Орон даяар 14 хоног өндөржүүлсэн бэлэн байдал зарлалаа

GoGo.mn

2009-11-03 18:24 GMT+8

Төрийн ордонд дөнгөж сая H1N1 вирүсийн халдвараас урьдчилан сэргийлэх ажлыг зохион байгуулах ажлын хэсгийн хуралдаан боллоо.

Тус хурлаас томуугийн А хүрээний /H1N1/ вирүсийн халдвар хурдацтай тархаж байгаа учир өнөөдрөөс эхлэн орон даяар өндөржүүлсэн бэлэн байдалд шилжин ажиллах  шийдвэр гарлаа.

Энэ талаар  Монгол Улсын Шадар сайд М.Энхболд мэдээлэл хийсэн юм.

Томуугийн А хүрээний  /H1N1/ вирүсийн халдварыг тархаахгүйн тулд ирэх 14 хоногт дараах арга хэмжээг зохион байгуулах юм байна.

Үүнд:
-барааны захыг ажиллуулахгүй,
-олон нийтийг хамарсан бүх төрлийн үзвэр, үйлчилгээ, диско клубын үйл ажиллагааг зогсоох,
-хот хоорондын зорчигч тээврийн үйлчилгээг хязгаарлан, зорчигчдын биеийн байдлыг үзэж зорчуулах, хүн тээврийн үйлчилгээнд явж байгаа автомашинуудыг ариутгаж, халдваргүйжүүлэх,
-хот, орон нутагт зохиогдох төрөл бүрийн хурал, зөвлөгөөн, ээлжит цэрэг татлагыг 14 хоногоор хойшлуулах,
-оюутны хотхон, дотуур байранд эмнэлгийн үйлчилгээ үзүүлэх,
-14 хоногийн хугацаанд сургууль, цэцэрлэг ажиллахгүй тул Боловсрол, соёл, шинжлэх ухааны яам, телевизүүд хамтарч Ерөнхий эрдмийн зарим нэг  хичээлийг телевизээр заах арга хэмжээ авахыг ажлын хэсэгт тус тус үүрэг болгожээ.

Нийслэлийн Засаг даргын Тамгын газар улсын нөөцөөс ариутгал, цэвэрлэгээний 2 автомашин авах бол нэр бүхий хоёр аж ахуйн нэгж эмнэлгүүдийг хүчилтөрөгчөөр тасралтгүй хангах үүрэг хүлээлгэсэн байна.

Цэргийн клиникийн төв госпиталь, ЭНЭШТ, Ачтан-Элит, Нялхсын клиникийн сувилал, Төрийн тусгай албан хаагчдын нэгдсэн эмнэлэгт нийт  255 ор нэмж ажиллуулан, ядуу, олон хүүхэдтэй, байнгын асаргаанд хэвтэрт байдаг, орон гэргүй хүмүүс болон жирэмсэн, хөхүүл хүүхэдтэй эхчүүдэд 1 тэрбум төгрөгийн үнэ бүхий биеийн эсэргүүцэл сайжруулах аарц, жимс зэрэг хүнсний нэмэлт бүтээгдэхүүн өгөхөөр  болжээ.

Мөн эмзэг бүлгийн иргэдэд туслах хандивын аян өрнүүлэхийг аж ахуйн нэгж, шашны байгууллагуудад уриаллаа.

Өнөөдрийн байдлаар улсын хэмжээнд 812 хүн томуугийн А хүрээний /H1N1/ вирүсээр өвчилж 5 хүн нас барсан харамсалтай явдал болоод байгаа билээ.

Ч.Болортуяа bolortuya.ch@gogo.mn

GoGo Facebook Хуудас
АНХААР! Та сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууныг баримтална уу. Ёс бус сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Мэдээний сэтгэгдэлд GoGo.mn хариуцлага хүлээхгүй.



