Нийслэлээс багш нарын ажил хаялтыг хууль бус хэмээн үзэв


2011-12-16 16:30 GMT+8

Нийслэлийн Засаг даргын хэрэгжүүлэгч агентлаг Нийслэлийн боловсролын газраас өнөөдөр хэвлэлийнхэнд хандлаа. Тэдний өгч буй мэдээллээр төрийн өмчийн 118 сургуулийн 88, 171 цэцэрлэгийн 59 нь ажил хаялтанд оролцож байгаа ажээ.

Харин ажил хаялтанд оролцож буй багш нарын цалингийн асуудал тун маргаантай байдалд хүрч мэдэхээр байна. Хөдөлмөрийн хуулинд “Ажил хаялтад оролцсон ажилтанд олговор олгохоор талууд хөдөлмөрийн хамтын маргаан шийдвэрлэх явцад тогтоож болно” гэж заасан байдаг. Ингээд энэ талаар Нийслэлийн боловсролын газрын Төрийн захиргаа удирдлагын хэлтсийн дарга Б.Пүрэвдагваас зарим зүйлийг тодрууллаа.

-Энэ удаагийн ажил хаялтыг хууль бус гэж үзэж байгаагаа шалтгаанаа хэлэхгүй юу?
-Шийдвэрээ хугацаандаа өгөөгүй, арбитр, зуучлагчаа байгуулаагүй.

-Гэхдээ 12-нд ажил хаяна гэдэг шийдвэрээ мэдэгдсэн ш дээ.
-Ажлын тав хоногийн өмнө мэдэгдэх ёстой. Гэтэл бидэнд 8-ны өдөр мэдэгдсэн. Тэгэхээр бид хуулиа л барина.

-Тэгвэл яагаад 8-ны өдөр багш нарт “энэ бол хууль бус болно. Тиймээс багш нар ажил хаявал хууль бус зүйлд оролцох нь байна” гэдгийг сануулаагүй юм бэ?
-Өөрсдөө мэдэж л байсан шд. Анхааруулж хэлсэн. Манай Боловсролын сайд албан ёсоор хэвлэл мэдээллийн хэрэгслээр ажил хаялтанд оролцохгүй байхыг уриалсан. Та өөрөө мэдэж байгаа.

-Тэр чинь өчигдөр ш дээ /Ерөнхий сайд, Боловсролын сайд, НХХ-ийн сайд нар багш нарын төлөөллийг хүлээн авч уулзах үеэрээ ажил хаялтаа зогсоохыг хүссэн/?
-Аль өнгөрсөн долоо хоногт хэлсэн.

-Тэр чинь зүгээр л уриалсан. Сануулж, анхааруулаагүй. Тэгэхээр өчнөөн олон багш тав хоногийнхоо цалинг авахгүй болох нь байна шүү дээ?
-Хамтын гэрээгээ л харна. Ажил олгогч, Үйлдвэрчний эвлэл хоёр хамтын гэрээ байгуулаад энэ гэрээгээ дүүргийнхээ тамгын газар бүртгүүлж байж хамтын гэрээ нь хүчин төгөлдөр болдог. Бид Монгол улсад мөрдөгдөж байгаа хууль бичиг баримтаа л баримтлана.  Хэрвээ энэ хамтын гэрээний хугацаа нь дууссан, эсвэл огт байгуулаагүй байхад ажил хаялтанд оролцсон бол хууль бус л гэж үзнэ. Энэ тохиолдолд нөхөн олговор олгогдохгүй. Ажил тасалсан л гэж үзнэ. Өөр арга байхгүй.

Харин хамтын гэрээ нь хүчин төгөлдөр ажилтан ажил хаячихсан байгаа тохиолдолд хуулинд ажил хаялтанд оролцсон ажилтанд олговор олгохдоо талууд хөдөлмөрийн хамтын маргаан шийдвэрлэх явцад тогтоож болно гэсэн. Тэгэхээр талууд хоорондоо ярилцаж байж шийднэ. Ер нь цалингаа бүтэн авахгүй ш дээ. Энэ чинь олговрын тухай асуудал. Хэрвээ тэгээд ажил хаячихаад л цалингаа аваад суугаад байвал төрийн байгууллага чинь юу болох юм бэ.

-Ерөнхий сайд болон танай Боловсролын сайд НХХ-ийн сайд нар багш нарын төлөөлөлтэй уулзахдаа ажил хаялт хууль бус гэдэг талаар юу ч яриагүй. Харин ажлын хэсэг байгуулъя, ажил хаялтаа зогсоогооч ээ гэж хүссэн шүү дээ?

-Би тайлбар өгөхгүй. Гүйцэтгэх засаглалын тэргүүн хэлэх үгээ хэлчихсэн байхад би энэ дээр тайлбар өгөхгүй ш дээ.

-Тэгвэл ажил хаялт нь хууль бус гэж тооцогдох юм бол тав хоног шалтгаангүй ажил тасалсан болох нь байна. Энэ тохиолдолд ажлаас халах журамтай. Гэхдээ маш олон багш хамрагдаж байгаа болохоор ажлаас халахгүй гэж найдаж байна?
-Мэдээж халахгүй шүү дээ. Ийм байдалд битгий хүрээсэй, ирэх долоо хоногт багш нар ажилдаа ороосой гэж ийм зүйл хийж байна. Тэгэхгүй бол хүүхдүүдийн эрх ашиг хөндөгдөж байна, оны эцэс болж байна.

-Гэрээгээ байгуулаагүй, хугацаа нь дууссан байдалтай хэчнээн сургуулиуд байгаа тоог хэлэх үү?
-Одоогоор нарийвчилж гаргаагүй байна. Цалингийн хувьд одоо ажиллаж байгаа хүмүүсийн цалинг бүтэн олгоно. Хэрвээ ажил хаялтаа зогсоогоод ирэх даваа гаригаас ажлаа хэвийн үргэлжлүүлвэл цалинг нь өгнө.

-Хэрвээ ингэвэл ялгавартай хандаж, ажил хаялтыг зориудаар таслан зогсоох оролдлого хийж байна гэж ойлгож болох уу. Яагаад эргээд ажилдаа орсон нь цалингаа авна гэж?
-Тэгж ойлгож болохгүй. Бид хэвлэл мэдээллээр зөв мэдээллийг хүргэх гэж л багш нартаа хандаж байна. Хамтын гэрээ байгуулсан эсэх байдлаар нь харж байгаад ялгамжтай нь хандана.

-Хэрвээ багш нар хуулиараа явсан бол ямар гарц байгаа вэ?
-Талууд хоорондоо маргаантай асуудлаар хэлэлцээрийн ширээнд сууна. Ингээд тодорхой үр дүнд хүрэхгүй бол арбитр зуучлагчийг томилно. Ингээд шийдэгдэхгүй бол эцсийн шатанд ажил хаях арга хэмжээ авна. Гэтэл Үйлдвэрчний нөхдүүд шууд ажил хаялтанд уриалсан. Үүнээс болоод хүүхдүүдийн сурч боловсрох эрх нь хязгаарлагдаж байна.

Ийнхүү ажил хаялтанд оролцож буй багш нарын асуудал тун ч маргаантай байдалд хүрэх нээ.Энэ талаар бид МҮЭХ-ны боловсролын салбартай холбогдож асуухад “Бид нийслэлд мэдэгдэл өгөх албагүй. Анхан шатны хороод нь тав хоногийн өмнө захиргаандаа л мэдэгдлээ өгсөн байх ёстой. Багш нарын цалин өгөх эсэх асуудлыг ч нийслэл шийддэг юм биш” гэсэн юм.

Хөдөлмөрийн хуулинд дурьдсанчлан ажил хаялтанд оролцож буй албан тушаалтанд нөхөн олговрыг хэлэлцээ хийж буй талууд харилцан тохиролцоно гэж заасан байдаг. Харин энэ хэлэлцээ өнөөдөр 17.00 цагт НХХЯ-нд эхлэх билээ.

О.Ариунбилэг

GoGo Facebook Хуудас

ХОЛБООТОЙ МЭДЭЭ

АНХААР! Та сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууныг баримтална уу. Ёс бус сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Мэдээний сэтгэгдэлд GoGo.mn хариуцлага хүлээхгүй.


