Төрийн түшээдийн гангараа ямар байв?

GoGo.mn

2011-07-15 12:01 GMT+8

Жилд ганц тохиодог Монголын Үндэсний их баяр наадмаар Монголчууд шинэ хувцас юугаараа гоёж, өнгөтэй өөдтэй наадахыг эрмэлздэг. Олны танил, бүхний нүднээ  байдаг төрийн түшээд ч хувцас гоёлоороо уралдан гангарч, Монгол үндэсний хувцасны загвар хийцийг гайхуулдаг.

Энэ нь иргэдэд ч тун сонин байж, тэдний хувцас хунарыг сонжин, ярилцах нь бий. Тиймээс ч энэ жил төрийн түшээд хэрхэн гангарсныг бид дараах фото сурвалжлагаар хүргэж байна.

Монгол Төрийн гурван өндөрлөг энэ жил өмнөх баярын адил даруу төлөв цулгай өнгийн дээл сонгон гоёжээ.

Ерөнхийлөгч Ц.Элбэгдорж түүний гэргий, тэргүүн хатагтай Х.Болормаагийн хамт. Тэд бусад гэр бүлүүд шиг дээлний өнгөөрөө ижилсээгүй ч тун ч даруухан байдал нь бусдын хүндлэлийг хүлээж байв.

УИХ-ын дарга Д.Дэмбэрэл,  гэргий М.Долгорсүрэнгийн хамтаар.

Ерөнхий сайд түүний гэргий болон УИХ-ын дэд дарга Н.Энхболд, ГХ-ны сайд Г.Занданшатар нар Хүй долоо худагт.

Ерөнхий сайд С.Батболд, гэргий Х.Отгонтуяагийн хамт өнгө ижилсэн, даруухан бөгөөд тансаг, цагаан шаргал өнгийн дээлээр гоёжээ.

УИХ-ын гишүүн З.Алтай угийн хээгүй ажил, албаны хувцастайгаа л ирсэн байв.

УИХ-ын гишүүн З.Алтайгийн гэргий. З.Алтай гишүүний эхнэр нөхөртэйгээ адил даруухан, хээгүй сонголттой бололтой.

УИХ-ын гишүүн С.Бямбацогтын сонголт хар, ногоон өнгийн дээл байв.

УИХ-ын гишүүн Кёкүшюзан Д.Батбаяр, гэргий дуучин Т.Баясгалангийн хамт тод ногоон өнгийн дээлээр ижилсэн гоёсон нь олны харцыг татаж байлаа.

УИХ-ын гишүүн Д.Тэрбишдагва гэргийн хамт мөн цагаан шаргал өнгийн дээлээр гоёсон байв.

БСШУ-ны сайд Ё.Отгонбаяр  цайвар дээл бор тансаг хантаазаар гоёжээ.

ГХ-ны сайд Г.Занданшатар гэргийн хамт цайвар ногоон өнгийн дээлээр гоёсон нь мөн л олны харцыг булаав

ЗГХЭГ-ын дарга, Монгол Улсын сайд Ч.Хүрэлбаатар мөн л цайвар шаргал өнгийн дээлээр гоёжээ.

УИХ-ын гишүүн Ө.Энхтүвшин Үндэсний хувцас биш цагаан хослолыг илүүд үзжээ. Түүний гэргий ч мөн орчин үеийн загварын даашинзаар гоёжээ.

УИХ-ын гишүүн Ч.Сайханбилэг, гэргий топ модель О.Байгаль Монгол үндэсний хувцсыг өөрсдийн хүсэл, сонирхлын дагуу урлуулан өмсчээ.

УИХ-ын гишүүн Д.Оюунхорол цэнхэр, ногоон торгон дээлээр гоёжээ. Тэрбээр сүүлийн үед Монгол үндэсний хувцсаараа гоёх нь их болсон нь анзаарагдах болсон.

УИХ-ын гишүүн П.Алтангэрэл гэргийн хамт

УИХ-ын гишүүн Су.Батболд

ЭБЭХ-ний сайд Д.Зоригтын саарал даруухан дээл

УИХ-ын гишүүн С.Баяр өнөөх л орос соёлоороо ажил, албаны хувцастайгаа наадмын нээлтэд иржээ. Түүнийг Цагаан сараар л дээлтэй байхыг Монголчууд харсан байх аа.

УИХ-ын гишүүн Э.Бат-Үүл, гэргий Б.Дэлгэртуяагийн хамт. Э.Бат-Үүл гишүүн түшээдийн ихэд таалдаг болсон цагаан шаргал өнгийн дээлээр мөн гоёжээ.

УИХ-ын гишүүн Г.Баярсайханы сонголт.

УИХ-ын гишүүн Н.Ганбямба гэр бүлийн хамт

Эрүүл мэндийн дэд сайд Ж.Цолмонгийн гоёл ногоон торгон дээл, тансаг хантааз байв.

Сангийн сайд С.Баярцогт найз Ч.Сайханбилэгтэйгээ ижилсэн ийм дээлээр гоёжээ.

Нийслэлийн Засаг даргын нэгдүгээр орлогч Б.Баатарзоригт гэр бүлийн хамт

Сангийн дэд сайд Ч.Ганхуяг гэргийн хамт. Тэд мөн л энгийн даруу өнгийн дээлийг сонгожээ.

Ерөнхийлөгчийн зөвлөх П.Цагаан гуайн эгэл даруу гоёл.

НИТХ-ын дарга Т.Билэгт

УИХ-ын гишүүн Б.Бат-Эрдэнэ

Шадар сайд М.Энхболдын даруухан сонголт

УИХ-ын гишүүн Д.Ганхуягийн наадмын гоёл ийм байлаа

УИХ-ын гишүүн Д.Балдан-Очирын наадмын гоёл улбар шар дээл.

УИХ-ын гишүүн Д.Одхүү гэргийн хамт

GoGo Facebook Хуудас
АНХААР! Та сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууныг баримтална уу. Ёс бус сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Мэдээний сэтгэгдэлд GoGo.mn хариуцлага хүлээхгүй.