НИЙТ СЭТГЭГДЭЛ 237 Их хариулттай Их таалсан
  • amaramgalan     122.201.22.166
    ystoi yntstai
    2011-01-15 0 0 Хариулах
  • Oyutan     124.158.112.221
    Hotiin 1 oyutan tusahad tsaana n buhel buten 1 ger bul bgaashdee!!! Ug n Ih deed surguuliudiig karentilah heregtei. Hot hoorondiin zorchih teever ntr iig haasan yum chin huduunii oyutnuud huduu oron nutagt yavj chadahgui shde!!! Ene deed bguullagiihan yu bodood yu hiigeed bgam be?
    2009-11-08 0 0 Хариулах
  • oyutan     124.158.118.186
    dhh hoorhii ingej yawjagad uhii da gej
    2009-11-09 0 0 Хариулах
  • zochin     124.158.115.106
    Americas orj irsen shine orig notebook zarna. dual core 2, hard-250, CPU-3.2 ram-4ega bolon 3 gega. Hariltsah utas: 99000601
    2009-11-07 0 0 Хариулах
  • MNEB     124.158.85.92
    humuusee mongolchuud hyatadaas vaccine hudaldaj avahaar bolson harin ter vaccein ni boorond ih muugaar nolooldog hyatdaa anhnii turshilt ni gene tegeed ch busad tustai vacceinuudaasaa hyamdduu bdag vaccein genee hezee irehiin medku ch boor muutai bie sultai humuus oor yumaar ooriigoo hamgaal gej zovloh bna. MNEB hodolgoon
    2009-11-05 0 0 Хариулах
  • tsolmon     203.34.37.127
    ded said teneg huuhniig halaad oor ajil huuj chadahaar huneer soliyo. tord yanhanuud tsuglaad ajil hiij chadku bn.
    2009-11-05 0 0 Хариулах
  • Humuun bn     124.158.80.8
    oyutnuudiig amraahgui baisiin baih daa Ih Deed Surguuliudaar uvchtei humuus ilreed baihad huurhii oyutnuud.....
    2009-11-05 0 0 Хариулах
  • Student     124.158.121.207
    HOOOOOOOE ENE OYUTNUUDIIG NEEREE TOOODOG HVN GEJ ALGAA. BID NAR CHIN BAS L HVN SHV DE. HERWEE TUSCHIHWAL GERIINHENDEE CH GESEN TARAAH ONDOR MAGADLALTAI SHDE. DUU NARTAA CH GESEN .. IH SURGUULI GEJ CHINHENE OLON HVN BUJIGNASAN GAZAR BAIDAG SHDEE. TEGEED OYUTNUUD NI TER CHIGEEREE CHAD HIICHIHWEL ENE ULS HOGJIH YUM BNA L DAA *** GEJ..... BAS NASAND HVREEGVI MON BIE SULTAI OUYTAN HVVHDVVD ZONDOO L BNA SHDE. YU CH MEDEHGVI YUMAA ZARIM NEG HVMVVS .......
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • Ard tumen     124.158.65.233
    Mongold vaktsin turshiltaar hiisen gesen ter ni amjiltttai bolson gesen unen uu?
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • Зочин     203.194.119.248
    Төсвийн байгууллагын тэжээвэр гөлөгнүүд ямар зовлон мэдэх биш дээ
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • virusgvi oyutan     202.72.246.36
    oyutnii toog ni joohon tsoorvvleh bodoltoi bgaa gsn hehe
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • XXX     202.126.90.244
    Xe xe virus yostoi goe
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • L1 TSO1     202.72.241.131
    Burhan mask zuuchihsen yavj baina gene Chotgor dairaldaad chi chin yaagaav getel tsaana chin Tsolmon uhchihlee xexexexxexe
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • XXX     202.126.90.244
    nadad medeh yum alga oo
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • оюутнуудаа каре     124.158.103.96
    оюутнуудыг амраахан зөв гэж бодож байна. хамгийн аюултай халдвар тарах магадлал өндөртэй хүмүүс шүү дээ.лекц ндээ 70-80 аараа чихэлдээл сууж бгаа тэр дунд ханиад хүрсэн оюутнууд үнэхээр их харагдаж байна. бүүр хичээлдээ иркүү удаж бгаан ч олон байна. тэгэдч хамгийн хөдөлгөөнтэй хэсэг шүү дээ.
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • china     58.18.168.76
    yamar oroi awdag arga hemjee we
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • china-s     58.18.168.76
    5hunee aldaj baij l uhaan oroh yum a da
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.72.246.36
    oyutan bolsondoo haramsaj baina. virus tuschihsan muu ***a naraas bolj.
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • L1 TS 1 lam tso     202.72.241.131
    hun amiin 3-nii 1 t hurheer ontsgoi baidal togtoono geed baisan Lambaa 1 tsolmon 1 virus mongoliid ovchnii golomt bolgoj bombogduulj baij l sanaa n amrah humuus baina daa Lambaa zugeeree ho geed ineed aldaad malilzaad hun tavlaj baigaa yum shig medee hiigeed baisan TENEG HUNII UHAAN UDEES HOISHOO GEDEG baihaa buh yum ongorson hoino n hudlaa maligaad humuus uheed baihad chin ineed aldaad yariad bagaa yum daa Ooroo uhvel taarna
    2009-11-04 0 0
  • unen unen     124.158.64.144
    oyutnud l ih azgu um.................... hamgin iher virus avah magadlaltai humus bdg getel amrahgu gdg uneher ene huni es munu? arail dendej bnaaaa
    2009-11-04 0 0
  • NUUTS     124.158.64.144
    EOO AMISGA DHAD 14 HNG YAJ AMARHIN BE T1 UMA ENE CHIN ZUER L JIRIN HANAID SHDEEE UN CH SURTEIN 14 HNG TGD YAHIN T1 UM SHG L BGAD BHIU? SOLIOTOIN HICHELDE YVMAR BHIN UN ZURAGTAR HICHEL BE? ARIA IRTS NTR GJ SOLIORKUM BGAZDE? AIN??????????
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • zail zail     124.158.64.144
    yostoi te1 yumaaaa
    2009-11-04 0 0
  • 123456     124.158.64.144
    unen shdeeee un ch surtein 14 hng tgd ya gj bgmbde? oyutnudig tgd ygd amrahgu bgn? ted nar chin hun bish umu? ted nar uhej boloh umu> ariachde tgd bas undurjuulsen gd bgma icheeeche ich ich
    2009-11-04 0 0
  • Зочин     202.70.36.75
    bid nar yamar avilgalaar amidardag bish ajil hiihgyigeer yaaj amidrah yum bee sdaa
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.226.3
    avilgachidiin gol zevseg ajlaa hiihgyi baih yavdal yumshdee. odoo ch turiin alban haagchid tsydiij ugnu duu
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.227.149
    OYUTNUUDG KARINTILMAAR YUM AA
    2009-11-05 0 0 Хариулах
  • Huviin surguuli     124.158.104.28
    Ene karantin togtoosnoor huviin hevshliin surguuliudiin bagsh ajilchid ih hohirch bna. Tsalingui amraaj bna. Tsaanaa ar gertee geree tejeej bgaa humuusiin huvid tsalin avahgui ih hetsuu bdald orj bna. Ene asuudliig bas tur zasag shiidej ugmuur bna. Surguuliin zahirgaa uugeer dalimduulj moneygaa hemnej bna. Uniig neg anhaarch uzehgui bol hetsuudlee, darga naraa.
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.85.17
    TV-eer hicheel zaah huviaraa todorhoi taniltsuulah heregtei.
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.5.196.112
    Энэ чин хөл хорио тогтоо нь гэсэн үгүү оюутнуудын хичээл тарах юм болов уу
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.0.22
    хүмүүс та нар эдийн засаг,мөнгө л гээд байхын түүнийг чинь цаг хугацаагаар нөхөөд олох үедээ олчино. харин эрүүл мэнд амь насаа алдвал хэзээ ч нөхөгдөхгүй шүү дээ.
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.85.17
    Hun bur maskaa zuuye.
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.85.17
    zahuud haalgaa barival hunsnii delguuruud unee nemehgui baigaasai.
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.226.228
    za mongolchuga ayul gadaa chini baina shuu.uuruu uursdiiguu xamgaalaxgyi yum bol said darga emchuud xudlaa shuu.naaduul chini 5 xun alchixaad biznesee exlej baina.xarj baigaa bizdee.odoo ingej shaltaglaad xalaasaa tuntiilgex gej baina.baga baixad ni arga xemjee absan bol 800 garan xund tusaa ch uu ygyi yu
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.170.82.31
    А Н1N1 - вирусийн халдварын үед архи спиртын төрөл маш муу харин түүнийг маш ихээр үржүүлнэ. Харин хувь хүн нэг бүр өөрсдөө мэргэжлийн хүмүүсийн өгч буй зөвлөмжийн дагуу өөрсдөө хичээвэл бид хамтдаа даваад гарч чадна. Санаа сайн бол заяа сайн гэсэн үг ч бий. Гол нь бид эв нэгдэлтэй, санаа зорилго нэгтэй зөв сэтгэлтэй хамтдаа энэ өвчний эсрэг хамдаа тэмцэе ээ бид эвтэй байхдаа хүчтэй л байдаг шүү дээ. Гол нь бид маш цөөхүүлээ шүү дээ. 2,6 сая хүний 1,2 сая нь 0-16 насны хүүхэд байгаа ба бас гадаадад 300,0-аад мянган хүн байгаа гээд бодоход цаана нас бие гүйцсэн хүн хэд байх нь вэ ойлгомжтой шүү дээ. Ухаалаг зовхи өөдөө Монголчуудаа эвтэй байж энэ халдварын эсрэг хамтын хүчээр хүн бүр дор бүрнээ тэмцгээе. Бид чаднаа.
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.70.36.66
    uvchniihuu hurts ued n zarlaagui baij namdaad irehed n zarladag harlagan bodlogo ve, 7 honogoor ehelj zarlaj bas bnoo do.gaduur tandalt hii dee haniadtai humuus ers bagassan bna le
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • buba     211.247.14.237
    hi deereesee 4t bna u da arai ch de gesen xund xelexed ariljaanii gazruudiig 14 xonog xaaxad arai ulsuud turaad uxexgui baixaa ter baitugai tsagaan sar naadam bayr eslol boloxoor l xaadag l biz de teglee geed ulschixsun yum algaa tur zasgaa yum xiij baixad n demjij baimaar yum a manaixan odoo xeruul uruul xiixdee gol n bish shu eruul mendee xamgaaltsgaayaaaaa
