Дэлхий даяараа санхүүгийн хямралд ороод байгаа цагт саван, тамхи, хуванцар сав гээд өдөр тутмын бараа бүтээгдэхүүн үйлдвэрлэгчид бусдыг бодвол хамаагүй ашигтай ажиллаж байна. Өөрөөр хэлбэл, эдгээр үйлдвэрлэгчид хямралд өртөөгүй, харин ч бизнес нь сайн явна.
Тэгэхэд нефтийн компани болон олон улсын банк ядуурч, бидний нүдэн дээр төмөрлөгийн болон автомашины үйлдвэрүүд хагас орон тоогоо цомтгож, эсвэл зарим нь бүр хаалгаа барьж, өчигдрийн тэрбумтнууд хуримаа хойшлуулж, гадаад дахь ул хөдлөх хөрөнгөө зарж, төрөөс санхүүгийн туслалцаа гуйх болов. Энэ сэдвийг хөндөж Орост байдал ямар байгааг сонирхъё.
Ресторан
Сүүлийн үед ресторан болон кафегаар үйлчлүүлэх хүмүүс Орост эрс цөөрчээ. Ажлын долоо хоногийн эцэс буюу баасан гаригт эдгээр газарт суудал олох нь амар болсон гэнэ. Түргэн хоолны болон цайны газар үйлчлүүлэгчдээ татахын тулд төрөл бүрийн хямдрал болон тусгай сервис үйлчилгээг санал болгосоор л байгаа аж.
Өдгөө оросын үйлчлүүлэгчид хямд төсөр нийтийн хоолны салбарыг сонгож эхэллээ. Саяхан "Profi Online Research" болон "Qualitel Data Services''-ээс оросуудын дунд судалгаа явуулахад санал асуулгад оролцогчдын ердөө 30 хувь нь энэ хямралын үед өндөр үнэтэй ресторан болон бааранд орж эрхлэх дуртай гэж гарчээ. Тэгвэл бусад нь гудамжны мухлаг болон түргэн хоолны газрыг сонгосон байна. Үүний ачаар өнгөрсөн онтой харьцуулахад эдгээр газрын орлого сүүлийн үед эрс нэмэгджээ. Ийм байдал гадаад улс оронд мөн адил ажиглагдах болсон байна. Тухайлбал, "Макдональдс" сүлжээний газрын дундаж орлого өмнөх онуудаас 10 хувиар, харин өвөрмөц шарсан тахиагаараа алдартай Америкийн жижгэвтэр жирийн ресторан энэ жил дэлхийн хэмжээнд 300 шинэ цэг нээхээр төлөвлөжээ.
Тамхичид
Саяхан хүртэл тамхи үйлдвэрлэгчид орлого нь муудаж байгаа тухай гомдоллож байжээ. Тухайлбал, үйлдвэрлэлийнхээ хэмжээгээр хоёрт ордог Philip Morris компани Орост бүтээгдэхүүнийхээ нийлүүлэлтийг 6 хувиар хорогдуулсан байна. Оросын Статистикийн газрын мэдээнээс үзвэл, дундаж үнэтэй тамхины худалдааны эрэлт 6.8 орчим хувиар доошилсон байна.
Тэгвэл өнөөдөр Оросууд тамхи бага татдаг болсон гэж үү? Үгүй гэнэ. Зүгээр хямд үнэтэй тамхийг илүүтэй сонгодог болжээ. Тиймээс хямд үнэтэй тамхи гүйлгээтэй байна. Энэ оны эхний улиралд хямд тамхины худалдаа 27.7 хувиар нэмэгджээ. Дэлхийн хэмжээнд ийм хандлага мөн ажиглагдаж байгаа аж.
Саван бодон шампунь
Нийгмийн дунд явуулсан судалгаагаар хямралын үед гэрийн тавилга, гэр ахуй цахилгаан хэрэгсэл, орон байрны засвар, авто-машин худалдаж авах нь эрс багассан байна.
Харин хувийн ариун цэврийн хэрэгсэл болох шүдний сойз, цаасан салфетка, шампунь, саван зэрэг барааны худалдаа буурахгүй байна. Дэлхийд алдартай Procter & Gable өнгөрсөн онд 14.08 тэрбум долларын ашиг олж, дэлхийн хамгийн том компаниудын 22 дугаарт жагссан байна. Харин эм болон гоо сайхны бүтээгдэхүүн үйлдвэрлэдэг "Johnson & Johnson" компани 42 дугаарт оржээ.
Бөөний үнэ хямд Хямралын энэ үед худалдааны томоохон сүлжээ хөл дээрээ бат зогсож байна. Өнөөдөр оросууд хотоос зайдуу ч хамаагүй хямд барааг голлон авах болжээ. Бөөний цэгээс бараг хагас жилийнхээ хүнсний хэрэгцээгээ худалдан авч байна. Энэ нь зөв. Бөөнөөр худалдан авсан бараа хямд гэсэн зарчмыг Оросууд сүүлийн үед нэлээд "шохоорхох" болов.