НИЙТ 287
Их хариулттай Их таалсан
  • 21000     122.201.28.3
    Ene yariltslagiig ugsun hun eruuleer setgej baigaa bolov uu, ergelzej bna shuu. Songuuliin amlaltaa biyeluuleh gej hun burt 21 000 MNT ugch chadaj baij Ireeduig beldej baigaa bagsh nariihaa tsaling nemchihej chaddaggui yostoi sonin setgehuigeer boddog humuus yumaa. 1 angid 30 suragch ged bodvol sar bur neg angid 630.000 MNT uuniig dundjaar heden bagshid huviarilah bol, bas 21.0 avch bga hechneen hun, MGL-d niit heden bagsh bdag bolooo...... yaj too bodoj tusuv oruuldag humuus yum, yaj bodood teriig ni batladag turiin tusheed bgan buu medeee
    2011-12-19 0 4 Хариулах
  • Зочин     124.158.109.215
    bidniig booloos dor nuhtsuld ajilluulj tsalin ugch muljij baigaa tur uuruu huuliig zurchigch terbum tugruguur bugd haustai bolson sh tee
    2011-12-19 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.21.110.2
    МҮЭ багш нарын асуудлыг шийдэхээсээ илүү өөрсдийгөө шоудаад байгаа юм биш үү, Ганбаатар хэлэлцээр хийх гээд сууж байхдаа худлаа л камерийн өмнө нэг их мундаг баатар болох гээд юу ярьж байгаагаа ч ойлгохгүй байсан даа
    2011-12-19 0 0 Хариулах
  • zochin     194.44.234.226
    bagsh nar ta nariin humuujuulsen huuhduud chin ingeed ta nariig iim baidald oruulj tsalingaas chin gadna eh orniig chin suid hiij bn !!!! ta nar uursduu zuw humuujuulsen bol mongol oron ingej ywahgui blaa nowsh gej 76
    2011-12-19 0 0 Хариулах
  • зочин     202.170.82.5
    Багш нарын ажил хаялт хууль бус. ҮЭ нэрээр зохион байгуулагчид, оролцогч нараар бусад багш нарын нөхөн олговорийг төлүүлэх. УИХ-р баталсан хугацаанд багш нарын цалинг нэмэх нь зөв. Хувийн хэвшил,татвар төлөгчдөд дарамт учруулахаа боль.
    2011-12-18 0 2 Хариулах
  • Зочин     122.254.126.36
    Herev yos zuitei yum bol said Otgonbayar ,Purevgagva nar ogtsoroh heregtei. Magadgui bagsh ta naryg udahgui boloh songuuld ashiglahaar zeheed baigaa daa! Ta nar uursdiinhuu erh ashgyg baga zereg ch hamgaalah shudarguu huniig songohyg urailj baina. 90-ied ond ta nar sotsial demokrat namyn gishuun bolon yavj ardchilald oroltsoj baisnyg sain medeh yum baina. Getel ardchilsan namd negdeed bash nar niigmiin terguuleh bair suuria aldaad shiniig erelhiileh chanargui bolson shuu dee. Tegeed MANAN namuud ta naryn erh ashgiig husurduulsen baidal chini sayayn metseliig hiihed hurgelee shuu dee. Songuuldaa shudargaar oroltsotsoyo!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!
    2011-12-18 0 0 Хариулах
  • Зочин     122.254.126.36
    Zuvshild hurj baigaa ni bidnii davuu tal. Zarim neg tal zuvshiltsuld hurgehguigeer ulam lavshiruulan uimeen bolgoh gej baigaa taluud baih shig sanagdaj baina. Yalan guya huuli erhiin bolmjiig ashiglaj uridchilan harah talaar salbaryn said bolon udirdah ajiltan muu ajillalj baigaani haragdaj baina. Iimees bagsh ajilchid dooroos ni sain shahaj saidadaa asuudlyg ertnees tavij baih heregtei. Tegehgui bol Purevdagva metiin humuus etssiin etsest 7 saryn negen bolgoj medne shuu dee!!!
    2011-12-18 0 0 Хариулах
  • bi     49.0.135.111
    bymbaagiib helsniig demjij bna
    2011-12-18 0 0 Хариулах
  • .     182.160.1.84
    huulia dagahgui ym bol huuli gj bgad yaahin
    2011-12-18 2 0 Хариулах
  • bymbaa     203.160.55.44
    tsaling bagsh bvrt nemj bolohgvi ee ajiaa hiidgvi nuhud olonshdee harin tsalingiin pondiig ni nemeed ajlaa hiij chadaj bgaad ni zahisal erhleggch nar ni nemeed ugdug baih ni zuw duu
    2011-12-18 3 0 Хариулах
  • uzeg     180.149.96.91
    bagsh nariin jinhene togoond chanagdaj vzsen vv? .ajil hj bga bagsh nar ugaasaaa ochnccn hynaltand bdg shvv dee medeej chadaj bga ni l ilvv ihiig awna harin awiish gsn awah bolomj muu mon deed erhlegch zahiral busad darga nar oorsdoo chadwarjaach ee
    2011-12-18 0 0 Хариулах
  • tuui mai     124.158.68.44
    LOL aijl hayhad huuli heregtei gvl gonjiinjoo golionii baas biz
    2011-12-18 0 1 Хариулах
  • zag     49.0.136.17
    ene teneg bagsh nariig bolon zahiraluudiis huuliin aarag hemjee abj halj hayh heregtei
    2011-12-18 1 0 Хариулах
  • b     203.169.49.145
    bbbbbbbbbbbbbb
    2011-12-18 0 0 Хариулах
  • Зочин     203.169.49.145
    tiim shu halah heregtei bolovsrolgui yumnuud l ajil hayaj bga shdee
    2011-12-18 2 0 Хариулах
  • anu     180.149.96.91
    heh tgd ta nar bagshaar bolowsrol ezemsheegui yu bagshiin tsalin haanaa ch hurkuushdee
    2011-12-18 0 0 Хариулах
  • HUU     202.179.14.127
    PUREBDABGAA CHI CHINGELTEIN 23 -R SURGUULIIN ABILGACH OLON HUNII AMIDRALAAR TOGLOJ AJILGUI BOLGOSON UISIIN SURGUULIIG HUBIINHAA GER KOMPANI BOLGOSON UYNGA ZAHIRLAA HAIAACH TIIM IH HUULI MEDDEG YUM BOL
    2011-12-18 0 1 Хариулах
  • zochin     202.179.28.141
    tsaling ni nemne geed baihad ni huuhed shig tuniad hurdan nem, nem geed ner hundee olon tumend unagalaa daa.
    2011-12-17 0 0 Хариулах
  • Зочин     49.0.141.217
    odoo vnendee bagshiig xvndlex setgel min navs unaj bn daa. xelex ch vg oldoxgvi bn. exendee demjij bsan ch odoo zalxaj durgvi xvrch ter xvmvvsiig xvndeldeg setgel min shopootoi xutgaldaj bndaa.
    2011-12-17 0 0 Хариулах
  • Зочин     180.149.72.208
    mongolchuudaa bi ta naras urigu hun chanarta gj bodjin gulugnii zulzaga ch geh shig bitii etsgiin doromjil purevdagviin etsg yar hamatain sogtuu humuus comm bichiig horiglon.aan tn hun hutsul nohoi ajilgu boldin ganbatar ch gh shg
    2011-12-17 2 0 Хариулах
  • OOOO     202.179.14.127
    ENE MUU HYTAD HAB HOOLONDOO OBOO CADAJDEE GANBAATAR BATZORIG 2-OO NAAD MUUGAA 130000 BAGSH DOROMJLOSNIIH NI TOLOO OGCRUULAH BICHIG ENHBAYR DARGAD OGE PUREBDAGBAA DAHIN HUCAAD UZEEREI ZA GOLOGNII ZULZAGA MINI
    2011-12-17 0 1 Хариулах
  • Зочин     202.70.39.254
    bagsh nar neted orood suuj bdag zawtai humuus bishee
    2011-12-17 0 0 Хариулах
  • surgaal     202.179.28.141
    N.Enkhbayar, Ganbaatar, Uyanga,Magnai nariin songuuliin ambitsad bagsh nariig ashiglaj baina. Ene ni MANAN-giinhand ch ashigtai shuu dee, uchir ni ard olniig ingej hoorond ni herelduuleed...
    2011-12-17 0 0 Хариулах
  • Suragch     202.9.41.64
    hooyee ene ajlaa zohizuulj hijeel edr oruulaajee tenguudee
    2011-12-17 1 0 Хариулах
  • SURAGCH     202.70.39.254
    YG VNEN
    2011-12-18 0 0 Хариулах
  • Зочин     180.149.72.208
    Ene ulsinha hamgin sn uls turch gj S.Batbold tanig l gj bi boddg tiimes ta ene asuudliig shiidj shunalta bagsh nriin handiig darj uguuuch
    2011-12-17 5 0 Хариулах
  • Зочин     180.149.72.208
    Eh ornoo bi gerelteger tusuldug bsn mongolin ireedui Egel jiriin bagsh nara erhemlej yvdg bsn mongol surgch Etsg ehee yrtunts met hundldg mongol hun Iim heden ug holbodog surguulin suragch bi ene ahiig harjisn ma surguli dr shalgaltar irjisin bi en ahig sn hun gj bdjiin nag huhedte hrlded hana ushigluj suuhd altn sirgmj ugsn hun
    2011-12-17 5 0 Хариулах
  • bi huhed     180.149.72.208
    ECHM ulsiin irgen M ta nariin buruug olloooooo ho.bi jaahoon 12to gehde bi chin bs todorhoi hemjeeni bodolto hun shuu dee nadad ug heleh erh bgaa.bs shuuh ch erh bgaa bi ch gsn irgin shdee.ene zuiliig unshihd bi hamgin turund bagsh nariig bish ene hunii setgel sanaag bodsn.uchir n ene hun busdiin tuluu sn snj yvdg bhad humuus eldveer muuluul unher muuhai shde.bi lav hun nag zaazurdana ntr gj bicsn bl uneher ih setgeliin daramt avah bsn.draan bi tuunii ar geriig bodsn er nuhruu ingj muululsnig harad ehnr hunii stgel yar baihav hrn dran ur huhdig n bdsn aaviga burhan met boj yvdg bhad humus ingeher tr huuhdd uneher hetsu bn shdee mongolchuudaa hamgiin suuld n bi mongol hunig yar ys surthungu bolsniig mdsn ene l monglin toli egel ardin ug.etsest n purevdagvaa ta sn hun bl uunig toolgu urgsha
    2011-12-17 5 0 Хариулах
  • giichin     180.149.72.208
    mongolchuudaa ta nar huniig huvtssar n dugnedg im uchuuhen tsiganchuud bsiimuu odoo l mdlee chaavaas mongoloooroo baharh ntr gd bdg ysn ta nar uursduu baharhah zuilgu bolgocihlooo.purevdagvaaaaa zuv zuv bs dahin zuv.bagsh naraa buruu buruu bs dahin buruu aa tiin zohoison zuil hereglul demii shuu mongolchuudaa
    2011-12-17 4 0 Хариулах
  • girl     180.149.72.208
    hoe saraa chi yugaa meddin toglodog za yu. yu gaach medku bj
    2011-12-17 4 0 Хариулах
  • сургууль     203.91.117.4
    Тэгвэл сурагчдад ч бас мөнгө өг. Тэр мөнгөөрөө дэвтэр, балаа аваг. Хол гэртэй нь автобусанд сууг.
    2011-12-17 0 1 Хариулах
  • Зочин     180.149.72.208
    yoooo bagsh nariig bodhoor uur hured bhiin aashnii tulamnuud
    2011-12-17 4 1 Хариулах
  • ..........     180.149.72.208
    huuye ta nariin zarim negnii chin nud zuer uu eruul uu saruul uu hun gulug bolj haragdaal goe ain purevdagva ahaa ta shu zrm neg davarsn bagsh nerni ard nugdsan ymnuudig bolgood ug
    2011-12-17 4 2 Хариулах
  • suragch     180.149.72.208
    bagsh nr huuhded zaaj surgdg l gsn bi lav ta naraas odoo haraaluud surjiin ymarav dee mongolin iredu blsn huhd ta nar gl bid narg zaginaad bdg odo hen n heniige zaginah bolov?