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.170.82.31
    Амсгалын зам болон ахуйн хавьтлаар тархаж буй А Н1N1 вирусийн халдварыг таслан зогсоох арга хэмжээг авахад холбогдох удирдан зохион байгуулах төрийн байгууллага ЭМЯ тун хангалалтгүй ажиллаж өвчлөл нилээд газар авлаа. ЭМГ болон эмнэлгийн ажилтан ажилчид нэгэнт тархсан өвчинтэй чадлынхаа хирээр тэмцэж буйд баярлалаа.Харин одоо онц байдал тогтоосон энэ үед уг халдварт өвчний цар тахлыг яаж таслан зогсоох болон хүрээг нь багасгахад нарийн мэргэжлийн Тархвар судлалын эмч нар түүний дотор удирдан зохион байгуулах чадвар бүхий мэргэжлийн хүний удирдлага нь дотор ажиллаж өвчлөлийг зогсоох нь зүйтэй байна. Монголын Төрийн хар хайрцагны бодлого ч бас оролцох байлгүй дээ гэж найдна.Онц байдал тогтоосонтой холбогдуулан зарцуулах мөнгийг зүй зохистой хяналттайгаар зарцуулах зүйлд зарцуулах бизээ.
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • SRBHGF     202.55.190.18
    YOOY YAAR DAYARGAATAI YUM BE ODOO HEZEE ORHIIN BE?
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • munkh zul     203.160.54.54
    uzwer uilchilgeeg haah yum bol bid yaj amidrah yum be. manai geriin hunsiig daah yum uuu aain
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • hhhhhhhhmmmmmmm     202.72.246.36
    mgl orond zunduu l humuus yaduu zuduu amidarch l bshd tgd uzver uilchilgeegee haahgui humuus ulam uvduul yahiin chi ter emchilgeeniih ni mungiig ugch chadahgui bizdee uuriihuu udriin hooliig bodood busdiig boddoggui cham shig yum mgl-g hugjihud saad boldog yum chi zugeer l hutsaad bailgui zail za
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • цэцгээ     203.91.112.179
    манай улс аюулын байдалтай байхад яагаад онц байдал зарлахгүй байгаа юм бэ хүмүүсээ хайрлаачээ манайх шиг цөөхөн хүн амтай дорой буурай орон энэ өвчнийг тогтоож чадах юм уу ядаж 7 хоног хөл хорио тогтоовол яасан юм бэ
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • Эрдэнэ     202.170.83.138
    Аль хэдий нь л ингэх байсан юм. Гэхдээ яахав бэ
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • Зочин     203.34.37.115
    Emnelegiin heden emch suvilagch nar sain ajillaj bgaa . Harin Zavhai Tsolmon ard tumnii tuluu yum hiigeegui . tomuu tarhah huhtsliig hiij ard tumneer togolson .ertnees maskaa zuuj sain hamgaalsan bol taslan zogsooj chadah baisan sh dee .
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • Зочин     203.34.37.115
    eruul mendiin yamniihan ene tomuug sudlaad yamar em taah talaar helj suuhiin orond zavhai TSolmongiin teneg ugend orood ard tumnee taivshiruulj surtei yum bich gesen oilgolt ogsun . ingeed tomuu gazav avch Uhel nuurleed bna . MGL -chuud bid tsuuhuulee sh dee . MASKAA sain zuugeerei de
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • Зочин     203.34.37.115
    Bayar asnii suul Tsolmon emgen emnelgiin medegdhuungui Moskbad nuriinhuu ahaar baij baihdaa Bayartai suulerch zavhairaad ded said bolson bolhoor Tomuunii talaar yu ch medehgui tuuniig zailuul odoo art tumnee uheld hurgeed suuj bna Zailuulj huu YAmnaas garga .Medlehtei hun taviaarai .
    2009-11-04 0 0
  • Элбэгдорж     203.34.37.124
    Энхболдыг шагналд тодорхойл тэр цусан гавъяаны одонг би өгье.
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • oyutan     119.40.100.98
    oyutanuud ih ovchin taraaj bna
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • Chi uuruu t1     202.5.196.213
    Hudlaa hudlaa nohduud n duugui haraad suuj bai. Hajuunaas hutsaad bhiin. Sda chin. Yugaa ch medku bjiij hun te1eer n duudaj bhaa boli medu! Yum yarimaar baival ehleed ter deer bichsen zuilee unshij bgaad bodoj bich oilgov u!
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • Дашдагва     124.158.109.141
    ямар хүн дайнд хөөрдөг билээ? Ёстой жинхэнэ " сүржигнэх" нь энэдээ. Анхнаас нь зөнд нь хаяж "--тайван бай зүгээр л нэг томуу" гэж хүлээж аваад хүмүүсийг санаатайгаар хорлосон Ламбаа гэгчийг хатуу цээрлүүлэх хэрэгтэй. Энэ байдал нь санаатай үйлдэж буй гэмт хэрэг.Юм хийсэн царай гаргаж нөгөөх л муу. мулгуу "хайрт ард түмнийгээ" мунхруулж, тоглоом наадам хийж байгаа юм. Ядуучуудад аарц жимс өгнө гэнэ. Хурган дарга нар " уяаныхаа ноходод" ядуучуудын нэрийг барин бэлэн хоол өгөх гэж аятайхан арга хуйвалдаан олж авсан нь тэр . яг л ядуучуудад өгч харагдаач. Ийм л маягаар идэж ууж хуйвалдаж жинхэжэ ядуу- дыг тохуурхан доромжилдог шүү дээ. цөөн хэдэн зальт "үнэгнүүдийн"тэжээлийн тухай асуудал биз. Нэг хороон дээр л гэхэд хороооны дарга , ажилтан гэгчид , хэсгийн ахлагч нар нь нам хуваагаад д
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • 00063452     124.158.99.96
    хэрвээ таны бие сэжиг бүхий байх халуурах гм бол та 6 цагийн дараа өөрийн вакцин болох шээснийхээ эхний биш хэсгээс уугаад үзээрэй.
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.238.34
    Tsagaan sar marig daruuhan hiih heregtei. Tegehgui bol mash ayultai
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • barak obama.     58.140.186.109
    yanhanii orniig karanteni hiij yah yum.tertei tergui tsul uvchnii uur bga.sogtuu yanhan mongolchuud uhvel uhej l baig yamar hamaa bn aa teneguud
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • sbd     124.158.76.2
    энэ бүхэнд ард түмэн тодорхой хэмжээний буруутай шүү өөрсдөө их арчаагүй хамаагүй халдвар авахаас айхгүй яваад байгаа шүү дээ одоо энэ тал дээр анхаарах болсон шүү ард түмэн минь цаана чинь чимээгүй үхэл ойрхон байна жоохон арчаатай байхгүй бол. Засгийн газар энэ алхамыг эрт авах ёстой байсан Ламбаа сайд битгий ай энэ бол хамрын ханиад гэж ард түмнийг тодорхой хэмжээнд тайвшруулсан шүү энэ тэл дээрч хариуцлагаа үүрэх хэрэгтэй шүү дээ ТИЙМ БИЗДЭЭ
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • IMO     124.158.96.112
    HOT HOORONDIIN ZORCHIH TEEVRIIN UIL AJILLAGAAG HAYZGAARLANA GHEER HUDUUNII OYUTNUUD YAVJ CHADHIIMUU DAA.. oyutnuud chin tegeed taraad ene tend ochood tgd suuld n gertee l harina sht.. gert n bas heden ch hun bgan bilee.. ene oyutnuud malnuud gj bichsen humuus uursduu neg bol 10 jiliihan bhaa :P vaktsin n 11 sariin suuleer esvel 12 sardaa irne gjiisht..
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • baatar     114.150.153.39
    ene oyutnuud etseg ehiihee zowj olson mongoor tolboroo hiij surch bgaa baij yasan hicheeldee yawah sonirholgui nohduud we aan,zasgiin gazar sain arga hemjee awch bgaa ni nen talarhuushtai bna,mon waktsin hiilgesen ch gesen haldwar awah uydee awna sh de yasan yum oilgodgui humuus we aan
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • Зочин     114.150.153.39
    oyutnuud gej oyund ni mal uhsen yumnuud bnaa
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • hongor     81.149.246.187
    yamar udaan arga hemjee avch bnaa, ungasan hoino ni nirgev gej 5 hunee aldaad, 800 garui hunee uvchluulchiheed, yu huleegeed baisan yum bol
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • эээ т1     202.170.82.18
    he he ENE OYUTNUUD gej ZALHUURHAAS uur yumgyi malnuud 1 bnaa.Ta nar ter tsetserlgiin hvvhdvvdtei baritsaad baigaa yumuu ter 10 jiliin hvvhdvvdtei. Buun zalhuu ulsuud end tsugalchijee
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • neeree tiim     202.170.82.18
    хэ хэ нээрээ тийм шvv.Оютнуудь|г тараачихвал ч нэлээн юм болох байх.
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • oyutan     124.158.65.80
    hooe oyutnuudaa yagad ta nariig haahgui bgag helehuu.yagad gevel ta nar amarhiin bol hodoo oron nutagt bga huhhduud ni tarj butraad aimag sum brigada gd huehgui gagar bhku bolohoor tegj bgan tged zuger yavahch gui ovchin dagulj yavaad mongol gdeg uls buh niiteeree ene viruseer ovchilno za yu
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • teneg     202.179.20.232
    ouytnuudaa ta nar yu karintiin yariad baigaa um be aan ta nar surah estoi uvduud ch gesen surah estoi ene eh orniig chine ta nar avch yavah estoi bizdee maluudaa oyutan gedeg chine hamgiin bodit hychi neg medeelelgyi neg udriin hicheelgyi hezee ch baij bolohgyi
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • Оюутан     124.158.100.17
    Оюутнууд их өвджийнөө. Сургууль дээр ямар олон ханиадтай хүүхдүүд байгааг багш нар харж байгаа шт. төв госпиталь-------------------- ЭНЭ ОДОО ЮУ ВЭ? Монгол хэлээ мартциймуу.
