Ж.Соронзонг ажлаас нь халах тушаалыг түтгэлзүүлжээ

GoGo.mn

2010-02-10 14:07 GMT+8

Саяхан Монгол Оросын хамтарсан III сургуулийн захирал Ж.Соронзонг ажилдаа хариуцлагагүй хандаж 100 гаруй сурагчийг хоолны хордлого авахад хүргэсэн хэмээн үндэслэлээр сайд Ё.Отгонбаярын тушаалаар үүрэгт ажлаас нь чөлөөлсөн.

Гэтэл Ж.Соронзон Боловсрол соёл шинжлэх ухааны сайдын энэхүү шийдвэрт сэтгэл дундуур байгаа төдийгүй хүүхдүүдийн өвдсөнд өөрийгөө зөвтгөх нь холгүй аашилж байгаа аж.

Тэрбээр захиргааны хэргийн шүүхэд өргөдөл гаргаж, тэр нь Сүхбаатар дүүргийн шүүхэд шилжжээ.  

Бидэнд олдсон мэдээгээр дүүргийн шүүх сайдын тушаалыг түтгэлзүүлэх шийдвэр гаргасан байна.

Г.Одгарав

GoGo Facebook Хуудас
АНХААР! Та сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууныг баримтална уу. Ёс бус сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Мэдээний сэтгэгдэлд GoGo.mn хариуцлага хүлээхгүй.