    2011-12-17 3 1 Хариулах
  • Зочин     180.149.72.208
    peee bagsh nr min dee bolioch zalhaach icheech hun doromjilj bolku ntr gd l ardin bagsh tsarailad bdg boli thoooo
    2011-12-17 3 1 Хариулах
  • Зочин     180.149.72.208
    bagsh naraa ta nr neteer hesej hun dromjilj suuj l bai teged tsalingu ulsuj uheerei uunig 5-r angd surdg bi hurtl oilgod bhad bagsh naraa ta nr uursduu huulia oilogo za yu ta nar ingj huurch davarch bgaad ajilgu bolvoo
    2011-12-17 3 1 Хариулах
  • Зочин     180.149.72.208
    hunii sniig hanilan bj mddg blhoos ta nr shg ymnuud purevdagviig dormjloh erhgu
    2011-12-17 4 1 Хариулах
  • bagsh nr yu ve     180.149.72.208
    bagsh naraa ta uursduu icij amidar za yu eniig 7-r angiin huuhed ch oilgono ta nar gantshan erh ashgta ymuu ta nar gantshan bugdiig oilgodiimuu ulsiin sur ugiin hog shg l blsn huuhduud n ihdeed surh nuhtsul bhku bohir zavaan.tgd bicsn zuiliig n shalgaad dun gargachihna tr n huuhdii tolgoind uldku ta nar yar nuureeree ajil hayjiinaa ta nr ted l tsalingu suj bhku yu
    2011-12-17 3 1 Хариулах
  • irgen     202.126.91.246
    chi muu yamnii hoolomd tsadajdee muu luivarchin min duugaa tat hyataduud bagsh nartaa 5000 uan ugdugiig chi medeh uu nuguu muulaad baidag hyadadaasaa doloon dor tetgevert garsan bagsh 2000 iig avdag. 76 n luivarchin zasgiin gazar gegddeg heden hun hognuudaa!!!!!!!
    2011-12-17 2 5 Хариулах
  • Зочин     182.160.6.159
    suragchdaa orovdooch bid denduu hohirch baina
    2011-12-17 0 0 Хариулах
  • Зочин     122.254.126.22
    Setgegdel bichij baigaa baidlyg harahad ard bid uursdiinhuu muu muuhaig bagsh nart tohoj baigaaraar turiin udirdlaguudyn gargasan aldaatai shiidveriin zolios bolj baina. Unuudur bagsh naryg buruutgaj baivch margaash chi bidnii eelj irne gedgiig martaj blohgui. Ternii orond bid negden temtsej uls turiin hureeniihnii aldaag zasah alhamyg unuudruus ehelj shildeg shudarguu irgediig turd gargahiig beldeh heregtei baina.
    2011-12-17 1 0 Хариулах
  • Зочин     202.55.191.37
    hudlaa amalsnaas bolood ajil hayj bgaa shuu amalsnaa heregjuulj chaddaggui uls turchdiig ogtsruulaad ahij gargahgui baiya
    2011-12-17 0 1 Хариулах
  • Зочин     202.55.186.20
    yag zuv uursduu hudla amalchihaad. urt hel huzuu oroono gej.
    2011-12-17 0 3 Хариулах
  • Илтод     202.179.10.94
    Одоогийн төрийн бууны нохдын нүүрэндээ илэг нааж байгаад хийдэг зүйл нь энэ зүгээр л цаг нөхцөөж удаашруулан залхаах гэж байгаа хэрэг Харин энэ дэмий чалчигч, түүний ард байгаа Хөөрхий сонинд хэдэн зүйл халтартуулж хэлмэгдсэн ядарснаа гайхаж явснаа мартсан хөөрхий нэгэн нүдний шилтэй авгай түүний ард байгаа хэдийг цаг түвшин болох цагт сургуулийн жорлон цэвэрлэхээс өөр ажилд дээшлүүлж ёстой болохгүй бүү март мартвал сөнөнөөө гэж
    2011-12-17 0 0 Хариулах
  • зочин     202.131.227.133
    Энэ хүүхэд ниислэлийн боловсролын газрын хэлтсийн дарга гэнэ үү ? Яасан пээдгэр бэлтрэг вэ? Хандыг нь дарах өгөх хэрэгтэй юм байна даа. Аль нэг улс төрчийн угсаа замгамжлагч бололтой. Танай коммунист онолоор бол хэрвээ хүмүүсийн цалинг өгөхгүй нэг 7 хоновол тэр нийгэм сөнөдөг шүү дээ. К. Маркс Тийм болохоор 2011 ондоо багтаад энэ нийгэм сөнөх бололтой. Нийгэм сөнөвөл та дарга чигээрээ байдаг болов уу яадаг бол?
    2011-12-17 0 0 Хариулах
  • багш     202.9.43.216
    үнэхээр төр засаг биднийг ийм байдалд оруулж байгаад гомдож байна бас ингэж доромжлуулмааргүй бна шдээ ер төр засгийн эрх барьж бгаа улс ард түмнийг тоглоом болгох юм даа юу гэнээ өөрсдөө 3 тэр бум төсөвлөсөн ч гэх шиг ичдэг ч юм алга болж
    2011-12-17 0 4 Хариулах
  • Зочин     49.0.139.207
    Ажил хийсэн хүн хөлсөө авдаг гэдгийг мэднэ Харин ажил хаячихаад цалин нэхээд байдаг хүмүүс бас байдаг л юм байна Мэдмээр юм байна, том болоод энэ аргаар амьдарнаа, Ичиж амьдараасай энэ багш нар
    2011-12-17 2 1 Хариулах
  • Зочин     124.158.67.224
    зөв зөв
    2011-12-17 1 1 Хариулах
  • багш     202.9.43.216
    пүрэвдагваа чи ажлын байраа чөлөөлж өг чам шиг дээдсийн баячуудын луйварчдын гар хөл болсон амьтан ийм ажилд ширээ бөглөж суусны хэрэггүй жинхэнэ ард түмнээ багш нараа боддог үнэнийг үнэнээр хэлж чаддаг хэн нэгэн нь наана чинь сууж жинхэнэ ёсоор ажиллаг багш нар аагирхсандаа ингэж суугаагүй амьдралынхаа төлөө ингэж ажлаа хүртэл хаяж бна битгий доромжил бид ч бас хуулиа мэддэг юм хэнд хэзээ ямар бичг өгөхөө мэднэ олон мянган багш нарыг битгий дарамтла та нарын үнэн төрх энэ
    2011-12-17 0 4 Хариулах
  • Зочин     202.179.28.3
    Эрхээ мэдэж байгаа бол үүргээ бас мэдэж байх хэрэгтэй, багш нар чинь улаан авилгачид шүү дээ, эцэг эхийн хурал дээр баахан зовлон тоочиж байгаад л мөнгө нэхнэ, өгөхгүй болохоор хүүхэд дарамтална, дүнгээр бооно, тэгээд эцэг эхчүүд яалт ч үгүй өгдөг шүү дээ. Тэгээд олигтой хийсэн юм ч байдаггүй шүү дээ.
    2011-12-17 3 0 Хариулах
  • зочин     203.91.117.4
    багш нар минь үр дүнд хүртлээ тэмцээрэй. ингэж доромжлуулчихаад ажилдаа орвол нэр хүнд чинь бүр унана шүү. 76 гишүүн сонгуулийн хууль гээд та нарыг тоохгүй байна ш дээ. аргагүй ш дээ хүүхдүүд нь бүгд өндөр төлбөртэй сургуульд сурч байгаа. хөөрхий багш нарыг тоодог болтол тэмц
    2011-12-17 0 4 Хариулах
  • Зочин     124.158.67.224
    зөв сайхан эрүүл
    2011-12-17 1 0 Хариулах
  • Зочин     180.149.71.18
    naadchin ymar teneg gar we bagsh nariig demjij bn buuj ugwul ta nariig basna shuu
    2011-12-17 0 3 Хариулах
  • Зочин     202.179.11.94
    Bitgii tenegteed bai.bagsh naraa ami amia bodooroi
    2011-12-17 0 4 Хариулах
  • Зочин     202.179.20.247
    xuuli yosny ajil xayalt gej bas bnaaa. xe xe eleg xoshloo
    2011-12-17 0 3 Хариулах
  • mongol     182.18.96.152
    gol n yaah gej ajil hayaad bgaan tsalin nemeh yumuu nemlee geed ireedvi bolson hvvhed her ih sain medlegtei bolohiin uchir yalgaaga sain gargaldaa mongol chuudaa yuugaach oilgoohgvi bj buun shuugian naad bagsh nar chin bas uursduu buun asuudal shdee ingej ih buun yum bolsonii daraa vr dvn n yuu vee gedgiig sin asuuldaa naad bagsh bolon deedsvvdeesee neg asuusan yumaa bvh sonin tv geer gargaad bhiin uuruur setgej chaddag hvn bhgvi yumuu manai mongold
    2011-12-17 0 0 Хариулах
  • Зочин     203.91.112.12
    ene teneg golog yu hutsaad bgaa yum vee
    2011-12-17 0 3 Хариулах
  • irgen     202.70.46.11
    tsalin nemuulie bish niigmee uurchlue gj temtselde
    2011-12-17 3 1 Хариулах
  • irgen     202.70.46.11
    huwiin hewshliinhen urtasgasan tsagaar 7 honogiin 6 udur buten ajillaj bj 200gargaj awch bhd bagsh emch nar 5honog udriin tal ajilchaad 300 awch bga n hangalttai yum bishuu
    2011-12-17 1 1 Хариулах
  • irgen     202.70.46.11
    bagsh emch nar hunii huuhdiig surgah arga baril bhgu huniig emchij edgeej chdku.drees n awilga awna hunii uzemj harna tm yag l niigmiin shimegch horhoinuud.
    2011-12-17 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.5.202.21
    Гөлөг
    2011-12-17 0 3 Хариулах
  • Зочин     124.158.92.14
    bagsh nar denduu um uhamsargui
    2011-12-17 3 2 Хариулах
  • Зочин     122.254.126.22
    ... Uyalduulan avtomataar nemegdej, hasagdaj huuli erhiin aktyg turiin baiguulga bolovsruulj ulsyn ih hurald oruulah yostoi. Minii medeh 40 garui jil bagsh naryn talaar bodlogui yavj irlee. Hagas dutuu Bolovsrolyn huuli bolovsruulaad tur ni tag chig bolson. Ene talaar tsalin nemegduuleh shaardlagaas gadna bodlodyn asuudliig bas tavih heregtei. Yer ni tur zasagt duu hoolougoo ilerhiileh ulsyn ih hurlyn gishuudyg tuluulgchiig sunguh shaarglagatai baina. Turiin alban haagch nereer ta naryn erhiig hitsgaarlasan ch!!!
    2011-12-17 1 0 Хариулах
  • Зочин     122.254.126.22
    B.Purevdagvyn huuli erhiin medlege muu baina. Tuhain ond Taluudyn ali neg asuudal taviagyu bol yrid hiisen hamtyn gereenii zaaltuud heveer murdugduj geree hiisend tootsoh yostoi. Hamtyn gereend ajil hayaltyn talaarh zaalt baihgui bol taluud hariltsan hariutslaga huleeh yostoi. Uchir shaltgaany bolon logikyn huvid zurchil uusch ajil olgogch yamach huuli erhiin ajtguigeer ajilchid bagsh naryg ajillaluulsan bolj ulsyn hurungiig ursen bolj ajil olgogchoor bagsh nart ugsun tsaling tuluuleh shaardlagatai bolno.Ene ni tsaashdaa hudulmuriin gereenii nuhtsliig hunduh bolno. Iim uchraas ene nuhur buruu tailbar hiisen uchraas ajlaas sain duraaraa ogtsuruh buyu tuuniig ajlaas halah yostoi. Yer ni tsaashdaa bagsh naryn bolon baga orlogtoi turiin alban haagchdyn tsaling infilyatsyn ...
    2011-12-17 1 2 Хариулах
  • зочин     95.221.14.74
    Багш нараа, өөрөө та ямар байдлаар хичээлээ заадагаа нэг бод доо, сурахаас хэтэрдэггүй шүү дээ, тэгэхээр хүүхдэд сурах байхад л багшгүй сурч болно, одоогийн сурахууд харин арга зүй нь их сайжирсан, үүнийг багш та өөрө ч мэддэгүй ш дээ, ийм л хүмүүс яагаад гэвэл би та нарын хичээлд сууж арга зүйн зөвлөгөө өгдөг хүн байна, мөнч хэцүү дээ, хэлэх ч үг алга даа
    2011-12-17 2 0 Хариулах
