamar buyan zayatai ni uuriin huselteeree huduu garch gertee suuj baigaad turchihdug bnaa Javhlan galzuursan gej bodoj bsan chini hajuudah ni bas bish boltsiin bna l da
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.234.76
    ЖАВХЛАНГ ДЭМЖИЖ БАЙНА. ОДОО ҮСЭЭ САЙХАН ТООРЦОГ БОЛГОЖ ЗАСУУЛАХ ХЭРЭГТЭЙ ДЭЭ
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.61.97.81
    энэ залууг сэтгэцийн эмчид үзүүлэх хэрэгтйэ юм байна
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     183.81.169.4
    Газартаа төрж, газартаа амьдарч, газартаа мөнхөрдөг нь монгол хүний мөнхө зам юм даа, хүн төрөлхтөнөөс монголчууд газарт шууд төрдөгөөрөө ялгаатай, ийм ч учир тэднээс илүү эрүүл биетэй, саруул ухаантай байдгийм, газарт төрөөд шууд газраас энергээ авчдаг юм, маш зөв юм хийжээ, зөв хүнээс зөв юм сонсож өөрийн үр хүүхддээ хэрэгжүүлсэн дүүд баяр хүргэж аз жаргал хүсье
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     71.194.134.38
    Manai Mongolchuud ter emnelegiin chini huchind odoo 3 say hun amtai bolj bna. Tegeegui bol huvisgalaas umnu bid hezee ch tuuhendee 1 say hun amtai baiz uzeegui. Dandaa ehiin endegdel. Ene yum hiih geed tseejee balbaad eh oron geed orilood bgaa humuus ehleed tolgoigoo tsenegleechee. Tegeed naad Javkhlangaa yadaj nom unsh gej heleechee. Ter Donjiin Tuguldur shigee usan tolgoitoi yum baij. Medleggui yum chini humuus medrel muutai geh ni argagui shdee. Ug ni setgel ni saihan yum. Gehdee bi ch gesen Mongol hun bolohoor, bul nemsend ni bayar hurgey.
    2011-01-31 0 0 Хариулах
  • chamd     99.93.188.42
    yu yariad soliorood baigaan, deer ued bol uur baisan, yadaj agaar ni tsever baisan, tegeed ch angaah uhaan hugjuugui yum chini tegj turuhgui yahiin. orchin ue uur baina, angaah uhaan hugjsun ch eldev haldvart uvchin ih bna. Eooooe shal teneg yum aa, yadaj deer ued chini agaar ni tsever baisan bizdee. Gehdee ingej turuud hichneen eej endseniig bid yaj medehiin. Shaaaaaaaaaaaaaaaaal teneg.
    2010-11-25 0 0 Хариулах
  • lord     158.195.213.58
    zuv hunees zuv ym sonsoj gej zavhai tuguldriig zuv hun geed bnuu. ter chini baahan zaluuhan zaluuhan ohidiin tolgoig erguulj zavhairch bdag gar shu de ih delguuriin ar taliin 2 dugaar bairand tureesiin bairandaa yanz yanziin huuhnuudeer zugaagaa gargadag da huurhii ted ni daraa ni uuden deer ni uilaad l bgaad bdag yu ch boldiin yah gej iim amitantai yavdiin huurhii huduunii neg muu duuchnii tarhiih ingej ugaaj bga yum chini hav oiriin huuhnuudiin tarhiig huga erguulj chadna l da. tuguldriin ehner ni tednii haalgand ircheed 2 huuhed chini ulsuj uhlee huuree geed bsniig havi oiriin humuus nileen sonsson do. buruu hunees buruu ym sonsood bn da.
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • чамд     202.179.19.6
    Чи чинь харин мангар гаруу даа. ТИйм лаг юм бол Монголчууд яагаад ийм ядуу, хөгийн амьдардаг юм. Нийгмийн дэвшил гэдэг бодол санаанд байдаг болохоос ахуйд байдаггүй юм шүү. Жавхлантаөйгаа хамт Шархадандаа очиж хэвтээрэй.