НИЙТ СЭТГЭГДЭЛ 140 Их хариулттай Их таалсан
  • tseegii     203.91.117.4
    uruvdultei zuil baina daa
    2012-06-16 0 0 Хариулах
  • эцэг. эх     122.201.20.5
    Манай хүүхэд Соронзонгийн сургуульд сурдаг. Би хувьдаа тэр хүнийг ажилчиддаа, өшиглөж, зодож, харааж байхыг хоёр нүдээрээ харж байсан. Ажил мэргэжлийн хувьд сайн л байгаа биз. Ааш зангийн хувьд авах юм байхгүй л хүн байна лээ. Соронзонг вант улс одоо унах болсон. Орос хэлний сургалт сайн болохоос бусад хичээлүүдийн хувьд муу ш дээ
    2010-02-24 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.101.123
    Орос3 шиг сургууль Монголд ховор шүү...сурсан мэдсэн хүмүүс нь хэлээд байгаан биш үү... зарим нэг нь өрөвдөлтэй юмааа...тэгж л их дарамт шахалттай байгаан бол гараад өөр сургууль нтрт ажилж хүүхдээ сургаж болийшдээ...муулан муулан сургах ямар хэрэг байгаан...тэгвэл соронзонг гаргаад энэ сургууль ямар болохыг нь үзэлдэээ яах болдооо харин...нэг нэгнийхээ мууг л харж явхын...бүтээсэн сайн зүйлийн дурдахгүй муугийн л ярихын...
    2010-02-12 0 0 Хариулах
  •     202.179.11.194
    ЭНэ Соронзон гэж нэг авгай юу вэ? Монголд чамаас өөр захирал хийх хүнгүй юм уу? энэ сургууль ямар чиний өмч юм уу? Чи зүгээр л балаг болхоосоо өмнө зайгаа тавьж өг.Чамд ер нь ичих нүүр байдаг юм уу.Шүүхээс энэ авгайг төрийн албанд насаар нь ажиллуулах эрхийг нь хасах хэрэгтэй.Тэр нэг эцэг,эхчүүд гээд цуглаад байгаа ютнууд нь ч гэсэн таарсан амьтад.ой гутаж байна
    2010-02-11 0 0 Хариулах
  • эЦЭГ ЭХ     75.92.219.105
    Сайд зөв шийдвэр гаргасан.Соронзон СБ дүүргийн шүүхээр түдгэлзүүлэх шийдвэр гаргасан ч ,сайдт эргээд шүүхээр шийдвэр гаргуулж болно ш дээ. Болсон явдал Соронзонтой шууд холбоотой. Тэрээр хөдөлмөрийн гэрээ хийхдээ сургуулийн хүүхдүүдийн эрүүл мэндийг хариуцах тухай асуудлыг заавал тусгасан байДАГ. тЭРЭЭР ТЭРХҮҮ ГЭРЭЭТ ҮҮРГЭЭ БИЕЛҮҮЛЖ ЧАДААГҮЙ ТУЛ ГЭРЭЭ ХИЙСЭН ДАРГА ГЭРЭЭГ ЦУЦАЛАХ ЭРХТЭЙ. цУЦЛУУЛАХ ҮҮРГИЙГ Ч САЙД ӨГЧ БОЛНО. ИЙНХҮҮ САЙД ӨӨРИЙН ШИЙДВЭРЭЭ ХҮЧИНТЭЙ БАЙЛГАХ ХЭРЭГТЭЙ. сОРОНЗЛОН ДАХИН ЗАХИРАЛ БОЛБОЛ ОРСУУДТАЙ ХУВИЛДААД НААД СУРГУУЛЬ ЧИНЬ МОНГОЛЫН ТАЛД ОГТ ХАМААГҮЙ БОЛНО ГЭСЭН ҮГ. хҮҮХДҮҮДИЙН ТӨЛБӨР УЛАМ НЭМЭГДЭНЭ. ЕР ЭХЭЛЧИХЭЭД БНА. мОНГОЛ ,ОРОС АЛЬ АЛНЫГ НЬ ДУТУУ СУРСАН ӨРӨӨСГӨЛ ХЭЛ, ЁС ЗАНШИЛТАЙ ИРГЭД ХААНА АМЬДРАХ ВЭ? УЛААН ҮДЭД АМЬДРАХ УУ?
    2010-02-12 0 0 Хариулах
  • соронзоооооон     124.158.123.119
    Энэ авгай л байхгүй бол тэр сургууль нурчихгээд байна гэнэ.Ажил төрөл нь явдагаараа л явна энэ авгайгаар дутахгүй ш тэ.Ингэж нэг хүнийг тахиж болохгүй байхаа.сайн юм болов л би тулдаа л хийсэн гээд муу юм болвол миний ажил үүргийн хуваарь биш гэж бултдаг энэ хурган хувалз мэт дарга нараас төр засаг салах хэрэгтэй. Соронзонг хал
    2010-02-11 0 0 Хариулах
  • bat     124.158.71.198
    bitgii shaa muusain dolignuur ***nuud be yasn huuhed orobddogui um be ter zahirald eruu uusegeh heregtei . ai chabaas neg muu abgaid ingej doromjluulah gj tor zasag maani komunnist abgai shu de....
    2010-02-11 0 0 Хариулах
  • Эцэг эх     202.72.246.36
    Энэ авгай одоо зайлах цаг нь болсон.Өчнөөн авилгал авч байсан. Тэр бүү хэл сургуулийнхаа хажууд байсан биеийн тамирын талбайд данхаасан 2 том барилга бариулчихсан зайны авгай. Одоо тэгээд болно шдээ. Ханаталаа орос 3-р хувийн бизнес хийлээ. Нэрээ ч бодсон нөхөр болох Лүндэндоржоо ч бодсон ширээтэйгээ зууралдаад яахав. Соронзон ахайтан минь.Одоо болно оо. боль боль
    2010-02-11 0 0 Хариулах
  • Эмээ     180.235.166.158
    Сургалтын чанар сайн, ажлын төлөө багш нартаа сайн хяналт тавьдаг л бол тэр захирал хоолонд нь хор хийчихсэн биш Хүчит шонхор арай дэндүү юмаа үхсэн малын мах зараад л хоол хийгээд л арай ч дээ болиочээ мөнгө нүдэнд нь харгагдагсадаа,,,
    2010-02-11 0 0 Хариулах
  • Unen     202.180.218.5
    Ter Soronzong muulaad baigaa humuust. Ta nar idej uusniig shalguuldag gazart ni ugchihuuch chadahgyi medehgyi baij yund ingej chadvartai negnee muulj baidag yum. Unuudur interneteer huuhdiinhee dung bas bagsh nariinh ajiltai taniltsaj boldog erunhii bolovsroliin surguuli haana bainaa. Deer ni ter buriad surguuli geed baigaa humuust ta nar buriad hel zaaj baigaag ni harsan yum uu tegeed ch bi buriadaar yarij baigaa 1ch bagshiig haraagyi. Harin ch ene ataarhaad baigaa humuust helehed oros 3-t huuhdee oruulah geed sachii ni hureegyid buu buhimdaa gej helye. Tegeed ch 1000$-n tulbur baihgyi sh de hen haana 1000-g tulsun yum bol he he
    2010-02-11 0 0 Хариулах
  • eba     124.158.71.166
    хөөрхий.одоо тэр шүүгчидийн авилгалийхн авсан,өгснийн цуг бариад очих газарлуун явуулах хэрэгтэй.ингэж л шудрага төр тогтож,шүүх засаглал цэвэршинэээ..энийг дуугуй хараад сууж болохгуй байхаа ерөнхийлөгчөө
    2010-02-11 0 0 Хариулах
  • Zochin     202.179.16.191
    Soronzo cnhini deer ued 23-r surguulid pioneriin udirdagch bsan yum. 3-r surguulid baihdaa deer ued ajilaasaa halagdaad, bas ingej shuuhdej hel am bolj baij ergej zahirlaar tavigdsan hun shuu de, iimees ter zargaldaj chadna l da, gehdee Soronzon odoo boloo shde, zaigaa tavij ogoh heregtei.
    2010-02-11 0 0 Хариулах
  • Зочин     122.201.20.5
    ooriigoo zovtgoh ni holgui baigaa ch geh shig ene odgarav gej setguulch yumuu yu in ingej hudlaa zohioj bichihe bolioch.. icheech, yamarch hun tegej yavahgui
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • nyma     66.55.136.212
    ter manai surguulin zahirliig muulaad bga garuud ochood nuuren deer ni chi muu tiim iim avgai geed heleed ogch chadahgyi bj bitgii hii demii ungas ald.ta nar ichsendee omdondoo sheesee dusaah bj bitgii im t1 yum bichee!!!!
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • хндлнгийн хн     202.170.67.7
    энэ хүн үхвэл энэ сургууль яана. одоо энэ хүний дээр хөх тэнгэр л үлдлээ.төр энэ авгайн хувьд мөхлөө.
    2010-02-11 0 0 Хариулах
  • Zul     122.201.20.5