  • Зочин     202.180.220.242
    НБГ-ын арга зүйчЦэндсүрэн багш бол ингэж хэлэхгүй дээ Энэ лав ихээхэн тэнэг мал байх аа
    2011-12-17 0 3 Хариулах
  • Зочин     202.179.1.4
    Bagsh nariin tsaling dood tal nx 1.000.000 bolgoj naad xutsaad baigaa jingeruudiin tsalin 200.000 xeveer nx ogdog bolgox xeregtei mongold xuuli xezee morddog bolson ym. Tor zasag ch xuuli busaar songogdoj tomilogdson bizde bur buudaj alj baij toriin erx avsan novshnuud exleed xuulia ooroosoo exlej mordoj xuuliin xureend ajillaya gej xel. Olon ym yarilgui ymnii unee zoxitsuulj chadaxgui xeden naimaachdiin gart orj xamag ymnii unee osgochixood tsalin yagaad nemej boldoggui ym. Xervee ymnii une chinx 3,4 jiliin omnox uneeree baigaa bol yaxav tsalin nemex asuudal yarix esgui gex ym
    2011-12-17 1 2 Хариулах
  • Зочин     124.158.107.56
    Энэ пүрэвдагва хэзээ хуууль уншиваа Хуулийнхаа утгыг нь ч ойлгодоггүй бололтой. 5 өдөр ажил тасалсан л гэж үзвэл ажлаас халдаг. Уучлалт тэнд байхгүй. Харин пүрэвдагва гэж энэ нөхөр яасан их хуулийг гууль болгох гээд байна. Том толгой гэж...АРЫН ХААЛГА...
    2011-12-17 0 4 Хариулах
  • Зочин     202.180.220.242
    бичиг үсэг мэддэг болуу? энэ ПДА
    2011-12-17 0 2 Хариулах
  • р     202.179.7.6
    ЭНЭ ГӨЛӨГ БОЛ САЙД ОТГОНБАЯРЫН БУУНЫ НОХОЙ БАЙГАА ЮМ.ТЭРНИЙ АМАНД НЬ ХЭДЭН ТӨГ ЧИХЭЭД ИЙМ ЮМ ЯРИУЛЖ БАЙГААГ БАТЛАХ ХҮН БАЙГАА ШҮҮ
    2011-12-17 2 4 Хариулах
  • Зочин     122.201.18.133
    Энэ тэнэг юу мэддэг юм Завханы хэдэн захирал багш нарт шагнал хувиарлаад л сууж байвал хийж байгаа ажил нь тэр биш үү,Харахаас юу ч мэдэхгүй амьтан л байна
    2011-12-17 1 4 Хариулах
  • зочин     202.55.191.37
    Энэ утсан хүүхэлдэй багш нарын төлөө хүүхдийн төлөө боловсролын төлөө юу хийсэн юм бэ? Багш нарынхаа эсрэг яаж ингэж ярьж чадаж байнаа махкомбинатын ямаа шиг харагдаж байна ээ чааваас
    2011-12-17 4 4 Хариулах
  • UMNUGOVI     202.55.186.20
    2011-oni 12-r sariin 17nd Umnugovi aimgiin negdsen shine jil 18 00 tsagt talbain urd bairlakh Crystal night clubd boloh tul ta buhen and nzuud ah egch nartaigaa morilon irj neg udshiig hamtdaa ungruuhiig husii holboo barih utas 95958989java:void(0);
    2011-12-17 0 1 Хариулах
  • Зочин     69.198.129.121
    Tegvel huuli esnii ajli hayalt yamar baih estoi ve? hehe
    2011-12-17 1 4 Хариулах
  • Зочин     202.131.252.90
    ene yamar muu hun be. Uuniig hun gehuu. Uunii etseg eh bagsh gej baina uu. UTSAN HUUHELDEI
    2011-12-16 2 3 Хариулах
  • Зочин     180.235.171.191
    teneg bagsh nariig shud hal za muur bagsh shig bolson gahainuud zahitaluudiig barij abd horih heregtei
    2011-12-16 5 1 Хариулах
  • Зочин     182.160.34.10
    БАГШ НАРЫН НЭМЭГДЭЛ УРАМШУУЛЛЫГ ХАСЧ ТӨСӨВ ДОТРОО БҮХ НИЙТЭД НЬ ХУВЬ ТЭНЦҮҮЛЭН ЦАЛИН НЭМЭХ БАЙДЛААР ЭХНИЙ АРГА ХЭМЖЭЭГ АВАХ ХУРЦАДМАЛ БАЙДЛЫГ НАМЖААЖ АЖИЛ ХАЯЛТЫГ ЗБ-Ч НАРТАЙ ТУЛЖ АЖИЛЛАХ
    2011-12-16 0 0 Хариулах
  • иргэн     49.156.1.2
    Хүүхдүүд багш нарын ажил хаялтыг дэмжиж байгаа гэж та нар бодож байна уу? Сайндаа ч биш, хичээлдээ сонирхолгүйдээ л тэр. Сонирхлтой болтол заадаг арга нь дутагдаад байна уу? сэтгэл дутагдаад байна уу?
    2011-12-16 5 0 Хариулах
  • HONHORZUL     49.0.139.18
    bi odoo 7 DUGAAR ANGI bagsh nariin TSALINGIIN NEMCHHER YAGAAD BGAAN surag nariig ireeduideee eh orondoo sn hun boloossoi gj zutgej bgaa humuus bagsh nariin tsalling nemehgu bn gedeg chin MONGOL ulsiin ireeduig ballaj bn gessn ug bagsh nar yrduu sard 300000$ avdag ennees nileen heden $ unadag tgeed l dunguj 250000 tugrug arai gj neg yum avdag ene neg sariin amidrald hureltshuu har uhaanaaraa boddoo ma bagsh dunguj 200000n tug-nii tsalin avdag ene ni suragchddad ch gesn HOHIROLTOI eniig medseer bj yooy ingihed ene yrunhiilugch ELBEGDORJ hna yu hiij yavnaa
    2011-12-16 1 0 Хариулах
  • zochin     61.82.248.68
    chi naad yarij bga huulia hoshnogruugaa chih esvel naad huulia tord bga hanaj tsaddaggui idemhii natri huvalznuuddaa heregjuul gj heleech novsh mini
    2011-12-16 0 2 Хариулах
  • зочин     182.160.61.211
    хурган даргаасаа их гишуун хуртлээ авилга хахууль авдаг нь хууль ёсных болж байна уу тэдний авсан авилга хийсэн луйварын мөнгөөр монголыг ёстой азийн бар болгож болох байсан байх эхлээд өөрсдөө тэр хууль нэртэй луйвараа цэглэчихээд ард тумэн руугээ хуулиа барж ир багш нарыг дэмжиж байна та бухэнтэй хамт шуу бид дарлуулж доромжилуулж одоо боллоо
    2011-12-16 1 0 Хариулах
  • oh my gosh     180.149.72.153
    eeeejee ene bagsh nar munuu surachdaa haraal hlheer alchih gd bdg bagsh nar munuu bi zuudleegu biz?ta nar ysn zavta bnaaa bi hicheeldee yviilda hicheel nomoo zaal da bi surmar bn oilgojinuu?ta nar chin hrn haraal zaadg bagsh nar boltsiin bishuu 5 hngiin dotor haralin bagsh nar boldog bn shde.zuer avilgal avsn eshig n mdf bj bs mongolchuud alnaaa.sshsh erdmiin uudig needg bagsh nar min hereldehdee iim sn bh gj eee ene amidrall min ymr burhg bnaaaaaaaaaaaa
    2011-12-16 4 0 Хариулах
  • Зочин     202.70.39.254
    bagsh nar iim bishee hezee ch shawi nariinhaa tuluu bdag iim setgegdeluud uzeed uneheer hamriin samsaa sharhirch bn a.
    2011-12-17 0 0 Хариулах
  • Ардын Багш     182.160.37.47
    Уучлаарай миний шавь нар минь. Багш нар нь та нарынхаа өмнө түмэн буруутай. Багш нь эх орныхоо төлөө сэтгэлтэй, шудрага, хөдөлмөрч иргэдийг бэлтгэсэн хэмээн бахархаж суутал эсрэгээрээ их зантанууд, олигархууд, авилгачдыг бэлтгэсэн байна. Уучлаарай миний шавь нар минь. Багш нь та нарынхаа өмнө хичээлээ заахдаа өнөөдрийн хоол, маргаашийн өр зээлээ бодолгүйгээр сэтгэл зүрхнээсээ хандмаар байна. Уучлаарай Монголын ард түмэн минь. Энд багш бид нар чинь сэхээтэн гуйлгачдын эгнээн орох гээд байна шүү. Гуйлгачин багшаар хичээл заалгах гэдэг шавь нараа доромжлохоос доор зүйл юм шүү. Өнөөдрийн тэмцэлд тохиох гарз, маргаашийн ирээдүй болсон хүүхдүүдийнхээ төлөө юм шүү. Бяцхан шавь нарынхаа төлөө ӨНӨӨДРИЙН НИЙГМИЙГ ӨӨРЧЛӨХ их үйлсийн үнэн нүүр царай болж яваа билээ бид. БИД ЗОГСОХГҮЙ!!!
    2011-12-16 3 3 Хариулах
  • Зочин     124.158.67.224
    Та өөрийн өр зээлийн асуудлыг сургууль, хүүхдүүдтэй хутгаж болохгүй. Зүгээр таны бодлоор яваагүйд хүмүүст муугаар хандаж болохгүй ээ. Энэ мэргэжил таны бодлоор гуйлгачин болгоод байвал та өөр сонголт хийж болно ш дээ. Та нийгмийг өөрчлөх шаардлагагүй. Та зөвхөн тэр хүүхдээ хичээл заахад л болно.Багш гуйлгачингийн эгнээнээс гарах боломжтой шүү дээ.
    2011-12-17 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.70.39.254
    buh bagsh nar garah yum u
    2011-12-17 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.67.224
    Гуйлгачин багшаар хичээл заалгахаас ичдэг сурагч байдаг гэдгийг би сонсоогүй.
    2011-12-17 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.67.224
    Пөөх гэж хэлэхээс аргагүй, энэ ямар оюуны доройтолд орсон юм бэ?
    2011-12-17 0 0
  • HONGORZUL     49.0.139.18
    ene bagshiin zuv HUN BOLGON L ARDAA AMIDRALTAI shdee
    2011-12-16 2 1 Хариулах
  • Зочин     202.126.91.246
    bagsh nariin zov hicheeliin busad zavaaraa teriiigeeeeee hiiildeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!! !!1
    2011-12-16 0 3 Хариулах
  • Зочин     180.149.72.153
    hoe kkk guai purevdagva bicsn eshg yaj mdjagan
    2011-12-16 5 1 Хариулах
  • Зочин     202.70.39.254
    TSARAI MUUTIN TUULI HODOONII TARAITAI MUU SUGA BOOVNI US MIN HUTS TOLGOIG CHIN NEGL ODOR HAGALANA SHUU ZA BOLGOOMJTOI YAVAARAI
    2011-12-16 0 5 Хариулах
  • Зочин     202.70.39.254
    chi odoo boliochee zoriud chi hatgaas hiigeed bn hendch oilgomjtoi l bn sh de bagsh nariig demjij bn
    2011-12-17 0 0 Хариулах
  • Зочин     80.187.97.66
    Xotiin ene teneg u ve. Bagsh nariig demjij bna
    2011-12-16 1 4 Хариулах
  • z     180.235.169.18
    irex songyyid oroltsoj boloxgyu MANAN ene 2.nam amlalta bielvvleegvi uchir xvn bvr ene 2.namiin toloo sanal ogch songyyid oroltsoj boloxgyi.
    2011-12-16 0 0 Хариулах
  • Зочин     122.254.119.81
    багш нарыгаа дэмжиж бна.
    2011-12-16 3 4 Хариулах
  • bodol     202.179.27.149
    olon site deer bagsh nariig demjisen humuusiin ug helleg ni avah yum algaa. dandaa haraal .
    2011-12-16 3 4 Хариулах
  • Зочин     122.254.119.81
    багш нарын зөв
    2011-12-16 1 5 Хариулах
  • Баагий     203.91.117.4
    Багш нар хэн дуртайд доромжлуулаад сууж байдаг тэнэг хүмүүс биш. бид хуулиа мэднэ, өөрсдийнхөөрөө тэмцэнэ. 5 хоног ажил тасалсан гэнээ. хуцваа
    2011-12-16 2 4 Хариулах
  • saka     79.237.172.167
    ymar sonin ym yridag amitan be tegd ter geree etr baiguulaagui huurhii bagsh nar tsalin chgui hotsroh ni bna shd tiim l ih huuli muuliar shiiddeg asuudal ym bol huulia heregjuuleed huuliaraa ajilj bsn bol yu gej l udiid nagsh nar ajil hayh deeree tulah bede tur zasag ni helsen amandaa hurdeg huulia heregjuuldeg boloosoi bilee
    2011-12-16 1 3 Хариулах
  • Зочин     114.31.71.106
    Ene huuli tui ch medehguy nuhur huuli yariad bhiin, dugai l yu bolohiig haraad suuj bval ajildaa arai udaan bna gedgee medehguy l bgaam bh daa