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • erhemuudee     124.158.67.169
    ИХ ДЭЭД СУРГУУЛИУДЫГ ХӨЛ ХОРИОЧЭЭ. ЯМАР ХЭЦҮҮ ЮМ БЭ
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • Цагаан хоолтон     124.158.103.60
    СЭТГЭЛ САНААГААРАА ЭЕРЭГ БАЙЦГААЖ АЛИВААД ӨӨДРӨГ ХАНДАЦГААЯ МАНАЙХААН! БИЕЭЭ БОДОЦГООГООРОЙ
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • oyutan     202.179.11.90
    YOOOO OYUTAN HUN BISHUU TE ***UUDAA IHES DEEDSUUD NI OORSDIIGOO BODOOD SHAACHXIIMAA
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • bnbn     124.158.98.173
    hooooooooooooooooe HUUHDUUD CHIN DARHLAA SULTAI MEDUU. TA NAR BOL NASAND HURSN HUMUUS,
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • TIS-n oyutan     124.158.66.199
    Oyutnuud bugd nasand huregchid bish shuu dee!
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • TIS-n oyutan     124.158.66.199
    10 jiliin huuhduud saihan uursduu hicheelee uzeed suuj bhim bnshd. Ataarhmaar yum. 14 honog surguuli (ih surguuli, dund surguuli ntr yum bishu?) quarintiilah n bolj l bn. Yu ch hiihku bsnaas. Tehdee l.... uunees iluu zuil mongold heregtei bn. Odoo lektsiin tanhimd dor hayj 80-100 hun suuj bn. Ene chin virus tarah magadlal mash undur gsn ug. Heden said nar n hoorondoo oligtoihon yum zohion bguulchij chadku n te1 yuma.
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • HEHE     202.131.0.22
    Neeree tiim shuuu oyutnuudiigaa karentilaachee....
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • hooeeeeeeeeeeee     202.131.0.22
    OYUTANUUDIIGAA KARENTILAACHEEEEE!!!!!,,,... HUN BISH YUM UU........UVULIIN AMRALTIIG NI 1 MUSUN NAASHLUULCHAACHEEEE ...YMAR HAASHAA YUM BEEE!!!!!!,,,,....ER NI HUMUUS TSUGLARDAG TSUM MASS NI OYUTNUUD SHDEEEEE...MANAI ULS HARITSANGUI ZALUU HUN IHTEI ULS SHUU DEE...
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • Зочин     122.254.118.98
    ugaasaa l ene mongol ornii maani toriin togtoltsoo gej ix sonin ym bolood b.a daa. ymar ch xynaltgvi xeden xvmvvsiin algan deer baina shvv dee. ter erx medeltei gesen xvmvvsiin yrij bgaa gej teneg xvn shig l ym yrij suuxiim daa xoorxi. ter 76 mon toriin alban xaagchid bol yunii tvrvvnd tvgd l amin xubia bodotsgooj bga daa. mongoloo gesen setgel baisan bol uls maani ooroo l xogjood irne shdee. Zaluusaa oyunlag oyutanuudaa bid chn ene baidliig medseer baij ingej muuxai vg xelleg uur buximdlaar yaxiin beee!!! niigem negent iim baigaa geed bid bas tednii araas orj boloxgviee. oyutan bid chn l uxamsartai baix xeregtei shvv dee.
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • Zochin     203.34.37.127
    Ene avch baigaa arga hemjeend ni oyutnuudiin talaar tusgagdaagui baina. Oyutnuudiig yagaad karentilahgui baigaa yum be? Haniad hurdeggui humuus yumuu esvel uhsen ch hamaagui humuus yum boluu?
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • looloi     122.254.119.151
    araichdee heleh ug uneheer alga bnaa humuusee yu hiigeed bga yum be ard tumen chini uheed duuslaashdee ter baktsiinaa hurdan oruulaldaa lambaa said odoo bolimoor yumaa ene ovchin hezee neg tsagt mongold orno gj medej l baimaar yum ajilaa hiij chadahgui bol suudlaa uguuchuu ternii orond gundalai deer bjee ertnees biltgeltei l bh yostoishdee
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • Хн     124.158.64.227
    Оюутанууд амарна гэсэн үнэн юмуу
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • Зочин     122.201.20.5
    OYUTNUUD BAS !$ HONOG AMARNAAAA!!!!
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • OYUTNUUDAA!!!     122.201.20.5
    OYUTNUUDAA HICHEELDEE BITGII YAVAA!!!!! UURSDUU KARENTILAY YAAA1!!! BID NARIIG HICHEELDEE YAVAHGUI IRTS MUUDAAD IREHEER ED NAR KARENTIILAHGUI YAADAG UM!! BI LAV HICHEELDEE YAVAHGUI BGAA!!! TEGEED ENE OLON HUN TSUGLADAG AJLUUDIIG BAS KARENTIILAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !! MUN VAKTSIN MASH HURDAN ORUULJ IR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • Student     124.158.102.209
    HArin tmee. Bid nar odoo hyn bish yaval yag gej bgaamu odoo. Yooo byr durgyi hyrchlee... HArin ch bid nar id golomton deer bainga yvaj bgaa shd. Busad zyilsee haagaad haagaad ih surguuliig haahku bol tegeed yag buurishdee te
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • OYUTAN     203.34.37.127
    BId nar odoo haniadii ni hursen ch hamaagui surguulidaa l yavaad baih yostoi yumuu? bas eruul saruul baimaar baina sh dee. Yavahgui bolhoor ter surguuli ni huuchihnu. Yavaad baihaar hurchih ch yum biluu. Hetsuu yum be.
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • bi mgl     123.99.116.193
    za uuchlaarai olon tvmen mini bidnii bainga setgel zvreh oyun bodol itgel naidwariin negeehen heseg bol bidnii itgel vnemshil bilee bid shvtej bisheerch basl goirdoj l baidag ter zvil bol burhan bilee bi burhaniig vgvisgej buruutgaagvi yum shvv golno (end bvh burhan bgataj bgaaga anhaar nuu) burhadiin nololiig gvitseldvvlegch buyu odoonii ene olon lam nar jinhen utgaaraa ene owchin zowlongiin ved hisheg buyan hvch chadlaan hairal hatuuhan helhed burhanii neriig bairagch oorsdoon tsadaj orooliin zowlongoor togloch nar garaan teniileg burhan bol ariun zvil bilee setgel zvreheeren bishren shvte
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • oyun     202.179.23.249
    ene tahal togloom bisheee. hamgiin gol ni olon niitiin hevlel medeeleliin heregseleer mash ih darj zarlaj bgaa shuu. Unen hereg deeree nas barsan hunii too ch uvchilsun hunii too ch zarlaj bgagaas dor hayaj 2 dahin ih bgaa shuu. haanaas ch yu ch goridolgui zuvhun hun uuruu uuriiguu bolood ger bulee avrah uchraas hicheegerei MONGOLCHUUDAAA
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • bota     124.158.85.56
    oyutanudig amaruulj bolohgui ym uu bi uhmergui bna
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • Nyma     222.64.19.83
    Ygd Ih surguuliudad karentin zarlahgyi bgaan be??? hamgiin ih hodolgoontoi bdag humuus chini oyutnuud shuudee.
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • Oyutan     124.158.85.210
    ene suragchid aygui sonin yumaa 14 honog yu hiihiin gehiin, hudlaa neg negenteigee uulzaj pc gee l togloh gej bga biz gertee suuj l bna biz,, oyutnuudiig yagaad amraahgui bgan boloo,, lekts gej baahan yumiig chiheed suulgana
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.10.10
    за зайлаа матараа
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • LAMBAA-d     124.158.85.210
    Lambaa gej uran zohiolch mergejiltei yum bj yaj ERUUL MENDIIN YAMIIG hariutsaj bgan bol buu med unen duff duff garyyd DED SAID TSOLMONDOO DURLACHIHAAD T1 yum shig haraad l suuj bdag gej bgam
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • 21     124.158.118.118
    oyutnuudaa bugdeeree boslogoo gargay tehu oyutnuudaa uragshaa
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • 22     124.158.118.118
    tegie oyutnuudaa uragshaa
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • oyutan     124.158.118.118
    oyutnuudaa bugdeeree oorsdiigoo karentiilbal yasiin eruul mendee bodotsgooy
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • oyutan     124.158.71.226
    oytanuud xun bish ymuu bid nariig yaxiin oytanuudaa buunuuruu boslogo gargay
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • ouytan     124.158.119.19
    boslogo gargah n ch uy uym be yaanaa mgl uls min hetsuu baidald orchjee bugd dor doroo maskaa sain zuugeerei]
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • Firuze     124.158.112.77
    IH surguuliudad ontsgoi baidal zarlahgui yumuu, Yagaad gevel oyutan zaluuchuud hunsnii homosdoltoi hicheel ih hiij bieiin eserguutsel ni sularaad H1N1 eer uvduh magadlal ih bn sh dee,
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • bota     124.158.85.56
    oyutanuudig amaruulj bolohgui ym uu bid nar sh urdshilan sergemeer bna lekts suyad hetsuu bna lambaaaaaaaaaaaaaa guai min
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.113.208
    tv-geer hicheel zaagaad teriin vzeed surna gedeg yul bol.........
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • SbN[Mongolia TV     124.158.96.193
    thh TV Geer hicheelee suraa l te ter yu l boldoo :D
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • tsogoo     202.70.39.253
    оройтсон бөлгөө
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • 11     124.158.118.118
    oyutnuudaa bugdeeree negdej eruul mendee hamgaaltsgaay bid nar chin hun shuu de nadtai sanal neg bn au oyutnuudaa