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.126.92.6
    Гоё хэлсийн шүү хөгшөөн
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • Санаа     219.79.210.156
    зов хэлжээ. Будаач будаач гэхээр сахлаа будна гэгчээр. Суулдээ буур дурдээ итгэгихэж тэр тэнэг залуу. Тэр сууж байгаа хуухэн л азгуй хуухэн юм даа
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • hun     202.179.20.238
    hodooniihon ingej tordog ni unen gehdee toroltiin endegdel mash ih gardag...
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • зочин     202.70.36.154
    мартжээ дамск,вакцин,гондом хэрэггүй монгол аргаар үзээрэй дэмжиж байнаа
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • TT     202.55.191.24
    EHNER NI ESGII HIISEN YM BISH BIZ DE AAN MANGAR GARUUD
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • зочин     202.70.36.154
    зөв зөв араг түшээд төрөхөд биенд их сайн гэсэн шүү?Одоо биеийнх нь юмыг ирэхээр эсгий хавчуулчихаарай.
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     99.93.188.42
    hahaha, uhtelee ineelee, esgii havchuulaad baihdaa yahavdee, hahaha
    2010-11-25 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.104.28
    Whahhahaa
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • hahhahaha     202.70.34.56
    Zavaaaiiiin *** ed nariig zailuulhiinsan. Geree toirood sheej baana daa odoo.
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • cool     202.179.20.238
    Deer uyd arag teverch torhoos oor orchin,nohtsol bhgui bsan.Oor arga ch bgaagui ! Zerleg hui negdeliin uyiin naad argaaraa huuhed enduulchij medne shu dee... Huuchin tsagt Mongold toroltiin endegdel odoogiihoos 5 dahin ih bsan geed bodohoor naad arga chin yaltachgui hotsrogdson!
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.231.190
    Javxaa odoo xugshinuuruu arag uuruulen argal tuulge xe xe xe, bolj bolj bna. Neg ch gesen zaluu mongolooroo baixiig xicheej bna. Bayar xurgie
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • ххэхэх     180.149.65.162
    худлаа байлгү й дээ. гах гах
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     182.160.39.234
    зөвшт, бид л Европжиж дээшээ тэнгэр харж алцайж байгаад төрдөг болохоос монгол хүүхнүүдийг аргаа тэврээд яаг байгалийн жамаар доошоо сууж байгаад л төрдөг байсаншт ямар амар байдаг бол?
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     71.194.134.38
    chamaig emnelegt turuulsen eej chini mongol bishuu. Javkhlantaigaa niileed ter Uvsruugaa zailaachee!
    2011-01-31 0 0 Хариулах
  • zochin     182.160.41.166
    hun er ni yaj ch bsan yahavdee oor oorsdiinhooroo hund hal balgui l amidarch bval boloo bishuu
    2010-11-27 0 0 Хариулах
  • h     202.55.191.24
    chi tegej turuh ni u? HE HE
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     180.149.64.202
    Sain bn. demjij bna ta 2-g
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • d     202.55.191.24
    uvsiinhan ni denjeed suud kkk huurhii
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     118.91.48.240
    hehe. yag unen
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.70.34.10
    хөдөөнийхөн нийтийн дуугаа аваад хотоос минь зайлмаар юм аа
    2010-11-23 0 1 Хариулах
  • Зочин     202.179.19.59
    уучлаарай чи өөрөө зайл
    2010-12-15 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.104.28
    Yag unen, tiim huduusug yum bol huduunuu amidarahgui hotod yugaa hiiged yavaa mal ve
    2010-11-23 0 1 Хариулах
  • Zochin     112.72.13.141
    Hotod ajlaa hiij duugaa gargaj bna mal mini. Chi l harin huduunuu bnuu hotdoo bnuu gadaaddaa bnuu hend ch hamaagui, hend ch hereggui hunii orontsog shde!!!!