    ta nar bur uhehnee te. soronzon tiim l ih yum idej uusan gazar zarsan yum bol shalguulaachee. eniig chin shalgaj baidag, hayanaj baidag gazar gej bas baidag yum shu. neg dund surguulin zahiral ter ulsiin surguulin gazriig zarchij chadna gej bodoj bain uu malnuudaa. iimhen ch yum oilgohgui durakuud end boonoor tsuglartsan baih shiv de. ta nar sain yavaa negend bitgii ataarhtsgaa ta nariin tolgoi deer ch gesen iim yum irne shu. soronzon ter hoolond ni hor hiitsen yumshig l hutsatsgaah yumaa
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Nasaa     202.170.85.9
    Ene teneg avgaitai yah geed zuuraldaad baigaa um be? Ene odoo hen be. Ene surguuli ed erhten ni um u? Saidaa bitgii sharaa bolooch ee. Shiidver bol shiidver sh dee.
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.82.131
    Энд нэг бодлого яваад байна аа. Монголд байсан бүх орос сургалттай сургуулийг дампууруулсан. "Радуга", "русская гимназия" гээд л, 23-ыг англи болон бусад хэлний болгосон. Ганц үлдээд байсан орос сургууль руу ёстой дайрч байх шив. Ямар ч эцэг, эх үр хүүхдээ бодоод үнэхээр тэр хүнээс болсон бол чухам л дайрч байх байлаа. Гэтэл тэнд гаднаас тийм юм оруулж хиймлээр энэ байдал үүсгэсэн нь дамжиггүй болоод байна. Бүр цэвэр уснаас хүртэл нян гарсан гэсэн. Тэгэхээр Монгол дахь хужаа нарын хийсэн хэрэг болох нь илт байна. Одоо ч энэ нет-ээр хужаа нар ёстой Соронзон руу хамаг чадлаараа дайран хашгирч байгаа нь хан гүрнийхээ бодлогыг тууштай хэрэгжүүлэх ажлаа л хийж байгаа нь тэр.
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.170.85.6
    Энэ местен дээр Та 20 жил ажиллалаа. Болсон юм биш үү.
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Зочин     93.152.187.69
    Za TETEGVERT GARTALAA ajillaga l dee. Chi uynd ni ataarxaad baina. Xynii myyd dyrlaad. Byyr 20 jil geed ajilsan jiliig ni toocson baina. Boli boli
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • nar     180.235.174.130
    HUUhed cuih uuhin nas barsan bol ta nar huuhdiinhee amiig Soronzon avgaigaas guihuu ajlaa ugsun deer shu dee avgai mini ymar teneg etseg ehchuud ve
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • irgen     124.158.86.183
    SORONZONG-N hiisen buh yum nugel zavaan uil lai ni hezee 1tsagt uur deer irneee.UUR deer ni irdeggui yuma gehed ur huuhded ireh bnoo ter tsag ueiig huleeh-s uur argagui yum bn UNEN zainii zavhai zavaan avgai yum da.GER bul-nhen odoo boli gej heldeggui yum bh da UNEN uruvdm-r humuus yum da uur heleh ug oldohgui bn shuu NUGEL NUDEER gedeg UNEN ug shu harah l uldlee
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Зочин     122.201.20.5
    chamd ymar muu yum hiisen bolood chi soronzon g ingej muulj baigan? harin chinii ur huuhded muu yum bolno shuu ingej bodood baival!!! buts
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Зочин     180.235.188.202
    harvaas l darvaisan baliar avgai bna leeshdee. er n soronzyg sainaar heldeg hun nadad lav taaraldaagui. ene eej aav nar n tolgoin ergetsen yum baihdaa?
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • huuhdiin aav     122.201.20.5
    Soronzond shuuhiig nileed heden dollar shideed hudaldaj avah mungu huraasan ovsgootoi negen zorigtoi, ichih bulchirhaigui, ene ajliin bairni tuluu tuunees iluu shideh honshoortoi hun halh 4 shavi 5 aimagt baihgui. Shuuh n shat daraalaad mungii n salgaad Soronzon buirandaa uldej baigaad heden eceg ehiin mungiig n sharhaa nuhuj salgaad gesen urnuluur ene kino urgeljilj boloh ym. Muu ym baruun hoishoo. Cug
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.26.26
    tiim l soronzond hairtain bol tegeed teriigee haa yavsan gazar ni dagad uliig ni doloogood yavna biz dee harin 3r surguuliig l chuluuluud uguh heregtei,tuunees soronzongiin haashaa yavah ni hamaagui yur ni tegeed alivaa hariutslaga gej bh heregtei biz dee naad teneg avgai chini odoo yun huurtsun yum be uuriiguu odoo yu geed bodsiin !gai l bna
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.170.84.14
    сайдын тушаал гэж байх хэрэг байна уу эрхэм сайд нар аа!!!!!!!
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Зочин     93.152.187.69
    Manaod olon said umar ch erx medelgyi meregjiliin bys BILEGDELIIN said bolson syy dee.Saidiin syydal CALIN AVDAG- MONGO YGAADAG .
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Зочин     180.235.186.227
    hamgaalahaas ch argagui hun! shuuh unen monoor shiidne biz
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • irgen     202.179.16.212
    2 ba tuunees olon huuhed endsen bol ingeed l hamgaalaad baih baihdaa
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.170.85.7
    Хариуцлага хүлээх нь гарцаагүй асуудал гэдэг нь ямарч тэнэг хүнд ойлгомжтой байхад Ядаж ийм гай тохиолдсонд харамссан дүр эсгээд, дахин ийм зүйл гаргахгүйн төлөө зүтгэнэ гэх мэтийн худал үг хэлээд ч гэсэн Хайртай албан тушаалаа аваад үлдэж чадахгүй !!!Мулгуу амьтан!!! Тэгээд ер нь тэгээд Шезофрения гэдэг өвчтэй хүн биш үү!!!
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.170.85.7
    Soronzong halah heregtei shdee, Bieiin tamiriinhaa talbaig zaraad baishin bariulchihsan, buun hahuuli avcisan, deerees n aimar buduuleg, huuhduudiig hagassain butensaingui hicheelluuleed, huuhduud yamar robot bishdee
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Chuluunaa.     124.158.99.122
    Chuluunaa gej Toriin tusgai ajiltnii emnelegees xun alj zodoj shuuxeer shiitguulj,2000 ond xoogdson 2008 ond 1-r emnelegees arxi uus aji;l taslan,xun zodoj xoogdson emchiin bag zuusen luivarchin avgaigiin derged Soronzon jijig gar.Sayaxan Bayangol duurgiin shuuxeer orj 14 jiliin yal sonsoj,nemelt mordon baitsaaltad orson ene avgai Chuluunaa gedeg emneleg ajilluulj,mongol ulsad zovshoorogdoogui em tariagaar ard tumniig xorduulj baina.Mergejliin xyanalt.tsagdaa.suux prokuroriin deer garsan,xend ch diildedgui xun yumaa.
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Гарамжил     124.158.117.228
    Хүүхдүүд нь үхсэн бол ингэж өмөөрч явах болов уу.Соронзон гэж ид шидтэй авгай юу харин.Энэ нөхрийг шалгадаг газар нь өмгөөлөөд байгаа хүмүүстэй нь цуг шалгаач ганц энэ авгай ч биш нэг местэн дээрээ 10-с дээш жил ажилласан хүмүүсийг хольж солихгүй бол ингэж цус ойртож сайдынхаа өмнөөс ард игэдийг турхирдаг байхгүй юу.Гарамжил та бас вако орон сууцтай нэр тань холбогдоод л байсан хадгаламж зээлийн хоршоотой холбогдоод л байсан одоо бас энэ авгайг өмөөрөөд л хайран мөрдөс