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • Зочин     203.34.37.127
    Harin tiimee. Buh olon niitiin gazruudiig haalaa horiloo gechiheed hamgiin olon humuus tsuglardag ih deed surguuliudiig yaahaaraa karantildaggui yum bol. Arai ch dee.
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • ouytan     124.158.119.19
    bna shd estoi uur hurchlee
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • oyutan 14     202.170.81.148
    hoe ter olon yum yridag otsooson *** min amraasan bol amraasan shig amraa medee chadkuu bol boli sda bugdiin naad owchindoo hutaga za... oyutnuud tusuul her ih hun tusahiig medjiinuu ain ta nar medsen tsaraitai medee aalznuud shdee eswel bi buruu yariad baiguu oyutnuu da ain
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • Sbn[MoNGoLIa Tv     124.158.96.193
    nice 14 xonog amarna(dahiad l ) ahahha goe goe gOGO@!:))
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • 000     124.158.102.92
    hguifgd
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • CapSuLe     202.131.246.131
    yoo oyutanuudiig uh gej bgaamuu ain
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • TENEGVVDEEE     124.158.121.192
    neeree ene oyutnuudiig karantiilaasai hamgiin tvrvvn davrah ystoi hvmvvs ni bid l bmaar yum tgsn chini yaaval ch yaag geed zond ni hayj bgaan bhdaaa.. arai dendvv yumaa
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • nowsh yumaa     202.170.81.148
    er bolii ta nar amraahgui gwl bid nar ooroo oorsdiigoo karintiilaad amarlaa kakakaka ERUUL MENDIIN SAID ch gj dee eruul mend baihdaa yahaw de araich gomdmoor yum da bid nar hun bish yum bailgui deee oyutnuud chin owchlood uhchuul ireeduid hen tariin hiij chadahgui baiga ajliig hiihiin be ain
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.98.111
    *** gej
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.10.70
    oyutnuudiig bas karintiileh heregtei shdee ted chini hvn shdee
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • Ayuu     124.158.102.92
    sanal neg bna
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • hugo boss     121.55.70.18
    ter neg altsgansan jiba odoo yu bodojiidog boloo altaisan *** japanuudtai ynhandajaagaad olj avaaz zavaa yumaa llr neg sxn torson nutagtaa ochchood irii gsn chin har gai yumaaa buh yum horiond shaatsan shal duff yumaa tiip gej zail zail muu buhen
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • muu aalznuud     202.170.81.148
    hooe muuu uhjiisen alamsnii zulzaguudaa bid hun yum baigaaz dee karintiilwal 1 moson bugdiin karintiiluulaach hudlaa biz da nar yugaach medku baij oyutnuudiin alkaad baihiin tgj ih almaar sanagdaad baiwal ta nariig almaar baina gd tv-r helcheech ain chadhuu muu alz nar min ain
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • CapSuLe     202.131.246.131
    ZAIL ZAIL ENE ERUUL MENDIIN SAID NOWSH YMDAA ENIIG ALHIINSAN AJLAA OLIGTOI HIICHKUU
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • jey     124.158.82.17
    ih surguuliig amraa
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • Hari nutgaas     202.70.34.203
    Ugui yahaw arga hemjee awch baigaa ni saishaaltai awch buh uilchilgee zogschwol odoo tegeed yanaa ard tumen mini orlogo bagatai ni tgd hed honood buh virus teegch bolood uheh ym bn l da ter orlogoo zahaas zalguuldag humuusiig l hamgaalj bj arai baga zereg tarhah biz oyutnuud chini bas hetsuuhen l bga ym bn da hicheel ni orood l bdag yana da ta nar mini alsiin gazraas surgiig chini sonsood l suuy da mongolchuud mini
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • ok     124.158.118.118
    oyutnyydig yagaad karintiilahgui b.ga yum be end nar chin ar gertee ehner huuhedtei humuus shu de. ih deed surguuliis bas karentiilah heregtei shde
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • BOLI BOLI     202.180.219.13
    ENE MANAI MONGOLCHUUD HEZEENEES YUMIIG HIISEN SHIG HIIJ SURNAA HEDEN OUYTNUUDAA ULDEEDEG N YAAJ BGAN HAMGIIN IH URTSUN HUMUUS N ZALUUCHUUD GEE BIZDEE IIM HUMUUS SAID BAIH GEJ :(
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • hvn     124.158.70.184
    oyutnuud yah yum beeeeeeeeeeeeeeeee???
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • Зочин     193.253.141.80
    Оюутнууд ханиадаар чадарвал таарна. Та нар шиг Хамуурсан толгойтууд там руу тонил за.
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • hun     124.158.119.19
    harin tiim ee yaah uym boloo
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • ESERGUUTSEGCH     202.179.10.82
    14 xonog uilchilgeegee haalgachihaad banknii zeelee yaj tolnoo. UUniig eserguutsej bna. Ingelee geed owchnii tarhalt bagasahgui.
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • oyutan     202.170.81.148
    ooo za amar ain oyutan bid nar hun bish yum bainla daaaa te bid nariig odoo ene owching tusdaggui gj bodsiin baihdaa ain uug hun yumsa tiimuu gui yu
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • hun     124.158.119.19
    yaanaa yamar aimar uym be? humuusee amnii haaltaa sain zuutsgeegeerei Mongolchuud bid chin tsuuhuulhenee shuu martuuzai Bid l bie bienee gehgyi uur hen mgl-uudiig geh be
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.70.33.202
    bitii ongont
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • boliyooo     124.158.121.86
    yooooooooooooooooooooooo tsus havlaaa dahiad amarmargvi bnshdeee gerees ch gargahgvi gerte bsar bgd t1 bolloo bas hicheel balarlaaashd oooooooooo amia horollooo ternii orond dooguur gomdlood bga oyutnudig amraagaachdeee haashian ahiad 14 hon amrah bol bi
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • Зочин     203.91.114.3
    HARIN TMEE TED YAG HZE HICHEL ORNO GSN UG WE, 11.23ND UMU HASHA UM??? TODORHOI BICHECHEE ESUL ENE 7 HNGIG OROLTSULAD 11.16ND UMU???
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • Oyutan     124.158.99.40
    оюутнуудыг амраасан нь дээр дээ хоолтой хоолгүй явдаг амьтад чинь дорхноо ш дээ. тэгээд нэг ангид яадаг билээ лекц гээл бүгдийг чихээл суулгачина. наад ирээдүйн гол цөм болсон наадуулаа аврая аа
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • Яах вэ.     202.5.223.100
    Үнэн бүтэлгүй, хувиа хичээсэн хэдэн нөхөд засгийн эрх бариад сууж байх юм даа. Мэдсээр байж дахиад л сонгочихийн. Бид сонгосон юм чинь яалтай билээ. Дээр очингуутаа, биднийгээ мартчих юмаа. Яаж энэ хэдэн хувиа хичээсэн, луйварчдаас салъяа даа. Нэр бүхий хэдэн нөхдийг шууд л буудаад алчихмаар байна. Тэгүүл бусад нь айгаад ажлаа хийж, шударга ажиллаж магад өөр арга алга даа. Тэр вакцинаас нь аягүй бол 2-ыг өөртөө хийэ тэнэгтэж мэдэх нөхдүүд шүү тэр 76.
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.55.191.50
    yanz buriin olon niitiig hamarsan uil ajillagaag alban esoor bur haagaachee. zovhon uzver uilchilgee l gehiin. alban baiguullaguud bas yanz buriin yum zohion baiguulaad bna shdee. alban esoor bugdiig ni boliulaach
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • saraa     124.158.119.83
    ahiad amarmaargui bna shde tur zasagaa ybj ybj 14 bhdaa yhb de yooy bodson chin 51surguulia sanchlaa 51 iin han bnu
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • TIS HMTIS     124.158.117.38
    Oyutnii erh ashig denduu zurchigdjiinuu boli boli neeree unen shd oyutnuud hun bish yumuu ?
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • oyutan     124.158.121.192
    oyutnuudiig vhvvl vhtsgee gj bgaan bn ldaa... arai dendvv yumaa... hamgiin gol ni oyutan zauluuchud ni ervvl saruul bval ene uls chin hogjihgui gjvvvvvv....OYUTNUUDIIG KARANTIILMAAR BN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!! BID AMIDRALD HAIRTAI
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.100.228
    oyutnuud yamar tomor biytei bishdee.karintiilaachee malnuudaa
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.64.206
    bid nar bol uhamsartai humuu. Yagad 10jiliinhen tsetserlegiinhentei baritsaad bgan. Oortoo sain anharal tavi. Bitgii baga nasnii huuhduudtei barits l daa
    2009-11-05 0 0 Хариулах
  • emch     202.70.43.242
    chi uhehgui ee mu hun uhedgui um
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • 12     203.91.114.3
    hooe ali ert ene baidlaa zarlakhgui yasiin.khun ukhuuleed
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • Purevsuren     202.55.191.37