НИЙТ СЭТГЭГДЭЛ 215 Их хариулттай Их таалсан
  • enhuush     103.26.194.6
    Mongolchuud baharhah estoi shuu
    2014-05-21 0 1 Хариулах
  • zochin     27.123.214.117
    manai toriin tushee nar urgelj dele omsodog bol zuger ym shig busdada ulger jishe bolno
    2013-08-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.21.113.138
    30- яасан их зантай юм вэ
    2013-07-27 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.170.65.133
    Bayasgalan Batbayar 2-oo huduunii bhaa boliochee
    2011-08-17 0 0 Хариулах
  • Наадам     202.180.216.237
    Энэ эрүүл мэндийн дэд сайд Цолмонг хараад байхад сармагчинтай ямар адилхан юм бэ.
    2011-08-08 0 0 Хариулах
  • jo     122.128.186.173
    saihan huuhen eriin chimeg gej unen l yum bn zandanshatar saihan ehnertei yum bn anhnaasaa suusiim boluu ali esvel avaal ehneree hayj bj suusiim boluu saihanbileg ganhuyg 2iin ehneruud ch ugaasaa goy ldo batbayriin ehner bol harin bur gutaaj bnaaaaa kkkk
    2011-08-07 0 0 Хариулах
  • bat     75.95.121.34
    ebee erunhiilegch hamgiin shildeg n haragdaj baina erchuudeesee,,yag zanabasar burhan shig er n dajgui shuu,,,guzee mongolchuud ikh boljee muuhai haragdaj bain azarim n ,,ehneruud n gaigui baihad guzee erchuud gutaaj baina shuu ,,mungend n bolj suusan gemeer baina tegeheer mongol muuhai
    2011-08-05 0 0 Хариулах
  • tulga     202.179.7.10
    Manai mongolchuud uneheer goe huvtsaslah yumaa estoi goe bna bugdeerei goe haragdaj bna undesnii deelee yanz buriin zagvart orulaad goe bna.Jil ireh tusam uneheer saihan bna Heniig ni ch uu heleh yum alga. Manaihan yamar ch ih muu muuhai yum bichdeg yum be ene ni ataarhaad l tegdeg baihdaa. Bie biedee uramiin saihan ug hairlaj baigaachdee\n
    2011-08-04 0 0 Хариулах
  • naadam     182.160.41.225
    Bid naadmaar umsuh undesnii huvtsastaidaa harin ch baharhah yostoi uls shuu dee.Zohison ch bai, zohiogui ch bai bugd l saihan mongol deeltei saihan l haragdaj bna. Ene jil oldson ne gHunnugiin uyeiin bulshnaas ch geluu lam zahtai deel garch irsen yum gene lee, tegeed deer uyed iim deel umsdug bsiin bna geed hevleleer garaad bsan, teriig duuriatsgaasan bololtoi. Huuchin zagvartai deel umssun humuus ch gesen goyo l haragdaj bna, Otgonbayar said, Tsolmon said geel.
    2011-07-27 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.44.49.166
    Baigal chin yostoi baiglaasaa saihan huuhen baina daa...\n
    2011-07-27 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.72.245.194
    2 nogoo batgan gesen hun yamar uhaantai um ve, ineed hureed bnaa HA HA HA, yag unen heljee, bas yag gahai shig haragdaj bna, zasrahgui ni saihan um daa\n
    2011-07-26 0 0 Хариулах
  • goy     124.158.71.100
    Hamgiin sak n sangiin ded saidiin ehner bnaa saihan huuhen bn undur bj joohon namhan gutal umssun bol te hermesiin tsunh n ch zohijee \nHamgiin zohiogui deeltei Saihanbilegiin deel blaa murgui bj deel n zohisongui harin avgai goy zagvartai yum umssun bna \nBAYSGALAN BATBAYR 2 YG HUDUU DEEL UMSSUN BNAA HEHEHE SHAL TENEG
    2011-07-25 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.71.100
    sangiin ded said tsolmon chini uuruusuu duu zaluutai yvalddag yum bna le bi beejind tsug yvj bhad n taarch bailaa ug ter hun chini 2 huuhedtei bas nuhur n bas turiin gaigui alban tushaal hashdag hun shu de gehdee nuhur nuguu ajildaa muu yum bailgui tegeed l uuruusuu duu zaluutai yvahgui yu da sexy tsolmon . nud n shal hiimel yum
    2011-07-25 0 0 Хариулах
  • hehe     82.17.82.239
    Toroos torson baychuud bolon toroos toroh gej baigaa bayachuud...
    2011-07-24 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.55.191.60
    zandanshatar odhuu yurunhii saidiin ehner goy bna oo,bayasgalan uneheer teneg yoo yu vee mungu uguud huneer yu umsuhuu zaalgasan deerdee tsolmon said ni yu vee gutal ni tsunh ni joohon ohin shig boloh geed yadtsan yum
    2011-07-23 0 0 Хариулах
  • orloo     89.100.147.82
    Erunhii saidiinh number 1 bainaa, ehneriin deeliig hen hiisen be, hamgiin style-tei baina, tsog javhaatai haragdaj baina shuu,busad ni bol eo eo matar bainaa, ymar ch style alga, tiim baij brand tsunh bariad yahav dee, yamar ch zohitsol alga, Baysgalan Batbayr 2 heden on be,ug ni zaluu l humuus bizdee,zugeer avgai,
    2011-07-24 0 0 Хариулах
  • Зочин     203.91.117.4
    bayasgalan buur hogshin hun shg haragdaj bna deelni ongo zagwar n bishee kkkkkk
    2011-07-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     41.105.33.242
    Ene Zandanshatriin ehner yamar huurhun huuhen be, neeh huurhun yaldam yum. Ene muuhai shar yumiig yaj toosiin boloo
    2011-07-23 0 0 Хариулах
  • temeechin     89.2.117.212
    deel baitgii xel delxii bagadsan chinii nasan deer .... gej Bavuugiin Lkhagvasuren guain saixan shuleg baidagsan edgeer zurgiig xarsan chini dur gutchilaa delxii tomdoj deel ni elbegsen doojoogui no no nuud bna shdee;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
    2011-07-23 0 0 Хариулах
  • Naadam     69.181.186.254
    Baigal goyo haragdaj baina. Buh yum n saikhan zohistson goyo haragdaj baina. Zamdanshaataryn ehner n saikhan haragdaj baina. Harin Tsolmongiin tsunkh tegeedyalanguya gutal bishee. Yu bodohoor tiim teneg yum umsdug baina. Er n ene gutlaa yund zoriulj avasan yum boldoo huurhii. Uyngaagiin tsunkh uneheer bishee. Hermes ch baisan bishee. Gaihuulahyn dontoi yum baina huurhii. Zugaatai l yum baina turiin tusheediin "Fashion Pplice" boloh.
    2011-07-23 0 0 Хариулах
  • hehe     122.201.28.3
    zaaaval deeleer goyoh yamar hereg bna aa zohison zohiogui navsaichaad ingej ch undesherhdeggui bhaa, ter batbayar bayasgalan 2 bol bur bishee , uneheer medleg oyun dutmag humuus n medegdej bna da
    2011-07-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.44.49.166
    Otgonbayar avgaigaa yatsiin? Dandaa l gantsaar haragdah yum, sonin baagii shuu...\nZandanshatar iim goyo ehnertei yum uu? Saihan huuhen bainadaa daa yostoi...yun eronhii saidiin hiimel huujaa avgai... yu ch naagad nemergui...
    2011-07-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.44.49.166
    er. saidiin avgai tsaanaasaa l evgui huuramch shuu. aimar zavhai huuhen baisan daa, olon ch ertei der niiluulsen buzariin huuhen dee... hunii nohoriig bulaaj suuchaad yaj az jargaltai baidag yum bol? huuramch zalitai hun l tegej chadna daa
    2011-07-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     93.96.36.229
    Oyunhorol gej neg yzmerch avgai shig baatarzorigtiin avgai segsiicheed Altaigiin avgai navsaichaad sonin sonin yum omshiin ene Baysgalan Batbayar hoer mongo ni ihdheeree utgaa aldaad goeno gej ballasan bnashd Odgerelin ehner goe bna Baigali bas goe bna
    2011-07-23 0 0 Хариулах
  • Зочин     182.160.34.4
    odhuuu gishuund deel sxn zohij bas saixanbileg gergii n bas dajguie. Ter batbayr baysgalan ene ter odo yu ve, oi gutmaar xaragdjiin. ymr ch medremj muutai huvtsasladag yum bdeee
    2011-07-22 0 0 Хариулах
  • tseenee     202.179.20.170
    Ёооё энэ Цолмонгийн барьсан цүнхийг эээ................парвайсан том хар гачин цүнх........ хувцас дээлэндээ зохицуулж мэдэхгүй сонин хүүхэн бээээ... кккк
    2011-07-22 0 0 Хариулах
  • MGL     207.181.242.134