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.72.246.37
    utgagui yum yaxaaraa soronzong ogtsoruulaxgui gej bgaan be. ter olon xuuxed xordchixood bxad. tegvel ter shuugchiig shalgax xeregteishdee. avilga avaa biz ter shuugch.
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Батаа     203.91.114.3
    Элбэгээ ерөнхийлөгчөө шударга шүүх чинь хаана байна вэ? Хариуцсан сургуульд нь хүүхдүүд бөөнөөр хордоод үхлийн эрмэг дээр ирчихээд байхад захиралд нь хамаагүй гэж үү. Захирал хүн юу хийх ёстой байдаг юм. Хариуцлага тооцох хэрэгтэй сайдын тушаалыг дэмжиж байна. Ганц захиралаа шийдэж чадахгүй сайд байвал төрийн хэрэг юу байхын.
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.228.50
    Өө энэ мундаг авгайг хөөгөөд гаргачих. Маргааш нь тэр хувийн сургууль байгуулчихаар тэр олон багш нар нь дагаж яваад, бас дээр нь Орос 3-ын хүүхдүүд дагаад оччих юм байна. ХАРЬЯ Л ДАА. Тэгээд тэр сургуулиийнх нь байранд улсын сургууль оруулж багтахгүй ядаж байгаа ядарсан ардуудын хүүхдүүдийг адаглаад амьсгалах агаартай орчинд хичээл заалгая. Соронзонгийн хатгалгад өртсөн, түүнд хахууль өгч муу сурдаг хүүхдийнхээ дүнг засуулах гэсэн хэдэн хүмүүс болимоор юм. Та нар өнөөдөр захиралд долигнож хүүхэддээ дүн авах гэж гүйгээд хэрэггүй ээ. Наад хүний чинь удирдлага муугаас танай хүүхэд юм сураагүй л бол гэрчилгээ дээрээ хичнээн өндөр оноотой байсан ч хэн тэд нарыг чинь тоож сургуульд, цаашдаа ажилд авахгүй. Хоосон толгойтой бол 1-2 жилийн дараа орос хэлээ мартаад ажилгүйчүүдийн эгнээг нэмнэ дэ
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.70.45.138
    naad shuuh chini inadveriig tudgelzuulj baij heleltsdeg yum shuuhiin shiidver garaagui bn
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.228.50
    Хэрэв энэ сургууль Соронзонгийн хүчээр явж байсан юм бол улс түүнд нь огт оролцохгүй болчихвол яасан юм бэ? Соронзонд тэр чигээр нь өгчих. Энэ хүн гай болж үхвэл энэ сургуулийг тэр чигээр татан буулгах юм байна л даа. Соронзонг халахаар энэ сургууль зогсоод үйл ажиллагаа нь доголдох гээд байгаа юм бол энэ хүн хорвоод хосгүй Монгол ГИТЛЕР авгай юм биш үү. Дэлхийн түүхэнд фашизм л ганцаараа түүнийг үндэслэгч, мөн удирдагчтайгаа сөнөсөн. Гайхалтай юм монголоор дүүрч байна. Ер нь дэлхийн гаж үзэгдлийн талаар бичдэг ном байдал бол түүнд зөвхөн монголын талаар л бичигдэх байх
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Зочин     93.152.187.69
    Uynii GITLER bicheed baina aa. gAIXMAAR um ganc mongold bis delxii deer olon l bolj baina syy dee. TAIVSIR... Soronzon zaxirlaaraa yldxed chi yyrlaad baidag ni umar ychirtai um. Tanai noxor bolox gej baisan um yy?
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • 93.152.187-d     203.91.114.3
    chi Soronzon ooroo um uu esvel daramtand n baidag negen uu, gantsaaraa doloochih geed omoorson baih um
    2010-02-11 0 0 Хариулах
  • уншигч     202.170.85.9
    Хөөрхий хөөрхий Соронзон, түүнд ямар буруу байв гэж. Энэ муу гуанз, дээр нь эцэг эхчүүд нь юу гэж хүүхдээ тэр сургуульд өгөв өө? Өгөөгүй бол ийм юм юу гэж болох байсан юм, тийм биз дээ. Тийм учраас бүх хүүхдүүд хордоод үхсэн ч хамаагүй Соронзонг захирлын албан тушаалд насаар нь байлгасугай. Тэр хатагтай чинь ХАТАН ХААН шүү дээ, ХАТАН ХААН СОРОНЗОН МАНДТУГАЙ, ТҮМ НАСАЛТУГАЙ, УРААААА???
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.230.26
    Аргагүй ээ Соронзонд энэнээс илүү ашигтай мест олдохгүй юм чинь. Та нар хар л даа. Сургуулийнхаа биеийн тамирын талбай байсан газар дээр сургуульдаа наалдуулаад шахам орон сууцны том барилга бариулчихсан л байна. Энэ газрыг зүгээр өгнө гэж бодож байна уу???? Хотын А зэрэглэлийн газар ийм хэмжээний газар ямар үнэ хүрдгийг мэдэх үү???? Хэн ийм амттай хоолноосоо салахыг хүсэх юм бэ тиймээ Соронзоон
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.235.74
    Soronzon 3-aas garaad xuvii surguui baiguulaxad alzaxgui. magadgui olon xuuxduud dagaad shiljix bx. minii xuuxed 3-t surdag. udridlaga soligdsonoos surguuliin deg juram, surgaltiin chanar uurchlux ni damjiggui. Iimd ur xuuxdeeree toglomoorgui bn shuu
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.72.246.37
    тиймээ тийшээ очоод бас хордох бол яах вэ
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.126.90.109
    Энд сэтгэгдэл бичээд байгаа хүмүүс нэг бол хүүхдээ тэнд оруулах гээд чадаагүй эсвэл хүүхэд нь ороод ногоон толгойлоод хөөгдсөн байгаа. Монголд нэг ч гэсэн газар хариуцлагатай, хатуу дэглэмтэй, цэвэрч нямбай байг л дээ. Юундаа атаархаад байгаан. Үнэхээр чи тэр авилгал төлөөд оруулдаг гэж нотлоод байгаа юм бол шалгадаг газраар нь шалгуулаач. Тамын тогооны хэсэг нөхдүүд энд хийх ажлаа олж ядаж хуцахын оронд хөдөө очиж ядарсан малчдад туслаач. Энэ сургуульд хүүхдээ өгөөд харамсаж байгаа хүн тийм олон биш гэдгийг хаана ч хэлнэ. Цаашаа зайлцгаа, ажлаа хийцгээ хуцмарууд
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.244.5
    ene yaaasan usan tolgoitoi durak vee. ongotoi mongotoigoo gaihuulj huuhdee 3t ogsonoo ih yuman d santsiin bainldaaa. beltei hund dolignoh bogs dolooj yavahaaa bolioch huuhdeesee icheech yadahdaa.
    2010-02-12 0 0 Хариулах
  • Зочин     180.235.185.52
    ямар соёлтой эцэг эх вэ. цэвэр нямбай гээд байгаа юм бол танай гал тогоо энэ сургуулийх шиг л юм байна л да...зөвшөөрч байна уу??
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.72.246.37
    чи бас 3-р сургуулийн нян тээгч үү
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.72.246.37
    тиймээ хөдөөний сургуульд хоолоор хордоогүй байхад танай цэвэр цэмцгэр 3т хүүхдүүд нян тээгч болж дууслаа
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Зочин     122.201.20.5
    chi bugdiig n shalgaad uztsen yum uu ooriiho eruul mendiig ch medehgui baij
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.232.210
    Сайд Отгонбаяр арай энэ авгайд ингээд дийлдэх юм биш биз дээ... Хүүхэд үхсэн бол яах байсын... үхэхээс наагуур юм болж байхад сайн дураараа огцор л доо...