Тэгэхэд нефтийн компани болон олон улсын банк ядуурч, бидний нүдэн дээр төмөрлөгийн болон автомашины үйлдвэрүүд хагас орон тоогоо цомтгож, эсвэл зарим нь бүр хаалгаа барьж, өчигдрийн тэрбумтнууд хуримаа хойшлуулж, гадаад дахь ул хөдлөх хөрөнгөө зарж, төрөөс санхүүгийн туслалцаа гуйх болов. Энэ сэдвийг хөндөж Орост байдал ямар байгааг сонирхъё.
Ресторан
Сүүлийн үед ресторан болон кафегаар үйлчлүүлэх хүмүүс Орост эрс цөөрчээ. Ажлын долоо хоногийн эцэс буюу баасан гаригт эдгээр газарт суудал олох нь амар болсон гэнэ. Түргэн хоолны болон цайны газар үйлчлүүлэгчдээ татахын тулд төрөл бүрийн хямдрал болон тусгай сервис үйлчилгээг санал болгосоор л байгаа аж.
Өдгөө оросын үйлчлүүлэгчид хямд төсөр нийтийн хоолны салбарыг сонгож эхэллээ. Саяхан "Profi Online Research" болон "Qualitel Data Services''-ээс оросуудын дунд судалгаа явуулахад санал асуулгад оролцогчдын ердөө 30 хувь нь энэ хямралын үед өндөр үнэтэй ресторан болон бааранд орж эрхлэх дуртай гэж гарчээ. Тэгвэл бусад нь гудамжны мухлаг болон түргэн хоолны газрыг сонгосон байна. Үүний ачаар өнгөрсөн онтой харьцуулахад эдгээр газрын орлого сүүлийн үед эрс нэмэгджээ. Ийм байдал гадаад улс оронд мөн адил ажиглагдах болсон байна. Тухайлбал, "Макдональдс" сүлжээний газрын дундаж орлого өмнөх онуудаас 10 хувиар, харин өвөрмөц шарсан тахиагаараа алдартай Америкийн жижгэвтэр жирийн ресторан энэ жил дэлхийн хэмжээнд 300 шинэ цэг нээхээр төлөвлөжээ.
Тамхичид
Саяхан хүртэл тамхи үйлдвэрлэгчид орлого нь муудаж байгаа тухай гомдоллож байжээ. Тухайлбал, үйлдвэрлэлийнхээ хэмжээгээр хоёрт ордог Philip Morris компани Орост бүтээгдэхүүнийхээ нийлүүлэлтийг 6 хувиар хорогдуулсан байна. Оросын Статистикийн газрын мэдээнээс үзвэл, дундаж үнэтэй тамхины худалдааны эрэлт 6.8 орчим хувиар доошилсон байна.
Тэгвэл өнөөдөр Оросууд тамхи бага татдаг болсон гэж үү? Үгүй гэнэ. Зүгээр хямд үнэтэй тамхийг илүүтэй сонгодог болжээ. Тиймээс хямд үнэтэй тамхи гүйлгээтэй байна. Энэ оны эхний улиралд хямд тамхины худалдаа 27.7 хувиар нэмэгджээ. Дэлхийн хэмжээнд ийм хандлага мөн ажиглагдаж байгаа аж.
Саван бодон шампунь
Нийгмийн дунд явуулсан судалгаагаар хямралын үед гэрийн тавилга, гэр ахуй цахилгаан хэрэгсэл, орон байрны засвар, авто-машин худалдаж авах нь эрс багассан байна.
Харин хувийн ариун цэврийн хэрэгсэл болох шүдний сойз, цаасан салфетка, шампунь, саван зэрэг барааны худалдаа буурахгүй байна. Дэлхийд алдартай Procter & Gable өнгөрсөн онд 14.08 тэрбум долларын ашиг олж, дэлхийн хамгийн том компаниудын 22 дугаарт жагссан байна. Харин эм болон гоо сайхны бүтээгдэхүүн үйлдвэрлэдэг "Johnson & Johnson" компани 42 дугаарт оржээ.
Бөөний үнэ хямд Хямралын энэ үед худалдааны томоохон сүлжээ хөл дээрээ бат зогсож байна. Өнөөдөр оросууд хотоос зайдуу ч хамаагүй хямд барааг голлон авах болжээ. Бөөний цэгээс бараг хагас жилийнхээ хүнсний хэрэгцээгээ худалдан авч байна. Энэ нь зөв. Бөөнөөр худалдан авсан бараа хямд гэсэн зарчмыг Оросууд сүүлийн үед нэлээд "шохоорхох" болов.