    Ene zurguud deer baigaa gahainuud bidnii saihan eh orniig tsumiin hayagdlaar duurgeh tuhai yariad suuj bna. Ednii gedes ni arai ulsuugui bna odoogoor. Harin tolgio ni huuson, nud ni olon bna. Tiim uchraas mongoliig hudaldaj olsonooroo goechihood lag ch um shig yavah um. Yu bodoj baidag bol doo ene durakuud. Heg l udur mongoloos gar geed gadaadiihan bidniig huuh uduriig ed nar avchirch magadgui um. Be carefull!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!
    2011-07-21 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.20.131
    цолмон сайд гоё бна гутал нь дажгүй л байна ш дээ
    2011-07-21 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.20.131
    байгаль үнэхээр гоё байна гоё хос шүү энэ хоёр баягалан сонголт муутай юм
    2011-07-21 0 0 Хариулах
  • zochin     182.160.18.78
    yoo ene Enkhtuvshingiin avgai gej shal huduunii ynkhan baidag ym bna sht. iim muuhai avgainuudaa daguulahgui irj boldguim bh daa. Saihanbilegiin AVGAIN HUVTSAS L GOE BN. Busad ni shal teneg. eronhii saidiin avgai SHAL TENEG SONGOLT MUUTAI HAR GUILGACHIN AVGAI. YU CH OMSOOD NEMERGUI
    2011-07-21 0 0 Хариулах
  • nike_tseegii     202.9.47.5
    76uix gishuuni nowsh yma mungu idli shu shuuchin avgai yasan bodo
    2011-07-20 0 0 Хариулах
  • zochin     202.179.20.185
    yooy, ene bayasgalan batbayr 2 bolio, yamar teneg uim be, heleh ug ch alga, estoi huduunii
    2011-07-20 0 0 Хариулах
  • zochin     124.158.124.185
    Hamgiin goy ni Zandanshatar saidiin gergii bna. ymr ch ooloh yum alga. Saihnbeleg gishuunii gergiigiin deel ni ohiduudiin honhnii bayar deer omsdog deel shig l yum... Nambalag daruuhn Toriin hunii gergii shig bish yum. Gehde ooroo hun ni bol ooloh yumgui shn emegtei bna. E saidiin gergii donjiig ni olsn l bna, Gehde uneheer zaawal shidmes orooson ni baga zereg yos aldsan yum bolj... negent l deeleer goyotsgooson bolohoor mgl yosoo dagah ni zow bsn bh gj bodoj bna. Za tgd bugdiig tegsh shn bailgah ch hetsuu l dee... Bugd l ih hicheesn bh. Amjilt.
    2011-07-20 0 0 Хариулах
  • Зочин     98.175.24.10
    Японы улс төрийн удирдагч нар үндэсний баяр болхоор бүгд кимоно өмсдөг болов уу? Өөр орноор жишээ татах гэсэн боловч Африкийн хэдэн омгийн удирдагч нараас өөр тэгж сүрхий үндэсний хувцас өмсөөд баяр ёслолд оролцдог орон санаанд буухгуй юм...
    2011-07-19 0 0 Хариулах
  • songolt     98.213.163.100
    er saidiin,,saixn bilegiin .zandan nariin exneruud songolt sain degjin xaragdaj bn,xarin batbay sumoch gergi baysgaln,ounxorol nar unen ineedtei zoximjgui xaragdaj bn xodoo argal tuugeed xoni xariylad ybj bga abgai nar shig,tsolmon said baysgaln,ganxugiin exner nariin tsunx teneg xaragdaj bn,xedii brendiin tsunx gele zoxitsoxgui xargdj bn,dotor n uy baiga um tom tuntiisen xuushuur boogod xiisen umu kkk,ymar aimaar osgiitei gutal omsson
    2011-07-20 0 0 Хариулах
  • zochin     49.0.133.131
    Saihanbilegiig ehner ni chimjee. Bayartsogtiin ehner haachaa ve? Tsarai aldjee huurhii min. Barag tanisangui.
    2011-07-19 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.72.247.244
    ezen Chigisees awhuulaad tuuht humuusiin dur todroh agshind suhbaatarin daraa Zorgiig garaad ireh baih getel baidagguid ih gaihsan. yagaad ardchilsan huwisgalin udirdagchiig hassan yum boloo. Ardchilalin buyand harinch ezen Chingisiinhee heriig buten duudah erhtei bolsnoo martlaa gej uu tamin ee
    2011-07-19 0 0 Хариулах
  • 123     122.201.20.75
    Баясгалан Батбаяр 2 гоё л харагдаж байна, Ер нь бол үнэтэй цүнхийг зүгээр сууж байгаад мөнгө олдог эсвэл газар ухаж доллар олдогууд л барьдаг байх
    2011-07-19 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.246.131
    Балдан-Очир гишүүний охин хөөрхөн юм байнаа
    2011-07-19 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.44.49.166
    HAMGIIN GOYO HUUHEN END BAIGAL BAINA. Gorgeous lady! Natural beauty!
    2011-07-19 0 0 Хариулах
  • Зочин     27.123.214.2
    Энхболд шадар сайдын эхнэр даруухан бас сайхан эмэгтэй байнаа.
    2011-07-19 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.44.49.166
    Har otgoo yachvaa? Yasan hujaa mayagiin bolson be? Ter yarzaisan shud, umsson malgai n hujaa avgai... Yaj ch goyolson, tsaanaa l yashka hatiraa boroo...
    2011-07-19 0 0 Хариулах
  • Зочин     203.91.113.10
    хүннү загварын дээл гоё харагдаж байна шүү. дасаагүй болоод тэр юм уу зах нь сонин харагдаад байх юм. ерөнхийлөгчийн дээлний зах бол гоё байна.
    2011-07-18 0 0 Хариулах
  • Зочин     119.40.100.123
    Zandanshatariin ehner saikhan busgui haragdaj bn, er n saikhan busguichuud bnaa
    2011-07-18 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.244.194
    Batbayar Bayasgalan 2-iig harhaar ineed hureed baidgiin taarsan 2 teneg, bas 2-laa banzal
    2011-07-18 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.122.253
    altangerel gishuunii deel ehneriinh ni goyo iluu dutuu mayag bhgui saihan haragdaj bna. yur ni bugd l shan haragdaj bna.baterdene avarga l jaahan ontsgui garchee.
    2011-07-18 0 0 Хариулах
  • зочин     202.72.245.51
    наадмаар ихэнх хүмүүс гоё сайхан байжээ. одоо зургийн харахад.
    2011-07-18 0 0 Хариулах
  • зочин     202.72.245.51
    ерөнхий сайд эхнэртэйгээ наадмаар үнэхээр тасархай гоё харагдаж байсантай маргах хүн гарахгүй бизээ. Муулж бичээд байгаа хүмүүс зүгээр л атаархсан бнаооо.
    2011-07-18 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.90.3
    Bayartsogt saidiin naadmiin goyol sai han zohijee
    2011-07-18 0 0 Хариулах
  • jagaa     202.170.68.162
    saihan daruuhan huvtsaslah goe l haragdajbaina manai eronhiilogch ih daruu haragdaj baina. enhbayariin ued yadag bailaadaa barag l hunbolgon hamgiingoe bolohgejguideg baisan dag
    2011-07-18 0 0 Хариулах
  • jack     202.170.68.162
    AN-iin zaluus neg torliin deel omscheedee
    2011-07-18 0 0 Хариулах
  • Зочин     27.123.214.2
    Энэ цолмон юугаа хийгээд өлөн нүдлээд ийш тийш хараад зогсож байгаа юм бол. Янхан чинь, хэний хүү өсч вэ гэж харж байгаа даа ичихгүй шал хөгшин юм байж өөрөөсөө үе мултарсан эр эргүүлээд л ичихгүй явж байдаг юм байлээ. Шижгийн бузар эмэгтэй. Ичиж амьдраасай.
    2011-07-18 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.31.242
    malgai bas ih surtei haragduuldag yum baina. Erunhiilugchiin malgai deel uuluh yum alga, uneheer goyo baina. Amjilt husye.
    2011-07-18 0 0 Хариулах
  • zochin     202.180.220.69
    hamgiin saihan haragdaj mun engiin baigaa ni BATBOLD ERUNHII SAID TVVNII GERGII 2 VNEHEER HVDEND DULAAHAN SAIHAN HARAGDAJ BNA SHVV
    2011-07-18 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.55.191.60
    za erunhii saidiin ehner fkustei huuhen yum aa malgai deel geed goy bna,bayasgalan batbayar 2 huurhii duu uneheer teneg haragdaj bna yasan ch muuhai ungutei yum tgeed yasan ch muuhai tsaraitai yum yu ch umssun adilhan biz dee harhaar hudlaa sanagdaad bdiin,baigali goy bna ter saihanbileg yostoi teneg bna yag gomo..zandanshatar harin goy ehnertei yum bn odhuu bas ehner ni chimj bna oo goy goy....sangiin ded saidiin ehner goy bna unetei tsunhee bolomj oldoj bgaa deer barihgui bol bolohgui shde... tsolmon yostoi muuhai sejgiin muuhai
    2011-07-18 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.31.242
    Ardchilsan namiinkhnii zarim ni jinhene mongol deel umssun baina. Goyo haragdaj baina!!!
    2011-07-18 0 0 Хариулах
  • har otgoo     124.44.49.166
    E saidiin ehner hujaa tsaraitai yum
    2011-07-18 0 0 Хариулах
  • zochin     69.81.205.202