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.75.3
    Юуных нь эцэг эхийн хүсэл байх вэ дээ цөөн тооны тойрон хүрээлэгчийн хүсэлт байхгүй юу, хүсэлт ч биш захиалга гэвэл яг зохино. манайд хэзээ хариуцлагын тогтолцоо бий болох юм бэ? Сайдын тушаал гарсан болоо юм биш үү, арай ч дээ. Огцруулах нь зөв... Шүүх боливол таарна.
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.72.245.55
    сургуулийн газар дээр барилга бариулдаг бизнес гараад удаж байна энэ авгайн шунал гэж дэндүү юм аа одоо болоогүй, ханаагүй юм уу зайлаачээ эээээээээээээээ танил талын эцэг эх нар тэр авгайтай адил
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.235.74
    Соронзон чиний наад идсэн уусан чинь чамд хор болно шүү. Одоо боль. Их шунал чамайг өөрийг чинь иднэ шүү.
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Gistapo     202.126.92.7
    Soronzon -Gistapo!!! Hai Gitler! Bi mongoliin tur! Shuuh! yaamig jinhen dooroo hiij chadna!
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  •     202.72.245.55
    эцэг эх гээд байгаа юмнууд шал худлаа бүгд танил тал нь байж таараа ар өврийн хаалгаар хүүхдээ оруулсан даа дандаа тийм сайн юм бол өөр сургууль байгуулаад тэндээ хүүхдүүдээ авахгүй юу! Лүндэндоржийн шавь шүүгч нар бас яаадаг бол доо бас л эдээчин уугаачин байж таараа даа
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Сурагчийн ээж     202.55.190.18
    Эцэг эхчүүдэд өнөөдөр хүүхдүүд маань л боловсролтой болох нь чухал байна. Үүнийг орос 3, Соронзон захирал хийж чадаж байгаа учраас Соронгзонг хамгаалж байна. Бүх юм тэгш байхгүй шүү дээ, 50-аас илүү хувьтай нь л орос 3 шүү дээ, энийг бүгд мэддэг, тэгээд л хүүхдээ оруулах гэж үхэн хатан зүтгэдэг биз дээ.Яадгийн хамгаална, өөр хаанаас ч ийм чанар өнөөдөр олохгүй.
    2010-02-11 0 0 Хариулах
  • ЭЦЭГ, ЭХ     180.149.64.197
    СУРГАЛТЫН ЧАНАР ДЭГ ЖУРАМТАЙ ХҮМҮҮЖИЛ ТАВ ТУХТАЙ ОРЧИН БОЛОМЖИЙН СУРГАЛТЫН ТӨЛБӨР хамгийн чухал нь учраас эцэг эхчүүд тэмцээд байгаа юмаа хүмүүс ээ түүнээс биш хүүхдээ хордсонд баярлаад байгаа нэг ч аав, ээж алгаа Соронзон захирлыг хоолны газартаа анхаарал хандуулж дахин ийм зүйл гаргахгүй байх чадвартай хүн гэж бодож байна Яасан гэж халагдсан хүнд бид тал засах билээ ЗУСАРЧ БЯЛДУУЧ хүн нь харин ТА НАР юм биш үү унасныг дэвсэлж САЙДАД ДОЛИГОНООД БАЙГАА нь ТА НАР БУС УУ ААН Бид зөвхөн амин хайртай үрсийнхээ ирээдүйн төлөө тэмцэж байна
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.70.33.210
    санал нэг байна монголд хайгаад хайгаад иийм сургууль олдохгүй шүү дээ
    2010-02-11 0 0 Хариулах
  • Зочин     180.235.185.52
    гэхдээ соронзонгийн тогтоосон чандын дэглэм шиг хэт хатуу сахилга, ер нь сургуулийн нэлээдхүнд уур амьсгалаас болж хүүхдүүдэд энэ сургууль бас заримдаа дарамттай болдог шүү дэ.........
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • уншигч     202.170.85.9
    САЙДАД БИШ СОРОНЗОН БАГШИД долигнож байна, энэ муу сайд юу юм, АУГАА ИХ БАГШ Соронзон ЧИ ШУУ???? БҮХ ДЭЛХИЙН ЗАХИРАЛ БОЛООРОЙ???
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • уншигч     202.170.85.9
    ТИЙМЭЭ, ТАНЫ ТҮМЭН ЗӨВ, АУГАА сод ухаант, Соронзон багш, таны хүүхдийн төлөө нойр нь ч хүрдэггүй ИХ БАГШ, 20-21-р ЗУУНЫ СОД ХҮН, ХАЖУУД НЬ ЭЙНШТЕЙН ЮУ ч БИШ. МАНДТУГАЙ УРААААААААААААААААААААААААААА ????
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • hehehe     124.158.104.28
    Huuhdee buriad surguulid ugchihuud yugee husaad bgaan. Huuhdiinhee ayalgiig neg sonsood uzeeree. Orosoor yarij bna uu, buriadaar yariad bna uu neg sonsooroi.
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • baabaa     202.72.245.55
    Naad avgai chine baabaa yag shulam shyy dee
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • jojo     202.55.191.37
    ene avgag zailuulachee odoo idsen uusan avsan avilga ni hetreed bhad yugaa hiigeed bgan yag yamar etseg ehchuud ni omoorood bgan huuhduud ni surah chadvargui avligaar yavdag durakuud biz ter oros bagsh nar ch gesen bolivol bolino biz ted naraas oor oros bagsh bdaggui yumuu haashaa yum ingej bgaa deer ni buur darahgui bol davarhana shuu dee naad avgai chin turuu jil nadaas 4000 dollar ogie gehd baga bna gj bsan sh dee tgd hed heregtei novsh bsan yum bol odoo zailuul
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • baterdene     202.72.242.158
    энэ авгай болон түүнийг өмөөрч байгаа гарамжил генерал тэргүүтэй эцэг эхчүүд ёстой ичээсэй. тэр гарамжил генералийн бүдүүн хүүхэд хордоод үхсэн бол сайхан байхгүй юу . юу гээд өмөөрөөд зогсож байхыг чинь харах юмсан
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Bagsh     202.170.85.8
    Bi ooroo oros 3 iin bagsh hun. Surguuliin medliin talbai deer suragchidiin hogjild zoriulan choloot tsagaa zov bolovson ongorooh zoriulalttai tov barina gej gazriin zovshoorol avaad yalaa ta Soronzon? Suragchidiin ter ondor tolboriig yund yaj zarcuulj baigaagaa bagsh nariin zovlold heleltsuuldeg biluu? Deed tengerees zalraad irsen ayatai bagsh nariig havchin gaduurhaj talcuulj hoorond n yas hayaj ooriin toiron hureelegchidee oogshuulen demjdeg hun shuu dee ta. Bi ardchilsan niigemd amidarch baigaach taniig shuumjilj chaddaggui. Yagaad? Nadad gert mine huuhduud mine huleej baigaa. Tanii daramtaas aidag. Ta bol emegtei Stalin shuu dee. Taniig omoorood baigaa eceg ehchuud chine huuhdee haalgadaj manai surguulid oruulsan taniig toiron hureelegch bolon tanii taniluud shuu dee. Icheech ee TA!
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Зочин     122.201.20.5
    tiim l yum bol yagaad oros 3t bagshlaad bgan garchaach
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Зочин     180.235.185.52
    тэр эмэгтэй сталин гэдэг нь ямар оновчтой нэр вэ, кк
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.235.74
    ta ner usaa bicheed naad asuudlaa alban yosoor taviach. Mongold EBS xeden zuugaaraa bxad yund daramtluulan bj naanaa suudag um be? Nuuren deer ni shuumjilj chadaxgui xernee ner usgui bichixeeree ichdegggui e