Дэлхий даяараа санхүүгийн хямралд ороод байгаа цагт саван, тамхи, хуванцар сав гээд өдөр тутмын бараа бүтээгдэхүүн үйлдвэрлэгчид бусдыг бодвол хамаагүй ашигтай ажиллаж байна. Өөрөөр хэлбэл, эдгээр үйлдвэрлэгчид хямралд өртөөгүй, харин ч бизнес нь сайн явна.
Тэгэхэд нефтийн компани болон олон улсын банк ядуурч, бидний нүдэн дээр төмөрлөгийн болон автомашины үйлдвэрүүд хагас орон тоогоо цомтгож, эсвэл зарим нь бүр хаалгаа барьж, өчигдрийн тэрбумтнууд хуримаа хойшлуулж, гадаад дахь ул хөдлөх хөрөнгөө зарж, төрөөс санхүүгийн туслалцаа гуйх болов. Энэ сэдвийг хөндөж Орост байдал ямар байгааг сонирхъё.
Ресторан
Сүүлийн үед ресторан болон кафегаар үйлчлүүлэх хүмүүс Орост эрс цөөрчээ. Ажлын долоо хоногийн эцэс буюу баасан гаригт эдгээр газарт суудал олох нь амар болсон гэнэ. Түргэн хоолны болон цайны газар үйлчлүүлэгчдээ татахын тулд төрөл бүрийн хямдрал болон тусгай сервис үйлчилгээг санал болгосоор л байгаа аж.
Өдгөө оросын үйлчлүүлэгчид хямд төсөр нийтийн хоолны салбарыг сонгож эхэллээ. Саяхан "Profi Online Research" болон "Qualitel Data Services''-ээс оросуудын дунд судалгаа явуулахад санал асуулгад оролцогчдын ердөө 30 хувь нь энэ хямралын үед өндөр үнэтэй ресторан болон бааранд орж эрхлэх дуртай гэж гарчээ. Тэгвэл бусад нь гудамжны мухлаг болон түргэн хоолны газрыг сонгосон байна. Үүний ачаар өнгөрсөн онтой харьцуулахад эдгээр газрын орлого сүүлийн үед эрс нэмэгджээ. Ийм байдал гадаад улс оронд мөн адил ажиглагдах болсон байна. Тухайлбал, "Макдональдс" сүлжээний газрын дундаж орлого өмнөх онуудаас 10 хувиар, харин өвөрмөц шарсан тахиагаараа алдартай Америкийн жижгэвтэр жирийн ресторан энэ жил дэлхийн хэмжээнд 300 шинэ цэг нээхээр төлөвлөжээ.
Тамхичид
Саяхан хүртэл тамхи үйлдвэрлэгчид орлого нь муудаж байгаа тухай гомдоллож байжээ. Тухайлбал, үйлдвэрлэлийнхээ хэмжээгээр хоёрт ордог Philip Morris компани Орост бүтээгдэхүүнийхээ нийлүүлэлтийг 6 хувиар хорогдуулсан байна. Оросын Статистикийн газрын мэдээнээс үзвэл, дундаж үнэтэй тамхины худалдааны эрэлт 6.8 орчим хувиар доошилсон байна.
Тэгвэл өнөөдөр Оросууд тамхи бага татдаг болсон гэж үү? Үгүй гэнэ. Зүгээр хямд үнэтэй тамхийг илүүтэй сонгодог болжээ. Тиймээс хямд үнэтэй тамхи гүйлгээтэй байна. Энэ оны эхний улиралд хямд тамхины худалдаа 27.7 хувиар нэмэгджээ. Дэлхийн хэмжээнд ийм хандлага мөн ажиглагдаж байгаа аж.
Саван бодон шампунь
Нийгмийн дунд явуулсан судалгаагаар хямралын үед гэрийн тавилга, гэр ахуй цахилгаан хэрэгсэл, орон байрны засвар, авто-машин худалдаж авах нь эрс багассан байна.
Харин хувийн ариун цэврийн хэрэгсэл болох шүдний сойз, цаасан салфетка, шампунь, саван зэрэг барааны худалдаа буурахгүй байна. Дэлхийд алдартай Procter & Gable өнгөрсөн онд 14.08 тэрбум долларын ашиг олж, дэлхийн хамгийн том компаниудын 22 дугаарт жагссан байна. Харин эм болон гоо сайхны бүтээгдэхүүн үйлдвэрлэдэг "Johnson & Johnson" компани 42 дугаарт оржээ.
Бөөний үнэ хямд Хямралын энэ үед худалдааны томоохон сүлжээ хөл дээрээ бат зогсож байна. Өнөөдөр оросууд хотоос зайдуу ч хамаагүй хямд барааг голлон авах болжээ. Бөөний цэгээс бараг хагас жилийнхээ хүнсний хэрэгцээгээ худалдан авч байна. Энэ нь зөв. Бөөнөөр худалдан авсан бараа хямд гэсэн зарчмыг Оросууд сүүлийн үед нэлээд "шохоорхох" болов.