    Eronhii saidiin ehner hoorhon,saikhanaa hat daa,hohor daagaad hyatadiin shii yanguunii huuhen shig,,hunii nohriig busarmag argaar salgaj huuhed onchruulj suusan gej duulsan bolohoor ch ter uu,iim hun toriin tolgoid garch bna gj bodohoor durgui hureh yum,harin Saikhanbileg ehnerteigee saikhan haragdaj bna,parlamentiig ongo oruuldag saikhan hosuud shu,bas Tsolmon ug ni donjtoi huuhen yum,gutal ni bish ee,Bat-Uul gishuuniig harsan chini Erdene baavai dureeree shu,hunii ur ee gej...
    2011-07-18 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.70.39.253
    тэрбишдагвын эхнэр нь сайхан донжтой харагдаж байна.
    2011-07-18 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.70.39.253
    Цолмон гэдэг энэ эмэгтэй нь дээл, хантааз хоёр нь үнэхээр дэгжин харагдаж байна. Харин гутал нь хүмүүсийн хэлээд байгаа шиг хачин онцгүй байна аа.
    2011-07-18 0 0 Хариулах
  • Зочин     27.123.214.2
    Цолмон янханы гутал өмсчиж гээд байхын тэр чинь өөрөө янхан ш д. Зүгээр гутлаа л өмссөн байна, харин дээгүүрээ арай өөрийгөө нуух гэж оролдсон даруу харагдах гэж хичээсэн байна. Жинхэнэ өмхий янхан чинь цолмон шүү, гэмгүй царай гаргачаад шог амьтан
    2011-07-18 0 1 Хариулах
  • Зочин     202.70.39.253
    С.Баяр, Алтай хоёр аятайхан хувцас өмсчихгүй дээ. Олны танил хүмүүс байж ингэж ч хувцаслах гэж дээ. Зайлуул.
    2011-07-18 0 0 Хариулах
  • Цолмон     202.126.91.246
    Цолмонг хараач УБ-н өмнө зогсож байгаа янхан шиг байж байгаа царайн даанч дээ.Бөгсөө худалдсан янхан.
    2011-07-17 0 0 Хариулах
  • уу     202.126.91.246
    Е сайд Батболд эхнэр нь шидмэс бүслээд муу ёрийн муу гичий вэ.Хэнийг доромжлоод байгаа янхан вэ.Боож үхэх гэж байгаа хүн шиг.
    2011-07-17 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.70.39.253
    Бүс олдоогүй юм байх даа шидмэс бүслээд ха ха ха
    2011-07-18 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.70.39.253
    Нээрээ олс гээд байсан чинь шидмэс гэж сайхан монгол үг байгаа юм байна. Шидмэс бүсэлбэл муу ёр гэж ээж хэлдэг дээ. Аль гарвал угсаатай хүн юм бол доо. нэг л биш ээ.
    2011-07-18 0 0 Хариулах
  • жунай     202.126.91.246
    Цагаан гэж нэг солиотой хүн байна. Ерөнхийлөгчийн зөвлөх юм уу. Эсвэл хулгайч юм уу.Аймшиг царайтай муу луйварчин.
    2011-07-17 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.70.39.253
    Цагаан гуай эгэл даруу гоёл гэнэ шүү. Больж үз. Ха ха ха. Олны танил хүн, баяр болж байдаг. Ямар сонин гараа бэ. ха ха ха.
    2011-07-18 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.70.39.253
    Баяр ёслолын үеэр хамаагүй хувцасалснаас болоод хүнд царай муутай харагдаж байгаа байлгүй дээ. Түүнээс биш бусадтай адилхан сайхан монгол дээл өмсвөл юу нь дутах вэ. Зураг дээр гарсан төрх нь инээд хүргээд зөндөө инээчихлээ.
    2011-07-18 0 0 Хариулах
  • Алмас     202.126.91.246
    Баярцогт, Занданшатар, Зоригт гурав яаж нуугаад ч нэмэр алга ёстой хужаа хүмүүс юмдаа.Дээл таарахгүй байна. Харин луухаан хантааз бол зохино.Муусайн жунгаа нар таарч дээ.
    2011-07-17 0 0 Хариулах
  • kk     203.194.119.202
    edgeer humuus aimaar haluutssan bhdaa. yasan ch ketsuu haragddin.
    2011-07-17 0 0 Хариулах
  • Зочин     110.15.2.199
    Bayasaa chaneliin tsunk barisan baina sh dee.Deel ni teneg yumaa
    2011-07-17 0 0 Хариулах
  • Зочин     110.15.2.199
    Elbegeegiin buduun avgai buduuleg gej.Nohor ni ar tumenteigee mendchileed garaa orgoj baihad buduun avgai chini bogsoo haruulaad zogsoj baih yum.Yamar terguun hatagtai gej iim baidag yum
    2011-07-17 0 0 Хариулах
  • tsolmon     93.206.28.90
    eruul mendiin orlogch said oroin ajildaa yabahaar khamag umaa tsunkendee chikheed garaa uu, buruu gutlaa uglaa uu daa
    2011-07-17 0 0 Хариулах
  • zochin     93.206.28.90
    Odkhyy gishyynii abgai gahai shig ubduguu nuuhguidee
    2011-07-17 0 0 Хариулах
  • Зочин     180.235.183.97
    hen ni sain idsenee gaihuulj bga ym u haishaa ym be , zgr saihan daruuhan huvtsaslah heregtei shdee toriin tusheed mini, ydarsan ard tumendee gangarsanaa gaihuulj bga ym u?
    2011-07-17 0 0 Хариулах
  • bAATAR .     49.0.147.133
    Ard tumen chin tansag saihan amidraagui baihad ta buhen buu ingej sondgoirch goe. Muusain egel jiriin ard bid nar mash muu amidarchn bna. Nootsiin mahny une 3800 tog bolj uilchilgee buhen une hols ni nemegdeh yum.
    2011-07-17 1 0 Хариулах
  • Баярт     202.70.45.11
    Заавал монгол дээл хормойг нь чирээдл өмсөх албатаймууу ядын өөрийхөөрөө бай. Би Ардын намыг дэмждэггүй гэхдээ Баярт бол үнэн талтай шүү. Баяр бол арай л өөр өнцгөөс аливааг хараад байгаам дааа.
    2011-07-17 0 0 Хариулах
  • goi     202.131.246.131
    saikhanbilegiin ehneriinh ni deel ni goi bolj d.gankhuyagiin enhnerinh ni deel ni ih goi ungunii zohitsoltoi europe zagvariig oruulsan ni taalagdlaa. odhuu gishuunii enhner ni goyo bn yuruunhii saidiin gergii tseverhen donjtoi haragdaj bn yur ni bugd l goyo bn bayasgalan batbayar tsolmon naraas busad ni...
    2011-07-17 0 0 Хариулах
  • zochin     208.54.40.134
    erinhii saidiin ger buliin hamgiin saihan ni haragdaj bn daa.ih engiin murtluu goyomsog ulsuud um aa
    2011-07-17 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.70.39.253
    Г.Баярсайхан жинхэн монгол дээл өмссөн байна. Зохиж байна шүү. Монд чинь.
    2011-07-17 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.15.74
    Bayarsaikhan gej shaal teneg tsaraitai ene hun yu ch hiihgui ard tumnii mongoor garaa ugaaj ooriigoo reklamdah yumaa dahij buu songooroi
    2011-07-20 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.88.10
    Elbegdorj bayartsogt bayarsaihan Saihanbileg deel ni soy bna ooo dajgui shuu Altai bolimoor yum mongolchuudaa guitaj bgaa bish har hovsh chini yu be yag bayar ch gesen mongol chuudaa hundel ta 2r
    2011-07-17 0 0 Хариулах
  • Зочин     203.169.49.78
    Bugd ni yamar tsalin tsagaatai gej iim unetei torgo deeleeer goyoj ard tumnihee dund gangarah gej zutgeed baidag bainaa. haanas yugaar olj avsan mungu tugrug uregdeed yavjiidag yum bol tsalin -g ni harahlaar bid naraas heden dahin iluu avah yum bhgui hernee edelj hereglej baigaa yum ni yu vee;---- ugasaa buh ard tumneeree torgon deeleer goyoogui baihad ed nar tolgoi deer suuchaad bayarhaj harts ardiinhaa umnu noyon haaduud met haragdax ni bas neg heneeerhel uu erguutel uu?> oyunii hoosrol uu? alban heregiin tseverhen huvtsaslasan hamagui daruu baina gej helmeer bna. ecvel mash engiin tseverhen deel.
    2011-07-17 0 0 Хариулах
  • бодон     70.134.98.186
    Манай Одхүү гишүүн сайхан харагдаж байнаа. Авгай нь сайхан хүүхэн байна. bodonchorblogspotcom
    2011-07-17 0 0 Хариулах
  • Зочин     91.188.49.143
    АЛТАЙГИЙН БАЙЖ БАЙГААГ НЬ ЭЭ, АРАЙ Ч ДЭЭ.
    2011-07-17 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.70.39.253
    Харин тийм. даан ч дээ.
    2011-07-18 0 0 Хариулах
  • solongo     173.180.124.101
    altaigiin ehner ni arai denduu muuhai haragdaj bnaa. umsuh huvtsasgui yum uu haashaa yum. plaj shig yum ni orooltsoldood zavaan gedeg ni. deel umsduggui yumaa gehed ayataihan zagvarlag hoslol avaad umchihnu bizdee. ard tumnii mungunuus bas idej hulgailj l baigaa shte. hudlaa neeh daruuhan tsarailah gej. bugd l idej uudag, hulgaildag,luivarddag ni todorhoi shte
    2011-07-17 0 0 Хариулах
  • solongo2     173.180.124.101