    2013-10-24 0 0 Хариулах
  • zohin     182.160.41.166
    chi ooroo yu tenegteed bga mal ve hun yaj amidrah ni chamd yamar hamaatai yumbe
    2010-11-27 0 0 Хариулах
  • hehe     202.55.191.24
    hotod orj ireed hogoo baisan gazraa haydag gerlen dohio meddeggui garuud huduunuu l bai lda gaitai ym
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     121.102.159.5
    С.Удвал гэдэг чинь хөдөөгийн хөдөө царайлсан усанд ч орж мэддэггүй завааны заваан сайртай хацартай хиртэй толгойтой шарлайсан шар авгай байдагийн. Жавхлангийнхаа ажилд туслаад л өөр ажилгүй. 34 настайд нь Жавхлан нутгийнхаа нэг залууд богтолж өгсөн юм. Арай гэж нөхөрт гарсан нь энэ.
    2010-12-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     121.102.159.5
    ах нь гээд хальт харвал Жавхлан шиг юм байдагийн байна лээ. Сэрэглэн биш л болохоос тэр чигээрээ Жавхлан. Дүү нь гээд хоёр үг холбоод бичиж чадахгүй юм байдагийн.
    2010-12-23 0 0
  • Зочин     202.126.91.37
    bitgii tenegteed bai mal mini
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     182.160.25.199
    kkkkk Юутай ч баяр хүргэе. Хэлэх үг олдохгүй нь "юу сайхан дур сайхаан " гэж
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • Zochin     124.158.64.146
    2 saihan duuchin daa ohintoi bolsond bayr hurgie ! olon zuuniig damjin ,esgii gertee ! arag tushin ,torj ,hods ,nehiid olgiiduulen hun boldog mongol humuunii esoor urtei bolsond bi huvidaa ! ta 2 oor mash ih baharhaj bna ! ta 2 too sain saihan buhniig husen erooe !
    2010-11-23 1 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.1.238
    zugeer duu duulaad yavj baisan huuhdiig hen ingeed solioruulchihdag bnaa!!?Yun Argo yun Davaanyam yun Nyam-Osor yun Avirmed yun Tsog ted hajuud ni juldhaar bn!!Uneheer mundag heneetei boljee.Minii dvv duugaa duulaachee
    2010-11-23 1 0 Хариулах
  • boyko     124.158.79.172
    ene jawhlan odo zuunaar uharch amidrahiig huseed bga yumu haashaa yum,ineedtei yum kkk
    2011-01-29 0 1 Хариулах
  • Срэн     202.55.190.35
    Жавхлаан чи хмммм, эрүүл үү? Интернэт гэж мэдэхгүй байх л даа. Интернэт мэдэхгүй юм чинь Жавхланг юу ч гэж хэлсэн болно шүү хүмүүс ээ. Хэ хэ хэ
    2011-01-14 0 1 Хариулах
  • ББ     124.158.120.46
    ЭНЭ ҮНЭН ЮМУУДАА ЭНЭ ХҮҮХЭН ЧИНЬ ӨӨРӨӨ ДУУЧИН ЖАВХЛАН БИШ ӨӨР ЖАВХЛАНТАЙ ССУУСАН ГЭЭЛ БАЙСАН ДАГ
    2010-12-15 0 0 Хариулах
  • javhlan     182.160.48.140
    ta nar javhlangiin unen uu tok shoud orson bichlegiig ni uzeerei bi teriig uzeed l hundleee bolisiishd hoorhiisduu
    2010-12-03 0 0 Хариулах
  • Зочин     121.102.159.5
    Yag sh bde, hutlugch chinba ni nevtruulgee duusgahdaa neg teneg yum heltsen 'uuruu aldaatai asuult' asuutsan bhgui yu.
    2010-12-15 0 0 Хариулах
  • TIIMEE     89.176.195.208
    TIIMEE JAVHLAN ARAI HETERCN BNAA.INGEJ TENEGTEH HEREGGUISHDEE.HIIJ BGAAN ZUVCH HET TUILSHIRCH NEG TALIIG BARIJ MUNHAGLAH DEMIIL BGAA YUMDAA
    2010-12-01 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.126.91.200
    Donj tuguldur tarhig ni ugaatsan shdee haja
    2010-12-01 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.121.104
    Тэр зөв хүн. Дуучин хүн ухаантай гэдэг.Түүнийг хэзээд дэмжинэ.