Тэгэхэд нефтийн компани болон олон улсын банк ядуурч, бидний нүдэн дээр төмөрлөгийн болон автомашины үйлдвэрүүд хагас орон тоогоо цомтгож, эсвэл зарим нь бүр хаалгаа барьж, өчигдрийн тэрбумтнууд хуримаа хойшлуулж, гадаад дахь ул хөдлөх хөрөнгөө зарж, төрөөс санхүүгийн туслалцаа гуйх болов. Энэ сэдвийг хөндөж Орост байдал ямар байгааг сонирхъё.
Ресторан
Сүүлийн үед ресторан болон кафегаар үйлчлүүлэх хүмүүс Орост эрс цөөрчээ. Ажлын долоо хоногийн эцэс буюу баасан гаригт эдгээр газарт суудал олох нь амар болсон гэнэ. Түргэн хоолны болон цайны газар үйлчлүүлэгчдээ татахын тулд төрөл бүрийн хямдрал болон тусгай сервис үйлчилгээг санал болгосоор л байгаа аж.
Өдгөө оросын үйлчлүүлэгчид хямд төсөр нийтийн хоолны салбарыг сонгож эхэллээ. Саяхан "Profi Online Research" болон "Qualitel Data Services''-ээс оросуудын дунд судалгаа явуулахад санал асуулгад оролцогчдын ердөө 30 хувь нь энэ хямралын үед өндөр үнэтэй ресторан болон бааранд орж эрхлэх дуртай гэж гарчээ. Тэгвэл бусад нь гудамжны мухлаг болон түргэн хоолны газрыг сонгосон байна. Үүний ачаар өнгөрсөн онтой харьцуулахад эдгээр газрын орлого сүүлийн үед эрс нэмэгджээ. Ийм байдал гадаад улс оронд мөн адил ажиглагдах болсон байна. Тухайлбал, "Макдональдс" сүлжээний газрын дундаж орлого өмнөх онуудаас 10 хувиар, харин өвөрмөц шарсан тахиагаараа алдартай Америкийн жижгэвтэр жирийн ресторан энэ жил дэлхийн хэмжээнд 300 шинэ цэг нээхээр төлөвлөжээ.
Тамхичид
Саяхан хүртэл тамхи үйлдвэрлэгчид орлого нь муудаж байгаа тухай гомдоллож байжээ. Тухайлбал, үйлдвэрлэлийнхээ хэмжээгээр хоёрт ордог Philip Morris компани Орост бүтээгдэхүүнийхээ нийлүүлэлтийг 6 хувиар хорогдуулсан байна. Оросын Статистикийн газрын мэдээнээс үзвэл, дундаж үнэтэй тамхины худалдааны эрэлт 6.8 орчим хувиар доошилсон байна.
Тэгвэл өнөөдөр Оросууд тамхи бага татдаг болсон гэж үү? Үгүй гэнэ. Зүгээр хямд үнэтэй тамхийг илүүтэй сонгодог болжээ. Тиймээс хямд үнэтэй тамхи гүйлгээтэй байна. Энэ оны эхний улиралд хямд тамхины худалдаа 27.7 хувиар нэмэгджээ. Дэлхийн хэмжээнд ийм хандлага мөн ажиглагдаж байгаа аж.
Саван бодон шампунь
Нийгмийн дунд явуулсан судалгаагаар хямралын үед гэрийн тавилга, гэр ахуй цахилгаан хэрэгсэл, орон байрны засвар, авто-машин худалдаж авах нь эрс багассан байна.
Харин хувийн ариун цэврийн хэрэгсэл болох шүдний сойз, цаасан салфетка, шампунь, саван зэрэг барааны худалдаа буурахгүй байна. Дэлхийд алдартай Procter & Gable өнгөрсөн онд 14.08 тэрбум долларын ашиг олж, дэлхийн хамгийн том компаниудын 22 дугаарт жагссан байна. Харин эм болон гоо сайхны бүтээгдэхүүн үйлдвэрлэдэг "Johnson & Johnson" компани 42 дугаарт оржээ.
Бөөний үнэ хямд Хямралын энэ үед худалдааны томоохон сүлжээ хөл дээрээ бат зогсож байна. Өнөөдөр оросууд хотоос зайдуу ч хамаагүй хямд барааг голлон авах болжээ. Бөөний цэгээс бараг хагас жилийнхээ хүнсний хэрэгцээгээ худалдан авч байна. Энэ нь зөв. Бөөнөөр худалдан авсан бараа хямд гэсэн зарчмыг Оросууд сүүлийн үед нэлээд "шохоорхох" болов.