    karintiilsnaasa hoish dahiaad 14 hong amrhimu guumu?oilgomjtoi bichchkuumaa ltain!
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • Ард тмэн     122.254.127.66
    Төр засгийн та нар ард түмэнээ сүүлийн 20 жил өндөр хүүтэй банк ,төрөл бүрийн бизнэсийн олгархууд улс төрийн цаддаггүй дарга нарийн хүчинд ард түмний 65 / ядуу амьдралтай байна, өлсгөлөн ,хүчин ,танхай ,хулгай дээрэм , аймшигт аллага, ажйлгүйдэл эд бүгдийн буруутан нь төр засгийнхан та нар шүү, Ийм баялага ихтэй баян орныг авч явж чаддаггүй урагшгүй нөёний увагүй албатангуудын гайгаар ядуу ард түмэн хохирхоно байна шүү,шинэ сайдаа юу бодож байна,
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • saraa     124.158.119.83
    bidniig ym sur gj surguuli neechihed ygd karintiilaad bgn be? bi hicheelde ybmaar bna ysan uitgartai ym be gereesee garch bolku neg bol surguuli karintiilad yooy zailaa yg odoo bi hichelde ybku bol amia horlono vgvi bol hicheelee martah ne
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • ohinoo     124.158.69.7
    bolil doo uhmeergui bn bugd gertee l bai bitgii gaduur teneed bai
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • skool     119.207.218.236
    naad heden *** nowshnuud oorsdoo hiilgetsen sanaa amartsan bgaa yag ard tvmnii toloo msanaa zowj haragdaach bi bsan bol ter oyu tolgoigoin urdchilgaa moneyg hvn ardaa ervvljvvlhed zoriulah blaa
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.100.228
    yor ni ene waktsiniig chin amerikaas handiw gd oruulj irsen yum shig bnaleesht tgd muu sn nowshnuud oorsdoo ineegeed hiilgeed bgamdaa.. yooo uur hvrmeeriin. tgd ard tvmen ni yah boljiinoo yor ni....
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • karentilegch     203.169.55.109
    1.oyutnuudiig uter turgen amraa 2.uzwer uilchilgeenii gazruud uhamsaraaraa haagd (nuuzaar ajillahaa boli town center ntr) 3.alban baiguullaguudiig zalintai amraa 4.ter mahan tolgoi yum hii 5.eronhii bolowsroliin suragchidad tv r hicheel zaana gj est dufff 6.emiin sanguud emee min 10 togoor nemhee boli 7.chazargan aarz anisnii uniig buuruul za tegd bicheed bwal zondoo l yum bn ter tom bogsht golchgii shig zarait tsolmon n atigar lambaagiihaa amiig haraal suugaad bhiin lambaagiin doodhiig harj ...... uhne gj unen ch yumuu daa
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • suragch huuhd     124.158.68.31
    tv bhda ydiin balaan nsan
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • saraa     124.158.119.83
    ee burhan minee ingj neg negeeree uheed bhiin bol manai mongol oron hungui bolj suireh ym bna do hend ni 1terbum ogod hend ni ogdoggui uls be ene chin horboo gj ysan hatuu ymbe oo my good
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.100.228
    yor ni amraahaa bolimooriin gaitain hicheelee martlaashdee. tgd zuragtaar zaana ntr gechjee zuragtaar tgd yor ni hvvhdvvd yum surhiimuu? hicheel hurdan oroosoi
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • suragch huuhd     124.158.68.31
    ym surahgui n deee
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • ah ni     202.70.43.242
    bie ee bod minii duu
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • hehe     124.158.100.228
    harin tnh yum surna gj hudlaa bolhiim bnadaa tgd yaj surhiin boljiine?neg aild heden hvvhed bgaag hen medhiin tgd... yadaj bhad ni oor oor angi bol yahiin yor ni ih te1 yumaa
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.87.157
    hicheel tv geer yaj uzehiin be oilgohgui bol yahiin teglleech huuhduud uzehgui bol nemer gui shd oor zondoo lyum hiij blno shuu dee
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • Amralt_nice     124.158.122.135
    td ene 7 honog hamaarahgui ahiad 14 honog ym uu 11.23 nd hicheel oroh ym uu oilgohgui l bna daaaa
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • zochin     124.158.85.37
    tegeed ene doloooo honog hamaaraagui ym uuu dahiad shineeer 14 honog bz dee oilgohgui bn aaa hariiuuuuu bich humuusiin setgedliiig unshaaach ee
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.55.191.50
    alban baiguullagiin zohion baiguulj bgaa sagsnii temtseen ene teriig yana gesen ug vee aain
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.122.43
    ter vaktsin ntriig chn tgd yaj hilgehiin ugasa zuragtaar surna gj u bsiin huuhduud surku shtee yg ter ued ni tog ni tasraachuu guuchuu
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.122.43
    u we tgd dhd 14honog umuu tguul ter oyutanuudaa amraagaachee ted nar chn uwchilhud amarhan humuus shtee medjiinuuu
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • Зочин     193.253.141.80
    Архиан сайн уувал юун гахайн ханиад ДОХ ч тусахгуй ээ
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • прэв     122.254.122.29
    Архиа уу. ААрцаа уу. Амиа бод. найз нар минь битгий нэгнийгээ юуны түрүүнд буруутгахыг бод. Тэр вакцин гээч юмыг нь Монголчууд хийж чадна шүү дэ. Гаднаас царай алдахаар өөрсдөө нөөц бололцоогоо дайчлаач дээ. 50000 төгрөг гээд үлгэр яриад байгаа түүнийгээ л үүнд зарцуулаа чээ,
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • skool     119.207.218.236
    ter 100 saya $ oo roo waktsin hudaldaj awaad ard tvmendee hiigeed uguuch ter deer bgaa nowshnuud yu hiih gd hadgalaad bgaa um be hudlaa belen money ugj kareraa usguh gd bh um nowshnuud odoo l ter money chini bidend heregtei bn ene olon bolomjgyi hvmvvst chini oorsdoo hiilgecheed maasaigaad hudlaa shaah um
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • hey     202.72.246.36
    ouytnuuud teed hvn bish umuu hasha in ain
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • bi bas oyutan     202.70.43.242
    ireedui geee bodoochee
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • kkk     124.158.120.150
    yooy yasan ch hetsuu yumbdee odoo yu hiinee
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • Зочин     122.201.20.5
    grtee saihan darhlaagaa saijruulaad l suuj l bhgui yu da.. zuragtaar hicheel zaalgaad
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • hehe     124.158.100.228
    zuragtaar hicheel zaalgaad surhiimuu?yor ni tgd odoo surkuu gd ch yahawdee. tgd oilgohgvi bol yor ni yah boljiinooooooooo....
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.123.61
    zuragtaar surahgui dee aygui bol manaid zuragt bhgui gd hudlaa yrih biz zarim huuhduud.zarim ni ch gadaa tenej l bnlee
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • Tur uu gej!     202.72.246.34
    Haral ideesee ter erunhiilugchi ntr iig uursduu uvchinoo tusaad uhesei zail zail sda
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.98.111
    hyatdiin bodlogo har *** min udahgui chi ch tush yum bilu tomuig ern gohin mongolchuuda
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • Vaccin sweded     213.115.251.92
    Sweduud buh niit amaa ter buu hel bichig barimtgui gadniihniig hurtel hamruulj vaccinjuulj bna. Ehleed zurh, uushignii ovchton jiremsen ehchuud, daraa ni buhii l emneleg iin ajilchid, harin ene 7 honogoos buh huuhed osvor nasniihand hiij ehelj bna. Tedgeer ni une tolborgui hedii ch hun amiin 40-ood huvi ni ul hiilgeh huseltei. bas tuun deer sweduud anhnii tootsoolsnoor 2 udaa hiilgeh vaccin zahialiad odoo zovhon 1 l udaa l hiilgeheer togtson. Ingeed 9 iluu saya huntei amtai sweduuded hamgiin bagaar bodohod 10-aad saya vaccin iluu bna. Sonin deer uluudel vaccinaa oor ulsad zarah tuhai bichsen baisan. Manai darga nar ene tuhai unshaad holboo togtoovol manaiuls avch boloh bh shuu. ! vaccinii une ni 60 garui krono buyu 7-8 dollariin untetei gene. Ta nar yu gej bodoj bna.
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • Зочин     122.201.20.5
    Neeree ter swed tei holboo togtooj bolohguin bh da.. hervee chamd ter swed n hariutssan bguullagiin medeelel holboo barij utas ene ter bgaa bol ene site deer taviach tegeed ter heden yumnuud ni olj unshval sain l biz de.. er ni Lambaa gej uvgun boliosoi do yu ch hiihgui bna/ manaid ene uvchin negent garah ni todorhoi bhad ali hediin vaccinejuulaad eheltsen bh heregtei bsn gej bodoj bna
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.84.250
    kollejuud amrahgui yumuu ysn so yum be bid nar tgd yah yum be... ovchin tusaad bj bh yumuu
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.98.111
    za shaa shaa chi metiin humuus uhej bsn deer ahhahaa
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • hun l bn     202.72.243.140