    2010-11-26 1 0 Хариулах
  • Гнбалай     202.179.16.133
    за даа наад хүн чинь 2012 оны сонгуулийн суртчилгаагаа эхлүүлээд манаргаж байна даа. Гүндалай 1 хэсэг балайрч балайрч гүнбалай нэр авсан жавхбалай нэртэй болхоно дээ зайлуул
    2010-11-24 0 1 Хариулах
  • зочин     202.179.16.131
    уучлаарай энэ мэдээлэлд үнэний хувьтай юм үнэхээр харагдахгүй байна. Жавхлан аав болсон Эрдэнэчимэг ээж болсон нь үнэн. Тэд үрээ бусдын жишгээр 1-р амаржих газар төрүүлж хүлээн авсан. Хэтэрхий хүний нэр төрийг гутаах гэсэн мэдээ ч гэх юм уу худал зүйл бичиж байгаа хүн болимоор юм. би энэ мэдээлэл худлаа гэдгийг гэрчилнэ.
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • NO NO NO NO NO     182.160.28.202
    HUDLAA TA HEDIIG HERLDVVLJ HOOROND NI ALALTSUULAH GJ SETGVVLCH SEDEW OGOOD BNA TEHVV^ JAWHLAN TEGEEGVI EE^ ERDENECHIMEG CH GESEN OORIIN GESEN UHAAN BODLTOI HVN BJ YU GJ AYASAAR N TENEGTEEL YAWJ BDG YUM^ EMNELEGT MANAI BERTEI HAMT TORSON^
    2010-11-23 0 1 Хариулах
  • Зочин     202.170.83.202
    ТЭНЭГ АМЬТАН БАЙНА ДАА
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.226.243
    JAvka tiim l bol jinhene mongol utagaaraa amidar l daa zibda mini mongol gertee amidarch geree toirch baaj sheegeed ehneriih ni sariin yum ireheer huwun chiheed ain uur yu yu ch bdag bil ee chadq shd muu yankan. tiim baij bitgii ingej mal aj ahui tsarailj bgaasai
    2010-11-23 0 1 Хариулах
  • kk     180.149.64.197
    estoi jinhen mal aj ahui gj ene ergyy hodoonii maliig heleh bh daa
    2010-11-23 0 1 Хариулах
  • udu     124.158.121.104
    Дуучин хүн ухаантай гэдэг. Тэр бол зөв хүн. Шинэ хүнтэй болсонд тань баяр хүргэе харин чи битгий атаарх
    2010-11-26 1 1 Хариулах
  • Зочин     221.212.176.22
    hihi joohon soliotoi yum uu daaa
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.250.4
    HOW fool!!!!!!!!!!!!!!!
    2010-11-23 0 1 Хариулах
  • xun uuriinxuuru     202.131.227.149
    xun uuriinxuuruu l baix ni zuv sh de. tertei tergui xuduugiin olon exchuud gertee turdug h de.
    2010-11-23 1 1 Хариулах
  • amina     202.170.69.227
    ene chini uuriinhuru bish het helberdtsen bn shde, 2 hunii amiar togloh ni bn shde,
    2010-11-28 1 1 Хариулах
  • Зочин     180.149.80.227
    САЙН БАЙНА ЖАВХЛАН
    2010-11-23 1 1 Хариулах
  • hi     124.158.90.2
    Төгөлдөр гэж нэг донжгүй пихлуугийн хийсэн ажил
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • boyko     124.158.79.172
    tuguldur yasiin.ene hun chin uuruu tolgoitoi yum bga bizdee
    2011-01-29 0 0 Хариулах
  • Зочин     182.160.60.126
    UU TUGULDUR CHIN BARILGIIN 5R TMS TUGSSUN SHAWAR BUDAGCHIN BAIHGYI YU
    2010-12-05 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.20.240
    Доошоо суувал хурдан төрдөг гэж эмээ өвөө нар ярьдаг байсан Төгөлдөр гэж нэг Арго Жавхлангийн тархийг урвуу харуулаад тавьсан бололтой дэг
    2010-11-23 0 0 Хариулах
  • hn     182.160.20.85
    medrel n zugeergui yumaa, muugaa bodood yamar 1 hundrel garsan bol yana, teneg nosh vee, bur yadchihaj...vactsin hiigehgui bgaa n bur heterchee, huuhed n nasaaraa uuliin muhart amidrahgui bailgui dee, haldvart uvchin tusaad uhvel javhlan yahiim bol doo... erguu yumaa..