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Yag unen     124.158.104.28
    Deer ni bagsh naraa oros mongolgui zoddog. Suragchdiig ch bas zoddog. Bi ch ter surguuliig tugssun. Namaig surch bhad l suragchdiig zoddog. Iim surgan humuujuulegch bdag yum uu? Nemj helehed ene oros 3 chin oros bish buriad surguuli shuu dee. Dan buriad bagsh nar.Ene surguulid huuhdee surgasanaar ta nar huuhdee oros held bish Buriad held surgaj bgaa gedgiig meddeguu.
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Зочин     93.152.187.69
    Alaganii amt yzyylexgyi bol DYLII DYMBE carailsan ylsyyd ix baidag syy. Xatyy baij l ajillana syrgana daa.
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.72.246.36
    SSS-SOVETSKAYA SORONZON STALINA gevel arai oir bus uu?!
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Зочин     166.205.136.187
    Mongoliin byazhan ursuudiig horduulchaad ichih ch ugui suudaltaigaa zuuraldaad, shuuheer zarga hiiged yavj baidag yamar archaagui EH hun be?!!??!!! Hordson huuhduudiin ezeg ehees uuchlal yadahdaa guisan yum bolov uu, ayagui bol suudaldaa arai gej uldeed ichih ch ugui daraa jiliin tolboroo neheed suuna daa.
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Nazag     58.61.1.46
    Hymyysee neg ch gesen sain surgalttai hyyhdiin toloo gesen surguuliig avch yavaa zahirliig ajlaas ni cholooloh ni zov yy?Ikh hurliin 76 tegehed yaj bna ajlaa medehgui hii bichig zaas huuli dyrem oorsdoo batluulch baihad tedniig soloh tuhai yarihiiin orond neg surguuliiin zahirliig soloh um yariad baih umaa.Er ni mongol orosiin 3-r surguuly togsson hyyhdyyd onoodor delkhiid bolon mgoldoo,uls tord hyrtel neree gargaj chadaj bna.Ene bol mongol orosiin hamtarsan surguuly yamar hyyhdyydiig togsgon gargaj baigaagiin jishee bish yy.Zahiral hyn gedeg chini bagsh ajilchidaa udirdan zohion baiguuldag bolohoos ter hool hynsend ooroo yavdag umuu.Dor ni zalin avaad ajillaj bui emch,niyarav,aj ahuin darga geed dodd shatnii hariuzsan hymyys baihad und zahirliig buruutgaj bnaa hymyysee.
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • SORONZON     202.72.246.36
    za tiim ee,daraa jiliinhee hvvdiin tulburuu bazaagaad l baij bai,ta nar bvv sanaa zov.bi ars'snaasaa garch baigaad ch gesen zahirliin suudaldaa vldchihne.Taivan baitsgaa,deer namaig ogtsruulaad diileegvi shvv dee,odoo ch bas adilhan.Ta nariin maani ugdug dalluur minii ta nariig gesen setgeliig mash ih dulaatsuulj baidag yum,munguu l beldetsgee,vldsen n OK baih bolno.
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Зочин     122.201.20.5
    chi hunii nerin omnoos hudlaa bichij suuhaa boliooch ichmeer yum
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.122.12
    ta nar yah uym soronzon avgaig shuuh yaj ch chadagui harj bgrai uy unen ter unen mongoliin shuuh iim bolson uym chine
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.87.194
    AIMAR AAN.SORONZONG DIILEH HYN MONGOLD BAIHGUI EE.YG INGEHGEED BAISAN YUM.HEHE
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  •     202.180.218.254
    Хүний өчнөөн хүүхэд хордоод үхчихсэн бол яах вэ? Наад балиар авгайгаа огцруулбал таарна. Шүүхийнхэнд авилгал өгч дээ чааваас? Яасан ханаж цаддаггүй авгай вэ?
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Ichih bulchirha     202.179.17.251
    Ichih bulchirhai baidaggvi boljdee. Vneheer chadaltai l yum bol boliod huduu yawj ajilaach. Ajilaa sain hiisen hiisen l geed baihiin. Hih yostoi l yumaa hiigee biz dee. Er n tegeed ene surguulid hvvhdee oruulii gesen hvn bolgond haalga n neelttei baidsag uu
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • suragch     202.70.33.202
    bi lav saidiin tushaaliig demjij bnaa. yagaaad ene hun ajlaasaa garahgui geed bgaa yum be oorr surguulid ochood bagshlaad yav l da yagaad zaaval ene surguuliin sandaliig bulaatsaldaad bur ulairaad bga yum be bi gaigaj bn humiuus harj bn aa yun ni surgalt sain gej deed surguuliin tolboriin mongoor ene zergiin uilchilgee surgaltiig ogohgui yadgiin be arai heterhii davruun egch bnaa ta uuchlaaarai odoo ta uhamsartai es zuitei hun yum bol ajlaa ooroo ogoh sovesttei bail daa aimaar aimaar ichih bulchirhaigui humuus baih yumaa tiim l ideh bolomjtoi ashigtai biznes end bgaa bolood l ene hun end durlaad bga yum bn gej oilgogdood bn da bagsh mini uhamsarla ta naanaa nasaaraa suuh alba bhgui hezee negen tsagt hen negen suuh l bno bi uhsen bol ta minii buruu bishee geed guihiig tiim hun bnaa ta ..
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Zov zov     202.170.85.8
    Neeree ene Lam-baa gej hun chine odoo bas haana baa-gaad yavdag hun be? Ter Soronzon gej avgai chine toriin saiddaa zahiragddaggui yostoi aimaar hun yum bilee. Yamar darga-taii soronz-logdson novsh ve? HUUHED HORDCHIHOOD baihad chine...
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • ???     202.170.85.8
    Odoo Mongol ulsad maani shiree sandlaasaa zuuraldaj baidag neg tiim muu zurshil ustchih l yum bol bas neg tom devshil yum bgaamaa. Soronzon, Lambaa tanguud oorsdoo ogcrood suudlaa ogchih zorigtoison bol ard tumen tedniig hundlen yavahsandaa. gaihaad ch barahgui yumaa. Ene hariuclaga aldaad suudlaa ogdoggui nohduudiig. Ingeseer baigaad niigemd iim muuhai zurshil togtoj bn doo.
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • om     202.179.20.205
    Соронзон чинь ажиллаа сайн хийдэг хүн юм байна лээ. Тэр сургууль нь сургалт сайтай, эцэг эх нь ч ам сайнтай юм биш үү. Харин хүүхэдийн эрүүл мэнд бол тусдаа асуудал. Харамсалтай. Эмч нар минь сайн эдгээгээрэй. Гэхдээ хариуцлага бол заавал байх ёстой.
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.20.244
    Монголоос өөр оронд бол ийм ав-гай цаазын тавцанд байх ёстой бусуу эрүүл монгол чууд аа
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Zul     122.201.20.5
    Soronzon hoolond ni hor hiitsen yum uu teneg malaa?
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • bolor     202.126.92.6
    ene avgai odoo icheehcee suudlaa zugeer l sain duraaraa tavij ogoh heregtei sh ooriigoo ih ondor bolovsroltoi hatagtai gej boddog hun