    huush yun 5hun be 30 gartsan bhad chin shal hudlaa hunuusiig ailgahgui gj 5 geel bhiin ali deer uyd l 30 hurtsen bsiisht... bas zah haachihwal udriin hoolnii munguu arai gj oldog narantuuliin languu ezemshigchid yahiin boljiin.... bas oyutanuud ch gsn karintilah heregte shte jijig surguuliud karintilaad bhiin.. busad n ch gsn karintilah heregtei!!!!
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.69.174
    deed surguuliud amrahgui yum uu ?
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.98.111
    hoooy ergu mongolchuuda gohin l gej helie za yu
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • mongol hun     202.70.43.242
    chi ymar chamd heleh muuhai ugch oldohgui bna teneg mangar erguul malnaas doloondor amitan be mal ch chamaaas hed dahin uhaantai
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.20.247
    chi ymar teneg mal we chi mongol bish ymuu malaa
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • mgl mandtugai     124.158.100.228
    hooy nowsh mini chi yu gd bgaan chi mongol bish yumuu? ergvv mongolchuudaa hohino ch gjaah shig mal chin...
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • hun l bn     202.72.243.140
    bitii solior mal min
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.228.50
    Ламбаа, Цолмон нар юу ч мэдэхгүй байж худлаа тайвшруулаагүй байсан бол хүмүүс бас өөр өөрийнхээрээ сэрэмжлээд байлао арай лээр байх байсан. Худлаа тайвшруулаад халдварын тархацыг нэмчихсэн. Ийм олон хүмүүсийн эрүүл мэнд амь насаар тоглочихоод зүгээр суугаад байж болж байгаа юм уу. Хүний амь эрүүл мэнд үнэгүй биш биз дээ. Бид ингээд л ажлаа мэдэхгүй хүмүүсийн золиос болоод үхсэн өвдсөн хүмүүсээ тоолоод суугаад байж болох уу. Үндэсний аюулгүй байдал, хүний эрх энд яригдах цаг нь боллоо Ерөнхийлэгч ээ.
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • Зочин     203.34.37.115
    zavhai Tsolmong duujilsen ch bagadna maskaa avch haya taivan geed hutsaad suuj bsan ni iim baidald hurgelee . Eruul mendiin yamnii zavhai malnuud yu ch mededgui yum bna zailuulaachee
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • EASY     202.55.190.18
    БҮХЭЛ БҮТЭН ТАВАН ХҮНИЙ АМЬ НАС ЭРСДЧИХЭЭД БАЙХАД ИНЭЭГЭЭД ТАЙВШРУУЛААД, БИТГИЙ СҮРЖИГНЭЭД БАЙ ГЭЭД БАЙДАГ ТЭР ЛАМБАА, ЦОЛМОН НАР БУРУУТАЙ. АРД ИРГЭДЭЭ НЭГ ИХ АЙЛГАХГҮЙ Л ГЭСЭНДЭЭ ТЭГСЭН БАЙХ Л ДАА, УГ НЬ... ГЭХДЭЭ ХҮНИЙ АМЬ НАС ГЭДЭГ ЧИНЬ ТОГЛООМ БИШ ШҮҮ ДЭЭ, МАГАДГҮЙ ДОРВИТОЙХОН СЭРЭМЖЛҮҮЛСЭН БОЛ ТЭР УЛСУУД АЛТАН АМИА АЛДАА Ч УУ, ҮГҮЙ Ч ҮҮ... ШИНЭ ЕРӨНХИЙ САЙД ЭНЭ ТАЛААР ДОРВИТОЙХОН АРГА ХЭМЖЭЭ АВАХГҮЙ БОЛ БИД ЧИНЬ ТУН ЦӨӨХҮҮЛЭЭ ШҮҮ ДЭЭ. БУСАД УЛС ОРНУУД ШИГ ХЭДЭН ЗУУН САЯУЛАА БИШ ШҮҮ ДЭЭ, 5 ХҮНИЙ АМЬ ГЭДЭГ АМЕРИКЫН 500 ХҮНИЙ АМЬТАЙ ТЭНЦЭНЭ ШҮҮ ДЭЭ.
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • do     124.158.119.169
    tegeed yah ym tsaana chini suid bolloo geh ym uu???tegvel yu bolno gej bodoj bna.ymnad uchir sumand gicher gej.ymnii naad tsaadahiig bodoj bai l daa
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.180.218.254
    Uul ni ertkhen l ingekh bsan yum daa
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • Harin ch...!     95.209.33.212
    Manaih harinch Gaigui deer ni arga hemjee avch bgad baharhaj bna. Ediin zasag ene ter gej mungu huulgui ard irgedee bodson turduu bayrlalaa. Sweded law vaktsinaar dardchdaggui l yum bol buh hun ni tusad hed ni uhdeg yum /buu med/ garah ni tod.x bga... HULDUU EVROP
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • Neeree     95.209.33.212
    Neeree soninoos neg hun ni udsun ter hunii ni zuvhun emchleed ar geriihniig ni ogt haihrahgui orhison bna le nogoo hed ni unuudur bugd haniagaad haluuraad ajlaa hitsgeegeel hehe,,,!!! tashaga kub zergeer urjine geeed boddooo. ternees l sanaa avch bichsiin MONGOL oron uurd Mandag.
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • ganbaa     124.158.98.111
    xaxa *** dahiad 14 honog asmrah yum bol omnohteigoo niiled barag sar bolloo *** tged *** mongol ulsiin ter toriin humuus n yum hiigeche erguu ***inude zail zail sda
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • zochin     202.179.16.183
    muu teneg novshnuud zaaval hundersen hoino ni tenegtdeg genee
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • fsdfd     202.170.82.3
    Ih surguuliig amraagaachee. Jinhene virus taraagchid
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • m     124.158.101.233
    yoo tgeed oyutanuudiig ter virusiig avoo av gj bgaamuu 10jiliinheniigee amraachaad bid nar yaahiim beee. ih dee surguuliud yaahiiin!
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • Зочин     122.201.20.5
    Oyutnuudiig karatiilaachee
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • asuult     124.158.118.119
    ondorjuulsen belen baidal gehiin.Yag yu gesen ug ve?Ajil torol buh yumiig karantilna gesne ug yumuu?Yag yahiin?Delguur horshoog haah yumuu?Hervee haah yum bol erthen idej uuh yumaa beldeh shaardlagatain bnaldaa te.Nileen sain todorhoi bicheechee
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • hh     124.158.77.167
    Chi deedehee sain unshaach
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • H1N1     202.131.5.90
    Uunees chini baga zereg aij baina. Gekhdee buuj ogokh boloogui shuu
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.246.131
    tiimee buuj ugj bolkuu shuu minii mongoliin ard tumeen
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • Зочин     203.34.37.127
    Одоо тгд дахиад 14 хоног амрах хэрэг үү?
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • Зочин     122.201.20.5
    vaktsin orj irsen bgaa gej uu? hna ve hiilgeh yumsan
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • Bolildoo     202.55.191.50
    Sain baitsgaanuu Mongoliin ard tumen, Yun turuund heleh ug gevel ter TAMIFLU gej em chini muu ur dagvartai boloh ni batlagdchihsan ym bnle hunii mederliig muudgadag gej sudalgaagaar batlagdsan 100 garan hun amia horloj uhsen bn tegehdee mongold bish shuu. Ternees gadna en uvchnii tarhaltiig zogsooh arag baihgui suude ter tusmaa Mongold iim bohir zavaan hottoi hun amiin diilenh huvi ni ger horoolold amidardag naad zah ni garaa ugaahaas avahuulaad ugaadas hogoo gadnaa asagdag gehchilen toolood baival ih ym bn shdee tegeed deerees ni ene utaa hunii uushigruu shuud orj nuluu uzuulj baigaa, Ene deer tur barilzaj baigaa heden malnuud yuch hiihiig husehgui bnshde uuj idehee bodoh ym ter neg dutuu uyetei novsh huzuu bogintoi mal odoo u hiidgiin hudlaa shaahaas uur ym baihgui p1z4aa.
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • ok     121.108.100.85
    яамай даа. гэхдээ орж ирсэн вакцинаа битгий үнэлээд байл даа новшнуудаа тэрүүгээр чинь баян хоосны ялгаа маш их харагдаж байна. мөн 80 мянган төгрөгний чадвар муутай хүмүүс нь төлөөд хийлгэж чадахгүй бол тэгээд үхээ гэсэн үг үү, тийм нэг хэдэн халтар төгрөгөөр өөрсдийгөө ард түмнээ үнэлхээ больчихол доо новшнууд минь
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • eDoctor     202.70.42.226
    H1N1-н талаархи мэдээллийг w w w . e d o c t o r . m n сайтаас үзнэ үү
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • eDoctor     202.70.42.226
    w w w . e d o c t o r . m n
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.55.190.18
    yanaa erdem ch surahaa boliloo shuu huuhduud mini....za zo eruul l baival duurchee duurch....burhan mini bidniigee urshuu
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • Зочин     148.233.239.23
    Зүгээрээ, хөө. Бие дааж сурвал илүү сайн сурна. Багшид бүү найда. Биеийг нь даалгаад хичээлүүдийг нь өөрсдөөр нь хийлгэ.
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.0.22
    Наран туул мэтийн томоохон барааны захуудыг хаах хэрэгтэй.
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • JuNioR     124.158.103.210
    araichdee 812 hvn boltson bhdaa yaadgiin onts baidal togtooh ni zvitei gej bodoj bnaa. ard tvmen min oorsdoo sain sergiiltsgeegeerei maskaa bainga zvvj aarts chatsargana geh metiig sain heregleed ovchnoos sain sergiileh heregtei shuu
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • Зочин     59.57.205.192
    Zah deer Mongoliin hun amiin hichneen huwi ni amjirgaagaa zalguulj bga bile? tgd ter humuus chin yaaj amidrah bolj bn aa, iim huiten bolj bhad ter ulsaas 1 terbum tugreguur jims aarts taraaj dunduur ni mung tsohij business hiij baisnaas ter orloggui bolson humuustee nuurs taraaj uguuch, ediin zasag bur l unaltand orj bga yum bn da, 14 honog tgd yamarch hunsnii zah ajilahgui bolhoor yumnii une yaah bolj bn? zugeer l tengert hadan biz de?