    2010-11-23 0 1 Хариулах
  • Зочин     202.70.36.99
    Ene Javhlan yadchih yumaa. Chi zygeerl duugaa duulaad yavj baildaa. Hudlaa uls tur yariad tomrood baihiin. Chi yu ch oilgohgyi hogiin banzal duuchin gedgee sain medej av
    2010-11-23 1 1 Хариулах
  • zochin     147.88.217.207
    durgui bj bolnoo helj yarij bga yumaa bodoj helj bwal sn baihsan. Jawhlangiin hiisen yum bol huwi huni asuudal uuriinh ni shiidwer bolhoos bidend hamaagui. Ohintoi bolsond bayar hurgie Az jargaltai amidaraarai
    2010-12-06 0 0 Хариулах
  • lol     182.160.58.82
    Yatsiin Javhlan, chamd yamar gai bolood bgaan? Idej uudag avilgachdaa bogsii ni dolooj amidarch baij, ooriinhooroo amidarch yavaa hunii hajuunaas buu oroltsdoo. Ta anar hezee Javhlan shig ooriinhooroo ooriinhoo uzel bodloor amidarch chadahgui maluud shuudee.
    2010-11-23 1 1 Хариулах
  • Зочин     121.102.159.5
    bi neg untaad zasaad uguh uu. minii ugnees garahaa bolino
    2010-12-23 0 0
  • Зочин     203.169.50.69
    галзуурал гэж энэ байх да
    2010-11-23 0 1
  • Болж л байна     202.126.92.6
    Болж л байна. Уг нь их зөв зүйл сэдэж. Гэхдээ вакцин нь л арай хэтэрчихэж. Монголчууд халдварт өвчнөөр хиарч яваагүй ч энэ нь тусахгүй гэсэн үг биш, зүгээр л уулын мухарт байгаа нэг айлын голомт л сүйрдэг болохоос бөөнөөрөө хиарч байгаагүй гэдгийг ойлгож байгаа байлгүй. Шинэ хүнээ халдварт өвчнөөс хамгаалсан нь дээр дээ, залуу минь.
    2010-11-23 0 0
  • фэн     202.131.234.76
    Баяр хүргэе ! Санаснаа хийж, сарвайснаа авч чаддаг монгол эр хүн шүү, чи.
    2010-11-23 1 0
  • Зочин     202.131.226.243
    Ene javkhlan buur soliorchijee. Medrel muutai mal. Buur neg yadtsan, durdee ortson henheg uwchin tuschijee. yaj zasnaa taminee ene zaluug. Huu ni 2.800 geed bgaagui biluu. Javkhlangiin ner hunded arai juldah geed bhaar ni geni saitaigaa haruulah gej 700 gramm nemsiin bh daa huurhii. Mulguu javka.
    2010-11-23 0 1
  • Зочин     202.170.80.42
    өөрийнхөө гэзэгнээс зулгаан хүйг нь боосон л байгаадаа сайхан гар...
    2010-11-23 0 0
 
 

САНАЛ АСУУЛГА

Засгийн газраас 2015 оны Монгол улсын нэгдсэн төсвийн төслийг өргөн барихдаа Орон нутгийн хөгжлийн сангаар дамжуулан аймгуудад төсвийн эрх мэдлийг үе шаттай шилжүүлэх талаар тусгажээ. Энэ дагуу нийт 800 обьектын 200-г нь эхний ээлжинд орон нутагт шилжүүлнэ. Та энэ өөрчлөлтийг дэмжиж байна уу?
Нийт 407 санал өгсөн байна.
  •  
     
  •  
     
  •  
     

Дээшээ