    banzal Bayasaglangiin baij baigaa ni shal teneg.ter nuhriig ni bas hardaa. usan tolgoit, mulguu tsarailchihaad. ene 2 neg l bish haragdaj bna. erduu nudend tussangui
    2011-07-17 0 0 Хариулах
  • uul     202.126.91.41
    bat uul ovgorood ehner ni ulam zaluujaad bhiin
    2011-07-16 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.55.95.243
    Бат-Үүл Баяр хоёрын харьцуулаад хар даа. Амны хэлбэрийн байдал яг адилхан байна. х дүү хоёр уу?
    2011-07-19 0 0 Хариулах
  • Зочин     203.194.119.229
    эхнэр нь ажилгүй юм чинь тэгэхээс яахав дээ
    2011-07-17 0 0 Хариулах
  • zochin     122.30.79.75
    Iim saihan undesniihee deeleer goyochihood undesniihee malgaig omschihoj boldoggui l yum bhdaa. Ih l sonin haragdatsgaah yumdaa.
    2011-07-16 0 0 Хариулах
  • qw     202.179.10.6
    Baatarzorigt guain ehner us ni yaachihsan yum be. Segsiigeed, nas togoj yavaa hunii us bish l baina daa
    2011-07-16 0 0 Хариулах
  • Сонс     203.194.119.229
    Угаасаа үс муутай хүн байж болно шүү дээ
    2011-07-16 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.9.47.5
    terii chin zasch yanzalj boldiin bga bzde
    2011-07-17 0 0 Хариулах
  • Зочин     203.194.119.229
    угийн үс муутай хүн зассан ч амархан гарчихдаг юм.Тэр зовлонг би сайн мэднэ.
    2011-07-17 0 0 Хариулах
  • qf     202.179.10.6
    Neeree Tsolmon, uyanga 2-iin tsunh, tuflinuud ni yereesee zohitssongui. Yuman deer garaad zogschihson yum shig. Tsunh ni shine jiliin party-d solih huvtsasaa hiij avchraad ulguurt uldeeh gej baigaa yum shig tsunhnuud baina. Harin deelnuud ni bol tansag bainaa. Zandanshatariin ehner uneheer taalagdlaa. Daruuhan hernee tansag huvtsaslasan, uuluh zuil alga
    2011-07-16 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.180.219.23
    Сайханбилэг, эхнэртэйгээ, Цолмон нар гоё харагдаж байна.
    2011-07-16 0 0 Хариулах
  • hi     124.158.92.28
    Su. Batbold ineedtei haragdaj bna. heden bandi unagasn be? gomo gsn biz de... kkkk erunhii said bish.. nuguuh Su. Batbold n.
    2011-07-16 0 0 Хариулах
  • Зочин     182.160.37.207
    cҮ.batbold neeh hoorhoooon, hhe
    2011-07-16 0 0 Хариулах
  • Zochin     72.215.111.223
    Bugd luvarchinguuuuuuuud, ard tumnii munguur goej baih n yu n goe baina ve. Ulsiin tsalingaar yag ingej huvtslaaaach.
    2011-07-16 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.9.47.5
    bugdeere huvidaa kompanitai ulsuud shuu dee
    2011-07-17 0 0 Хариулах
  • anu     202.55.180.4
    Baigali mash goyo haragdaj bn tursnuusuu hoish neleen tursan bn udii nasnii emegtei gehed bieiin galbir yamar goyo yum bee.Yurunhii said ehnerteigee saihan haragdaj bn mun zandanshatar ehner ni goyo bn.Busad ni medehgui ee
    2011-07-16 0 0 Хариулах
  • Зочин     182.160.54.14
    Bayasgalan, Uyangaa, Tsolmongiin har tsunhnuud bishee.
    2011-07-16 0 0 Хариулах
  • Зочин     182.160.24.188
    Tsolmongin gutal bas bishee, bagantai bujigledeg huuhnuud umsdug gutal bna shde, bas iimerdu zagvarin gutliig daashinzan deer yum yumb gehees hantaztai deelen deer yu ve yooooy
    2011-07-18 0 0 Хариулах
  • zochin     202.55.191.37
    saihanbileg bayartsogt hoyor gomo yum shig haragdjiin lol
    2011-07-16 0 0 Хариулах
  • g     183.81.169.4
    i want them
    2011-07-17 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.9.47.5
    tegj haragdku in lol
    2011-07-17 0 0 Хариулах
  • zochin     202.179.27.120
    saihan daruu nas nasandaa tohirson huvstas umssun bna. ard tumniihee tuluu ih ajil hiih heregtei ard tumnii chin dotor deelee soliod umschih hun hed bilee gedgiig bodoj zorigtoi alham hiih heregtei saihan haadaarai
    2011-07-16 0 0 Хариулах
  • nice     203.194.119.187
    zarim ni arai l zohimjgui heterhii ydtsan haragdaj bna. zandanshatar, saihanbileg, erunhii said batbold, odhuu nariin gergii nar goe haragdaj bna uursduu ch gesen dajgui. Tsolmon said goe l haragdaj bna shd daanch tsunh, tufli 2 ni gutaachij. bayasgalan zugeer l sumiin naadam deer yvaa aimaar olon huuhedtei avgai shig haragdajiin tsunh, tufli, nuur tsarai, malgai, deel geed eruusuu ch shan haragdaj bga yum alga
    2011-07-16 0 0 Хариулах
  • undraa     202.131.233.174
    Daanch photonuud ni ih muu yumaa, ardaas ni, eswel hvnee ih evgvi haragduulsan mayagiin,goe avsan bol goe deeltei haragdana daa, gogoiinhoon
    2011-07-16 0 0 Хариулах
  • Зочин     182.160.38.248
    Хурц ширүүн ЭЛБЭГДОРЖИЙГ даруухан эхнэр нь чимж байна шүү Бас Зоригт Занданшатар сайдын дээл даруухан энгийн харагдаж байна даа
    2011-07-16 0 0 Хариулах
  • s     24.13.140.161
    bayartsogt,saihanbileg 2 iin baij bgaag beetsiigeed yamr ch mur bhgui deel yostoi zohidoggui um bn,bas eronhiilogchiin malgai chin hujaa kinon deer gardag deer ueiin tserguudiin helbertei bus uu
    2011-07-16 0 0 Хариулах
  • delger     173.180.124.101
    Zandanshatariin gergii, Saiahanbilegiin gergii nar goe haragdaj bna. tsrailag yumaa.. ...Saihanbileg, Bayartsogt 2iin deel hujaa garaltai deel bna. hujaa erliiz ulsuud yum chin
    2011-07-16 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.9.47.5
    amniiha hemjeger burhiima hujaa ntr gd, bas yrunhiilugciin malgai deer uyiin kinond gardag haadiin malgai bus uu
    2011-07-17 0 0 Хариулах
  • Зочин     203.194.119.209
    Захгүй дээл монгол дээл мөн юмуу? Оюунхорол гишүүн хандмаа шиг харагдаад, Сайхан билэг Баярцогт нарын дээл тун дэгжин ч лам шиг харагдуулаад байнаа???? энэ бол миний л бодол шүү???
    2011-07-16 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.70.39.253
    Одоогийн бидний өмсөж байгаа дээлийг түвдүүд бүгд өмсдөг. Түвд дээл. Бид баяжуулсан болохоос. Харин жинхэн үндэснийхээ монгол дээлийг өмссөн хүмүүсийг ингэж хэлээд байхаар монгол соёлоор хэн хээнцэрлэх болж байна аа. Эртний өвгөдийн өмсөж байсан дээл эдгээр гишүүдэд үнэхээр сайхан зохиж байна. хэрхэн ч үндэснийхээ өвийг харийн өвтэй андуурч болохгүй шүү.
    2011-07-18 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.70.39.253
    хэрхэвч
    2011-07-18 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.70.39.253
    Лам нарын бидний өвгөд хүчирхэг байхад биднээс өргөн энгэртэй дээлийг авсан ч юм билүү хэн мэдлээ. Ямар ч байсан эдгээр гишүүдийн өмссөн дээл жинхэн монгол дээл. Өмсөх эдлэхдээ биднээс дордохгүй шүү дээ. Угсаатны зүйг судалсан л байна. Тэгээд өмсжээ. Үнэн нь энэ байна даа. Бидний өвгөд морь унаж, сур харвахад саадгүй гэж ханцуйг нь яг Баярсайхан гишүүний дээлийн ханцуйтай ижлийг, бүс бүслээд удах болохоор ийм бүстэй дээл өмсдөг байсныг судлаачид тогтоочихсон байгаа.
    2011-07-18 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.70.39.253
    Би хүүгээ Баярсайхан гишүүний дээл шиг жинхэн монгол гарвалын дээлтэй болгох юмсан, өвгөд дээдсээ дуурайж ийм дээл өмсгөх юмсан гэж боддог. Даан ч их үнэтэй байх даа нарийн хийцтэй юм байна гэж боддог. Арвин мөнгөтэй болохоороо хүүдээ өмсүүлэхийг мөрөөддөг.
    2011-07-18 0 0
  • Зочин     203.194.119.209
    Элбэгдорж ерөнхийлөгчийн дээл түүнийг үлгэрийн цагаан өвгөн шиг харагдуулж байна.
    2011-07-16 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.70.39.253
    Тийм байна
    2011-07-18 0 0 Хариулах
  • Зочин     203.194.119.209
    Баярсайхан гишүүний дээлний ханцуй эрэгтэй хүний дотуур хувцасны ханцуй шиг болчихож????
    2011-07-16 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.70.39.253