    2011-12-16 0 1 Хариулах
  • даварсан гаруу     202.126.91.35
    заасан хичээлийнхээ чанарт тохирсон л цалин авч байж даварсан байна шүү багш нар минь.
    2011-12-16 2 4 Хариулах
  • kkk     49.0.157.171
    shar tolgoit mini ch uuruu uuriiguu magtaj comment bichihee bolioche.eleg hushluu.
    2011-12-16 0 3 Хариулах
  • ogtsruul taarna     203.91.118.234
    TSLIN NEMNE GJ HEDEN MONGOLCHUUDIIG HOSHIGRUUULJ HAMAG YUMNIIH N UNIIIG NEMUULCHEED TSAGAA TULHAAR DANDAA HUDAL YARIH YUM DAA. OLON HUNII NULIMS ZOWLONGOOR JARGAL HIISEN HUMUUUS VR UDAM HOICH VEREE AMAARAA SHOROO UMHEH BOLNO. NEG L UDUR ENE BUHNIIG GESGEEGCH IREH AISUI. TER UDUR OIRHON BGAASAI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    2011-12-16 0 1 Хариулах
  • Зочин     180.149.72.153
    ene purevdagva gd hun chin avilgal avah n bitgi hel hun muulah ch durgu hun za yu.purevdagvag yvul bolovsrolin gazr yahin bl?purevdagva gdg hun yun gadnihand gazr zarh eh ornoo hairla gj ur huuhedde surgdg hun
    2011-12-16 4 2 Хариулах
  • Зочин     180.149.72.153
    ene ysto sn zaluu sh dee zorigtoi sn zaluu
    2011-12-16 4 2 Хариулах
  • Зочин     202.70.39.254
    chi bish yumaa tsag hugatsaa bugdiig haruulna shuu bagsh nariiig demjij bn
    2011-12-17 0 0 Хариулах
  • Зочин     180.149.72.153
    uuuchlaarai mongolchuudaa huullig ugiin shuuh togtootsn.ter togtootsn huuliig purevdagva yrijiina za yu
    2011-12-16 4 0 Хариулах
  • Зочин     180.149.72.153
    sn zaluu bn zorigtoi zuv shiidl gargaj demjij bn purevdagvaa uragshaa
    2011-12-16 5 1 Хариулах
  • zochin     46.188.10.5
    Bagch narig demjij bna. Zasgiin gazar dabarch bna ta narig yl sonsoj bna. Ard tymniig martjee .Zorigtoi uragshaa
    2011-12-16 0 4 Хариулах
  • Зочин     49.0.157.171
    huuli bus esehiig cham shig yum togtoohgui shuuh togtoodog yum hooson tolgoit mini.
    2011-12-16 0 3 Хариулах
  • Зочин     180.149.72.153
    ta nar tulaad asuuchaach turtsoooch nuudaa.purevdagviig bbuuuu muul
    2011-12-16 3 1 Хариулах
  • uzegch     180.149.72.153
    ta nar uchriin oilgogu bj hormin dotor buu gutaa bi ene hunig sn mdne ineemseglj yvdg hun ta na rshg haa tarsan gzraa haral ursgj yvdaggu
    2011-12-16 3 0 Хариулах
  • Зочин     49.0.157.171
    ene nuhurt medeh yum yu ch bhgui.aimshgiin aashtai chavgants shig nuhur bdag yumaa.ugiig ni tooh hereggui.
    2011-12-16 1 3 Хариулах
  • Зочин     180.149.72.153
    purevdagviin zuv bsd n yu ch medku bj daldig hardg dalai lamuu ta nar duuga l suutsgaa
    2011-12-16 6 1 Хариулах
  • hun l bn     180.149.72.153
    bagsh naraa ta nar yar purevdagva ymuu hichneen hund buyn blsniign mdhuu avilgal avsn eshg mdku bj duuga bai
    2011-12-16 5 0 Хариулах
  • zochin     218.246.76.4
    bagsh nar uursdiin hiij bga ajildaa taarsan tsalin avch bga, songuuli boloh geed ingej showdaj bgaad turiihnuur heden tugrug tusuvt nemj batluulah gsn yvtsuu arga, mongoliin tur barij bgaa humuus ch taarsan teneguud
    2011-12-16 2 1 Хариулах
  • Тэгвэл     182.160.15.163
    Төрд шургалсан луйварчид асар их авилгал авч Монгол газар шороог гадныханд худалдаж, Монголчуудыг ядууруулж байгаа нь хуульд нийцэж байгаа юм байна л даа.
    2011-12-16 0 3 Хариулах
  • Зочин     202.170.82.35
    Б.Пүрэвдагваа битгий хуц Чи хахууль авдаг болохоор л цалингаа нэмүүлэх гэж яарахгүй байгаа шүү дээ.Тэгээгүй бол адилхан л цалингаа нэмүүлэхийн төлөө л зүтгэх байсан.Багш нарыг дэмжиж байна.
    2011-12-16 2 5 Хариулах
  • Зочин     202.179.13.102
    ХӨӨРХИЙ ДӨӨ ЯДУУ БАГШ НАР. САРЫН ЦАЛИН НЬ УИХ-Н ГИШҮҮДИЙН НЭГ ХООЛНЫ МӨНГӨНД Ч ХҮРЭХГҮЙ ШҮҮ ДЭЭ
    2011-12-16 3 5 Хариулах
  • vzeg     180.149.96.91
    bagsh hvn ulsad ajillasan holsniihoo tatwariig shudargaar ogch luiwarchdiig tejeej bga ni hoorhii buyu yduu ner awch bnda ghdee ard tvmnii vr hvvhdiin toloo yugaarch zvirleshgvi bayn setgeltei dee
    2011-12-18 0 0 Хариулах
  • Зочин     180.149.72.153
    ta nar yu c medku bj hosh
    2011-12-16 3 0 Хариулах
  • Зочин     180.149.72.153
    hooe ta nar ama medej hutsatsgaa purevdagva uneng hlsn ganbaatarta ocij hel
    2011-12-16 4 4 Хариулах
  • Тоть     202.131.238.226
    Хэлээд арга хэмжээгээ авч байгайн биш үү
    2011-12-16 1 3 Хариулах
  • zocin     180.149.97.1
    muu 76.n maliin hol gar bolson bool chine yu soliorood baigaa novsh ve chi huulia sahij chaddag yu malaa naad huulia ooroo sain bieluulcheed daraa ni busdad zaa meduu muu teneg mine.
    2011-12-16 2 3 Хариулах
  • Тоть     202.131.238.226
    Нэгэнт тэмцсэнийх ямар ч гэсэн зорисондоо хүрэхгүй бол наадуул чинь сонгууль болоод одоо замаасаа зарим нэг нь явна ш дээ, шинээр гарсангууд нь өмнөх хүмүүсийнхээ юмыг юу гэж хийхэв. Цалин нэмэх асуудал нэг жил биш дөрвөн жилээр хойшлоно гэсэн үг. Уулаасаа баахан мөнгө амлаж гарч ирсэн хүмүүст амлалтаа биелүүлтэл нь тэмцэх хэрэгтэй. Үр хүүхдээ ард иргэд минь хэдхэн хоног аргалаад байж дөнгөх байлгүй дээ. Өөрсдөө цалин авахын тулд хүүхдээ хүмүүсээр харуулж байгаа юм чинь хүүхдийг минь харж байгаа хүмүүс ч гэсэн гайгүй цалин аваг л дээ
    2011-12-16 3 0 Хариулах
  • Зочин     182.160.9.83
    Bagsh nar bolio on garaad nemne gesen bizde yu gej shuud nemdeg yum tiim yum bhgui bolij uz ochij ajilaa hiitsgee huuhduud balarhan bna hutsalgui ajilaaa hii
    2011-12-16 4 6 Хариулах
  • RM     182.160.52.222
    БАГШ НАР АА БИТГИЙ БУУЖ ӨГӨӨРЭЙ АЛЬ Ч НИЙГМИЙН ТЭРГҮҮЛЭХ ХҮЧ БАГШ НАР БАЙДАГ БИДНИЙГ ОЮУ ТОЛГОЙ БИШ БАГШ НАР Л АВАРНА БОГД ЗОНХОВЫН СУРГААЛЬ . . . БАГШ ТАНД МӨРГӨМ ҮҮ СҮҮДЭР ДЭЭР ТАНЬ ҮЛ ГИШГЭМ ҮҮ
    2011-12-16 3 2 Хариулах
  • Зочин     182.160.28.27
    За ямар партизан байгаа биш
    2011-12-16 0 1 Хариулах
  • Зочин     182.160.9.126
    энэ байдлаас харахад ажил хаялтаа зогсоож болохгүйг л сануулж байна!!!
    2011-12-16 2 4 Хариулах
  • Зочин     202.70.33.6
    энэ нэг новш нийслэлийн боловсролын газар ажилтайгаа юу гэж бодоод байгаан. Энийг ажлаас нь зайлуулаасай. боловсролын газар гэж зүгээр нэг цалин авдаг хүмүүс. багш нараас сургалт зохион байгуулж байна гэж мөнгө авна. бас өөрсдийнхөө галзуу хүний өдрийн тэмдэглэл шиг номоо шахна. олимпиадын даалгавар нь тэндээс ирнэ. үнэн хогийн арчаагүй байгаа байхгүй юу. зохион байгуулж байгаа сургалт нь зүгээр л нэг лекц. дундаас нь мөнгө унагана.
    2011-12-16 1 2 Хариулах
  • bayaraa     202.131.246.133
    ene metiin malnuud toriin alband baigaa bolohoor mongol hunii une tsene shalnii alchuur bolj bgaa yum. ***uudiig buudwal taarna. Emch bagsh geltgui niigmeeree hodloh tsag boljee mongol ahan duusee
    2011-12-16 2 3 Хариулах
  • зочин     202.131.234.2
    нөгөө нэг кино дээр "Ардаараа дутдагүй ардын төр гэж байх уу" гэдэг шиг нийгмийг авч явах суурь болох боловсролын тухай, түүний ачааг үүрэх багш нарын тухай ярьж байхад Ерөнхийлөгч гуайд огт хамаагүй гэнээ. Хаана байна тэр ариун ёс. Хаана байна тэр ард түмний Ерөнхийлгөгч
    2011-12-16 4 0 Хариулах
  • Зочин     182.160.28.27
    Та нар ард биш төрийн албаны хаагч биз дээ?
    2011-12-16 0 2 Хариулах
  • зочин     202.131.234.2
    гадаадад яваа манай Ерөнхийлөгч
    2011-12-16 3 0 Хариулах
  • zochin     182.160.3.207
    arai denddej bna
    2011-12-16 1 0 Хариулах
  • zochin     180.149.67.76
    Ene ogzog shigee tolgoitoi yum busdiin gar hol boldogoo bolioch dee.
    2011-12-16 4 4 Хариулах
  • Njuyb     202.131.234.18
    Пүрэвдагва гуай "хуц" гэвэл багадах уу
    2011-12-16 3 6 Хариулах
  • Зочин     202.70.33.162
    Багш нарыг дэмжиж байна. Монгол улс боловсролоо дэмжих цаг болсон. Монголыг Оюутолгой хөгжүүлэхгүй харин Оюунлаг толгой хөгжүүлнэ.
    2011-12-16 4 2 Хариулах
  • Зочин     182.160.28.27
    Багш нар шүлсээ үсчүүлхээ больё
    2011-12-16 3 3 Хариулах
  • vzeg     180.149.96.91
    shvlsgvi yridag taniig ulaan nomd oruulbal ysiin be?
    2011-12-18 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.70.39.254
    chamd bolon chamtai holbootoi humuusd hicheel zaaj baij iim bolson yum. Chi zuwhun gants l jil bagshlaad uz chi bas shulsee uschuuleh bno oo. Humuus mini huuhdiig uruwddugui huwi zayand sanaa tawidaggui gants ch bagsh bdaggui sh dee. Ta nar yamar aimaar humuus we
    2011-12-17 0 0 Хариулах
  • Zaazuur     202.179.24.50
    ***aa chamaig garch yavhad chin tolgoig chin zaazuurdan gej medeerei
    2011-12-16 1 4 Хариулах
  • зочин     202.131.234.2
    Ерөнхий сайд овоо доо өөрийн санаачлагаар багш нартай бишээ иэднийг толгойлж байгаа хүмүүстэй уулздаг. Харин ард түмэнтэйгээ амь нэгтэй гээд байсан Элбэгээ маань хаана явнаа. Эрдэм хэрэгтэй гээд байсан багш хэрэггүй юм байх даа.
    2011-12-16 5 0 Хариулах
  • Зочин     182.160.28.27
    Ерөнхийлөгч мөнгөний санхүү асуудал ярьж байхад ямар ч хамаагүй.
    2011-12-16 2 4 Хариулах
  • Зочин     182.160.32.215
    yag unen, undsen huulid Eronhiilogchiin uureg zorilgyg unschihaad ene yariagaa hiisen n deer baih
    2011-12-16 1 0 Хариулах
