Тогтмол төлбөртэй үйлчилгээ явуулдаг бүхий л компанийн чухалчилдаг үзүүлэлт бол алдсан хэрэглэгчийн тоо. Үүрэн телефоний компаниуд сар нийт хэрэглэгчдийн 3 хувийг алдах нь бий.
Гэхдээ шинэ хэрэглэгч татах гэж оролдохоос илүү хуучин хэрэглэгчээ буцаан татах нь хялбар. Ихэнхдээ компаниуд хэрэглэгч бүрээ буцаан татахыг оролддог.
Энэ нь маркетингийн үргүй зардлыг нэмэгдүүлдэг учир буцаж ирэх магадлал бүхий хэрэглэгч дээр л анхаарлаа хандуулах нь зөв. Гомдол гаргаж байгаагүй, бусад хүмүүст санал болгож байсан хэрэглэгчид ирэх магадлал өндөр. Харин хэрхэн тэднийг буцаан авах вэ?
Тогтмол төлбөртэй үйлчилгээ явуулдаг бүхий л компанийн чухалчилдаг үзүүлэлт бол алдсан хэрэглэгчийн тоо. Үүрэн телефоний компаниуд сар нийт хэрэглэгчдийн 3 хувийг алдах нь бий.
Гэхдээ шинэ хэрэглэгч татах гэж оролдохоос илүү хуучин хэрэглэгчээ буцаан татах нь хялбар. Ихэнхдээ компаниуд хэрэглэгч бүрээ буцаан татахыг оролддог.
Энэ нь маркетингийн үргүй зардлыг нэмэгдүүлдэг учир буцаж ирэх магадлал бүхий хэрэглэгч дээр л анхаарлаа хандуулах нь зөв. Гомдол гаргаж байгаагүй, бусад хүмүүст санал болгож байсан хэрэглэгчид ирэх магадлал өндөр. Харин хэрхэн тэднийг буцаан авах вэ?