    Өвгөд дээдэс маань ийм дээл өмсдөг байсан гэж судлаачид тогтоочихсон байгаа. Хөдөлгөөнд саад болохгүй, хурдан шалмагийг бодолцож ханцуйг нь юманд тээг болохгүйгээр өвгөд маань бодож олсон ухаан.Сур харвах, морь унахад саад тээг болохооргүй гэж судалаачид дурьдаж байсан. Эртний өвгөдийн мартагдсан соёлыг онцгой тохиох баяр наадын үеэр гоёмсгоор хийж өмссөн гишүүн "Сайхан эрхэмсэг" харагдаж байна. Гишүүнд талархаж байна.
    2011-07-18 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.233.174
    dotuur huvtsasnii hantsui gene uu
    2011-07-16 0 0 Хариулах
  • Эзэн     183.104.136.149
    Монгол дээлээ өмссөн бол дээр нь монгол малгайгаа тавихгүй. Ихэнх нь баруун зүгийн малгай өмсж бодвол боловсролтой нь холбоотой байх.
    2011-07-16 0 0 Хариулах
  • anu G     173.180.124.101
    hamgiin huurhun ni Tsolmon bnaa. tufli ni goe l bna shte. bas goe huvtsaslasan bna
    2011-07-16 0 0 Хариулах
  • Alt     86.167.248.65
    Zandanshatariin gergii hamgiin saikhan haragdaj baina, yag neg turiin tushee hunii gergii iim l baimaar gemeer haragdaj bna, Baigali goy haragdaj baina, Erunkhii saidiin gergii daruuhan dajgui haragdaj bna. Hamgiin teneg ni Batbayar Bayasgalan. Tsolmongiin gutal yostoi bish yumaa, bas tsunkh ni. Gankhuyagiin avgai budaach budaach geheer sahlaa budna geechiin yum bolson bna shd, hichneen ih yum sanjiganuulj suusiin bas ter toooooom har tsunkh....
    2011-07-16 0 0 Хариулах
  • Зочин     203.91.117.4
    heleed bhad neg Hermes-iin tsunh olj avch. teriigee barij haragdahgui bol bolohgui bna
    2011-07-16 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.180.219.23
    yooo hehehe tataj unahnee bur elegee hattal ineelee
    2011-07-16 0 0 Хариулах
  • Zochin     99.22.92.213
    Uursduu hunshig umsuj chadahgui baij buu ataarah teneguudee teneg guilgachinguud l huniig muuldag yum tuunii orond bi yaj hudulmurluvul iim huvtsas umsuh ve gej bod undur usgiitei tupl umsluu geed yanhan boldoggui yum tenegee chi bol undur usgiin deer garch ch. Uzeegui mal bgadaa bas ter bneg bna amanda bagtaj dongos uuriguu buu doromjil uruvduj bna chamaig
    2011-07-16 0 0 Хариулах
  • Зочин     76.102.224.106
    YU GEJ DEE!!!!!!!!!!! ED NAR CHIN ULSIINHAA MONGIIG IDEED TERVVGEEREE GOYJ BGAA BIZ DEEE. ene dotor ex ornoo geh hvn bna yy?\nta nar ed nariin vr udamtai ni idej bgaatai ni yaj nice handaj bna aa. Ene hediig bugdiig ni byydaj baij l minii sanaa amarna daa\n
    2011-07-28 0 0 Хариулах
  • L     49.0.151.35
    HUUSHUUR ZARAHAAS OOR YM BHGU TENEG NAADAM BOLSON ZAIL
    2011-07-16 0 0 Хариулах
  • Зочин     182.160.61.240
    harin ch ih emch zambraatai saihn naadsan, yamar zah garah gej bgaa bish huushuuraas oor yu heregteiy, bitgii tegej bai manaihaaaaaaan
    2011-07-16 0 0 Хариулах
  • t1 um     125.31.163.195
    Tsolmon saidaa , araichdee iim gutal omsood baihdaa yahav dee, bar nii huuhen baigaa bishdee, nas nambandaa, ajil albaniihaa her hemjeegeer baimaar um, ter tsunkhin bas u ve...neg l zaluu haragdah gesen husel, daanch zohitsohgu bn daa. unen teneg um
    2011-07-15 0 0 Хариулах
  • Bayar guai     123.246.55.94
    Bayar l hamgiin muuhai yaduu haragdaj baina. Ehner ch baihgui, deel ch baihgui
    2011-07-15 0 0 Хариулах
  • Зочин     203.91.117.4
    yag unen hahaha
    2011-07-15 0 0 Хариулах
  • zaaas!     85.218.50.217
    C.BAYAR hamgiin yadyy ni bhdaa yah bedee?tegj yaribal hamgiin bayan ni bhaaaha ha ha bankindaa buh um ni bgaa shdee he he
    2011-07-15 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.9.47.5
    mangar min mungunuus unetei yum bdgiin bgazde, bayan geheer mungu l bodoghiimaa
    2011-07-16 0 0 Хариулах
  • semyyn     103.3.29.67
    oi gitmaar yum.dandaa hyatad avgai nar l bna. argagui shyy dee teneg nuhur hujaa har avgai l songono.oyunhorol gej neg yalbiisan avgai bna.nuhur ni bas jungaa yum bna. erunhii said naad yanhnaasaa salaachee.estoli gutamshig
    2011-07-15 0 0 Хариулах
  • Зочин     182.160.61.240
    SEMUUN gej hen be, yasan buduuleg amitan ve? eregtei l bololtoi, ,manai zaluuchuud suuliin ued yanhan banzal gdg ugiig ih heregledeg boljee, jaahn ch gsn soyoltoi bail daa zaluusaa, iim bval oorsdiig chin jinhene hujaa ni ch toohguidee
    2011-07-16 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.170.85.15
    болиочээ. яахаараа хүний эхнэрийг янханаар нь дуудаад байдаг юм. гоё сайхан харагдсан бүхэнийг янхан болгоод байвал энэ монголд янхан биш эмэгтэй хүн олдохгүй нь ээ. хэлж байгаа үгээ бодож байгаач та бүхэн эх хүнээс төрөө биз дээ
    2011-07-15 0 0 Хариулах
  • hehe     85.218.50.217
    yanaa ene BAYSGALAN,BATBAYAR 2 -iin deelnii ongiigee???? hachin ongotei ,oorsdodoo zohiogui ijil goel hiijee hahaha,harin hamgiin goe deeltei hos ni SAIHAN BAYAR,hamgiin daryyhan mortloo donjtoi ni eronhii saidiin ehner iin deel bn.BAYARSAIHAN gishuunii deel bas goe bn shuu! za bysad ni ni buu medee,iim tom goe goe chyhal oin naadam bolj bhad BAYAR,TSAGAN ,ALTAI nar hereg algaa uuh tuuhee ch hundelehgui umaa
    2011-07-15 0 0 Хариулах
  • BI     203.169.55.76
    Монгол төр нэг л биш... Луйварчин түшээ Янхан эхнэр энэ манай дээдсийн үнэн төрх Явж явж ерөнхийлөгч л арай буурьтай байх Гэр бүлээ луйвараар тэжээж байхдаа ичихгүй хүмүүс хүн алах худлаа хэлэх ч энүүхэнд Ерөнхий сайд олон хүүхэдтэй гэнэ янхан байсан эхнэртэй улс орны газрыг авч луйвраар авч хэдэн жил татвар ч төлөөгүй хүн эх оронч байж чадах уу эхний эхнэрээсээ салахад энэ эхнэр нь буудалд хамт орж байгаад дуудаж үзүүлээд салгаж суусан гэдэг ш дээ ийм төрийн түшээдээр толгойгоо мэдүүлж амьдарч байгаа бидний үе эмгэнэлтэй еэ Улс мөхөхөд дээдэс нь янхандаж доодос нь улс төр ярьдаг гэдэг дээ Яана бид нойрноосоо зоригтой сэрэх хэрэгтэй Хувцас бурхан бие чөтгөр эд биднийг зүгээр л утсан хүүхэлдэй шиг хуурч байна шүү дээ
    2011-07-15 0 0 Хариулах
  • Зочин     76.102.224.106
    \n\nHarin ttimee. Eh oron maani daan ch hairan Harin ih hyrliihan daan chig ih zadarsan ulsuud iim baij ichehgui olnii omno yu hiij MONGOL-G deerdvvlcen yum be ta nar EH ORNOO HUDALDAJ IDSEN OODGII HVMVVS SHVV HERVEE YAL GEJ BAIDAGUI BOL ENE VED NI OCHOOD BUGDIIG NI VR UDAMTAI NI BUUDAJ UNGAH YUM SAN. TA NART HELEH VG DAAN CHIG ALGA DAA LUUVIRCHID MINI
    2011-07-28 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.20.152
    Ерөнхий сайдын эхнэр Лантин Америкийн савангийн дууриас санаа васан мэт хуучин эхнэрээс нь салгаж суусан нь үнэн гэсэн шүү. Харин энийг нь мэдсээр байж суусан ерөнхий сайд жаахан шог хүн юмаа тээ.
    2011-07-18 0 0 Хариулах
  • Зочин     203.194.118.63
    yag unen hellee demjij bna
    2011-07-17 0 0 Хариулах
  • unen     76.171.152.252
    chi ooroo tiim oogyi ondog shig xun uu. saixan l baina sh dee. bugd chadaliinxaa xemjeegeeree mongol xubtsasaa omsson baina dag. chinii naad tolgoi chini yanxan xuuxen absaar baigaad xorboogiin bux xuuxnuudiig yanxan bolgochix um aa
    2011-07-16 0 0 Хариулах
  • Зочин     203.194.118.79
    Цолмон сайдын гутал нь муухай байнаа.Сайд хүн тийм гутал өмсөдөггүй юм. Янхнуудын түфли шиг????
    2011-07-15 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.70.39.253
    Яг тийм байна.
    2011-07-17 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.9.47.5
    emegtei hun shudee tsaadah chin bas, gehde jil jild neg l ih hantaaz umsxiim da
    2011-07-16 0 0 Хариулах
  • Зочин     203.194.118.79