  • Зочин     182.160.28.27
    ингээд тэнэгтдэг ш дээ.
    2011-12-16 0 3 Хариулах
  • Зочин     202.9.40.233
    ПҮРЭВДАГВА ЗӨВ ЯРЬЖ БАЙНА
    2011-12-16 5 6 Хариулах
  • Зочин     202.70.39.254
    ene buduuleg yarij bga humuus bagsh bish baihaa. Magadgui yawuulga baij magad
    2011-12-17 0 0 Хариулах
  • irgen     202.179.24.50
    hutsaach ee chi muu ***nii alchuur min
    2011-12-16 0 5 Хариулах
  • DUrak     202.179.24.50
    ha ha ha
    2011-12-16 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.72.246.84
    ene odoo yuu vee gachin haltaisan yum chini. odoo tgd emch bagsh tsagdaa bugdiig ni hal l daa tegvel. tgd ta nar yaj baihiig chini harya. Ugaasaa anhnaasaa 76 yaj garch irlee helsendee l hureh heregtei shd. ELBEGDORJ CH GESEN HUDLAA SHUDRAGA L BAITSGAAYA GEED BAISAN. odoo neeree ene niigem gej yostoi shalbaagt hevtej baina daa.
    2011-12-16 2 4 Хариулах
  • Мулгуу     202.70.41.146
    Иймэрхүү алба хашсан, сэтэр зүүсэн мулгуунууд асуудлыг шийдвэрлэх талаас нь ажиллах ёстойгоо ойлгохгүй, аль болох буруутгах, дарагдуулах, хүчээр бусниулахад л толгойгоогоо ажиллуулах юм даа ....
    2011-12-16 2 4 Хариулах
  • Зочин     202.9.40.233
    өдөр бүр бүтэн 5 ЦАГ ХИЧЭЭЛ ОРДРГ БАГШ БАЙХГҮЙ Ш ДЭЭ ЦАЛИН ЧИНЬ ЙХДЭЭД Л БНА ДАА БАГШ НАР МИНЬ
    2011-12-16 3 3 Хариулах
  • Зочин     202.70.39.254
    zuwhun hicheel zaadag humuus bagsh gj bodoj bgaa bol chi arai l ih hotsorch dee. bi demjij bn a bagsh nariigaa
    2011-12-17 0 0 Хариулах
  • иргэн     202.70.33.162
    Пүрэвдагва аа болиоч ээ.
    2011-12-16 2 2 Хариулах
  • зочин ш дээ     202.131.234.2
    хууль бол нийгэмд амьдарч байгаа бүгдийн нийтээр дагаж мөрдөх хэм хэмжээ гэж манай багш заасан даа хөө багш нараа. Ажил хийгээгүй бол алгаа тосоод нэмэргүй ээ хөө
    2011-12-16 3 2 Хариулах
  • uzeg     180.149.96.91
    chi yaj bichig vseg sursan hvn be? ajil hiigeegvi bagsh nariig yaj mdj bga ym be?ajil hiidgvi bagsh nariin tsalingiin tatwaraas owoo karmalj ongorsnoo hardgvi tenegd iim ym bichne dee
    2011-12-18 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.72.246.84
    ene odoo yamar sonin gar vee. turuus ingej baigaa baih l daa ugaasaa. er ni MONGOLCHUUDAA IREH SONGUULIAR HEN CH SONGUULI UGUHGUI BAIYA. IIM HUGIIN USAN TENEGUUDIIG HENIIG NI SONGOOD HARAAD SUUDGIIN
    2011-12-16 5 2 Хариулах
  • Зочин     182.160.28.27
    Сонгууль ямар ч хамаагүй.
    2011-12-16 3 1 Хариулах
  • Зочин     202.9.40.233
    багш нар хүүхдэд хангалттай мэдлэг олгодоггүй шүү дээ дэмжих эцэг эх гэж бгүй дээ
    2011-12-16 3 9 Хариулах
  • Зочин     182.160.5.234
    Багш нар хүүхдийг сурах, суух аргад бас сургадаг юм. Чадах чинээгээрээ хичээдэг. Хэрэв та ингэж боддог бол хүүхдээ сургуульд явуулахаа больчих хэрэгтэй. Би бол хэзээд дэмждэг эцэг эхийн нэг байна. Та өөрөө ч сургууль эрхбиш суугаа л байлгүй. Ингэж хэлж бас чаддагаа.
    2011-12-17 0 1 Хариулах
  • Зочин     124.158.67.224
    Та нар ингэдэг, тэгэдэг гээд биднийг барьцаалж дарамталж болох уу? Үнэ юм үнээрээ явахад сайхан
    2011-12-17 0 0 Хариулах
  • Зочин     49.0.175.57
    Чи тэгээд том дарга нарын өндөр төлбөртэй хүүхдээ сургадаг сургуулд хүүхдийнхээ төлбөрийн төлөөд тэр сайхан орчинд сургаач дээ. Ядуу дорой хүмүүсийн хүүхдүүд дорой сургуульд сурах ёстой юм . Мэдэв үү
    2011-12-17 0 1 Хариулах
  • Зочин     124.158.67.224
    Ядуу, дорой хүмүүс байдгийг би мэдэхгүй, харин залхуу хүн байдгийг мэднэ.
    2011-12-17 1 2 Хариулах
  • Зочин     124.158.67.224
    Яаг чиний хэлснээр болсоон. Гадаадын хэл манай хүүхэд мэдэж байна.
    2011-12-17 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.67.224
    3 хэл мэдэж байна. Герман, англи, орос хэлтэй,
    2011-12-17 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.67.224
    Одоо хятад хэл сурах гэж байгаа.
    2011-12-17 0 0
  • Зочин     182.160.28.27
    Бүх хүүхэдтэй тулж ажилдаггүй.
    2011-12-16 2 1 Хариулах
  • Zochin     202.131.225.147
    Neg angid 50 huuhed suulgaad, neg tsag n 45minut baihad yaaj tulj ajillah uu? Yadaj baihad huuhduud n naad zahyn soyol, hunii ug sonsoh chadvargui. Devter nom, hicheeliin hereglelee avchrahgui. Daalgavraa hiihgui. Negburchlen yaasan iisniig n asuugaad suuh u? Etseg ehchuud mine, huniig goochilohoosoo umnu uursdiinhuu huuhded ETSEG EH bolson TA yu zaaj surgaj baigaagaa bodooch!!!!! Surguulid orohod n shireenii ard uzeg tsaas bariad togtvortoi suulgaj surgaagui huuhduudee ugdug, daatgadag. 2, 3 tsagiin (neg tsag n 45min) hicheeliin hoorond guanzruu guij hicheelees hotsorch, ideh yumand hamag anhaarlaa handuulalgui togtvortoi suulgaj surgaagui. Dor hayaj, uuriiguu ayataihan avaad yavj, etseg eheesee heden tsagiin hol baihad surgaj chadaagui baij, yum l bol busadruu buruugaa chihehiin.
    2011-12-16 6 2 Хариулах
  • Зочин     49.0.141.217
    ergvv dux min, odoo bvvr amand xalbagadaad zajilaad ug gex geed bnu? etseg exiin vvreg gj xen chamd xelsii
    2011-12-17 0 0 Хариулах
  • Зочин     182.160.4.53
    unen2
    2011-12-16 0 0 Хариулах
  • Зочин     182.160.28.27
    Ямар он байх нь хамаагүй. Тэр үед багш, сурагч байсан одоо ч байгаа.
    2011-12-16 0 0
  • Bi bagsh bish     202.131.225.147
    Bagsh naryg hagas udriin l ajil hiideg gj bodoj baigaa humuust!! 08.00-13.00 tsag hurtel tasraltgui hicheel zaadag bagsh nar baij baigaa. Ta nar shig, zuulun sandald shigdeed, uurteiguu l yaridag, uruunduu heduulehnee suudag ajiltai humuus uursdiiguu 8tsag ajillaj bn gdg. 8 tsagiinha hediig n ur buteeltei, yag yumaa hiij unguruuj chaddag ve? Terentei chin haritsuulahad bagsh nar buh hicheelee zogsoogooroo, sambarynhaa umnu, neg bol tuvtan sambart bicheestei, ugui bol tuvtan yarij busdad tailbarlaastaigaar ter 6tsagiig chin unguruudug. Oilgohgui huuhduudtei dahin dahin yarij, setgeleesee l hicheelee zaadag. Ta naryn uruund 45 huuhed oruulaad, tgd ta naryg yuma hii gevel ta nar yaahu?
    2011-12-16 7 2 Хариулах
  • Bi bagsh bish     202.131.225.147
    Bi bagsh bish shuu, huviin co-d ajilladag hun bn. Gehdee minii surguuli surj baih uyed l neg angi 45 huuhedtei tugsuj bsn. 10 jiliin umnu. Odoo ternees hoish huuhdiin too nemegdsen baigaa. Suragch burtei tulj ajillahad 1 huuhded 1 l minut nogdono. Harin odoo bol dor hayaj 45 baigaa, bi surguuliaraa orj gardag baihdaa bagsh narynha yariag sonsoj, hiij baigaag n harj l bsn. Jurnal deerh murund n huuhdiinh n ners bagtahgui, tsaas nemj naagaad dungee tavij baidiin. (ter jurnaliih n zagvaryg yamnii nuhduud gargadiin baih, ted nar amidral oilgohgui l dee)
    2011-12-16 5 0 Хариулах
  • Зочин     182.160.28.27
    50 хүүхэдтэй, гадаад хэл, гадаад багшаар заалгаад болоод байсан ш дээ. Худлаа маяглаа.
    2011-12-16 1 4 Хариулах
  • Uu neeree,     202.131.225.147
    Bas neg yum helehee martchihaj. Ter uyeiin bagsh nariin tsalin, bodit orlogiig odoogiinhtoi ta bas haritsuulchihaarai "ah mine" (esvel "egch mine") ;))
    2011-12-16 0 0
  • Hehe     202.131.225.147
    74 oniig 2012 ontoi, 74 onii huuhdiig 2012 onii huuhduudtei, ter uyeiin bolovsroliin togtoltsoo, bodlogiig unuudurtei haritsuulj baigaamuu?! Bi harin arai shineleg buteegdehuun, shinehen uyeiin yum yarij baigaam baina daa. 2002 ond ihenh surguuliin neg angidah huuhdiin maxium too togtmol 40-45 baidag baisan. Ter uyeiin huuhduud medeej 74oniihnoos iluu teneg l dee ;)) harin odoogiin huuhduud bidnii uyeiinhees buur ch liuu "teneg" :)
    2011-12-16 0 0
  • Зочин     182.160.28.27
    74 онд, 23-р сургууль. За
    2011-12-16 0 0
  • Uu tiimu     202.131.225.147
    Ali surguuli, heden ond haana chi tgj zaalgaj bsiin? Tgd chi ih sain surchihsan u? Tegvel chi chadaj baigaagaar n ter gadaad bagshaaraa ter chigtee hicheelee zaalgaad, ur huuhduudee ch gsn gadaad bagshaar zaalgah chin yaasiin?
    2011-12-16 0 0
  • Зочин     182.160.28.27
    Сайхныг дэмжээд, мууг нь голоод шоовдорлодог ш дээ.
    2011-12-16 2 3 Хариулах
  • Зочин     182.160.28.27
    20 жил Сурагч төвтэй хөтөлбөрийг та нар хэрэгжүүлсэн биз дээ?
    2011-12-16 1 1 Хариулах
  • Зочин     182.160.28.27
    Хүүхэд болгон мэдлэгтэй, хүүхэд болгон шүү хэрэгтэй байхад та нар яадаг билээ.
    2011-12-16 0 0
  • Зочин     124.158.110.61
    Улбар шар цамц, зангиа зүүдэг нөхөр бол яалтачгүй боловсролгүй, хөдөөний, авилагч байна
    2011-12-16 4 5 Хариулах
  • zochim     202.179.20.183
    saihan helsen yg noddoomii teneg bh
    2011-12-18 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.70.33.162
    Багш нарыг дэмжиж байна. Монголчууд аа! бүгдээрэй тэмцье.
    2011-12-16 7 5 Хариулах
  • Зочин     202.9.40.233
    ажил хаясан багш нарыг Ганбаатартай нь хамт огцруулая
    2011-12-16 4 8 Хариулах
  • Зочин     182.160.28.27
    зөв. Ганбаатар боль. Англид эдийн засгийн сургууль чи төгсөн монгол улсад нэмэр хаана байна. Чи өөрөө тийм мундаг гадаад төгсөн юм бол одоо хүртэл хувийн аж ахуйн компани байгуулж ажилладаггүй юм. Одоо чи хөгий мест дээр хямд, байна. Чамайг эдийн засагч хүн хэлэх үү? Чам шиг залуу байхад хөгийн байгаагүй юм за.
