Хайлтын систем буюу бидний ихэвчлэн ашигладаг Google-н хайлт дээр дээгүүр байршихад байгууллагууд их анхаардаг. Үүний хамгийн чухал зүйл бол контент юм. Контент нь өөрөө хэрэглэгчдэд үнэ цэнэтэй, түүний талаар хүмүүс хайлт их хийдэг, контент руу хандаад хэрэглэгчид хэрэгтэй мэдээллээ авч чадаж байна уу?
Гэдгийг хайлтын системүүд хамгийн их чухалчилдаг учир үүнд дээр сайн ажиллаж чадвал IT мэдлэг тийм ч их шаардахгүй байж болох юм. Хайлтад дээгүүр байршснаар асуудлаа ойлгочихсон, худалдан авалтанд бэлэн байгаа хэрэглэгчдийг шууд татах боломжийг олгодог. Ялангуяа хэрэглэгчид ямар үгээр хайлт хийдэг вэ? ямар асуултын хариултыг олохыг хүсч байгаа вэ? мэтчилэн хэрэглэгчдийнхээ оронд өөрийгөө тавьж үзэх хэрэгтэй. Энэ нь танд эргээд ямар төрлийн контент хийх хэрэгтэй гэдгийг тодорхойлж өгнө.
"BZP TIME" нэвтрүүлгийн ээлжит дугаараар маркетер, нийтлэлч Н.Уянгатай "IT мэдлэггүй ч оновчлол хийх арга"-ын талаар ярицлаа
Хайлтын систем буюу бидний ихэвчлэн ашигладаг Google-н хайлт дээр дээгүүр байршихад байгууллагууд их анхаардаг. Үүний хамгийн чухал зүйл бол контент юм. Контент нь өөрөө хэрэглэгчдэд үнэ цэнэтэй, түүний талаар хүмүүс хайлт их хийдэг, контент руу хандаад хэрэглэгчид хэрэгтэй мэдээллээ авч чадаж байна уу?
Гэдгийг хайлтын системүүд хамгийн их чухалчилдаг учир үүнд дээр сайн ажиллаж чадвал IT мэдлэг тийм ч их шаардахгүй байж болох юм. Хайлтад дээгүүр байршснаар асуудлаа ойлгочихсон, худалдан авалтанд бэлэн байгаа хэрэглэгчдийг шууд татах боломжийг олгодог. Ялангуяа хэрэглэгчид ямар үгээр хайлт хийдэг вэ? ямар асуултын хариултыг олохыг хүсч байгаа вэ? мэтчилэн хэрэглэгчдийнхээ оронд өөрийгөө тавьж үзэх хэрэгтэй. Энэ нь танд эргээд ямар төрлийн контент хийх хэрэгтэй гэдгийг тодорхойлж өгнө.
"BZP TIME" нэвтрүүлгийн ээлжит дугаараар маркетер, нийтлэлч Н.Уянгатай "IT мэдлэггүй ч оновчлол хийх арга"-ын талаар ярицлаа