    Тэгээд энэ дээлнүүд нь яагаад дандаа лам захтай болчихвоо??? Лам зах чинь манж дээлийн зах шүү дээ,нөхдөө.
    2011-07-15 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.55.95.243
    Оюунхорол манж угсааны хүн үү? Дээл нь манж захтай болохоор тэгэж бодлоо.
    2011-07-19 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.70.39.253
    Үгүй дээ. Эртний монголчууд ийм захтай дээл өмсдөг байсан юм. Баярцогт, Сайханбилэг хоёр монгол дээл өмссөн байна. Баярсайхан нь жинхэн эртний монголчуудын дээлийг өмссөн байна. Ханцуй нь хөдөлгөөнд саадгүй гэж ийм байсан юм билээ.Хараад бахархаж баярлаж байна. Харин бидний одоо өмсөж байгаа дээл чинь түвд дээл.
    2011-07-18 0 0 Хариулах
  • Зочин     203.194.118.79
    Ерөнхий сайдын эхнэрийн дээлнийөнгө хийц маш сайхан ч ямар хачин олс шиг юм бүсэлчихсэн юм бэ дээ??? Дээлийг олсоор бүсэлдэггү шүү дээ??
    2011-07-15 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.70.39.253
    Нээрээ тийм байна. Олсоор бүсэлчихсэн байна.Ямар үндэс угсааны хүн бэ.
    2011-07-18 0 0 Хариулах
  • Зочин     93.152.187.69
    Govi-Altai aimgiin xuuxen shuu dee!!
    2011-07-24 0 0 Хариулах
  • Зочин     92.240.185.5
    deelendee daragdsan hujaa yumnuud oros huvcas umsuhud yanaa.navsaisan bugtiisun gishuud uursdiiguu harj l baigaa bailgui.avgai nar ni 10sm usgiitei botink deer heden cag togthiin boloo gazriin beteg shig yumnuud.ter erunhii said,Bayrtcogt gishuun 2-t deel zohidguim baina yagaad ter ve.er ni bel benchin deel huvcasnii mood shalgaruulalt ursulduun bolsiin bishuu.harin Batbayr,Baysgalan 2-iin deelnii ungu zohicol saihan daruuhan baina.Baysgalangiin deel jaahan tomdood cunh ni denduu daruuhan baina.Gehdee l goe baina.Muusain ulsiin hurungu idej bayjsan gahainuud hir ih idesnee ingej haruulj baigaa yumuu haashaa yum.Dolidgonoson doldoinuud ter Erunhiilugchid dolidgonood zogsoj baigaagii ni haraach.
    2011-07-15 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.9.47.5
    yaasan ih uzen yadnam beee, ulsiin naadmaaraa goyh heregtei, tgd navsaigas yvjiihiimu
    2011-07-16 0 0 Хариулах
  • Saruul     202.179.15.194
    Saihanbilegiin ehner ham,giin goy ni bna, Erunhii saidiin ehner bas ih huurhun jijighen hernee yostoi goy huuhen bdiim bnashd, erunhii said ehnerteigee ih goy haragdaj bna. Za ter Nugu sumochin boh ehner 2ni yostoi hamgiin muuhai, yasan muuhai deelnii ungu bee...
    2011-07-15 0 0 Хариулах
  • Зочин     49.0.133.211
    Ene odoo yun skladtai ybka shig balai ym omsood baidag bolson ym be. Shal muuhai bna Zugeer saihan mongol deelee omsoj busee busle l dee Bas avgaichuudaa tom tom har hoolnii tsunhnuudesee sal za yu Ydahdaa bayar esloliin yed omsson huvtsastaigaa tohiruulj zaaval ter brand gej soliorolgui jijg aytaihan tsunh barij bai
    2011-07-15 0 0 Хариулах
  • Зочин     188.102.129.180
    Сайхан Монгол дээлээрээ гоёсон гишүүд эхнэрүүд бүгдээрээ тун ч сайхан харагдаж байна даа Монгол дээлээр гоёогүй зарим нь эвгүй харагдах юм Ерөнхийлөгчийн дээл бол аа яаяа тансагаас тансаг Яг зөв Бусдаасаа ялгараад мөн гоё байна Тэргүүн хатагтай төлөв даруу бас л гоё харагдаж байна Намба төрх суусан сайхан бүсгүй шүү Гишүүд гайгүй цалин авдаг юм чинэ хааяа нэг гоёж болноо доо Нүдэнд бөгөөд орчиндоо чимэгтэй Хамгын муу хувцасласан нь Алтай гишүүний эхнэр байна зайлуул хормой нь наалдаад л нийлэг эдлэлээр хийсэн даашинз ны хормой нь наалдаад ямар эвгүй юм Биед эвгүй хувцас олны газар ёстой там даа Мөн тэрчлэн нас тогтсон гишүүд нас намба тогтсон эхнэртэй байх нь тун ч сайхан харагдаж байна шүү Хөгшин өвгөн годгор охин дагуулах нь педофил харагдах юм
    2011-07-15 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.55.95.243
    УИХ-ын гишүүн С.Бямбацогтын сонголт бараайсан царайн дээр хар, ногоон өнгийн дээл мөн их зохиж дээ..
    2011-07-19 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.9.47.5
    harin tiin, ulsiin naadmaar goyhoos yadiin, muulaad l bhin, goy hubtsas umsuugu bol bas l muuulna da ene humus
    2011-07-16 0 0 Хариулах
  • Ylger dyyrail     64.183.92.170
    Ard tymend saixan yndesnii xybshasaar ob coeloo syrtalchilj baina , Xarin yyn shigee idej yyj ex ornoo zarxaar yibaagyi zagnadagaa bas bolix shag bolsoniig sanyylax yum bish yy??????
    2011-07-16 0 0 Хариулах
  •     203.91.117.4
    Миний эх орон. Ард түмэн. түүний удирдагчид .баяр наадам .ардын ёс заншил.зэвсэгт хүчин.бөхчүүд.уяачид.сурчид.эн хрий жаахан үрс.ээж аавууд.эмээ өвөө нар.гандан бууршгүй түүх соёл.цэцэгт ногоон тал.мөнх цаст оргилууд үүрд мөнх мандан бадрах болтугай. Хүүгийнх нь бие тааруу дахин наадамлаж чадахгүй байх.Монголоо улам мандуулахын тулд эвтэй амьдраарай Миний Монголчууд аа.Миний утас 99588988.
    2011-07-15 0 0 Хариулах
  • ЦАХИУР     180.149.68.254
    Идсэн уусныхаа дайны дээлээр гоёвол жинхэнэ "тасдуулна" биз. Даруухан дээлний цаана МОНГОЛЧУУДААСАА идсэн өд төчнөөн харанга байгааг бүү март даа!!!
    2011-07-15 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.225.20
    ODHUU, ZANDANSHATAR 2-IIN ehner dajgui nudend dulaahan aytaihan busguichuud, harin saihanbilegiin ehner yah argagui model bsn bolohoor boy haa ni busdaasaa iluu yum
    2011-07-15 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.225.20
    harin eronhii saidiin gergii er ni alivaa zuiliin donjiig ni olood bdg haragddag
    2011-07-15 0 1 Хариулах
  • Gerel     202.179.15.194
    Uneheer tiim bna, ih goy huurhun huuhen bdiim bna,
    2011-07-15 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.9.47.5
    harin tiin
    2011-07-16 0 0
  • Зочин     202.179.18.167
    Батбаяр, Баясгалан 2 үнэн утгагүй харагдаж байна. Бас тэр Г.Баярсайхан шал тэнэг. За бусад нь зүгээр байна даа. Ер нь тэгээд эд чинь маниусын мөнгөөр тансаглаж элдэв юм өмсөх хэрэг байна уу үгүй юу. Юмны үнэ өдөр бүр л өсөөд хэцүү байхад ард түмнийхээ зовлонг элэглэх гэж байгаа юм шиг тогос шиг хувцаслах хэрэг алга л баймаар....
    2011-07-15 0 0 Хариулах
  • Зочин     182.160.48.233
    Баярсайхан гишүүн яаг л Кунгпу Фанда гэдэг хүүхэлдэй дээр гардаг багш сармагчин шиг харагдаж байна
    2011-07-20 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.55.78.178
    Харин ч Батбаяр, Баясгалан 2-ын дээлний өнгө нь гоё хийц нь элдэв маяггүй жинхэнэ монгол дээл байна. Сайхан даруухан харагдаж байна.
    2011-07-15 0 0 Хариулах
  • Зочин     93.152.187.69
    Xatagtai nara aa!! Noxroo dagaj yvaxdaa xagas buyu neg alxam zai barij yvaach ee!! Orooson garnaas ni tas zuuraad sugadaad chiregdeed yvax yum!! Manai busguichuud bugd saixan xaragdaj baina.Erchuuddee ter ILD BAMBAI shig orgon mongon bus zuulegdegee bolivol yasan yum. Ix muuxai xaragdaj baina.
    2011-07-21 0 0 Хариулах
  • t1     202.179.15.194
    yoo ter 2n deel hamgiin t1 ni bna teh uu, unguni songolt ch bhgui shal t1 yag ezed shigee,
    2011-07-15 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.18.167
    Баясгалан гавъяат авчаад нөхөртөө баярлалаа гээд байсан гээ биз... Бас тэрийгээ зүүчихсэн байнаа гэж
    2011-07-15 0 0 Хариулах
  • Зочин     182.160.49.215
    Khartoum tsunkh bas yubeeee
    2011-07-15 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.180.218.6
    bvgd hanitaiga yag ijil materialaar deele hiilgesen n ih ohoordom yum daanch bayasaa maani 2 tom nogoon batgana shig l haragdjiina saihan bileg bayartsogt 2 goe bna
    2011-07-15 0 0 Хариулах
  • Зочин     141.156.248.17