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.71.51
    huts bi tgd haanaas tsalin avahiin hen nadad mungu uguhiin
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • Зочин     119.70.40.101
    Tenegteed dandaa hunees yum avah gej baidiin. Uls ornii ayulgui baidal yarij baihad chi sda gants uuriinhuu udriin hooliig yariad bhiin. BITGII GUTS
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • seegii     202.70.40.59
    tiisht amia hicheesen yumnuud boli
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.105.88
    goe hellee hogshoon yag zov shu
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.72.245.181
    Айл, албан байгууллага /office/ нүүлгэх үйлчилгээ үзүүлнэ. 1-30тн ачааг хот, хөдөө орон нутагт тээвэрлэнэ. "Нүүлгэлт" service. Утас: 93027183, 99802733
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.72.245.242
    oyutnuud chin jinhene virus taraagch bolood baihad yagaad karintiilahgui baigaa yum be? darga naraa ta nar avtobusand suuj uzsen u? dandaa oyutnuud baigaa sh de!
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.72.242.74
    zahuudiig haachihaar chin zahiin humuus yaj amidarnaa ain udriin hoolnii munguu oldog humuus ulburch uhehiin bn do Teneg shiddver gargah yuma
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • mgl     202.70.33.202
    darga nar uursduu yagaad mask zuuhgui bna aa.
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.55.177.252
    IH SURGUULI -uudaa amraasan ni deer sh de
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.55.177.252
    Ix deed surguuli gej surguuli nertei zahuudiig amraagaachee
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • хариуцлага     202.179.3.38
    ЛАМБАА ЦОЛМОН 2 ЧИНЬ ГАЙГУЙ БИТГИЙ СҮРЖИГНЭ КАРЕНТИЙЛАХ ХЭРЭГГГҮЙ Л ГЭЭД БАЙСАН БИЗ ДЭЭ ЗАСГИЙН ГАЗРЫН ШИЙДВЭР ЗӨВ ЮМ УУ ЦОЛМОНГИЙН ШИЙДВЭР ЗӨВ ЮМ УУ ТОМ БИЗНЕС ЗОГСЧИХ ГЭЭД ХЭЦҮҮ БАЙСАН БАЙХ Л ДАА ГЭХДЭЭ Л УЛАМ ТОМ БИЗНЕС ОРЖ ИРЛЭЭ Ш ДЭЭ 1 ТЭРБУМ ТӨГРӨГӨӨР НИЛЭЭН ХЭДЭН ХУРГАН ДАРГА БАЯЖИНА ДАА 50 ХУВЬ НЬ АРД ТҮМЭН НАСТАЙЧУУДАД БОЛСОН БОЛООГҮЙ ААРЦ ЧАЦАРГАНА ӨГНӨ ТЭГЭЭД Л БОЛОО МОНГОЛ УЛС ХӨГЖИНӨ ГАРЦААГҮЙ ХӨГЖИНӨ ГЭХДЭЭ ЭНЭ ҮХЭРНҮҮДИЙН АШИГ ХОНЖОО ХАРАГЧДЫН ҮЕД БИШ ХАЛДВАР АВАГЧДЫГ 1000 ХҮРСЭН ХОЙНО НЬ СҮРЖИГНЭНЭ ГЭДЭГ ХАРИУЦЛАГАГҮЙ АЛХАМ ЗӨНДӨӨ Л ХУРАЛДААД ЗӨНДӨӨ Л ЯРИАД СУУГААД БАЙСАН ТЭРНИЙ ОРОНД ЦЭЦЭРЛЭГ ЗАХУУДАА ЭРТХЭН ХААСАН БОЛ ЦАР ТАРХАЛТ НЬ АРАЙ БАГА БАЙХ БАЙСАН БОЛОВ УУ 1000 ХҮНИЙ ЦААНА 4000 ОРЧИМ ТЭЭГЧ ЯВЖ БАЙГАА ШУУ ГЭЖ БОДООРОЙ
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • setgegdel     202.70.40.59
    chi neeree yag unen helchihlee. tiim shdee!
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • Зочин     221.150.168.149
    цолмон янхан хуцсаар байгаад тэр
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • hi     203.34.37.115
    harin tiimee Zavhai em Tsolmon asan Bayrtaigaa uhvel taarna emhelgiin anhnii medegdehuungui . Moskvad asan Bayrtaigaa suulerch said bolson sh dee arduud medne .
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.70.33.202
    ter chin hvnii ih emch hvn shd surguuliig ni togsson. nomiin duug ni yamarch bsan sonsson hvn shd.tiim hvnd mergjliin surguuli togsoh yamar ih meriilt tewcheer gedgiig medhvv
    2009-11-04 0 0
  • Зочин     193.253.141.80
    Архичмн, янхан оюутнуудыг амраана гэнээ. Дээр нь оюутан бурд 259$ огно гэж Засгийн газраас саяхан шийдлээ
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.122.112
    ih deed surguuliig haa !!!!!!!!!
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • Иса     119.193.197.109
    Эх орны эдийн засаг хэзээ хөгжнөө. Хүмүүс Солонгост айл нүүлгэхэд туслаад 90,000н төгрөг авч байхад Монголд бүхэн бүтэн теам шатахуун тосоо унаа зардалаа нийлүүлээд 60,000н төграг өгч байна гэсэн. Тэхлээр нэг хүний өдрийн хөлс 5000 төгрөг болж байна уу. Хөөрхий эх орон минь хөгжөөсэй. Харимаар байнаа.
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • 24 oo     121.161.109.96
    chi zugeer hemjeegee medej yriach hudlaa bultereed l aan sheestei matras uurj gudegee gaihuulah geed bgaa yum uu?tiim lag yum bol barilga deer ajilaach
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.232.67
    chi zailaach nowsh chine
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.232.68
    Энхболд одоол сайн ажиллаж байна. дээрээс нь их дээд сургууль болон зарим хэрэгцээгүй хүн их цуглуулдаг газруудыг түр хаах хэрэгтэй
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.55.190.18
    SDA OYUTNUUD HUN BISH YUM BNA L DAAA LLR YUMA
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.70.33.202
    ingj yarijaga oyutan gej bj bolku
    2009-11-04 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.55.191.22
    TENEG MINI CHI NASAND HURSEN GEDGEE MEDDEGUI YM UU!SURGUULI TSETSERLEGIIHENTEI BARITSAAD B.A U?
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • Зочин     217.169.129.157
    vaccinne yasan be???????
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.180.220.85
    Бурхан мэт шүтэгдэж, сонгогдсон ард түмний баатар Элбэгдорж хүчээ үзүүлэх ёстойсондоо жаахан удаан байна шүү Элбэгээ
    2009-11-03 0 0 Хариулах
  • S.Bayar ba 5     202.131.226.3
    S.Bayar ba 5-iin too UIH-iin ug heldeg inderees Eronhii saidiin suudal hurtel 5 meter, 5 alham ba 5 shat baidag. S.Bayar saidiin zorilt ni 5 tulgoldorshilt. S.Bayar 5 ontsiin ezen baisan gedeg. UIH-iin 5 dahi udaangiin songuuliig S.Bayar Budiluulj Irgediin uur hileng degdeej MAXH-nii 5 davhar baishingaa shataaj, hun buudah tushaal ogch 5 hun buudaj alsan ni S.Bayariin 5 allaga. 5 avgai avch bugdees ni salsan ni Tuunii 5 butelguitel. 5 huuhed S.bayariin ner deer baidag yum 5 huuhed ni tuunii 5 Erdene ni yum. 5-iin too S.Bayart ih chuhal too. Ene tsagaan sar garaad hii nasaa toolood S.Bayar 55 hurne. Tuunii nasnii hemjee 55 bololtoi! Eronhii saidiin
    2009-11-04 0 0
  • Арайчдээ     124.158.70.183
    Mонголын хүн амын нилээдгүй хувь нь томоохон ЗАХуудаас амжиргаагаа залгуулдаг. Сарын биш өдрийнхөө орлогоор амиа зогоодог (хүүхдүүдийнхээ автобус унаа мөн өөрсдийнхөө хоол хүнс). Захуудыг ажиллуулахгүй 14 хоновол хүмүүс жинхэнэ өлсөж турж үхнэ шүү дээ. Өлссөнөөсөө болоод дархлаагүй хүч тэнхээгүй болчихвол вирус авах магадлал ихсэх болно. ЭНЭ ШИЙДВЭР ДЭНДҮҮ АЛСЫН ХАРААГҮЙ БОДЛОГОГҮЙ ШИЙДВЭР БОЛСОН БАЙНА. НАДТАЙ САНАЛ НЭГТЭЙ ХҮМҮҮС ДУУ ХООЛОЙГОО ИЛЭРХИЙЛЭЭРЭЙ...!!!
    2009-11-03 1 0 Хариулах
  • Залуус аа     202.72.246.38
    ww w.ZaluuS.cc манай сайтаар зочлоорой хүссэн дуугаа үнэгүй татаж аваарай
    2009-11-09 0 0
  • L1 Tso1 virus     202.72.241.131
    Gahain haniaduud messengerdej bna gene - ANU gaas end taaruu bainaa hun am ihtei sain ajillah bh gej tolovloj bsan butsengui ajillah nohtsol ih hund bna - Meksik ees end ovoo amjilttai ajillaj bna. Noormoo davuulan bieluulj chadlaa - MGL pee manaihaan bid ongorsoon - Yaasan be yuu bolson - MGL ajil uragshtai l bna gehdee jaahan asuudal garaad bnaa - Yaasan be heleech tegeed / bugd sandradaad ehellee / - MGL bidniig udahgui Gahain H1 N1 gehee bolih geed bna yaahuu bi ajlaa zogsoodog yum biluu hurdan hariu - Yaasan be tiim yum bj bolohgui shuu tegeed yuu geh geed bgaan - MGL Gahain L1 Tso 1 haniad gedeg bolohnee yahuu
    2009-11-04 0 0
  • t1t     202.131.226.243
    Baraanii zah gej bgaz dee tenegee
    2009-11-04 0 0
  • Sanal     202.170.81.178
    Il zadgai gadaa zahuudiig haaj boloh yum ternees bish Zah nertei buh gazriig haaval Mongoliin ediin zasagt bolood humuusiin aj amidrald mash ih hundrel uchirna shuu dee.
    2009-11-04 0 0
  • Ботиктой залуу     122.201.20.5
    Захын та нарын турж үхэн бь бид нарт хамаагүй. Гол нь өвлийн хувцасаа яаж аьах вэ гэдэг л байна
    2009-11-04 0 0
  • ЗААЛ     202.70.46.11
    Ерөнхийдөө үнэн бичсэн байна.
    2009-11-04 0 0
  • migaa     124.158.120.61
    hzd
    2009-11-03 0 0
  • Зочин     202.179.10.82
    ZOW HO
    2009-11-03 0 0
 
 

САНАЛ АСУУЛГА

Засгийн газраас 2015 оны Монгол улсын нэгдсэн төсвийн төслийг өргөн барихдаа Орон нутгийн хөгжлийн сангаар дамжуулан аймгуудад төсвийн эрх мэдлийг үе шаттай шилжүүлэх талаар тусгажээ. Энэ дагуу нийт 800 обьектын 200-г нь эхний ээлжинд орон нутагт шилжүүлнэ. Та энэ өөрчлөлтийг дэмжиж байна уу?
Нийт 148 санал өгсөн байна.
  •  
     
  •  
     
  •  
     

Дээшээ