    2011-12-16 3 4 Хариулах
  • Зочин     202.179.15.80
    gucvaa chi
    2011-12-16 2 2 Хариулах
  • зочин ш дээ     202.131.234.2
    энэ сvрхий хараал зvхэл болоод байгаа хvмvvс миний хvvхдэд зєв хvмvvжил, амьдрах ухаан, бусдыг хайрлах хайрыг зааж чадна гэж vv. Бvр ой гутчихлаа байна. Та нарыг дэмжээгvй л бол улс тєртэй холбогдодог гэж ямар нь сургасан юм бэ сэхээтэн та нарт. Хэл амтай ихтэй, хийх ажил багатай, тvмний хvvхдийг хайрладаггvй, тvрийвчний зузаанд л хайртай зарим багш нар болимоор юм аа. Yнэнийг хэлсэн хvнд хvн єшєєтэй, vхэр унасан хvнд нохой єшєєтэй гэдэг дээ манай євєг дээдэс. Гэхдээ би сайн багш байдгийг бас мэдэх ч тэд дэндvv цєєхєн байгаа нь харамсамаар бас халагламаар. Мэдлэгээ дээшлvvлэхэд мєнгє хэрэгтэй гэнээ багш нарт. Нийтийн номын сан гэж сайхан эрдмийн vнэгvй уурхай бий дээ багшаа.
    2011-12-16 2 7 Хариулах
  • Зочин     182.160.28.27
    Багш нар жил болгон шүлсээ үсчүүлдэг биз дээ.
    2011-12-16 2 4 Хариулах
  • Зочин     202.170.67.227
    Uuniig l davj garah yostoi shuu bagsh nar min... ene mayagaar buuj ugvul daraa ni bur diilehguishdee. Ta nar ajillahgui bol ugaasaa niiteer ni halj chadahguigees hoish ai boloh olnooroo ajil hayaltaa urgeljluul. Ed nar uursduu huulia ichih ch ugui zavhruuldag baij 1han udriin tuluu ingeed baihdaa yaadiin. bagsh naraa tanariig demjij bna. Etseg ehchuudee negdetsgeerei!
    2011-12-16 2 3 Хариулах
  • Зочин     202.179.15.80
    nemj busad surguuliud hyacgaa , hodee hotgui hayah heregtei ene bol doromjlol
    2011-12-16 2 3 Хариулах
  • зочин ш дээ     202.131.234.2
    Єдєрт 5 хvрэхгvй цаг ажиллаж байгаа хvнд 300000 болж л байгаа юм биш vv. Хvvхдvvдээсээ дор сэтгэдэг багш нар дэндvv олон болж дээ хєєрхий. Сайн нь цєєнх байдаг нь хорвоогийн жам хэдий ч ингэж дэндvv дор vзvvлэлттэй байх нь гутамшиг гэдгийг огт ойлгодоггvй сэхээтэн тэ ардын хvvхдийг авраад байгаа юу алаад байгаа юу гэдгээ бодох болждээ. Юу тарьсан тvvнийгээ хураадаг гэдэг байх аа. Та нарын л бvтээгдэхvvн шvv дээ бид чинь. Ингэхээр алдааг бусдаас бус єєрєєсєє хайж дээ.
    2011-12-16 4 2 Хариулах
  • ээж     182.160.5.234
    Багш 5 цаг ажилладаг гэж хаанаас сонсоов. Миний мэдэхээр манай хүүхдийн багш 8 цагт ирээд 7 өнгөрөөгөөд харьдаг. Өдөржин хүүхдийг хүмүүжүүлэх сургах ойлгох зохицуулах гээд маг завгүй. Заримдаа би өөрөө ч ичдэг. Биднээс илүү хүүхдийг минь ойлгож, чадварыг нь үнэлж, мэтгэл зүрхээ зориулдаг. Хавар тарах болоход хоолой нь зангираад баяртай гэж байхыг харсан. Би багш хүнээр үнэхээр бахархдаг. Сайхан сэтгэл рүү нь ус цацах үгээ бодолтой хэлээрэй. Болгоомжгүй хэлсэн үг чинь олон хүнийг гомдооно шүү.
    2011-12-17 0 0 Хариулах
  • Зочин     27.123.214.2
    ДОРОМЖЛОЛ ДОРОМЖЛОЛ ДОРОМЖЛОЛ
    2011-12-16 0 1 Хариулах
  • Зочин     182.160.28.27
    Үнийг хэлсэн хүнд өшөөтэй гэж.
    2011-12-16 3 1 Хариулах
  • Зочин     182.160.28.27
    Үнэхээр олон удаа багш та нарын аяр явсан шүү. 20 жил энэ тоглоом биш.
    2011-12-16 2 4 Хариулах
  • Зочин     182.160.28.27
    Хөдөлмөрийн гэрээг өөрчлөх шаардлагатай байгаа юм 20 жилийн өмнө. Эд нарыг жил болгон ингэнэ гэж хэн мэдлээ.
    2011-12-16 0 3 Хариулах
  • Зочин     202.9.40.233
    цалингаа голон голон ажиллах шаардлагагүй шүү дээ зайгаа тавиад өгөөч бид ажилламаар байна
    2011-12-16 3 5 Хариулах
  • Зочин     182.160.28.27
    Аашилж, аяглахаа больё
    2011-12-16 0 1 Хариулах
  • Зочин     203.160.55.26
    Ажил хийж байгаа хүмүүстээ цалинг нь өгөөд иймэрхүү саваа болсон хүмүүсийнхээ тоог цөөлөх хэрэгтэй ш дээ.
    2011-12-16 4 5 Хариулах
  • Зочин     202.9.40.233
    багш нараа та нар цалингийн цэсээ үзүүлээч ээ үндсэн цалин дээрээ нэмэгдэл аваад доод цалин чинь л 450000₮ авдаг шүү дээ үндсэн цалингаа яриад ард иргэдийг мунхруулаад байх юм
    2011-12-16 3 7 Хариулах
  • Зочин     202.70.39.254
    duriin bagshiin tsalingiin zesiig awaad uz de chi ingej yarij bgaadaa ichih bno
    2011-12-17 0 0 Хариулах
  • зочин ш дээ     202.131.234.2
    Яана даа багш нар минь цаг vеээсээ мєн ч их хоцрогдож байна даа саяхан л эдийн засаг хэцvv бойхад та нар хvvхдvvдээ хаяад наймаанд явцгаасан биздээ одоо тєрийн албан хаагчдын цалин гайгvй болоод та нарын наймааны шигаас илvv болоод ирэхээр эргэж орох/орохдоо бvр хахууль єгч/ гээд хєєцєлдєєд орон тоо олдохгvй байгаа гэсэн шvv та нарын эцэг эхээс саадаг мєнгє бас бус хэдэн халтар канондсон зvйлээ хvvхдvvддээ шахдаг биздээ булган малгай, дээлэндээ дарагдсан байгш нар минь ичээ
    2011-12-16 5 10 Хариулах
  • vzeg     180.149.96.91
    hvn bvhen adilgvi hvleg bvhen joroogvi gdg ardiin ulamjlalt vgee mdhvv? orchin veiin 1 hewnii orooson tng tolgoi yu da
    2011-12-18 0 0 Хариулах
  • Зочин     182.160.28.27
    зөв
    2011-12-16 1 0 Хариулах
  • Зочин     182.160.4.53
    chi ih buruu bodoltoi yawdag hun yumaa. chi harin ooroo hotsrogtson yawaa yum bishuu.bagsh nariin ihenh ni 300000 awdag ter 450000 ntriig ni olon jil ajillsan ahmad bagsh nar l awdag bh. bagsh nar tegj bugdeeree etseg ehchuudees mongo saadag ch ugui . zarim neg munhag bagsh naraas bolood buh bagsh nariig tegj bodohoo bolimoor yum. etseg ehchuud unendee huuhdee bagshid daatgachaad huuhed ni oorsdoo hicheehgui muu surahaar bagshid l hamg buruug ogdog
    2011-12-16 5 2 Хариулах
  • Зочин     203.160.55.26
    хүн нь тэнэг юм уу? өөр ярих зүйлгүй дээ л
    2011-12-16 0 0 Хариулах
  • Зочин     203.91.112.12
    Аман дээрээ л тэгж хэлж байгаа байлгүй дээ. Цаад зүрх сэтгэл нь эрх биш багш нарынхаа төлөө байгаа байхаа. Энэ ажил хаялт олон жил тэвчээртэй ажлаа хийсэн багш нарын алдарсан тэвчээрийн илэрхийлэл шүү дээ. Ер нь төр засаг ард түмнээ дэмждэггүй юмаа гэхэд анхнаасаа худлаа ярьж сэтгэл санааг нь үймүүлж, бараа бүтээгдэхүүний үнийг хөөрөгдөх хэрэггүй л байсан ш дээ.
    2011-12-16 6 2 Хариулах
  • Зочин     122.201.17.42
    хөөрхйи багш нар үнэхээр бага цалинтай шүү дээ. чи одоо боль л доо. тэднийг ингэж байхаар яаж амьдралыг нь сайжруулах вэ л гэдгээ бод л доо Пүрэвдагва малаа
    2011-12-16 10 4 Хариулах
  • Зочин     182.160.28.27
    Хүүхдээ мэдлэгтэй болгоо дараа нь тэр хүүхдүүд мөнгө олж эх орондоо, та нарыг цалинг нэмэх болно. Одоо бол та нарын цалин хангалттай:. Харин ажилгүйчүүдийн арми олон болж байна гэдэг сүйрна. Багш муу ажилсан
    2011-12-16 1 3 Хариулах
  • Зочин     202.126.91.238
    Эхлээд зөв бичээд сурчих даа
    2011-12-16 1 0 Хариулах
  • сараа     203.91.119.100
    нэг цаг ч гэсэн багш нарын оронд ажиллаад үздээ. гэртээ хүүхэдтэйгээ ч 5 минут тоглодоггүй дээ энэ Пдаваа минээ
    2011-12-16 7 4 Хариулах
  • бый     202.131.226.243
    ТЭГВЭЛ ЯАХ ГЭЖ БАГШ БОЛСЫН ХҮЧЭЭР БОЛГОЦОН ЮМ ШИГ
    2011-12-16 3 4 Хариулах
  • Тоть     202.131.238.226
    тэгвэл өөрийнхөө хүүхдийг чи өөрөө харж чи өөрөө бичиг үсэгт сургаж дээ
    2011-12-16 4 2 Хариулах
  • Зочин     182.160.28.27
    Чадах юм чинь
    2011-12-16 0 2 Хариулах
  • знд л хн ба     202.131.226.243
    Багш болохоор зөндөө л хүн байна. залуу хүмүүсээр сэлбэх хэрэгтэй
    2011-12-16 3 3 Хариулах
  • Зочин     202.180.220.242
    гахххх залуу багш чинь ахмад туршлагатай багшийн хүчинд өсөж өндийдөг юм даа
    2011-12-17 0 0
  • Зочин     202.70.34.18
    Багш нарын тэмцлийн утга учирыг ойлгоогүй байж битгий том дуугар Пүрвээ. Чи Боловсролоос явж болно. Багш нар мөнх шүү.
    2011-12-16 5 5 Хариулах
  • зочин ш дээ     202.131.234.2
    Сэтгэгдэл бичнэ гэж ёстой нэг үзүүлэх юм даа багш нар минь. Бөөн хараал зүхэл, занал агуулсан зүйлээ болиоч дээ. Энэ янзаараа бидний хүүхдийг сургадаг байх гэж бодохоор айдас төрөх юм
    2011-12-16 6 5 Хариулах
  • Зочин     182.160.5.234
    Би багш хүн биш. Гэхдээ багш нарыг өмөөрч байна. Энд зөвхөн багш нар сэтгэгдэл бичээгүйг бас мэдэж байна.
    2011-12-17 0 3 Хариулах
  • Uuchlaarai     202.131.225.147
    Udiid ta nar shig net-d zavtai orood suuj baigaa bagsh baihgui. Bugd l surguuli surguuli deeree dor burnee yuma hiigeed suuj baigaa. Konspekt tuluvluguuguu hiigeed. Zavtai n bid nar yum bishu
    2011-12-16 5 1 Хариулах
  • Сакуч     202.131.236.146
    Багш нарын ажил хаялт хууль бус үйлдэл гэж зарлахдаа Пүрэвдагваа чи ичихгүй байна уу?Хууль бус үйлдэл хийж байгаа хэмээн буруутгагдаж байгаа багш нарын төлөө чи юу хийсэн юм бэ? Багш нарын дуу хоолой болж ямар санал төлөвлөгөөг шийдвэр гаргах түвшний байгууллагад өгч шийдвэрлүүлсэн бэ?Чи багш нарын төлөө юу хийчихээд ямар сайн үйл бүтээчихээд ингэж ярьж байгаа юм бэ?хууль бус гэдгийг өөрөө ч мэдэж байгаа юм уу даа хө
    2011-12-16 11 5 Хариулах
  • Зочин     182.160.28.27
    боль боль.
    2011-12-16 0 4 Хариулах
  • Зочин     202.9.40.233
    bagsh emch nar bolioch ee boon avilguun ezed shuu dee
    2011-12-16 5 9 Хариулах
  • Тоть     202.131.238.226
    мах 5500 талх 700 будаа 2100 өмд хамгийн хумд 35000 цамц 20000, айлд дор хаяж 4н ам бүл бий, тэнэг ээ 4 аргын тоо мэддэгийн бол бодоод үз дээ. 300 мянгаар хэд хоног амьдрахнуу юу өмсөхнүү