    hehe harahaal l ined hureed bhiin...Nogoon melhii shig 2. Batgana bas shan taarchee. Uul ni ene 2 t tiim durgui ene ter bish l dee. Gehdee ineehgui bj chadsangui ee.sorry
    2011-07-18 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.18.167
    hehe batgana bh daa yahav dee. yag l helsen bn shuu
    2011-07-15 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.180.219.23
    kkk harin tehh shan helj huduunii 2 batgana l bn
    2011-07-16 0 0 Хариулах
  • Зочин     203.91.117.4
    engertee bas yun adilhan tumur olood zuuchvee.
    2011-07-16 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.9.47.5
    gavyatuud temdgee l zuusen bn bolku yu
    2011-07-16 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.27.55
    erunhii saidiin ehner bas l goe nar gereltsen haragdaj bna daa ungulug bna oo
    2011-07-15 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.180.219.23
    shan china huuhen l haragdaj bn busdiig ni ch medquie
    2011-07-16 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.55.95.243
    Ерөнхийлөгчийн зөвлөх П.Цагаан гуайн охин нь аавыгаа каноондоод гарчихсан юм байна
    2011-07-19 0 0 Хариулах
  • od     202.179.20.223
    Ajildag baishintaigaa adil ungutei deeleed ba daa xuu
    2011-07-15 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.55.95.243
    Энэ зурган дээр Бат-Үүл гишүүн С.Баяртай андуурмаар адилхан гарч. Махлаг л болохоос яг л Баяр шүү.
    2011-07-19 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.27.55
    uneheer chamlalttai bna saihanbilegiin ehner l goe haragdaj bna tsolmom said ug ni medej l bmaar yumaa nariinhan usgiitei har tufly jijig har tsunh barisan bol degjin erhemseg haragdah blaa za baysgalan ch jinhene huduuguuruu bna doo terbishdagviin ehner bas l goe sumka, tufly umssun baimaar yumaa ted nar iim bgaa yum chini gaduur bgaa emegteichuud ereni china avgai nar ereen tsamts bogino umdtei yavahaas yahav dee
    2011-07-15 0 0 Хариулах
  • Zochin     202.170.81.155
    Saihanbilgiin ehner Baigaliin goyol uneheer goyo bna. Tsolmongiin tsunh miya bna. Ug ni deel ni dajgui yum. Bayasgalan, batbayr hoyriin deelnii ungu uneer teneg bna. Deer ni ter bayasgalangiin bairsan tsunh odoo yu ve? hehehe
    2011-07-15 0 1 Хариулах
  • USA     91.65.24.222
    eh ornoo hujaa nart hudaldaj bayn gangan baigaa ta nar buu mongol deel olsoj ard tumnee huur!
    2011-07-23 0 0 Хариулах
  • germany     91.65.24.222
    Mongol deel olsoj eh ornoo hujaa nart hudaldaj baigaa darga nar mine Omnogowi aimagiin Han-Bogd symd yu bolj baigaag Soronz-net deerees har!
    2011-07-23 0 0 Хариулах
  • ббы     203.169.49.22
    "Монголд цөмийн хаягдал булах" энэ байж болох уу???
    2011-07-21 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.72.247.244
    ezen Chigisees awhuulaad tuuht humuusiin dur todroh agshind suhbaatarin daraa Zorgiig garaad ireh baih getel baidagguid ih gaihsan. yagaad ardchilsan huwisgalin udirdagchiig hassan yum boloo. Ardchilalin buyand harinch ezen Chingisiinhee heriig buten duudah erhtei bolsnoo martlaa gej uu tamin ee
    2011-07-19 0 0 Хариулах
  • Зочин     182.160.6.228
    ter tsunh n channel bna daa. brand medku, heree medku yana daa hoo
    2011-07-17 0 0 Хариулах
  • aa yaya     180.149.81.35
    Yaya chi tasarchijee brand meddeg
    2011-07-20 1 0 Хариулах
  • Mongol brand     64.183.92.170
    Deeliig yrlasan brand ni bas baidag bol saixan , Saixan bileg iin ger byl tyryylllee dee gadaad imijeer amjilt xyse i!
    2011-07-16 0 0 Хариулах
  • Зочин     27.123.214.2
    Saihanbileg tsagaan ungutei burh malgai tavisan bol unen tasarhai hargadhaar bna.
    2011-07-22 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.10.110
    hunii yu umsuh cham meted yamar hamaa bnaa
    2011-07-15 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.225.20
    kkkk.
    2011-07-15 0 0 Хариулах
  • Зочин     87.56.201.215
    bayarsaihan gedg gishuun yag tsagaan ulgiind boochihson huuhed shig yamar ineedemiin yum haragdaj bnaa.... bas humuus tsagaan uuttai yum baritsan bhiin,... huushuuraa hiigeed boochihson yum bhdaa
    2011-07-22 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.55.78.178
    Сангийн дэд сайд Ч.Ганхуягийн гэргийн цүнх нь ер зохисонгүй. Паарайсан цүнх нь дэгжин хувцас гуталд нь зохицоогүй байна.
    2011-07-15 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.70.39.253
    Хэт өндөр гутал монгол дээл зохицдоггүй юм байна даа. Нээрээ паарайсан цүнхтэй юм байна. хэлэхээр нь харсан чинь яг үнэнийг нь хэлчихсэн болохоор инээлээ.
    2011-07-18 0 0 Хариулах
  • Зочин     98.175.24.10
    Хуурамч Hermes Birkin л "паарайгаа" биз дээ, хөөрхий манай улс төрчдийн гэргий нар холливудийн ододийг харж ганграх жишээ авдаг болтой, энд бол хувцаслах ганграх дээр улс төр холливуд хоёр тэс ондоо стандарт баримталдаг юм билээ
    2011-07-19 0 1
  • shynx     64.183.92.170
    Shynxee orxiod garch boloogyi l yum baixdaa , neg bol baaxan mongo xiij yabsan yun bolob yy? C.C xiix jijigxen zyil l baixad aytaaixan xaragdana shyy dee !
    2011-07-16 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.55.78.178
    Үнэтэй брэнд цүнх ээ харуулах ёстой биз дээ.
    2011-07-15 0 0 Хариулах
  • Зочин     41.105.33.242
    Ene Zandanshatar iim huurhun ehnertei baisiimu. Hamgiin goyo ni bn.
    2011-07-23 0 0
  • Hermes     203.91.117.4
    Hermesiin tsunhee barihgui bol bolohgui shuudee.kkk
    2011-07-16 0 0
  • Зочин     93.152.187.69
    Baigaa tsunxee l barina shuu dee!! Zaaval bayr gexeer unetei tsunx barix estoi yum uu??
    2011-07-15 0 0
  • Зочин     180.149.97.1
    hehe oiriin naadamuudaar ingej goyodog bolood baigaa yum urd ni alt mongoor hiisen yum omsoj aluulah shahsan yum daa ard tumen ni iim baihad ta nar iim baina geed heden jil tegev dee oir jild hel am bagatai ni deer geed hudlaa daruuhan tsaraildag bolj baigaa yum hehe hund bas uidna gej baidag baih bainga alt mongoor chimheer
    2011-07-15 1 0 Хариулах
  • oko     202.9.47.5
    goy helsn chini zuv
    2011-08-12 0 0 Хариулах
  • gol     202.9.47.5
    dan gants tegj heluulsen dee gewl bas hudlaa. bas ym edlej uzeed nud n tailagdaad joohn huuhed shig gangarah aa bolisn bhgui yu
    2011-08-04 0 0 Хариулах
  • Зочин     76.21.205.49
    ******* ------w w w COMPUTERSHOP m n --------- ************** ------w w w COMPUTERSHOP m n --------- ************** ------w w w COMPUTERSHOP m n --------- ************** ------w w w COMPUTERSHOP m n --------- ************** ------w w w COMPUTERSHOP m n --------- ************** ------w w w COMPUTERSHOP m n --------- ************** ------w w w COMPUTERSHOP m n --------- ************** ------w w w COMPUTERSHOP m n --------- ************** ------w w w COMPUTERSHOP m n --------- ************** ------w w w COMPUTERSHOP m n --------- ************** ------w w w COMPUTERSHOP m n --------- ************** ------w w w COMPUTERSHOP m n --------- *******
    2011-07-28 0 0 Хариулах
 
 

САНАЛ АСУУЛГА

Засгийн газраас 2015 оны Монгол улсын нэгдсэн төсвийн төслийг өргөн барихдаа Орон нутгийн хөгжлийн сангаар дамжуулан аймгуудад төсвийн эрх мэдлийг үе шаттай шилжүүлэх талаар тусгажээ. Энэ дагуу нийт 800 обьектын 200-г нь эхний ээлжинд орон нутагт шилжүүлнэ. Та энэ өөрчлөлтийг дэмжиж байна уу?
Нийт 111 санал өгсөн байна.
  •  
     
  •  
     
  •  
     

Дээшээ