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Зочин     180.149.64.204
    Шүүхэд хандах нь тэр хүний эрх, харин гаргасан шийдвэртээ эзэн байгаарай сайдаа.
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.170.85.6
    Odoo solix tcag ni bolson sh tee 3-r surguuli tunii xuviin surguuli ni uym yy!!! Eej ni ch gesen tcagiin saixand xuuxdiin xoolnii mungunuus ideed buun uym bolj bsan gedeg uym bilee shunaltai avgai gesen !!
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • khkhg     202.55.191.37
    эвий дээ................. гаргасан шийдвэрээ биелүүлж чадахгүй биелүүлж чадахгүй байж......... БОЛОВСРОЛЫН САЙД гэж байхаасаа ичдэггүй л юм байхдаа гэж......... бусад хүмүүсээс ичдэггүй юмаа гэхэд өөрийнхөө хүүхдүүдээс ичдэггүй юм байх дөө... үр хүүхэддээ юу гэж хэлнэ дээ... ОДОО ЯАНАА. ХӨӨРХИЙ ГЭЖ.
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.66.3
    төрийн шийдвэр гэж шал нэр хүдгүй болжээ. яах гэж гаргасан юм бэ?
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.131.226.243
    Soronzon idsen ch gesen huuhduuiin toloo mash ih yum hiisen.Idej idchiheed ajlaa hiideggui humuus zondoo l bna shuu dee
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Зочин     93.152.187.69
    Avsan siogee siisen l baina. Xiix ch bolno doo
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Ххдд     203.91.114.3
    Их юм хийсээн, муудсан хоол ч хүртэл өгөөд амжсан шүү...
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • laitai     211.124.35.68
    zugeer ch gui shuuheer 2 honogiin dotor hergee shiiduulj chaddag gar bna lee shde ene SORONZON chini
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Зочин     93.152.187.69
    Chadaj baigaa umand arga alga. Chi ochood boliylchixaach.
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.126.92.6
    1 huuhdees 1000 dollariin tolbor avdag ym chin ene avgai alban tushaaldaa uldehiin tuld orosiin mafia holsolch magadgui!!!
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Ichmeer yumaa     202.72.246.37
    Icheechee, hariutslagaa hulee
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • eeee     140.130.95.242
    UUUU ter soronzon chini yamar teneg hulgaich we uch duchnuun huuhed horduulchaad ene hulgaich aygui bol ter uhsen mal zarj bga garuudin tolgoilogch tegeed huuheduud ami nasaa aldah shahlaa shde.Otgonbayar said l yum chini ahiad tushaal gargah heregtei hehe!!!
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • man     203.169.52.48
    soronzon psd min uhamsartai bail daa huuhduud uhsen bol chi muu baas ingej ybj chadah uu bushuuhan nad hamaagui geed alga bolno bizdee, zov uhamsartai gazar bsan bol ali ert minii buruu geed alban tushaalaa ogdog manaid bolohoor guts geed salaabch uzuuleed zoruudleed suugad bhiin?????
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Etseg ehed     202.5.202.219
    Ha ha ha Soronzongiin ***iig doloj huuhdee amidardag buunii nohoi Mongoliin shuuhiin Gennisiin amjiltiig magtjee huurhii. ha ha ha. alhiimaa neeree ene Soronzon Awgai. Zugeer zailaad uguuch awilgalch awgai mini.
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.170.81.155
    ДЭНДҮҮ БҮДҮҮЛЭГ, ДЭНДҮҮ БОХИР ХҮН. ЭСВЭЛ САЙД НЬ ОГЦОР. ХЭН НЭГ НЬ ХАРИУЦЛАГА ХҮЛЭЭХ ЕСТОЙ
    2010-02-19 0 0 Хариулах
  • Za zailaa     202.5.202.219
    Za ene Soronzon awgaigiin nuhur Elbegdorjiin zuwluh hiideg lundendorj gej baidag ym. Yagaaw nuguu Bi l Gantsaaraa MUIS-iin zahiral hiij chadah hun geed dongosood baidag. Mongoliin shuuhiig KOMMUNIST argaaraa daranguilsan awgai Gennisiin amjilt togtoohoor hurdan shiidwer garguuljee huurhii. Ug ni ene said ni shudraga hariutslaga tootssonshd Elbegee erunhiilugchuu. SHUDRAGA L BAILGALDAA naad Zuwluh Lundendorjiigoo!!!!
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Зочин     93.152.187.69
    Eronxiilogchiin zovlox l eronxiilogchid zovolxoos-eronxiilogch zovloxdoo zovloxgyi syy dee.Zovlox gedeg chini zovoldog xyn.
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.179.21.37
    Lundendorj chini nuhur ni bish suul ni shuu dee. Odoo l neg gert orchihoogui l bol. Ih ch udsan daa. Academich ner zuusen Narangerel. Lundee 2 chini naad awgaigaa shuuheer hamgaaldag yum. Ug ni ene awgain barilaar huuhduudyig surgawal uneheer sain shuu. Oros 3-yin huuhduud aaw eejeesee bish Soronzon geheer hicheelee hiideg gesen shuu. Huuhduud l sain yum shurch baiwal sain daa
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Зочин     93.152.187.69
    Eceg ex ni erexlyyleed erxiin teneg bolgood syrgyyli deer saardlaga tavixgyi dyygyi baigaad baival ene xyyxedyyd chin uaj syrax ve. Sain baina Sain zaginaj boloxgyi bol alganii amt yzyylj baij syrga. Ondor tolbor tolood medsen syrsan umgyi togosson xyyxedyyd zondopo l baina.Ix deed syrgyylid uy ch medexgyi teneg 2x2 gexeg 8 gexees naagyyr medleggyi umnyydaar dyyrex gej baina.Syrgalt myygaas. Bags nar saxaj syrgaxgyi baina.Soronzon bolon 3-r syrgyyliin bags nar sain xymyyjyyldeg.
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.170.65.50
    husah heregtei sh de huuhed uhsen yah bsiin
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • ЭЦЭГ, ЭХ     180.149.64.197
    МОНГОЛЫН ШҮҮХ МАШ ЗӨВ ШИЙДВЭР ГАРГАСАН БАЙНА. ЭНЭ БОЛ НИЙТ ЭЦЭГ, ЭХЧҮҮДИЙН ХҮСЭЖ БАЙСАН ШИЙДВЭР БАЙНА.
    2010-02-10 1 1 Хариулах
  • Зочин     202.180.218.2
    yu shagad bgan be chi
    2012-07-31 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.71.198
    bitgii shaa
    2010-02-11 0 0 Хариулах
  • za     98.185.212.20
    Mongold neeree tor bolood toriin yam baigaad hereggui bolj dee. Hen dyrtai ni doromjilno, bur gargasan shiidver bolgoniig ni tudgelzuulne. Coronzon zugeer l heden togrogoor Bolovsroliin yam, shuuhiig ydirdana ain. Coronzon mongotei yum chini Eronhiilogch bolgoyo. Tertee tergui Elbegdorjiig zahiin hun joromjilj bdag. Hain Coronzong bol avilgachid magtaj ogno. Bur byrhan gej orgomjlood bna. Byaldyyh, dolignyyr doldoinyydaa gej neg iimerhuu
    2010-02-11 0 0 Хариулах
