1. Контанктын жагсаалт үүсгэдэггүй.
Дижитал маркетинг хийж байгаа хүн контактуудынхаа мэдээллийг цуглуулж эхлэх хэрэгтэй.
Хэрэглэгч рүү зөвхөн ганц мэдээлэл хүргээд байх нь үр ашиг авчирдаггүй.
Тиймээс хэрэглэгчдийгээ таньж мэдэхийн тулд хэрэгтэй мэдээллүүдийг цуглуулах хэрэгтэй. Тэрхүү мэдээллийн бааздаа тулгуурлан хэрэглэгчдийг сегментчилж түүнд чиглэсэн кампанит ажил хийх, и-мэйл маркетинг хийх боломж бүрддэг.
2. Илүү бүтээгдэхүүнд чиглэсэн зүйлүүдээ анхаардаг
Зөвхөн бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний тухай контентуудаа BOOST хийдэг. Харин зөвлөгөө болон бусад төрлийн контентууддаа тийм ч их ач холбогдол өгдөггүй. Энэ нь илүү ашигтай, ач холбогдолтой хүмүүст хүрч хэрэглэгчийг татах магадлалтай.
3. Фейсбүүк хуудсанд дээрээсээ зөвхөн BOOST хийдэг нь илүү олон хүнд хүрэх боломжийг алддаг
Фейсбүүк хуудасны BOOST 3 янз байдаг. Манай хуудсанд лайк дарсан хүмүүс, лайк дарсан хүмүүсийн найзууд мө нас, хүйс, сонирхлоор нь чиглүүлэх гэсэн сонголтууд байдаг.
Ихэвчлэн хүмүүс 3 дах сонголтыг сонгох хандлага ажиглагддаг. Энэ нь хүссэн шиг тийм ч үр дүнтэй байж чаддаггүй. Ads Manager зар сурталчилгааг удирдах хэсгээр сегментчилвэл илүү үр дүнтэй.
"BZP TIME" нэвтрүүлэг ээлжит дугаараараа "Дижитал маркетингд гаргадаг түгээмэл 5 алдаа"-г хүргэж байна.
1. Контанктын жагсаалт үүсгэдэггүй.
Дижитал маркетинг хийж байгаа хүн контактуудынхаа мэдээллийг цуглуулж эхлэх хэрэгтэй.
Хэрэглэгч рүү зөвхөн ганц мэдээлэл хүргээд байх нь үр ашиг авчирдаггүй.
Тиймээс хэрэглэгчдийгээ таньж мэдэхийн тулд хэрэгтэй мэдээллүүдийг цуглуулах хэрэгтэй. Тэрхүү мэдээллийн бааздаа тулгуурлан хэрэглэгчдийг сегментчилж түүнд чиглэсэн кампанит ажил хийх, и-мэйл маркетинг хийх боломж бүрддэг.
2. Илүү бүтээгдэхүүнд чиглэсэн зүйлүүдээ анхаардаг
Зөвхөн бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний тухай контентуудаа BOOST хийдэг. Харин зөвлөгөө болон бусад төрлийн контентууддаа тийм ч их ач холбогдол өгдөггүй. Энэ нь илүү ашигтай, ач холбогдолтой хүмүүст хүрч хэрэглэгчийг татах магадлалтай.
3. Фейсбүүк хуудсанд дээрээсээ зөвхөн BOOST хийдэг нь илүү олон хүнд хүрэх боломжийг алддаг
Фейсбүүк хуудасны BOOST 3 янз байдаг. Манай хуудсанд лайк дарсан хүмүүс, лайк дарсан хүмүүсийн найзууд мө нас, хүйс, сонирхлоор нь чиглүүлэх гэсэн сонголтууд байдаг.
Ихэвчлэн хүмүүс 3 дах сонголтыг сонгох хандлага ажиглагддаг. Энэ нь хүссэн шиг тийм ч үр дүнтэй байж чаддаггүй. Ads Manager зар сурталчилгааг удирдах хэсгээр сегментчилвэл илүү үр дүнтэй.
"BZP TIME" нэвтрүүлэг ээлжит дугаараараа "Дижитал маркетингд гаргадаг түгээмэл 5 алдаа"-г хүргэж байна.