    2011-12-16 4 1 Хариулах
  • Болно     202.131.226.243
    Дор хаяж 4 хүний ХХС мөнгө гэж бас юм байна . ТГД 2-уулаа ажил хийнэ болоод л байна даа
    2011-12-16 1 1 Хариулах
  • Тоть     202.131.238.226
    18аас доош насны хүүхдэд ямар хөдөлмөрийн хөлсний мөнгө байх бол. том хүүхдүүд нь тусдаа гараад тусдаа айл өрх гэж явдын байгаа биз дээ.
    2011-12-16 0 1 Хариулах
  • Тоть     202.131.238.226
    Яам шиг 4үүлээ ажилладаг гэр бүлийн хүн биш болохоор энэ л дээ.
    2011-12-16 0 0
  • Зочин     202.131.226.243
    чи бүх юмыг болохгүй талаас нь тэнэг хар МУДАК байнадаа хэлэх ч үг алга чамд зориулж бичиж байгаа хуруу минь хөөрхий
    2011-12-16 0 0
  • ах     203.91.119.100
    хэдэн төгрөгийг авилга гэх вэ? чи тэгээд хэдийг өгч юуг бүтээсэн хүн бэ?
    2011-12-16 3 3 Хариулах
  • Зочин     124.158.71.178
    ene yasan hutsadag haltar ve , amidral bodit baidlaa meddegui mal bna
    2011-12-16 3 4 Хариулах
  • Зочин     49.0.187.87
    zasgiin gazriig ogtsruulya
    2011-12-16 4 1 Хариулах
  • Зочин     203.91.119.54
    сайн байна миний дүү залуу хүн байна наад даварсан бэлэнчилэх дуртай багш нартаа сайн ойлгуул битгий давар гэж хэл.
    2011-12-16 9 19 Хариулах
  • Зочин     49.0.175.57
    Дарга нар чамайг удахгүй шагнана. Хэний хүчинд чи энэ суудалд сууж байгаа билээ?
    2011-12-17 0 0 Хариулах
  • Тоть     202.131.238.226
    Энэ чинь харин ёстой цатгалан гөлөг үү үгүй юм. бэлэнчлэх гэчиж ээ бас. өөрөө бэлэнчилж авилгал авч цадсан нөхөр байна .
    2011-12-16 3 3 Хариулах
  • Ямар     202.131.226.243
    ЧИ ИХ АВИЛГАЛ ЯРИХ ЮМ АВДАГ БОЛООД Л МЭДЭЖ БАЙГААН БАЙНАЛДАА
    2011-12-16 0 2 Хариулах
  • Тоть     202.131.238.226
    Чи тийм юм биш үү, авилгал аваад цалингынхаа их багыг мэдэхээ байсын биш үү.
    2011-12-16 1 1 Хариулах
  • Тоть     202.131.238.226
    Хэрвээ хувийн байгуулагад ажилладаг бол завтай бөгөөд төрийн албан хаагчдын зовлонг ойлгохгүй байх нь зөв зөв
    2011-12-16 0 0
  • Зочин     202.131.226.243
    би хувийн байгууллагад ажилладаг л даа
    2011-12-16 0 0
  • ямар     202.131.226.243
    Ямар эрх ашиг яриад байнаа айн чи өөрийгөө л бодож тэмцэж байгаа байх ИНФЛЯЦИ гэдэг юмыг мэдэхүү чи малын бичсэн юмыг уншиж байгаа бол чи ч гэсэн мал бүгд мал юм байна. Инфляци хөдлөөд чиний махны үнэ нэмэгдээд ирэхээр ЧИ ДАХИАД МАХНЫ ҮНЭ БУУРУУЛ ГЭЭД ДАХИАД ТЭМЦЭЭРЭЙ МАЛХАН МИНЬ
    2011-12-16 2 6 Хариулах
  • оюун     182.160.5.234
    Та бол хурган дарга байна бас. Нээх инфляци ярьж гэнэ. Нэмэгдээд нэмэгдээд одоо угаасаа дэлхий жишигт хүрчихсэн. Гэтэл цалин нь дэлхийн хаана ч байхгүй бага. Угаасаа өсөөд байгаа юмыг эдэн лүү чихэж гэнэ. Энэ төр засгийн байж байгаа нь л энэ шүү дээ. Багш нарын ажил хаялтыг дэмжиж байгаа. Ард түинээ малнаас доогуур үнэлдэг эрхэм дээдэс тоохгүй л байна л даа. Гэхдээ олон түмэн мэдэж байгаа шүү.
    2011-12-17 1 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.67.224
    Чи нэх юм мэддэг амьтан шиг
    2011-12-17 0 0 Хариулах
  • Зочин     222.186.101.77
    gants bagsh nariin tsaling nemlee geed inflation nemegden gdg bol utgagui zuil, toroos ene tal deer tusgai huuli gargaj zaavarlah heregtei. Anhnaasaa buruu yavj ircheed odoo huuli yariad bj bdag.
    2011-12-17 9 0 Хариулах
  • Зочин     202.180.220.242
    ter imflyatsiig chini tur uuruu hariutsag irged hudaldan avah chadvartai ajillaj amidrah yostoi
    2011-12-17 0 1 Хариулах
  • Зочин     202.126.91.246
    bagsh nar enenees aihgui shuu dee. yamar jaahan huuhed surduulj bgaa bish. ene yag teneg bhaa. hezee henii helsen ygiig ch medehgui oron garantaj ogch bna daa.
    2011-12-16 2 1 Хариулах
  • ах     203.91.119.100
    тэнэг малаа чиний эрх ашгийг ч гэсэн бид хамгаалж байгаа ш дээ
    2011-12-16 1 3 Хариулах
  • ах     203.91.119.100
    Хуц бид яаж бэлэнчлэхснийг хэлээд өг дөө тэнэгээ
    2011-12-16 7 6 Хариулах
  • zocin     202.179.20.183
    niisleliin bolovsroliin gazriin gahai enhbayriin ariin haalganii gar holiinzarc zarc buu hucaa yu meddegdee engej hustaj baigaa ym end tendehiin zahirluudiin olsniig huvaadag bizdee bagsh naraa estezt ni hurtel temsteeree ta nariig zogsooh argaa haij baina naad teneguud chini enhbayr aviklga avilgaa avaad zavgui baigaa uy aigaad yu ch duugarahgui nuugdsan baina tegeed ene holiin zarstdaa engej hel gej dee teneguud
    2011-12-18 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.20.197
    Энэ муу арын хаалганы цагаан захтан юу гээд байнаа нусан таглаа чинь юугаа ч мэдэхгүй гөлөг байж олон хуцаад байх чинь з
    2011-12-16 8 6 Хариулах
  • 31     203.91.119.100
    Янз бүрийн шалтаг хэж тэмцлийг сааруулахаа боль.Бид хууртахгүй ээ. яаж ч байсан засгийн газар амласандаа хүртэл бид ажил хаяастай л байна
    2011-12-16 12 7 Хариулах
  • showdaj bna     180.235.173.50
    ene nuhur uuriiguu tom darga gej boddog yum bna daa. ajil haysan buh bagsh narig ajilaas halah yum bhdaa. chi olni tanil boloh bhaa 2012 ond ner devsheerei.kkkkkk
    2011-12-16 4 2 Хариулах
  • зочин ш дээ     202.131.234.2
    Намайг оюутан байхад бид сургуулиараа хичээл хаяж билээ. Тэр үед Оюутны зөвлөлөөс бидний ирцийг бүртгээд түүнийгээ сургуулийн захиргаанд өгдөг байв. Тэмцэж байгаа тал нь үүргээ биелүүлсэн хэвээр гэдгийг харуулах зорилготой байсан юм. Иймхэн зүйлийг зохион байгуулж чадахгүй атлаа та нарыг сайхан ашиглаж байгаа МҮЭХ ний удирдлага нөгөө нэг Муур багштай л адилхан байна даа
    2011-12-16 3 2 Хариулах
  • Зочин     124.158.110.73
    Naad tenegee ogtsruul. Bagsh nar temtseh heregtei.
    2011-12-16 5 9 Хариулах
  • Зочин     202.179.31.242
    ene muu hachin shar zangianii gol chin ovoo muu tsor tsor gedeg batsaan uu gui yu ain
    2011-12-16 4 7 Хариулах
  • Зочин     202.131.234.2
    хүссэн үр дүндээ хүрэхийн тулд тодорхой хэмжээний золиос гаргадаг нь байгал эхийн жам ёс. Хуулийг бүгдээр дагах нь төрт ёсны хэм хэмжээ. Ажил хийгээгүй бол цалин яаж олдох вэ хөө. Ийм зэргийн хохирол амсахгүйгээр ялалтанд яаж хүрэх вэ хөө.
    2011-12-16 25 2 Хариулах
  • TopDeel     180.235.183.70
    Зөв өө хөө
    2011-12-16 4 2 Хариулах
  • 31     203.91.119.100
    чи их зөв хэллээ
    2011-12-16 13 1 Хариулах
  • Зочин     202.70.47.37
    ene muu uhna yu be odoo
    2011-12-16 5 9 Хариулах
  • Зочин     49.0.187.87
    za bagsh naraa ta nariin tsaling hemeh bish bur uguhgui gej baina shuu naad nuhur chin uur dorivtoi temtsel dee jagsaal hii
    2011-12-16 45 54 Хариулах
  • Зочин     49.0.175.57
    Ардын баатаар Пүрэвдагва уу даа. Таньдаг царай байх шиг байна
    2011-12-17 7 0 Хариулах
  • Зочин     49.0.175.57
    Багш нарын хамгийн өндөр бүх төрлийн татвар аваагүй 358000 төгрөгний цалингаар сайд, дарга, их хурлын гишүүд ээ та нар амьдраад үзээч!
    2011-12-17 6 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.24.60
    Шинэ төгссөн залуу багш нар ажилгүй зөндөө байна. Тэр хүмүүсийг ажилд авах хэрэгтэй. Шаардлагатай гэвэл авч болох арга хэмжээг авах хэрэгтэй.Ажлын хариуцлага алдаж байгаа багш нарт арга хэмжээ авч байх нь зүйтэй.
    2011-12-17 1 4 Хариулах
  • saka     79.237.172.167
    ene yasan balai ym yridag amitan be tegd huurhii ajil haysan bagsh nar geree etr.n baiguulaagui bol buur tsalin chgui hotsroh ni bna shd yun huuli ter huulia murduud bieluuleed irsen bsn bol yu gj odoo bagsh nar ajil hayad bj bdiin
    2011-12-16 1 4 Хариулах
  • сонгтуу     202.170.80.17
    Б.Пүрэвдагва согтуу байсан юмуу. Өдөр цайны цагаараа Оршилд Архи уугаад л сууж байсан. Ингэж хэлсэнийхээ төлөө ганц юм авхуулсийму хөөрхий...
    2011-12-16 2 4 Хариулах
  • z     182.160.3.207
    ovoo gar ve
    2011-12-16 1 1 Хариулах
  • Зочин     124.158.75.9
    Ganbaatariin nohoid barij baigaa mod bitgii bolooroi Ene ganbaatar aygui bol ichih ch ugui ih hurald ner devshih gej uznee Ene ch nam namaig elseech gesen geed erguu medee end tend taviulaad baisan Mongoliin tur gants huneer l togluulchih yum aa 7sariin negen ch bas heden nuhud l ehluuleed daraa ni terniigee taraaj chadaagui biz dee
    2011-12-16 2 2 Хариулах
  • Зочин     202.55.186.20
    yum hiij chadaj baigaaa iim humuus l ih hurald baih yostoishdeee tenegeee. huuhdiin ireeduin tuluu l tsalin nemeh gej bainaashdee tsalin gaigui bol ursulduun ih ihsch sain bagsh nar olnoor bagshinlanshdee harin bagshin shalguur uzuulelitiig l sain bolgoh heregtei
    2011-12-17 1 1 Хариулах
  • ИРГЭН     89.176.195.196
    ТӨР ЗАСАГТ БГАА ДАРГА НЭРТЭЙ ХУЛГАЙЧ НАР ЭХ ОРОНОО ЗАРЖ,ХУЖААГЫН ГАР ХӨЛ БОЛЖ АВИЛГАЛ АВЧ ХЭДЭН ЗУУН САЯЫН МАШИН УНАЖ,ОРД ХАРШИД АМЬДАРЧ БГААН ХУУЛЬ ЁСНЫХУУ БУУНЫ НОХОЙ МИНЬ......................
    2011-12-16 31 34 Хариулах
  • зочин     182.160.19.220
    энэ 76 өөрсдөддөө 3 тэр бумыг төсөвлөж авчихаад тэрнийгээ нуух гэтэл багш нар ажил хаяад цалин нэмүүлэх гээд идэх мөнгийг нь багасгах гээд байгаа тул тэд нар татгалзаад байгаа байх даа багш нар минь тэмцлээ үргэлжлүүл
    2011-12-16 7 0 Хариулах
  • Зочин