  • Зочин     174.44.225.205
    hutsdag novsh vee chi, etseg ehchuud tiim shiidver yaagaad huseed bgaan? avilgal ugch huuhdee oruulsan tul husgadchihval huuhdiig ni haschihna gej aigaad bgaa yumuu tui choort.
    2010-02-11 0 0 Хариулах
  • Зочин     180.235.184.91
    тэнэг дурак
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.117.228
    бүгд хүүхдээ үхээсэй гэж бодож байсан юм байхдаа.хэн нэгний албан тушаалын хэнээтний гар хөл болж байгаадаа ичээсэй. Энэ авгайг халж чадахгүй бол Сайд нь хүсэлтээрээ огцорч нэг ч гэсэн хүн ичих булчирхайтай гэдгээ харуул даа.
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Зочин     93.152.187.69
    Ajil oldoxgyi delxii dauar ediin zasgiin ynaltand orchixood baixad TENEG L BIS BOL SAIDIIN SYYDALAAS OOROO OGCORDOG TENEG xyn xaana baixav dee.
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • GUTSAACH     202.131.228.100
    SAIDIINHAA TUSHAALIIG ESERGUUTSDEG ENE AVGAI ODOO HEN BEE SAID NI BAS OGTSORUULJ CHADAHGUI BOL UURUU ZAILAA HUJAAD BAISAN BOL ENE MET ***KUUDIIG TSAATSAAR AVAHGUI YU
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Зочин     93.152.187.69
    Ta Xutadad bis MONGOL ylsad amidarch ajillaj Mongoliin xyylind l zaxiragdana syy dee. Yntaj baina yy Seree!!!
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Зочин     93.152.187.69
    Saidiin deer xyyli xunaltiin baigyyllaga baidag.
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • нэн г     202.180.219.3
    Монгод ийм тоглоомын хууль байх хэрэг байна уу гэж.
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Зочин     93.152.187.69
    Togloomiin xyyli bis syy dee. Irgen xyn ooroo ajilaas yndeslelgyi xalsan gej yzvel XYYLIIN BAIGYYLLAGAD XANDAX erextei. Xyyli xunaltiin baigyyllaga GOMDOLIIG BARAGDYYLAX yyregtei.Xodolmoriin xyylin ch baigaa.
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Unen TENEG     202.70.36.57
    Ta nariin huuhed hordood uhchihsen bol yah bsan yum be? Naad shunaltai avgai hoolni mongonoos tsohihoo medjil bgaash dee, Umuuruh yumaa olj yadah yum daa
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.69.245
    Монголд төр байхгүй болжээ. Энэ авгайг халж чадахгүй бол Ё.Отгонбаяр та өөрөө огцрох хэрэгтэй . Хэдэн хүүхдийн амь насанд хүрч байж нэг арга хэмжээ авах гээд байгаа юм байх даа
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Зочин     93.152.187.69
    Iim asyydal deer MONGOLD TOR BAIXGYI BAINA geed baixdaa uax ve. Tor baina 76 gisyyn baina. .Zasgiin gazriin ordon nyraagyi baij l baina.
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.170.94.90
    Lambaa saidiig zailuulj chadaxgui l bgaa biz de. ene asuudal bas zavaarch duusna.
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Яг нэн     202.170.93.10
    Яг үнэн. Хариуцлага алдсан багшдаа дээрэлхүүлж байдаг сайд нь огцрох байлгүй дээ
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Зочин     165.132.112.101
    отгонбаяр халах тушаал гаргахаас илүү яах юм бэ? ямар очоод цохиод унагалтай нь биш, цаад авгай нь шүүхэд заргалдсан байна ш дээ. шүүх уг нь ялгаад хэлээд өгөх ёстой л доо, соронзонгоос л юм авчихгүй бол.
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • зочин     124.158.81.169
    Энэ авгай одоо зайлах цаг нь болсон.Өчнөөн авилгал авч байсан. Тэр бүү хэл сургуулийнхаа хажууд байсан биеийн тамирын талбайд данхаасан 2 том барилга бариулчихсан зайны авгай. Одоо тэгээд болно шдээ. Ханаталаа орос 3-р хувийн бизнес хийлээ. Нэрээ ч бодсон нөхөр болох Лүндэндоржоо ч бодсон ширээтэйгээ зууралдаад яахав. Соронзон ахайтан минь.Одоо болно оо. боль боль
    2010-02-10 1 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.66.3
    нөхөр нь хуулийн сургуулийг идээд авгайн 3 идээд л...
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • SOLONGO     202.170.85.7
    AKH NI CH BILUU DUU NI CH BILUU KINO UILDVERIIG IDSEN BAS NEG HULGAICG BAIDAG GEE BIZ DEE.
    2010-02-11 0 0 Хариулах
  • Зочин     93.152.187.69
    cHI IDEED BAIGAAGII NI XARAAD BAIXAAR xyyli xunaltiin baigyyllagad ogooch. End demii bicheed uadag um.Olsood baigaa um yy.Xynii idexiig xaraad baidag.
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Зочин     124.158.66.3
    жамбынхан ер нь л нэг тийм ш тэ гэр бүлээрээ
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Зочин     93.152.187.69
    Ta uasan saiun meddeg um be. Ix ataarxyy um
    2010-02-10 0 0
  • Зочин     202.131.226.58
    МОНГОЛД СОВЕСТЬТОЙ ХҮН ЕРӨӨСӨӨ БАЙХГҮЙ БОЛЖЭЭ. БАЙНГА Л ЦОР ЦОР ГЭЖ БАЙДАГ
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Jambinhan     124.158.98.178
    yag unen surguulin gazrig zarsan shunalt avgaig ATG shalgay!tuuni duu Solongo gej bas alban tushaalar mongo hiisen hooson tolgoit baidag.hulhi helmegdegch Jambinhan bolitsgooy!
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Зочин     203.91.114.3
    Хүүхдээ хордог гэж хүсэж байгаа юм уу?
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Зочин     93.152.187.69
    Ter xyyxedyydiig Soronzon xoololdoggyi syy dee.
    2010-02-10 0 0 Хариулах
  • Зочин     202.55.191.24
    hehe. marzan yum. ogtsruulsan bol zailah l heregteishd. mongold neg iim balai uzegdel baih yumdaa. ter avgaigaas iluu ajil hiih zaluu hun bogoondoo bagtahgui olon baishdee.
    2010-02-10 0 1 Хариулах
  • Зочин     203.91.114.3
    ӨРӨВДӨЛТЭЙ Ч ЭЦЭГ ЭХ БОЛ ДОО, СУРГУУЛИЙН ЗАХИРАЛ БОЛ ХҮҮХДҮҮДИЙН СУРГАНААС ГАДНА ЭРҮҮЛ МЭНД, АМЬ НАСНЫ АЮУЛГҮЙ БАЙДЛЫГ Ч ХАРИУЦАХ ҮҮРЭГТЭЙ. СОРОНЗОН ХАЛАГДЧИХВАЛ Л ХҮҮХДҮҮД НЬ ХОХИРОХ ЮМ БОДДОГ ЮМ УУ, ЭСВЭЛ ТИЙМ ИХ ДАРАМТАНД БАЙДАГ ЮМ УУ, УГААСАА 3-Р СУРГУУЛЬ ГЭХЭЭР ТАСАРЧИХСАН СУРГАЛТТАЙ ГЭЖ СОНСООГҮЙ ЮМ БАЙНА, ХАРИН ХҮҮХДҮҮДЭД ХЭТ ИХ АЧААЛАЛ ӨГЧ, ШАХАЖ, ДҮНГИЙН ХОЙНООС ҮХЭН ХАТАН ЯВЦГААДАГ Л БОЛГОДОГ ЮМ БИЛЭЭ. ТИЙМ СУРГАЛТААР ЯВСАН ХҮН ХАРИН АМЬДРАЛДАА НЭГ ИХ АМЖИЛТ ГАРГАСАН ЮМ ХОВОР Л ХАРАГДАХ ЮМ.
    2010-02-11 0 0
 
 

САНАЛ АСУУЛГА

Эрүүл мэндийн даатгалыг гурван жил тасралтгүй төлсний хариуд үзүүлдэг хөнгөлөлтөө Та эдэлж үзсэн үү?
Нийт 733 санал өгсөн байна.
  •  
     
  •  
     
  •  
     

Дээшээ